Robotický vysavač
0 Kč
Robotický mop
iRobot Braava 380
Diskuze iRobot Braava 380
Jana Zbořilová (12. 06. 2023 22:02)
Veronika (14. 06. 2023 13:27)
Dobrý den,
může být problém se senzorem v nárazníku, pokud jsou kola nová.
Bohužel bez servisní prohlídky nelze přesně určit příčinu, doporučujeme zaslat k servisní prohlídce a diagnostikování závady s určením cenové kalkulace. Krásný den
Eduard (11. 11. 2021 18:14)
Lukáš (12. 11. 2021 08:27)
Dobrý den, nenapadá nás nic jiného v čem by mohl být problém, než v baterii. Doproučíme tedy zakoupit novou baterii a pokud by výměna nepomohla, tak lze baterii vrátit a řešit servisní diagnostikou.
Valca (15. 02. 2020 16:08)
Lukáš (17. 02. 2020 08:17)
Dobrý den, doporučíme zkusit propláchnout a pročistit knot v nádobce případně jej vyměnit za nový.
Denisa (06. 08. 2019 16:18)
Lukáš (06. 08. 2019 16:29)
Dobrý den, dle popisu chování robota se bude opravdu jednat o pokles kapacity baterie a bude třeba zakoupení nové. Na výběr máte buď originální baterii nebo neoriginální, kromě ceny a kapacity baterií zde není žádný velký rozdíl. Výměna je jednoduchá a zákazník zvládne bez problémů sám.
Denisa (21. 04. 2018 08:49)
barerie je nabitá. Prosím o radu, děkuji.
Katrin (21. 04. 2018 10:59)
Dobrý den, po 3 letech bude nejspíše problém v baterii, která je na konci své životnosti. Doporučím zakoupení nové baterie - originální nebo neoriginální . Pokud by se tímto problém nevyřešil, tak se na nás můžete obrátit se servisní opravou.
Jan Veselík (21. 01. 2018 14:30)
Dokážete mi poradit? Předem děkuji.
Patrik (22. 01. 2018 11:28)
Dobrý den,
doporučuji zkontrolovat gumový doraz nárazníku, zda tato gumička není shrnutá - nachází se ze spodní strany nárazníku, viditelný je po odstranění nádobky s hadříkem. V případě přetrvávajícího problému nás prosím kontaktujte přes naší poradnu.
Gabriela (04. 01. 2020 15:34)
Veronika (04. 01. 2020 15:46)
Dobrý den,
pokud máte původní baterii, doporučíme její výměnu, mělo by se to tím vše vyřešit. Krásný den
Eva (16. 01. 2018 09:43)
Lukáš (16. 01. 2018 10:27)
Dobrý den, ještě poradím zkontrolovat gumicky na spodní straně nárazníku. Na email Vám zasílám foto kde se přesně nacházejí. Pokud i toto bude v pořádku, tak bude třeba kontrola servisním technikem.
Jaroslava Kotalíková (20. 12. 2017 14:30)
Děkuji
Lukáš (20. 12. 2017 14:58)
Dobrý den, zkuste odpojit baterii v robotu a vyndat baterky z kostky. Po té zapojte baterii Braavy a následně vložte bateri i do kostky. Pokud toto nepomůže doporučím zakoupení nové kostky, jestliže bude závada přetrvávat, tak bude nutný zásah technika - servis.
Vlado (16. 12. 2017 17:47)
Veronika - Robotický vysavač (16. 12. 2017 18:08)
Dobrý den,
dle Vašeho popisu se jedná pouze o vyčerpání dobíjecích cyklů a baterie je na koneci své životnosti. Doporučujeme zakoupit novou baterii, kterou zvládnete vyměnit sami doma. Nabízíme dvě baterie, originální baterii a neoriginální baterii pro Braava 380/390. Krásný den
Smejlinka (27. 11. 2017 10:35)
Patrik (27. 11. 2017 18:00)
Dobrý den, robot nemá žádné senzory, které detekují světlo nebo barvu, takže kvůli černé barvě problém nebude. Může být již slabá baterie a nebo jiný problém. Jesliže máte robota v záruce a je kupován u nás, doporučuji robota reklamovat. Kontaktujte nás přes naší poradnu a pomůžeme Vám problém vyřešit.
Lenka Sedlakova (18. 12. 2017 18:50)
Jarda (24. 10. 2019 20:54)
Lukáš (19. 12. 2017 10:40)
Dobrý den, závada nebude způsobena knoty v podložce. Dle popisu závady doporučím robota reklamovat. Jestliže jste jej zakoupila v našem obchodě, tak nás prosím kontaktujte. Nové knoty lze zakoupit zde.
Monika (06. 08. 2017 16:08)
Vlastním shora uvedený model. Dlouho jsme ho nepoužívali. Pak jsem zapla,rozjel se a po první trase zapiskal a vypnul se. Koupila jsem novou baterku. Zavada se opakuje. Co to je za problém a kolik by stála oprava? Děkuji za idpověď
Lukáš (07. 08. 2017 09:11)
Dobrý den, dle popisu nejsme schopni určit přesnou závadu a bude nutné provést diagnostiku robota. Prosím kontaktujte náš servis zde.
Petr Home (12. 06. 2017 19:33)
vadí navigační kostce šikmé stěny? Pokud ho použiji v podkroví, kde je např. půlka stropu vodorovná a půlka stropu tvoří šikmá střecha se střešními okny...
Zdeněk (13. 06. 2017 10:03)
Dobrý den,
šikmé stěny jí nevadí, takže s Vaším podrkovím mít navigační kostka potíže nebude.
Přeji pěkný den
Michal Horňák (05. 05. 2017 22:26)
Eva Klapušová (02. 04. 2017 09:50)
Lukáš (03. 04. 2017 10:29)
Dobrý den, po 3 letech bude zřejmě opravdu problém v baterii. Doporučím zakoupení nové baterie - originální nebo neoriginální . Pokud by se títmto problém nevyřešil, tak se na nás můžete obrátit se servisní opravou, případně bychom Vám peníze za baterii vrátili.
Stanislav Hudeček (16. 12. 2016 13:40)
Lukáš (02. 03. 2017 16:05)
Dobrý den, model 390T je novější model, ale jinak zde není žádný rozdíl kromě Vámi napsané barvy a počtu utěrek.
Martina Havelková (08. 12. 2016 14:11)
Lukáš (09. 12. 2016 14:20)
Jana (01. 12. 2016 17:40)
Zdeněk (01. 12. 2016 17:45)
v tomto případě doporučím kontaktovat prodejce, jelikož bude potřeba robota dát do servisu, kde toto opraví vrámci záruky. Pokud jste robota zakupoval u nás, kontaktujte nás přes e-mail nebo telefonickou linku a zajistíme Vám bezplatný svoz od Vás přímo do servisu a zase zpět.
Přeji pěkný den
Žofie Pecova (05. 11. 2016 09:47)
Veronika - Robotický vysavač (05. 11. 2016 10:32)
rádi Vám robotický mopovač zapůjčíme. Podmínky zapůjčení Vám zasíláme na Váš email, stačí nás kontaktovat kde o zapůjčení máte zájem a robota Vám zarezervujeme.
S pozdravem a přáním krásného víkendu
Robotický vysavač
www.roboticky-vysavac.cz
Pavla Feinermannová (11. 10. 2016 09:03)
Děkuji.
PF
tým Robotický vysavač (11. 10. 2016 09:43)
Kateřina (04. 10. 2016 20:12)
Děkuji
Aleš (05. 10. 2016 10:05)
Dobrý den, robotický mop Braava, zametá, ale nevysává. Veškerý nepořádek, by Vám tedy nasunul do kouta, případně do mezer mezi nábytek. Proto je nutné před mopováním vysát, nejlépe robotickým vysavačem. Přikládám odkaz na zvýhodněné sety robota+mopu - https://www.roboticky-vysavac.cz/sety-irobot . Děkujeme za Váš dotaz. Aleš
Šárka (16. 04. 2016 09:13)
Veronika - Robotický vysavač (16. 04. 2016 13:38)
vyzkoušejte ještě Braavu spustit na režim zametací s více účelovou podložkou. Dále zkontrolujte gumové dorazy ze spodu nárazníku, zda nejsou shrnuté. Pokud se stav nezmění, vypadá to nejspíš na sepnuté senzory v nárazníku. Můžete udělat reset vyndáním baterie cca na 15min a pokud ani toto nepomůže, jedině předat do servisního střediska k prohlídce. V případě servisní prohlídky neváhejte se na nás obrátit, rádi Vám pomůžeme. Krásný den:)
Hanka (26. 12. 2015 18:45)
jaký je rozdíl mezi navigační kostkou kanál 1 a kanál 2? Díky za odpověď.
Veronika - Robotický vysavač (27. 12. 2015 21:14)
každá navigační kostka más svůj vysílací kanál a díky tomu umí model Braava 380 rozeznat kostku a pracovat postupně. Proto je důležité při dokoupení dalších kostek si zakoupit odlišný kanál, jinak by se mohly navzájem rušit. V balení u modelu 380 je kanál 4, takže si můžete dokoupit kanál 1 nebo kanál 2. Krásný den.
Gabriela Andrlová (10. 12. 2015 09:07)
Děkuji
Jirka (10. 12. 2015 09:12)
Jirka (03. 12. 2015 19:07)
Jiří (04. 12. 2015 10:05)
model 380 má vyšší kapacitu baterie, nabíjí se rychleji, pouze 4 hodiny na místo 10 hodin. Je u něho možné použít až 4 navigační kostky, kde u modelu 320 pouze jednu. Navíc má model 380 již v balení nadobku PRO CLEAN na dávkování vody. U nižšího modelu se musí tato nádobka v případě potřeby dokoupit.
Sarka Burianova (29. 11. 2015 11:21)
Veronika - Robotický vysavač (29. 11. 2015 13:03)
bohužel jak popisujete stav robota, vypadá to na pokles kapacity baterie.
Pokud robota jste měli uskladněného s baterií unitř, došlo k poškození baterie. Bohužel pokud se baterie nedobíjí a robot nepoužívá, musí se baterie nejprve plně dobít a poté vyndat z robota mimo a až pak uskladnit. Doporučujeme výměnu baterie, záruka na pokles kapacity je do 1/2 roku. Krásný den.
Ludmila (17. 11. 2015 07:17)
Jirka (17. 11. 2015 10:06)
podmínky Vám byli zaslány na email. Více o zapůjčení se můžete informovat zde.
Pavel Stuchlík (10. 11. 2015 18:25)
Díky za odpověď.
Patrik (11. 11. 2015 09:19)
jestliže máte robota ještě v záruce, doporučuji ho reklamovat u svého prodejce.
Kolečka jsou servisní díl, takže se musí objednat přes servis. Objednat je můžete přes naší poradnu, telefon nebo po emailu.
Lydie (12. 10. 2015 19:02)
uvažuji o koupi iRobot Braava 380 . Chtěla bych jej ale předem vyzkoušet, napiště mi prosím, za jakých podmínek lze vysavač vyzkoušet.
Patrik (13. 10. 2015 09:18)
rádi Vám robota zapůjčíme. Podmínky zapůjčení jsem Vám zaslal do emailu jako přílohu.
Pavla (06. 10. 2015 08:21)
Patrik (06. 10. 2015 10:29)
model iRobot Braava je robotický mop a před puštěním tohoto robota je potřeba vysát nebo zamést hrubší nečistoty. Podmínky zapůjčení a přehled vysavačů jsme Vám zaslali do emailu.
KOMI (21. 09. 2015 15:41)
Patrik (21. 09. 2015 15:45)
Lenka Janakova (18. 09. 2015 23:09)
uvažují o koupi robotického mopu Brava 380. Ale raději bych si ho vyzkoušela jak bude fungovat . Je to možné a za jakých podmínek . děkuji za odpověď. Lenka Janáková
Veronika - Robotický vysavač (19. 09. 2015 12:42)
rádi Vám robotický mopovač zapůjčíme k vyzkoušení u Vás doma. Před použítím mopu na vlhko, je potřeba mít vysáto nebo zameteno, mopovač nemá žádný nasávací otvor. Podmínky zapůjčení Vám odešleme na email.
Krásný víkend:)
Zdeněk (21. 02. 2015 18:19)
99% lidí co si ho koupí ho chválí, až euforie opadne tak , mávne rukou a řekne , na to co to umí je to předražené.
Tak že je opravdu na snadě přemýšlet o tom co robot umí a kolik stojí !!!!!!!!! Z mého hlediska předražená hračka.
Jana (01. 03. 2015 16:02)
Zdeněk (07. 06. 2015 06:38)
Chci jen říct, že se musíte o něho starat a za tu dobu mám vytřeno.
Jirka (02. 03. 2015 09:27)
ano, přesně tak. Právě na toto zákazníky upozorňujeme, že před použitím robotického mopu musí být již vysáto, jako při klasickém úklidu.
Jirka (23. 02. 2015 09:40)
robotické mopy slouží jako doplňky k robotickým vysavačům, tudíž před jejich použitím je potřeba, aby bylo již vysáto. Jinak to skončí přesně jak popisujete.
dana herkuczova (03. 01. 2015 23:15)
Gabina (10. 02. 2015 09:58)
Jirka (10. 02. 2015 10:13)
jsme rádi, že robot splnil Vaše očekávání a na Vaše prostory Vám vyhovuje.
Jirka (05. 01. 2015 09:31)
robot slouží zejména jako doplněk k robotickému vysavači, tudíž je potřeba, aby bylo před jeho použitím již vysáto. Robot jistě nevytře nějaké zaschlé skvrny od šťávy, atd... Při pravidelném používání jistě splní funkci finálního vytření podlahy. Pokud si lidé nejsou s výběrem jisti, je možné si robota zdarma předem vyzkoušet. Více info o zapůjčení zde.
Markéta (01. 01. 2015 21:20)
Patrik Robotický vysavač (02. 01. 2015 09:43)
jakmile se rozsvítí modrá kontrolka na robotovi, signalizuje že je robot nabitý a můžete robota odpojit. Braava nemusí být neustále v nabíječce jako robotický vysavač.
Ivana (18. 11. 2014 11:38)
Jirka (18. 11. 2014 11:46)
model TURBO má v balení navíc turbo nabíječku, která urychlý nabíjení robota ze 4 hodiny na 2 hodiny.
Martina (21. 10. 2014 10:28)
Martina (21. 10. 2014 11:27)
Zuzana (20. 10. 2014 13:18)
ráda bych vyzkoušela Braava 380,. Je to možné? Mohu požádat o zaslání podmínek ?
Předem děkuji.
Martina (20. 10. 2014 15:17)
Petr Borovský (20. 08. 2015 10:48)
je možné zapůjčit robotický mop?
Eva Kulichová (11. 07. 2014 11:08)
chtěla bych se zeptat na vhodný čistící přípravek do tohoto mopu, jaký by jste mi doporučili.
Děkuji
Jirka (11. 07. 2014 11:35)
můžete používat jakýkoliv prostředek jste zvyklá používat na své podlahy. Jen pozor na dávkování, obsah nádobky je 100ml, tak tomu přizpůsobit i množství prostředku.
David (26. 06. 2014 15:38)
měl bych dotaz do jaké výšky stropu mop funguje. Máme cca 3,5m
Dále prosím o zaslání podmínek zapůjčení.
Děkuji
Veronika Robotický vysavač (26. 06. 2014 15:57)
Petra V. (27. 05. 2014 11:25)
ráda bych vyzkoušela Braava 380, mohu požádat o zaslání podmínek na [email protected]?
Předem děkuji.
S pozdravem
Petra V.
Kristýna, Roboticky-vysavac.cz (27. 05. 2014 11:30)
Sona (23. 05. 2014 22:13)
Martina (26. 05. 2014 11:29)
Šmejkal (05. 03. 2015 09:31)
Patrik (05. 03. 2015 14:06)
sona (13. 11. 2014 01:16)
Jirka (13. 11. 2014 10:31)
baterie lze zatím měnit v rámci servisu, ale v nejbližší době by měli být volně k prodeji.
Zuzana (01. 04. 2014 12:24)
Jirka (01. 04. 2014 13:07)
podmínky Vám byli zaslány na Váš email. Pro zaslání podmínek slouží tento formulář.
Eva Mattauchová (06. 03. 2014 10:33)
lze tento robot používat, když máme podlahové topení? Není problém s chlupy( nezanese to přístroj), když máme doma jednoho psa , dva králíky. Pochopila jsem, že musíme nejprve vyluxovat, ale ne vždy děti vyluxují jak mají.
Jirka (06. 03. 2014 10:42)
robotický mop lze užít i na podlahy s podlahovým topení, jen musíte počítat s tím, že robotovi dojde dříve voda. Robotický mop je vhodný jako doplněk k robotických vysavačum, tudíž je vhodné, aby bylo před jeho použitím VYSÁTO. V opačném případě se právě vlasy a psí chlupy moho zanést do kol robota, kde by poté mohl vzniknout problém.
Eva Kluchová (04. 02. 2014 13:26)
Beneš (04. 02. 2014 21:19)
Vlaďka (03. 02. 2014 16:37)
Kristýna, Roboticky-vysavac.cz (03. 02. 2014 16:48)
Vlaďka (29. 01. 2014 11:55)
Jirka (29. 01. 2014 13:59)
robot bude fungovat i při zkosených stropech. V případě zaznamenání nějaké chyby se musí kostka správně natočit.
Ale robot nemá se zkosenými stropy problém.
Radim Cvikl (21. 01. 2014 10:18)
Děkuji
Jirka (21. 01. 2014 14:32)
ke všem námi prodaným modelům návody dáváme. Pokud tedy v balení návod nebyl samozřejmě Vám ho dopošleme. Prosím napiště nám na náš email [email protected] číslo nákupního dokladu, abychom věděli kam návod zaslat.
Lukáš Oros (20. 01. 2014 18:18)
Jirka (21. 01. 2014 09:00)
pro podmínky k zapůjčení prosím vyplňte tento formulář.
Foktová (16. 01. 2014 10:38)
můžete mi prosím poslat na mail podmínky k zapůjčení robota?
Děkuji.
Jirka (16. 01. 2014 10:52)
podmínky zapůjčení Vám byly zaslány na email.
Dita Smejkalová (14. 01. 2014 18:52)
chtěla bych se zeptat, kolik nabíjecích cyklů je třeba, aby baterie Braavy i 380 dosáhla plné kapacity. A další dotaz: Když se Braava dobíjí delší dobu než 4 hodiny (například přes noc), nemůže se baterie poškodit? A ještě jeden dotaz: Nesnižuje se kapacita dobíjením ne zcela vybité baterie?
Děkuji za odpověď
Jirka (15. 01. 2014 10:00)
před prvním použitím je dobré naformovátovat baterii způsobem, úplně vybít - úplně nabít a toto opakovat 3krát. Baterie se neničí delším nabíjením, nežli 4 hodiny. Nabíjením ne zcela vybité baterie se její kapacita nesnižuje, pouze se tím okrádáte o nabíjecí cyklus.
Věra Halousková (11. 01. 2014 18:35)
lze zaslat podmínky pro zapůjčení robotického mopu na moji e-mailovou adresu?
Děkuji
Halousková V.
Boženka Klímová (06. 01. 2014 10:49)
Kristýna, Roboticky-vysavac.cz (06. 01. 2014 11:07)
EvaKluchová (05. 01. 2014 16:15)
mám ještě jeden dotaz, je možné platit Eurem a v případě ano, kolik by to bylo?
Moc děkuji.
Eva Kluchová.
Kristýna, Roboticky-vysavac.cz (06. 01. 2014 11:02)
Eva Kluchová (04. 01. 2014 23:28)
chtěla bych se zeptat, zda v příslušenství je i dálkové ovládání v případě, že je potřeba urychleně práci robotka zastavit. Nebo se musí nahánět po podlaze :-) ? Ještě bych se ráda zeptala, jaké má přednosti oproti robotu IRobot Scooba 390. Nemohu se rozhodnout, který si pořídit.
Děkuji za odpověď.
Jirka (06. 01. 2014 07:31)
robotické mopy nedisponují dálkovým ovládáním. iRobot Scooba 390 je již vyprodán a už se nebude prodávat. Rozdíl byl v tom, že zanechával veliké množství vody a tím pádem byl vhodný pouze na dlažby a celistvé podlahy, nikoliv dřevěné, nebo plovoucí podlahy, kde se voda mohla dostat do spár a podlahu tak poničit.
Kateřina Buchtová (22. 12. 2013 22:11)
ráda bych se zeptala na rozdíly mezi Braava 320 a 380 (kromě barvy a ceny) - ?
Děkuji Vám za odpověď a přeji hezký den,
Kateřina Buchtová
Jirka (23. 12. 2013 09:13)
rozdíl mezi roboty je ten, že iRobot Braava 380 má v balení nádobku na vodu, silnější baterii a možnost použití více navigačních kostek.
Ivo (15. 12. 2013 21:56)
Petr Vrána (11. 12. 2013 13:31)
Kristýna, Roboticky-vysavac.cz (11. 12. 2013 13:41)
Ivana Černá (05. 12. 2013 11:45)
Jirka (05. 12. 2013 11:56)
jsme rádi, že jste s robotem spokojená. Děkujeme za recenzi.
Václav Fejfar (01. 12. 2013 18:04)
prosím o zaslání informací k zapůjčení tohoto výrobku
Děkuji
Martina (01. 12. 2013 20:15)
Victorinová (23. 11. 2013 20:07)
Kristýna, Roboticky-vysavac.cz (24. 11. 2013 11:38)
Monika Hanáková (21. 11. 2013 20:08)
chci se zeptat,zda je tento robotický mop vhodný pro plovoucí podlahy.
Děkuji.
Jirka (22. 11. 2013 08:39)
ano mop iRobot Braava 380 je vhodný právě na plovoucí podlahy, díky vlhkému dávkování vody, kde podlaha nezůstává mokrá.
Jindra (19. 11. 2013 07:36)
Jirka (19. 11. 2013 09:01)
robot je nastaven tak, aby nevjížděl na koberce, takže nepřejede ani sebemenší přejezdovou lištu.
Honza (18. 11. 2013 16:17)
Opravdu musím doporučit, vellká úspora času.
Kristýna, Roboticky-vysavac.cz (18. 11. 2013 16:24)
Jana Jančová (16. 11. 2013 10:56)
Martina (17. 11. 2013 10:43)
Jirka (13. 11. 2013 09:14)
pro zaslání podmínek prosím vyplňte tento formulář
Jana Fantová (12. 11. 2013 18:03)
Kristýna, Roboticky-vysavac.cz (12. 11. 2013 18:05)
Dagmar (09. 11. 2013 22:14)
Jirka (11. 11. 2013 09:48)
těší nás Vaše spokojenost, děkujeme za pochvalu, spokojený zákazník je pro nás nejdůležitější.
J.F. (08. 11. 2013 13:18)
Jirka (08. 11. 2013 13:26)
jsme velice rádi, že jste spokojeni. Snad Vaším bezva komentářem přesvědčíte i další lidi k ulehčení práce.
Jana Fantová (07. 11. 2013 21:03)
Jirka (08. 11. 2013 10:09)
na tento faktor mají vliv hodně, členitost prostoru a popřípadě i podlahové topení. Ve směs ale robot vytře na jedno naplnění okolo 40m2.
Jirka (06. 11. 2013 11:17)
robot má funkci vytírání a zametání. Nenechte se zmást funkcí zametání, jedná se pouze o suché vytírání. Robot nevysává, proto je potřeba před jeho použitím vysát. ZDE můžete vyplnit formulář a budou Vám zaslány podmínky pro zapůjčení.
petr sosnovec (03. 11. 2013 21:22)
Kristýna, Roboticky-vysavac.cz (04. 11. 2013 11:46)
Sasková Iva (28. 10. 2013 20:29)
uvažuji o koupi iRobot Roomba 630, nebo Braava 380. Zaujala mě možnost zapujčení. Prosím o zaslání podmínek, děkuji. Sasková
Kristýna, Roboticky-vysavac.cz (29. 10. 2013 09:48)
Ohledně zapůjčení Vám podmínky zasílám na email, je možnost i na tomto odkazu nechat Vaše údaje a dle toho jsou Vám podmínky zaslány na Váš email. Krásný den
Kristyna Zuzova (28. 10. 2013 20:06)
Jiří, Robotický vysavač (29. 10. 2013 09:41)
možnost zapůjčení tu je a podmínky Vám zasílám do emailu.
František Klein (28. 10. 2013 15:23)
lze si robota vyzkoušet? Pokud ano, tak za jakých podmínek? Uvažuji o jeho zakoupení.
Děkuji.
Jiří, Robotický vysavač (28. 10. 2013 17:25)
robota lze vyzkoušet. Podmínky zapůjčení Vám zasílám do emailu.
Iva (26. 10. 2013 22:38)
Jiří, Robotický vysavač (28. 10. 2013 12:51)
podmínky pro zapůjčení byli zaslány na Váš email.
zuzka (26. 10. 2013 22:05)
Díky
Jiří, Robotický vysavač (28. 10. 2013 12:49)
jelikož jsou mopy na trhu pouze 2 měsíce, nemáme zatím ještě zkušenosti s životností těchto utěrek. Nové utěrky by měli být skladem začátkem následujícího měsíce, ale cenu bohužel ještě také neznáme. Děkujeme za Vaší objednávku.
Radek Svoboda (24. 10. 2013 10:12)
Jiří, Robotický vysavač (24. 10. 2013 12:46)
robot je v ČR novinka a zatím nemáme informace od výrobce, zdali se bude turbo nabíječka do ČR dodávat. Součástí balení v ČR bohužel nebude.
Alena (20. 10. 2013 22:32)
žádám o zaslání podmínek k zapůjčení Robotického mopu. Uvažuji o jeho zakoupení.
Děkuji.
Jiří, Robotický vysavač (21. 10. 2013 10:21)
podmínky zapůjčení Vám byli zaslány na Váš email.
Marie Szabová (20. 10. 2013 12:50)
Děkuji
Jiří, Robotický vysavač (21. 10. 2013 09:47)
podmínky zapůjčení Vám byli zaslány na Váš email.
PAVEL BLAŽEK (17. 10. 2013 10:31)
Míra (17. 10. 2013 10:16)
Jiří, Robotický vysavač (17. 10. 2013 10:26)
podmínky Vám budou zaslány do emailu.
Pavel Kopecký (13. 10. 2013 19:10)
záruční i pozáruční servis v případě poruchy robotického vysavače.
( Máte i servisní pobočky v rámci republiky?) Děkuji za odpověď
Jiří, Robotický vysavač (14. 10. 2013 10:19)
záruční i pozáruční servis pro Vás zajišťujeme přímo my. Jsou dvě varianty, kdy můžete poslat robota na naši centrálu a nebo přinést robota na některou z našich prodejen. Po dobu záruky dokonce nabízíme i bezplatné svozy, kdy si pro robota přijedeme a po opravě dopravíme k Vám domů.
Martina (09. 10. 2013 12:40)
prosím o zaslání informací k zapůjčení tohoto výrobku.
Uvažuji o jeho koupit jsem s robotickým vysavačem moc spokojená a tento další pomocník by se mi hodil do domáctnosti.
Děkuji Zdvihalová
Jiří, Robotický vysavač (09. 10. 2013 12:47)
podmínky zapůjčení Vám zasíláme do emailu.
Eva (09. 10. 2013 09:46)
Jiří, Robotický vysavač (09. 10. 2013 10:09)
robot se bohužel nedá časově nastavit, tudíž by jste ho musel vždy zapnout před odchodem do práce.
Kopecký Pavel (03. 10. 2013 16:17)
Jiří, Robotický vysavač (04. 10. 2013 09:06)
podmínky zapůjčení jsme Vám zaslali emailem.
Adriana Tomisová (06. 11. 2013 11:05)
Mohla byste mi poslat podmínky k zapůjčení i Robot Braava 380?
Můžu sním vysávat i čistit podlahu nebo má jen jednu funkci?
Děkuji za odpověď Adriana Tomisová
Kopecký Pavel (02. 10. 2013 18:11)
Kristýna, Roboticky vysavac (03. 10. 2013 09:27)
baterie vydrží dle toho zda používáte robota na suché zametání nebo s podložkou na mokré mopování. U modelu Braava 380 robot při zametání vydrží až 4 hodiny, u mopování je to až 2,5 hodiny. Doba nabíjení je 4 hodiny. U nižšího modelu Braava 320 je to u zamatání až 3 hodiny, u vlhkého mopování (zde není podložka na vodu) až 2hodiny, nabíjení 10hodin. Utěrky vydrží dle toho jak se zákazník o ně stará, ale standartně při pravidelném používání cca 4 měsíce v průměru. Dokoupit se budou dát jako příslušenství u nás, které dostaneme ke konči října, začátkem listopadu. S pozdravem
Kopecký Pavel (01. 10. 2013 18:07)
Jinak řečeno, zahrnuje se podlahová krytina z PVC do kategorie tvrdých podlah pro který je tento výrobek určen?
Jiří, Robotický vysavač (02. 10. 2013 09:15)
robotický mop iRobot Braava 380 se dá použít na jakýkoliv typ hladkých podlah.
Karla Daňková (25. 09. 2013 12:23)
Kristýna, Roboticky vysavac (25. 09. 2013 13:55)
ano je možnost si mop vyzkoušet na našich prodejnách. Podmínky zapůjčení Vám pošlu na Váš email.
Dana Bratánková (16. 09. 2013 13:08)
měla bych ještě jeden dotaz. Při mokrém úklidu používá Braava 380 jen čisté vody nebo lze/je nutno použít saponát? Děkuji, D.B.
Jiří, Robotický vysavač (16. 09. 2013 13:45)
u iRobotu Braava 380 můžete používat cokoliv, ale doporučuje se čistá voda a nebo nepěnivé roztoky, protože s velice pěnivými roztoky poté může být horší dávkovaní a hadřička by nemusela být zcela vlhká.
Dana Bratánková (15. 09. 2013 11:14)
dá se na iRobotu Braava 380 navolit najednou fuknce, aby nejdříve zametl a pak vytřel?
Jiří, Robotický vysavač (16. 09. 2013 09:52)
tato volba na robotu iRobot Braava 380 bohužel nastavit nelze a ani by neměla smysl, protože když chcete měnit režim úklidu, musíte nejprve vyměnit nástavec s hadřičkou, buď na suchý a nebo mokrý úklid.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.