DOPRAVA-nad5000-right
DOPRAVA-nad5000-left

Robotický vysavač
CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop - vítěz iTest 2018

Kód: 101854

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO

  • Vítěz testu iTest 2018 (v Deníku 2/2018) 
    v kategorii do deseti tisíc
  • Patentovaný systém úklidu
  • Inovativní ultrazvukové senzory
  • Nárazník - bezdotykový nebo zpomalený dotek
  • HEPA filtr
  • Větší a vylepšená nádobka
  • Indikace plnosti nádobky
  • Plánovač úklidu
  • Atestovaná UV dezinfekční lampa
  • Úklid různých typů podlah
  • Detekce nečistot
  • Adaptivní modul kartáče
  • Dva boční kartáčky
  • Detekce schodů
  • Přehledný dotykový panel
  • Automatická nabíjecí základna
  • Dálkové ovládání
  • Sonická zeď
  • Li-Ion baterie
  • Wi-Fi s ovládáním přes telefon
  • Zásobník na vodu s mopem z mikrovlákna
 
CleanMate QQ-6 PRO je robotický vysavač, který podlahy skutečně vysává. Nový vysoce výkonný sací motor posbírá z Vašich podlah všechny nečistoty do větší vylepšené nádobky s indikací její plnosti. Výstupní HEPA filtr zachytí i jemné částečky prachu a alergeny. Inovativní ultrazvukové senzory pomáhají robotickému vysavači v navigaci prostorem a zabrání kolizím s nábytkem. Atestovaná UV dezinfekční lampa podlahu dezinfikuje a odstraňuje bakterie a viry. CleanMate QQ-6 PRO využívá chytrý systém detekce nečistot a když mu dojde energie, dojede se sám nabít. S užitečným plánovačem úklidu můžete zvolit den a čas, kdy bude robot Vaše podlahy uklízet a sonickou zdí vymezíte uklízený prostor. Adaptivní modul se speciálním spirálovitým kartáčem a dvěma bočními kartáčky přispívají k dokonalému úklidu všech typů podlah. Unikátní nárazník s dvěma režimy nastavení bezdotykový nebo zpomalený dotek. Krom toho má kvalitní li-ionovou baterii, Wi-Fi s možností ovládání přes aplikaci. Velkou výhodou je zásobník na vodu s mopem z mikrovláken.

 

Robot, který skutečně vysává
Nový vysoce výkonný sací motor posbírá vše, hrubé nečistoty, chlupy domácích mazlíčků, prach, drobky a další. Díky své výšce 8 cm se vysavač CleanMate dostane pod většinu nábytku, například postele, skříně a kuchyňské linky.

cleanmate vysavač s mopem a wifi

Větší a lepší prachová nádobka
Větší nádobka na prach pojme více nečistot a je lehce přístupná. Jednoduše se vyprazdňuje pouhým stlačením jednoho tlačítka a velkou výhodou je indikace plnosti prachové nádobky. Prostorná a chytře navržená nádobka je vhodná i pro majitele domácích zvířat.

cleanmate qq-6pro

HEPA filtr nepustí alergeny ani prach
HEPA filtr pomáhá zachytit jemný prach, alergenní roztoče či zvířecí alergeny. CleanMate QQ-6 PRO je vhodný i do domácnosti s alergikem. HEPA filtr zabraňuje úniku drobných částeček prachu zpět do vzduchu.

roomba dobíjení

Inovativní ultrazvukové senzory
Ultrazvukové senzory sledují předměty a nábytek před robotem. Senzory ochrání Váš nábytek a pomáhají v navigaci robota v prostoru. Nárazník robota lze nastavit a používat v režimu bezdotykovém nebo se zpomaleným dotykem.

cleanmate qq6 pro

Adaptivní modul se spirálovitým kartáčem
Adaptivní modul se speciálním PET kartáčem a dvěma bočními kartáčky přispívají k dokonalému úklidu všech typů podlah. PET kartáč kombinuje štětiny a gumové lamely pro dokonalejší čištění podlahy od chlupů vašich domácích miláčků.

cleanmate qq-6pro pet kartáč

Když mu dojde energie, dojede se sám nabít
Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO se při vybití baterie nebo po skončení úklidu dojede nabít do nabíjecí základny. Nabíjecí základna slouží i pro nabíjení sonické zdi. Nabíjení robotického vysavače probíhá velice rychle, pouhých 2,5 hodiny.

cleanmate qq6 pro

Zásobník na vodu s mopem
CleanMate QQ6PRO podlahy jemně vytře pomocí mopu z mikrovlákna, který je neustále dovlhčován ze zásobníku na vodu. Funkce vytírání je vhodná pro všechny typy hladkých podlah (plovoucí, dřevěná, dlažba, linoleum).

cleanmate QQ-6 PRO

Wi-Fi připojení s aplikací
CleanMate QQ-6 PRO můžete snadno ovládat pomocí chytrého mobilního telefonu a CleanMate aplikace, která je ke stažení zdarma. Aplikace je v angličtině a dostupná jak pro Android, tak pro iOS.

cleanmate qq6 pro

Detekce nečistot

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO využívá systém detekce nečistot. Pokud vysavač přijede na více znečištěné místo podlahy, vysává jej intenzivněji.

Sonická zeď

Robotickému vysavači lze vymezit uklízený prostor pomocí sonické zdi, která vysílá neviditelný paprsek a robot jej neprojede. Sonickou zeď využijete k ohraničení prostoru kolem kabelů či křehkých předmětů.

Funkce plánování úklidu

Můžete zvolit den a čas, kdy chcete, aby CleanMate QQ-6 PRO začal uklízet. CleanMate nabízí plánování úklidu na každý den i v jiný čas.

Detekce schodů

IR senzory zabrání pádu vysavače ze schodů nebo jiných vyvýšených míst.

STOP bakteriím a alergenům

Robotické vysavače CleanMate se vyznačují speciální UV dezinfekční lampou atestovanou Univerzitou Karlovou. UV lampa podlahu dezinfikuje a odstraňuje bakterie a alergeny z podlah.

cleanmate qq6 pro recenze

Pětistupňový čistící systém

Vysokou kvalitu úklidu robotických vysavačů CleanMate má na starosti velmi účinný pětistupňový systém čištění podlah:
 
1. Dva rotující boční kartáče
Díky bočním kartáčkům dokáže CleanMate perfektně uklízet místa okolo nábytku, podél stěn, rohy místností a jiná těžko dostupná místa.
 
2. Účinný hlavní kartáč
Robotický vysavač CleanMate využívá speciální hlavní kartáč, který precizně sesbírá větší nečistoty či zvířecí chlupy z podlah.
 
3. Vysoký sací výkon
Vysoce účinný sací motor vysává jemný prach a nečistoty z podlahy i nečistoty zachycené na kartáčích.
 
4. UV dezinfekční lampa
UV lampa podlahu dezinfikuje a odstraňuje bakterie a alergeny.
 
5. Vytírání mopem z mikrovlákna
CleanMate QQ6 PRO podlahy jemně vytře pomocí mopu z mikrovlákna, který je neustále dovlhčován ze zásobníku na vodu. Funkce vytírání je vhodná pro všechny typy hladkých podlah (plovoucí, dřevěná, dlažba, linoleum).

Vítěz testu robotických vysavačů iTest 2018 (v Deníku 2/2018) v kategorii do 10 000 kč

vysavač s mopem 2v1

Srování modelů CleanMate:

Cleanmate srovnání v řadě

Technická specifikace CleanMate QQ-6 PRO

  • Model: CleanMate QQ-6 PRO
  • Barva: černá
  • Rozměry: 33 x 8 cm
  • Hmotnost: 3,7 kg
  • Baterie: Li-Ion, 3350 mAh
  • Výdrž baterie: až 120 min.
  • Adaptér: 20 Vdc 1000 mAh
  • Délka nabíjení: cca 3 hod.
  • Objem zásobníku: 0,5 l
  • Ovládání: dotykový panel, dálkové ovládání
  • Senzory: infrared a ultrasonic
  • Uklízecí módy: Auto, Spiral, Bounce, Along wall, S shape, Polygonal
  • Druhy podlah: všechny typy hladkých podlah (dlažba, linoleum, plovoucí či dřevěná podlaha)
  • Možnost mopování: ano
  • Zásobník na vodu: ano (75 ml)
  • Hlučnost: 65 dB
  • Životnost UV: 6 000 hodin
  • Spotřeba: 24 W
  • Filtry: síťovaný a HEPA filtr
  • WiFi: ano
  • Ovládání přes aplikaci: ano
  • Název aplikace: QQ6W (pro Android) / Robot clean (pro Apple iOS)

Obsah balení :

  • 1x CleanMate QQ-6 PRO (součástí je i Li-Ion baterie)
  • 1x Nabíjecí základna s plánovačem úklidu
  • 1x Adaptér
  • 1x Dálkové ovládání
  • 1x Sonická zeď
  • 1x Náhradní HEPA filtr
  • 1x Náhradní boční kartáček
  • 1x Zásobník na vodu
  • 2x Mop z mikrovlákna
  • 1x Čistící nástroj (ze zadní strany nabíjecí základny)
  • 1x Čistící štěteček (v horní části prachové nádobky)
  • 1x Uživatelský CZ manuál

Fotogalerie Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop - vítěz iTest 2018

Videa Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop - vítěz iTest 2018

Příslušenství Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop - vítěz iTest 2018

Ke stažení Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop - vítěz iTest 2018

Momentálně není nic ke stažení.

Diskuze Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop - vítěz iTest 2018


Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Tereza (29. 04. 2021 10:52)
Dobrý den,můžete mi prosím poradit jakou aplikaci v mobilu stáhnout pro spárování s vysavačem?
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Martina (29. 04. 2021 10:59)

Dobrý den, název aplikace je QQ6W (pro Android) / Robot clean (pro Apple iOS). Hezký den

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Tereza (29. 04. 2021 11:16)
Bohužel,taková neexistuje
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Martina (29. 04. 2021 11:29)

Dobrý den, aplikaci lze stáhnout zde

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Mirka (19. 07. 2020 12:44)
Dobrý den, v listopadu loňského roku jsem zakoupila tento vysavač a dnes mi neustále po 3-4 sekundách provozu ukazuje chybu E8. Podotýkám, že rotační kartáč i vše ostatní je důkladně vyčištěno, vysavač vykazuje chybu dokonce i když kartáč vyjmutý. Co s tím? Děkuji
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Katrin (20. 07. 2020 09:34)

Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotickým vysavačem, bohužel bude nutné vysavač reklamovat. Jak postupovat naleznete zde https://www.roboticky-vysavac.cz/reklamace. Krásný den

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Jiří (18. 08. 2019 20:17)
DOBRÝ DEN, ROBOT NEJDE OVLADÁT PŘES APLIKACI,TEDY RESPEKTIVE POKUD JE V ZÁKLADNĚ A JE NABITÝ TAK HO NELZE SPUSTIT PRES APLIKACI, PŘI STISKU V APLIKACI JAKÉHO KOLI POVELU ROBOT PÍPNE A OBĚVÍ SE SEROR BATERIE JE NABITÁ TOT VŠE :-( SPÁROVÁNÍ A ODPÁROVÁNÍ WIFI NEPOMOHLO MŮŽETZE MI PROSÍM PORADIT ? JINAK NECHUPU FUNKCI WIFI JESTLI MUSÍM VZÍT DO RUKY OVLADAČ ABY VYJEL ZE ZÁKLADNY A POTÉ OBSLUHOVAT NA APLIKACI
DEKUJI MOC
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Radek (19. 08. 2019 09:02)

Dobrý den,

mrzí nás že máte potíže s robotem. Ujistěte se že má robot dostatek prostoru pro vyjetí. případně vytáhněte z robota baterii na dobu 30-45 minut čím provedete reset robota. Pokud ani toto nepomůže, doporučím robota zaslat na reklamaci https://www.roboticky-vysavac.cz/reklamace

Přejeme hezký den.

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Ing. Tichý Tomáš (13. 08. 2019 15:47)
Dobrý den, chtěl bych se zeptat co mám dělat když vysavač jede asi deset vteřin a po té zobrazí chybu E9. Již několikrát jsem vyčistil nádobku i oba filtry dokonce jsem i vyndat baterii a po nějaké době ji vrátil zpět, chyba stále stejná . Děkuji Tichý
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Lukáš (13. 08. 2019 15:56)

Dobrý den, tato chyba znamená, že je zablokované přední vodící kolečko nečistou (vlasy, prach ..). Pro odstranění chyby stačí vyčisti přední vodící kolečko, přední vodící kolečko se musí otáčet volně, jelikož je v kolečku umístěn senzor.

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Mirka (04. 04. 2019 23:33)
Dobry den.Poradte mi prosim,jak mam nastavit rucne delku uklidu ?Kdyz zmacknu tlacitko na robotovi,tak se mi tam objevuji cisla od 1 do 12. Dekuji moc za Vasi odpoved.
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Zdeněk (05. 04. 2019 09:06)

Dobrý den,
volba délky úklidu se volí stiskem tlačítka Timer. Na displayi se následně ukazuje číslo od 01-12. S tím, že 01 znamená, že robot bude jezdit 10 minut. Volba 12 značí, že robot bude vysávat 120 minut. Tímto způsobem plánujete dobu úklidu v rozsahu od 10 do 120 minut.
Přejeme hezký den

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Petr Hracki (15. 02. 2019 18:09)
Dobrý den,
vysavač mám od vánoc 2018. Poslední měsíc se z něj při vysávání ozývá klepání. Zřejmě od koleček. V posledním týdnu začal i špatně jezdit. Místo jízdy rovně trochu zatáčí na jednu či druhou stranu. Při pohybu "hada" se nedotáčí a stejně při pohybu do spirály se spirála zvětšila. Několikrát při pohybu ve volném prostoru najednou reagoval jako by byl zaseknutý a začal couvat. Poradíte v čem je problém? Vidím to na reklamaci. Děkuji
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Aleš (16. 02. 2019 09:52)

Dobrý den, mrzí nás potíže s robotem. Podle popisu závady to vypadá nejspíše na špatný pohon kola, nicméně doporučujeme zaslat robota na reklamaci - postup najdete na tomto odkazu - https://www.roboticky-vysavac.cz/reklamace . Děkujme RV

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Jaroslava Stárková (05. 02. 2019 09:36)
Dobrý den,vysavač mám nový a pokud využiji vytírání,tak vysavač není schopen couvat nebo zatáčet,hučí když se snaží jezdit,nakonec vyhodí chybu.Nádržka na vodu je nasazena správně.Ale vysavač jakoby nezvládne jezdit,když má nádržku a hadr na sobě.Je to důvod k reklamaci?Děkuji JS
Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Lucie (29. 10. 2022 10:20)
Dobrý den, mám stejný problém s vysavačem při mopovani. Při nasazení nádržky s vodou a hadrou vysavač není schopen couvat, zatacet, nakonec vyhodí chybu. Nádržka na vodu je nasazena také správně. Mohli byste mi poradit, jak postupovat. Děkuji moc.
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Martina (31. 10. 2022 10:25)

Dobrý den, pokud jsou knoty v nádobce měkké a nejsou ucpané, jedinou možnost by bylo robota odeslat do servisního střediska ke kontrole.

Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Martina (05. 02. 2019 09:40)

Dobrý den, mrzí nás Vaše potíže s robotem. Více informací, jak dále postupovat Vám následně zašleme na Váš e-mail.

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Veronika (31. 01. 2019 20:34)
Dobry den.
Mam dotaz.Nevim presne jaka je kvalita mopovani,ale uz od zacatku nam mop pri vytirani uprosted vynechava.Ted,po mesici prestal uplne vytirat.Nadrzka na vodu je porad plna?Chce to reklamaci?
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Martina (01. 02. 2019 09:05)

Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s mopem. Mohlo zde dojít pouze k ucpání knotů, toto se většinou stává, pokud je použit čistící prostředek, který může být více agresivní. K vyřešení tohoto problému prosím kontaktujte náš zákaznický servis

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Petra (30. 01. 2019 16:34)
Dobry den, chci se zeptat jak se vysavac zachová kdyz narazí na vodu? Mam male deti a občas neco vyliji. Tak by me zajímalo jestli si s tim to nejak vysavac poradi. Dekuji za idpoved
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Zdeněk (30. 01. 2019 16:39)

Dobrý den,
pokud robot přejede přes malé kapky vody, tak se až tak moc nestane. Nicméně žádný robot by neměl nasát do sebe vodu. Voda nasáta do robota může poškodit elektroniku v robotovi.
Přejeme hezký den

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Ludánek (24. 01. 2019 20:53)
Dobrý den,
máme robota od května 2018, jsme maximálně spokojeni, ale poslední týden pozoruji, že při přejetí prahu, se vypne vysávání (kontrolka svítí) a po chvilu se zapne. Jenže včera už se znovu vysavač nezapnul a kontrolka svítí jako by byl zaplý. Kartáče se točí, robot jezdí, ale nevysává. Po vypnutí a zapnutí je to stále bez sepnutí vysavače.
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Lukáš (25. 01. 2019 09:11)

Dobrý den, mrzí nás, že máte s robotem problémy. Dle popisu chování robota doporučím jej reklamovat

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Adam Čížek (09. 01. 2019 13:11)
dobrý den, chci se zeptat jak je navigován zvládne 2 místnosti aniž by se ztratil ?
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Lukáš (09. 01. 2019 13:19)

Dobrý den, tento model nemá možnost navigace, v prostoru střídá přednastvená schámata úklidu a díky tomu dojde k pokrytí uklízeného prostoru. CleanMate QQ-6Pro by si měl dle našich zkušeností poradit s úklidem 2 místností. 

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Tomáš Pavlík (08. 01. 2019 00:12)
Dobrý den,
jaké může mít podlaha stoupaní aby ji vysavač zvládl vysávat (na chodbě máme místo schodů šikminy a podesty). Děkuji za odpověď.
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Lukáš (08. 01. 2019 08:36)

Dobrý den, určité sešikmení robot určitě zvládne, ale nikde není výrobci uváděno jak velké. Doporučím využít naši službu zapůjčení robota a vyzkoušet jak si s prostory u Vás poradí. 

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Kuželková (29. 12. 2018 10:29)
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat jak vysavač zvládá mopování na dlažbě?Máme ho asi měsíc a bohužel mi každou chvilku hlásí chybu E9
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Veronika (29. 12. 2018 15:15)

Dobrý den,
chyba E9 je přetížení sacího motoru. Doporučujeme vyčistit jak kartáč, tak i nádobu na nečistoty a oba filtry. Dále vyzkoušejte vyndání baterie cca na 1/2 hodiny z robota. V příapdě, že by se chyba dále objevila, doporučujeme kontaktovat servisní středisko. Mopování dlažby není problém, tento model je vhodný na každý hladký povrch. Krásný den

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Petr Hracki (26. 12. 2018 13:08)
Dobrý den,
vysavač mám cca 2 týdny a od levého kartáčku se zacalo ozivat klepani. Vše jsem vyčistil, ale problém zůstává. Lze s tím něco dělat, nebo je nutné výrobek reklamovat?
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Lukáš (27. 12. 2018 14:32)

Dobrý den, nejprve zkuste zkontrolovat zda není na kartáčku něco zachycené nebo zda není kartáček nějak deformován a jedna z částí nepřekáží plynulému otáčení. Případně i kartáček demontujte a zkontrolujte zda nejsou nějaké nečistoty pod ním. Pokud bude závada přetrvávat, tak bude třeba řešit reklamací robota. Postup jak postupovat v případě reklamace naleznete zde

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Petr Šrámek (20. 12. 2018 11:05)
Dobrý den. Mám u Vás koupený model vysavače CleanMate QQ-6 PRO. Po zapnutí začne vysávat ,pak se robliká timer a na dispeji 12 a vypne se a pak jen pípá. Co s tím ?
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Zdeněk (20. 12. 2018 11:09)

Dobrý den,
zde bude potřeba resetovat nastavení Wi-Fi. Doporučíme tyto kroky (robot musí být mimo dokovací stanici):
1) Zapnout vysavač hlavním vypínačem
2) Stisknout a přidržet tlačítko "VAC" na ovládacím panelu robota po dobu cca 3 sec.,
dokud vysavač dvakrát nepípne "beep, beep". 
Nyní je WiFi resetováno a robot by již měl správně fungovat. V případě, že by Vám toto nepomohlo určitě nás kontaktujte.
Přejeme hezký den
 

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Pavel (17. 12. 2018 16:06)
Baterie nabitá, vše vyčištěno. Po zapnutí vysavače pracuje cca 1 m a pak se zastaví, vypne kartáče, stojí, svítí všechny LED a jen pípá (krátké pípnutí asi co 10 sec. u kterého vždy blikne kontrolka TIME a tlačítko POWER/START/STOP). Proveden restart (i tlačítkem zespodu i delším vytažením baterie), ale po startu se situace opakuje. Na display nesvítí žádné číslo poruchy.
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Lukáš (18. 12. 2018 10:13)

Dobrý den, k odstranění popisovaných potíží je nutné provést reset WiFi:

1) Zapnout vysavač hlavním vypínačem
2) Stisknout a přidržet tlačítko "VAC" na ovládacím panelu robota po dobu 3 sec.,
dokud vysavač dvakrát nepípne "beep, beep". 
3) Nyní je WiFi resetováno a zákazník může vysavač nechat uklízet.

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Pavel (20. 12. 2018 15:12)
Po provedení doporučeného resetu wi-fi, začal uklízet. Proč nastal problém s wi-fi, kterou nevyužíváme? Nevím, proč problém vznikl (jedná se o závadu přístroje, nebo o nějakou chybu uživatelskou chybu? Jak potížím předcházet? A proč jsem nic o řešení tohoto stavu (vypínání s pípáním) nenašel nic v návodu a musel jsem hledat na netu (i na vaší servisní podpoře mi před tímto dotazem jen řekli "pošlete nám to do servisu"! Pochopíte, že z toho moc nadšený nejsem.
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Lukáš (20. 12. 2018 15:15)

Dobrý den, prozatím jsme od výrobce obdrželi pouze tuto informaci, jakmile obdržíme bližší vysvětlení, tak Vám jej zprostředkujeme. 

Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Martina (17. 12. 2018 16:57)

Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. Abychom tento problém co nejdříve vyřešili, kontaktujte prosím náš servis 

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Michaela (18. 12. 2018 09:15)
Dobrý den. Mám úplně stejný problém. A nevím jak ho vyřešit. Dekuju
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Lukáš (18. 12. 2018 10:13)

Dobrý den, k odstranění popisovaných potíží je nutné provést reset WiFi:

1) Zapnout vysavač hlavním vypínačem
2) Stisknout a přidržet tlačítko "VAC" na ovládacím panelu robota po dobu 3 sec.,
dokud vysavač dvakrát nepípne "beep, beep". 
3) Nyní je WiFi resetováno a zákazník může vysavač nechat uklízet.

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Otta Horáček (27. 12. 2018 13:40)
To co píšete jako reset WIFI,je dle návodu vypnutí WIFI.Co dělat když vysavač chci ovládat přes telefon(WIFI)?
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Zdeněk (27. 12. 2018 14:16)

Dobrý den,
tímto provedete i reset Wi-Fi pokud již byl robot spárovaný. Po té by tato potíž měla přestat. Robot bude po resetu opět napárován, takže jej lze i nadále ovládat přes telefon.
Přeji pěkný den

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Otta Horáček (27. 12. 2018 14:25)
Po opětovném spárování sice WIFI ovládání v pořádku,ale vysavač znovu pípá,bliká TIME a vysává cca. sekund.
Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Otta Horáček (28. 12. 2018 11:22)
Problém vyřešen,dle slov servisního odd. jde o chybu cloudu(ne ve vysavači) dnes po resetu wifi,vymazání vysavače z aplikace a znovu nahrání(nastavení) vše O.K.
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Zdeněk (28. 12. 2018 11:37)

Dobrý den,
jsme rádi, že se podařil problém vyřešit.
Přejeme hezký den

Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Zdeněk (27. 12. 2018 16:00)

Dobrý den,
pokud i po resetu Wi-Fi stále robot vydádá stejný zvuk a vysá jen krátkou chvíli doporučíme reset wifi provést ještě jednou a nebo vyndání baterie z robota a odpojení základny a vyndání záložní baterie cca na 5 min, tím by se měl též provést reset. Pokud i přes toto vše budou stejné potíže, kontaktujte nás. 
Přejeme hezký den

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Michal (17. 12. 2018 21:44)
Dobrý den, mám identický problém, jako slečna Martina výše. Můžete prosím sdělit, jak se povedlo závadu odstranit?
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Lukáš (18. 12. 2018 10:12)

Dobrý den, k odstranění popisovaných potíží je nutné provést reset WiFi:

1) Zapnout vysavač hlavním vypínačem
2) Stisknout a přidržet tlačítko "VAC" na ovládacím panelu robota po dobu 3 sec.,
dokud vysavač dvakrát nepípne "beep, beep". 
3) Nyní je WiFi resetováno a zákazník může vysavač nechat uklízet.

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Michal (17. 12. 2018 21:46)
....pardon, mělo tam být pan Pavel, od Martiny byla odpověd.
Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Kateřina (24. 09. 2018 10:55)
Dobrý den,
zakoupila jsem v srpnu vysavač, který si neporadí s přejezdy na koberec ( cca 1cm ). Je možné zakoupit ještě dvě sonické zdi abych ho mohla koberec ohraničt? Případně kolik stojí?
Děkuji za informaci.
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Martina (24. 09. 2018 11:02)

Dobrý den, tento model se spíše doporučuje na tvrdé podlahy, koberce s nízkým vlasem do max. výšky 1,5 - 2 cm. Sonickou zeď lze dokoupit na našich stránkách zde

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Lenka (19. 09. 2018 18:08)
Dobrý den, robot mi velmi často probíhá přes sonickou zeď, nabitá je dobře, kontrolka svítí. zpět už se většinou nevrátí, protože se od ní odrazí. v osmi případech z deseti ho najdu na druhé straně, než má být. v recenzích jsem na nic takového nenarazila, nemůže to být závada?
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Martina (20. 09. 2018 09:51)

Dobrý den, správné použití sonické zdi naleznete v manuálu na str. 15. Sonická zeď by neměla být od dobíjecí stanice dále než 1m. Dosah má potom 3m. Nejlepším umístěním je potom pevný bod, jako je např. skříň, komoda apod. V případě, že Vaše problémy budou přetrvávat nás neváhejte kontaktovat zde

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Lenka (21. 09. 2018 07:55)
Dobrý den, v návodu je uvedeno, že vzdálenost mezi sonickou zdí a nabíjecí stanicí musí být minimálně 1m, což dle mého názoru znamená, že naopak musí být dále. Mohu tedy vyzkoušet dát ji blíž, ale pak bych musela stanici přemisťovat pokaždé, když budu chtít zeď použít. Každopádně to vyzkouším, děkuji.
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Lukáš (21. 09. 2018 09:01)

Dobrý den, ano máte pravdu zeď by měla být ve vzdálenosti min. 1 metr od dobíjecí stanice. Tak jak popisujete chování robota, tak se zdá, že paprsek z jedné strany runšen a zdruhé ne. Doporučím vyzkoušet různé umístění zdi, protože jestli najede z jedné nebo z druhé strany by nemělo mít na robota vliv. V případě, že by problémy přetrvávalyy bylo by nutné dát robot se zdí k reklamaci. 

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Martin (08. 09. 2018 06:49)
Dobrý den, nevadí když po nabití nechávám vysavač na nabíjecí základně? Netrpí tím baterie?
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Aleš (08. 09. 2018 09:14)

Dobrý den, vysavač po nabití musí zůstat v nabíjecí základně. Tím je zaručeno optimální dobití baterie.

 

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Miroslav Suchý (16. 08. 2018 11:23)
Dobrý den. Do jak velké podlahové plochy domu je vhodný tento vysavač?
Předem děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Lukáš (16. 08. 2018 11:34)

Dobrý den, tento model doporučíme pro úklid maximálně 2-3 místností na jeden nabíjecí cyklus v případě funkce mopu pak na maximání plochu 40 m2. Takže při úklidu většího domu bude třeba úklid rozdělit do několika cyklů. 

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Lenka (30. 07. 2018 08:59)
dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda UV lampa časem nezpůsobí vyšisování PVC, je možné tuto funkci nějak vypnout? dá se vysavač nastavit a ovládat bez wifi? děkuji
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Patrik (30. 07. 2018 16:55)

Dobrý den,

nezaznamenali jsme zatím žádný případ poškození PVC. Funkci UV lampy lze kdykoliv vypnout a robota lze nastavovat i bez připojení na wifi.

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Jan (27. 07. 2018 16:48)
Dobrý den,
tento vysavač nevysává koberce žádného typu? Nebo je vhodný i pro vysávání koberců?
Děkuji za odpověď
Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Jan (27. 07. 2018 16:45)
Dobrý den,
tento vysavač nevysává koberce žádného typu? Nebo je vhodný i pro vysávání koberců?
Děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Martina (27. 07. 2018 17:40)

Dobrý den, tento model se doporučuje spíše na tvrdé podlahy, maximálně na koberce s nízkým vlasem.

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Jan (25. 07. 2018 10:41)
Dobrý den, lze robota ovládat přes mobilní aplikaci i na dálku mimo domov, pokud jsem připojen na mobilní data a nesdílim stejnou wifi, jako robot? Děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Martina (25. 07. 2018 11:21)

Dobrý den, ano pokud bude robot spárován s telefon, nezáleží na tom, zda máte u obou přístrojů stejnou Wifi. Nastavíte si robota dle libosti např. ze zaměstnání či dovolené.

 

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Milan (17. 07. 2018 18:21)
Dobry den. Mam stazenou aplikaci. Jake udaje mam zapsat do nazvu pristroje(device name) a jaky udaj do “type in UID”?
Dekuji.
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Patrik (18. 07. 2018 15:05)

Dobrý den,

manuálně bohužel nelze napoprvé spárovat robota. Je nutné po otevření aplikace dát Wi-Fi Setting v dolní části aplikace a následovat 3 kroky, které aplikace uvádí. Jediné co je potřeba vyplnit je heslo k wifi.

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Kamil Brich (12. 07. 2018 13:28)
Dobrý den, kde se dá stáhnout aplikace pro WiFi ovládáni?
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Lukáš (12. 07. 2018 13:36)

Dobrý den, aplikaci pro ovládání tohoto vysavače stáhnete na Google Play pro android pod názvem QQ6W. Pro iOS na AppStore pod názvem Robot Clean.

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop - vítěz iTest 2018
Jirka (11. 07. 2018 11:54)
Prosím o info jak dlouho cca vydrží mopovací textilie?
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop - vítěz iTest 2018
Lukáš (11. 07. 2018 13:17)

Dobrý den, toto je bohužel otázka na kterou neexituje jendoznačná odpověď. Záleží na hrubosti uklízeného povrchu a frekvenci použití. Dále pak na způsobu čištění samotné textýlie.

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop - vítěz iTest 2018
Jirka (11. 07. 2018 16:08)
Lukáši díky za rychlou reakci.Je mi jasné,že záleží na okolnostech,ale
jedná se mi o představu třeba na lině výměna 1x za 1, 5,10, nebo i více použití?
Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop - vítěz iTest 2018
Zuzana (15. 06. 2018 23:22)
Dobry den. Koupila jsem si vysavac Clean Mate QQ6 wifi + mop. Moc prosim o pomoc dodneska jsem neptisla na to jak se pouziva mop. Kam se leje voda. Muzete mi prosim poradit. Dekuji Zuzana
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop - vítěz iTest 2018
Katrin (16. 06. 2018 12:58)

Dobrý den, balení obsahuje nádobku na vodu, kde je potřeba umístit mopovací textilii, otevřít gumový uzávěr, naplnit nádobku vodou. Následně umístit nádobku na robotický vysavač.Pokyny pro použití mopování jsou uvedeny v návodu https://www.roboticky-vysavac.cz/cleanmate-qq6-pro/ke-stazeni#tabs.

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop - vítěz iTest 2018
Hanka (17. 05. 2018 13:43)
Proc uvadite u robota vitez testu, Kdyz to neni pravda. Klamete zakazniky! na strankach itestu zadny takovy text neexistuje.
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop - vítěz iTest 2018
Martina (17. 05. 2018 14:06)

Dobrý den,

robot byl opravdu označen za nejlepší produkt roku 2018, viz poslední fotografie na našich stránkách.

 

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop - vítěz iTest 2018
Jolana (14. 05. 2018 08:25)
Dobrý den,
mám nový vysavač a po prvním úklidu jsem chtěla vyčistit nádobku na nečistoty, ale ta byla prázdná a všechny nečistoty (prach a drobky, vlasy) byly zachyceny na rotačním kartáči a vysavač si je vezl pod sebou... Měla jsem udělat ještě nějaký krok, aby se nečistoty dostaly do nádobky? Zdá se ale, že cesta od kartáče do nádobky je volná. Všechny kontrolky na vysavači svítily. I sání. Děkuji
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop - vítěz iTest 2018
Patrik (14. 05. 2018 13:54)

Dobrý den, bohužel bez bližších informací nelze určit, co je příčinou. Již jsme Vás kontakovali emailem.

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop - vítěz iTest 2018
Jolana (17. 05. 2018 09:00)
Po pondělní komunikaci (jen chat) s Vaším pracovníkem, jsem vše vyčistila a znovu uložila. Včera po cca 40 min. provozu bylo vysáto, ale opět nádobka téměř prázdná a na rotačním kartáči veškeré smetí a prach. Mám i nějaké fotky, kdyby bylo potřeba. Nevím, kde dělám chybu... Na filtrech uvnitř nádobky jemný prach byl.
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop - vítěz iTest 2018
Lukáš (17. 05. 2018 09:06)

Dobrý den, poprosím o zaslání fotografií na náš email: [email protected]

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO
Miroslava (03. 12. 2018 13:37)
Dobrý den,
mám s vysavačem stejný problém, jako příspěvěk výše. Několik vysátí proběhlo v pořádku, ale následně se nečistoty zachycují ve spod vysavače, nebo na kartáči a do sběrné nádobky již nedoputují. Můžete mi poradit postup jak dál?? Pravidelně vše čistím, ale nepomáhá to.
Děkuji
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO
Martina (03. 12. 2018 13:47)

Dobrý den, pokud vysavač pravidelně udržován a čištěn, může se jednat o závadu v robotovi. V tomto případě bude nejlepším řešením robota zaslat k reklamaci. Podrobné informace naleznete na našich stránkách zde

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop
Petr Šrámek (01. 04. 2018 11:08)
Zdravím.Mám tohoto robota od Vás. Stále se mi nedaří ho propojit s mobilem.podle přiloženého návodu to nejde.Stále hlásí Incorrecd password,nemá nějaké své heslo?
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop
Lukáš (03. 04. 2018 10:30)

Dobrý den, heslo se zadává pro přístup k Vaší WIFI. Zadávate správné heslo? Pokud budou Vaše problémy přetrvávat, tak nás prosím kontaktujte zde.

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop
Tomáš (22. 03. 2018 13:22)
Dobrý den, ma robot v uklizeni nejaky system? Nebo treba jedno misto prejede trikrat? Dekuji
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop
Patrik (22. 03. 2018 16:24)

Dobrý den, tento robot jezdí podle svého speciálního algorytmu. Kvalita algorytmu není ale tak dobrá jako u dražších vysavačů, takže může přejíždět jedno místo i více krát, proto je vhodné tento model použít spíš do menších prostor.

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop
Olga (20. 03. 2018 14:32)
Dobrý den,
uvažuji nad nákupem tohoto výrobku a mám dotaz ohledně toho vytírání. Vytírá zároveň s vysáváním nebo to musím nastavit jako další proces, až vše vysaje? A kolik vody vypouští do podlahy, když máme všude plovoucí podlahu, tak aby to nebylo příliš mokré a nám se tím pak nezkroutila podlaha?
Děkuji
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop
Lukáš (20. 03. 2018 17:29)

Dobrý den, mopovací textilii a nádobku na vodu lze z robota odejmout a robot využívat pouze jako vysavač. Není potřeba vždy zároveň mopovat. Při nasazení mopu vysává a mopuje zároveň. Utěrka se před použitím navlhčí a po té je udržována vlhká - nepracuje s větším množstvím vody. 

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop
Jiří (14. 03. 2018 14:10)
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli je možné používat dvě dobíjecí stanice najednou např. v každé místnosti jednu? A ještě bych se chtěl zeptat jestli je nutné před každým vysáváním nastavovat čas? Naposled byl čas 30min a při dalším uklídu je vždy 120. Děkuji
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop
Patrik (15. 03. 2018 17:04)

Dobrý den, bohužel nelze použít více stanic. Ohledně nastavení času není moc zřejmé, kde může být problém, proto Vás poprosím o kontakt přes naší poradnu.

Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop
Patrik (14. 03. 2018 17:25)

Dobrý den, dvě stanice bohužel není možné použít, ohledně nastavení času není moc zřejmé co konkrétně máte na mysli, proto Vás poprosím kontaktovat nás přes naší poradnu.

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop
Radek (27. 02. 2018 11:14)
Dobrý den,
nechápu moc čas úklidu. To je potřeba dopředu dát vysavači vědět, jak dlouho má uklízet? On sám nepozná, že už všude byl a je uklizeno?
Děkuji.
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop
Lukáš (27. 02. 2018 11:22)

Dobrý den, ano přesně tak. U tohoto modelu je třeba manuálně zadat čas po který bude robot uklízet. Zákazník volí délku dle velikosti a znečištění daných prostor.

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Hana kudrnová (25. 02. 2018 20:25)
Dobrý den. jelikož mám doma prahy které budu muset nechat přizpůsobit múj dotaz zní jakou výšku k přejetí je vysavač schopen zdolat nebo jaky úhel šikminy děkuji Kudrnová
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Patrik (26. 02. 2018 15:50)

Dobrý den, tento model přejede překážky do výšky 1 cm s ostrou hranou.

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Martin (22. 02. 2018 07:09)
Dobrý den,
prosím je k dispozici náhradní LION baterie?
Lze zaměnit baterie mezi QQ-6S a QQ-6Pro?
Děkuji
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Katrin (22. 02. 2018 08:41)

Dobrý den, náhradní Li-lon baterie prozatím dostupná není, baterie zaměnit bohužel nelze.

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop - vítěz iTest 2018
Hochman (28. 05. 2018 15:07)
Dobrý den,dnes jsem si koupil CM QQ-6 PRO,
protože mám i starší typ QQ-6S tak jsem do něj (při tvrzení,že baterie nejsou shodné) vzal tu slabší, a udělal jsem chybu,.
Obě baterie jsou stejně velké!
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop - vítěz iTest 2018
Lukáš (28. 05. 2018 15:22)

Dobrý den, baterie nejsou shodné. Model QQ-6 PRO je vybaven Li-Ion baterií kdy ostatní modely nejsou uzpůsobeny pro nabíjení tohoto typu baterií. 

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop - vítěz iTest 2018
Hochman (29. 05. 2018 18:12)
Dobrý den,
proč tedy mají oba modely stejný typ nabíjecího adaptéru-(totožné hodnoty).
Děkuji
Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop - vítěz iTest 2018
Hochman (29. 05. 2018 18:36)
To je jako bych v universální nabíječce musel nabíjet jen jeden typ
nabíjecích baterií,přeji pěkný den,
Hochman
Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop - vítěz iTest 2018
Hochman (29. 05. 2018 18:42)
A ještě jedna drobnost,
při vystřídání obou baterií a vysavačů se nevyskytla vůbec žádná závada,
Hochman
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop - vítěz iTest 2018
Lukáš (30. 05. 2018 09:14)

Dobrý den, dle výrobce lze použít pouze baterie určené pro konkrétní model. V případě pozdější závady nemusí být autorizovaným servisem oprava uznána jako záruční. 

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Monika (01. 02. 2018 20:05)
Dobrý den, jak mám postupovat - co mám udělat, když vysavač nemůže najít dokovací stanici? Poprvé se mu to podařilo a další pokusy jezdí kolem ní a nevidí ji.
Děkuji za odpověď.
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi
Patrik (02. 02. 2018 13:20)

Dobrý den, odzkoušejte prosím přemístit stanici na více viditelné místo. Když přemístění nepomůže, kontaktujte nás přes naší poradnu.

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO
Dana Putková (13. 01. 2018 19:49)
Nejde nastavit délka úklidu
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO
Patrik (15. 01. 2018 17:13)

Dobrý den, délka úklidu se nastavuje druhým tlačítkem z práve strany - ikona dvou šipek. Délku úklidu lze nastavit i přes dálkové ovládání nebo mobilní aplikaci. Jestliže se Vám nedaří čas nastavit, kontaktujte nás prosím přes naší poradnu.

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO
Dana (19. 01. 2018 11:26)
Dobrý den délka úklidu nejde nastavit žádným způsobem.
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO
Lukáš (19. 01. 2018 11:45)

Dobrý den, jestliže Vám nejde nastavit délku úklidu dle návodu (tlačítkem 5 - Time) , tak bude třeba výrobek reklamovat. 

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO
Lenka (05. 01. 2018 14:18)
Dobrý den,
a jde zapnout pouze funkce vysávání? Nebo vždy se zároveň vysává i vytírá?
Děkuji.
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO
Patrik (05. 01. 2018 14:21)

Dobrý den, úklid lze provádět i zvlášť, stačí odstranit z robota mop s nádobkou.

Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO
Lenka (05. 01. 2018 10:16)
Dobrý den,
kolik stojí náhradní mop z mikrovlákna? A kdy bude k dispozici?
Děkuji.
Re: Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO
Lukáš (05. 01. 2018 11:36)

Dobrý den, náhradní mop by měl být k dostání koncem tohoto měsíce, cena je prozatím neznámá. 


Vložit příspěvek - dotaz

Jméno:
E-mail:
Název příspěvku:
Dotaz k výrobku:
 
 

Recenze Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop - vítěz iTest 2018

U Elektry
523/1 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Hněvkovského
677/66A (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Běloveská
944 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba