Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba 780
Alternativy
Robotický vysavač
iRobot Roomba 782 PLUS
- - Funkce Room to Room
- - Třístupňový čistící systém
- - Vylepšená baterie XLife
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač
LG Hom-Bot VR86010RR
- - 10 let záruka na motor
- - Mluví česky, časování úklidu
- - 2 kamery, Li-Ion baterie, HEPA filtr
- - Možnost funkce mopování
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač
LG Hom-Bot VSR66000OB
- - 10 let záruka na motor
- - 1 kamera, Li-Ion baterie, HEPA filtr
- - Mluví česky; Mop zdarma
Prodej byl ukončen
Diskuze iRobot Roomba 780
Lasslerová (12. 01. 2024 15:56)
Lukáš (12. 01. 2024 16:03)
Dobrý den, doporučíme odzkoušet dobíjecí zdířku na straně robota řádně profouknout a konektor adaptéru do ní opakovaně 20 krát zastrčit a vyndat. Nachází se zde přepínač, který určuje zda se robot nabíjí přes základnu nebo na přímo. Někdy se stane, že zalehne a robot se po té na nabíjecí stanici nedobíjí.
Petra (24. 02. 2023 11:35)
Katrin (24. 02. 2023 14:10)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s vysavačem. Kontaktujte prosím naši zákaznickou linku. Krásný den
Martin Kaše (04. 10. 2021 08:19)
Lukáš (04. 10. 2021 09:40)
Dobrý den, žádnou radu bohužel nemáme a bude třeba řešit zasláním robota na servis.
Kateřina (30. 08. 2021 20:28)
Katrin (31. 08. 2021 09:49)
Dobrý den, dle popisu závady se jedná o vadný středový modul. Prosím kontaktujte nás naší zákaznické lince. Krásný den
Alena (15. 01. 2021 18:07)
vysavač mám cca 5 let a nyní začal být velmi hlučný, čím to může být a je možné jej nechat někde servisovat? Přijde mi to brzy na jeho odpis a koupi nového.
Děkuji
Lukáš (16. 01. 2021 08:45)
Dobrý den, vypadá to na problém v sacím motoru robota. Doporučím tedy zaslání zboží na servis. Kopletní postup naleznete zde: https://www.roboticky-vysavac.cz/servis
Renata Neli (11. 11. 2020 10:49)
Lukáš (11. 11. 2020 11:03)
Dobrý den, chyba může být v elektronice nebo jen v zaseknutém nárazníku. Toto lze bez diagnostiky těžko posoudit. V případě zájmu mpůžete využít služby našeho servisu.
Jana Zetková (23. 07. 2020 20:01)
Luděk Holenka (24. 06. 2020 17:24)
vysavač nejde nabít v dokovací stanici. Po cca 1 minutě zhasne veškerá světelná signalizace. Během 1 minutového nabíjení symbol nabíjení stavu baterie nesvítí trvale - cyklicky zhasíná.
Je ještě baterie dobrá a kdy poznám, že ji mám vyměnit?
Děkuji za odpověď.
Luděk Holenka
Martina (25. 06. 2020 09:22)
Dobrý den, baterie by měla vydržet přibližně 400-500 dobíjecích cyklů. Pokud se robot ve stanici nedobíjí, bude nejspíš kapacita baterie velmi nízká a doporučili bychom zakoupit baterii novou. Ještě je zde možnost vyzkoušet robota nabít napřímo, jestli není problém s dobíjecí stanici. Na boční straně robota naleznete zdířku a pomocí adaptéru lze robota takto nabíjet. Pokud se robot bude nabíjet, bude problém ve stanici. Zde bychom doporučili zakoupit novou stanici.
MUDr.Gizela Kulichová (15. 03. 2020 09:55)
Lukáš (16. 03. 2020 10:28)
Dobrý den, na základě Vašich informací se s největší pravděpodobností jedná o konec životnosti baterie. Stačí baterii vyměnit za novou a robot Vám bude zas vysávat bez potíží. V nabídce máme dvě baterie k Vašemu modelu. První varianta je originální baterie XLife s kapacitou 3000mAh. Druhá varianta je neoriginální baterie s kapacitou 3300mAh.
Milena Krejčínová (14. 12. 2019 13:50)
po vyčištění vysavače se pohybuje jen vzad. Co mám udělat?
Děkuji
Radek (14. 12. 2019 14:00)
Dobrý den,
podle všeho je zaseknutý nárazník. Poklepejte tedy na nárazník a ujistěte se že je pohyblivý.
Krásny den přejeme
Marie (21. 08. 2019 19:10)
mám robotický vysavač iRobot Roomba 780. Již není v záruce. Zlomilo se držadlo na jedné straně a s vysavačem se teď velmi špatně manipuluje. Byla by prosím možná oprava? Kolik by stála? Děkuji vám za odpověď. Plotová
Denisa (04. 03. 2019 20:37)
Zdeněk (05. 03. 2019 09:39)
Dobrý den,
zde bude nejspíše potíž v elektronice. Pokud Vám nepomohl reset, ani vytažení baterie a opětovného nastavení času, doporučím dát robota na servis nebo na reklamaci pokud jej máte ještě v záruce.
Přejeme hezký den
Lubomír Polák (30. 01. 2019 17:33)
Děkuji za odpověď.L.P.
Martina (30. 01. 2019 17:38)
Dobrý den, mrzí nás Vaše potíže s nabíjením. Poradím vyzkoušet nejprve 10-15 krát zasunout a vysunout konektor pro dobíjení do robota, profouknout koncovku konektoru a poté vyzkoušet robota zkuste pustit do dobíjecí stanice stisknutím tlačítka DOCK. Pokud Vaše problémy budou přetrvávat, kontaktujte prosím náš servis.
Eva Pecková (08. 12. 2018 20:56)
potřebuji koupit novou baterii k typu 780 (mám již pár let). Můžete absolutnímu laikovi vysvětlit, jaké je negativum pořídit neoriginální baterii oproti originální. Rozdíl v ceně je dost výrazný.
Děkuji mnohokrát
Martina (09. 12. 2018 09:45)
Dobrý den, rozdíl u baterií je v jejich kapacitě - neoriginální baterie má větší kapacitu (3300 mAh) oproti originální baterii XLife (3000 mAh). S neoriginální baterií mají zákazníci poměrně dobré zkušenosti a jsou spokojeni. Baterie jako taková je vždy ovlivněna počtem dobíjecích cyklů, kterých je 400 - 500.
Pěkný den
Michal (12. 07. 2018 13:38)
Lukáš (12. 07. 2018 13:45)
Dobrý den, závada bude v modulu pohánějícím hlavní kartáče a bude třeba jeho výměna. V případě zájmu o využití našehe servisu nás prosím kontaktujte zde.
Martin Wildmann (16. 04. 2018 09:29)
Děkuji za radu.
Lukáš (16. 04. 2018 09:40)
Dobrý den, závada může být pouze v tlačítku nebo i přímo v základové desce. Doporučím robota reklamovat u svého prodejce - pokud je ještě v záruce nebo dát na servisní opravu. V případě zájmu o servisní opravu nás můžete kontaktovat zde.
Miroslava Rudná (02. 07. 2017 21:27)
Lukáš (03. 07. 2017 13:53)
Dobrý den, díl poptáme u našeho dodavatele a budeme Vás informovat. V případě poptání náhradních dílů prosím kontaktujte náš servis zde.
Hlušičková (30. 10. 2016 21:01)
S pozdravem
Lukáš (31. 10. 2016 11:23)
Přeji pěkný den
Lenka (20. 10. 2016 12:23)
Zdeněk (20. 10. 2016 12:56)
žádný z robotů od výrobce iRobot nemá turbokartáče. Model iRobot Roomba 786 je vhodný také na úklid zvířecích chlupů viz specifikace produktu.
Model 786 je nástupcem modelu 780. Rozdíl je v novějším SW, má vylepšenou baterii XLive, která má až dvojnásobnou životnost, dále má dobíjecí stanici, která má vestavěný adaptér uvnitř. Pokrytí plochy a kvalita úklidu zůstala stejná.
Pěkný den
Lenka (20. 10. 2016 14:03)
Jakých parametrů se mám pak při výběru držet??? Každý uvádí něco jiného
Parametry produktu (HEUREKA)
Souhrn
Zařazení Vysavač pro suché sání, Robotický vysavač
Výrobce Irobot
Barva šedá
Typ vysavače
?
robotické
Hlučnost 60 dB
Filtr
?
bezsáčkový
Objem sáčku/nádoby na prach 0.4 l
Vysávání suché
Provedení bezsáčkové
Robotické
Virtuální zeď ano
Akumulátorové
Doba nabíjení 3 hod
Baterie Ni-Mh. 3000 mAh
Doba provozu 180 min
Počet akumulátorů 1
Funkce a ovládání
Indikátor plnosti sáčků ano
Turbokartáč ano
Vhodné pro alergiky ne
Pro domácnost se zvířaty ano
Zdeněk (20. 10. 2016 14:10)
toto jsou informace z Heureky, za které mi neneseme žádnou odpovědnost. Tyto popisy produktů si zadávají sami.
Doporučujeme se vždy držet informací a parametrů, které uvádí autorizovaní prodejci nebo výrobce.
Můžete určitě čerpat informace z našeho webu https://www.roboticky-vysavac.cz/irobot-roomba-786 nebo nás kontaktovat na chatu, telefonicky nebo e-mailem.
Pěkný den
Andrea (14. 12. 2015 19:11)
Veronika - Robotický vysavač (14. 12. 2015 20:50)
model 786 je nástupcem modelu 780. Rozdíl je v novějším SW, má vylepšenou baterii XLive, která má až dvojnásobnou životnost, dále má dobíjecí stanici, která má vestavěný adaptér uvnitř. Pokrytí plochy a kvalita úklidu zůstala stejná.
Krásný den.
Petr (21. 11. 2015 23:24)
Patrik (22. 11. 2015 15:19)
iRobot Roomba 786 má již integrovaný adaptér v nabíjecí stanici a nedá se nabíjet na přímo přes adaptér jak to bylo u starších modelů proto zde není otvor na adaptér který již v balení není. Dále má v sobě již baterii xLife s delší životností. Všechny modely Roomba 786 a 786p jsou totožé, u některých popisků můžou být obrázky jako ilustrační kde lze vidět konektor na adaptér, starší modely jako 760,770 atd. tuto možnost měli.
Petr (23. 11. 2015 19:57)
Jirka (24. 11. 2015 09:16)
to jsme rádi. Krásný den.
Jaroslav M. (21. 11. 2015 16:06)
Je rozdil mezi 780 a 786 v podstatnych parametrech ohledne zivotnosti baterie, nebo maji stejnou.
Dekuji.
Veronika - Robotický vysavač (21. 11. 2015 16:24)
model Roomba 786 je nástupcem, který má vylepšenou baterii XLive s delší až dvojnásobnou životností a také má vylepšenou dobíjecí stanicí s integrovaným adaptérem. Jinak jsou modely stejné funkcí a kvalitou úklidu.
Krásný den
Miroslav Tybus (03. 11. 2015 17:30)
Jirka (03. 11. 2015 17:34)
toto může být způsobeno spoustou přícin.
Nejčastěji se bude jednat o již opotřebovanou baterii.
Prosím kontaktujte náš servis.
Křečková (24. 07. 2015 13:42)
Lukáš (24. 07. 2015 13:56)
Anna Bražinová (26. 01. 2015 18:54)
mám iRobot Roomba 780 a byla jsem s ním velmí spokojená. Nyní jsme koupili nový koberec. Vlmi kvalitní plyšák,hustý, výška cca 1cm a robot na něm nefunguje. Na starých kobercích jezdí jak šroubeček a na tom novém se začne točit, udělá 2 kolečka na místě, zastaví se a hlásí chybu.
Jirka (27. 01. 2015 09:15)
toto by mohlo být způsobeno pokud by byl koberec černý a nebo příliš tmavý.
Vladislva (15. 10. 2014 12:19)
Jirka (15. 10. 2014 12:24)
ano tlačítko CLEAN svítí neustále zeleně, jen se mění barva symbolu baterie dle síly nabití robota. Pokud je robot v dokovací, tak poté dále svítí modře nápisy clock, schedule a spot.
vera (16. 07. 2014 12:10)
děkuji
Kristýna, Roboticky-vysavac.cz (16. 07. 2014 12:23)
Jaroslav Pátý (10. 12. 2013 15:15)
tak by mi stačil i nižší model než 780.
U toho LG mě právě znepokojili některé názory:
http://vysavace.heureka.cz/lg-vr-6260-lvm/recenze/
Děkujii
Kristýna, Roboticky-vysavac.cz (10. 12. 2013 15:44)
pokud chcete co nejnižší cenu, tak pak bych spíše šla do iRobot Roomba 760 v super akční cenně, než chodit do nižší generace kde robot nemá plno vylepšení a není zde takový vývoj jako u série 700. Krásný den
Kristýna, Roboticky-vysavac.cz (10. 12. 2013 15:22)
Jaroslav Pátý (10. 12. 2013 15:27)
děkuji za odpověď. A myslíte že roomba 660 by mi nestačila? Jsem důchodce a příjmy nejsou nejvyšší.
Máte někde vaše testy LG?
Děkuju,
Pátý
Jaroslav Pátý (10. 12. 2013 14:53)
a jaká je optimální plocha na jedno vysátí,
pokud nepoužiji virutální majáky?
Který robot je lepší, irobot nebo lg?
Děkuji
Kristýna, Roboticky-vysavac.cz (10. 12. 2013 15:03)
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.