Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač a mop 2v1
360 Robot Vacuum S7
Alternativy
Robotický vysavač a mop 2v1
LASERBOT 360 Robot Vacuum S7 PRO
- - Laserová navigace, Li-Ion baterie
- - Aplikace v českém jazyce
- - Sací tlak až 2200Pa, HEPA filtr
- - Funkce mopování
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač a mop 2v1
360 S6
- - Laserová navigace, Li-Ion baterie
- - Aplikace v českém jazyce
- - Sací tlak až 1800Pa, HEPA filtr
- - Funkce mopování
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo LASERBOT 650 WiFi
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Mluví česky, laserová navigace
- - Ovladatelný přes telefon
- - HEPA design filtr
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 6 789,- Kč
Skladem > 5 ks
Odešleme ve čtvrtek
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 360 Robot Vacuum S7
Katka (03. 03. 2024 17:55)
ale když ho pustím, najednou se po pár minutách vypne a nic.
Zapne se až propojením s nabíjecí stanicí. Žádná chybová hláška. Pustím ho znovu a zase se to opakuje.
Díky za pomoc
Veronika (05. 03. 2024 10:55)
Dobrý den,
dle popisu to vypadá pouze na konec životnosti akumulátoru, doporučujeme zakoupit nový a vše by mělo fungovat jako dřív. Krásný den
Hromkova Karolina (17. 11. 2023 15:25)
Lukáš (17. 11. 2023 16:07)
Dobrý den, je nám líto, ale s modelem S9 nemáme žádné zkušenosti. Tento model jsme bohužel neměli nikdy v nabídce. Většinou bývá problém v dávkovacím systému vody a je třeba servisní opravy.
Martina (02. 08. 2023 08:59)
Lukáš (02. 08. 2023 09:32)
Dobrý den, nádobku je možné objednat zde.
Martina (02. 08. 2023 09:01)
Václav Prášek (01. 07. 2023 11:34)
Děkuji, VP
Katrin (03. 07. 2023 17:29)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotickým vysavačem. Kontaktujte nás prosím na naší zákaznické lince. Krásný den
Michal Gajdoš (07. 06. 2023 16:52)
v převodovce od spodního kartáče mám zničené jedno plastové ozubené kolečko, nejblíže motorku. Motorek má ozubení kovové. Mám i foto kolečka. Potřeboval bych pokud to jde zakoupit toto kolečko nebo převodovku spodního kartáče.
Můžete mi v tomto pomoci? Případně jestli mi poradíte, na koho se obrátit. Vysavač již není v záruce.
Děkuji s pozdravem Gajdoš
Lukáš (08. 06. 2023 08:24)
Dobrý den, nabídku dílu jsme Vám odeslali na email.
Bohuslav (29. 05. 2023 22:40)
Lukáš (30. 05. 2023 08:44)
Dobrý den, dle popisu závady bude zřejmě problém na základové desce, tuto závadu bohužel neumíme opravit a desku jako náhradní díl nemáme.
Martina (29. 05. 2023 13:17)
Děkuji
Lukáš (29. 05. 2023 13:22)
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat prostor radaru - vrchní kopule, zda zde nejsou nějaké nečistoty. Případně lze tento prostor profouknout vzduchem. Pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit servisní opravou.
Lukas Kawulok (04. 04. 2023 09:33)
Lukáš (04. 04. 2023 13:04)
Dobrý den, dle popisu závady se bude jednat o vadný laser a bude třeba servisní opravy. Pokud je robot ještě v záruce, tak jej doporučíme reklamovat. V případě pozáruční závady nám jej můžete zaslat k servisní opravě.
Lucie (27. 02. 2023 14:26)
Martina (27. 02. 2023 14:42)
Dobrý den, zkuste provést reset robota a nové mapování. Mohlo dojít pouze k nějakému výpadku aplikace.
Jozef Maruniak (22. 12. 2022 18:27)
Lukáš (23. 12. 2022 10:28)
Dobrý den, zřejmě se bude opravdu jednat o závadu na ventilátoru a bude třeba jeho výměna v našem servise.
Mňuková (08. 04. 2022 09:31)
Martina (08. 04. 2022 10:07)
Dobrý den, pokud je robot stále v záruce, doporučili bychom jeho zaslání k reklamaci. V radaru se může nacházet nějaký vlas nebo zvířecí chlup, který brání sprévnému chodu.
Nicol (13. 02. 2022 12:56)
z ničeho nic se u vysavače po zapnutí i nabíjení stále točí boční kartáč. Nevíte, čím by to mohlo být? Děkuji
Veronika (14. 02. 2022 16:23)
Dobrý den,
vyčistěte všechny kartáčky, proveďte reset robota. Pokud i nadále bude točení přetrvávat, zašlete do servisu k prohlídce. Krásný den
Jana Mašková (22. 12. 2021 19:12)
Lukáš (23. 12. 2021 07:19)
Dobrý den, pokud je robot kompletně vyčištěný, včetně vyměněného filtru, tak doporučím jedině reklamaci. Kompletní postup naleznete zde.
Šárka (14. 12. 2021 23:21)
Predem dekuji za odpoved
Lukáš (15. 12. 2021 08:28)
Dobrý den, nádobka na vodu má malý otvor pro vyrovnání tlaku - na odvzdušnění. Doporučíme jej zkontrolovat zda není zanesený a případně jej vyčistit. Po té by mělo voda opět protékat. Dírka se nachází pod mopovací textilií nejblíže kolečku.
Václav (16. 03. 2022 13:48)
Nemohli byste prosím ukázat, kde přesně je odvzdušňovací otvor? mám stejný problém. Děkuji.
Jozef Maruniak (02. 11. 2021 14:38)
Lukáš (02. 11. 2021 14:47)
Dobrý den, nádobku lze objednat zde.
Hana (28. 10. 2021 13:57)
Lukáš (29. 10. 2021 09:33)
Dobrý den, ano máte správnou aplikaci. Co konkrétně Vám nejde? Nelze Vám aplikace vůbec spustit nebo nelze registrovat. Případně máte problém s připojením robota k wifi?
Adéla Jakovcová (02. 10. 2021 11:55)
Poslední dobou se netočí při úklidu nametací kartáček a přijde mi, že při startu motoru vydává vysavač divný zvuk.
Vše jsem vyčistila, vyměnila nametací i velký kartáč i filtr a stále to zlobí.
Prosím o radu co s tím.
Děkuji
Adéla Jakovcová
Lukáš (04. 10. 2021 08:50)
Dobrý den, dle popisu chování robota bych doporučil řešit zasláním ke kontrole v servisním středisku. Postup pro reklamaci robota naleznete zde.
Denisa (16. 07. 2021 00:07)
Děkuji za odpověď.
Lukáš (16. 07. 2021 08:43)
Dobrý den, pro poptání nádobky prosím kontaktujte náš servis.
Jana Jemalova (02. 07. 2021 18:04)
Robot zacal zmatkovat na koberci, ktery vzdy hrave vysal. Toci se dokola a pak umre
Jde restartovat bez wifi manualne?
S
Dekuji. J.
Martina (07. 07. 2021 09:14)
Dobrý den, reset WiFi provedete stisknutím obou tlačítek START a DOCK společně a jejich přidržením, dokud neuslyšíte hlášku WiFI has been reset.
Michal (11. 05. 2021 15:44)
Lukáš (11. 05. 2021 15:49)
Dobrý den, ano, lze. V aplikaci v nastavení robota je možné zvolit sdílení s jinými účty - telefony.
Jirka (18. 04. 2021 11:28)
Martina (19. 04. 2021 14:30)
Dobrý den, zkuste robota napárovat na jiném mobilním telefonu. Popřípadě bychom ještě doporučili provést reset robota.
MV (15. 08. 2022 20:58)
Martina (16. 08. 2022 14:04)
Dobrý den, proveďte poslední dostupnou aktualizaci aplikace.
David (12. 04. 2021 23:53)
Lukáš (13. 04. 2021 08:12)
Dobrý den, s nádobkou o velokosti 150-170 ml zvládne robot vytřit kolem 30-40 m2.
Tonys (07. 04. 2021 21:10)
Martina (08. 04. 2021 08:51)
Dobrý den, robot by se měl jet dobít automaticky při poklesu baterie na 20%. Pokud máte zvolený vyšší sací výkon, poradili bychom v nastavit v aplikaci nižší.
Jana (26. 03. 2021 00:23)
Je vysavač Symbo nebo 360? Na stránkách Symbo žádný takový není a dle fotek na něm ani není logo Symbo, jen 360, což je jiná značka??
Lukáš (26. 03. 2021 08:37)
Dobrý den, Symbo je v úzké spolupráci se značkou 360 a pomáhalo vstupu značky 360 na český trh. Kdy využili zavedené značky Symbo pod kterou je tento produkt také uveden na náš trh. Tato spolupráce není mezi výrobci elektroniky ojedinělá. Na stránkách Symbo jsou tyto modely uvedeny zde v nabídce úplně dole.
Gabriela (22. 03. 2021 10:54)
Lukáš (22. 03. 2021 11:00)
Dobrý den, zkontrolujte filtr zda na něm máte kovový plíšek, již se nám stalo, že zákazníkovi při manipulaci s filtrem plíšek vypadl a robot po té hlásil absenci cleého koše. Řešením by pak bylo zakoupení nového filtru.
Eva (04. 03. 2021 11:54)
Lukáš (04. 03. 2021 12:11)
Dobrý den, do nádobky je možné lít pouze čistou vodu jinak hrozí zaněšení knotů a voda pak nebude dávkována.
Michal Lupač (17. 02. 2021 20:34)
nedaří se nám při prvním použití připojit robota k wifi. Zkoušeli jsme všechno - přenastavit domácí síť, vyzkoušet různé telefony (huawei a samsung), registraci přes mail i telefon... jen resetovat se nám jej nepovedlo (návod je tak žalostný, že jsme tu zpropadenou dírku prostě nenašli). V aplikaci nabíhají procenta, robot bliká rychle (ale modře, ne fialově), nicméně u cca 35 % robot zahlásí, že se připojení nezdařilo a pokus ukončí (na telefonu to přitom běží dál). Co ještě můžeme vyzkoušet, abychom to rozchodili? Bez appky je to prakticky nepoužitelné :/.
Díky moc za odpověď.
Martina (18. 02. 2021 09:19)
Dobrý den, kontolka Wi-Fi bliká modře, ne fialově. Frekvence Wi-Fi musí být 2,4GHz. Pokud je silnější, robota nepřipojíte. Robot musí být při párování v dobíjecí stanici, která by měla být poblíž routeru pro lepší spojení.
Michal Lupač (18. 02. 2021 08:13)
Martina (18. 02. 2021 09:24)
Dobrý den, pak se může jednat o slabý signál Wi-Fi. Pokud ovšem robota máte již připojeného, je možné jej normálně ovládat a nastavovat.
Michal Lupač (18. 02. 2021 19:15)
Martina (19. 02. 2021 09:36)
Dobrý den, poradili bychom ještě kontaktovat přímo prodejce routeru, zda není nutné nějaké nastavení sítě.
Michal Lupač (19. 02. 2021 22:46)
Veronika (20. 02. 2021 10:57)
Dobrý den,
děkujeme za upozornění, předáme podnět k doplnění údajů. Krásný den
Veronika (13. 02. 2021 16:09)
Martina (15. 02. 2021 11:30)
Dobrý den, zkontrolujte, zda máte provedenou aktualizaci aplikace. Mapy úklidu se ukládají do historie v případě, že robot dokončí úklid a nedojde k jeho přerušení. Popřípadě zkuste provést reinstal aplikace.
Veronika (15. 02. 2021 13:31)
Martina (15. 02. 2021 14:30)
Dobrý den, pokud proběhla poslední aktualizace, doporučíme tedy aplikaci odinstalovat a zkusit nainstalovat znovu. Poté budete muset robota nechat opět spustit k úklidu, aby se mapy uložili.
Veronika (11. 02. 2021 09:46)
Veronika (11. 02. 2021 10:17)
Katerina (26. 12. 2020 22:11)
Martina (28. 12. 2020 11:35)
Dobrý den, v tomto případě bychom doporučili robota zaslat do servisního střediska ke kontrole
Eva (22. 12. 2020 14:47)
Martina (22. 12. 2020 14:52)
Dobrý den, poradili bychom provést reset robota.
Martina (10. 12. 2020 18:58)
Lukáš (11. 12. 2020 08:39)
Dobrý den, filtr je v nádobce jen lehce zacvaknutý, jeho vyjmutí je opravdu jednoduché. Je zde i prostor na jedné straně kde lze filtr uchytit a vycvaknout.
Martina (27. 11. 2020 18:51)
Veronika (28. 11. 2020 13:45)
Dobrý den,
jedná se o českou verzi s českou přehlednější aplikaci, to zančka Xiaomi nemá a neumí. Dále má omyvatelný HEPA filtr. Jinak je způsob pokrytí a úkldiu podobné. Krásný den
Monika Kutálková (26. 11. 2020 19:48)
Děkuji za odpověď.
S pozdravem Kutálková
Lukáš (27. 11. 2020 08:39)
Dobrý den, tento model nemá dálkové ovládání nastavení se provádí z aplikace v mobilním telefonu.
Monika Kutálková (22. 11. 2020 21:25)
Děkuji za odpověď. A pozdravem Kutálková
Martina (23. 11. 2020 12:39)
Dobrý den, většina robotických vysavačů je určena pro domácnost se zvířecími mazlíčky. Robot má kombinovaný hlavní kartáč (štětiny, guma), tím pádem zvládne jak tvdré podlahy, tak koberce a navíc lépe posbírá dlouhé vlasy a zvířecí chlupy. Vysavači lze také nastavit pomocí mobilní aplikace vyšší sací výkon pro efektivnější vysávání.
Karel (10. 11. 2020 19:36)
Lukáš (11. 11. 2020 09:21)
Dobrý den, s tímto problémem jsme se doposud nesetkali a tak bude nejspíše problém někde na Vaší straně. Doporučím provést reinstalaci aplikace a případně i vyčištění paměti telefonu.
Alice (05. 11. 2020 07:32)
Martina (05. 11. 2020 09:16)
Dobrý den, tato možnost by zde byla, pokud v aplikaci povolíte sdílení zařízení. Nebo je možné použití Hotspot.
LUBOMIR PETIVOKY (12. 04. 2020 17:45)
Dioda wifi blika rychle, ale modre oprati navodu, kde ma blikat "purple"
Vyberu WIFI, nastavim heslo a dale.
Nabihaji % a cca pri 8 napise napripojeno,
Co muzu delat spatne?
te. 602477951
Martin (13. 04. 2020 15:30)
Dobrý den, zkuste resetovat robot a přeintalovat aplikaci. Dále je možné, že máte verzi iOS nebo Andoid systému na telefonu se kterém nemusí apliace a robot komunikovat.
Miroslav Šůstek (05. 02. 2020 15:16)
Lukáš (05. 02. 2020 15:58)
Dobrý den, více stanic lze použít a lze tak přenášet pouze robota.
Daniel (20. 01. 2020 16:56)
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.