Robotický vysavač
0 Kč
Robotický mop
Hobot Legee 668
Diskuze Hobot Legee 668 - robotický mop a vysavač v jednom
Radka (02. 02. 2024 09:02)
Ted stále bliká žlutě a na stanici svítí modré, chápu že by trvalo dyl něž se nabije,ale nenabil se ani přes noc.
Co s tím? Nová baterie? Diky
Lukáš (02. 02. 2024 09:27)
Dobrý den, dle popisu chování robota se bude zřejmě opravdu jednat o chybu baterie a doporučíme provést její výměnu. V případě, že by se takto závada nepodařila odstranit, tak je možné baterii vrátit a řešit servisní diagnostikou v našem servisním středisku.
Pavlína (04. 04. 2021 21:20)
Martina (06. 04. 2021 09:52)
Dobrý den, v tomto případě bychom doporučili reklamaci. Může se jednat o nějaké poškození robota, kde bude nutná oprava.
Kuba (17. 08. 2019 22:18)
jaký je prosim rozdíl mezi tímto modelem a modelem Hobot Legee 669? Je 669 novější? 669 v nabídce nemáte?
Jan (19. 08. 2019 15:23)
Dobrý den, model 669 dostal již Li-Ionovou baterií, změnou prošel samotný motor s ventilátorem, což by mělo zapříčinit snížení hlučnosti robota. Optimalizován je pohyb po prostoru, kdy si robot rozloží prostor do čtverců o délce cca 5 metrů, v nichž pracuje řádkovaně a takto se posouvá po domácnosti. Model Legee 669 aktuálně v nabídce nemáme.
Honza (25. 06. 2019 20:18)
Jan (26. 06. 2019 10:00)
Dobrý den, nejpřirozenější stav pro robotické vysavače je po dobu nečinnosti být v kontaktu s dobíjecí stanicí. Jakmile robot dokončí práci úklidu a zajede zpět, jde do něj plné napětí, aby byl co nejrychleji připraven k úklidu, následně jde do robota již udržovací hodnota nabíjení, aby byla baterie v optimálním stavu v době nečinnosti. Hlavní vypínač je nejlepší používat, zda-li uživatel nebude robota v delším časovém horizontu (týdny a měsíce) používat a robot nebude připojen ke stanici, poté stačí přepnout hlavní vypínač do polohy -vypnuto- a baterie nebude trpět na ztrácení kapacity.
Miluše Ilie (23. 03. 2019 16:49)
Lukáš (25. 03. 2019 11:54)
RADKA KOVÁRNOVÁ (21. 03. 2019 11:42)
Lukáš (21. 03. 2019 11:45)
Dobrý den, ano je možné, že popisovaná závada bude způsobena ucpanými tryskami. Zkuste provést jejich výměnu. V balení robota jsou 4ks náhradních trysek.
Jirka (12. 01. 2019 11:55)
Sháním roboticky vysavač i mopovac v jednom. Existuje nějaká kvalitní varianta nebo to mám řešit separátně (zvlášť vysavač, zvlášť mop)? Děkuji
Martina (14. 01. 2019 09:46)
Dobrý den,
pro porovnání robotických vysavašů s kombinací 2v1 doporučujeme využít možnosti zapůjčení produktu, které nabízíme. Bližší informce ohledně zapůjčení Vám zasíláme na Váš e-mail.
Helena (08. 01. 2019 21:39)
Michal (27. 12. 2018 14:39)
Lukáš (27. 12. 2018 15:50)
Dobrý den, doporučím robot nechat plně vybít a pak jej nechat dobíjet třeba 12hodin, zda se doba úklidu neprodlouží. Jestliže toto nepomůže, tak nás prosím kontaktujte adomluvíme se na dalším postupu.
Lenka Kahunová (19. 12. 2018 12:54)
Martina (19. 12. 2018 13:10)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. Pokud se jedná o závadu v robotovi, bude nejlepším řešením robota zaslat do servisního střediska ke kontrole. Správný postup ohledně reklamace naleznete zde
Jan (15. 11. 2018 13:27)
Martina (15. 11. 2018 13:31)
Dobrý den, Hobot Legee 668 je vybaven senzory proti pádu ze schodů.
Arnerová Margit (06. 11. 2018 12:15)
Simon (05. 08. 2018 15:06)
Martina (06. 08. 2018 09:12)
Dobrý den, robotický mop je určen na všechny druhy hladkých podlah. Pokud nemáte kontrast barev černá, bílá (např. kachličky či dlažbu), nebude mít robot žádný problém s úklidem.
Klara (07. 01. 2019 21:39)
Děkuji za odpověď.
Zdeněk (08. 01. 2019 09:03)
Dobrý den,
zde by neměl mít robot potíže, jelikož by se muselo jednat o přechod z bílé na černou. Pokud je ale přechod z bílé na červenou, robot by si s tím měl poradit.
Přejeme hězký den
Michal Jokeš (22. 06. 2018 20:52)
máme doma většícho psa (něco na způsob zlatého retrievra, ale o něco méně chlupatý) a kočku... Zvládne vysavač/mop i větší množství chlupů, nebo máme radši koupit nějaký s kartáčem (uvažovali jsem o https://www.roboticky-vysavac.cz/tesla-robostar-t80-pro/ ale na ten bohužel zatím nejsou žádné revenze). Podlahy v bytě jsou 100% lino bez prahů, bez koberců, takže teoreticky ideální.
Děkujeme za radu
Veronika (23. 06. 2018 11:01)
Dobrý den,
jedná se o mopovač s možností sání nečistot. Není zcela vhodný na velké množství chlupů od mazlíčků. Rotační kartáč je vhodný především na koberce, na haldké povrchy není kartáče třeba. Pro kvalitní úkld Vám spíše doporučujeme zvážit variantu dvou oddělených úklidů, a to zvlášť vysavač a k tomu jako doplněk mopovač. Rádi Vám poradíme s výběrem, kontaktujte nás a upřesněte prosím velikost a členitost povrchu. Krásný den
Petr (04. 05. 2018 07:27)
Lukáš (04. 05. 2018 08:50)
Dobrý den, na nízký koberec nedokáže reagovat a stává se, že se na něj snaží vyjet. Tomuto se dá předejít ohnutím koberce, tak aby se z něj stala pro robota překážka. Legee nemá žádné virtuální zdi tak jako iRobot Roomba, nelze mu zamezit v pohybu jinak než fizickou překážkou.
Jiří Běťák (13. 04. 2018 10:47)
Lukáš (13. 04. 2018 10:55)
Dobrý den, nádobku lze plnit pouze vodou - njlépe převařenou vodou nebo destilovanou. Saponátem je možné postříkat mopovací textílie.
Lenka Kučerová (29. 11. 2019 14:20)
Lukáš (29. 11. 2019 14:54)
Dobrý den, výrobce uvádí v návodu pouze čistou vodu a ještě je možné použít originální saponát. Ze zkušeností víme, že octová voda neškodí, ale raději bych se řídil pokyny výrobce dokud je robot v záruce.
František (23. 03. 2018 12:27)
vyhrál tento robotický mop+vysavač nějaký test vysavačů (D-test,atd.) ?
Lukáš (23. 03. 2018 13:13)
Dobrý den, o žádném zařazení tohoto modelu do testu prozatím nic nevíme. Jedná se, ale spíše o robotický mop s přídavnou funkcí vysátí, takže by porovnání s vysavači nebylo moc objektivní.
DANA (18. 03. 2018 16:10)
Patrik (19. 03. 2018 18:33)
Dobrý den, pro přesné doporučení potřebujeme ještě pár informací o Vašem prostoru. Kvůli rozsáhlosti jsme Vám poslali email.
M. (13. 03. 2018 23:10)
prosím Vás, je možné použít i na dřevěnou plovoucí podlahu? Používá hodně vody?
Děkuji.
Lukáš (14. 03. 2018 10:02)
Dobrý den, ano tento model lze použít i na dřevěné podlahy. Podlaha je čištěna vlhkými utěrkami a rozprašováno je jen malé množství vody.
Miloslav Vondra (13. 03. 2018 10:37)
Lukáš (13. 03. 2018 11:26)
Dobrý den, jedná se o robotický mop s přídavnou funkcí sání. Tento model nelze použít k vysávání koberců.
Blanka (06. 02. 2018 18:12)
Patrik (07. 02. 2018 11:28)
Dobrý den, tento robotický mop funguje na podobném principu jako braava, navíc má kmitání utěrek, odpadní nádobku a dobíjecí stanici. To zda bude nechávat šmouhy záleží od Vaší podlahy.
Marcela (24. 01. 2018 20:16)
Patrik (25. 01. 2018 15:48)
Dobrý den, před puštěním mopu Hobot Legee doporučuji zamést/vysát nejdříve robotickým vysavačem.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.