Robotický vysavač
0 Kč
Diskuze Dobíjecí základna pro iRobot Roomba
Richard Kuba (11. 03. 2024 21:38)
Erika (14. 03. 2024 08:20)
Dobrý den,
nabíjení baterie přes externí zdroj by mělo fungovat. Žádná optická komunikace při nabíjení neprobíhá, maják na stanici a nárazníku robota slouží pouze k navigaci. Pokud se robot na stanici nenabijí, tak může být problém přímo ve stanici, v nabíjecích kontaktech robota (jsou zatavené a nedoléhají správně na kontakty na stanici) nebo přímo v elektronice robota. V tomto případě bychom doporučili odborný servis.
Petr Hinterholzinger (18. 02. 2023 19:19)
Martina (20. 02. 2023 15:28)
Dobrý den, pokud je vše v pořádku a očištěné (konatky apod.) bude pravděpodobně chyba v základní desce robota. Zde stojí za zmínku, že opravy a výměny základových desek se již moc nevyplácí, jelikož se jedná o poměrně drahou položku. Ovšem záleží na Vás. Pokud budete chtít robota zkontrolovat v servisním středisku, veškeré informace naleznete zde.
Pavel Bečica (05. 09. 2022 11:48)
Martina (05. 09. 2022 11:53)
Dobrý den, výstupní napětí je 3V, po zapojení a nabíjení by mělo být 22V.
Lenka (23. 08. 2022 19:28)
Martina (24. 08. 2022 09:16)
Dobrý den, zkontrolujte dobíjecí kontakty na stanici i na robotovi, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou a popřípadě je očistěte.
Karolína (16. 04. 2022 11:57)
máme model 786, koupila jsem novou originál baterii a cca po 2 měsících nesvítí dobíjecí základna. Musím koupit novou? Zkoušela jsem očistit, kabel je neporušený. Robot se nenabíjí
Děkuji za odpověď
Martina (19. 04. 2022 09:53)
Dobrý den, poradili bychom očistit dobíjecí kontakty na robotovi i na stanici. Mohou být zanesené nějakou nečistotou a robot poté není schopen správně zajet na stanici a dobíjet se. Dále zkontrolujte, zda je napájecí kabel do stanice správně zapojený. V případě přetrvávajících problémů nás kontaktujte a řešili bychom dále.
Roman Froněk (12. 04. 2022 18:42)
Lukáš (13. 04. 2022 08:27)
Dobrý den, dle popisu bude problém zřejmě v baterii vysavače a měla by stačit její výměna za novou.
Ivana (07. 03. 2022 09:24)
Lukáš (07. 03. 2022 10:16)
Dobrý den, u novějších modelů již nabíjení na přímo nejde. Bohužel žádnou jinou dobíjecí stanici v nabídce nemáme.
Veronika (16. 02. 2022 21:42)
Lukáš (17. 02. 2022 07:15)
Dobrý den, může se jednat i o pokles kapacity baterie, doporučím robot resetovat. Pokud bude problém přetrvávat, tak bude nutná reklamace.
Josef (21. 02. 2023 15:08)
Martina (21. 02. 2023 15:11)
Dobrý den, záleží na tom, jaký model robotického vysavače vlastníte. U každého je reset trochu jiný.
Vladislav (22. 12. 2021 10:37)
mám iRoombu 866 od roku 2015, v minulém roce jsem vyměnil baterii. Od včerejška nelze provést nabíjení vysavače, zelená kontrolka na základně trvale zrychleně bliká, na vysavači svítí kontrolka baterie, Clean, Clock, Schedule, ale nesvítí Spot. Po cca 30 minutách se objeví hláška Err5. Vysavač jsem resetoval, vytáhl a zpět dal baterii, očistil jsem všechny kontakty. Závada trvá. Můžete mi poradit, kde je chyba?
Děkuji za odpověď
Honza (15. 03. 2022 07:47)
Úplně stejnou závadu mám na své Roombě i já. Přesně jak to popisujete. Můžete být prosím tak laskavý a podělit se mnou, jestli se vám závadu nějak podařilo vyřešit? Výměna baterie? Nebo dobíjecí základny? Moc, moc vás prosím o odpověď, jestli se vám to nějak podařilo vyřešit.
Předem moc děkuji
Honza
Lukáš (22. 12. 2021 10:52)
Dobrý den, pokud jsou všechny kontakty čisté a baterie je funkční, tak bude třeba řešit servisní diagnostikou. Takto dle popisu nelze stanovit příčinu.
Tereza (14. 12. 2021 16:46)
mám robot Roomba, napájecí stanice svítí, když s robotem pohnu, ale sám robot nesvítí, ani kontrolka, že by byl vybitý.
Nevíte, čím by to mohlo být?
Martina (14. 12. 2021 16:49)
Dobrý den, poradili bychom zkontrolvoat dobíjecí kontakty jak na stanici, tak na robotovi, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou a popřípadě je očistit. Poté zkuste robota poslat do stanice a sledujte, zda se bude bez problémů nabíjet. V případě, že robot nebude reagovat, může být slabá baterie, kde bychom doporučili zakoupení nové. Pokud baterie v robotovi není starší jak 2 roky, bude problém pravděpodobně jinde a zde by bylo nutné řešit reklamací, či servisní opravou.
Milan (21. 11. 2021 00:23)
Lukáš (22. 11. 2021 10:04)
Dobrý den, s největší pravděpodobností bude chyba pouze v baterii robota a postačí její výměna.
Milan (30. 09. 2021 16:02)
Lukáš (30. 09. 2021 16:19)
Dobrý den, pro nacenění poptávaného dílu prosím kontaktujte naše servisní oddělení.
Eva (02. 06. 2021 19:57)
Martina (03. 06. 2021 08:12)
Dobrý den, mrzí nás vaše potíže s robotem. Bližší informace ohledně problému Vám zasílám na e-mail.
Michal (19. 10. 2020 20:30)
Michal
Petr čechlovský (13. 10. 2020 20:15)
S pozdravem
Petr
Lukáš (14. 10. 2020 08:47)
Dobrý den, doporučím zakoupení nové stanice, pokud by i po té závada přetrvávala, tak bude problém v robotu a bude třeba servisní opravy. Novou stanici bude možné do 14 dní od zakoupení vrátit.
Tomas (07. 09. 2020 23:31)
Veronika (08. 09. 2020 11:39)
Dobrý den,
ano, můžete přikoupit další základnu pro další podlaží, robot ji automaticky najde bez nastavování.U tohoto modelu je to ale trochu zbytečné, když robot dokáže si pamatovat více pdolaží a není nutné přenášet pokaždé stanici, stačí v aplikaci si zvolit podlaží a přenášet jen robota. Krásný den
Petra Krčmářová (13. 04. 2020 10:55)
Vlastním irobota roombu 966 a robot nenachází homebase stanici. Pokaždé na ni zprudka najede, ani nezpomalí. Většinou skončí vybitý a stanice je mimo její stabilni místo. Všimla jsem si, že přestal vnímat i nábytek (vůbec nezpomalí) . Celé dva roky byl naprosto bezproblémový.
Martin (13. 04. 2020 15:36)
Dobrý den, v tomto případě doporučím robota reklamovat. Reklamujte jak robota tak dokovací stanici.
Aleš (29. 07. 2019 20:36)
Jan (30. 07. 2019 12:02)
Dobrý den, dobíjecí stanice je vhodná pro všechny modelové řady iRobotu Roomba. Reaguje stejně na staré modely s Ni-MH baterií, tak i na nové, které jsou vybavené bateriemi Li-Ion.
Michal Křetínský (17. 07. 2019 22:05)
Lukáš (18. 07. 2019 09:23)
Dobrý den, dle popisu závady bude problém zřejmě na trafu a dobíjecí stanice by měla být v pořádku. Pro zakoupení trafa prosím kontaktujte naše servisní oddělení.
Martin Gancarčík (15. 04. 2019 17:16)
Roman Vorech (11. 04. 2019 17:42)
Martina (11. 04. 2019 17:54)
Dobrý den, nové dobíjecí stanice mají úsporný režim, tudíž se v průběhu nabíjení kontrolky jak na stanici tak na robotovi po chvíli zhasnou. Pokud by se ovšem robot nedobíjel, kontaktujte prosím náš zákaznický servis
Klara (10. 10. 2018 16:18)
Prosim o radu ... mam očištěné kontaktní plochy i jsem pohnula robotem ... roomba blika a nenabiji se ... ????
Lukáš (10. 10. 2018 16:21)
Dobrý den, jaký model iRobot Roomba vlastníte?
Lenka (23. 08. 2018 12:42)
Lukáš (23. 08. 2018 13:04)
Dobrý den, pokud kontrolka bliká, tak nedochází k dobíjení - při dobíjení by měla kontrolka trvale svítit. Zkuste robotem pohnout, tak došlo k nabíjení, případně zkuste kontaktní plochy na robotu a dobíjecí stanici očistit.
Ríša (22. 07. 2021 12:35)
Roomba 780
Lukáš (22. 07. 2021 12:41)
Dobrý den, na adaptéru by měla kontrolka určitě trvale svítit, blikání dobíjecí stanice je v pořádku, trvale se musí rozsvítit až při spojení kontaktů s robotem. Doporučím ještě odzkoušet zapojení robota napřímo bez dobíjecí stanice - zapojení konektoru z trafa přímo do zdířky na boku robota. Pokud se takto bude robot nabíjet v pořádku, tak bude třeba konektor opakovaně cca 20 krát do robota vsunout a vysunout a po té zdířku ještě profouknout vzduchem. Po té opět vyzkoušejte nabíjení pře dobíjecí stanici.
Vladimír Bublík (27. 11. 2021 21:49)
Silvia Eisenbruková (18. 07. 2018 12:10)
Lukáš (18. 07. 2018 13:06)
Dobrý den, Vámi uvedené číslo není označení modelu. Číslo medelu se nachází na spodní straně nad levýn kolem. Tato dobíjecí stanice je určena pro všechny modelové řady iRobot Roomba.
Simona Malůšová (28. 04. 2018 21:03)
Patrik (30. 04. 2018 10:32)
Dobrý den, kontaktujte nás prosím přes email pro přesnější určení příčiny Vašeho problému.
David Návara (27. 04. 2018 07:44)
bude tato dokovací stanice fungovat s jakýmkoliv modelem (mám 610)? Je potřeba nějaké dodatečné nastavení? Z ničeho nic mi přestala nabíjet/svítit dokovací stanice (byla třetím rokem stále pod proudem). Večer fungovala, ráno byla zhasnutá stejně jako vysavač, očištění ani jiná běžná údržba nepomohla. Vyřeším tento problém (pravděpodobně) koupí nové stanice?
Martina (27. 04. 2018 09:46)
Dobrý den,
mrzí nás, že máte potíže se stanicí. Dobíjecí stanice je kompatibilní s jakýmkoliv robotickým vysavačem, tudíž nebudete mít problém robota nabíjet. Adaptér je přímo integrován v základně. Lze zde použít i napájecí kabel ze starší dobíjecí stanice. Momentálně tyto stanice nemáme skladem, očekáváme jejich naskladnění v brzkém termínu.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.
Mohlo by Vás také zajímat
Napájecí kabel 2m
- - Neoriginální příslušenství
- - Délka 2m
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 39,- Kč
Skladem > 5 ks
Odešleme v úterý
Napájecí kabel 3m
- - Neoriginální příslušenství
- - Délka 3m
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 79,- Kč
Skladem > 5 ks
Odešleme v úterý
Napájecí kabel 5m
- - Neoriginální příslušenství
- - Délka 5m
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 129,- Kč
Skladem > 5 ks
Odešleme v úterý