DOPRAVA-nad5000-right
DOPRAVA-nad5000-left

Robotický vysavač
360 Robot Vacuum S5

Tento model se již neprodává
Rádi Vám poradíme s alternativou
Kód: 103136

Robotický vysavač LASERBOT 360 S5

  • Ovladatelný přes telefon - aplikace v českém jazyce
  • Sací tlak až 2000 Pa/min. 
  • Možnost nastavení až 4 výkonnostních režimů - tichý, standardní, výkonný, max
  • Omyvatelný HEPA filtr
  • Algoritmus simultánní lokalizace a mapování (SLAM)
  • Na jedno nabití vysaje až 150 m² prostoru
  • Automaticky se dobije a pokračuje v úklidu od místa, kde přerušil
  • Vysokokapacitní Li-ion baterie pro extra výdrž a životnost

 

Představení robotického vysavače 360 S5

Výkonný a cenově dostupný robotický vysavač 360 S5 kombinuje vysoký sací tlak 2000 Pa s precizní laserovou navigací. Dokonale zmapuje vaši domácnost a naplánuje vždy tu nejefektivnější cestu pro úklid. Hravě si poradí se všemi typy tvrdých podlah a bez problému zvládne i koberce!

360 S5 - Představení

Výkonný motor japonské značky NIDEC

Základem každého kvalitního vysavače je pořádný motor. U robotického vysavače 360 S5 byl nasazen výkonný motor japonské značky NIDEC, který disponuje sacím tlakem až 2000 Pa. Je tak jedním z nejvýkonnějších robotických vysavačů na trhu.

Silný motor přijde vhod právě na koberce s delším vlasem nebo při vysávání podél zdí, což je tradiční slabina ostatních robotických vysavačů. Právě k tomu slouží malý kulatý kartáček, který nečistoty a prach vhání pod sací jednotku vysavače a pomáhá tak pokrýt maximum uklízeného prostoru.

360 S5 - motor NIDEC

Vhodný do každé domácnosti

Členitá domácnost nedělá robotickému vysavač 360 S5 žádný problém. Je vybaven množstvím senzorů, díky kterým se perfektně pohybuje v domácnosti. Výška vysavače je pouhých 10 cm, tudíž se dostane i do těžko přístupných míst. Úklid pod nábytkem či postelí se pro vás stane samozřejmostí.

360 S5 - mnoho senzorů

Objevte výhody laserové navigace

Špičková laserová navigace LDS Lidar mapuje prostor a to i v naprosté tmě. Vytváří a ukládá mapy vašeho domu a pomocí vysoce přesného algoritmu SLAM inteligentně plánuje vždy tu nejefektivnější cestu pro úklid.

360 S5 - Dokonalá orientace v prostoru

Automatické nabíjení

Robotický vysavač 360 S5 zvládne na jedno nabití opravdu velký kus práce. Pokud se v průběhu vysávání vybije, vrátí se dobít do nabíjecí stanice co nejkratší cestou, protože vždy přesně ví, kde se nachází. A po úplném dobití pokračuje v úklidu tam, kde přestal, aby byl výsledek 100%.

360 S5 - Automatické dobíjení

Aplikace v českém jazyce

Robotický vysavač můžete ovládat prostřednictvím chytrého telefonu například z práce nebo z dovolené. Naplánujte kdy a jak často bude váš vysavač vysávat. Ovládejte vysavač manuálně, prohlížejte si trasy úklidu nebo měňte sací výkon dle potřeby. Aplikace 360Robot nabízí spoustu funkcí, které oceníte i vy.

V aplikaci můžete uložit hned několik map najednou, což se hodí do vícepodlažní domácnosti. Díky inteligentnímu mapování místností můžete vysávat konkrétní místnosti jako například ložnici, chodbu nebo obývací pokoj. Pokud chcete, aby vysavač nějaké místo vynechal, stačí mu zadat v aplikaci zakázanou zónu. Aplikace 360Robot je v českém jazyce.

360 S5 - Aplikace 360Smart

Dostávejte upozornění

Váš vysavač bude natolik chytrý, že v případě uvíznutí vás o tom informuje. Budete mít tak kompletní přehled o tom, kde se právě nachází.

360 S5 - Dostávejte upozornění

Snadné přechody na koberce

Vysavač může vylézt na předměty vysoké až 1,5 cm. Po najetí na koberec aktivuje automaticky režim maximálního sání o tlaku 2000 Pa, po opuštění koberce se vrátí zpět k normálnímu režimu sání (pokud není turbo režim nastavený jako standard).

360 S5 - Automatická detekce koberců

Inteligentní mapování místností

Vysavač si dokonale zmapuje prostor a místnosti. Po uložení mapy můžete jednotlivé místnosti pojmenovat a přizpůsobit plán úklidu dle vašich potřeb.

V aplikaci můžete uložit hned několik map najednou, což se hodí do vícepodlažní domácnosti. Díky inteligentnímu mapování místností můžete vysávat konkrétní místnosti jako například ložnici, chodbu nebo obývací pokoj.

360 S5 - Inteligentní mapování místností

Zakázané zóny

Prostřednictvím mobilní aplikace 360Robot můžete nastavit oblasti, které vysavač při vysávání vynechá. Vysavač si tyto zóny bude pamatovat při dalším úklidu. Zapomeňte tak na nepraktické přenášení magnetických pásek nebo jiných vymezovačů prostoru.

360 S5 - Zakázané zóny

Zónové čištění

Prostřednictvím mobilní aplikace můžete nastavit oblasti, které má vysavač uklidit. Tuto funkci využijete například když se vám vysype smetí na konkrétní místo. Jednoduše tam pošlete robota uklidit a on odvede práci za vás.

360 S5 - Zónové čištění

Protipádové senzory

Pokud bydlíte ve vícepodlažním domě a máte strach, že by vám robot při úklidu spadl ze schodů, tak nemusíte mít žádné obavy. Na spodní straně vysavače jsou 4 senzory, které zabraňují pádu ze schodů a vyvýšených míst.

360 S5 - Protipádové senzory

Omyvatelný HEPA filtr

Omyvatelný HEPA filtr pomáhá zachytit jemný prach a při úklidu filtruje vzduch. Dokáže udržet vysokou účinnost filtrace až do 99,96% i po jednom roce pravidelného používání. Je tak vhodný zejména pro alergiky, ale ocení jej i běžný uživatel.

360 S5 - Omyvatelný HEPA filtr

Srovnání modelů 360:

srovnání modelů 360

Technická specifikace:

  • Model: LASERBOT 360 Robot Vacuum S5
  • Barva: bílá
  • Baterie: Li-ion
  • Max. plocha pokrytí: 150 m²
  • Kapacita baterie: 2600 mAh
  • Sací výkon: 30 W
  • Hlučnost: 65 dB
  • Výška: 10 cm
  • Rozměry (šířka x hloubka): 35 x 35 x 10 cm
  • Hmotnost: 3,5 kg
  • Doba provozu: až 120 min.
  • Objem odpadní nádoby: 550 ml
  • Filtrace: HEPA type filtr
  • Podporované typy povrchů: všechny
  • Načasování úklidu: ano
  • Wi-Fi: ano (pouze 2,4 GHz)
  • Ovládání přes telefon: ano
  • Název aplikace: 360Robot Android / iOS

Obsah balení:

  • 1x 360 S5 (součástí je i baterie Li-Ion)
  • 1x Nabíjecí základna
  • 1x Napájecí adaptér
  • 1x Čistící nástroj
  • 1x Uživatelský CZ manuál

Fotogalerie Robotický vysavač 360 Robot Vacuum S5

Videa Robotický vysavač 360 Robot Vacuum S5

Příslušenství Robotický vysavač 360 Robot Vacuum S5

Ke stažení Robotický vysavač 360 Robot Vacuum S5

Momentálně není nic ke stažení.

Diskuze Robotický vysavač 360 Robot Vacuum S5


Robotický vysavač 360 Robot Vacuum S5
Zuzana (21. 02. 2024 20:44)
Dobrý den, mám vysavač Symbo laserbot 360 s5, po záruce. Dnes přestal vysávát, hlásil problém s věží, už se nevrátil do dokovaní stanice. V aplikaci byl off line, nepodařilo se mi jej s aplikací znovu propojit. A když jej vyšlu uklízet manuálním stisknutím tlačítka, nevýrazní. Kartáč zaseklý není. Pěkně prosím o radu jak postupovat. Zaslat k vám do servisu? Na jakou adresu? Děkuji za radu.
Robotický vysavač 360 Robot Vacuum S5
David Borozidis (09. 01. 2024 11:14)
Dobrý den, poslední dobou se stane, že se přestane točit velký kartáč...jinak robot dál jezdí, vysává, ale prach je na kartáči, vše tlačí před sebou. Žádná hláška v aplikaci, že je zaseknutý kartáč. Fyzicky tam žádná překážka není. Vše vždy vyčištěno a příště se to stane znovu. Ne hned, po nějaké chvíli. Když jej znovu zapnu, tak se kartáč točí. Díky
Re: Robotický vysavač 360 Robot Vacuum S5
Lukáš (09. 01. 2024 11:33)

Dobrý den, můžete vysavač zaslat k nám na servisní opravu. Provedeme diagnostiku a pokud budeme mít náhradní díly, tak Vám vysavač opravíme. Bohužel na tento model nemáme všchny díly a tak se může stát, že oprava nebude možná. 

Robotický vysavač 360 Robot Vacuum S5
Alois Macháč (23. 12. 2023 15:09)
Dobrý den,
můžete mi poradit jak znovu připojit vysavač? Postupiji přesně podle návodu, ale i přes to mi po chvíli vyskočí hláška o selhání připojení. Zkoušel jsem i znovu nainstalovat aplikaci, už si nevím rady. Můžete mi poradit co s tím.
Re: Robotický vysavač 360 Robot Vacuum S5
Veronika (27. 12. 2023 07:56)

Dobrý den,
problém s aplikací u modelů 360 není hlášen, doporučujeme vyzkoušet jiné wifi zařízení a případně jiný telefon spojit s aplikací. Zkontrolujte si zda se spojujete s wifi na frekvenci 2,4 Ghz. Pokud ani na jiném zařízení by nešlo spojení provést, bude vhodné nechat robota zkontrolovat v servisním středisku. Krásný den

Robotický vysavač LASERBOT 360 Robot Vacuum S5
Martin (08. 01. 2023 19:37)
Dobrý den,
vysavač hlásí, že prachový koš není na svém místě a nejde spustit. Koš jsem kontroloval a vše v pořádku a restart nepomohl. Můžete mi prosím poradit co s tím můžu udělat.
Děkuji
Robotický vysavač 360 Robot Vacuum S5
Ivana Mikušková (14. 04. 2024 12:00)
Dobrý den,vysavač,hlásí že prachový koš není na svém místě.Kobtrolovala jsem a vše je v pořádku. Můžete mi.prosím poradit.Děkuji Mikušková Ivana
Re: Robotický vysavač 360 Robot Vacuum S5
Filipe (16. 04. 2024 16:04)

Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. V tomto případě doporučujeme kompletně vyčistit prostor, kde je prachový koš umístěný, jelikož je možné, že systém vysavače neregistruje koš, i když reálně ve vysavači je umístěný. Popřípadě také doporučujeme zkusit vysavač resetovat do továrního nastavení podle uživatelského manuálu pro reset softwaru.

Re: Robotický vysavač LASERBOT 360 Robot Vacuum S5
Martina (09. 01. 2023 12:01)

Dobrý den, pokud Vám robot hlásí tuto chybu, mohlo dojít ke puštění robota bez sběrného koše. Pokud ovšem je vše v pořádku a nepomohl ani reset, doporučili bychom odeslání do servisního střediska ke kontrole.

Robotický vysavač LASERBOT 360 Robot Vacuum S5
Martin (11. 01. 2023 21:34)
Děkuji za odpověď. Ještě bych se rád zeptal jestli by jako poslední možnost nepomohlo odpojit baterii než vysavač pošlu k vám na opravu.
Děkuji za brzkou odpověď.
Re: Robotický vysavač LASERBOT 360 Robot Vacuum S5
Martina (12. 01. 2023 08:28)

Dobrý den, samozřejmě to můžete vyzkoušet. Pokud by bylo bez výsledku, bude nutné zaslání.

Robotický vysavač LASERBOT 360 Robot Vacuum S5
Martin (15. 01. 2023 13:57)
Dobrý den,
tak odpojovat baterii nebylo nakonec třeba. Zjistil jsem, že chyba je v prachovém koši. Vložil jsem z jiného vysavače a funguje to. Chtěl bych se zeptat kde se dá koš koupit a kolik stojí.
Děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač LASERBOT 360 Robot Vacuum S5
Lukáš (16. 01. 2023 09:53)

Dobrý den, doporučíme ještě odzkoušet vyměnit pouze fitr. Chyba by mohla být ještě v tom, že každý filtr má v sobě kontakt díky kterému si robot kontroluje jeho přítomnost. Již se nám stalo, že zákazník plíšek při čištění filtru odstranil a robot pak hlásil tuto chybu. 

Robotický vysavač LASERBOT 360 Robot Vacuum S5
Martin (19. 01. 2023 00:38)
Děkuji za tip. Zaměřím se na to a popřípadě vyměním filtr.
S pozdravem Martin
Robotický vysavač LASERBOT 360 Robot Vacuum S5
Míra (05. 01. 2023 13:08)
Dobrý den.
Doma máme vysoké prahy a tak nemůžu pustit robota uklidit celý byt, ale musím ho přenést zvlášť do každé místnosti (doteď stará Roomba). A otázkou je, zda jde tento robot pustit manuálně, aby uklidil pouze jednu místnost kam ho přenesu (kde nebude dokovaci stanice). Díky
Re: Robotický vysavač LASERBOT 360 Robot Vacuum S5
Martina (05. 01. 2023 13:15)

Dobrý den, ano samozřejmě můžete robota také přenášet do každé místnosti zvlášť. Pouze se Vám neuloží mapy úklidu. Ale robot vždy úklid dokončí.

Robotický vysavač LASERBOT 360 Robot Vacuum S5
Míra (05. 01. 2023 15:28)
A po přenesení se v místnosti zapíná přes aplikaci, nebo lze zapnou jen tlačítkem?
Re: Robotický vysavač LASERBOT 360 Robot Vacuum S5
Lukáš (05. 01. 2023 15:51)

Dobrý den, lze spustit i přes tlačítko na vysavači. 

Robotický vysavač LASERBOT 360 Robot Vacuum S5
Radek (11. 11. 2022 13:08)
Dobry den, vysavac mam cca 2.5 roku, tzn. je jiz po zaruce. Nedavno se robot zacal chovat tak, ze se pri vysavani znicehonic proste vypne (napr. po 15 minutach vysavani). V aplikaci se jevi jako offline, nejde ani zapnout tlacitkem. Je potreba jej odnest do dokovaci stanice, kde se zapne a tvari se, ze je vse v poradku. Mel jsem podezreni na baterii, nicmene ta je po opetovnem zapnuti v dokovaci stanici cca 70 %.
Snazil jsem se provest uplny reset robota do tovarniho nastaveni, ale bez uspechu. Mozna jen nevim jak. Muj postup je zvednout viko, vyndat kos a paratkem zmacknout tlacitko reset. Zkousel jsem mackat opakovane, drzet, atd., ale robot se pri stisku tohoto tlacitka proste jen vypne a je offline. Po zapnuti nicmene jej v appce porad vidim a muzu ho ovladat, tzn. k vymazani dat v nem urcite nedojde. Mate prosim napad v cem muze byt problem, pripadne co bych mel zkusit a idealne i postup na pripadny uplny reset, kdyz ten muj postup nefunguje? Dekuji
Re: Robotický vysavač LASERBOT 360 Robot Vacuum S5
Lukáš (11. 11. 2022 13:37)

Dobrý den, dle popisu se bude jednat o pokles kapacity baterie, proto se robot takto chová a bude třeba baterii vyměnit. Co se týče resetu robota, tak ten bohužel nefunguje úplně kompletně a robot se resetuje pouze takto částečně. 

Robotický vysavač LASERBOT 360 Robot Vacuum S5
Radek (24. 11. 2022 11:24)
Dobry den,
mate prosim nejaky navod jak vymenu baterie provest?
Dekuji
Re: Robotický vysavač LASERBOT 360 Robot Vacuum S5
Martina (24. 11. 2022 11:50)

Dobrý den, výměnu baterie naleznete zde

Robotický vysavač LASERBOT 360 Robot Vacuum S5
Petr (27. 07. 2022 22:28)
Dobrý den. Vysavači se po vypnutí stále točí boční kartáček. Lze to zastavit pouze při vypnutí podržením 15s. Při vložení do nabíječky se opět kartáček roztočí. Vysavač je 2 měsíce po záruce. Poradíte co s tím, případně zda je to možné vyřešit v servise? Děkuji.
Re: Robotický vysavač LASERBOT 360 Robot Vacuum S5
Lukáš (28. 07. 2022 09:39)

Dobrý den, dle popisu závady bude třeba řešit zasláním k servisní diagnostice

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Petr (19. 02. 2022 15:36)
Dobrý den, teď po roce vyjmu prachový koš vyčistím vložím zpět a nic zkoušel jsem reset, stále hlásí vložte koš
Dále přes apku mužů ovládat robota ale některé nastavení, načtení mapy nebo aktualizace konci na timeout
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Martina (21. 02. 2022 10:12)

Dobrý den, poradili byhcom zkontrolovat Hepa filtr, na kterém je z boku takový kovový kontakt. Pokud je tento kontakt znečištěný, očistěte jej a robotovi proveďte reset. V jiném případě bude nutné zakoupit nový filtr

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Petr (05. 02. 2022 18:05)
Dobrý den
Vysavač už několik měsíců funguje skvěle. Jen poslední dobou nějak zlobí aplikace. Když chci zvolit jinou mapu nebo zadat zakázanou oblast ap. Tak asi po minutě napíše že časový limit požadavku vypršel. Zkusil jsem reinstal i znovu namapovat byt ale dělá to dál. Poradíte prosím? Děkuji
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Lukáš (07. 02. 2022 14:45)

Dobrý den, prosíme o zaslání sériového čísla robota a snímků obrazovky z aplikace na email [email protected]. Děkujeme. 

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Martina (18. 01. 2022 13:26)
Dobrý den, vysavač hlásí chybu"Zkontrolujte, zda se radar nahoře otáčí. Pokud je zaseknutý, odstraňte cizí předměty." Žádné cizí předměty tam nemám, nicmene vysavač nelze spustit, stále hlásí tuto chybu..ani vypnout/zapnout nepomohlo. co s tím?děkuji za radu.
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Martina (18. 01. 2022 13:50)

Dobrý den, pokud byla provedena kontrola a nebyly nalezeny žádné předměty, které by bránily funkci laseru, doporučili bychom robota reklamovat

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Barbora Veselá (08. 12. 2021 12:45)
Dobrý den, po cca 15 měsících užívání začne vysavač vysávat ve stanovený čas, vysává cca 25 minut a pak z ničeho nic přestane, úplně se vypne. Po vložení do stanice se začne nabíjet, stav baterie cca 60%. Co s tím?
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Martina (08. 12. 2021 12:50)

Dobrý den, poradili bychom provést reset robota a reset WiFi. V případě, že by Vaše problémy i nadále přetrvávaly, poradili bychom robota reklamovat

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Petr (03. 10. 2021 11:52)
Dobrý den. Při zadání úklidu jednotlivých místností když se musí jít nabít tak po nabití již úklid nedokončí. Tato funkce se vztahuje jen při volbě úklidu celého bytu? A mohli by jste mi prosím na mail také zaslat postup při výměně baterie? Děkuji.
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Martina (04. 10. 2021 14:22)

Dobrý den, pokud robotovi zvolíte úklid pouze určitých místností a robot nestihne na jedno nabití úklid dokončit, jede se do stanice nabít a po nabití pokračuje dál v úklidu od místa, kde předtím skončil. Jak provést výměnu baterie Vám zasílám na e-mail.

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Andrea (11. 09. 2021 12:07)
Dobrý den, jak dlouho je záruka na baterii? V listopadu ho budu mít 2 roky a začalo zlobit nabíjení. Luxuje 5 min jde se nabít. Takhle pokračuje, dokud není vyluxocano ve všech místnostech.
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Katrin (11. 09. 2021 12:35)

Dobrý den, na baterii či akumulátor, které mohou být součástí produktu, se vztahuje doba životnosti v délce šesti měsíců, protože se jedná o spotřební materiál. Krásný den

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Petr (09. 09. 2021 18:23)
Dobrý den
Prosím vás jde nějak nastavit aby po spuštění robota tlačítkem na přístroji uklízel podle předem zvolené mapy v aplikaci? Když jej totiž moje nevidomá máti takto spustí tak vždy uklidí celý byt místo jen zvolených místností.
Děkuji.
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Lukáš (10. 09. 2021 08:21)

Dobrý den, je nám líto, ale toto nastavit nelze. Při manuálním spuštění, tlačítkem na těle robota, vysavač uklízí celý prostor. 

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Josef Klíma (06. 09. 2021 14:25)
Dobry den,
mám dotaz - jak vysoký dveřní práh je schopen překonat při přejezdu do druhé místnosti.
Děkuji za odpověď.
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Katrin (07. 09. 2021 09:17)

Dobrý den, vysavač zvládne překonat překážky do výšky 1,5cm. Krásný den

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Josef Klíma (07. 09. 2021 11:17)
Dobry den, jeste mam jeden dotaz - jak se prepinaji hlasove povely do cestiny, mluvi jen anglicky.
Dekuji.
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Martina (07. 09. 2021 11:27)

Dobrý den, tento model má nastaven pouze anglický jazyk. 

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Petr (29. 08. 2021 09:59)
Dobrý den
Zatím uklízí celkem dobře. Ale nevím jak jej poslat uklidit jen určitou místnost. Byt má naskenovaný a místnosti mám popsané a když vyberu upřesnit místnost a zvolím vybraný pokoj a spustím čištění tak začne od nabíječky vysávat znovu celý byt. Jak bych měl postupovat?
Děkuji.
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Martina (30. 08. 2021 13:34)

Dobrý den, pokud máte uloženou kompletní mapu úklidu, na hlavní straně aplikace zvolíte nahoře vpravo specifikovat - zobrazí se Vám čtverec, který umístíte tam, kde nebudete chtít provádět úklid, Nebo je možnost vybrat si virtuální zeď jako přímou čáru, kterou označíte tam, kde robot nesmí jezdit. Následně tuto mapu uložíte a spustíte robota k úklidu.

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Petr (22. 08. 2021 07:38)
Dobrý den
Nějak se mi nedaří připojit vysavač k wifi. Kontrolka wifi bliká modře ale nezobrazí se mi v mobilu v seznamu wifi sítí. Mám apple a O2 smartbox. Poradíte mi prosím? Děkuji.
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Martina (23. 08. 2021 13:26)

Dobrý den, frekvence WiFi sítě musí být 2,4 GHz. Pokud je frekvence 5GHz, párování se Vám nepodaří. Dále bychom doporučili zkontrolovat, zda v mobilní telefonu máte zapnutou WiFi a GPS a vypnutá data, popřípadě bude nutné povolit přenos dat u aplikace.

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Petr (20. 08. 2021 22:17)
Dobrý den
Omlouvám se ale potřeboval bych to vysvětlit protože v návodu jsem to nenalezl. Takže mám byt o čtyřech místnostech. Nabíjecí základna bude umístěna v obýváku kde spustím první úklid při zavřených dveřích takže si naskenuje jen tento pokoj ale jak mám postupovat u dalších pokojů? Když budu chtít aby uklidil kuchyň tak jej tam mám donést a zavřít dveře a on si vytvoří další plán? Ale co když bude v kuchyni potřebovat nabít a vrátí se do obýváku tak aby po nabití neuklízel obývák. Prostě nevím jak to řešit s dveřmi mezi pokoji. Nebo jak robotu při prvním spuštění ty místnosti rozdělit. Omlouvám se že vás tak obtěžuji ale chci ten robot pro mou nevidomou matku a tak bych chtěl abych jej mohl nastavit co nejlépe. Když jej poprvé spustím v obýváku bez zavřených dveří tak zřejmě projede celý byt a když se zavřenými dokáže pak zajet uklidit třeba kuchyň když budou dveře otevřené? Prostě jak mu naskenovat byt aby bylo možné jej poslat uklidit jen vybranou místnost.
Moc vám děkuji za odpověď.
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Petra (21. 08. 2021 09:49)

Dobrý den, za předpokladu, žýe mezi jednotlivými pokoji jsou nízké prahy, robot zmapuje celý byt.

Musí tedy vyjet ze stanice spuštěním v aplikaci a bez přerušení úklidu se do ní zase navrátit.

Pak lze místnosti pojmenovat a označit i zakázané zony...Tento model umí být vyslán do jednotlivé místnosti. (např.stanice bude v obývacím pokoji-zadáte úklid kuchyně a on tam přejede.

Ovšem pro nevidomé to může být problém...úklid lze i načasovat, takže by bylo možné v aplikaci přednastavit. 

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Petr (18. 08. 2021 17:24)
Dobrý den
Prosím vás když budu chtít aby vysavač uklidil více místností musím nějak zajistit otevřené dveře aby si je při úklidu sám nepřivřel? A bude mu vadit ohledně jeho uložené mapy když dojde ke změně polohy některých věcí např. židlí?
Děkuji za odpověď.
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Martina (18. 08. 2021 17:39)

Dobrý den, pokud robot uklízí stále stejný prostor dle uložené mapy, nemělo by dojít k nějaké změně pohybu. V případě, že necháte robotovi celkový otevřený prostor, robot si postupně zmapuje tento prostor a vytvoří si novou mapu. V tomto případě doporučujeme v nastavení aplikace vybrat zvolit funkci nový úklid, aby se Vám nesmazala již uložená mapa. Pokud bude nějaký nábytek či předmět přenístěn, může být robot malinko zmatenný, po opětovném zapnutí k úklidu si ovšem začne mapovat prostor znovu a úklid dokončí.

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Zapletal (18. 08. 2021 11:31)
Dobrý den, máme tento model robotického vysavače cca 1,5 roku a nyní poslední dva měsíce vysavač při 50 % nabytí baterie, které ukazuje aplikace v telefonu, červeně zabliká, sám od sebe se vypne a je ofline. Baterie vysavače najednou ukazuje 1% nabití. Vzhledem k rozměru místnosti, což je cca 45 m2 je to problém. Je třeba dát vysavač do dokovací stanice, kde se nabije na 100 %, ale opět povysává maxiálně 23 m2 než se znovu vypne. Dříve standartně při kapacitě baterie 20% zajel do nabíječky sám a po nabití pokračoval ve vysávání. Tím, že je vysavač ofline, jej nelze na dálku přes aplikaci v telefonu do nabíječky navést. Vysavač je nastaven na tichý režim. Děkuji za odpověď. Zapletal
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Martina (18. 08. 2021 11:54)

Dobrý den, poradili bychom zkusit odinstalovat a znovu nainstalovat aplikaci. Proveďte také reset robota. kdyby Vaše problémy i nadále přetrvávaly, byla by nutná reklamace

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Markéta (10. 08. 2021 20:29)
Dobrý den, dnes mi přišel, po problémech s přihlášením do apky,se mi nedaří vůbec zprovoznit vysavač. Hlásí úvodní pozdrav,tón,který nedořekne,ale opakuje,zase nedořekne,dělá to na mě dojem jako by se neustále dokolečka restartovat v prvním kroku. Můžete mi poradit??
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Martina (11. 08. 2021 09:56)

Dobrý den, poradili bychom vyjmout na několik minut baterii z robota. Poté zkuste znovu přihlásit k aplikaci a spustit robota k úklidu. Kdyby Vaše problémy i nadále přetrvávaly, kontaktujte nás a řešili byhcom dále.

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Markéta (11. 08. 2021 10:40)
Pak se zeptám jak vyjmout baterii-robot je nový, v návodu toto popsané není,nějaký odkaz ?děkuji
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Martina (11. 08. 2021 10:45)

Dobrý den, bližší infomrace Vám zasílám na e-mail.

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Darek (22. 09. 2021 15:02)
Dobrý den, mám stejný problém, jako dotaz ve vlákně. Zkusil bych také vytáhnout baterii, ale nevím jak. Děkuji za odpověď.
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Lukáš (22. 09. 2021 15:12)

Dobrý den, je třeba odšroubovat spodní kryt robota - 8 šroubků a boční kartáček. Pak baterii vyjmout a odpojit konektor. 

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Darek (22. 09. 2021 15:46)
Dobrý den, tak jsem to udělal, ale bohužel pořád to stejné. V nabíjecí stanici začnou pomalu blikat tlačítka, zahraje melodie, něco to řekne, utne se to a přestanou blikat. Za 3 vteřiny se to opakuje pořád dokola, přitom by se měl standardně v klidu nabíjet. Kupoval jsem ho 17.3.2020. Prosím, jak mám postupovat dále? Děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Lukáš (22. 09. 2021 15:52)

Dobrý den, v tom případě bude třeba řešit zasláním k reklamaci. Pokud byl robot zakoupen u nás, tak postupujte dle informací zde

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Veselá (20. 07. 2021 10:22)
Dobrý den, po cca 10 měsících používání robota začal vysávat kratší dobu a nenabijí se do plna. Vyjede se 100%, při 20% jede do stanice, nabije se na 80% a pokračuje ve vysávání do 20%, jede se nabít -do 80% a zase pokračuje a takto až do plného uklizení. Je to nějaká novinka v aktualizace nastavení nebo je to normální? Dříve to podle mě takto nebylo na nabíjel se vždy do plna a vybíjel do cca 10%.
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Lukáš (20. 07. 2021 14:15)

Dobrý den, nevím jak tomu bylo dříve, ale nyní se opravdu vysavač zajíždí dobít při 20% a pokud není úklid dokončen, tak na 80% vyjíždí k dokončení úklidu. Toto je také nejvhodnější pro Li-Ion baterii protože nabíjení v rozmezí 20-80% může prodloužit její životnost. 

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Veselá (21. 07. 2021 10:29)
Děkuji za odpověď.
Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Eva Janáčková (12. 06. 2021 17:25)
Dobrý den,
jak je to prosím s pozáručním servisem výrobku (v případě, že si nezakoupím prodlouženou záruku u vás)? Mám špatnou zkušenost s robotem Neato, který mi po uplynutí 2 let 1 měsíce v CR nikdo neopravil.
Děkuji předem
Eva Janáčková
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Lukáš (14. 06. 2021 14:29)

Dobrý den, pozáruční opravy zajišťuje přímo náš servis, tak by neměl být s opravou tohoto modelu žádný problém. 

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Jana (13. 03. 2021 14:13)
Dobrý den, v aplikaci mám uvedeno, źe robot je dobit na 100 %, pošlu ho na čištění oblasti a on se po 1m jízdy vypne. Již jsem jednou reklamovala s výsledkem, že se vada neprojevila.Vysavač se mi vrátil zpět, párkrát povysával jak má a opět se mi projevila výše popsaná vada. Můžete mi sdělit v čem by mohl být problém? Jak se dá případně vysavač resetovat...prosím bez odkazu na návod, neb dle návodu to udělat nelze. Děkuji.
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Martina (15. 03. 2021 11:55)

Dobrý den, problém při úklidu může mít vysavač s paprsky slunce, hodně tmavou podlahou do černé barvy. Pokud Vám vysavač hlásí nějakou chybu či závadu, proveďte reset robota.V případě, že se závada nedá odstranit, bude nutné zaslání robota k reklamaci.

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Jana (16. 03. 2021 14:33)
Ani tmavou podlahou a ani paprsky toto způsobeno není. Reset jsem již provedla, provedla jsem i odinstalaci a novou instalaci aplikace. V aplikaci je uvedeno nabití 100 %, robot povysával ve standardním režimu jen 22 metrů čtverečních, v aplikaci se % při tom vysávání postupně snižovala na 50 % a najednou robot zablikal červeně a na místě se vypnul. Přenesli jsme jej do dokovací stanice, připojil se a v aplikaci se objevil stav 100 %. Když ho pošlu opětovně vysávat, tak po pár metrech se zase sám vypne. Není schopen povysávat ani polovinu bytu. Na reklamaci jsme jej již jednou zasílali a výsledek byl, že se chyba neprojevila. Po reklamaci párkrát povysával celý byt a opět jsme tam kde před reklamací. Poradíte mi? Ještě je v záruce.
Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Jana (16. 03. 2021 11:20)
Ani tmavou podlahou a ani paprsky toto způsobeno není. Reset jsem již provedla, provedla jsem i odinstalaci a novou instalaci aplikace. V aplikaci je uvedeno nabití 100 %, robot povysával ve standardním režimu jen 22 metrů čtverečních, v aplikaci se % při tom vysávání postupně snižovala na 50 % a najednou robot zablikal červeně a na místě se vypnul. Přenesli jsme jej do dokovací stanice, připojil se a v aplikaci se objevil stav 100 %. Když ho pošlu opětovně vysávat, tak po pár metrech se zase sám vypne. Není schopen povysávat ani polovinu bytu. Na reklamaci jsme jej již jednou zasílali a výsledek byl, že se chyba neprojevila. Po reklamaci párkrát povysával celý byt a opět jsme tam kde před reklamací. Poradíte mi? Ještě je v záruce.
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Martina (16. 03. 2021 11:32)

Dobrý den, nemáte nastaveno vysávání s maximálním výkonem? Pokud by byl nastaven tento režim, baterie by se vybíjela rychleji. Ovšem pokud se robot při úklidu takto rychle vybije a sám vypne, aniž by zajel do stanice, bude nejspíš problém s nějakou mechanickou částí. Doporučili bychom tedy zaslání na reklamaci

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Martina (18. 10. 2020 13:02)
sdělte mi prosím jakým způsobem nastavit v aplikaci LASERBOT 360 S5 pokud má opakovaně vysávat dvě podlaží, aniž budu od začátku načítat plochu do app. V jedné místnosti mám na středu obdélník z tmavě hnědé dlažby - bude tam robot zajíždět?
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Martina (19. 10. 2020 10:25)

Dobrý den, nejprve musíte mít uložené mapy podlaží. V historii úklidu si poté zvolíte příslušnou mapu a označíte si zakázané zóny úklidu. V případě hnědé podlahy robot nebude mít problém s úklidem. Robot tam bez problému zajede a prostor uklidí.

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
LS (11. 09. 2020 21:53)
Zajímalo by mě, proč se nevloží moje negativní recenze. Robot je čínskej krám. Po půl roce reklamace. Po reklamaci nejde připojit k wifi! Při připojování po 5% napíše připojování selhalo. V aplikaci uprostřed českého textu ruská věta.
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Martina (14. 09. 2020 13:31)

Dobrý den, bohužel neznám příčinu toho, proč se vaše negativní recenze neukazují. Vše, co je zde napsáno, zde zůstává. Ohledně možnosti aplikace a párování vysavače, je důležité dodržovat určité kroky: mít zaplou Wi-Fi (frekvence Wi-Fi je podporována o síle 2,4GHz), mít vypnutá data a zapnutou GPS. Jazyk je automaticky nastaven ten, který máte v mobilním telefonu.

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Vít (28. 05. 2020 15:46)
Dobrý den, mám otázku ke stupňům výkonu robota. Ty jsou čtyři: tichý režim, standardní, výkonný režim a MAX mode. Mezi prvními třemi jsou jasně slyšitelné rozdíly, mezi výkonným a MAX ale žádný pozorovatelný rozdíl není. Čím je to způsobeno? Děkuji.
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Lukáš (28. 05. 2020 17:51)

Dobrý den, rozdíl mezi výkonným režimem a režimem MAX již není tak velký, takže nemusí být uchem slyšitelný. 

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
LS (24. 05. 2020 15:36)
Dobrý den, je super, že aplikace byla odstraněna z Google Play, to budí důvěru v tento výrobek.
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Lukáš (25. 05. 2020 10:28)

Dobrý den, přesný důvod smazání prozatím nevíme, ale ke smazání postačí pouze nezaplacený poplatek. Například na app store ke stažení pořád je. Na nápravě se pracuje. 

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Zdenka (21. 04. 2020 22:31)
Dobrý den,
prosím o doporučení / porovnání mezi těmito dvěma roboty, za téměř stejnou cenu.
Symbo LASERBOT 360 S5
iRobot Roomba e5 silver WiFi
Jaké by bylo vaše doporučení pro byt cca 50 m2, pouze tvrdé podlahy (1 kusový koberec s delším vlasem), dost delších vlasů na podlaze.
Děkuji!
Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Hedvika (09. 05. 2020 20:13)
Dobrý den,
kterého robota jste nakonec zvolila?
...také se mezi nimi rozhoduji, děkuji Hedvika
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Martina (22. 04. 2020 10:06)

Dobrý den, rozdíly mezi těmito modely jsou tyto : 

- E5 - gyroskopická navigace, kombinace gumových rotačních válců, omyvatelný sběrný koš, možnost nastavení časování přes mobilní aplikaci

- 360 S5 - laserová navigace, hlavní rotační kombinovaný kartáč (štětina, guma), omyvatelný Hepa filtr, možnost nastavení zakázaných zón v aplikaci, ukládání více map, lepší orientace v prostoru

Pokud koberec nepřesahuje výšky 1,5 cm, vysavač si s tím bez problémů poradí :-)

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Ondra (30. 03. 2020 10:06)
Dobry den,
podle popisu má vysavač a jeho aplikace umět pracovat a ukládat více podlaží. Uživatelé na internetu to ve svých hodnoceních vyvrací. Jak to tedy je?
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Lukáš (30. 03. 2020 11:35)

Dobrý den, ano tento model je schopen uložit mapu pro více podlaží. Mapy jsou ukládány na servery výrobce a někdy se stane, že díky delší časové prodlevě se mapy neuloží. Toto by mělo být vyřešeno umístěním serveru v EU, což by mělo proběhnout cca do měsíce. 

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Matin (24. 02. 2020 10:49)
Dobrý den,
jakým způsobem je zajištěna aplikace Smart 360 proti zneužití přístupu k telefonu a Wifi?
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S5
Lukáš (24. 02. 2020 15:53)

Dobrý den, zabezpečení by mělo být nastandardní, protože značka 360 je tvůrcem antivirového a bezpečnostního systému, jednoho z nejrozšířenějších v Asii. 

Robotický vysavač 360 Robot Vacuum S5
Andrea (05. 02. 2020 09:31)
Dobrý den, vysavač mám již od Vánoc. Maximálně jsem spokojená, ale do dnešního dne se mi nepovedlo spojit s appkou. Vysavač si udělá jsou wifi a tím jsem skončila. Děkuji za radu jak dál.
Re: Robotický vysavač 360 Robot Vacuum S5
Veronika (05. 02. 2020 10:44)

Dobrý den,
doporučujeme provést reset robota a odinstalovat a znovu nainstalovat aplikaci v telefonu. Zkontrolujte ještě Váš telefon, zda má dostatečný software, pro spojení s aplikaci je vyžadováno u Androidu 4.3 a vyšší nebo iOS 9.0 nebo novější. Dále Vaše wifi musí vysílat na frekvenci 2,4GHz. Pokud i tak nelze spojit, doporučujeme robota nechat zkontrolovat technikem. Krásný den

Robotický vysavač 360 Robot Vacuum S5
Kateřina Bauer (20. 01. 2020 09:22)
Dobrý den, je vhodný i na vysávání psích chlupů?
Dekuji
Re: Robotický vysavač 360 Robot Vacuum S5
Lukáš (20. 01. 2020 11:08)

Dobrý den, tento model můžeme doporučit i k vysávání psích chlupů. 

Robotický vysavač 360 Robot Vacuum S5
Robert Eibensteiner (20. 01. 2020 08:31)
Ano uz se to povedlo. Mam 2 sim karty v telefonu na estonskou to neslo porad to psalo invalid number (moji zene taky) taki jsem prepl na ceskou a tam se to povedlo.
Re: Robotický vysavač 360 Robot Vacuum S5
Lukáš (20. 01. 2020 10:17)

Dobrý den, děkujeme za informaci. Jsme rádi, že je již vše v pořádku. 

Robotický vysavač 360 Robot Vacuum S5
Robert Eibensteiner (16. 01. 2020 13:09)
Dobry den zakoupil jsem tento vysavac, nainstaloval appku do telefonu, ale nemohu se nejak poprve zaregistrovat pred prihlasenim.
Telefonicka registrace:
1) tel. cislo - ok
2) Kod SMS - kde ho vzit?
Dekuji za pomoc
Re: Robotický vysavač 360 Robot Vacuum S5
Lukáš (16. 01. 2020 14:11)

Dobrý den, právě jsme to také odzkoušeli a sms dorazila během pár sekund. Doporučím ještě zopakovat. 


Vložit příspěvek - dotaz

Jméno:
E-mail:
Název příspěvku:
Dotaz k výrobku:
 
 

Recenze Robotický vysavač 360 Robot Vacuum S5

U Elektry
523/1 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Hněvkovského
677/66A (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Běloveská
944 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba