Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
360 Robot Vacuum S5
Diskuze Robotický vysavač 360 Robot Vacuum S5
Zuzana (21. 02. 2024 20:44)
David Borozidis (09. 01. 2024 11:14)
Lukáš (09. 01. 2024 11:33)
Dobrý den, můžete vysavač zaslat k nám na servisní opravu. Provedeme diagnostiku a pokud budeme mít náhradní díly, tak Vám vysavač opravíme. Bohužel na tento model nemáme všchny díly a tak se může stát, že oprava nebude možná.
Alois Macháč (23. 12. 2023 15:09)
můžete mi poradit jak znovu připojit vysavač? Postupiji přesně podle návodu, ale i přes to mi po chvíli vyskočí hláška o selhání připojení. Zkoušel jsem i znovu nainstalovat aplikaci, už si nevím rady. Můžete mi poradit co s tím.
Veronika (27. 12. 2023 07:56)
Dobrý den,
problém s aplikací u modelů 360 není hlášen, doporučujeme vyzkoušet jiné wifi zařízení a případně jiný telefon spojit s aplikací. Zkontrolujte si zda se spojujete s wifi na frekvenci 2,4 Ghz. Pokud ani na jiném zařízení by nešlo spojení provést, bude vhodné nechat robota zkontrolovat v servisním středisku. Krásný den
Martin (08. 01. 2023 19:37)
vysavač hlásí, že prachový koš není na svém místě a nejde spustit. Koš jsem kontroloval a vše v pořádku a restart nepomohl. Můžete mi prosím poradit co s tím můžu udělat.
Děkuji
Ivana Mikušková (14. 04. 2024 12:00)
Filipe (16. 04. 2024 16:04)
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. V tomto případě doporučujeme kompletně vyčistit prostor, kde je prachový koš umístěný, jelikož je možné, že systém vysavače neregistruje koš, i když reálně ve vysavači je umístěný. Popřípadě také doporučujeme zkusit vysavač resetovat do továrního nastavení podle uživatelského manuálu pro reset softwaru.
Martina (09. 01. 2023 12:01)
Dobrý den, pokud Vám robot hlásí tuto chybu, mohlo dojít ke puštění robota bez sběrného koše. Pokud ovšem je vše v pořádku a nepomohl ani reset, doporučili bychom odeslání do servisního střediska ke kontrole.
Martin (11. 01. 2023 21:34)
Děkuji za brzkou odpověď.
Martina (12. 01. 2023 08:28)
Dobrý den, samozřejmě to můžete vyzkoušet. Pokud by bylo bez výsledku, bude nutné zaslání.
Martin (15. 01. 2023 13:57)
tak odpojovat baterii nebylo nakonec třeba. Zjistil jsem, že chyba je v prachovém koši. Vložil jsem z jiného vysavače a funguje to. Chtěl bych se zeptat kde se dá koš koupit a kolik stojí.
Děkuji za odpověď
Lukáš (16. 01. 2023 09:53)
Dobrý den, doporučíme ještě odzkoušet vyměnit pouze fitr. Chyba by mohla být ještě v tom, že každý filtr má v sobě kontakt díky kterému si robot kontroluje jeho přítomnost. Již se nám stalo, že zákazník plíšek při čištění filtru odstranil a robot pak hlásil tuto chybu.
Martin (19. 01. 2023 00:38)
S pozdravem Martin
Míra (05. 01. 2023 13:08)
Doma máme vysoké prahy a tak nemůžu pustit robota uklidit celý byt, ale musím ho přenést zvlášť do každé místnosti (doteď stará Roomba). A otázkou je, zda jde tento robot pustit manuálně, aby uklidil pouze jednu místnost kam ho přenesu (kde nebude dokovaci stanice). Díky
Martina (05. 01. 2023 13:15)
Dobrý den, ano samozřejmě můžete robota také přenášet do každé místnosti zvlášť. Pouze se Vám neuloží mapy úklidu. Ale robot vždy úklid dokončí.
Míra (05. 01. 2023 15:28)
Lukáš (05. 01. 2023 15:51)
Dobrý den, lze spustit i přes tlačítko na vysavači.
Radek (11. 11. 2022 13:08)
Snazil jsem se provest uplny reset robota do tovarniho nastaveni, ale bez uspechu. Mozna jen nevim jak. Muj postup je zvednout viko, vyndat kos a paratkem zmacknout tlacitko reset. Zkousel jsem mackat opakovane, drzet, atd., ale robot se pri stisku tohoto tlacitka proste jen vypne a je offline. Po zapnuti nicmene jej v appce porad vidim a muzu ho ovladat, tzn. k vymazani dat v nem urcite nedojde. Mate prosim napad v cem muze byt problem, pripadne co bych mel zkusit a idealne i postup na pripadny uplny reset, kdyz ten muj postup nefunguje? Dekuji
Lukáš (11. 11. 2022 13:37)
Dobrý den, dle popisu se bude jednat o pokles kapacity baterie, proto se robot takto chová a bude třeba baterii vyměnit. Co se týče resetu robota, tak ten bohužel nefunguje úplně kompletně a robot se resetuje pouze takto částečně.
Radek (24. 11. 2022 11:24)
mate prosim nejaky navod jak vymenu baterie provest?
Dekuji
Martina (24. 11. 2022 11:50)
Dobrý den, výměnu baterie naleznete zde
Petr (27. 07. 2022 22:28)
Lukáš (28. 07. 2022 09:39)
Dobrý den, dle popisu závady bude třeba řešit zasláním k servisní diagnostice.
Petr (19. 02. 2022 15:36)
Dále přes apku mužů ovládat robota ale některé nastavení, načtení mapy nebo aktualizace konci na timeout
Martina (21. 02. 2022 10:12)
Dobrý den, poradili byhcom zkontrolovat Hepa filtr, na kterém je z boku takový kovový kontakt. Pokud je tento kontakt znečištěný, očistěte jej a robotovi proveďte reset. V jiném případě bude nutné zakoupit nový filtr
Petr (05. 02. 2022 18:05)
Vysavač už několik měsíců funguje skvěle. Jen poslední dobou nějak zlobí aplikace. Když chci zvolit jinou mapu nebo zadat zakázanou oblast ap. Tak asi po minutě napíše že časový limit požadavku vypršel. Zkusil jsem reinstal i znovu namapovat byt ale dělá to dál. Poradíte prosím? Děkuji
Lukáš (07. 02. 2022 14:45)
Dobrý den, prosíme o zaslání sériového čísla robota a snímků obrazovky z aplikace na email [email protected]. Děkujeme.
Martina (18. 01. 2022 13:26)
Martina (18. 01. 2022 13:50)
Dobrý den, pokud byla provedena kontrola a nebyly nalezeny žádné předměty, které by bránily funkci laseru, doporučili bychom robota reklamovat
Barbora Veselá (08. 12. 2021 12:45)
Martina (08. 12. 2021 12:50)
Dobrý den, poradili bychom provést reset robota a reset WiFi. V případě, že by Vaše problémy i nadále přetrvávaly, poradili bychom robota reklamovat
Petr (03. 10. 2021 11:52)
Martina (04. 10. 2021 14:22)
Dobrý den, pokud robotovi zvolíte úklid pouze určitých místností a robot nestihne na jedno nabití úklid dokončit, jede se do stanice nabít a po nabití pokračuje dál v úklidu od místa, kde předtím skončil. Jak provést výměnu baterie Vám zasílám na e-mail.
Andrea (11. 09. 2021 12:07)
Katrin (11. 09. 2021 12:35)
Dobrý den, na baterii či akumulátor, které mohou být součástí produktu, se vztahuje doba životnosti v délce šesti měsíců, protože se jedná o spotřební materiál. Krásný den
Petr (09. 09. 2021 18:23)
Prosím vás jde nějak nastavit aby po spuštění robota tlačítkem na přístroji uklízel podle předem zvolené mapy v aplikaci? Když jej totiž moje nevidomá máti takto spustí tak vždy uklidí celý byt místo jen zvolených místností.
Děkuji.
Lukáš (10. 09. 2021 08:21)
Dobrý den, je nám líto, ale toto nastavit nelze. Při manuálním spuštění, tlačítkem na těle robota, vysavač uklízí celý prostor.
Josef Klíma (06. 09. 2021 14:25)
mám dotaz - jak vysoký dveřní práh je schopen překonat při přejezdu do druhé místnosti.
Děkuji za odpověď.
Katrin (07. 09. 2021 09:17)
Dobrý den, vysavač zvládne překonat překážky do výšky 1,5cm. Krásný den
Josef Klíma (07. 09. 2021 11:17)
Dekuji.
Martina (07. 09. 2021 11:27)
Dobrý den, tento model má nastaven pouze anglický jazyk.
Petr (29. 08. 2021 09:59)
Zatím uklízí celkem dobře. Ale nevím jak jej poslat uklidit jen určitou místnost. Byt má naskenovaný a místnosti mám popsané a když vyberu upřesnit místnost a zvolím vybraný pokoj a spustím čištění tak začne od nabíječky vysávat znovu celý byt. Jak bych měl postupovat?
Děkuji.
Martina (30. 08. 2021 13:34)
Dobrý den, pokud máte uloženou kompletní mapu úklidu, na hlavní straně aplikace zvolíte nahoře vpravo specifikovat - zobrazí se Vám čtverec, který umístíte tam, kde nebudete chtít provádět úklid, Nebo je možnost vybrat si virtuální zeď jako přímou čáru, kterou označíte tam, kde robot nesmí jezdit. Následně tuto mapu uložíte a spustíte robota k úklidu.
Petr (22. 08. 2021 07:38)
Nějak se mi nedaří připojit vysavač k wifi. Kontrolka wifi bliká modře ale nezobrazí se mi v mobilu v seznamu wifi sítí. Mám apple a O2 smartbox. Poradíte mi prosím? Děkuji.
Martina (23. 08. 2021 13:26)
Dobrý den, frekvence WiFi sítě musí být 2,4 GHz. Pokud je frekvence 5GHz, párování se Vám nepodaří. Dále bychom doporučili zkontrolovat, zda v mobilní telefonu máte zapnutou WiFi a GPS a vypnutá data, popřípadě bude nutné povolit přenos dat u aplikace.
Petr (20. 08. 2021 22:17)
Omlouvám se ale potřeboval bych to vysvětlit protože v návodu jsem to nenalezl. Takže mám byt o čtyřech místnostech. Nabíjecí základna bude umístěna v obýváku kde spustím první úklid při zavřených dveřích takže si naskenuje jen tento pokoj ale jak mám postupovat u dalších pokojů? Když budu chtít aby uklidil kuchyň tak jej tam mám donést a zavřít dveře a on si vytvoří další plán? Ale co když bude v kuchyni potřebovat nabít a vrátí se do obýváku tak aby po nabití neuklízel obývák. Prostě nevím jak to řešit s dveřmi mezi pokoji. Nebo jak robotu při prvním spuštění ty místnosti rozdělit. Omlouvám se že vás tak obtěžuji ale chci ten robot pro mou nevidomou matku a tak bych chtěl abych jej mohl nastavit co nejlépe. Když jej poprvé spustím v obýváku bez zavřených dveří tak zřejmě projede celý byt a když se zavřenými dokáže pak zajet uklidit třeba kuchyň když budou dveře otevřené? Prostě jak mu naskenovat byt aby bylo možné jej poslat uklidit jen vybranou místnost.
Moc vám děkuji za odpověď.
Petra (21. 08. 2021 09:49)
Dobrý den, za předpokladu, žýe mezi jednotlivými pokoji jsou nízké prahy, robot zmapuje celý byt.
Musí tedy vyjet ze stanice spuštěním v aplikaci a bez přerušení úklidu se do ní zase navrátit.
Pak lze místnosti pojmenovat a označit i zakázané zony...Tento model umí být vyslán do jednotlivé místnosti. (např.stanice bude v obývacím pokoji-zadáte úklid kuchyně a on tam přejede.
Ovšem pro nevidomé to může být problém...úklid lze i načasovat, takže by bylo možné v aplikaci přednastavit.
Petr (18. 08. 2021 17:24)
Prosím vás když budu chtít aby vysavač uklidil více místností musím nějak zajistit otevřené dveře aby si je při úklidu sám nepřivřel? A bude mu vadit ohledně jeho uložené mapy když dojde ke změně polohy některých věcí např. židlí?
Děkuji za odpověď.
Martina (18. 08. 2021 17:39)
Dobrý den, pokud robot uklízí stále stejný prostor dle uložené mapy, nemělo by dojít k nějaké změně pohybu. V případě, že necháte robotovi celkový otevřený prostor, robot si postupně zmapuje tento prostor a vytvoří si novou mapu. V tomto případě doporučujeme v nastavení aplikace vybrat zvolit funkci nový úklid, aby se Vám nesmazala již uložená mapa. Pokud bude nějaký nábytek či předmět přenístěn, může být robot malinko zmatenný, po opětovném zapnutí k úklidu si ovšem začne mapovat prostor znovu a úklid dokončí.
Zapletal (18. 08. 2021 11:31)
Martina (18. 08. 2021 11:54)
Dobrý den, poradili bychom zkusit odinstalovat a znovu nainstalovat aplikaci. Proveďte také reset robota. kdyby Vaše problémy i nadále přetrvávaly, byla by nutná reklamace
Markéta (10. 08. 2021 20:29)
Martina (11. 08. 2021 09:56)
Dobrý den, poradili bychom vyjmout na několik minut baterii z robota. Poté zkuste znovu přihlásit k aplikaci a spustit robota k úklidu. Kdyby Vaše problémy i nadále přetrvávaly, kontaktujte nás a řešili byhcom dále.
Markéta (11. 08. 2021 10:40)
Martina (11. 08. 2021 10:45)
Dobrý den, bližší infomrace Vám zasílám na e-mail.
Darek (22. 09. 2021 15:02)
Lukáš (22. 09. 2021 15:12)
Dobrý den, je třeba odšroubovat spodní kryt robota - 8 šroubků a boční kartáček. Pak baterii vyjmout a odpojit konektor.
Darek (22. 09. 2021 15:46)
Lukáš (22. 09. 2021 15:52)
Dobrý den, v tom případě bude třeba řešit zasláním k reklamaci. Pokud byl robot zakoupen u nás, tak postupujte dle informací zde.
Veselá (20. 07. 2021 10:22)
Lukáš (20. 07. 2021 14:15)
Dobrý den, nevím jak tomu bylo dříve, ale nyní se opravdu vysavač zajíždí dobít při 20% a pokud není úklid dokončen, tak na 80% vyjíždí k dokončení úklidu. Toto je také nejvhodnější pro Li-Ion baterii protože nabíjení v rozmezí 20-80% může prodloužit její životnost.
Eva Janáčková (12. 06. 2021 17:25)
jak je to prosím s pozáručním servisem výrobku (v případě, že si nezakoupím prodlouženou záruku u vás)? Mám špatnou zkušenost s robotem Neato, který mi po uplynutí 2 let 1 měsíce v CR nikdo neopravil.
Děkuji předem
Eva Janáčková
Lukáš (14. 06. 2021 14:29)
Dobrý den, pozáruční opravy zajišťuje přímo náš servis, tak by neměl být s opravou tohoto modelu žádný problém.
Jana (13. 03. 2021 14:13)
Martina (15. 03. 2021 11:55)
Dobrý den, problém při úklidu může mít vysavač s paprsky slunce, hodně tmavou podlahou do černé barvy. Pokud Vám vysavač hlásí nějakou chybu či závadu, proveďte reset robota.V případě, že se závada nedá odstranit, bude nutné zaslání robota k reklamaci.
Jana (16. 03. 2021 14:33)
Jana (16. 03. 2021 11:20)
Martina (16. 03. 2021 11:32)
Dobrý den, nemáte nastaveno vysávání s maximálním výkonem? Pokud by byl nastaven tento režim, baterie by se vybíjela rychleji. Ovšem pokud se robot při úklidu takto rychle vybije a sám vypne, aniž by zajel do stanice, bude nejspíš problém s nějakou mechanickou částí. Doporučili bychom tedy zaslání na reklamaci
Martina (18. 10. 2020 13:02)
Martina (19. 10. 2020 10:25)
Dobrý den, nejprve musíte mít uložené mapy podlaží. V historii úklidu si poté zvolíte příslušnou mapu a označíte si zakázané zóny úklidu. V případě hnědé podlahy robot nebude mít problém s úklidem. Robot tam bez problému zajede a prostor uklidí.
LS (11. 09. 2020 21:53)
Martina (14. 09. 2020 13:31)
Dobrý den, bohužel neznám příčinu toho, proč se vaše negativní recenze neukazují. Vše, co je zde napsáno, zde zůstává. Ohledně možnosti aplikace a párování vysavače, je důležité dodržovat určité kroky: mít zaplou Wi-Fi (frekvence Wi-Fi je podporována o síle 2,4GHz), mít vypnutá data a zapnutou GPS. Jazyk je automaticky nastaven ten, který máte v mobilním telefonu.
Vít (28. 05. 2020 15:46)
Lukáš (28. 05. 2020 17:51)
Dobrý den, rozdíl mezi výkonným režimem a režimem MAX již není tak velký, takže nemusí být uchem slyšitelný.
LS (24. 05. 2020 15:36)
Lukáš (25. 05. 2020 10:28)
Dobrý den, přesný důvod smazání prozatím nevíme, ale ke smazání postačí pouze nezaplacený poplatek. Například na app store ke stažení pořád je. Na nápravě se pracuje.
Zdenka (21. 04. 2020 22:31)
prosím o doporučení / porovnání mezi těmito dvěma roboty, za téměř stejnou cenu.
Symbo LASERBOT 360 S5
iRobot Roomba e5 silver WiFi
Jaké by bylo vaše doporučení pro byt cca 50 m2, pouze tvrdé podlahy (1 kusový koberec s delším vlasem), dost delších vlasů na podlaze.
Děkuji!
Hedvika (09. 05. 2020 20:13)
kterého robota jste nakonec zvolila?
...také se mezi nimi rozhoduji, děkuji Hedvika
Martina (22. 04. 2020 10:06)
Dobrý den, rozdíly mezi těmito modely jsou tyto :
- E5 - gyroskopická navigace, kombinace gumových rotačních válců, omyvatelný sběrný koš, možnost nastavení časování přes mobilní aplikaci
- 360 S5 - laserová navigace, hlavní rotační kombinovaný kartáč (štětina, guma), omyvatelný Hepa filtr, možnost nastavení zakázaných zón v aplikaci, ukládání více map, lepší orientace v prostoru
Pokud koberec nepřesahuje výšky 1,5 cm, vysavač si s tím bez problémů poradí :-)
Ondra (30. 03. 2020 10:06)
podle popisu má vysavač a jeho aplikace umět pracovat a ukládat více podlaží. Uživatelé na internetu to ve svých hodnoceních vyvrací. Jak to tedy je?
Lukáš (30. 03. 2020 11:35)
Dobrý den, ano tento model je schopen uložit mapu pro více podlaží. Mapy jsou ukládány na servery výrobce a někdy se stane, že díky delší časové prodlevě se mapy neuloží. Toto by mělo být vyřešeno umístěním serveru v EU, což by mělo proběhnout cca do měsíce.
Matin (24. 02. 2020 10:49)
jakým způsobem je zajištěna aplikace Smart 360 proti zneužití přístupu k telefonu a Wifi?
Lukáš (24. 02. 2020 15:53)
Dobrý den, zabezpečení by mělo být nastandardní, protože značka 360 je tvůrcem antivirového a bezpečnostního systému, jednoho z nejrozšířenějších v Asii.
Andrea (05. 02. 2020 09:31)
Veronika (05. 02. 2020 10:44)
Dobrý den,
doporučujeme provést reset robota a odinstalovat a znovu nainstalovat aplikaci v telefonu. Zkontrolujte ještě Váš telefon, zda má dostatečný software, pro spojení s aplikaci je vyžadováno u Androidu 4.3 a vyšší nebo iOS 9.0 nebo novější. Dále Vaše wifi musí vysílat na frekvenci 2,4GHz. Pokud i tak nelze spojit, doporučujeme robota nechat zkontrolovat technikem. Krásný den
Kateřina Bauer (20. 01. 2020 09:22)
Dekuji
Lukáš (20. 01. 2020 11:08)
Dobrý den, tento model můžeme doporučit i k vysávání psích chlupů.
Robert Eibensteiner (20. 01. 2020 08:31)
Lukáš (20. 01. 2020 10:17)
Dobrý den, děkujeme za informaci. Jsme rádi, že je již vše v pořádku.
Robert Eibensteiner (16. 01. 2020 13:09)
Telefonicka registrace:
1) tel. cislo - ok
2) Kod SMS - kde ho vzit?
Dekuji za pomoc
Lukáš (16. 01. 2020 14:11)
Dobrý den, právě jsme to také odzkoušeli a sms dorazila během pár sekund. Doporučím ještě zopakovat.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.