DOPRAVA-nad5000-right
DOPRAVA-nad5000-left

Robotický vysavač a mop 2v1
360 Robot Vacuum S7

Alternativy

Robotický vysavač a mop 2v1
LASERBOT 360 Robot Vacuum S7 PRO

  • - Laserová navigace, Li-Ion baterie
  • - Aplikace v českém jazyce
  • - Sací tlak až 2200Pa, HEPA filtr
  • - Funkce mopování
(98 %) 17 recenzí
 

Prodej byl ukončen

Robotický vysavač a mop 2v1
360 S6

  • - Laserová navigace, Li-Ion baterie
  • - Aplikace v českém jazyce
  • - Sací tlak až 1800Pa, HEPA filtr
  • - Funkce mopování
(98 %) 11 recenzí
 

Prodej byl ukončen

30% SLEVA
MLUVÍ ČESKY

Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo LASERBOT 650 WiFi

  • - 2v1 vysává i mopuje
  • - Mluví česky, laserová navigace
  • - Ovladatelný přes telefon
  • - HEPA design filtr
(92 %) 179 recenzí
Akční cena
6 999,-
9 999,- Doporučená cena dodavatelem.
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 6 789,- Kč
 

Skladem > 5 ks
Odešleme ve čtvrtek

Kód: 103137

Robotický vysavač LASERBOT 360 S7

  • Ovladatelný přes telefon - aplikace v českém jazyce
  • Sací tlak až 2000 Pa/min. 
  • Možnost nastavení až 4 výkonnostních režimů
  • Omyvatelný HEPA filtr
  • Algoritmus simultánní lokalizace a mapování (SLAM)
  • Na jedno nabití vysaje až 180 m² prostoru
  • Automaticky se dobije a pokračuje v úklidu od místa, kde přerušil
  • Zónové čištění
  • Vysokokapacitní Li-ion baterie pro extra výdrž a životnost
  • Zásobník na vodu s mopem z mikrovlákna

 

Představení robotického vysavače 360 S7

Výkonný a cenově dostupný robotický vysavač 360 S7 kombinuje vysoký sací tlak 2000 Pa s precizní laserovou navigací. Dokonale zmapuje vaši domácnost a naplánuje vždy tu nejefektivnější cestu pro úklid. Hravě si poradí se všemi typy tvrdých podlah a bez problému zvládne i koberce!

360 S7 - Představení

Výkonný motor japonské značky NIDEC

Základem každého kvalitního vysavače je pořádný motor. U robotického vysavače 360 S7 byl nasazen výkonný motor japonské značky NIDEC, který disponuje sacím tlakem až 2000 Pa. Je tak jedním z nejvýkonnějších robotických vysavačů na trhu.

Silný motor přijde vhod právě na koberce s delším vlasem nebo při vysávání podél zdí, což je tradiční slabina ostatních robotických vysavačů. Právě k tomu slouží malý kulatý kartáček, který nečistoty a prach vhání pod sací jednotku vysavače a pomáhá tak pokrýt maximum uklízeného prostoru.

360 S7 - motor NIDEC

Funkce mopování

360 S7 zvládne vysávání a mokré vytírání zároveň. Po nainstalování nádobky na vodu o objemu 150 ml se vysavač automaticky přepne do módu mopování. 

Systém dávkování zaručuje přesné a rovnoměrné dávkování vody na mopovací textilii. Nemusíte mít strach, že by na podlaze zůstávaly skvrny od vody. Ujistěte se však, že před prvním použítím naplníte zásobník vodou a navlhčíte utěrku.

360 S7 - Vysává a vytírá zároveň

Vhodný do každé domácnosti

Členitá domácnost nedělá robotickému vysavač 360 S7 žádný problém. Je vybaven množstvím senzorů, díky kterým se perfektně pohybuje v domácnosti. Výška vysavače je pouhých 10 cm, tudíž se dostane i do těžko přístupných míst. Úklid pod nábytkem či postelí se pro vás stane samozřejmostí.

360 S7 - mnoho senzorů

Objevte výhody laserové navigace

Špičková laserová navigace LDS Lidar mapuje prostor a to i v naprosté tmě. Vytváří a ukládá mapy vašeho domu a pomocí vysoce přesného algoritmu SLAM inteligentně plánuje vždy tu nejefektivnější cestu pro úklid.

360 S7 - Dokonalá orientace v prostoru

Automatické nabíjení

Robotický vysavač 360 S7 zvládne na jedno nabití opravdu velký kus práce. Pokud se v průběhu vysávání vybije, vrátí se dobít do nabíjecí stanice co nejkratší cestou, protože vždy přesně ví, kde se nachází. A po úplném dobití pokračuje v úklidu tam, kde přestal, aby byl výsledek 100%.

360 S7 - Automatické dobíjení

Aplikace v českém jazyce

Robotický vysavač můžete ovládat prostřednictvím chytrého telefonu například z práce nebo z dovolené. Naplánujte kdy a jak často bude váš vysavač vysávat. Ovládejte vysavač manuálně, prohlížejte si trasy úklidu nebo měňte sací výkon dle potřeby. Aplikace 360Robot nabízí spoustu funkcí, které oceníte i vy.

V aplikaci můžete uložit hned několik map najednou, což se hodí do vícepodlažní domácnosti. Díky inteligentnímu mapování místností můžete vysávat konkrétní místnosti jako například ložnici, chodbu nebo obývací pokoj. Pokud chcete, aby vysavač nějaké místo vynechal, stačí mu zadat v aplikaci zakázanou zónu. Aplikace 360Robot je v českém jazyce.

360 S7 - Aplikace 360Smart

Dostávejte upozornění

Váš vysavač bude natolik chytrý, že v případě uvíznutí vás o tom informuje. Budete mít tak kompletní přehled o tom, kde se právě nachází.

360 S7 - Dostávejte upozornění

Snadné přechody na koberce

Vysavač může vylézt na předměty vysoké až 1,5 cm. Po najetí na koberec aktivuje automaticky režim maximálního sání o tlaku 2000 Pa, po opuštění koberce se vrátí zpět k normálnímu režimu sání (pokud není turbo režim nastavený jako standard).

360 S7 - Automatická detekce koberců

Inteligentní mapování místností

Vysavač si dokonale zmapuje prostor a místnosti. Po uložení mapy můžete jednotlivé místnosti pojmenovat a přizpůsobit plán úklidu dle vašich potřeb.

V aplikaci můžete uložit hned několik map najednou, což se hodí do vícepodlažní domácnosti. Díky inteligentnímu mapování místností můžete vysávat konkrétní místnosti jako například ložnici, chodbu nebo obývací pokoj.

360 S7 - Inteligentní mapování místností

Zakázané zóny

Prostřednictvím mobilní aplikace 360Robot můžete nastavit oblasti, které vysavač při vysávání vynechá. Vysavač si tyto zóny bude pamatovat při dalším úklidu. Zapomeňte tak na nepraktické přenášení magnetických pásek nebo jiných vymezovačů prostoru.

Zakázané oblasti můžete nastavit také v módu mopování. Snadno tak vyberete místa, kde nechcete aby vysavač vytíral.

360 S7 - Zakázané zóny

Zónové čištění

Prostřednictvím mobilní aplikace můžete nastavit oblasti, které má vysavač uklidit. Tuto funkci využijete například když se vám vysype smetí na konkrétní místo. Jednoduše tam pošlete robota uklidit a on odvede práci za vás.

360 S5 - Zónové čištění

Protipádové senzory

Pokud bydlíte ve vícepodlažním domě a máte strach, že by vám robot při úklidu spadl ze schodů, tak nemusíte mít žádné obavy. Na spodní straně vysavače jsou 4 senzory, které zabraňují pádu ze schodů a vyvýšených míst.

360 S7 - Protipádové senzory

Omyvatelný HEPA filtr

Omyvatelný HEPA filtr pomáhá zachytit jemný prach a při úklidu filtruje vzduch. Dokáže udržet vysokou účinnost filtrace až do 99,96% i po jednom roce pravidelného používání. Je tak vhodný zejména pro alergiky, ale ocení jej i běžný uživatel.

360 S7 - Omyvatelný HEPA filtr

Srovnání modelů 360:

srovnání modelů 360

Technická specifikace:

  • Model: 360 Robot Vacuum S7
  • Barva: bílá
  • Baterie: Li-ion
  • Max. plocha pokrytí: 180 m²
  • Kapacita baterie: 3200 mAh
  • Sací výkon: 30 W
  • Hlučnost: 60 dB
  • Výška: 10 cm
  • Rozměry (šířka x hloubka): 35 x 35 x 10 cm
  • Hmotnost: 3,6 kg
  • Doba provozu: až 120 min.
  • Možnost mopování: ano
  • Objem odpadní nádoby: 570 ml
  • Objem nádobky na vodu: 150 ml
  • Filtrace: omyvatelný HEPA type filtr
  • Podporované typy povrchů: všechny
  • Zónové čištění: ano
  • Načasování úklidu: ano
  • Wi-Fi: ano (pouze 2,4 GHz)
  • Ovládání přes telefon: ano
  • Název aplikace: 360Robot Android / iOS

Obsah balení:

  • 1x 360 S7 (součástí je i baterie Li-Ion)
  • 1x Nabíjecí základna
  • 1x Nádržka na vodu
  • 1x Mopovací textilie
  • 3x Pár propouštěcích knotů na nádobku na vodu
  • 1x Čistící nástroj
  • 1x Uživatelský CZ manuál

Fotogalerie Robotický vysavač a mop 2v1 360 Robot Vacuum S7

Videa Robotický vysavač a mop 2v1 360 Robot Vacuum S7

Příslušenství Robotický vysavač a mop 2v1 360 Robot Vacuum S7

Ke stažení Robotický vysavač a mop 2v1 360 Robot Vacuum S7

Momentálně není nic ke stažení.

Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 360 Robot Vacuum S7


Robotický vysavač a mop 2v1 360 Robot Vacuum S7
Katka (03. 03. 2024 17:55)
Prosím o pomoc. Robot hlásí 100% baterie, vše je vyčištěné,
ale když ho pustím, najednou se po pár minutách vypne a nic.
Zapne se až propojením s nabíjecí stanicí. Žádná chybová hláška. Pustím ho znovu a zase se to opakuje.
Díky za pomoc
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 360 Robot Vacuum S7
Veronika (05. 03. 2024 10:55)

Dobrý den,
dle popisu to vypadá pouze na konec životnosti akumulátoru, doporučujeme zakoupit nový a vše by mělo fungovat jako dřív. Krásný den

Robotický vysavač a mop 2v1 360 Robot Vacuum S9
Hromkova Karolina (17. 11. 2023 15:25)
Dobry den, mame doma vysavac 360 S9, posledne normalne dokončil uklid a zaparkoval a dneska při zapnuti vubec nefunguje mopovani. Poradite mi prosim co pripadne zkusit ? Dekuji. S pozdravem.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 360 Robot Vacuum S9
Lukáš (17. 11. 2023 16:07)

Dobrý den, je nám líto, ale s modelem S9 nemáme žádné zkušenosti. Tento model jsme bohužel neměli nikdy v nabídce. Většinou bývá problém v dávkovacím systému vody a je třeba servisní opravy. 

Robotický vysavač a mop 2v1 360 Robot Vacuum S7
Martina (02. 08. 2023 08:59)
Dobrý den. Máme u tohoto robota 360 robot vacuum S7 rozbitou nádrž na vodu a u Vás v obchodě nevidím v příslušenství žádnou. Sedí na robota i jiná (třeba z předchozích verzí)? Nechci se vzdávat i možnosti vytírání :). Díky za odpověď.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 360 Robot Vacuum S7
Lukáš (02. 08. 2023 09:32)

Dobrý den, nádobku je možné objednat zde

Robotický vysavač a mop 2v1 360 Robot Vacuum S7
Martina (02. 08. 2023 09:01)
Dobrý den, již jsem našla, díky :D
Robotický vysavač a mop 2v1 360 Robot Vacuum S7
Václav Prášek (01. 07. 2023 11:34)
Dobrý den, u vysavače přestal fungovat ventilátor, vysavač tedy nevysava. Kartace se točí. Je možné objednat ventilátor na výměnu?
Děkuji, VP
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 360 Robot Vacuum S7
Katrin (03. 07. 2023 17:29)

Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotickým vysavačem. Kontaktujte nás prosím na naší zákaznické lince. Krásný den

Robotický vysavač a mop 2v1 LASERBOT 360 Robot Vacuum S7
Michal Gajdoš (07. 06. 2023 16:52)
Dobrý den,
v převodovce od spodního kartáče mám zničené jedno plastové ozubené kolečko, nejblíže motorku. Motorek má ozubení kovové. Mám i foto kolečka. Potřeboval bych pokud to jde zakoupit toto kolečko nebo převodovku spodního kartáče.
Můžete mi v tomto pomoci? Případně jestli mi poradíte, na koho se obrátit. Vysavač již není v záruce.
Děkuji s pozdravem Gajdoš
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 LASERBOT 360 Robot Vacuum S7
Lukáš (08. 06. 2023 08:24)

Dobrý den, nabídku dílu jsme Vám odeslali na email. 

Robotický vysavač a mop 2v1 LASERBOT 360 Robot Vacuum S7
Bohuslav (29. 05. 2023 22:40)
Dobrý den, mám možnost koupit robotický vysavač 360 S7 PRO černý, ale pořád se točí boční kartáč. Jaká by byla cena opravy? Nemohu najít resetovací tlačítko vysavače a s připojením k wifi mám problém. Bude vysavač fungovat i bez připojení k wifi?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 LASERBOT 360 Robot Vacuum S7
Lukáš (30. 05. 2023 08:44)

Dobrý den, dle popisu závady bude zřejmě problém na základové desce, tuto závadu bohužel neumíme opravit a desku jako náhradní díl nemáme. 

Robotický vysavač a mop 2v1 LASERBOT 360 Robot Vacuum S7
Martina (29. 05. 2023 13:17)
Dobrý den, při zahájení čištění vše řádně naskočí, po rozjetí se zastaví, bliká červeně s hlášením, že se správně netočí horní radar. Jak mohu danou závadu odstranit, vyčistit, ...? Přístroj je po záruce, nedávno v servisu na výměnu baterie.
Děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 LASERBOT 360 Robot Vacuum S7
Lukáš (29. 05. 2023 13:22)

Dobrý den, doporučíme zkontrolovat prostor radaru - vrchní kopule, zda zde nejsou nějaké nečistoty. Případně lze tento prostor profouknout vzduchem. Pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit servisní opravou. 

Robotický vysavač a mop 2v1 LASERBOT 360 Robot Vacuum S7
Lukas Kawulok (04. 04. 2023 09:33)
Dobry den, posledni 2-3 tydny mapa robota jakoby "rotovala". Projevuje se to tak, ze pri vysavani se obevuji v aplikaci nove casti domu posunute jakoby o 30 stupnu oproti normalni mape. Zkousel jsem resetovat mapu(pred 2 tydny zvladl udela novou mapu-tedka to uz nezvladne), resetoval jsem pripojeni k wifi, verze software zda se aktualni, vycistil jsem snimace i ten vrchni. Napada Vas v cem by mohl byt problem, prosim? Dekuji za pomoc.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 LASERBOT 360 Robot Vacuum S7
Lukáš (04. 04. 2023 13:04)

Dobrý den, dle popisu závady se bude jednat o vadný laser a bude třeba servisní opravy. Pokud je robot ještě v záruce, tak jej doporučíme reklamovat. V případě pozáruční závady nám jej můžete zaslat k servisní opravě

Robotický vysavač a mop 2v1 LASERBOT 360 Robot Vacuum S7
Lucie (27. 02. 2023 14:26)
Dobrý den, vysavač používáme již rok a v aplikaci máme nastavenu pro vysávání mapu celého bytu. Vše probíhalo v pořádku, a to až do minulého týdne. V pátek najednou vysavač vysál pouze první místnost a prohlásil úklid za ukončený. Když jsem jej manuálně zapla znovu, uklidil opět jen první místnost. To stejné se opakovalo i v dalších dnech. Netuším, co změnit, aby vysavač opět vysával celý byt.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 LASERBOT 360 Robot Vacuum S7
Martina (27. 02. 2023 14:42)

Dobrý den, zkuste provést reset robota a nové mapování. Mohlo dojít pouze k nějakému výpadku aplikace.

Robotický vysavač a mop 2v1 LASERBOT 360 Robot Vacuum S7
Jozef Maruniak (22. 12. 2022 18:27)
dobrý den, dnes v aplikaci nejde přepínat nastavení na vyšší výkonnostní režim -sílu sání. Píše v apce Zdá se, že ventilátor je vadný. Koupeno u Vás 11.10.2020 takže po záruce. Co byto mohlo být, a případný servis? Děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 LASERBOT 360 Robot Vacuum S7
Lukáš (23. 12. 2022 10:28)

Dobrý den, zřejmě se bude opravdu jednat o závadu na ventilátoru a bude třeba jeho výměna v našem servise

Robotický vysavač a mop 2v1 LASERBOT 360 Robot Vacuum S7
Mňuková (08. 04. 2022 09:31)
Dobrý den, v poslední době mi vysavač píše, že se neotáčí horní radar, abych odstranila co mu překáží. Udělá to většinou v prostřed místnosti. Jak se dostanu dovnitř radaru? Na první pohled se otáčí bez problémů. Děkuji za odpověď.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 LASERBOT 360 Robot Vacuum S7
Martina (08. 04. 2022 10:07)

Dobrý den, pokud je robot stále v záruce, doporučili bychom jeho zaslání k reklamaci. V radaru se může nacházet nějaký vlas nebo zvířecí chlup, který brání sprévnému chodu. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Nicol (13. 02. 2022 12:56)
Dobrý den,
z ničeho nic se u vysavače po zapnutí i nabíjení stále točí boční kartáč. Nevíte, čím by to mohlo být? Děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Veronika (14. 02. 2022 16:23)

Dobrý den,
vyčistěte všechny kartáčky, proveďte reset robota. Pokud i nadále bude točení přetrvávat, zašlete do servisu k prohlídce. Krásný den

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Jana Mašková (22. 12. 2021 19:12)
Dobrý den, robot přestal vysávat nečistoty. Před tím byl vždy normálně plný koš za celý dům, ale nyní je pouze pár nečistot na filtru a v koši. Koberce a dlažba vysáte nejsou. Filtr jsme dali nový, senzory jsou vyčištěné. Máme ještě něco zkusit, nebo je to na reklamaci? Děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Lukáš (23. 12. 2021 07:19)

Dobrý den, pokud je robot kompletně vyčištěný, včetně vyměněného filtru, tak doporučím jedině reklamaci. Kompletní postup naleznete zde.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Šárka (14. 12. 2021 23:21)
Dobry den. Po vymene knotu se mop takrka vubec nenamaci (voda v nadobce neubyva). Spustim jej na vytreni celeho bytu (80m) a sotva je znatelny ubytek vody. Pred vymenou knotu (puvodnich pri prvnich tydnech uzivani) tento problem nebyl a nadobka se vyprazdnila a voda i nestacila na cely byt. Casem ale zacala voda behem vytirani ubyvat min a min, proto jsme vymenili knoty, ale je to jeste horsi.
Predem dekuji za odpoved
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Lukáš (15. 12. 2021 08:28)

Dobrý den, nádobka na vodu má malý otvor pro vyrovnání tlaku - na odvzdušnění. Doporučíme jej zkontrolovat zda není zanesený a případně jej vyčistit. Po té by mělo voda opět protékat. Dírka se nachází pod mopovací textilií nejblíže kolečku. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Václav (16. 03. 2022 13:48)
Dobrý den,
Nemohli byste prosím ukázat, kde přesně je odvzdušňovací otvor? mám stejný problém. Děkuji.
Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Jozef Maruniak (02. 11. 2021 14:38)
dobry den je možné koupit nádobu na vodu. děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Lukáš (02. 11. 2021 14:47)

Dobrý den, nádobku lze objednat zde

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Hana (28. 10. 2021 13:57)
Nejde se mi připojit do aplikace, můžete mi prosím poradit. Mám správnou aplikaci 360 robot?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Lukáš (29. 10. 2021 09:33)

Dobrý den, ano máte správnou aplikaci. Co konkrétně Vám nejde? Nelze Vám aplikace vůbec spustit nebo nelze registrovat. Případně máte problém s připojením robota k wifi?

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Adéla Jakovcová (02. 10. 2021 11:55)
Dobrý den,
Poslední dobou se netočí při úklidu nametací kartáček a přijde mi, že při startu motoru vydává vysavač divný zvuk.
Vše jsem vyčistila, vyměnila nametací i velký kartáč i filtr a stále to zlobí.
Prosím o radu co s tím.
Děkuji
Adéla Jakovcová
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Lukáš (04. 10. 2021 08:50)

Dobrý den, dle popisu chování robota bych doporučil řešit zasláním ke kontrole v servisním středisku. Postup pro reklamaci robota naleznete zde

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Denisa (16. 07. 2021 00:07)
Dobrý den, chtěla jsem se jen zeptat, zda se dá pořídit náhradní nádobka na vodu? Na té co mám teď mi praskla ta guma, která je jako uzávěr.
Děkuji za odpověď.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Lukáš (16. 07. 2021 08:43)

Dobrý den, pro poptání nádobky prosím kontaktujte náš servis

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Jana Jemalova (02. 07. 2021 18:04)
Dobry den, vysavac nejde naparovat na hotspot v mobilu, musi byt jen externi wifi?
Robot zacal zmatkovat na koberci, ktery vzdy hrave vysal. Toci se dokola a pak umre
Jde restartovat bez wifi manualne?
S
Dekuji. J.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Martina (07. 07. 2021 09:14)

Dobrý den, reset WiFi provedete stisknutím obou tlačítek START a DOCK společně a jejich přidržením, dokud neuslyšíte hlášku WiFI has been reset. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Michal (11. 05. 2021 15:44)
Dobry den chci se zeptat zda se dá spárovat s robotem vice telefonu najednou ? A jakym zpusobem to provest dekuji za info
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Lukáš (11. 05. 2021 15:49)

Dobrý den, ano, lze. V aplikaci v nastavení robota je možné zvolit sdílení s jinými účty - telefony. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Jirka (18. 04. 2021 11:28)
Dobrý den, rád bych Vás požádal o radu. Poslední cca 3 měsíce mi velice špatně funguje aplikace. Stále píše "získávání statusu" a jednou za čas se chytí a zobrazí skutečně uklizený prostor na mapě a pak se zase aplikace zasekne. Robot je aktualizován, znovu připojen, aplikace odinstalovana a znovu nainstalována, signál WiFi je silný (frekvence 2,4GHz). Dříve jsem se normálně koukal v mapě, jak symbo jezdí a co už má uklizeno, abych po něm mohl vytřít klasickým molem. Ani zprávy o dokončení úklidu už mi nechodí, případně s velikým zpožděním. Děkuji za radu.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Martina (19. 04. 2021 14:30)

Dobrý den, zkuste robota napárovat na jiném mobilním telefonu. Popřípadě bychom ještě doporučili provést reset robota.

Robotický vysavač a mop 2v1 LASERBOT 360 Robot Vacuum S7
MV (15. 08. 2022 20:58)
Máme stejný problém, nepomáhá restart, reinstalace ani jiné telefony. Nenačte žádnou mapu, získává status.. co s tím?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 LASERBOT 360 Robot Vacuum S7
Martina (16. 08. 2022 14:04)

Dobrý den, proveďte poslední dostupnou aktualizaci aplikace.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
David (12. 04. 2021 23:53)
Dobrý den,mám dotaz na rozlohu vytítání při nadobce pouze 150-170ml. Děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Lukáš (13. 04. 2021 08:12)

Dobrý den, s nádobkou o velokosti 150-170 ml zvládne robot vytřit kolem 30-40 m2. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Tonys (07. 04. 2021 21:10)
Proc se mi robot nevraci do dokovaci stanice pri poklesu baterie na cca 35% ? Z niceho nic se zastavi tam kde je a konec. V minulosti se zajel nabit a pri nabiti pokracoval v praci.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Martina (08. 04. 2021 08:51)

Dobrý den, robot by se měl jet dobít automaticky při poklesu baterie na 20%. Pokud máte zvolený vyšší sací výkon, poradili bychom v nastavit v aplikaci nižší. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Jana (26. 03. 2021 00:23)
Dobrý den,
Je vysavač Symbo nebo 360? Na stránkách Symbo žádný takový není a dle fotek na něm ani není logo Symbo, jen 360, což je jiná značka??
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Lukáš (26. 03. 2021 08:37)

Dobrý den, Symbo je v úzké spolupráci se značkou 360 a pomáhalo vstupu značky 360 na český trh. Kdy využili zavedené značky Symbo pod kterou je tento produkt také uveden na náš trh. Tato spolupráce není mezi výrobci elektroniky ojedinělá. Na stránkách Symbo jsou tyto modely uvedeny zde v nabídce úplně dole. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Gabriela (22. 03. 2021 10:54)
Dobrý den, vysavač vůbec nechce načíst prachový koš, stále hlásí, že je vyndaný, ač je správně nasazený. Je to závada na opravu nebo jde nějak vyřešit doma? Děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Lukáš (22. 03. 2021 11:00)

Dobrý den, zkontrolujte filtr zda na něm máte kovový plíšek, již se nám stalo, že zákazníkovi při manipulaci s filtrem plíšek vypadl a robot po té hlásil absenci cleého koše. Řešením by pak bylo zakoupení nového filtru. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Eva (04. 03. 2021 11:54)
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat zdali se da do vody na mopování prídat trochu saponátu.děkuji Eva
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Lukáš (04. 03. 2021 12:11)

Dobrý den, do nádobky je možné lít pouze čistou vodu jinak hrozí zaněšení knotů a voda pak nebude dávkována. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Michal Lupač (17. 02. 2021 20:34)
Dobrý den,
nedaří se nám při prvním použití připojit robota k wifi. Zkoušeli jsme všechno - přenastavit domácí síť, vyzkoušet různé telefony (huawei a samsung), registraci přes mail i telefon... jen resetovat se nám jej nepovedlo (návod je tak žalostný, že jsme tu zpropadenou dírku prostě nenašli). V aplikaci nabíhají procenta, robot bliká rychle (ale modře, ne fialově), nicméně u cca 35 % robot zahlásí, že se připojení nezdařilo a pokus ukončí (na telefonu to přitom běží dál). Co ještě můžeme vyzkoušet, abychom to rozchodili? Bez appky je to prakticky nepoužitelné :/.
Díky moc za odpověď.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Martina (18. 02. 2021 09:19)

Dobrý den, kontolka Wi-Fi bliká modře, ne fialově. Frekvence Wi-Fi musí být 2,4GHz. Pokud je silnější, robota nepřipojíte. Robot musí být při párování v dobíjecí stanici, která by měla být poblíž routeru pro lepší spojení.

Upřesnění dotazu
Michal Lupač (18. 02. 2021 08:13)
Jen ještě upřesním - dnes jsem vysavač dovezl do práce, abych ho zkusil na jiné wifině, a zde se normálně připojil. Chyba je tedy v naší domácí wifi síti. Otázka zůstává, kde konkrétně, jestliže jedeme na frekvenci 2,4 Ghz? Co si ještě pohlídat? Děkuji za odpověď.
Re: Upřesnění dotazu
Martina (18. 02. 2021 09:24)

Dobrý den, pak se může jednat o slabý signál Wi-Fi. Pokud ovšem robota máte již připojeného, je možné jej normálně ovládat a nastavovat.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Michal Lupač (18. 02. 2021 19:15)
Wifi signál je dobrý, robot je přímo pod routetem, který je v podhledu, a je v dokovací stanici, frekvence je 2,4 Ghz (ověřeno). Sice už se jednou připojil, ale to bylo v práci jen na zkoušku a tam ho logicky používat nechci. Po převozu domů se tváří jako offline a připojit opět nelze (ani po restartu wifi v robotovi), tudíž ovládat ani nastavovat jej nemůžu. Chyba je tedy v domácí wifi. Jen nevím kde, když máme správnou frekvenci i sílu signálu. Co mu ještě může vadit? Díky za odpověď.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Martina (19. 02. 2021 09:36)

Dobrý den, poradili bychom ještě kontaktovat přímo prodejce routeru, zda není nutné nějaké nastavení sítě.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Michal Lupač (19. 02. 2021 22:46)
Bylo to způsobem zabezpečení (měli jsme nevyhovující a zastaralé WEP, potřeba je alespoň WPA nebo WPA2). Doporučuji zařadit do návodu - trvalo nám čtyři dny, než jsme to rozklíčovali. Každopádně děkuji za rychlé vyřízení!
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Veronika (20. 02. 2021 10:57)

Dobrý den,
děkujeme za upozornění, předáme podnět k doplnění údajů. Krásný den

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Veronika (13. 02. 2021 16:09)
Dobrý den, dnes třetí čištění s mopem,krásně vyčistilo,ale vůbec mi neposílá zpravy,předtím mi psal. A uložil mi jen první čištění-jako mapu.Další mapy neuloží? děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Martina (15. 02. 2021 11:30)

Dobrý den, zkontrolujte, zda máte provedenou aktualizaci aplikace. Mapy úklidu se ukládají do historie v případě, že robot dokončí úklid a nedojde k jeho přerušení. Popřípadě zkuste provést reinstal aplikace.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Veronika (15. 02. 2021 13:31)
úklid dokončil úplně, všechny tři,které jsem zatím dělala (mám ho ani ne týden), ale mapu uložil jen první a aktualizaci jsem dělala v sobotu,jak mi to ukazovalo,že mám dát aktualizaci, tak nevím. Reinstal znamená,že mám robota odinstalovat a znovu vše naisntalovat?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Martina (15. 02. 2021 14:30)

Dobrý den, pokud proběhla poslední aktualizace, doporučíme tedy aplikaci odinstalovat a zkusit nainstalovat znovu. Poté budete muset robota nechat opět spustit k úklidu, aby se mapy uložili.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Veronika (11. 02. 2021 09:46)
prosím ,nenašla jsem, jak nastavit v mapě zakázané zony?
Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Veronika (11. 02. 2021 10:17)
vyřešeno :-)
Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Katerina (26. 12. 2020 22:11)
Dobry den , nevim si rady. Mam vysavač mesic a posledni dobou mi hlásí zaseknuty radar, zkontrolujte zasekly radar. Vse vyčistim a udela to za chvili zase. Radar se přestane otáčet ale ja nevim proc? Nic tam podle me neni:-( nevim ani jak bych ho mela zkontrolovat. Dekuju za radu. Jsem v koncích. Dekuju Katka
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Martina (28. 12. 2020 11:35)

Dobrý den, v tomto případě bychom doporučili robota zaslat do servisního střediska ke kontrole

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Eva (22. 12. 2020 14:47)
Dobrý den, poslední dobou vysavač jede na plovoucí podlaze a dlažbě na výkonný režim, i když mám zapnutý režim standartní. Když vypnu funkci "zesílení koberců", tak ihned přejde na standartní režim. Prosím o radu, jak toto vyřešit, kde je problém. Děkuji moc za odpověď.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Martina (22. 12. 2020 14:52)

Dobrý den, poradili bychom provést reset robota.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Martina (10. 12. 2020 18:58)
Dobrý den, ráda bych Vás požádala o radu, jak demontovat omyvatelný filtr. Děkuji moc.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Lukáš (11. 12. 2020 08:39)

Dobrý den, filtr je v nádobce jen lehce zacvaknutý, jeho vyjmutí je opravdu jednoduché. Je zde i prostor na jedné straně kde lze filtr uchytit a vycvaknout. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Martina (27. 11. 2020 18:51)
Dobrý den, ráda bych vás požádala o srovnání s Xiaomi Roborock S5 Max - white, v čem je lepší, popř. jaký je hlavní rozdíl. Děkuji moc.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Veronika (28. 11. 2020 13:45)

Dobrý den,
jedná se o českou verzi s českou přehlednější aplikaci, to zančka Xiaomi nemá a neumí. Dále má omyvatelný HEPA filtr. Jinak je způsob pokrytí a úkldiu podobné. Krásný den

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Monika Kutálková (26. 11. 2020 19:48)
Dobrý večer. Prosím ještě o informaci, zda k robotickému vysavači Symbo LASERBOT 360 S7 je dálkové ovládání.
Děkuji za odpověď.
S pozdravem Kutálková
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Lukáš (27. 11. 2020 08:39)

Dobrý den, tento model nemá dálkové ovládání nastavení se provádí z aplikace v mobilním telefonu. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Monika Kutálková (22. 11. 2020 21:25)
Dobrý večer. Prosím o infomaci, zda vysavač Symbo LASERBOT 360 S7 je určen též pro vysávání zvířecích chlupů. V popisu jsem nikde nenašla.
Děkuji za odpověď. A pozdravem Kutálková
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 360 S7
Martina (23. 11. 2020 12:39)

Dobrý den, většina robotických vysavačů je určena pro domácnost se zvířecími mazlíčky. Robot má kombinovaný hlavní kartáč (štětiny, guma), tím pádem zvládne jak tvdré podlahy, tak koberce a navíc lépe posbírá dlouhé vlasy a zvířecí chlupy. Vysavači lze také nastavit pomocí mobilní aplikace vyšší sací výkon pro efektivnější vysávání.

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S7
Karel (10. 11. 2020 19:36)
Aplikace je zoufale pomalá. Kdyz aplikaci spustim, tak nez nacte status robota, aby sel ovladat a dalo se spustit vysavani, je to tak pul minuty. Pritom wifi, internet, telefon - vse mam dostatecne rychle a bez problemu. Je tedy ta zoufale pomala aplikace normalni? Odhaduji, ze to je dano pretizenymi servery v Cine. Nebo je neco spatne s robotem? Je to fakt desny.
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S7
Lukáš (11. 11. 2020 09:21)

Dobrý den, s tímto problémem jsme se doposud nesetkali a tak bude nejspíše problém někde na Vaší straně. Doporučím provést reinstalaci aplikace a případně i vyčištění paměti telefonu. 

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S7
Alice (05. 11. 2020 07:32)
Dobrý den, je možné přenést vysavač do jiné domácnosti a tam ho znova nainstalovat?
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S7
Martina (05. 11. 2020 09:16)

Dobrý den, tato možnost by zde byla, pokud v aplikaci povolíte sdílení zařízení. Nebo je možné použití Hotspot.

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S7
LUBOMIR PETIVOKY (12. 04. 2020 17:45)
Dobry den, nedari se mi pripojit S7 k WIFI.
Dioda wifi blika rychle, ale modre oprati navodu, kde ma blikat "purple"
Vyberu WIFI, nastavim heslo a dale.
Nabihaji % a cca pri 8 napise napripojeno,
Co muzu delat spatne?
te. 602477951
Re: Robotický vysavač Symbo LASERBOT 360 S7
Martin (13. 04. 2020 15:30)

Dobrý den, zkuste resetovat robot a přeintalovat aplikaci. Dále je možné, že máte verzi iOS nebo Andoid systému na telefonu se kterém nemusí apliace a robot komunikovat.

Robotický vysavač 360 Robot Vacuum S7
Miroslav Šůstek (05. 02. 2020 15:16)
Dobrý den, je možné koupit druhou dobíjecí stanici a používat jeden vysavač střídavě ve více patrech se všemi výhodami mobilní aplikace (mapy místností)?
Re: Robotický vysavač 360 Robot Vacuum S7
Lukáš (05. 02. 2020 15:58)

Dobrý den, více stanic lze použít a lze tak přenášet pouze robota. 

Robotický vysavač 360 Robot Vacuum S7
Daniel (20. 01. 2020 16:56)
Dobrý den, vysavač S7 přestal ukládat nové mapy, je možné jej nějak vrátit do továrního nastavení? I kdybych jej třeba prodal, rak nestojím o to, aby někdo měl mapu mého domu. Děkuji za odpověď.

Vložit příspěvek - dotaz

Jméno:
E-mail:
Název příspěvku:
Dotaz k výrobku:
 
 

Recenze Robotický vysavač a mop 2v1 360 Robot Vacuum S7

U Elektry
523/1 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Hněvkovského
677/66A (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Běloveská
944 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba