Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
Hoover RBC090 WiFi
Diskuze Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Eva Dýbová (03. 02. 2022 16:40)
Veronika (03. 02. 2022 17:06)
Dobrý den,
pokud i po vyčištění kartáčů a celého uložení kartáčů robot stále hlásí chybu, bude asi poškozen pohon kartáčů. Ddoporučujeme poslat do servisu k prohlídce a případné výměně. Krásný den
Irena Kotolanová (15. 05. 2021 11:28)
Petra (15. 05. 2021 12:45)
Dobrý den, bude nutné obrátit se na servis.
Miloslava Mrázková (26. 01. 2021 15:26)
Děkuji Mrázková
Martina (26. 01. 2021 15:38)
Dobrý den, k párování je zapotřebí zadat heslo Vaší Wi-Fi sítě.
Miloslava Mrázková (26. 01. 2021 15:56)
Lukáš (26. 01. 2021 16:05)
Dobrý den, zkuste provést reset wifi podržením tlačítka AUTO na robotu po dobu cca 4 sec. Po resetu se ozve vyzváněcí tón. Po té zkuste postup nastavení opakovat. Při synchronizaci je vyžadováno heslo pro připojení robota v tomto kroku je třeba podržet tlačítko SPOT - robot začne hlásit heslo, které je třeba pro připojení zadat.
Miloslava Mrázková (26. 01. 2021 16:29)
Lukáš (26. 01. 2021 16:31)
Dobrý den, pokud potíže přetrvávají, doporučuji kontaktovat servis Hoover. Krásný den
Miloslava Mrázková (20. 01. 2021 11:46)
při zajetí vysavače na nabíječku mi neustále bliká modrá kontrolka. Jak poznám, že je nabitý. Měla jsem je tam při prvním nabití asi 5 hodin a stále bliká.
Děkuji Mrázková
Martina (20. 01. 2021 11:49)
Dobrý den, u prvního nabíjení se doporučuje robota nechat nabíjet klidně i déle, například do druhého dne alespoň 12 hod. Baterie tedy nemusí být plně nabitá. Dále zkontrolujte, zda se robot opravdu dobíjí a není ze stanice mailnko vyjetý. Tím pádem by dobíjecí kontakty nedoléhaly a robot by se nemusel plně nabít.
Miloslava Mrázková (20. 01. 2021 11:55)
Děkuji
Martina (20. 01. 2021 11:58)
Dobrý den, po plném nabití by měla kontrolka zhasnout. robot se hodí do tzv. režimu spánku.
Miloslava Mrázková (22. 01. 2021 19:48)
Děkuji Mrázková
Katrin (23. 01. 2021 11:26)
Dobrý den, pokud potíže přetrvávají, doporučuji kontaktovat servis Hoover. Krásný den
Jiří Gunčaga (22. 12. 2020 21:33)
Lukáš (23. 12. 2020 08:25)
Dobrý den, v případě problému s připojením robota, doporučíme provést reinstalaci aplaikace a restart wifi routeru. Pokud i přes to potíže přetrvávají, tak doporučím kontaktovat servis Hoover.
Aneta Bohanská (15. 08. 2020 09:59)
Lukáš (15. 08. 2020 10:04)
Dobrý den, pokud robotický vysavač nelze nabít při prvním spuštění, tak je potřeba to vyřešit reklamací, odstoupením od smlouvy nebo servisem. Vypadá to že může být nějaký problém s baterii nebo s dobíjením.
Kristína Uhrinová (22. 06. 2020 06:55)
Martina (22. 06. 2020 10:38)
Dobrý den, pokud je baterie robota vybitá a robot je v dobíjecí stanici, při nabíjení kontrolka bliká. V případě plného nabití baterie kontrolka svítí nepřerušovaně. Pokud se Vám tento stav nezobrazuje, doporučili bychom kontaktovat zákaznický servis
Simona (11. 03. 2020 00:16)
A ještě co znamená chybná hláška ER 08 protože tahle hláška v návodu není. Děkuji
Veronika (11. 03. 2020 17:15)
Dobrý den,
chyba 08, je chyba senzoru a pohybu nárazníku, doporučujeme nárazník vyčistit, zlehka poklepat a provést reset robota. Chyba by se měla smazat, pokud přetrvává, bude nutné robota dát k servisní prohlídce. Krásný den
Sarka (07. 01. 2020 19:19)
Lukáš (08. 01. 2020 08:39)
Dobrý den, záleží na Vás jaký postup zvolíte, pokud víte, že Vám při plném nabití vystačí třeba na 3 cykly, tak jej můžete nabíjet až po jeho vybití.
Sarka (07. 01. 2020 19:14)
Lukáš (08. 01. 2020 08:28)
Dobrý den, doporučím nechat robot nabíjet dokud nebude signalizovat plné nabití.
F (05. 01. 2020 11:24)
1) aplikace Hoover na iPhone vůbec nefunguje. Nejde ani spustit.
2) aplikace Hoover na Android spustit sice jde, ale nejde připojit k robotovi. Wifi propojená s telefonem je spravně, ale App se neumí s robotem spojit a komunikovat.
3) Když zmáčknu na robotovi ikonu domečku a tím bych měl podle návodu poslat robota se na základnu dobít, on se začne motat dokola a vysává kolem sebe os 106 a na základnu se mu nechce. Základnu má přitom 2m od sebe a dobře viditelnou.
Lukáš (06. 01. 2020 16:11)
Dobrý den, v tom případě doporučím obrátit se přímo na poradnu Hoover kde by Vám měli pomoci, tyto technické záležitosti je nejlepší řešit přímo s nimi. Pokud robot není schopen zajet do základny ani z blízkosti 1m, tak doporučím robota reklamovat a předchozí 2 dotazy připojit k průvodnímu dopisu.
Dusan (04. 01. 2020 14:09)
Veronika (04. 01. 2020 15:01)
Dobrý den,
doporučujeme vyčistit hnací kola i přední kolečko. Vyndat baterii z robota cca na 1/2 hod. pro reset robota. Pokud se stav nezmění, bude muset robot do servisu. Krásný den
Simona (03. 01. 2020 00:16)
Veronika (06. 01. 2020 17:23)
Dobrý den,
jedná se o běžnou hlášku při párování robota, v tomto kroku je potřeba se vrátit zpět do aplikace a pokračovat v párování dle pokynů aplikace. Krásný den
Veronika (03. 01. 2020 11:06)
Dobrý den,
bohužel to vypadá na problém s aplikací. Doporučujeme se obrátit rovnou na servis Hoover. Krásný den
Libor Popovič (01. 01. 2020 19:48)
Lukáš (06. 01. 2020 13:49)
Dobrý den, při plném nabití čárky trvale svítí pokud třetí čárka bliká, tak se robot ještě nabíjí.
Dávid (31. 12. 2019 12:57)
https://ibb.co/TMPhg3q
https://ibb.co/C2T48q7
Lukáš (02. 01. 2020 13:45)
Dobrý den, zkuste provést reset wifi podržením tlačítka AUTO na robotu po dobu cca 4 sec. Po resetu se ozve vyzváněcí tón. Po té zkuste postup nastavení opakovat. Při synchronizaci je vyžadováno heslo pro připojení robota v tomto kroku je třeba podržet tlačítko SPOT - robot začne hlásit heslo, které je třeba pro připojení zadat.
Michal (02. 01. 2020 18:20)
Lukáš (03. 01. 2020 10:55)
Dobrý den, v tom případě doporučím obrátit se přímo na poradnu Hoover kde by Vám měli pomoci případně robota reklamovat.
Veronika (29. 12. 2019 17:20)
Veronika (02. 01. 2020 17:11)
Dobrý den,
vyzkoušejte odnistalovat apllkaci, znovu nainstalovat a vyresetovat robota nebo vyndat baterii cca na 1/2 hodiny. Pokud se stav nezmění, doporučujeme konktakotvat servis Hoover, Krásný den
Josef (28. 12. 2019 14:03)
Radek (28. 12. 2019 14:25)
Dobrý den,
nejspíše se jedná o heslo k účtu, které jste zvolil při přihlašování. Robot jako takový heslo nemá.
Děkujeme
Josef (27. 12. 2019 21:13)
Radek (28. 12. 2019 09:27)
Dobrý den,
je třeba mít wi-fi 2,4 Ghz a od poskytovatele internetu mít povolení přístupu třetích stran.
Děkujeme
Josef (24. 11. 2019 13:52)
Lukáš (25. 11. 2019 10:23)
Dobrá den, opravdu dobré zkušenosti máme s modelem Symbo Xbot 5 případně na větší plochy doporučíme model 360 S7.
Josef (21. 11. 2019 22:45)
Veronika (22. 11. 2019 09:19)
Dobrý den,
tento model je určený pouze pro suchý úklid, přiložená textilie slouží pouze k leštění podlah ne k mokrému úklidu. K mokrému úklidu nabízíme jiné modely, které mají přímo zásobník na tekutinu s funkcí vlhčení mopu.Krásný den
Jiří Smolek (19. 11. 2019 20:22)
Při připojování k vysavači přes WiFi v telefonu to chce po mě heslo wifi, ale nevím kde ho najdu.
Dekuji
Lukáš (20. 11. 2019 10:27)
Dobrý den, v tomto kroku je třeba podržet tlačítko SPOT - robot začne hlásit heslo, které je třeba pro připojení zadat.
Jiří Smolek (20. 11. 2019 17:14)
Lukáš (21. 11. 2019 09:55)
Dobrý den, zkuste provést reset wifi podržením tlačítka AUTO na robotu po dobu cca 4 sec. Po resetu se ozve vyzváněcí tón. Po té zkuste postup nastavení opakovat.
Roman (05. 01. 2019 16:46)
Martina (07. 01. 2019 09:57)
Dobrý den, nastavení robota pro automatický režim úklidu lze provést buď přes dálkové ovládání tlačítkem AUTO, nebo poté přes mobilní aplikaci v nastavení.
Jarmila Klemtová (31. 05. 2018 08:44)
Patrik (31. 05. 2018 17:04)
Dobrý den, doporučuji robota reklamovat nebo dát na servis.
Víťa (22. 02. 2018 09:40)
Lukáš (22. 02. 2018 09:50)
Dobrý den, dle popisu závady bude třeba robot reklamovat u svého prodejce. V případě, že byl robot zakoupen u nás, tak nás prosím kontaktujte telefonicky, emailem nebo přes naší poradnu.
Ulda1 (17. 02. 2018 10:13)
Katrin (17. 02. 2018 11:46)
Dobrý den, robotovi to neublíží. Pokud robot již dokončil svoji práci, je důležité, aby byl v dobíjecí základně, pokud by se tak nestalo, mohlo by se stát, že by došlo k poškození baterie.
Roman Kratochvíl (30. 01. 2018 08:15)
Patrik (30. 01. 2018 15:36)
Dobrý den, kontrolka na nabíjecí stanici bliká, že je robot připojený na nabíjecí stanici. Ukazatel nabití baterie je na displeji.
Roman Kratochvíl (30. 01. 2018 17:05)
Zdeněk (30. 01. 2018 17:56)
Dobrý den,
pokud chcete robota ovládat dálkovým ovladačem, je vždy nutné jej přepnout na ovládání a to podržením po dobu 4 vteřin tlačítko wifi - viz návod. Pak můžete robota ovládat přes dálkové ovládání. Pokud zvolíte na dálkovém ovladači daný směr a držíte jej stále stiknutý, robot si drží daný pohyb. V monemtě kdy nedržíte na dálkovém ovladačí daný směr pohybu robota, automaticky si volí směr na základě Automatického pohybu vysávání, který si určuje sám robot. Pokud opět zvolíte na ovladačí daný směr a držíte tento směr zmáčknutý robot se vidá daným směrem. V případě, že Vám toto ne vždy funguje na Vaši volbu, doporučíme zkontrolovat, zda-li nejsou baterie v dálkovém ovladači vybité. Pokud Vám robot i po výměně baterií, reaguje na Vaši volbu samovolně - tedy, ne vždy reaguje na Vámi zvolený směr, doporučíme dát robota na reklamaci.
Přeji pěkný den
Honza Honek (26. 12. 2017 09:44)
Aleš (26. 12. 2017 22:00)
Dobrý den, zkontrolujte si kompatibilitu s Vaší verzí systému Android/iOs.Nápověda ke stažení app a postup - https://www.roboticky-vysavac.cz/downloads/manual-hoover-rbc0x0-cs.pdf
Honza Honek (27. 12. 2017 07:42)
Patrik (27. 12. 2017 17:00)
Dobrý den, v tom případě zkuste robota reklamovat.
Jarmila Klemtová (25. 09. 2017 10:39)
Lukáš (25. 09. 2017 13:09)
Dobrý den, robot nemá zvukovou signalizaci plného zásobníku. Pouze se rozsvítí kontrolka. Pokud je zásobník takto zaplněn, tak již nemusí docházet k plnohodnotnému úklidu. Doporučujeme zásobník na nečistoty vyspávat po každém úklidu.
Jarmila Klemtová (14. 09. 2017 11:21)
Veronika - Robotický vysavač (14. 09. 2017 12:08)
Dobrý den,
jedná se o nové typy vasavčů, kde postupně dojde k naskaldnění i náhradního příslušenství. Je to běžné, že u nového zboží, nebývá hned náhradní příslušentví skladem, jelikož roboti mají v balení náhradní příslušenství. Máte-li zájem o konkrétní příslušenství, kontaktujte nás prosím, rádi vám ho zajistíme. Krásný den
Jarmila Klemtová (09. 09. 2017 12:17)
Patrik (09. 09. 2017 15:30)
Dobrý den,
ano toto je správně. Jestliže máte pocit, že je již uklizeno, můžete úklid ukončit vy a poslat robota nabíjet.
Kusik Libor (22. 03. 2017 16:05)
Lukáš (22. 03. 2017 16:37)
Dobrý den, robot překoná překážky maximálně do výšky 1,5 cm.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.