Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
CleanMate QQ-6S
Diskuze Robotický vysavač CleanMate QQ-6S
Eliška (19. 11. 2023 13:49)
Lukáš (20. 11. 2023 09:35)
Dobrý den, při této chybě, doporučíme vyčistit přední kolečko robota, tak aby se mohlo volně pohybovat.
Lucie Švandrlíková (18. 11. 2022 16:38)
Martina (18. 11. 2022 17:56)
Dobrý den, bohužel nemůžeme s jistotou říci. Může to znamenat vybití baterie jako Low. V manuálu k obsluze tato zkratka není nikde uvedena. Jedinou možností by tedy bylo zkusit kontaktovat přímo servis.
Lucie Švandrlíková (29. 12. 2022 18:15)
Martina (30. 12. 2022 09:18)
Dobrý den, chyba E1 znamená buď chybu se senzory, jsou pravděpodobně znečištěné, nebo že robot není na rovném povrchu a je ve vzduchu. Pokud se Vám ovšem po krátké době robot vypíná, může být nízká kapacita baterie a stačilo by dokoupit baterii novou.
Lucie Švandrlíková (29. 12. 2022 21:54)
Pavla (21. 02. 2022 12:33)
Martina (21. 02. 2022 12:47)
Dobrý den, robota stačí vypnout hlavním vypínačem. pro jistotu lze z robota na pár minut vyjmout baterie. Tím se vše uložené smaže.
Zdeněk Kusý (26. 06. 2021 18:41)
Martin (28. 11. 2021 20:08)
Martin (10. 02. 2021 07:51)
Martina (10. 02. 2021 10:35)
Dobrý den, zkontrolujte, zda na vysavači není nastaven TIME na 10min úklidu. Jinak se dle popisu pravděpodobně jedná o opotřebovanou baterii, kde bychom doporučili zakoupit baterii novou, nejlépe Li-lon baterii. Tato baterie má delší životnost.
Martin (10. 02. 2021 11:42)
Děkuji za radu, nevíte jaké je standardní napětí baterie?
Martina (10. 02. 2021 14:04)
Dobrý den, nominální napětí jednoho NiMH článku (akumulátoru) je 1.2V
Baterie je složena z 12 článků, její nominální napětí je 14.4V
Napětí baterie po nabití je 16.2V - 16.8V
Při poklesu napětí baterie pod 13.2V vysavač signalizuje vybitou baterii. Bližší infomrace ohledně kapacity baterie Vám posílám do e-mailu.
Beda (17. 11. 2020 11:50)
Lukáš (18. 11. 2020 09:25)
Dobrý den, je nám líto, ale pokud je s robotem opět problém, tak bude třeba jej zaslat na reklamaci. Jestliže nejste s robotem spokojeni, tak můžete v reklamačním protokolu uvést, že jako řešení reklamace, žádáte vrácení pěněz. Vznikne-li na toto nárok, tak Vám budou peníze vráceny.
Iva Víchová (08. 09. 2020 10:36)
robota máme cca 2,5roku a z ničeho nic hlásí chybu E3-senzory nesnímají, ani vyndání baterie nepomůže. Je zapotřebí robota poslat k opravě?
děkuji
Martina (08. 09. 2020 10:49)
Dobrý den, poradili bychom zkusit párkrát poklepat na nárazník, zkontrolovat, zda v některém místě není uvízlý nějaký předmět. V jiném případě se může jednat také o konec životnosti baterie, kde by bylo zapotřebí zakoupit novou. Pokud by ani toto opatření nepomohlo, bylo by nutné vysavač zaslat do servisního střediska ke kontrole.
Veronika Šebová (25. 05. 2020 20:05)
Veronika Šebová (25. 05. 2020 20:05)
Lukáš (26. 05. 2020 08:45)
Dobrý den, zkontrolujte prosím zda pod kartáčem nejsou nečistoty a pokud ani vyčištění nepomůže, tak bude třeba zaslat k reklamaci.
Viktor Belecký (13. 03. 2020 21:40)
Katrin (14. 03. 2020 12:38)
Dobrý den, doporučujeme dát robota na kompletní prohlídku. Krásný den
markéta (27. 02. 2020 23:39)
Lukáš (28. 02. 2020 11:47)
Dobrý den, řas by měl jít na stanici nastavit, pokud Vám toto nejde, tak doporučíme robot reklamovat.
Lukáš (28. 02. 2020 11:47)
Dobrý den, řas by měl jít na stanici nastavit, pokud Vám toto nejde, tak doporučíme robot reklamovat.
Marek (16. 12. 2019 21:30)
Dřkuji
Veronika (17. 12. 2019 10:19)
Dobrý den,
vyzkoušejte vyndání baterie z robota cca na 1/2 hodiny a po té zkuste udělat reset ID a znovu napárování stěny. Pokud se nepodaří, doporučujeme robota dát včetně stěn a satnice do servisu k prohlídce. Krásný den
Vladimir (29. 09. 2019 12:34)
Lukáš (30. 09. 2019 09:07)
Dobrý den, dle popisu se bude jednat o pokles kapacity baterie a bude třeba její výměna. Novou baterii lze na našem eshopu zakoupit zde.
Vladimir (03. 10. 2019 15:35)
Klara (22. 09. 2019 04:29)
Jan (27. 09. 2019 11:50)
Dobrý den, indikuje v tomto stavu robot i nějakou chybu? Zda například nejsou podsvícené určité tlačítka na vrchním panelu. Jak dlouho baterii již máte? V největším počtu případů se takto chová robot s baterií na konci své životnosti, která se již nezvládá dobíjet. Průměrná životnost baterie je cca 1 - 2 roky dle používání a dodržování optimálních podmínek.
Ljuba (08. 05. 2019 09:43)
mám tento vysavač asi 2 roky a poslední dobou po dvou minutách vysávání hlásí vybitou baterii a zajíždí zpátky do stanice. Pokud ho však ovládám přes dálkové ovládání a navádím ho pomocí směrových tlačítek, je schopen vysávat i 30 minut. Myslíte, že to, že není schopen vysávat sám, je způsobeno pouze vyčerpanou kapacitou baterie, kterou stačí vyměnit, nebo se může jednat o nějakou závadu a je potřeba vysavač poslat do servisu? Předem děkuji za odpověď.
Martina (09. 05. 2019 14:28)
Dobrý den, v tomto případě se bude jednat o pokles kapacity baterie. Novou baterii zakoupíte na našich stránkách zde
Petr Lajbner (29. 07. 2019 15:33)
Lukáš (29. 07. 2019 16:15)
Dobrý den, opakovaným stiskem tlačítka TIME si změníte délku úklidu v rozmezí 10-80 min. Nyní máte nastaveno 20min a déle Vám robot uklízet nebude.
Zdeňka (06. 04. 2019 12:27)
Katrin (06. 04. 2019 13:13)
Dobrý den, zkontrolujte, zda-li není zanesený hepa filtr, filtr by se měl měnit cca po 1 roce. Pokud je vše vyčištěné a robot stále nefunguje tak jak má a je již po záruce, doporučujeme ho dát na servis. Krásný den
Pavlína (18. 03. 2019 11:13)
Dan (16. 10. 2018 21:34)
Uvažujeme o koupi robotického vysavače a otázka zní zda mi dokážete odpověď jakého data máte vyrobené vysavače na skladě. Jde mi hlavně o to jak dlouho jsou Ni-MH baterie bez provozu ( samozřejmě že nechci odpověď na dny, ale řádově v měsících). Přece jenom baterie ztrácí kapacitu.
Předem Vám děkuji za odpověď otázky" na tělo" :)
Hezký den
Dan
Lukáš (17. 10. 2018 13:36)
Dobrý den, vzhledem k naší velké obratovosti robotů nedochází k tomu, že by došlo k Vámi popisovanému poškození baterií. Pokud byste, ale na datu výroby opravdu trval, tak nás prosím kontaktujte a pokusíme se Vám od výrobce dle jendoho konkrétního sériového čísla den výroby zajistit.
Jitka (16. 10. 2018 17:36)
dnes jsem zakoupila vysač CleanMATE QQ-6S a nereaguje nám ovladač zkoušeli jsme i vyměnit baterie.
Roman (08. 10. 2018 12:38)
Lukáš (08. 10. 2018 13:57)
Dobrý den, ano, využití Li-ion baterie je po přehrátí softwaru modelů QQ-6 a 6S možné, ale pro tuto servisní službu je nutné kontaktovat přímo výrobce.
Lukáš Báča (04. 10. 2018 08:40)
mám robota a teď když plně nabiju, tak uklízí jednou 5 minut podruhé 20 minut. Pravděpodobně baterie?
Když dám základnu do stejné místnosti, kde robot uklízí a nastavím na něj 80minut úklidu a dojde mu po 5ti minutách šťáva, tak si zajede do stanice a když se nabije, tak má pokračovat těch 75 minut nebo jakmile dojede do stanice, tak končí?
Nabíjíme ho totiž v koupelně a do místnosti ho vždy přenáším, tak mě napadlo mu dát stanici do stejné místnosti, jestli by si s tím poradil...
děkuji
Martina (04. 10. 2018 09:08)
Dobrý den, pokud má baterie výdrž pouze 5 min, bude na konci své životnosti. Dobíjecí stanici není potřeba přenášet do jiné místnosti, robot se vždy zajede sám dobít. Doporučuji zakoupit novou baterii zde
Lukáš Báča (04. 10. 2018 09:21)
Baterii koupím tedy novou
Martina (04. 10. 2018 09:24)
Dobrý den, robot po nabití sám ze stanice nevyjede, aby pokračoval v úklidu. Pokud máte u koupelny schod a robot má problém se zajetím do nabíjecí stanice, poradím stanici umístit na lepší místo, kde bude mít robot možnost najetí do stanice bez problémů. Nejlepší je umístit stanici do otevřeného prostoru, z každé strany by měl mít robot prostor okolo 50 cm a z přední strany poté alespoň 1 m.
Miroslav Novotný (18. 07. 2018 12:25)
pořídil jsem si u vás novou Roombu 606 (a jsem nadšený) - důvod by, že přestal poslouchat Cleanmate 6. Projede celý byt, baterka vydrží, trefí do základny, boční kartáčky se točí, ale hlavní sací motorek se někdy roztočí a někdy ne. Co šlo jsem ošetřil kontoxem, párkrát to vysálo dobře, ale opět se motorek roztočí tak jednou z deseti případů. Přitom rotorek se mu při pošťouchnutí volně otáčí, chyba bude někde mezi akumulátorem a motorkem. Vyhodit se mi to nechce, ale použití už pro přístroj nemám. Poradíte mi něco?
díky
Lukáš (18. 07. 2018 13:07)
Dobrý den, iRiobot Roomba 606 je nový model a tudíž bude jistě ještě v záruce, proto navrhuji jej reklamovat.
Richard (01. 06. 2018 22:55)
Veronika (02. 06. 2018 13:27)
Dobrý den,
po výměně baterií v ovaldači udělejte reset robota. Nejlépe vyndáním baterie z robota cca na 1/2 hodiny a po té vrácení zpět. Pokud by ani tak se robot s ovladačem nespojil, bylo by potřeba robota dát k servisní prohlídce i s ovladačem. Nebo se můžete osobně zastavit na jedné z našich prodejen, kde lze vyzkoušet zda není problém jen v dálkovém ovladači. Krásný den
Pavel (27. 05. 2018 21:27)
Mám vysavač rok a půl a doposud pracoval bez problémů. Nyní vysává pár minut a pak se zastaví a na displeji bliká E3. Po opětovném zapnutí se po pár desítkách vteřin problém opakuje.
Lukáš (28. 05. 2018 10:16)
Dobrý den, mrzí nás, že máte s robotem problémy. Zkuste u robota vyndat a zandat baterii, případně poklepat nárazníky, jestliže bude problém přetrvávat, tak bude nutné robota reklamovat u svého prodejce.
Ostrovská Lenka (12. 04. 2018 20:38)
Lukáš (13. 04. 2018 08:45)
Dobrý den, dle popisu závady bude třeba robota reklamovat - pokud je ještě v záruce. Jestliže jste jej zakoupila u nás, tak nás prosím kontaktujte a domluvíme se na dlaším postupu.
Daniela Kapecová (13. 03. 2018 08:47)
Lukáš (13. 03. 2018 10:58)
Dobrý den, vyzkoušejte postavit robot před nabíjecí stanici a dejte mu pokyn, aby do ní zajel. Jestliže ani v tomto případě stanici nenajde, tak je třeba znovu spárovat robot se stanicí dle návodu k použití. Pokud by ani toto nepomohlo, tak bude nutné robotický vysavač reklamovat u svého prodejce.
Jakub (10. 03. 2018 11:54)
Petra (10. 03. 2018 14:07)
Dobrý den,boužel UV lampu nemáme jako příslušeství. Lze ji vyměnit v servisním středisku. Pokud máte zájem, rádi Vám pomůžeme s opravou. Stačí k nám robota zaslat na naši adresu Robot World s.r.o., Hněvkovského 677/66A, 617 00 Brno. Nebo Vám můžeme nabídnout svoz k nám do servisu, cena svozu je 199 Kč. Když nám napíšete Vaše jméno, adresu, telefonní kontakt a datum svozu. Robota jen zabalíte k přepravě a přiložíte průvodní dopis s popisem závady, štítek na balík nalepí dopravce PPL. Případně můžete robota přinést na jednu z našich prodejen.
http://www.roboticky-vysavac.cz/prodejny https://www.robotworld.cz/prodejny
Iva (01. 03. 2018 19:34)
chtěla jsem se zeptat, jak je možné, že nabíjecí základna nezobrazuje správně číslice a písmena? na displeji jsou sem tam čárky nic víc, není možné na displeji nic vidět...vše bylo nainstalované podle návodu je možné reklamovat jen základnu ?
předem děkuji za odpověď
Dominika (21. 02. 2018 15:53)
chtěla bych se optat, zda se vztahuje záruční doba na opotřebenou baterii, která je ve vysavači 1 rok.
Děkuji
Lukáš (21. 02. 2018 15:57)
Dobrý den, je nám líto, ale jak je psáno v návodu, tak garance na zachování kapacity baterie je od výrobce dána pouze 6 měsíců.
jiřina kubíčková (20. 02. 2018 20:06)
Lukáš (21. 02. 2018 09:22)
Dobrý den, dle popisu závady bude nutné robota reklamovat u svého prodejce. Jestliže byl robot zakoupen u nás, tak nás prosím kontaktuje emailem nebo telefonicky, případně přes naši poradnu.
Martina (14. 01. 2018 10:22)
Patrik (15. 01. 2018 17:16)
Dobrý den, důvodů proč robot ukončuje předčasně úklid může být více. Mezi nejčastější patří již opotřebovaná baterie. Jestliže máte robota v záruce, doporučuji ho reklamovat. V případě mimo záruční opravy nás prosím kontaktujte přes naší poradnu.
Martina (16. 01. 2018 20:16)
Patrik (17. 01. 2018 12:23)
Dobrý den, robot jezdí vždy Vámi nastavený čas. Bez ohledu na to zda je uklizeno nebo ne.
Ladislava (07. 01. 2018 11:03)
Patrik (08. 01. 2018 12:19)
Dobrý den, robot má dotykové tlačítka i na sobě. Čas se nastavuje druhým tlacítkem z prava - ikona dvou šipek.
Ladislava (07. 01. 2018 11:18)
Jana Minaříková (01. 01. 2018 23:57)
Patrik (02. 01. 2018 17:37)
Dobrý den, ano s tímto modelem lze vysávat i psí chlupy.
Eva (29. 12. 2017 14:44)
chtěla bych se zeptat, zda dokovací stanice udrží nastavení, například při výpadku proudu. Nebo po výpadku je nutné znovu nastavit automatické uklízení.
Děkuji za odpověď.
Zdeněk (29. 12. 2017 15:24)
Dobrý den,
nastavení při případném výpadku proudu by si měla dokovací stanice zachovat. Vždy ale může záležet na délce daného výpadku.
Přeji pěkný den
Jiří Kutáč (20. 12. 2017 09:02)
pořídil sem si výše uvedený robotický vysavač. Jsem docela spokojený, mám však jednu výhradu, kterou mi možná objasníte. Výrobce udává, že má patentovaný systém úklidu, potřeboval bych nějaký bližší popisek. Například, jakým způsobem vysavač při úklidu postupuje, něco o tom "patentu". Zdá se mi totiž, že se velmi často vrací na jedno místo, aniž by důkladně udělal jiné místo, kde předtím byl. Pak už se tam třeba ani nevrátí.
Děkuji
Lukáš (20. 12. 2017 13:15)
Dobrý den, patentovaný systém úklidu, spočívá v kombinaci jednotlivých naprogramovaných sekvencí pohybů po místnosti - tento pohyb není výrobcem nijak více specifikován. Za pomocí toho by mělo být docíleno ce největšího pokrytí uklízené plochy. Samozřejmě se stane, že se v průběhu úklidu vyskytne robot někde více.
lada (19. 12. 2017 11:03)
Lukáš (19. 12. 2017 11:29)
Dobrý den, robota lze přendávat z místnosti do místnosti a po dokončení úklidu jej přenesete do zpět dobíjecí stanice. S tímto opravdu není problém.
Alena (11. 12. 2017 14:53)
Lukáš (11. 12. 2017 15:12)
Dobrý den, robot je určen pro úklid cca 50m2, pokud je použit ve větších a členitějších prostorech, tak může mít problém dobíjecí stanici najít. Pokud po návratu domů přenesete robota do nabíjecí stanice, tak se nic nestane, jen by baterie neměla zůstávat dlouhodobě vybitá na minimum - mohlo by dojít k poklesu její kapacity. Hlučnost robota je cca 65dB.
Alena (11. 12. 2017 11:50)
Lukáš (11. 12. 2017 13:45)
Dobrý den,na robotu lze nastavit dny v týdnu a čas kdy robot má vyjet k úklidu. Nastavit lze pouze jeden čas denně. V případě, že je robot vybitý a máta zájem o úklid po nabití, tak lze zapnout funkci auto cleaning - kdy robot po nabití začne uklízet.
Veronika Krejčová (08. 12. 2017 14:28)
Patrik (08. 12. 2017 15:33)
Dobrý den, doporučuji robota reklamovat. Kontaktujte nás prosím emailem, telefonem nebo přes naší poradnu.
Pavel (25. 11. 2017 11:21)
vysavač máme koupený cca. 2 měsíce a jsme s ním opravdu spokojení. Ale nyní nastal problém, kdy vysavač vysává o cca. po 5 minutách se vždy vypne s chybným hlášením E3. Prosím o radu jak postupovat.
předem Vám děkuji
Pavel Mazánek
Veronika - Robotický vysavač (25. 11. 2017 12:54)
Dobrý den,
chybové hládšení E3 znamená, že senzory nárazníku nedetekují předměty v prostoru. Zkontrolujte oblast nárazníku, očistěte a zlehka poklepte. Je možné, že v nárazníku uvízla nějaká nečistota. Doporučujeme po té vypnout a zapnout hlavní vypánač popřípadě cca na 10 min vyndat baterii. Tím by se měla smazat chybová hláška a měl by robot pracovat dále. Pokud se tak nestane, je potřeba robota předat na servisní prohlídku. Máte-li zakoupeno u nás, nabízíme bezplatné svozy, satčí nás kontaktovat. Krásný den
Kamil Slovák (04. 11. 2017 16:46)
jinak maximálně spokojen.
Děkuji!
Kamil Slovák, Kroměříž
Zdeňka (04. 11. 2017 16:54)
Dobrý den, akumulátor lze zakoupit přes náš e-shop na odkaze : https://www.roboticky-vysavac.cz/baterie-nimh-pro-cleanmate-qq6 a baterie bude během pár dní opět skladem.
Romana (03. 11. 2017 21:03)
cca pred 14dny jsme koupili tento vysavac,dnes jsme ho pustili prvne samostatne vysavat-s tim,ze sonickou zed jsme postavili tam,kam jsme nechteli,aby vysavac vjel.Jak je prijeli domu,tak byl vysavac za sonickou zdi - zasekly pod kuchynskou linkou - byl vypnuty,snad se mu nic nestalo...ale napada vas,proc zed pustila vysavac?Pri nastavovani jsme sli presne podle popisu a vse fungovalo-jen me napada-pri vybalovani z krabice neco (zni to jako mala kulicka) uvnitr zdi chrastilo.Nevim,zda je to bezne,nebo by mohla byt zavada v tomto.
Dekuji za odpoved
Veronika - Robotický vysavač (04. 11. 2017 11:56)
Dobrý den,
záleží jak byla stěna umístěna, důležité je ukončit paprsek o pěvnou překážku v maximální délce 3m. Dále nesmí mířit stěna na dobíjecí zákaldnu a být vzdálena min.1m od stanice, jinak by mohlo dojít k rušení signálu. Zkontrolujte, zda stěna je zaplá hlavním vypínačem v poloze ON, zkontrolujte dobití stěny, případně ji dobijte. Vyzkoušejte stěnu umístit mezi dveře a pokud Vám robot neprojede stěna funguje tak jak má. Pokud by robot se stěnou nereagoval, zřejmě došlo k rozpárování a pak je potřeba provést párování příslušenství dle návodu. Vámi popisovaný zvuk není známka uvolnění, zřemě se dotýká nějaký konec spojení obalu a elektronické části, je to u všech stěn stejné. Krásný den
David (01. 11. 2017 16:28)
Děkuji
Lukáš (02. 11. 2017 09:36)
Dobrý den, nabíjení robota je signalizováno pozvolným blikáním spínacího tlačítka. Na nabíjecí stanici nelze kontrolovat stav nabíjení. Pouze po plném nabití robota se zde obějeví ikona plněnabité baterie a robot přestane blikat - trvale svítí tlačítko pro spuštění.
Jiří (11. 10. 2017 22:34)
mám tento vysavač těměř dva roky,
první závada byla,--slabá baterie-výměna,přehříval se motor u levého kola-promazáno v servisu(Nyní při každém puštění se několikrát zastaví a nahlásí chybu).Po po výměně baterie(na začátku jela téměř 80minut "1krát denně puštěno") jede jen 50 minut,očekávám,že za další dva měsíce bude výdrž opět jen dvacet minut(doporučuji reklamaci v záruce, nebo koupě nové,není to levné).Navrhuji instalovat kvalitnější baterii,která vydrží déle jak záruka. Ale jinak jsem s výrobkem velmi spokojený.
Celkem spokpjený zákazník.Hochman
Lukáš (12. 10. 2017 09:33)
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení výrobku. Jsme moc rádi, že převládá spokojenost s robotem.
Zuzana (02. 09. 2017 11:02)
Lukáš (12. 10. 2017 09:29)
Dobrý den, dle popisu se bude jednat o pokles kapacity baterie. Obraťte se na svého prodejce zda jemožná výměna v rámci záruky či již bude nutné zakoupit baterii novou.
Míša (05. 08. 2017 12:17)
máme vysavač už přes rok a jsme s ním spokojení, jen se nám poškrábal vrchní kryt, který drží na magnetu. Je možné ho sehnat jako náhradní díl?
Děkuji
Jan (05. 08. 2017 12:37)
Dobrý den,
bohužel pro model CleanMate QQ-6S vrchní kryt nedržíme skladem, pokud by jste ho chtěla vyměnit je třeba jej zaslat do servisu.
Vlado (13. 07. 2017 19:07)
Lukáš (14. 07. 2017 09:19)
Dobrý den, pokud se nárazník zasekává, tak doporučuji robota reklamovat u svého prodejce.
Katka (28. 05. 2017 11:07)
Zdeňka (29. 05. 2017 12:20)
Dobrý den, poprosím zkuste robotu poklepat přední nárazník může se stát, že je někde zaseknutý a očistěte čidla proti pádu ze schodů a pokud by poklepání nárazníku a očištění čidel nepomohlo je potřeba robota zaslat na servis nebo na reklamaci.
Vendula (29. 03. 2017 07:06)
Lukáš (29. 03. 2017 09:53)
Dobrý den, zřejmě se vyskytl problém v baterii a bude potřeba výrobek reklamovat u svého prodejce. Garance na zachování kapacity je 6 měsíců, takže by s reklamací neměl být žádný problém.
CZuki (15. 03. 2017 19:44)
Při rozboru levého kolečka, respektive vyjmutí bloku motorku+převodovky jsem žádné znečištění nenašel. Nepomohlo ani oluxování klasickým vysavačem.
Jinak vysavač mohu hodnotit velice kladně.
Děkuji za radu
Jiří (16. 03. 2017 09:32)
Dobrý den, jestliže očištění nepomohlo budete muset robota poslat na servis. Kontaktujte nás prosím na email [email protected]
Michal (06. 02. 2017 18:40)
zakoupil jsem si tento vysavač a mám jeden dotaz. Jde nějak napevno nastavit program vysavače ? Pokaždé ,když se pustí,je tam automatický program.Ale já bych potřeboval program č.4.
Děkuji
Zdeňka (07. 02. 2017 11:02)
Dobrý den, automatický režim je nastaven automaticky po zapnutí vysavače, aby si vysavač sám přepínal všechny módy a tím nejefektivněji dokázal pokrýt danou plochu. Nelze tedy napevno nastavit jen program č.4.
Jana (03. 02. 2017 13:15)
Aleš (03. 02. 2017 13:35)
Dobrý den, robot po uplynutí nastaveného času úklidu, začne vyhledávat základnu, písmeno H (HOME) označuje hledání základny. Tato funkce nejde vypnout, slouží k tomu, aby si robot nevybil baterii do 0, v případě, že základnu nenajde bude jezdit do vybití.
Jana (03. 02. 2017 13:46)
Aleš (03. 02. 2017 14:29)
Dobrý den, jsme velice rádi, že jste spokojená. Děkujeme.
Hanka (27. 01. 2017 12:18)
Veronika - Robotický vysavač (27. 01. 2017 13:19)
u robotických vysavačů se sací výkon neuvádí, jelikož je velmi obtížné přesný výkon změřit. Výkon je závislý na mnoha kritériích, ne jen na sání,ale i na konstrukci robota. Uváděný příkon robota je 25W. Díky konstrukci kartáče a sacího otvoru se tento model řadí k robotům s větším sáním. Krásný den
Alena Zajíčková (15. 01. 2017 09:21)
Zdeněk (16. 01. 2017 09:50)
v tomto případě, bude nutné dát robota na servis - reklamaci. Rádi Vám zajistíme bezplatný svoz přímo od Vás do servisu a zase zpět. Pro toto nás kontaktujte telefonicky nebo e-mailem, ať Vám můžeme svoz zajistit. Záruka na kapacitu baterie je 6 měsíců, každopádně bude lepší robota prohlédnout servisem.
Přeji pěkný den
Jiří Průcha (19. 04. 2019 08:27)
Martina (19. 04. 2019 09:11)
Dobrý den, pokud robot nevykazuje žádnou jinou závadu, bude se jednat o konec životnosti baterie. V tomto případě postačí zakoupit novou baterii
Radka Římanová (05. 01. 2017 23:50)
Děkuji za zprávu.
Lukáš (06. 01. 2017 09:26)
veškeré potřebné příslušenství je již součástí robota. V sekci příslušenství na eshopu se nachází náhradní příslušenství.
Obsah balení:
Pospisil (13. 12. 2016 23:12)
Eva (10. 12. 2016 14:30)
děkuji
Patrik (10. 12. 2016 17:52)
Cleanmate QQ-6S je o něco levnější než modely od značky iRobot, tudíž i kvalitou je o něco horší. Ve své cenové kategorii se ale řádí model QQ-6S mezi nejlepší. Na robotu se dá nastavit čas jak dlouho má jezdit v rozmezí 10-80 minut, proto je možné že vysává 80 minut i malou místnost. Čas lze nastavit tlačítkem TIME (popis je v manuálu na straně č. 12).
P.P. (27. 11. 2016 12:00)
Musím se přiznat , že jsem velice MILE překvapen co tento vysavač umí.Vysaje všude, pod postelí, pod stolem, senzory fungují skvěle, ze schodů nepadá a do základny zajede i když ji "nevidí" a je chovaná za stěnou (sice ji trošku dýl hledá, ale najde ji). Dálkový ovladač i sonická zeď fungují taky výborně.
Protože doma nemáme koberce (na ty není tento typ vysavače vhodný) vysává lino a dlažbu výborně. Musím říct,že za ty peníze "opravdu stojí za to".Někdy je to lepší než televize.
Zdeněk (27. 11. 2016 12:09)
velmi náš těší a ceníme si toho, že jste s robotem takto spokojen. Věříme, že Vám robot bude dlouho dobře sloužit a budeme se těšit na Váš případný další nákup u nás.
Přeji pěkný den
Květa Vlková (07. 10. 2016 21:29)
Veronika - Robotický vysavač (08. 10. 2016 09:49)
tento model je vhodný na koberce pouze s nižším vlasem a hladké povrchy. Není vhodný pro koberce s dlouhým vlasem, na vysávání plyše a koberců s třásněmi. Důležité je, jak je Váš koberec hustý a jakou má délku vlasu. Rádi Vám poradíme s výběrem vhodného modelu pro Vás. Stačí nás kontaktovat na naši infolince. Krásný den
Petr (10. 03. 2016 16:02)
v recenzi se zmiňuje že: - bohužel neregistruje schody, takže ho musíme při úklidu hlídat, ale v popisu má, že detekuje schody - tak jak je to?
- těžko hledá nabíjecí stanici, se zmiňuje vícekrát - proč má tento problém?
Děkuji
Patrik (10. 03. 2016 17:45)
tento robot má senzory proti pádu ze schodů, tudíž je dokáže detekovat. Je potřeba dodržovat ale pravidelnou údržbu senzorů (otíráním od prachu) aby robot dobře viděl. Tuto údržbu je potřeba dělat u všech robotických vysavačů.
S nalezením nabíjecí stanice může být problém tehdy, když je nevhodně umístěná v stísněném prostoru. Jelikož robot nemá umělou inteligenci, je potřeba nabíječku umístit na takové místo aby na do ní pak mohl bez problémů zaparkovat(co nejvíc otevřené místo).
Pajos (24. 06. 2016 14:43)
Vyhledání stanice je hodně velké utrpení a to ji nemáme v žádném stísněném prostoru.
Celkově hodnocení = robot není vhodný pro samostatné uklízení, nutný permanentní dozor jak u malého dítěte, jinak je schopný se vám s klidným srdcem celou provozní kapacitu baterie motat po jedné části místnosti která je do L a druhou nechá ladem. I když ho DO naženu do té druhé části, někdy je obratem zpět a asi se mu tam nelíbí.
Ložnice je druhá kapitola, velký prázdný prostor (podlaha plouvoučka) kolem skříně, \"uprostřed\" postel na nožkách 20cm vysoko, robot má asi fóbii z nízkých prostorů a pod postel prostě nepojede a nepojede, leda ho tam opět DO nahnat ručně...
Používáme \"základní\" program asi náhodný, ostatní se neosvědčili vůbec.
Patrik (24. 06. 2016 17:35)
Robot nemá umělou inteligenci a je určen na uklízení menší plochy. Ideálně doporučuji použít robota do cca 50m2 a pouze jedné místnosti aby jste dosáhl co nejlepšího pokrytí. Jestliže chce uklízet větší a členitější prostory, je nutno vybrat z dražších modelů které to zvládnou. Až by jste měl zájem, neváhejte se obrátit na naši poradnu.
Ilona (14. 02. 2016 10:51)
Jirka (15. 02. 2016 10:05)
když je baterie robota nabitá ukazuje se indikace nabití baterie. Hlasitost se může měnit v závislosti na jakém povrchu robot jezdí. Je potřeba po úklidu robota vyčistit, aby nebyli zanešená čidla, právě poté může robot hlásit tyto chyby. V případě problému nás kontaktujte zde.
martin.pirat (05. 02. 2016 20:24)
Veronika - Robotický vysavač (06. 02. 2016 14:21)
přední kolečko lze vyndat po odšroubování dvou malých šroubků a vyčistit.
Pokud by jste měli problém, lze k nám robota zavést či zaslat na servisní prohlídku. Krásný den.
Lenous (04. 01. 2016 20:39)
Jirka (05. 01. 2016 09:50)
těší nás Vás zájem. Prosím o doporučení robota kontaktujte naší poradnu.
Pavel (03. 01. 2016 11:17)
Jirka (04. 01. 2016 09:51)
v tomto případě prosím kontaktujte náše servisní středisko zde.
Jan (20. 12. 2015 12:37)
Chtěl jsem se zeptat jak funguje kontrolka nabíjení u tohoto modelu.Protože kontrolka se rozsvítí pouze když je baterie plná,ale průběh nabíjení se nezobrazí jak je uvedeno v manuálu.Takže nevím jestli ho můžu vyslat i dříve než je plný.
Veronika Robotický vysavač (20. 12. 2015 13:39)
kontrolka nabíjení je hlavní tlačítko POWER START/STOP. Pokud dáte robota na stanici bude Vám toto tlačítko modře blikat, pokud je robot plně dobitý, tlačítko svítí trvale modře. Toto se dočtete v návodu na sraně 12. V případě, že nebudete si s něčím jistý, můžete nás kontaktovat. Přejeme krásný advent.
Zdeněk (18. 12. 2015 12:11)
Děkuji
Jirka (18. 12. 2015 13:03)
jedná se o robotický vysavač bez umělé inteligence, tudíž se pohybuje pouze náhodně. Doporučujeme, aby byl úklid co nejvíce účinný robota nepouštět do více jak 2 místností.
Lucie (07. 12. 2015 21:55)
je tento typ vysavače vhodný na vysávání koberců s nízkým vlasem?
Děkuji
Jirka (08. 12. 2015 09:52)
ano, tento tip můžete použít jak na hladké podlahy, tak i na koberce s nízkým vlasem.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.