Robotický vysavač
Specialista na robotické vysavače Po - Pá - 9:00 - 17:00 220 770 770
0 Kč
Bezdotykový koš
HiMAXX Elegance 48L
Kód: 100248
Diskuze Bezdotykový koš HiMAXX Elegance 48L
Vložit příspěvek do diskuze
Bezdotykový koš HiMAXX Elegance 48L
Jan Svědiroh (19. 01. 2017 18:41)
Jan Svědiroh (19. 01. 2017 18:41)
JE TO KRÁM KTEREJ PO ROCE PŘESTANE FUNGOVAT A JE NEOPRAVITELNÝ !!!!!
NEDOPORUČUJU
NEDOPORUČUJU
Re: Bezdotykový koš HiMAXX Elegance 48L
Lukáš (20. 01. 2017 16:14)
Lukáš (20. 01. 2017 16:14)
Dobrý den,
na koš je samozřejmě záruka 2 roky, takže pokud s ním máte problémy, obraťte se na svého prodejce.
na koš je samozřejmě záruka 2 roky, takže pokud s ním máte problémy, obraťte se na svého prodejce.
Bezdotykový koš
Veronika (28. 12. 2015 01:24)
Veronika (28. 12. 2015 01:24)
Dobrý den, je možné objednat jen vrchní díl koše, nefunguje, ale zdá se mi zbytečně kupovat celý nový koš, když nádoba je zcela v pořádku. Děkuji za odpověď.
Re: Bezdotykový koš
Jirka (28. 12. 2015 09:45)
Jirka (28. 12. 2015 09:45)
Dobrý den,
toto by neměl být problém a prosíme pro více informací kontaktujte naše servisní středisko.
toto by neměl být problém a prosíme pro více informací kontaktujte naše servisní středisko.
Bezdotykový koš
Martina (14. 11. 2015 19:49)
Martina (14. 11. 2015 19:49)
Dobrý den, kdo je prosím výrobcem košů Imaxx?
Jitka Draslarová (16. 09. 2014 10:06)
Dobrý den, máme bezdotykový koš, nejde nám otvírání bezdotykově a tak chceme zakoupot nový. Tento náš má vnitřní nádobu na ´pytle, dělají se ještě? jestli ano, který z vámi nabízených má vnitřní nádobu. Měla bych zájem o objem okolo 50l. Děkuji
Re:
Martina (16. 09. 2014 11:16)
Martina (16. 09. 2014 11:16)
Dobrý den,
plastovou nádobu mají koše značky Imaxx a modely Premium a Primo. Elegance plastovou nádobu nemá.
Velikosti košů s platovou nádobou jsou 42L Premium nebo 48L Primo
Bezdotykový koš
Jindřiška Plundrová (27. 11. 2013 08:41)
Jindřiška Plundrová (27. 11. 2013 08:41)
Dobrý den, po 2 letech přestal koš fungovat a nepomohla ani výměna baterií. Poradíte mi, v čem může být problém?
Děkuji za odpověď, Jindřiška Plundrová
Děkuji za odpověď, Jindřiška Plundrová
Odpověd na dotaz
Martina (27. 11. 2013 11:38)
Martina (27. 11. 2013 11:38)
Dobrý den, doporučíme víko zkusit promazat a očistit senzory. Problém může být různý a na dálku vadu určit nelze. Můžeme Vám na víko zajistit servis, ale je otázka zda se oprava vyplatí. Hezký den.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.