Robotický vysavač
0 Kč
Bazénový vysavač
Dolphin 2001
Diskuze Bazénový vysavač Dolphin 2001
Jitka (24. 06. 2023 17:17)
vysavač mám již delší dobu , loni se párkrát stalo(tuším v začátku sezony) ,že se náhle po nějakých pěti minutách provozu zastavil.Řešením bylo vyndání ze zásuvky a znovu spuštění a vše pak fungovalo standardně. Letos ten samý problém , ale bohužel již nezabralo vyndani ze zasuvky neboť při dalším startu se cela vec opakuje stale dokola ....po cca pěti minutach(mozna je to po zmapovani bazenu) se zkratka zastavi a stojí.Zkusila jsem samozrejme i jen tlačitkem vypnout/ zapnout, ale v tom případě jede kousek dopředu , kousek dozadu a stop....Prosím o radu, co by mohlo byt pricinou a jak rešit.Domnivam se totiž, že by se to mohlo vyrešit prehranim software,ale nevim , jsk ted postupovat.
Dekuji za radu.
Jitka
Zdeněk (26. 06. 2023 08:53)
Dobrý den,
zde bude potřeba dát robota na servis. Podle Vašeho popisu, může mít závada více příčin. Postup servisu naleznete zde: https://www.roboticky-vysavac.cz/servis .
Přejeme pěkný den
Petr Piskor (06. 06. 2023 06:11)
Zdeněk (06. 06. 2023 09:34)
Dobrý den,
můžete vyzkoušet pustit robota bez filtračního vaku. Dále pokud máte na robotovi WonderBrush kartáče, obvykle trvá delší dobu, něž tyto změknou, nasají vodu a následně se robot ponoří. Zejména na začátku sezóny může toto trvat delší čas.
Pokud nic z výše uvedeného nepomůže, bude nutné dát robota na servis. Servis Vám rádi zajistíme, postupu naleznete zde: https://www.roboticky-vysavac.cz/servis .
Přejeme pěkný den
R.Kloudova (13. 05. 2021 19:01)
Lukáš (14. 05. 2021 09:18)
Dobrý den, zřejmě bude závada v elektornice vysavače nebo motorové části. Doporučíme zaslat robot k servisní diagnostice a následné opravě.
j.mikula (07. 05. 2021 23:42)
problémů až na dobu čištění která je 6 hodin ( v manualu je psáno 3 hodiny ) původní majitel ho měl v servisu kde mu prý něco měnili v nastavení nebo softwaru sám neví, je to závada nebo je to OK, v případě zaávady na kolik by přišlo dát do nastavení podle popisu ? děkuju za info
Martina (10. 05. 2021 09:34)
Dobrý den, pokud byl proveden upgrade SW, vysavač může jezdit delší dobu, než je psáno v manuálu. Není to závadou. V případě, že budete chtít čistící cyklus zkrátit, stačí robota vypnout pomocí trafa. V případě, že budete chtít provést kontrolu přístroje a jeho opravu, bylo by nutné zaslání do servisního střediska.
JIRI KRS (01. 07. 2020 20:50)
Michal (02. 07. 2020 08:42)
Dobrý den, záleží, jak wonderbrush kartáče skladujete - měly by být neustále vlhké, tudíž doporučujeme je uchovávat v igelitovém sáčku a pokropit vodou, nejlépe bez přístupu vzduchu. A pásy se mají tendenci po čase natáhnout, je to přirozená vlastnost gumy. Náhradní jsou u nás dostupné.
Lukáš (02. 07. 2020 08:42)
Dobrý den, wonderbrush kartáče jsou bohužel náchylnější na poškození, pro skladování těchto kartáčů doporučujeme vlhké kartáče omotat folií, tak aby nedošlo k jejich vysychání. Po 5 letech je dost pravděpodobné, že bude pás již třeba vyměnit za nový celoozubený nebo tento s výstupky dle toho jaké na vysavači máte.
Josef Ladman (04. 10. 2019 07:45)
Jiří Weis (02. 06. 2021 08:32)
Prosím info na 777477299.
Karel (28. 06. 2022 13:19)
Lukáš (04. 10. 2019 08:33)
Dobrý den, pro zjištění závady bude nutná diagnostika vysavače. Rádi Vám s opravou pomůžeme, kontaktujte prosím naše servisní oddělení.
Martin Krumich (09. 07. 2019 10:49)
děkuji
mk
Jan (09. 07. 2019 11:25)
Dobrý den, korekturu kabelu provadí autorizovaný servis, včetně diagnosticky a testování vysavače, jak postupovat u pozáručního servisu naleznete zde . Domácí úpravy bych moc nedoporučil, mohlo by dojít k poškození trafa či jiných komponentů.
jana harantová (25. 04. 2019 12:46)
Chvátal (23. 03. 2019 15:19)
Katrin (23. 03. 2019 15:30)
Dobrý den,
mrzí nás, že máte s vysavačem problémy. Může se jednat o zavzdušnění robota a nebo ucpání filtračního sáčku. Doporučujeme sáček vyndat a ponořovat robota do vody tak, aby postupně nabral vodu. Po chvíli by měl klesnout ke dnu. Mohou z něj ještě chvíli vycházet vzduchové bubliny. Pokud máte sáček déle jak 2-3 sezóny, doporučujeme ho vyměnit. Krásný den
Jiří Kraus (07. 05. 2018 09:34)
potřeboval bych u vysavače vyměnit zpětné klapky (podle obrázku v manuálu se jedná o položku č.5 ) dá se tento díl u vás objednat.
Petr Skopal (17. 04. 2018 22:06)
děkuji Skopal
Lukáš (18. 04. 2018 08:30)
Dobrý den, ano tento model bude pro Váš bazén vhodný. Případně lze volit model Dolphin E20 nebo Zodiac CyclonX RC 4100.
Anna Kohoutková (30. 07. 2017 15:24)
máme již robotický vysavač 3 roky, jsme doposud velmi spokojeni, při posledním vpuštění do bazénu a následném zapnutí se nám robot posune po dně pouze 50cm a zastaví se. Co vše máme zkontrolovat ?
Lukáš (31. 07. 2017 10:13)
Dobrý den, doporučuji zkontrolovat pojezdové pásy z vnitřní strany zda nejsou stržené drážky. Jinak budou zřejmě opotřebované hnací řemeny uvnitř robota nebo bude závada způsobena něčím jiným a bude potřeba provést diagnostiku servisním technikem. Ohledně servisní opravy nás můžete kontaktovat zde.
Marek Lukeš (10. 06. 2017 07:57)
Zdeněk (10. 06. 2017 09:11)
Dobrý den,
toto může být také tím, že bazén je po zimě více znečištěn. V tom případě, když robot jezdí po dně se velmi rychle zanese filtrační vak nečistotama a robot pak nemá požadovaný výkon - proto není schopen dále vyjed na stěny. Může to být také řasou, což poznáte pohledem (zelené stěny), případně omakem stěn zda na nich není sliz. Ohledně nezajíždění do oblouků, toto může být opět způsobeno zanesením filtračního koše - nebo stavem vody v bazénu. Doporučíme zkontrolvoat PH vody a také chemii - případně udělat tzv. šokovačku s chemií. Také zkontrolovat stav filtračního vaku. Pokud by nic z výše uvedeného nepomohlo, bude potřeba dát robota na servis.
Přeji pěkný den
Marek (28. 03. 2017 14:56)
Lukáš (28. 03. 2017 15:32)
Dobrý den,
toto může být způsobeno více faktory. Zkontrolujte zda je filtrační vak čistý - pokud se vak zanese nemá robot takový přítlak aby se udržel na stěně. Dále mohou být stěny zaneseny řasou, robot tak může mít problém pohybovat se potom to kluzkém povrchu - bude třeba bazén nejdříve ručně vyčistit. Dále je dobré zkontrolovat zda nemá teplota vody méně jak 15 stupňů Celsia a také PH vody. Ještě je možné zkontrolovat zda nejsou poškozené nebo prověšené pojezdové pásy robota.
Ivana Lipšová (12. 06. 2018 02:27)
Patrik (12. 06. 2018 09:12)
Dobrý den,
robotické vysavače do bazénu slouží na udržování čistoty v bazénu a tím se předchazí tvorbě řas a usazování jiných nečistot. V případě zanedbání údržby bazénu před použitím robotického vysavače, nemusí fungovat robot správně.
Radek (28. 06. 2016 14:34)
Nebo rovnou čtyř metrový kabel s těmito konektory .
Děkuji
Jirka (28. 06. 2016 17:51)
jaké konektory máte na mysli? Můžu poprosit o odeslání fotek na email [email protected]. Děkuji. S pozdravem roboticky-vysavac
Richard Dadák (30. 06. 2015 19:03)
máte návod, jak vyměnit klasické kartáče za Wonder brush. Děkuji
Patrik (01. 07. 2015 16:44)
manuál jak vyměnit kartáče za Wonderbrush bohužel nemáme. Momentálně zjišťujeme dostupnost u výrobce a jakmile budeme mít nějaké bližší info, budeme Vás kontaktovat na email. Jestliže budete chtít provést výměnu ihned, můžete nás kontaktovat na naší infolince 774 810 810 kde Vám určite kolegové poradí jak kartáče vyměnit.
karolina kroupová (14. 06. 2015 23:41)
Jirka (15. 06. 2015 09:44)
robot si ve svém cyklu pokaždé nejezdí na stěnu. Věnuje se dnu i stěnám na přeskáčku. Právě proto je robota důležité používat několikrát týdně, abychom eliminovali, že nám některá místa vynechá. Toto nelze nikde nastavit, je to dáno softwarem robota, ale každopádně je to takto správně.
Ivan Navrátil (21. 04. 2014 19:21)
Jirka (22. 04. 2014 09:32)
máte na mysli kabel od trafa do sítě, nebo od robota k trafu?
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.