Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop - vítěz iTest 2018
Diskuze Robotický vysavač CleanMate QQ-6 PRO WiFi + mop - vítěz iTest 2018
Tereza (29. 04. 2021 10:52)
Martina (29. 04. 2021 10:59)
Dobrý den, název aplikace je QQ6W (pro Android) / Robot clean (pro Apple iOS). Hezký den
Tereza (29. 04. 2021 11:16)
Martina (29. 04. 2021 11:29)
Dobrý den, aplikaci lze stáhnout zde
Mirka (19. 07. 2020 12:44)
Katrin (20. 07. 2020 09:34)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotickým vysavačem, bohužel bude nutné vysavač reklamovat. Jak postupovat naleznete zde https://www.roboticky-vysavac.cz/reklamace. Krásný den
Jiří (18. 08. 2019 20:17)
DEKUJI MOC
Radek (19. 08. 2019 09:02)
Dobrý den,
mrzí nás že máte potíže s robotem. Ujistěte se že má robot dostatek prostoru pro vyjetí. případně vytáhněte z robota baterii na dobu 30-45 minut čím provedete reset robota. Pokud ani toto nepomůže, doporučím robota zaslat na reklamaci https://www.roboticky-vysavac.cz/reklamace.
Přejeme hezký den.
Ing. Tichý Tomáš (13. 08. 2019 15:47)
Lukáš (13. 08. 2019 15:56)
Dobrý den, tato chyba znamená, že je zablokované přední vodící kolečko nečistou (vlasy, prach ..). Pro odstranění chyby stačí vyčisti přední vodící kolečko, přední vodící kolečko se musí otáčet volně, jelikož je v kolečku umístěn senzor.
Mirka (04. 04. 2019 23:33)
Zdeněk (05. 04. 2019 09:06)
Dobrý den,
volba délky úklidu se volí stiskem tlačítka Timer. Na displayi se následně ukazuje číslo od 01-12. S tím, že 01 znamená, že robot bude jezdit 10 minut. Volba 12 značí, že robot bude vysávat 120 minut. Tímto způsobem plánujete dobu úklidu v rozsahu od 10 do 120 minut.
Přejeme hezký den
Petr Hracki (15. 02. 2019 18:09)
vysavač mám od vánoc 2018. Poslední měsíc se z něj při vysávání ozývá klepání. Zřejmě od koleček. V posledním týdnu začal i špatně jezdit. Místo jízdy rovně trochu zatáčí na jednu či druhou stranu. Při pohybu "hada" se nedotáčí a stejně při pohybu do spirály se spirála zvětšila. Několikrát při pohybu ve volném prostoru najednou reagoval jako by byl zaseknutý a začal couvat. Poradíte v čem je problém? Vidím to na reklamaci. Děkuji
Aleš (16. 02. 2019 09:52)
Dobrý den, mrzí nás potíže s robotem. Podle popisu závady to vypadá nejspíše na špatný pohon kola, nicméně doporučujeme zaslat robota na reklamaci - postup najdete na tomto odkazu - https://www.roboticky-vysavac.cz/reklamace . Děkujme RV
Jaroslava Stárková (05. 02. 2019 09:36)
Lucie (29. 10. 2022 10:20)
Martina (31. 10. 2022 10:25)
Dobrý den, pokud jsou knoty v nádobce měkké a nejsou ucpané, jedinou možnost by bylo robota odeslat do servisního střediska ke kontrole.
Martina (05. 02. 2019 09:40)
Dobrý den, mrzí nás Vaše potíže s robotem. Více informací, jak dále postupovat Vám následně zašleme na Váš e-mail.
Veronika (31. 01. 2019 20:34)
Mam dotaz.Nevim presne jaka je kvalita mopovani,ale uz od zacatku nam mop pri vytirani uprosted vynechava.Ted,po mesici prestal uplne vytirat.Nadrzka na vodu je porad plna?Chce to reklamaci?
Martina (01. 02. 2019 09:05)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s mopem. Mohlo zde dojít pouze k ucpání knotů, toto se většinou stává, pokud je použit čistící prostředek, který může být více agresivní. K vyřešení tohoto problému prosím kontaktujte náš zákaznický servis
Petra (30. 01. 2019 16:34)
Zdeněk (30. 01. 2019 16:39)
Dobrý den,
pokud robot přejede přes malé kapky vody, tak se až tak moc nestane. Nicméně žádný robot by neměl nasát do sebe vodu. Voda nasáta do robota může poškodit elektroniku v robotovi.
Přejeme hezký den
Ludánek (24. 01. 2019 20:53)
máme robota od května 2018, jsme maximálně spokojeni, ale poslední týden pozoruji, že při přejetí prahu, se vypne vysávání (kontrolka svítí) a po chvilu se zapne. Jenže včera už se znovu vysavač nezapnul a kontrolka svítí jako by byl zaplý. Kartáče se točí, robot jezdí, ale nevysává. Po vypnutí a zapnutí je to stále bez sepnutí vysavače.
Lukáš (25. 01. 2019 09:11)
Dobrý den, mrzí nás, že máte s robotem problémy. Dle popisu chování robota doporučím jej reklamovat.
Adam Čížek (09. 01. 2019 13:11)
Lukáš (09. 01. 2019 13:19)
Dobrý den, tento model nemá možnost navigace, v prostoru střídá přednastvená schámata úklidu a díky tomu dojde k pokrytí uklízeného prostoru. CleanMate QQ-6Pro by si měl dle našich zkušeností poradit s úklidem 2 místností.
Tomáš Pavlík (08. 01. 2019 00:12)
jaké může mít podlaha stoupaní aby ji vysavač zvládl vysávat (na chodbě máme místo schodů šikminy a podesty). Děkuji za odpověď.
Lukáš (08. 01. 2019 08:36)
Dobrý den, určité sešikmení robot určitě zvládne, ale nikde není výrobci uváděno jak velké. Doporučím využít naši službu zapůjčení robota a vyzkoušet jak si s prostory u Vás poradí.
Kuželková (29. 12. 2018 10:29)
Veronika (29. 12. 2018 15:15)
Dobrý den,
chyba E9 je přetížení sacího motoru. Doporučujeme vyčistit jak kartáč, tak i nádobu na nečistoty a oba filtry. Dále vyzkoušejte vyndání baterie cca na 1/2 hodiny z robota. V příapdě, že by se chyba dále objevila, doporučujeme kontaktovat servisní středisko. Mopování dlažby není problém, tento model je vhodný na každý hladký povrch. Krásný den
Petr Hracki (26. 12. 2018 13:08)
vysavač mám cca 2 týdny a od levého kartáčku se zacalo ozivat klepani. Vše jsem vyčistil, ale problém zůstává. Lze s tím něco dělat, nebo je nutné výrobek reklamovat?
Lukáš (27. 12. 2018 14:32)
Dobrý den, nejprve zkuste zkontrolovat zda není na kartáčku něco zachycené nebo zda není kartáček nějak deformován a jedna z částí nepřekáží plynulému otáčení. Případně i kartáček demontujte a zkontrolujte zda nejsou nějaké nečistoty pod ním. Pokud bude závada přetrvávat, tak bude třeba řešit reklamací robota. Postup jak postupovat v případě reklamace naleznete zde.
Petr Šrámek (20. 12. 2018 11:05)
Zdeněk (20. 12. 2018 11:09)
Dobrý den,
zde bude potřeba resetovat nastavení Wi-Fi. Doporučíme tyto kroky (robot musí být mimo dokovací stanici):
1) Zapnout vysavač hlavním vypínačem
2) Stisknout a přidržet tlačítko "VAC" na ovládacím panelu robota po dobu cca 3 sec.,
dokud vysavač dvakrát nepípne "beep, beep".
Nyní je WiFi resetováno a robot by již měl správně fungovat. V případě, že by Vám toto nepomohlo určitě nás kontaktujte.
Přejeme hezký den
Pavel (17. 12. 2018 16:06)
Lukáš (18. 12. 2018 10:13)
Dobrý den, k odstranění popisovaných potíží je nutné provést reset WiFi:
1) Zapnout vysavač hlavním vypínačem
2) Stisknout a přidržet tlačítko "VAC" na ovládacím panelu robota po dobu 3 sec.,
dokud vysavač dvakrát nepípne "beep, beep".
3) Nyní je WiFi resetováno a zákazník může vysavač nechat uklízet.
Pavel (20. 12. 2018 15:12)
Lukáš (20. 12. 2018 15:15)
Dobrý den, prozatím jsme od výrobce obdrželi pouze tuto informaci, jakmile obdržíme bližší vysvětlení, tak Vám jej zprostředkujeme.
Martina (17. 12. 2018 16:57)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. Abychom tento problém co nejdříve vyřešili, kontaktujte prosím náš servis
Michaela (18. 12. 2018 09:15)
Lukáš (18. 12. 2018 10:13)
Dobrý den, k odstranění popisovaných potíží je nutné provést reset WiFi:
1) Zapnout vysavač hlavním vypínačem
2) Stisknout a přidržet tlačítko "VAC" na ovládacím panelu robota po dobu 3 sec.,
dokud vysavač dvakrát nepípne "beep, beep".
3) Nyní je WiFi resetováno a zákazník může vysavač nechat uklízet.
Otta Horáček (27. 12. 2018 13:40)
Zdeněk (27. 12. 2018 14:16)
Dobrý den,
tímto provedete i reset Wi-Fi pokud již byl robot spárovaný. Po té by tato potíž měla přestat. Robot bude po resetu opět napárován, takže jej lze i nadále ovládat přes telefon.
Přeji pěkný den
Otta Horáček (27. 12. 2018 14:25)
Otta Horáček (28. 12. 2018 11:22)
Zdeněk (28. 12. 2018 11:37)
Dobrý den,
jsme rádi, že se podařil problém vyřešit.
Přejeme hezký den
Zdeněk (27. 12. 2018 16:00)
Dobrý den,
pokud i po resetu Wi-Fi stále robot vydádá stejný zvuk a vysá jen krátkou chvíli doporučíme reset wifi provést ještě jednou a nebo vyndání baterie z robota a odpojení základny a vyndání záložní baterie cca na 5 min, tím by se měl též provést reset. Pokud i přes toto vše budou stejné potíže, kontaktujte nás.
Přejeme hezký den
Michal (17. 12. 2018 21:44)
Lukáš (18. 12. 2018 10:12)
Dobrý den, k odstranění popisovaných potíží je nutné provést reset WiFi:
1) Zapnout vysavač hlavním vypínačem
2) Stisknout a přidržet tlačítko "VAC" na ovládacím panelu robota po dobu 3 sec.,
dokud vysavač dvakrát nepípne "beep, beep".
3) Nyní je WiFi resetováno a zákazník může vysavač nechat uklízet.
Michal (17. 12. 2018 21:46)
Kateřina (24. 09. 2018 10:55)
zakoupila jsem v srpnu vysavač, který si neporadí s přejezdy na koberec ( cca 1cm ). Je možné zakoupit ještě dvě sonické zdi abych ho mohla koberec ohraničt? Případně kolik stojí?
Děkuji za informaci.
Martina (24. 09. 2018 11:02)
Dobrý den, tento model se spíše doporučuje na tvrdé podlahy, koberce s nízkým vlasem do max. výšky 1,5 - 2 cm. Sonickou zeď lze dokoupit na našich stránkách zde
Lenka (19. 09. 2018 18:08)
Martina (20. 09. 2018 09:51)
Dobrý den, správné použití sonické zdi naleznete v manuálu na str. 15. Sonická zeď by neměla být od dobíjecí stanice dále než 1m. Dosah má potom 3m. Nejlepším umístěním je potom pevný bod, jako je např. skříň, komoda apod. V případě, že Vaše problémy budou přetrvávat nás neváhejte kontaktovat zde
Lenka (21. 09. 2018 07:55)
Lukáš (21. 09. 2018 09:01)
Dobrý den, ano máte pravdu zeď by měla být ve vzdálenosti min. 1 metr od dobíjecí stanice. Tak jak popisujete chování robota, tak se zdá, že paprsek z jedné strany runšen a zdruhé ne. Doporučím vyzkoušet různé umístění zdi, protože jestli najede z jedné nebo z druhé strany by nemělo mít na robota vliv. V případě, že by problémy přetrvávalyy bylo by nutné dát robot se zdí k reklamaci.
Martin (08. 09. 2018 06:49)
Aleš (08. 09. 2018 09:14)
Dobrý den, vysavač po nabití musí zůstat v nabíjecí základně. Tím je zaručeno optimální dobití baterie.
Miroslav Suchý (16. 08. 2018 11:23)
Předem děkuji za odpověď
Lukáš (16. 08. 2018 11:34)
Dobrý den, tento model doporučíme pro úklid maximálně 2-3 místností na jeden nabíjecí cyklus v případě funkce mopu pak na maximání plochu 40 m2. Takže při úklidu většího domu bude třeba úklid rozdělit do několika cyklů.
Lenka (30. 07. 2018 08:59)
Patrik (30. 07. 2018 16:55)
Dobrý den,
nezaznamenali jsme zatím žádný případ poškození PVC. Funkci UV lampy lze kdykoliv vypnout a robota lze nastavovat i bez připojení na wifi.
Jan (27. 07. 2018 16:48)
tento vysavač nevysává koberce žádného typu? Nebo je vhodný i pro vysávání koberců?
Děkuji za odpověď
Jan (27. 07. 2018 16:45)
tento vysavač nevysává koberce žádného typu? Nebo je vhodný i pro vysávání koberců?
Děkuji za odpověď
Martina (27. 07. 2018 17:40)
Dobrý den, tento model se doporučuje spíše na tvrdé podlahy, maximálně na koberce s nízkým vlasem.
Jan (25. 07. 2018 10:41)
Martina (25. 07. 2018 11:21)
Dobrý den, ano pokud bude robot spárován s telefon, nezáleží na tom, zda máte u obou přístrojů stejnou Wifi. Nastavíte si robota dle libosti např. ze zaměstnání či dovolené.
Milan (17. 07. 2018 18:21)
Dekuji.
Patrik (18. 07. 2018 15:05)
Dobrý den,
manuálně bohužel nelze napoprvé spárovat robota. Je nutné po otevření aplikace dát Wi-Fi Setting v dolní části aplikace a následovat 3 kroky, které aplikace uvádí. Jediné co je potřeba vyplnit je heslo k wifi.
Kamil Brich (12. 07. 2018 13:28)
Lukáš (12. 07. 2018 13:36)
Dobrý den, aplikaci pro ovládání tohoto vysavače stáhnete na Google Play pro android pod názvem QQ6W. Pro iOS na AppStore pod názvem Robot Clean.
Jirka (11. 07. 2018 11:54)
Lukáš (11. 07. 2018 13:17)
Dobrý den, toto je bohužel otázka na kterou neexituje jendoznačná odpověď. Záleží na hrubosti uklízeného povrchu a frekvenci použití. Dále pak na způsobu čištění samotné textýlie.
Jirka (11. 07. 2018 16:08)
jedná se mi o představu třeba na lině výměna 1x za 1, 5,10, nebo i více použití?
Zuzana (15. 06. 2018 23:22)
Katrin (16. 06. 2018 12:58)
Dobrý den, balení obsahuje nádobku na vodu, kde je potřeba umístit mopovací textilii, otevřít gumový uzávěr, naplnit nádobku vodou. Následně umístit nádobku na robotický vysavač.Pokyny pro použití mopování jsou uvedeny v návodu https://www.roboticky-vysavac.cz/cleanmate-qq6-pro/ke-stazeni#tabs.
Hanka (17. 05. 2018 13:43)
Martina (17. 05. 2018 14:06)
Dobrý den,
robot byl opravdu označen za nejlepší produkt roku 2018, viz poslední fotografie na našich stránkách.
Jolana (14. 05. 2018 08:25)
mám nový vysavač a po prvním úklidu jsem chtěla vyčistit nádobku na nečistoty, ale ta byla prázdná a všechny nečistoty (prach a drobky, vlasy) byly zachyceny na rotačním kartáči a vysavač si je vezl pod sebou... Měla jsem udělat ještě nějaký krok, aby se nečistoty dostaly do nádobky? Zdá se ale, že cesta od kartáče do nádobky je volná. Všechny kontrolky na vysavači svítily. I sání. Děkuji
Patrik (14. 05. 2018 13:54)
Dobrý den, bohužel bez bližších informací nelze určit, co je příčinou. Již jsme Vás kontakovali emailem.
Jolana (17. 05. 2018 09:00)
Lukáš (17. 05. 2018 09:06)
Dobrý den, poprosím o zaslání fotografií na náš email: [email protected]
Miroslava (03. 12. 2018 13:37)
mám s vysavačem stejný problém, jako příspěvěk výše. Několik vysátí proběhlo v pořádku, ale následně se nečistoty zachycují ve spod vysavače, nebo na kartáči a do sběrné nádobky již nedoputují. Můžete mi poradit postup jak dál?? Pravidelně vše čistím, ale nepomáhá to.
Děkuji
Martina (03. 12. 2018 13:47)
Dobrý den, pokud vysavač pravidelně udržován a čištěn, může se jednat o závadu v robotovi. V tomto případě bude nejlepším řešením robota zaslat k reklamaci. Podrobné informace naleznete na našich stránkách zde
Petr Šrámek (01. 04. 2018 11:08)
Lukáš (03. 04. 2018 10:30)
Dobrý den, heslo se zadává pro přístup k Vaší WIFI. Zadávate správné heslo? Pokud budou Vaše problémy přetrvávat, tak nás prosím kontaktujte zde.
Tomáš (22. 03. 2018 13:22)
Patrik (22. 03. 2018 16:24)
Dobrý den, tento robot jezdí podle svého speciálního algorytmu. Kvalita algorytmu není ale tak dobrá jako u dražších vysavačů, takže může přejíždět jedno místo i více krát, proto je vhodné tento model použít spíš do menších prostor.
Olga (20. 03. 2018 14:32)
uvažuji nad nákupem tohoto výrobku a mám dotaz ohledně toho vytírání. Vytírá zároveň s vysáváním nebo to musím nastavit jako další proces, až vše vysaje? A kolik vody vypouští do podlahy, když máme všude plovoucí podlahu, tak aby to nebylo příliš mokré a nám se tím pak nezkroutila podlaha?
Děkuji
Lukáš (20. 03. 2018 17:29)
Dobrý den, mopovací textilii a nádobku na vodu lze z robota odejmout a robot využívat pouze jako vysavač. Není potřeba vždy zároveň mopovat. Při nasazení mopu vysává a mopuje zároveň. Utěrka se před použitím navlhčí a po té je udržována vlhká - nepracuje s větším množstvím vody.
Jiří (14. 03. 2018 14:10)
Patrik (15. 03. 2018 17:04)
Dobrý den, bohužel nelze použít více stanic. Ohledně nastavení času není moc zřejmé, kde může být problém, proto Vás poprosím o kontakt přes naší poradnu.
Patrik (14. 03. 2018 17:25)
Dobrý den, dvě stanice bohužel není možné použít, ohledně nastavení času není moc zřejmé co konkrétně máte na mysli, proto Vás poprosím kontaktovat nás přes naší poradnu.
Radek (27. 02. 2018 11:14)
nechápu moc čas úklidu. To je potřeba dopředu dát vysavači vědět, jak dlouho má uklízet? On sám nepozná, že už všude byl a je uklizeno?
Děkuji.
Lukáš (27. 02. 2018 11:22)
Dobrý den, ano přesně tak. U tohoto modelu je třeba manuálně zadat čas po který bude robot uklízet. Zákazník volí délku dle velikosti a znečištění daných prostor.
Hana kudrnová (25. 02. 2018 20:25)
Patrik (26. 02. 2018 15:50)
Dobrý den, tento model přejede překážky do výšky 1 cm s ostrou hranou.
Martin (22. 02. 2018 07:09)
prosím je k dispozici náhradní LION baterie?
Lze zaměnit baterie mezi QQ-6S a QQ-6Pro?
Děkuji
Katrin (22. 02. 2018 08:41)
Dobrý den, náhradní Li-lon baterie prozatím dostupná není, baterie zaměnit bohužel nelze.
Hochman (28. 05. 2018 15:07)
protože mám i starší typ QQ-6S tak jsem do něj (při tvrzení,že baterie nejsou shodné) vzal tu slabší, a udělal jsem chybu,.
Obě baterie jsou stejně velké!
Lukáš (28. 05. 2018 15:22)
Dobrý den, baterie nejsou shodné. Model QQ-6 PRO je vybaven Li-Ion baterií kdy ostatní modely nejsou uzpůsobeny pro nabíjení tohoto typu baterií.
Hochman (29. 05. 2018 18:12)
proč tedy mají oba modely stejný typ nabíjecího adaptéru-(totožné hodnoty).
Děkuji
Hochman (29. 05. 2018 18:36)
nabíjecích baterií,přeji pěkný den,
Hochman
Hochman (29. 05. 2018 18:42)
při vystřídání obou baterií a vysavačů se nevyskytla vůbec žádná závada,
Hochman
Lukáš (30. 05. 2018 09:14)
Dobrý den, dle výrobce lze použít pouze baterie určené pro konkrétní model. V případě pozdější závady nemusí být autorizovaným servisem oprava uznána jako záruční.
Monika (01. 02. 2018 20:05)
Děkuji za odpověď.
Patrik (02. 02. 2018 13:20)
Dobrý den, odzkoušejte prosím přemístit stanici na více viditelné místo. Když přemístění nepomůže, kontaktujte nás přes naší poradnu.
Dana Putková (13. 01. 2018 19:49)
Patrik (15. 01. 2018 17:13)
Dobrý den, délka úklidu se nastavuje druhým tlačítkem z práve strany - ikona dvou šipek. Délku úklidu lze nastavit i přes dálkové ovládání nebo mobilní aplikaci. Jestliže se Vám nedaří čas nastavit, kontaktujte nás prosím přes naší poradnu.
Dana (19. 01. 2018 11:26)
Lukáš (19. 01. 2018 11:45)
Dobrý den, jestliže Vám nejde nastavit délku úklidu dle návodu (tlačítkem 5 - Time) , tak bude třeba výrobek reklamovat.
Lenka (05. 01. 2018 14:18)
a jde zapnout pouze funkce vysávání? Nebo vždy se zároveň vysává i vytírá?
Děkuji.
Patrik (05. 01. 2018 14:21)
Dobrý den, úklid lze provádět i zvlášť, stačí odstranit z robota mop s nádobkou.
Lenka (05. 01. 2018 10:16)
kolik stojí náhradní mop z mikrovlákna? A kdy bude k dispozici?
Děkuji.
Lukáš (05. 01. 2018 11:36)
Dobrý den, náhradní mop by měl být k dostání koncem tohoto měsíce, cena je prozatím neznámá.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.