Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač a mop 2v1
ETA Aron 2512 90000
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 ETA Aron 2512 90000
Jakub Andrýsek (19. 02. 2024 18:25)
Lukáš (20. 02. 2024 09:12)
Dobrý den, pokud je robot ještě v záruce, tak jej doporučíme reklamovat. Pro pozáruční opravu vysavače doporučíme využít jedno z uvedených servisních míst ETA.
Dagmar (04. 02. 2024 10:09)
když jsme robota spouštěli, chtělo to zmapovat místnosti. Zmapovali jsme pouze dvě, jelikož další nebyly hotové. Když chci, aby robot jezdil i do další nové místnosti, musíme nějak znovu zmapovat prostor uklízení nebo stačí jen nechat otevřené dveře a robot si poradí?
Děkuji
Lukáš (05. 02. 2024 10:13)
Dobrý den, tento model nemá možnost uložení mapy. Postačí vám tedy v dalším úklidu nechat dveře otevřené a robot, tak uklidí všude kde bude mít přístup.
Luboš (27. 10. 2023 09:34)
Jitka (05. 10. 2023 12:54)
Lukáš (05. 10. 2023 13:17)
Dobrý den, pokud se robot chová takto nestandardně, tak doporučíme řešit jeho reklamací. Pokud byl vysavač zakoupen v našem eshopu, tak postup pro reklamaci naleznete zde.
Monika (05. 10. 2023 09:34)
Lukáš (05. 10. 2023 09:57)
Dobrý den, pro pozáruční opravu vysavače doporučíme využít jednoho z uvedených servisních míst ETA.
David (01. 08. 2023 21:13)
Lukáš (02. 08. 2023 08:19)
Dobrý den, pokud se robot chová takto nestandardně, tak doporučíme řešit jeho reklamací. Pokud byl vysavač zakoupen v našem eshopu, tak postup pro reklamaci naleznete zde.
David (31. 07. 2023 20:47)
Lukáš (01. 08. 2023 13:23)
Dobrý den, pane Vítku, doporučuji zkusit úplně zrušit naplánovaný úklid a poté jej znovu nastavit. V případě, že by i poté potíže přetrvávaly, tak doporučuji robota vypnout hl. tlačítkem a nechat jej tak 30 min až 1 hodinu ve vypnutém stavu, poté jej zapnout a nechat načíst systém vysavače. Pokud by ani tohle popisované potíže neodstranilo, tak pak jej jedině předat na servis značky ETA, který danou situaci prověří.
David (01. 08. 2023 21:11)
Lukáš (02. 08. 2023 08:18)
Dobrý den, pokud se robot chová takto nestandardně, tak doporučíme řešit jeho reklamací. Pokud byl vysavač zakoupen v našem eshopu, tak postup pro reklamaci naleznete zde.
Emilie (04. 06. 2023 12:15)
Lukáš (05. 06. 2023 09:03)
Dobrý den, pokud robot nemopuje, tak doporučíme jej reklamovat. Případně řešit pozáručním servisem přímo u ETY.
Šárka Kindlová (27. 05. 2023 08:34)
Lukáš (29. 05. 2023 08:13)
Dobrý den, tento údaj výrobce neuvádí. Ano, je možné že se baterie za tuto dobu vybije, protože má robot nějaký odběr i v režimu spánku. Pokud chcete mít robot vždy připraven nabitý k provozu, tak je dobré jej ponechávat v nabíjecí stanici.
Ilona Douier (19. 04. 2023 19:18)
I když nabijime přes kabel i v nabíjecí stanici po chvilce nabíjení začne pipat a svítit červeně.dekuji za každé informace
Byl koupelny jako dárek doma máme už dva vysavače Eta a toto se nám u nich nikdy nestalo….
Lukáš (20. 04. 2023 08:22)
Dobrý den, doporučili bychom zkusit baterii z vysavače vyjmout a nechat cca 30 min odpojenou. Po té vrátit do vysavače. Pokud by toto nepomohlo, tak by bylo třeba řešit reklamací.
Markéta (26. 12. 2022 19:52)
Lukáš (27. 12. 2022 09:12)
Dobrý den, vysavači nelze nijak naplánovat trasu úklidu, toto si vysavač určuje sám.
Lucie (24. 11. 2022 20:24)
jak uvést robota do stavu spánku v dokovací stanici?
Když je stanice pod proudem, tak nelze Arona uvést do režimu spánku. Když ji vytáhnu ze sítě, tak ho podle pokynů uvedu do režimu spánku ale když stanici dám do sítě, tak se ihned začne nabíjet i když je na 100% a rozsvítí se zpět do aktivního režimu.
Je to normální, nebo mám vadný kus?
Lukáš (25. 11. 2022 08:21)
Dobrý den, v dobíjecí stanici bude robot vždy připraven k použití. Zde není možnost uvést robot do režimu spánku.
Pavla (24. 10. 2022 08:55)
Vysavač na plovoucí podlaze dokončí úklid a zajede do nabíjecí stanice, nebo se přepne do režimu spánku, když ji nemá v místnosti.
Pokud však uklízí místnost s kobercem, uklízí pořád, až do vybití baterie. Nezajede do nabíjecí stanice, ani se nepřepne do režimu spánku. Z počátku to nedělal a úklid dokončoval. Mám ho půl roku. Co s tím?
Lukáš (24. 10. 2022 09:32)
Dobrý den, pokud se robot chová takto nestandardně, tak bude třeba řešit kontrolou v autorizovaném servise.
Libor78 (02. 10. 2022 22:21)
Lukáš (03. 10. 2022 10:10)
Dobrý den, těžko říci proč se zvuk objeví pouze při zajíždění do stanice. Nicméně jediné co můžeme doporučit je vysavač s touto závadou reklamovat.
Hördler (01. 10. 2022 16:11)
Lukáš (03. 10. 2022 09:16)
Dobrý den, ano, tento model má senzory pro bezdotykové rozpoznání překážek.
Dana (29. 06. 2022 14:57)
Lukáš (29. 06. 2022 15:01)
Dobrý den, tento model nemá funkci rozpoznání koberců.
Iveta (25. 02. 2022 18:11)
Lukáš (28. 02. 2022 10:45)
Dorbý den, doporučíme mopování spouštět přes aplikaci. Případně by bylo třeba řešit reklamací robota.
Veronika (01. 02. 2022 18:13)
Lukáš (02. 02. 2022 09:22)
Dobrý den, nádobka může být znečištěná například vodním kamenem a následné může docházet k nepropouštění vody. Doporučím kompletní vyčištění a pokud bude problém přetrvávat, tak reklamaci.
ivan holubář (09. 01. 2022 12:27)
Lukáš (10. 01. 2022 09:12)
Dobrý den, výrobce neuvádí jak dlouho by měl v max. režimu robot vysávat. Doporučím odzkoušet snížit výkon na minimum a zjistit jak dlouho v tomto režimu dokáže robot pracovat. Pokud bude doba výrazně nižší než uváděných 120 min. tak doporučím řešit reklamcí.
Adam (13. 12. 2021 11:13)
Chci se zeptat, jak vysavač funguje, když je naprogramovaný na přízemí a já ho přenesu do patra, co mám spustit.
Lukáš (13. 12. 2021 11:17)
Dobrý den, tento model sice mapy zaznamenává, ale neorientuje se pomocí toho. Přenést jej klidně můžete včetně dobíjecí základny a běžně spustit.
Libor78 (14. 11. 2021 20:13)
Lukáš (15. 11. 2021 10:49)
Dobrý den, ne tuto funkci vysavač nemá. Je třeba jej na dané místo donést a pak spustit lokální úklid buď tlačítkem na vysavači nebo v aplikaci.
Sentinel (25. 04. 2021 00:38)
Lukáš (26. 04. 2021 08:50)
Dobrý den, ano, součástí balení je virtuální stěna.
Petr Nieslanik (02. 03. 2021 21:23)
Máme v obývacím pokoji malý koberec a kdybych chtěl mopovat kolem něho ,aby tam nenajel .
Předem děkuji za odpověď.
Lukáš (03. 03. 2021 08:39)
Dobrý den, je nám líto, ale tento model nemá senzor pro zaznamenání magnetické pásky.
Veronika (07. 06. 2021 14:08)
Lukáš (07. 06. 2021 14:41)
Dobrý den, k vymezení prostor je možné použít virtuální stěny, která je součástí balení případně pomocí nějaké fyzické překážky.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.