Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač a mop 2v1
ETA Felix 1226 90000
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 ETA Felix 1226 90000
Kateřina (14. 02. 2024 11:31)
Lukáš (14. 02. 2024 11:45)
Dobrý den, těžko takto říci v čem je problém. Doporučíme vysavač řádně vyčistit a to včetně nabíjecích kontaktů a pokud by toto nepomohlo, tak řešit reklamací u svého prodejce případně pozáruční opravou v servise ETA.
Petr (24. 01. 2024 16:08)
Lukáš (24. 01. 2024 16:12)
Dobrý den, v tom případě doporučíme robota reklamovat u svého prodejce. V případě pozáruční závady řešit se servisem ETA: [email protected]
Romeo (20. 01. 2024 20:00)
Lukáš (22. 01. 2024 10:45)
Dobrý den, robot může mít problém s hustotou koberce nebo výškou jeho vlasu. Záleží jestli dříve na koberci dokázal pracovat bez problémů nebo se jedná o problém u nového koberce.
Karin Geislerová (18. 11. 2023 11:07)
karelok (19. 01. 2024 13:59)
Jako nouzové řešení lze podložit zadní část robota špalíkem, aby se kontakty přiblížili k destičce.
Myslím, že tady se kolegům z ETA něco nepovedlo….
Lukáš (18. 11. 2023 12:03)
Dobrý den, ano mohlo by se jednat o chybu baterie, ale doporučil bych toto konzultovat přímo s podporou ETA: [email protected] kde Vám budou schopni přesně poradit a případně i nabídnout baterii.
Timea (19. 09. 2023 13:01)
Lukáš (19. 09. 2023 13:08)
Dobrý den, tento model nemá možnost vymezení prostor za pomocí magnetické pásky nebo jiného systému.
Wendy (08. 08. 2023 08:30)
Lukáš (08. 08. 2023 09:57)
Dobrý den, doporučíme vyčistit kartáč, pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit reklamací případně pozáručním servisem v servise ETA.
Kateřina (01. 02. 2023 13:18)
Martina (01. 02. 2023 13:20)
Dobrý den, může se jednat o problém se senzory, nebo s koly robota. Pro více informací bychom poradili kontaktovat přímo podporu ETA.
Veronika (22. 12. 2022 07:31)
Lukáš (22. 12. 2022 10:37)
Dobrý den, dle popisu závady vysavače bychom doporučili řešit jeho reklamací.
Jaroslav Vacek (09. 11. 2022 11:56)
Martina (09. 11. 2022 12:18)
Dobrý den, zkontrolujte dobíjecí kontakty na robotovi i na stanici, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou. Pokud bude robot stále vyjíždět ze stanice, vypněte ho hlavním vypínačem a vyčkejte pár minut, než ho znovu zapnete.
Kristýna (06. 08. 2022 17:42)
Lukáš (08. 08. 2022 08:17)
Dobrý den, v případě, že je vysavač ještě v záruce, tak doporučíme jej reklamovat. V případě pozáruční závady doporučíme obrátit se přímo na servis ETA.
Lenka (23. 07. 2022 13:16)
Veronika (23. 07. 2022 13:33)
Dobrý den,
záleží na četnosti úklidu a dobíjení, mohlo by se tedy již jednat o konec životnosti baterie. Doporučujeme zaslat robota i se stanicí k prohlídce, zda probíhá vše v pořádku a zda se jedná opravdu jen o opotřebení baterie. Krásný den
Barbora (16. 03. 2022 21:09)
Martina (17. 03. 2022 08:10)
Dobrý den, může se jednat o problém s modulem kola. Pokud je robot stále v záruce a byl zakoupen u nás, doporučili bychom zaslání k reklamaci. V případě, že byl robot zakoupen u jiného prodejce, je nutné reklamaci řešit s ním.
Richard (03. 02. 2022 17:34)
Lukáš (04. 02. 2022 08:04)
Dobrý den, bohužel v této cenové kategorii vysavače zvládají na jedno nabití většinou těch 80 m2.
Richard (02. 02. 2022 19:02)
Lukáš (03. 02. 2022 08:32)
Dobrý den, vysaje plochu přibližně 80 m2.
Šárka (29. 11. 2021 18:11)
Martina (30. 11. 2021 11:38)
Dobrý den, nádobku můžete vysoušet například u radiátoru, nebo na nějakém teplém místě.
Bára Zelinková (07. 04. 2021 09:59)
Lze do nádoby na mopování přidat případně i nějaký mycí prostředek? Nebo zde musí být pouze čistá voda?
Děkuji
Lukáš (07. 04. 2021 10:23)
Dobrý den, do nádobky lze použít pouze čisté vody, v případě kamenité vody v řádu je lepší používat destilovanou vodu. Čistící prostředek lze pak aplikovat přímo na mopovací textilii.
Michaela (22. 03. 2021 11:50)
Když po mopování zajede zpátky do stanice, tak z něj vytéká dál voda? Aby se pod ním něudělala louže.
Děkuji
Lukáš (22. 03. 2021 11:57)
Dobrý den, tento model nemá elektronicky řízené dávkování vody. Do nabíjecí stanice je třeba robot umístit bez mopovací podložky.
Michaela (21. 03. 2021 01:24)
Lukáš (22. 03. 2021 11:12)
Dobrý den, tento model neumí detekovat koberec a nedokáže se tak koberci při mopování ani vyhnout.
Helena Majerová (05. 03. 2021 16:34)
můžu používat magnetickou pásku u robotic.vysavače ETA Felix 1226?
Děkuji.
Martina (05. 03. 2021 16:37)
Dobrý den, tento model nepodporuje magnetickou pásku.
Blahoslava Pekařová (25. 02. 2021 18:31)
Lukáš (26. 02. 2021 08:21)
Dobrý den, robot je vybaven protipádovými senzory a pokud jsou tyto senzory čisté, tak dokáže zaznamenat překážku v dopodě schodů.
Kristyna (11. 02. 2021 23:19)
jaká je celková výška robota po přidání mopovacího nástavce?
Děkuji
Lukáš (12. 02. 2021 08:29)
Dobrý den, celková výška se přidáním nástavce na mopování nezvýší. Výška je i s nástavcem 8cm.
Věra (06. 11. 2020 11:22)
Martina (06. 11. 2020 11:56)
Dobrý den, výrobce bohužel tuto informaci neuvádí.
Marcela Drapáková (29. 09. 2020 16:20)
Veronika (29. 09. 2020 17:36)
Dobrý den,
ano, tento model zároveň vysává i mopuje najednou. Stačí jen na robota přidat mopovací nástavec. Krásný den
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.