Robotický vysavač
0 Kč
Robotický čistič oken
Hobot 168 Šedý
Diskuze Robotický čistič oken Hobot 168
Vladimíra Suránová (31. 05. 2020 14:34)
Martina (01. 06. 2020 11:18)
Dobrý den, ano model je vhodný i k čištění obkladů v koupelně.
Petr Platonov, Ing. (24. 03. 2019 17:28)
Zdeněk (25. 03. 2019 10:20)
Dobrý den,
tento model neumí bezrámová okna, proto bych zde raději doporučil model 188 a nebo 198, který si s tímto poradí.
Přejeme hezký den
Radmila Stránská (17. 03. 2019 18:33)
Zdeněk (18. 03. 2019 09:58)
Dobrý den,
tento model není určen na bezrámová okna. Na bezrámová okna jsou určeny modely, 188, 198, 268, 288 a 298.
Přejeme hezký den
L.Tušková (19. 11. 2017 18:24)
Lukáš (20. 11. 2017 11:19)
Dobrý den, tento model lze využít i pro čištění střechy zaskledné terasy, ale spíše bychom doporučili vovější model 188, který je již vybaven GYRO senzorem a dokáže lépe pracovat ve vodorovné poloze.
Ivana Neklova (19. 08. 2017 14:43)
Veronika - Robotický vysavač (19. 08. 2017 14:52)
Dobrý den,
robot je určený pro rozměry o minimální velikosti 35x35 cm. Vhodnější k čištění jsou plochy pravoúhlých tvarů.Pokud máte okna větší, kde by se robot nemohl při otáčení odtlačit a odsát, lze použít i na trojúhelníkové tvary. Počítejte ale s tím, že Vám celou plochu okna nevyčistí, do špičky se nemá jak dostat.Krásný den
Jana (05. 08. 2016 18:25)
Zdeněk (06. 08. 2016 10:20)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. V tomto případě bude nejspíše chyba v hardwaru, doporučíme zaslat robota k nám na servis. Robota můžete donést na kteroukoliv z našich prodejen https://www.roboticky-vysavac.cz/prodejny nebo zaslat na adresu: ROBOT WORLD s.r.o., Poděbradská 261/61, Praha 9 19800. Při zasílání robota zabalte a přidejte dopis s popisem závady, kopií dokladu o koupi a telefonickým kontaktem na Vás.
Tomáš (02. 02. 2015 19:51)
Veronika Robotický vysavač (03. 02. 2015 11:34)
rádi Vám adaptér zajistíme od výrobce. Prosím upřesněte zda požadujete adaptér i s přívodním kabelem nebo jen adaptér. Napište nám Vaši adresu a kontaktní spojení. Ohledně dostupnosti a ceny Vás budeme obratem kontaktovat.
Krásný den:)
Jitka (01. 12. 2014 10:21)
Jirka (01. 12. 2014 10:40)
ano, toto je celkem universální typ, takže lze použít na jakýkoliv hladký povrch.
Jaroslava (14. 11. 2014 10:09)
Jirka (14. 11. 2014 10:12)
zde by bylo možné, že byla již dodáná opravdu slabá baterie v dálkovém ovládání. Omluváme se a pošleme Vám samozřejmě novou baterii.
STUDENÝ JOSEF (20. 10. 2014 17:10)
> okna, když máme žaluzie a 1cm od svislíých stran jsou silonová lanka
> po kterých žaluzie jezdí děkuji za odpověď
>dále máme plastová okna a krajní křídlo okna má rozměr skla 35x123 nevadí? a ještě když třeba za rok dojdou pomůcky kde je sehnat
Martina (20. 10. 2014 17:56)
sarkina.kv (08. 10. 2014 13:55)
Jirka (10. 12. 2014 11:15)
robot bude uklízet pouze tabule po jednom. Neumí překonávat jakékoliv překážky nebo mezery, tudíž by jste sním musela uklízet každé okno zvlášť.
Ivana (15. 03. 2014 14:47)
Jirka (17. 03. 2014 08:58)
robotovi vodící lanka nevadí, můžete ho používat i na těchto oknech.
Slavka (05. 03. 2014 14:51)
Nebo jiný robotický čistič oken napr. WINBOT W710 a jiné ?
Děkuji s pozdravem Slavka.
Jirka (05. 03. 2014 15:21)
nelze s robotem čistit jiná nežli rovná okna. Robot by se neměl jak přisát. Neumí to žádný z robotů, ani Wnbot W710.
Vlastimil Hamšík (05. 01. 2014 17:08)
Kristýna, Roboticky-vysavac.cz (06. 01. 2014 11:21)
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.