Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač a mop 3v1
Concept VR3210 3v1
Alternativy
Robotický vysavač a mop 2v1
Concept VR2110 2v1 RoboCross Gyro
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Gyroskopická navigace
- - Li-Ion baterie, výdrž až 180 min.
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač a mop 2v1
Concept VR3125 2v1 Perfect Clean Laser
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Laserová navigace, Li-Ion baterie
- - Prachový zásobník s aroma tabletu
- - Výdrž až 250 min., HEPA filtr
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 7 009,- Kč
Skladem > 5 ks
Odešleme v úterý
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo LASERBOT 650 WiFi
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Mluví česky, laserová navigace
- - Ovladatelný přes telefon
- - HEPA design filtr
Skladem > 5 ks
Odešleme v úterý
Diskuze Robotický vysavač a mop 3v1 Concept VR3210 3v1
Loučný Filip (28. 02. 2024 19:55)
Veronika (04. 03. 2024 19:26)
Dobrý den,
dle toho co popisujete se může jednat pouze o chybu v aplikaci, Doporučujeme zkontrolovat aktualizaci SW a provést aktualizaci aplikace. Frekvence pro spojení s wifi routerem je 2,4 Ghz zkontrolujte, zda párujete na správnou frekvenci, 5Ghz není podporována. Pokud vše je, jak má a stále nefunguje, Kontaktujte servisní středisko Conceptu, zda není nějaký problém s aplikací. Krásný den
Filipe (04. 03. 2024 16:13)
Dobrý den, doporučujeme vysavač resetovat do továrního nastavení metodou odstranění baterie z vysavače a vrácením baterie zpět. Konvenční resetování do továrního nastavení mimo tuto modetodu neexistuje.
Gabriela Magicová (01. 03. 2024 10:39)
Veronika (04. 03. 2024 20:47)
Dobrý den,
doporučujeme se obrátit přímo na servis Concept, může se jednat pouze o chybu se spojením s aplikací nebo wifi modulem robota. Krásný den
Vlaďka (12. 10. 2023 20:54)
Poradíte prosím čím by mohlo být , případně servis v Praze . Máme již po záruce . Děkuji
Lukáš (13. 10. 2023 09:14)
Dobrý den, dle popisu chování robota se bude jednat o pokles kapacity baterie a bude třeba její výměna. Baterii bohužel v nabídce nemáme a tak doporučíme se obrátit přímo na servis Concept.
Jindřich Valenta - Concept
Servisní oddělení
Vysokomýtská 1800
565 01 Choceň
Petr (12. 10. 2023 23:11)
Jan (18. 10. 2023 14:02)
Pavel K. (17. 12. 2023 13:42)
Jan Pokorný (03. 10. 2023 19:38)
Lukáš (04. 10. 2023 08:17)
Dobrý den, z uváděného problému se zdá že by mohly být zanešené či zkorodované plošky kontaktů na nádobce a vysavači. Doporučíme vyzkoušet (například nehtem) očistit tyto plošky.
Kristián Plesník (13. 05. 2023 12:50)
Děkuji a zdravím
Plesník.
Radka Formanova (04. 06. 2023 23:52)
Lukáš (15. 05. 2023 08:22)
Dobrý den,zkuste zkontrolovat gumovou zátku, kterou se uzavírá nádržka na vodu. V této zátce by měla být malá dírka skrz, aby mohl proudit vzduch a nevznikal tak v nádobce podtlak. Pokud by tam dírka nebyla, můžete ji zvětšit např. jehlou. Také je potřeba textilii před vytíráním navlhčit.
Ondřej Mitrovský (27. 05. 2023 09:25)
Radka Formanova (04. 06. 2023 23:58)
milan vesely (26. 04. 2023 16:29)
Lukáš (26. 04. 2023 16:35)
Dobrý den, jediným řešením bude servisní oprava - reklamace nebo v případě pozáruční závady - servis.
Tereza Hamakova (18. 04. 2023 16:32)
Špatně vysává do nádoby a veškerý borfel zůstává na kartáčku .
Moc díky !
Lukáš (18. 04. 2023 16:36)
Dobrý den, pokud je robot v záruce, tak je třeba jej reklamovat u svého prodejce.
Tereza Hamakova (17. 04. 2023 10:05)
Špatně vysává do nádoby a veškerý borfel zůstává na kartáčku .
Moc díky !
Lukáš (17. 04. 2023 10:20)
Dobrý den, jedná se o záruční opravu? Byl robot zakoupen u nás?
Tereza Hamakova (18. 04. 2023 16:33)
Dominik (06. 04. 2023 17:53)
Lukáš (11. 04. 2023 09:10)
Dobrý den, pokud nic z tohoto nepomohlo, tak bude třeba řešit reklamací vysavače. V případě, že byl vysavač zakoupen u nás, tak postupujte dle informací zde.
Jitka (27. 03. 2023 17:39)
Lukáš (28. 03. 2023 08:19)
Dobrý den, v tomto případě doporučíme robot reklamovat.
Klouda (14. 02. 2023 17:13)
Lukáš (14. 02. 2023 17:33)
Dobrý den, v případě problémů s párováním robota doporučíme kontaktovat přímo podporu Concept.
Svoboda Ladislav (25. 01. 2023 06:02)
robot po spuštění stále hlásí vložte nádobku na prach. Po hlášení se vypne a nenabíjí.
Lukáš (25. 01. 2023 11:06)
Dobrý den, doporučíme vyjmout nádobku a očistit na ní kontakt, stejně tak kontakt v robotu. Pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit reklmací vysavače.
Radek (21. 12. 2022 16:36)
mám dotaz ohledně robotického vysavače Concept VR1000. Když mu dám režim auto nebo obvodový režim tak se mu rozsvítí červená kontrolka u Domečku a přestane vysávat a jede do nabíječky. Nechal jsem ho nabíjet pře 12 hodin jak bylo napsáno v manuálu, ale pořád se vrazí do nabíječky.
Martina (21. 12. 2022 16:39)
Dobrý den, pokud vlastníte robota déle jak 2 roky, může se jednat o pokles kapacity baterie. V jiném případě bych doporučila kontaktovat přímo podporu Concept
Veronika (28. 12. 2022 13:56)
Lukáš (28. 12. 2022 14:15)
Dobrý den, dle popisu závady bude problém zřejmě v poklesu kapacity baterie, ale pokud je vysavač ještě v záruce, tak bych doporučil řešit jeho reklamací - kontrolou v autorizovaném servise.
Soňa (06. 12. 2022 15:34)
Lukáš (06. 12. 2022 15:51)
Dobrý den, v případě problémů s aplikací doporučíme se obrátit přímo na podporu Concept: [email protected]
marketa (27. 11. 2022 14:58)
Ráda bych se zeptala, zda je mopování nějak třeba zapnout?
Robotovi jsme dali nádržku s vodou a mopovací nástavec, zapli klasický úklid a nastavili nejvyšší dávkování vody. I přes to nezačal mopovat vůbec. Je tam na to nějaké speciální tlačítko v aplikaci, nebo děláme něco špatně?
moc děkuji za odpověd,
m.
Lukáš (28. 11. 2022 11:16)
Dobrý den,zkuste zkontrolovat gumovou zátku, kterou se uzavírá nádržka na vodu. V této zátce by měla být malá dírka skrz, aby mohl proudit vzduch a nevznikal tak v nádobce podtlak. Pokud by tam dírka nebyla, může ji zákazník zvětšit např. jehlou. Také je potřeba textilii před vytíráním navlhčit.
Filip (11. 11. 2022 00:02)
Mám pocit, že to přestalo fungovat po aktualizaci. Nějaké řešení? Děkuji
Lukáš (11. 11. 2022 09:30)
Dobrý den, doporučím zkontrolovat jaký máte v robotu vložen kartáč. Pokud máte nasazený Hardfloor kartáč, tak robot bude vždy vysávat na maximální sací výkon. Při použití Carpet kartáče regulovat výkon lze, ale pokud robot najede na koberec, nebo zacítí jiný větší odpor v kartáči, tak si také automaticky zvýší výkon a poté ho případně zase sníží.
Milan (04. 01. 2023 17:05)
Martina (04. 01. 2023 17:10)
Dobrý den, pokud robot vykazuje nějaké potíže či závady, doporučili bychom jeho odeslání k reklamaci.
Filip (13. 11. 2022 10:12)
Ano,
To všechno vím. Vysavač je koupeny cca 3,5 měsíce zpátky. Vůbec nic se nedělalo kartáč apod. Všechno původní. Síla výkonu jela bez problému a na jeden den, kdy to přestalo fungovat úplně. Pouze nejvyšší síla a potom můžu vypnout. Když změním třeba na střední, tak se změní pouze ikonka v aplikaci, ale s vysavačem vůbec nic.
Pavel (07. 01. 2023 13:03)
Jirka (28. 10. 2023 11:41)
Radek (29. 01. 2023 19:21)
Bezouška Vladimír (11. 12. 2022 14:14)
Lukáš (14. 11. 2022 10:00)
Dobrý den, v tom případě bude třeba řešit reklamací vysavače. Žádný podobný problém po aktualizaci neevidujeme.
Jana Vozková (24. 07. 2022 15:09)
Lukáš (25. 07. 2022 10:59)
Dobrý den, doporučíme nastavit dávkování vody na nejvyšší hodnotu a pokud ani v tomto režimu nebude voda dávkována, tak bude třeba řešit reklamací.
Radka Matyaskova (27. 06. 2022 15:36)
Lukáš (27. 06. 2022 15:39)
Dobrý den, doporučíme, řešit problém reklamací. Při reklamaci uvést všechny problémy, které s robotem máte.
Daniela (12. 05. 2022 15:53)
Vysavac doted v poradku vytiral (cca 6 mesicu), nicmene ted zmizela moznost mopu a aplikace pise, ze je odinstalovany. Vubec netusim, jak se to stalo a co s tim, aby se mi stirani vratilo do aplikace (a ano, mam spravy modul v robotu). Dekuji
Daniela (12. 05. 2022 15:26)
Vysavac doted v poradku vytiral (cca 6 mesicu), nicmene ted zmizela moznost mopu a aplikace pise, ze je odinstalovany. Vubec netusim, jak se to stalo a co s tim, aby se mi stirani vratilo do aplikace (a ano, mam spravy modul v robotu). Dekuji
Martina (12. 05. 2022 15:31)
Dobrý den, z uváděného problému se zdá že by mohly být zanešené či zkorodované plošky kontaktů na nádobce a vysavači. Doporučíme vyzkoušet (například nehtem) očistit tyto plošky.
Candra Vladimír (16. 04. 2022 22:33)
Martina (19. 04. 2022 10:34)
Dobrý den, pokud byl robot zakoupen u nás a je stále v záruce, doporučili bychom zaslání k reklamaci. V jiném případě je možné kontaktovat přímo podporu Concept
Ondřej Oharek (06. 03. 2022 15:18)
Ihned po zakoupení a provozování mi šel v aplikaci v průběhu kompletního úklidu měnit sací výkon. Teď po pár měsících to nejde a vysavač jede od začátku kompletního úklidu maximální výkon. A při změně v aplikaci na nižší stupně výkonu se nic nemění. V čem by mohl být problém, když předtím vše fungovalo?
Děkuji.
David (23. 09. 2022 21:46)
Pokud nelze měnit sací výkon tak provést kontrolu hlavního kartáče. Vysavač si bude řídit výkon podle odporu podlahy, takže i při nízkém výkonu pokud najede na koberec, tak výkon sám zvýší. Máme doma vinyl a zjistil jsem, že nastavovat výkon můžu jen se základním kartáčem. Pokud tam dám ten celochlupatý na tvrdé podlahy, tak jede pořád na maximální výkon.
Bezouška Vladimír (11. 12. 2022 14:16)
Lukáš (07. 03. 2022 09:34)
Dobrý den, dle popisu doporučím řešit reklamací robota.
Jirka (28. 02. 2022 21:53)
Lukáš (01. 03. 2022 09:17)
Dobrý den, dle popisu závady bude třeba řešit reklamací robota.
Silvie (04. 02. 2022 12:01)
Lukáš (04. 02. 2022 12:13)
Dobrý den, doporučím kompletně vyčistit nádobku na vodu a zkontrolovat, zda není ucpaná vodním kamenem. Pokud bude problém přetrvávat, tak bude nutná reklamace robota.
Lenka (19. 01. 2022 11:26)
Martina (19. 01. 2022 11:44)
Dobrý den, při výběru zónového čištění lze změnit sací výkon robota při právě probíhajícím úklidu, Nelze bohužel sací výkon uložit natrvalo.
Iveta Dobrozemska (15. 01. 2022 14:21)
Martina (17. 01. 2022 10:20)
Dobrý den, pokud je mapa úklidu uložená a nastavíte pouze zónové čištění, robot by měl automaticky uklidit pouze toto označené místo na mapě. Poradili bychom provést reset robota a zadat nové zónové čištění. V případě, že budou vaše problémy i nadále přetrvávat, byla by jedinou možností reklamace
David Jansta (16. 01. 2022 10:17)
Zdenek Zavoral (09. 01. 2022 13:31)
Lukáš (10. 01. 2022 09:33)
Dobrý den, dle popisu chování robota bude třeba řešt jeho reklamací.
Jana (08. 01. 2022 16:12)
Lukáš (10. 01. 2022 08:33)
Dobrý den, v případě, že robot nedávkuje vodu, tak bude třeba řešit reklamací u svého prodejce. V případě, že byl vysavač zakoupen u nás, tak postupujte dle informací zde.
Michal (18. 11. 2021 14:30)
Lukáš (22. 11. 2021 13:10)
Dobrý den, je nutné provést dva úklidy, robot neprovede nejdříve vysávání a poté vytírání v rámci jednoho úklidu. Nastavení UVC atd. není možné u plánovaného úklidu.
Klara Tumova (01. 01. 2021 20:01)
Martina Skalková (02. 07. 2021 22:16)
Robot při spuštění zahlásí, že zahajuje úklid a vzápětí svítí kontrolky červeně a nic se neděje.
Co s tím? Robot máme cca 3 měsíce a do této doby bylo vše v pořádku.
Děkuji za odpověď, Martina
Martina (07. 07. 2021 09:39)
Dobrý den, v případě, že je problém s úklidem robota a robot vykazuje chybu a nepomohl ani reset robota, bude nejlepším řešením obrátit se přímo na podporu Concept
Aleš (02. 01. 2021 10:19)
Dobrý den, mrzí nás potíže s robotem, zdá se, že se jedná o chybu nabíjení. Zkuste nejdříve očistit nabíjecí kontakty na robotovi, pokud by toot nepomohlo kontaktuje servis CONCEPT -https://www.my-concept.cz/default.asp?inc=inc/kontakt.htm
David Sluka (26. 12. 2020 16:30)
Martina (28. 12. 2020 17:11)
Dobrý den, pokud robot uklidí celkový prostor a úklid nebude přerušen, po zajetí do dobíjecí stanice si ukládá mapu místností. Pokud přenesete na první úklid společně s robotem i stanici, ze které vyjede v patře, robot si uloží mapu patra. Poté si pouze vyberete vhodnou mapu pro úklid.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.