Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač a mop 2v1
Concept VR3110 2v1 RoboCross Laser
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Concept VR3110 2v1 RoboCross Laser
Iveta (22. 01. 2024 13:36)
vysavac nechce vytírat. Vytira , ale “necaka” vodu na hadr . Pouze jezdí a tváři se ze vytira … nemohl by někdo zaslat foto vyjmutí nadzky na vodu? Chtěla bych se podívat, jestli tam jsou hadicky správně .
Nevíte, čím by to mohlo byt ? Děla takový zvuk v intervalu vodní pumpy, ale vodu nejspíš nestrika , je ta nim sucho .
Děkuji pekne
Lukáš (23. 01. 2024 08:45)
Dobrý den, doporučíme závadu řešit přímo se servisní podporou Concept.
Jandora (18. 10. 2023 12:46)
Lukáš (18. 10. 2023 13:14)
Dobrý den, je nám líto, ale o této závadě nemáme žádné informace. S novými modely pokud víme nejsou žádné problémy.
Markéta (11. 10. 2023 16:34)
Asi 14 se to stává při každém vysávání, takže vlastně úklid nikdy nedokončí. Baterie horká není.
Nemáte prosím radu jak to řešit, děkuji.
Lukáš (11. 10. 2023 16:36)
Dobrý den, dle popisu závady to vypadá na pokles kapacity baterie a robot již není schopen fungovat jak má. Pokud je robot ještě v záruce, tak bych jej doporučil reklamovat. V případě pozáruční závady bude třeba poptat náhradní baterii přímo v Conceptu.
Radka Šindelková (31. 07. 2023 10:41)
Mám vysavač krásné dva roky a dva měsíce, tzn. po záruce a přestal vysávat.
Zahlásí, že začíná vycouvá ze stanice a za cca 30 cm se zastaví, rozsvítí se červené, žádnou závadu nehlásí a to je vše. Pak zase zvolím nabíjení, tak těch 30 cm zajede zpět.
Pokud stojí volně v místnosti, roztočí se senzor, otočí se jednou dokola a zase červená.
V aplikaci kontrola detekce závad vše zelené na 100%.
Čím by to mohlo být?
Bohužel v Plzni jsem nenašla žádný pozáruční servis.
Lukáš (31. 07. 2023 10:56)
Dobrý den, doporučíme závadu řešit přímo se servisní podporou Concept.
A.H. (06. 05. 2023 17:38)
Lukáš (09. 05. 2023 08:37)
Dobrý den, dle popisu chování robota můžeme doporučit pouze jeho reklamaci.
Zuzana Siwková (03. 03. 2023 08:24)
Lukáš (03. 03. 2023 09:07)
Dobrý den, doporučíme vysavač řádně vyčistit včetně hlavního kartáče. Pokud toto nepomoůže, tak bude třeba řešit reklamací vysavače.
Zuzana Siwková (03. 03. 2023 15:10)
Vlasta Hudeckova (20. 01. 2023 15:56)
Martina (20. 01. 2023 16:13)
Dobrý den, pokud to není vyloženě nutné, laser by neměl být vůbec čištěn neodborně. V případě nějakých potíží by bylo nejlepším řešením kontaktovat přímo reklamační oddělení nebo robota odeslat ke kontrole.
Gabriela (31. 12. 2022 17:43)
Martina (02. 01. 2023 09:37)
Dobrý den, děláte vše správně. Pokud robot není schopen po nabití opět vyjet a dokončit úklid, bude pravděpodobně nějaký problém a doporučili bychom kontaktovat přímo podporu Concept
Filip (29. 12. 2022 21:50)
Vysavač vlastníme cca půl roku a po dobu, co ho máme se nám už po 3 z ničeho nic smazala mapa a musíme vždycky znovu načíst cely dům. Čeho je příčina?
Je problém, když máme ve 2 mobilních zařízení aplikaci a funguje na obou mobilech?
Díky za radu.
Martina (30. 12. 2022 09:32)
Dobrý den, aplikaci můžete mít staženou na více zařízeních, to ničemu nevadí. Může se jednat o slabý nebo přerušující signál WiFi, kdy se mapa úklidu nemusí uložit. Dále pokud robot nedokončí svůj úklid zajetím do stanice, nebo je přenášen. Poté se mapa úklidu také neuloží. Pokud se Vám uložená mapa po nějaké době sama od sebe smaže, zkuste provést reset robota a nové mapování.
Oldřich (03. 12. 2022 22:21)
Martina (05. 12. 2022 11:51)
Dobrý den, zkontorlujte, zda je kartáč správně vložený. Popřípadě můžete provést reset robota. V případě přetrvávajících problémů doporučíme reklamaci.
Petr Vacek (16. 11. 2022 08:51)
Lukáš (16. 11. 2022 08:52)
Dobrý den, nádobky u těchto dvou modelů nejsou kompatibilní.
Alena Soukupová (07. 11. 2022 10:44)
Lukáš (07. 11. 2022 10:45)
Dobrý den, dle popisu chování robota se bude zřejmě jednat o pokles kapacity baterie a bude třeba její výměna. Baterii bohužel nemáme v nabídce a tak doporučíme poptat přímo u Conceptu.
Filip (03. 08. 2022 20:31)
Před 2 měsíci jsem zakoupil roboticky vysavač. Od rozbalení, všechno v pořádku načetl cely dům a jezdil jak měl. Poslední 3 dny jezdí jak chce vysává dokola, kompletně nevysaje už cely dům a hlásí úklid hotov. Místnost, kterou vysal kompletně, teď vysaje pouze půlku a odjede. Na domě, se nic neměli, žádné dekorace všechno jak bylo. Prosím o radu. Děkuji
Martina (04. 08. 2022 08:02)
Dobrý den, poradili byhcom provést reset robota a nové mapování.
Filip (04. 08. 2022 13:00)
Martina (04. 08. 2022 13:12)
Dobrý den, reset provedete stisknutím obou tlačítek alespoň po dobu 3 sec. Pro novou mapu musíte robota spustit znovu k úklidu, aby si načetl celý otevřený prostor.
Pavla (30. 07. 2022 15:58)
Martina (01. 08. 2022 10:41)
Dobrý den, závada může být také v elektronice. V první řadě doporučím tvrdý restart pomocí tlačítka za prachovou nádobkou. Kde tlačítko najdete? Zasílám návod: https://www.my-concept.cz/img.asp?attid=14383906. Pokud tento restart nepomůže, poradili bychom zaslání robota k reklamaci.
Renata (04. 07. 2022 16:27)
Martina (04. 07. 2022 17:20)
Dobrý den, pro přízemí je nutné nechat robota projet alespoň 2x stejný prostor. jakmile si zajede do stanice, uloží si mapu úklidu, Následně robota přenesete pro první úklid i se stanicí do patra a spustíte nové skenování. Opět se doporučuje, aby robot tento prostor projel alespoň 2x. jakmile dokončí úklid, uloží se další mapa úklidu. poté podle toho, kde budete chtít uklízet, v historii map úklidu zvolíte vždy aktuální mapu. Není pak už potřeba přenášet dobíjecí stanici.
Pavel Motl (15. 05. 2022 12:26)
v aplikaci mi neukazuje dávkování vody. Tento model to neumí nebo je něco špatně? Případně prosím o radu.
Děkuji.
Martina (16. 05. 2022 10:34)
Dobrý den, při vložení nádobky 2v1 možnost nastavení průtoku vody je. Pokud se Vám tato možnost v aplikaci nezobrazuje, zkuste očistit kontakty.
HR (26. 04. 2022 18:49)
co se děje, když vysává a vytírá víc místností a dojde voda ......děkuji
Lukáš (27. 04. 2022 08:51)
Dobrý den, na těch 100 ml vytře cca 25 m². Vysavač nijak nepozná, že je modul bez vody a když voda dojde bude jen vysávat a mopovat suchým mopem.
Jan Stříbný (23. 04. 2022 21:12)
Pravděpodobně se nedokáže nabít.
Může mít jinou poruchu nebo něco dělám špatně nebo se může jednat o nějaké poškození z výroby?
Děkuji
Lukáš (25. 04. 2022 08:35)
Dobrý den, dle popisu chování, těžko určit v čem by mohl být problém a bude třeba řešit zasláním robota k servisní kontrole. V případě, že byl vysavač zakoupen v našem obchodě, tak prosím postupujte dle informcí uvedených zde.
Ivana (01. 03. 2022 09:52)
Lukáš (01. 03. 2022 10:33)
Dobrý den, pokud nelze měnit intenzitu sání, ani při vysávání mimo koberec a s jiným kartáčem bude třeba zaslat na reklamaci. Jinak se toto standartně děje, když máte nastavenou Funkci Carpet turbo kterou můžete využít, pokud máte v robotu nainstalovaný carpet kartáč. Aktivuje se v okamžiku, když vysavač najede na koberec. Automaticky zvýší sací výkon na maximum pro zajištění opravdu efektivního úklidu. Po návratu na tvrdé podlahy se vrátí k původnímu výkonu.
Ivana (01. 03. 2022 11:18)
Lukáš (01. 03. 2022 11:22)
Dobrý den, můžete vyzkoušet jiný kartáč zda se po výměmě a vrácení původního kartáče zpět závada neodstraní. Pokud nepomůže, tak řešit reklamací.
eva (16. 02. 2022 12:55)
Martina (16. 02. 2022 13:21)
Dobrý den, pro mopování je nutné vyměnit robotovi nádobku 2v1 s mopovací textílií. Jakmile nádobku nasadíte, doporučuje se textílie trochu navlhčit, než se prosákne voda z nádobky. Po spuštění robot automaticky začne propouštět vodu a dochází k vytírání.
Petr (15. 02. 2022 16:28)
Děkuji.
Lukáš (15. 02. 2022 17:07)
Dobrý den, doporučím vyzkoušet kompletní vyčištění nádobky, jestli zde není například vodní kámen. Pokud bude problém přetrvávat, tak bude nutná reklamace robota.
Andrea Medvecova (23. 01. 2022 14:42)
Martina (24. 01. 2022 10:10)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. V případě, že by problém i nadále přetrvával, doporučili byhcom robota reklamovat. Může se jednat o vadnou baterii robota, nebo špatnou dobíjecí stanici.
Jana (08. 01. 2022 09:49)
Lukáš (08. 01. 2022 10:02)
Dobrý den, doporučím vyzkoušet reset robota a vytvoření nové mapy, včetně zón. Pokud bude problém přetrvávat, tak nás určitě kontaktujte.
Jana (08. 01. 2022 10:08)
Lukáš (25. 11. 2021 09:18)
Děkuji
Lukáš (25. 11. 2021 10:24)
Dobrý den, v aplikaci klikněte na "více -> historie úklidu -> smazat mapu".
Lukáš (25. 11. 2021 12:19)
Kvetoslav Holis (18. 05. 2021 17:17)
Lukáš (18. 05. 2021 17:24)
Dobrý den, výrobce vždy uvádí největší možnou výdrž. Té docílíte při nejnižším sacím výkonu na hladkém povrchu. Pokud se i takto bude výdrž výrazně lišit, tak je možné vysavač reklamovat u svého prodejce.
Petr (12. 04. 2021 13:26)
Lukáš (12. 04. 2021 14:15)
Dobrý den, v tomto případě doporučíme provést reset robota. U zapnutého robota stiskněte tlačítko resetu, které najdete po oddělání nádobky. Vedle konektoru, takové utopené tlačítko (v manuálu je zobrazeno na straně 6 ). Robot by měl zhasnout. Po opětovném spuštění by již mělo vše fungovat, pokud by potíže přetrvávali, tak by bylo třeba řešit reklamací.
Lukas Turek (19. 02. 2021 19:46)
Lukáš (12. 04. 2021 14:16)
Dobrý den, doporučíme provést reset robota. U zapnutého robota stiskněte tlačítko resetu, které najdete po oddělání nádobky. Vedle konektoru, takové utopené tlačítko (v manuálu je zobrazeno na straně 6 ). Robot by měl zhasnout. Po opětovném spuštění by již mělo vše fungovat, pokud by potíže přetrvávali, tak by bylo třeba řešit reklamací.
Tomáš (18. 01. 2021 07:25)
Martina (18. 01. 2021 12:01)
Dobrý den, podmínkou pro možnost vrácení zboží do 45 dní je, že robot musí být zakoupen v období od 1.9. do 31.12.2020.
Milana Hýblová (25. 12. 2020 19:43)
Děkuji
Martina (28. 12. 2020 14:40)
Dobrý den, zkontrolujte signál Wi-Fi, dále v telefonu musí být zapnutá Wi-Fi a GPS, vypnutá data. Frekvence Wi-Fi sítě musí být 2,4GHz.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.