Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač a mop 2v1
Evolveo RoboTrex H9
Alternativy
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo xBot 5
+ mop (2v1)
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Gyroskopická navigace
- - Li-Ion baterie, HEPA filtr
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo xBot 5 PRO WiFi
+ mop (2v1)
- - 2v1 - vysává i mopuje
- - Ovladatelný přes telefon
- - Gyroskopická navigace
- - Li-Ion baterie, HEPA filtr
Na dotaz
Robotický vysavač
iRobot Roomba 696 WiFi
- - Časování úklidu
- - Li-Ion baterie
- - Virtuální zeď Dual Mode v balení
Prodej byl ukončen
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Evolveo RoboTrex H9
Petr Ridl (24. 01. 2023 15:29)
Lukáš (24. 01. 2023 15:44)
Dobrý den, dle popisu bude problém v kapacitě baterie a bude třeba její výměna. Baterii bohužel nemáme skladem a doporučíme tak kontaktovat přímo Evolveo.
Michaela (13. 12. 2022 18:45)
Lukáš (14. 12. 2022 08:23)
Dobrý den, doporučíme v tomto případě kontaktovat přímo podporu Evolveo.
Martin Hudček (20. 02. 2022 15:42)
Chtěl jsem se zeptat jestli lze někde zakoupit samostatně nádobu na prach ?
Pokud ano tak kde ? Stávající se mi pokazilo otvírání a tak hlásí že je nádoba má prach vyjmuta
Lukáš (21. 02. 2022 08:59)
Dobrý den, ohledně náhradní nádobky na prach doporučím kontaktovat přímo výrobce.
Barbora (23. 01. 2022 20:13)
Martina (24. 01. 2022 11:05)
Dobrý den, může se jednat o pokles kapacity baterie. Dále může být problém se zanesenými dobíjecími kontakty na robotovi nebo na stanici. Poradili bychom tyto kontakty zkontrolovat a popřípadě očistit.
Ralf (08. 12. 2021 16:37)
Martina (08. 12. 2021 16:45)
Dobrý den, kolečko bychom doporučili vyčistit pouze okrajově, například použitím nějakého tenčího předmětu, který odstraní zanesené nečistoty (štěteček, pinzeta).
Ralf (11. 12. 2021 13:17)
Jiří Pšajdl (06. 11. 2021 08:57)
Lukáš (08. 11. 2021 08:06)
Dobrý den, v případě, že je vysavač ještě v záruce, tak doporučíme řešit reklamací u svého prodejce. V případě pozáruční poruchy bude třeba obrátit se přímo na Evolveo.
Sandra Košárková (23. 03. 2021 12:20)
Lukáš (23. 03. 2021 15:29)
Dobrý den, tento model nemá funkci vysávání a mopování.
Vlasta Martinková (01. 02. 2021 17:38)
a nejde mi vyndat zásobník.
Martina (01. 02. 2021 17:52)
Dobrý den, u zásobníku je zobáček, který musíte nejprve zamáčknout, poté koš vysunete.
Jakub (28. 01. 2021 10:09)
Martina (28. 01. 2021 10:55)
Dobrý den, doporučili bychom nádobku pořádně propláchnout vodou. V jiném případě by se mmusela nábodka rozmontovat.
Lenka Nováková (16. 01. 2021 21:12)
Lukáš (18. 01. 2021 09:38)
Dobrý den, pokud je robot spuštěn z dobíjecí základny, tak ji po odkončení úklidu vyhledá. Jestliže Vám toto nefunguje správně, tak doporučím vyzkoušet změnu umístění stanice.
Anton (25. 07. 2020 16:34)
Lenka Lekkiová (14. 05. 2020 10:44)
Martina (14. 05. 2020 11:15)
Dobrý den, pokud byla provedena kontrola a čištění hlavního kartáče a vysavač stále hlásí závadu či chybu, doporučili bychom kontaktovat servisní středisko
Michaela (24. 02. 2020 20:15)
stáhla jsem si aplikaci, první měsíc se nám šlo připojit dobře, poté se nam odpojil, tak jsme ho připojili opět ale moc nám to nešlo ale nakonec ae povedlo a opět se nám zase odpojil a teď už nejde připojit vůbec nějaká ráda?
Lukáš (25. 02. 2020 10:38)
Dobrý den, můžete zkusit reinstalovat aplikaci v telefonu. Při párování doporučíme vypnout mobilní data a zapnout určování polohy GPS. Pokud by se delší dobu spárování nedařilo, tak se obrátit na prodejce a robot reklamovat je možné, že je problém v samotném wifi vysílači robota.
Petr (19. 12. 2019 07:30)
Lukáš (19. 12. 2019 10:23)
Dobrý den, jestli tomu dobře rozumím, tak se Vám nedaří samotná instalace aplikace? Aplikaci nalzente pod názvem Smart Life - Smart Living v obchodě Google Play pro android a pro IOS v app store. Zkuste instalaci takto bez načtení kódu.
Pepa. (16. 12. 2019 20:01)
Veronika (17. 12. 2019 10:05)
Dobrý den,
na dálkovém ovladači tuto funkci nelze vypnout, pouze v aplikaci. Krásný den
Jan (11. 12. 2019 21:39)
Veronika (12. 12. 2019 15:38)
Dobrý den,
jediné co je kompatibilní je mop, ostatní příslušenství nelze zaměnit. Krásný den
pepan (10. 12. 2019 18:57)
Lukáš (11. 12. 2019 09:21)
Dobrý den, vše co lze nastavit v aplikaci lze nastavit i pomocí dálkového ovladače. V aplikaci je navíc zobrazena pouze mapa úklidu a nastavení je přehlednější.
Josef (07. 12. 2019 16:47)
Jde pomocí DO od vysavače Evolveo H9 používat všechny funkce (odložený start atd.) Běkuji za odpověď.
Veronika (09. 12. 2019 12:58)
Dobrý den,
na dálkovém ovaldači lze nastavovat jak čas robota, načasování úklidu i změny čistících režimů i manuální úklid. Krásný den
František Pulec (10. 12. 2020 19:47)
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.