Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač a mop 2v1
ETA Fido 1512 90000
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 ETA Fido 1512 90000
Pavol (18. 12. 2023 04:15)
Strnadel Libor (07. 02. 2024 12:40)
Vysavač zajede do nabíjecí stanice a začne se nabíjet,po nějaké době začne pipat a čtrnáct krát blikne červená (chyba nabíjení),ale nedělá to vždy někdy se nabije a zhasne,ale zdá se mi že je málo nabitý, protože při vysávání jezdí krátkou dobu a pak zajíždí znovu do nabíjecí stanice.Bude to baterie nebo nabíjecí stanice vadná?
Lukáš (07. 02. 2024 12:43)
Dobrý den, dle popisu závady se bude jednat o pokles kapacity baterie.
Lukáš (18. 12. 2023 14:01)
Dobrý den, těžko takto soudit kde je chyba. Vypadá to na problém v elektronice a bude třeba řešit reklamací vysavače případně pozáruční opravou.
Alena (07. 11. 2023 12:07)
vysavač zdánlivě funguje dobře, ale vysává jen prach. Větší smítka nechává bez povšimnutí nebo je sice vysaje, ale zas vyhodí ven.
Děkuji za radu.
Lukáš (07. 11. 2023 13:14)
Dobrý den, doporučíme zkusit ověřit zda se při vysávání točí hlavní kartáč. Dle popisu to vypadá, že se nebude kartáč otáčet a tak vysavač pouze vysává a není tak schopen sebrat větší nečistoty.
Kristyna (26. 08. 2023 20:19)
Veronika (27. 08. 2023 16:34)
Dobrý den,
zřejmě došlo k sepnutí senzorů v nárazníku, zde bychom doporučili servisní prohlídku. Krásný den
Miloslav (14. 03. 2023 18:19)
Lukáš (15. 03. 2023 08:34)
Dobrý den, toto vypadá na nějakou zavádu v elektronice robota. Doporučíme kontaktovat přímo servis ETA.
Filip (05. 03. 2023 08:49)
Potrebuju poradit s vysavacem, porad jen ukazuje ze nabiji ale ne a ne se spustit. Kdyz ho odpojim od stanice neda se zapnout ??
Lukáš (06. 03. 2023 11:32)
Dobrý den, dle popisu chování robota se bude jednat o problém s baterií. Novou baterii by mělo být možné zakoupit na stránkách ETY.
Svatoslav Růžička (03. 02. 2023 20:20)
V případě servisu,kam v okolí Znojma , Brno nebo Třebíč. Děkuji
Lukáš (06. 02. 2023 08:11)
Dobrý den, dle popisu závady bude třeba řešit servisní opravou. Pokud je robot ještě v záruce, tak bude třeba se s reklamací obrátit na svého prodejce. V případě pozáruční závady doporučíme řešit přímo se servisem ETA.
Tomáš (07. 12. 2022 16:29)
Lukáš (07. 12. 2022 16:35)
Dobrý den, pokud je vše čisté, tak jedinou možností bude servisní diagnostika - reklamace nebo servis.
Nada Mikolašova (13. 11. 2022 13:24)
Martina (14. 11. 2022 10:11)
Dobrý den, poradii byhcom zkontorlovat dobíjecí kontakty na robotovi i na stanici, zda nejsou zanesené nějakou nečitotou. Po 2 letech používání může kapacita baterie postupně klesat a robotovi se automaticky zkracuje doba úklidu. V případě zakoupení nové baterie je nutné kontaktovat přímo výrobce ETA
Petra (08. 02. 2022 10:57)
Martina (19. 03. 2022 11:06)
Katrin (08. 02. 2022 15:08)
Dobrý den, náhradní baterii pro tento model bohužel nemáme v nabídce. Doporučujeme se obrátit přímo na Eta.cz. Krásný den
Petra (19. 01. 2022 14:13)
Martina (19. 01. 2022 14:19)
Dobrý den, může se jednat o pokles kapacity baterie po 2 letech užívání. Pokud by byl problém s dobíjecí stanicí, stanice by nereagovala vůbec.
Jaroslav (05. 06. 2021 10:38)
Danca (19. 10. 2021 18:07)
Lukáš (20. 10. 2021 08:25)
Dobrý den, baterii bohužel v nabídce nemáme doporučíme kontaktovat přímo společnost ETA.
Petra (05. 06. 2021 11:42)
Dobrý den, doporučila bych vyměnit baterii.
Katka (10. 04. 2021 21:54)
Vysavač mám již 3,5 roku a jsem s ním maximálně spokojená, v zápřahu je každý den. Dnes se přestaly točit boční kartáče a po ujetí cca metru se zastaví, bliká a pípá. Boční kartáče jsou vyčištěné. Chci se zeptat, zda má cenu zkoušet měnit baterii? Je tam stále původní :)
Předem moc děkuji.
Lukáš (12. 04. 2021 09:20)
Dobrý den, pokud se netočí boční kartáče, tak bude spíše problém jinde než v baterii a bude třeba servisní opravy.
Veronika H (14. 03. 2021 18:59)
poslední dobou můj vysavač nemá tah. Jezdí skvěle, vše se točí, ale vždy je nabalený kartáč a v nádobce skoro nic.
Čím by to prosím mohlo být?
Děkuji za odpověď
Lukáš (15. 03. 2021 10:47)
Dobrý den, těžko takto dle popisu soudit. Pokud nesbírá nečistoty do zásobníku, tak by jej doporučil reklamovat u svého prodejce. V případě, že byl zakoupen v našem bchodě, tak postupujte dle informací zde.
Jarda (08. 02. 2021 18:04)
Martina (09. 02. 2021 08:32)
Dobrý den, kapacita baterie je 2100mAh.
Pavla (06. 01. 2021 10:04)
To jako myslite vážně, ze vysavaci po 10 mesicich pouzivani klesne kapacita baterie z klasickych 2 hodin na 33 minut vysavani? Reklamace samozřejmě neuznana a doporuceni koupi nove baterie za 1000 kc!!! Etu jsme koupili naposledy!!!!
Barbora (02. 01. 2021 19:54)
Lukáš (04. 01. 2021 14:31)
Dobrý den, dle popisu chování robota se bude jednat o přetížený pohon kartáče a bude tak třeba zaslat vysavač ke kontrole v autorizovaném servise.
Radka (23. 10. 2020 18:01)
Veronika (24. 10. 2020 08:55)
Dobrý den,
sací výkon je 125 W. Krásný den
Radka (24. 10. 2020 09:16)
Veronika (24. 10. 2020 09:55)
Dobrý den,
sací tlak tento výrobce neuvádí, ale dle testů se pohybuje kolem 1200Pa. Vhodné na hladké povrchy a i nižší koberce. Model Symbo Laserbot 750 má sací tlak 2000 Pa. Krásný den
Michaela (31. 07. 2020 14:10)
Lukáš (31. 07. 2020 14:18)
Dobrý den, dle popisu zábady bude opravdu třeba řešit reklamací robota. Jestliže nebyl robota zakoupen u nás, tak bude nutné obrátit se na svého prodejce.
Crkova (19. 07. 2020 16:55)
Lukáš (20. 07. 2020 10:18)
Dobrý den, jak dlouho vysavač vlastníte? Toto vypadá na pokles kapacity baterie, kdy se robot jen krátce nabíjí a následně krátce pracuje.
MiroslavN (05. 10. 2020 09:03)
Veronika (05. 10. 2020 11:41)
Dobrý den,
doporučujeme opakovaně robota nechat plně nabíta a plně vybít vysáváním. Toto opakovat cca 3-5x , tím se naformátuje baterie. V příapdě, že je baterie starší 1,5 roku je pravděpodbné jen vyčerpání kapacity, což vzniká opotřebením a není důvd rekalmace, stačí baterii vyměnit. Pokud je baterie nová a stav se po formátování nezmění, doporučujeme robora nechat zkontrolovat i se stanicí v servisu. Krásný den
Nikola (01. 04. 2020 11:28)
Lukáš (01. 04. 2020 11:36)
Dobrý den, doporučím kartáč vyjmout a ložiska z kartáče sundat a vyčistit nečistoty pod ložisky. Pokud ani vyčištění kartáče nepomůže, tak doporučíme robot reklamovat.
Adéla Prašivková (13. 03. 2020 14:50)
Dominik Kryszczuk (13. 12. 2021 18:38)
Martina (14. 12. 2021 09:13)
Dobrý den, pokud se robot chová takto zmateně, doporučili bychom reklamaci. V případě, že byl robot zakoupen u jiného výrobce, je nutné reklamaci řešit s ním.
Juraj (31. 10. 2021 06:45)
Martina (01. 11. 2021 10:50)
Dobrý den, pokud je bateri v robotovi původní a starší jak 2-3 roky, může se jednat o konec životnosti baterie a silný úbytek kapacity. V tomto případě bychom doporučili zakoupit baterii novou. Pro objednání náhradní baterie kontaktujte prosím přímo výrobce ETA.
Veronika (13. 03. 2020 15:41)
Dobrý den,
vyzkoušejte reset robot a nebo vyndání baterie cca na 1/2 hodiny z robota, pokud se stav nezmění, bude muset do servisu. Krásný den
Michaela (13. 09. 2020 09:40)
Lukáš (14. 09. 2020 16:22)
Dobrý den, reset jako taký tento model nemá. Vyjmutí baterie je popsáno v manuálu na straně 6.
Věra Rozsypalová (16. 02. 2020 08:58)
Děkuji za odpověď Rozsypalová
Lukáš (17. 02. 2020 08:39)
Dobrý den, zřejmě máte nastavený plán úklidu proto robot z nabíjecí stanice vyjíždí. Zrušení plánu úklidu proveďte dle manuálu na straně 10. Pokud robot vyjíždí ikdyž není plán úklidu nastaven, tak je to určitě důvod k reklamaci.
Sabina (01. 02. 2020 09:52)
Radka (27. 12. 2020 17:25)
Martina (28. 12. 2020 09:32)
Dobrý den, k vyjmutí sběrného koše stačí zmáčknout tlačítko a koš opatrně vysunout směrem k Vám. Jakmile budete mít sběrný koš venku z robota, opět stiskněte tlačítko na sběrném koši a tím se dostanete k Hepa filtru.
Mersi (16. 12. 2019 20:39)
dostala jsem Fida jako dárek, mám problém s tím, že neumím otevřít zásobník na nečistoty, takže neumím vytáhnout filtr a vyčistit ho. Z návodu to není patrné, nemohli by jste mi, prosím, poradit jak na to?
Děkuji
Veronika (17. 12. 2019 11:35)
Dobrý den,
stiskněte a podržte tlačítko pro uvolnění zásobníku na nečistoty a poté zásobník vyjměte z robota. Po té rozevřete odpadní nádobu, ze které vyjmete filtr. Zobrazený způsob vyjmutí odpoadní nádoby a čištění je vyobrazen i v návodu na straně 14 a 15. Případně se můžete u nás osobně zastavit na prodejně, rádi Vám s tím pomůžeme. Krásný den
Martina (25. 12. 2019 11:09)
Dekuji, Novakova
Radek (27. 12. 2019 14:20)
Dobrý den,
pokud je vysavač nový, je třeba použít větší síly než se vše uvolní a bude fungovat hladce.
Děkujeme
Martina (27. 12. 2019 16:45)
děkuji za radu, už se nám vysypání povedlo, chce to opravdu trochu zabrat.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.