Robotický vysavač
0 Kč
Diskuze Robotický vysavač a mop 3v1 ETA Master 5229 90000
Ivn (11. 03. 2024 11:29)
Erika (12. 03. 2024 10:56)
Dobrý den, chybu bude třeba řešit reklamací nebo pozáručním servisem vysavače.
Aneta Kutnarová (29. 02. 2024 20:29)
Veronika (04. 03. 2024 20:29)
Dobrý den,
chyba může být v kapacitě baterie a nebo elektronice. Zkontrolujte stáří baterie a případně vyměňte a nebo se obraťte na servis Ety. Krásný den
Sarka Vitkovska (22. 02. 2024 00:07)
Lukáš (22. 02. 2024 08:33)
Dobrý den, zřejmě jste si vypnula hlasová upozornění na dálkovém ovladači se jedná o tlačítko v manuálu označené jako F4.
Mirek Anděl (09. 02. 2024 16:35)
Anna (01. 02. 2024 18:15)
Lukáš (02. 02. 2024 08:25)
Dobrý den, nebyla vložena nádobka na vodu bez zásobníku na nečistoty? V manuálu na straně 13 je popsáno, že je třeba po naplnění vody vložit nádobku na naečistoty zpět.
Barbora (06. 01. 2024 20:45)
Lukáš (08. 01. 2024 10:54)
Dobrý den, doporučíme zaslat dotaz ještě jednou, protože pokud víme, tak standardně na dotazy odpovídají. Pokud se robot chová takto nestandardně, tak bychom jej doporučili reklamovat.
Lucie (04. 01. 2024 22:00)
Lukáš (05. 01. 2024 10:29)
Dobrý den, dle popisu chování robota doporučíme řešit jeho reklamací.
Jaroslav (04. 01. 2024 12:42)
Po zapnutí chvilku uklízí a vysaje třeba jen dva pokoje a pak ohlásí úklid dokončen,ale neuklidí vše jako předtím ???
Děkuji za nějaké tipy.
Lukáš (04. 01. 2024 13:59)
Dobrý den, v tomto případě doporučíme kontaktovat přímo podporu ETA: [email protected]
Jaroslav (05. 01. 2024 12:20)
Katka (02. 01. 2024 20:33)
Lukáš (04. 01. 2024 11:21)
Dobrý den, laser je umístěn pod krytem na vrchní straně vysavače (taková věžička). Doporučíme tento prostor profouknout vzduchem. Chybu muže způsobovat vlas nebo jiná drobná nečistota.
Nela (06. 01. 2024 14:53)
Lukáš (08. 01. 2024 10:22)
Dobrý den, pokud nic nepomáhá, tak bude třeba řešit reklamací vysavače.
Jana (17. 12. 2023 22:04)
Nemůžete mi poradit, co s tím??
Lukáš (18. 12. 2023 13:48)
Dobrý den, v tom případě doporučíme robot zaslat k reklamaci.
Jana (19. 12. 2023 00:26)
Už jsem začala pochybovat, o správné volbě vysavače ;-)
Gabriela (19. 01. 2024 19:52)
Lukáš (22. 01. 2024 08:41)
Dobrý den, doporučili bychom kontaktovat přímo společnost ETA: [email protected]. Tento díl bohužel nemáme v nabídce.
Miroslava Švecova (11. 12. 2023 17:55)
Jana (16. 12. 2023 22:01)
Lukáš (12. 12. 2023 08:31)
Dobrý den, jakou chybu Vám vysavač hlásí? Jaká chyba je uvedena v aplikaci?
JanNav (28. 11. 2023 10:26)
vysavač mi nemopuje při plné "kapce". Dříve úplně v pohodě vytíral, ale poslední dobou není podlaha skoro vůbec mokrá. Zkoušela jsem protřepat nádobku s vodou, ale moc to nepomohlo. Co by mohla být ještě příčina? Děkuji za informaci.JN
Lukáš (29. 11. 2023 09:27)
Dobrý den, pokud robot nedávkuje vodu, tak doporučíme řešit reklamací.
Petr (26. 11. 2023 11:18)
Diana (27. 11. 2023 15:36)
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz. Ano, robotovi lze nastavit zakázanou zónu v aplikaci.
Tomáš (24. 11. 2023 15:36)
Lukáš (24. 11. 2023 15:39)
Dobrý den, pokud chcete vysávat koberec, tak je třeba mopovací textilii sundat.
Lenka Vostruhová (16. 11. 2023 17:34)
Lukáš (17. 11. 2023 09:36)
Dobrý den, dle popisu chování robota doporučíme řešit reklamací vysavače.
Stanislav (28. 10. 2023 12:05)
Lukáš (30. 10. 2023 08:49)
Dobrý den, dle popisu závady bude chyba v pohonu kartáče a bude třeba servisní opravy - reklamace.
Petr (18. 10. 2023 19:24)
Lukáš (19. 10. 2023 08:16)
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat přední kolečko a obě kola - případně z nich odstranit nečistoty. Pokud by toto nepomohlo, tak by bylo třeba řešit reklamací vysavače.
Helena Čechová (19. 08. 2023 08:54)
Veronika (22. 08. 2023 16:30)
Dobrý den,
v případě, že je vše vyčištěné a i tak vysavač nedokáže snížit výkon i na hladkém povrchu, doporučujeme zaslat do servisu k prohlídce. Krásný den
Marcela (12. 08. 2023 21:44)
Petra (14. 08. 2023 17:52)
Dobrý den,
jak postupovat v rámci reklamace jsem Vám zaslala na Váš mail.
Andrea (05. 07. 2023 09:15)
Lukáš (10. 07. 2023 08:37)
Dobrý den, pokud máte s vysavačem popisované problémy, tak doporučíme jej reklamovat. Veškeré nastavení vysavače je možné lehce zkontrolovat v aplikaci.
Šárka (01. 07. 2023 08:00)
Katrin (10. 07. 2023 13:20)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotickým vysavačem, doporučujeme dát robota na servisní prohlídku. Krásný den
Markéta Praskačová (21. 06. 2023 14:33)
máme v aplikaci uložené mapy se zakázanými zónami a poměrně často se nám stává, že otevřeme aplikaci a mapy tam nejsou. A po třeba 30-40 minutách tam zase jsou. Nevíte kde může být chyba?
Lukáš (22. 06. 2023 07:52)
Dobrý den, zřejmě bude problém v sloudovém uložišti kdy může mít krátkodobí výpadek. Pokud by se toto opakovalo a nebylo tak možné vysavač 100% používat, tak by bylo třeba řešit přímo s podporou ETA případně reklamací vysavače.
Nela (19. 06. 2023 17:43)
Vysavač mi nedetekuje nádobu na nečistoty,
Nádobu na mapování dedekuje normálně a pracuje.
Veronika (20. 06. 2023 11:30)
Dobrý den,
může se jednat pouze o problém v zásobníku, doporučujeme vyměnit nádobku za novou a nebo nechat robota zkontrolovat v servisním středisku Ety, kde určí přesnou příčinu. Krásný den
Jana (21. 04. 2023 17:54)
Dekuji
Veronika (23. 04. 2023 18:45)
Dobrý den,
do nádobky nelze používat žádné saponáty, používá se pouze čistá nejlépe měkká voda, aby nedošlo k ucpání čerpadla. Při mopování necháváte jak hlavní kartáč, tak i oba boční kartáčky, nic není třeba sundávat. Krásný den
Markéta (15. 04. 2023 20:19)
Děkuji.
Lukáš (17. 04. 2023 09:12)
Dobrý den, doporučili bychom kontaktovat přímo společnost ETA. Tento díl bohužel nemáme v nabídce.
Petra (05. 04. 2023 07:12)
Lukáš (05. 04. 2023 09:06)
Dobrý den, ohledně rady doporučíme kontaktovat přímo podporu ETA: [email protected]
Michaela (04. 04. 2023 10:53)
Lukáš (04. 04. 2023 10:56)
Dobrý den, při této chybě bude třeba řešit reklamací vysavače.
Zeman Radoslav (20. 03. 2023 14:52)
Lukáš (20. 03. 2023 15:26)
Dobrý den, při této chybě bude třeba řešit reklamací vysavače.
Romana (05. 03. 2023 20:46)
Lukáš (06. 03. 2023 08:31)
Dobrý den, toto určitě nevadí. Robot je tak neustále připraven k úklidu.
Jaroslav (22. 02. 2023 15:54)
Martina (22. 02. 2023 15:56)
Dobrý den, podívejte se, zda pod kolem není zaseknutý nějaký předmět či nějaká nečistota, která by bránila v pohybu. Pokud ne, zkuste kolo robota protočit, zda půjde lehce. Kdyby problémy přetrávalaly, doporučili bychom reklamaci.
Lucie (21. 05. 2023 17:34)
Jana Pangrácová (20. 02. 2023 19:15)
Děkuji za odpověď.
Marcela Pokorná (26. 02. 2023 17:21)
Lukáš (27. 02. 2023 10:46)
Dobrý den, doporučujeme pořádně propláchnout nádobku na vodu, nejlépe teplou vodou a pořádně protřepat. Dále zkontrolovat kontakty na nádobce a v robotu, zda je vše v pořádku a udělat reste robota. Pokdu nic nepomůže, zaslat robota k servisní prohlídce.
Martina (21. 02. 2023 08:17)
Dobrý den, zkontrolujte nastavení průtoku vody v mobilní aplikaci a popřípadě navyšte. Výpadek WiFi by s touto funkcí neměl mít nic společného.
Mia (25. 01. 2023 15:08)
Lukáš (25. 01. 2023 15:16)
Dobrý den, v tomto případě bychom doporučili zkusit kontaktovat podporu Eta:[email protected] nebo řešit reklamací vysavače u svého prodejce.
Jana Navrátilová (08. 11. 2022 10:46)
Martina (08. 11. 2022 10:48)
Dobrý den, pokud problémy i nadále přetrvávají, doporučili byhcom reklamaci robota.
Śárka Orlíková (03. 11. 2022 16:18)
Martina (03. 11. 2022 16:23)
Dobrý den, zkuste provést reset robota. Tlačítko pro reset robota naleznete pod sběrným košem, který musíte z robota odebrat. Použijte ke stlačení nějaký malý předmět, kterým půjde tlačítko zmáčknout.
Magdaléna Kocychová (20. 08. 2022 18:17)
Martina (22. 08. 2022 09:25)
Dobrý den, ano u toho modelu je možné nastavení zakázaných zón či virtuálních zdí pomocí mobilní aplikace.
Marcela (12. 08. 2022 20:48)
Martina (15. 08. 2022 08:56)
Dobrý den, doporučili bychom tedy robota zaslat k reklamaci
Jana Navrátilová (08. 06. 2022 19:22)
Martina (09. 06. 2022 10:00)
Dobrý den, poradili bychom provést reset robota. Dále zkontrolujte správné nasazení nádobky na vodu, zda Vám pasuje do robota. Popřípadě můžete zkusit nastavit jinou intenzitu průtoku vody v mobilní aplikaci. Kdyby vaše problémy i nadále přetrvávaly, doporučili bychom reklamaci
Táňa (31. 03. 2022 17:55)
Lukáš (31. 03. 2022 17:59)
Dobrý den, v případě, že robot nelze dobít a je ještě v záruce, tak doporučíme řešit reklamací robota u svého prodejce.
Lucie Škvorová (25. 03. 2022 08:24)
Lucie (30. 05. 2023 10:11)
máme ten samý problém. Prosím jaký byl způsob řešení? Začínám být bezradná, předevčírem robot bezproblémů fungoval, dnes ne. Děkuji Nogolová
Lukáš (25. 03. 2022 08:29)
Dobrý den, doporučíme vyzkoušet robot spustit na jiném místě a pokud nepomůže, tak řešit reklamací robota.
šikulová (15. 03. 2022 18:28)
Lukáš (16. 03. 2022 07:55)
Dobrý den, v případě, že reset nepomohl, tak bude třeba řešit reklamací robota. Jestliže byl robot zakoupen v našem obchodě, tak prosím postupujte dle informací zde.
Michal Horak (20. 02. 2022 15:44)
Lukáš (21. 02. 2022 09:11)
Dobrý den, nastavení českého jazyka se provádí v aplikaci.
Miroslav Jícha (07. 02. 2022 19:39)
Chtěl bych se zeptat jestli nevadí baterce vysavače časté vracení na nabíjecí základnu.Je třeba řešit nabíjecí cykly ,to znamená uplně nechat občas vybít,nebo je to baterce jedno.
Petra (27. 01. 2022 12:25)
Lukáš (27. 01. 2022 14:06)
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat zda nemáte aktivní režim nerušit. V hlavní obrazovce kliknete na možnost více a po té již najdete funkci nerušit. Pokud je aktivní, tak ji vypněte nebo upravte dle Vašich požadavků jen na určitý čas.
Hana Druláková (16. 01. 2022 18:28)
JANA Nekolová (18. 02. 2022 20:57)
Lukáš (17. 01. 2022 10:24)
Dobrý den, pokud nelze nádobku nyní vyjmout, tak bude třeba řešit reklamací. Případně můžete ještě vyzkoušet kontaktovat přímo ETU: [email protected]
Sandra (06. 01. 2022 14:26)
Děkuji mockrát
Martina (06. 01. 2022 14:30)
Dobrý den, zkontrolujte, zda je nádobka 2v1 správně nasazená. Mopovací textílie by se měla před prvním použitím trochu navlhčit, než se voda prosákne z nádobky. Můžete vyzkoušet nastavit i vyšší dávkování vody pomocí mobilní aplikace.
Sandra (06. 01. 2022 15:17)
Martina (06. 01. 2022 15:23)
Dobrý den, pokud byla provedena kontrola nádobky a všech průchozích otvorů a nejsou ničím ucpané, poradili bychom ještě vyzkoušet změnit pomocí mobilní aplikace průtok vody. Pokud ani přesto nebude mop dávkovat vodu, jedinou možností by byla reklamace.
Sandra (06. 01. 2022 19:13)
Jana Nekolová (18. 02. 2022 21:00)
Jitka (06. 01. 2022 08:10)
Dekuji
Lukáš (06. 01. 2022 09:50)
Dobrý den, tento model nemá hlasový balíček v češtině.
Jitka Klučková (06. 01. 2022 10:00)
hlasovým doprovodem. Můžete si zvolit, zda spolu chcete mluvit česky či anglicky. V obou případech si ale budete rozumět.
Mistr úklidu
Lukáš (06. 01. 2022 10:19)
Dobrý den, ano máte pravdu. Nastevení češtiny naleznete v tomto manuálu na straně 14.
Jitka Klučková (06. 01. 2022 11:14)
Vlastimil Zemandl (30. 12. 2021 18:25)
vysavač s aplikací po spárování spolupracují výborně. Vysavač reaguje správně na všechny pokyny, dokáže se orientovat v prostoru, správně při prvním úklidu mapuje prostor. Problém je. že nekreslí žádnou mapu, nikde není vidět. Po dokončení prvího mapování vytvoří zápis "soubor", který se dá i uložit, ale stále nikde není vidět žádná mapa. Nedají se tak využít žádné funkce s tím spojené - úprava místností, tvorba zón, tvorba virtuálních stěn... Laserová věž se přitom otáčí, nečisoty jsme nezjistili, vysávač nehlásí žádnou chybu. Vyzkoušeli jsme restart, reinstalaci, dva mobily, jeden tablet (všechno OS Android) dva ruzne WI-FI rutery a nakonec jsme vyměnili i vysavač. Stejný problém se zopakoval.
Předem děkuji za radu a pomoc.
Vlasto Zemandl
Veronika (31. 12. 2021 09:30)
Dobrý den,
mapa se vykreslí když robot zahájí úklid ze stanice a po dokončení se zpět do ní vrátí. Mapa se zobrazí a až po té je možné s ní dále pracovat a editovat. Takto si můžete načíst více podlaží, uložit a dále používat pro další úklidy. Krásný den
Vlastimil Zemandl (31. 12. 2021 10:08)
když robot zahájí úklid ze stanice a po jeho dokončení se do stanice vrátí se žádná mapa nevykreslí. To je ten problém, který potřebuji vyřešit.
Lukáš (03. 01. 2022 08:34)
Dobrý den, pokud se žádná mapa nezakreslí, tak bude zřejmě chyba ve vysavači. U ostatních zákazníků jsme se s podobným problémem nesetkali a tak bude třeba opět řešit reklamací vysavače.
Vlastimil Zemandl (12. 01. 2022 17:42)
Petr (29. 12. 2021 17:33)
vysavač přestal zničehonic pracovat a aplikace ETA Smart nám hlásí “Chyba laseru”, případně “Chyba dat laseru”. Vysavač jsme restartovali, zresetovali, kompletně vyčistili dle instrukcí v manuálu, zkontrolovali poškození, ale chyba bohužel přetrvává. Po příkazu k úklidu vysavač začne pracovat asi na 20 vteřin, ale poté přestane a aplikace znovu zahlásí výše uvedenou chybu. Zvláštní je, že pokud je vysavač blízko nabíjecí stanice (v rámci uvedených 20 vteřin), najde bez problému cestu zpět do stanice, což mi nedává smysl, pokud by měl být problém s laserem. Spíše to vypadá, že vysavač z nějakého důvodu po určitém čase padá do chyby.
Mohli by jste nám prosím poradit, v čem by mohl být problém ?
Děkuji.
Martina (29. 12. 2021 17:37)
Dobrý den, v případě, že robot hlásí chybu laseru, poradili bychom zkontrolovat, zda se pod krytkou laseru nenachází nějaká nečistota. M"že se jednat o krátký vlas či zvířecí chlup. Jelikož je laser hodně citlivý, může to mít vliv na správnou funkčnost. Pokud nepomohl ani reset robota a stále Vám hlásí chybu laseru, doporučili bychom reklamaci.
Iveta Přikrylová (29. 12. 2021 15:00)
Robot nám vůbec nevytira, nevíte v čem muže být problém? Normálně vše připravíme podle návodu, ale za robotem pořád sucho a voda vůbec neubyde. Děkuji
Veronika (29. 12. 2021 17:05)
Dobrý den,
doporučujeme pořádně propláchnout nádobku na vodu, nejlépe teplou vodou a pořádně protřepat. Dále zkontrolovat kontakty na nádobce a v robotu, zda je vše v pořádku a udělat reste robota. Pokdu nic nepomůže, zaslat robota k servisní prohlídce. Krásný den
Hana Navrátilová (20. 12. 2021 16:02)
děkuji za odpověď
Martina (20. 12. 2021 17:03)
Dobrý den, podrobné informace ohledně nastavení jazyka Vám zasílám na e-mail.
Jitka Klučková (06. 01. 2022 10:08)
Lukáš (06. 01. 2022 10:20)
Dobrý den, Nastevení češtiny naleznete v tomto manuálu na straně 14.
Veronika Buzková (20. 12. 2021 18:19)
Vlastimil Zemandl (01. 01. 2022 16:45)
Vlasto Zemandl
Martina (21. 12. 2021 10:29)
Dobrý den, podrobné informace ohledně nastavení českého jazyka Vám zasílám na e-mail.
Eduard Mach (14. 12. 2021 08:32)
Lukáš (14. 12. 2021 08:41)
Dobrý den, v popisu je uvedeno, že robot pracuje na frekvenci 2,4 GHz a podporuje i 5G sítě. Bohužel na frekvenci 5 GHz tento model nepracuje.
Veronika (16. 12. 2021 13:40)
Lukáš (16. 12. 2021 14:26)
Martina (16. 12. 2021 14:22)
Dobrý den, poradili bychom vyzkoušet párování robota na jiném mobilním telefonu. V případě, že budou vaše problémy i nadále přetrvávat, může se jednat o slabý či nedostatečný nebo přerušovaný signál WiFi.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.
Mohlo by Vás také zajímat
Robotický vysavač a mop 2v1
360 Robot Vacuum S7
- - Laserová navigace, Li-Ion baterie
- - Aplikace v českém jazyce
- - Sací tlak až 2000Pa, HEPA filtr
- - Funkce mopování
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač a mop 2v1
ETA Navaggio Profi 4228 90000
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Laserová navigace, 2 hlavní kartáče
- - Li-Ion baterie, výdrž až 200 min.
Skladem 1 ks
Odešleme dnes
Robotický vysavač a mop 2v1
ETA Navaggio 2228 90000
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Laserová navigace
- - Li-Ion baterie, výdrž až 120 min.
Prodej byl ukončen