SIDE-velikonoce
SIDE-velikonoce
Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi

Robotický vysavač
Hoover RBC090 WiFi

Kód: 101625

Robotický vysavač Hoover RBC090

  • Ultra Slim - výška jenom 6,8 cm
  • Systém pohybu AAI s infračervenými senzory
  • Li-Ion baterie s výdrží 120 minut
  • Nárazník se zpomaleným dotykem
  • Konstrukce s 2 bočními kartáčky
  • Týdenní i denní načasování úklidu
  • Mluvené info hlášky
  • Integrované Wi-Fi + aplikace

Představení robotického vysavače Hoover RBC090

Robotické vysavače Hoover patří mezi nejnižší na trhu. Vlezou tak pod většinu nábytku, pod který si netroufají zajet ani kvalitnější značky robotů. Systém úklidu je náhodný, pohyb je však řízen algoritmem AAI na určení co nejefektivnější dráhy vysávání. Čištění má na starosti dvojice rotačních kartáčů (gumový a štětinový) s jedním postranním kartáčkem. Je vhodný zejména na tvrdé podlahy.

Výrobce uvádí pokrytí 400 m2, berte to ale s rezervou. Jde o volnou plochu bez překážek. V reálném provozu doporučujeme tento model pro dvě až tři místnosti, abyste docílili úklidu, se kterým budete spokojeni.

Robotické vysavače Hoover podporují funkci virtuálních zdí, kterými oddělíte místa, kam by robot neměl zajet. Na doleštění podlah slouží funkce suchého mopování. Filtraci zabezpečuje tzv. Pad EPA filtr typu E10, který zachytí víc jako 85% všech částeček o velikosti do 3 mikronů. Robot má funkci odloženého startu - můžete využít načasování na týdenní bázi a díky aplikaci i na denní bázi.

Potěší funkce mluvených info hlášek, co oceníte např. v případě poruchy, kdy vám robot řekne kód chyby a vy můžete s pomocí návodu zareagovat a problém vyřešit.

Ovládání přes telefon

Hoover RBC090 má zabudované připojení na Wi-Fi. V spojení s chytrým telefonem (iOS/Android) s nainstalovanou aplikací můžete tento robotický vysavač ovládat. Z dostupných funkcí spomeňme manuální směrování robota, spouštění jednotlivých režimů úklidu a zejména možnost časování spuštění vysávání. Můžete nastavit nejen týdenní úklid, ale rovnou i denní. Pohodlně si tak nastavíte úklid robota na každý den v týdnu, třeba i v jiný čas.

hoover rbc090

Režimy čištění

Hoover RBC090 má 9 programů vysávání:

  • AUTO úklid celé místnosti
  • AUTO podél stěn
  • AUTO zig zag (náhodně)
  • SPOT (intenzivní čištění)
  • TURBO mód
  • ELLIPTICAL (vysavač se pohybuje po spirále a jeho pracovní rádius postupně narůstá)
  • SCHEDULING program týdenní (automatické zahájení úklidu v určenou hodinu a minutu)
  • FULL&GO (automaticky zahájí úklid po nabití baterie a vrátí se před vybitím baterie do základny)
  • MANUAL (manuální nastavení)

Srovnání jednotlivých modelů Hoover

Zajímají vás rozdíly mezi jednotlivými modely Hoover? Podívejte se na srovnání v grafické tabulce.

Srovnání modelů Hoover

Technická specifikace:

  • Model: Hoover RBC0901 011
  • Barva: titanová šedá
  • Senzory: infračervený paprsek
  • Wi-Fi: ano
  • Info Voice + Demo program: ano
  • Doba provozu: 120 min
  • Hlučnost: 60 dB
  • Max. příkon: 24 W
  • Typ baterie: Li-Ion
  • Doba dobíjení: 4 hod.
  • Display: ano, LED
  • Filtr: Pad HEPA
  • Počet programů vysávání: 9
  • Program Turbo: ano
  • Měkký doraz: ano
  • Péče o parkety: ano
  • Automatický návrat do základny: ano
  • Objem zásobníku na prach: 0,5 l
  • Detekce zaplnění zásobníku: ano
  • Max. velikost plochy (na 1 nabití): 400 m2
  • Rychlost: 0,20 - 0,35 m/s
  • Funkce načasování úklidu: ano (týdenní a denní přes aplikaci)
  • Boční kartáček: 2
  • Suchý mop: ano
  • Držadlo pro přenášení: ano
  • Senzor prachu: ano
  • Senzor proti pádu: ano (5)
  • Virtuální zeď: ano
  • Dálkový ovladač: ano
  • Rozměry: 68 x 324 x 324 mm
  • Hmotnost: 2,4 kg

Obsah balení:

  • 1x Robotický vysavač Hoover RBC070/1 011 (součástí je i baterie)
  • 1x Nabíjecí základna s adaptérem
  • 1x Dálkový ovladač (+ 2x AAA baterie)
  • 2x Virtuální zeď (+ 4x D baterie)
  • 1x Držák mopu s textílií
  • 3x Náhradní mopovací textílie
  • 2x Náhradní Pad HEPA filtr
  • 1x Náhradní sada bočních kartáčků (L + P)
  • 1x Uživatelský CZ manuál

Fotogalerie Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi

Videa Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi

Příslušenství Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi

Ke stažení Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi

Momentálně není nic ke stažení.

Diskuze Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi


Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Eva Dýbová (03. 02. 2022 16:40)
Dobrý den,vysavač mi stále hlásí chybu 02: vyměnila jsem všechny kartáče,filtr,robot vyčistila,zresetovala,mužete mi poradit prosím?
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Veronika (03. 02. 2022 17:06)

Dobrý den,
pokud i po vyčištění kartáčů a celého uložení kartáčů robot stále hlásí chybu, bude asi poškozen pohon kartáčů. Ddoporučujeme poslat do servisu k prohlídce a případné výměně. Krásný den

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Irena Kotolanová (15. 05. 2021 11:28)
Dobrý den, vysavač se stále nabíjí , ale nejde zapnout. Co s tím? Děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Petra (15. 05. 2021 12:45)

Dobrý den, bude nutné obrátit se na servis.

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Miloslava Mrázková (26. 01. 2021 15:26)
Dobrý den, nedaří se mi robocom připojit přes WiFi. Uvádí ze je nesprávné heslo ale já vůbec nevím co by to mělo být za heslo.
Děkuji Mrázková
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Martina (26. 01. 2021 15:38)

Dobrý den, k párování je zapotřebí zadat heslo Vaší Wi-Fi sítě.

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Miloslava Mrázková (26. 01. 2021 15:56)
Když zadám heslo WiFi hlásí to nesprávné heslo
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Lukáš (26. 01. 2021 16:05)

Dobrý den, zkuste provést reset wifi podržením tlačítka AUTO na robotu po dobu cca 4 sec. Po resetu se ozve vyzváněcí tón. Po té zkuste postup nastavení opakovat. Při synchronizaci je vyžadováno heslo pro připojení robota v tomto kroku je třeba podržet tlačítko SPOT - robot začne hlásit heslo, které je třeba pro připojení zadat.

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Miloslava Mrázková (26. 01. 2021 16:29)
Prostě mi to nejde přestože jsem udělala všechno podle vasi rady, stejně říká nesprávné heslo
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Lukáš (26. 01. 2021 16:31)

 

Dobrý den, pokud potíže přetrvávají, doporučuji kontaktovat servis Hoover. Krásný den

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Miloslava Mrázková (20. 01. 2021 11:46)
Dobrý den,
při zajetí vysavače na nabíječku mi neustále bliká modrá kontrolka. Jak poznám, že je nabitý. Měla jsem je tam při prvním nabití asi 5 hodin a stále bliká.
Děkuji Mrázková
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Martina (20. 01. 2021 11:49)

Dobrý den, u prvního nabíjení se doporučuje robota nechat nabíjet klidně i déle, například do druhého dne alespoň 12 hod. Baterie tedy nemusí být plně nabitá. Dále zkontrolujte, zda se robot opravdu dobíjí a není ze stanice mailnko vyjetý. Tím pádem by dobíjecí kontakty nedoléhaly a robot by se nemusel plně nabít.

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Miloslava Mrázková (20. 01. 2021 11:55)
Děkuji za Vaši odpověď a ještě mi prosím řekněte, jestli při dobití kontrolka zhasne, nebo bude třeba svítit nepřerušovaně
Děkuji
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Martina (20. 01. 2021 11:58)

Dobrý den, po plném nabití by měla kontrolka zhasnout. robot se hodí do tzv. režimu spánku. 

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Miloslava Mrázková (22. 01. 2021 19:48)
Dobrý večer, prosím o radu co dělat když kontrolka nabíjení neustále bliká i při připojení cca 15 hodin.
Děkuji Mrázková
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Katrin (23. 01. 2021 11:26)

Dobrý den, pokud potíže přetrvávají, doporučuji kontaktovat servis Hoover. Krásný den

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Jiří Gunčaga (22. 12. 2020 21:33)
Při připojení Wi-Fi mi hlásí telefon, že přístupový bod je plný a telefon se s robotem nespojí.
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Lukáš (23. 12. 2020 08:25)

Dobrý den, v případě problému s připojením robota, doporučíme provést reinstalaci aplaikace a restart wifi routeru. Pokud i přes to potíže přetrvávají, tak doporučím kontaktovat servis Hoover

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Aneta Bohanská (15. 08. 2020 09:59)
Dobrý den, mám problém s prvním nabitím robota. Strávil na nabíječxe minimálně 10 hodin a stále bliká pouze jedna čárka. Zkoušela jsem nabíjet přes dobíjecí stanici i manuálně přímo vysavač. Vysavač mi pořád hlásí dokola, že začne vydávat až se nabije. Děkuji za radu
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Lukáš (15. 08. 2020 10:04)

Dobrý den, pokud robotický vysavač nelze nabít při prvním spuštění, tak je potřeba to vyřešit reklamací, odstoupením od smlouvy nebo servisem. Vypadá to že může být nějaký problém s baterii nebo s dobíjením.

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Kristína Uhrinová (22. 06. 2020 06:55)
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať prečo môj vysavac stále bliká, keď je v nabijacej stanici či to tak ma byť alebo je chybný. Ďakujem
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Martina (22. 06. 2020 10:38)

Dobrý den, pokud je baterie robota vybitá a robot je v dobíjecí stanici, při nabíjení kontrolka bliká. V případě plného nabití baterie kontrolka svítí nepřerušovaně. Pokud se Vám tento stav nezobrazuje, doporučili bychom kontaktovat zákaznický servis

Robotický vysavač Hoover RBC090
Simona (11. 03. 2020 00:16)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je robot vhodný i na vysávání koberce jelikož by ho ráda i na něj používala.A pokud ne tak jaký je rozdíl mezi robotem co je jak na tvrdé podlahy i koberec mezi robotem co je jenom vhodný na tvrdé podlahy.
A ještě co znamená chybná hláška ER 08 protože tahle hláška v návodu není. Děkuji
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090
Veronika (11. 03. 2020 17:15)

Dobrý den,
chyba 08, je chyba senzoru a pohybu nárazníku, doporučujeme nárazník vyčistit, zlehka poklepat a provést reset robota. Chyba by se měla smazat, pokud přetrvává, bude nutné robota dát k servisní prohlídce. Krásný den

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Sarka (07. 01. 2020 19:19)
Dobry den po vysati musim vzdy robota dat nabit i kdyz se uplne nevybil?? Dekuji
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Lukáš (08. 01. 2020 08:39)

Dobrý den, záleží na Vás jaký postup zvolíte, pokud víte, že Vám při plném nabití vystačí třeba na 3 cykly, tak jej můžete nabíjet až po jeho vybití. 

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Sarka (07. 01. 2020 19:14)
Dobry den nabijim robota 5hod a stale neni nabity.Je to v poradku???
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Lukáš (08. 01. 2020 08:28)

Dobrý den, doporučím nechat robot nabíjet dokud nebude signalizovat plné nabití. 

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
F (05. 01. 2020 11:24)
Mám několik problémů:
1) aplikace Hoover na iPhone vůbec nefunguje. Nejde ani spustit.
2) aplikace Hoover na Android spustit sice jde, ale nejde připojit k robotovi. Wifi propojená s telefonem je spravně, ale App se neumí s robotem spojit a komunikovat.
3) Když zmáčknu na robotovi ikonu domečku a tím bych měl podle návodu poslat robota se na základnu dobít, on se začne motat dokola a vysává kolem sebe os 106 a na základnu se mu nechce. Základnu má přitom 2m od sebe a dobře viditelnou.
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Lukáš (06. 01. 2020 16:11)

Dobrý den, v tom případě doporučím obrátit se přímo na poradnu Hoover kde by Vám měli pomoci, tyto technické záležitosti je nejlepší řešit přímo s nimi. Pokud robot není schopen zajet do základny ani z blízkosti 1m, tak doporučím robota reklamovat a předchozí 2 dotazy připojit k průvodnímu dopisu. 

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Dusan (04. 01. 2020 14:09)
Dobrý deň, mám problém z vysávačom ze stále sa točí iba na jednom mieste nech mením program na vysávanie aký chcem stále je to o tom istom. Neprejde ani jednu izbu
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Veronika (04. 01. 2020 15:01)

Dobrý den,
doporučujeme vyčistit hnací kola i přední kolečko. Vyndat baterii z robota cca na 1/2 hod. pro reset robota. Pokud se stav nezmění, bude muset robot do servisu. Krásný den

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Simona (03. 01. 2020 00:16)
Dobrý den,snažím se připojit ovládání robota přes mobil.Sice mi to hlásí v mobilu,že heslo je uložené tedy správné,ale v závorce je... bez přístupu k internetu.Muzete mi poradit jak na to?
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Veronika (06. 01. 2020 17:23)

Dobrý den,
jedná se o běžnou hlášku při párování robota, v tomto kroku je potřeba se vrátit zpět do aplikace a pokračovat v párování dle pokynů aplikace. Krásný den

Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Veronika (03. 01. 2020 11:06)

Dobrý den,
bohužel to vypadá na problém s aplikací. Doporučujeme se obrátit rovnou na servis Hoover. Krásný den

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Libor Popovič (01. 01. 2020 19:48)
Dobrý den, když blikaji při nabíjení tři čárky, je vysavač už plně nabitý, nebo musí ty čárky trvale svítit?
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Lukáš (06. 01. 2020 13:49)

Dobrý den, při plném nabití čárky trvale svítí pokud třetí čárka bliká, tak se robot ještě nabíjí. 

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Dávid (31. 12. 2019 12:57)
Dobrý deň, mám tento vysávač. problém je pripojenie cez mobil, mám aplikáciu aj heslo na vysávač. V aplikácii sa mi zobrazí toto, ale som k nemu už pripojený. Ďalej ma aplikácia nepusti. V čom môže byť problém?
https://ibb.co/TMPhg3q
https://ibb.co/C2T48q7
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Lukáš (02. 01. 2020 13:45)

Dobrý den, zkuste provést reset wifi podržením tlačítka AUTO na robotu po dobu cca 4 sec. Po resetu se ozve vyzváněcí tón. Po té zkuste postup nastavení opakovat. Při synchronizaci je vyžadováno heslo pro připojení robota v tomto kroku je třeba podržet tlačítko SPOT - robot začne hlásit heslo, které je třeba pro připojení zadat.

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Michal (02. 01. 2020 18:20)
Mam naprosto stejny problem jako kolega...a podle vaseho postupu zadna zmena...tel mam redmi note 7 se systemem android
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Lukáš (03. 01. 2020 10:55)

Dobrý den, v tom případě doporučím obrátit se přímo na poradnu Hoover kde by Vám měli pomoci případně robota reklamovat. 

Robotický vysavač Hoover RBC090
Veronika (29. 12. 2019 17:20)
Dobrý den, jak se prosím nastavují čistící režimy? V návodu jsou uvedeny čtyři režimy ale vysavač uklízí pouze dvěmi.Aplikace v telefonu vůbec nelze spustit.
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090
Veronika (02. 01. 2020 17:11)

Dobrý den,
vyzkoušejte odnistalovat apllkaci, znovu nainstalovat a vyresetovat robota nebo vyndat baterii cca na 1/2 hodiny. Pokud se stav nezmění, doporučujeme konktakotvat servis Hoover, Krásný den

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Josef (28. 12. 2019 14:03)
Dobry den v mobilu na \WI-FI je přihlašen Hoover _9848B2 ale žada to Heslo nevim jake heslo ma Hoover skoušel jsem heslo mojí WI FI a to nejde. Děkují
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Radek (28. 12. 2019 14:25)

Dobrý den, 

nejspíše se jedná o heslo k účtu, které jste zvolil při přihlašování. Robot jako takový heslo nemá. 

Děkujeme 

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Josef (27. 12. 2019 21:13)
Dobry den mužete mi poradit jak se mam přihlasiť Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi mobilu vyskoušel jsem všechno. Děkují
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Radek (28. 12. 2019 09:27)

Dobrý den, 

je třeba mít wi-fi 2,4 Ghz a od poskytovatele internetu mít povolení přístupu třetích stran. 

Děkujeme 

Dobry den jaky robotnicky vysavač za mokra a sucha by jstemi doporučili Děkují.
Josef (24. 11. 2019 13:52)
Dobry den jaky robotnicky vysavač za mokra a sucha by jstemi doporučili Děkují.
Re: Dobry den jaky robotnicky vysavač za mokra a sucha by jstemi doporučili Děkují.
Lukáš (25. 11. 2019 10:23)

Dobrá den, opravdu dobré zkušenosti máme s modelem Symbo Xbot 5 případně na větší plochy doporučíme model 360 S7

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Josef (21. 11. 2019 22:45)
Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi jesli vytira za mokra a vysava za mokra. Děkují.
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Veronika (22. 11. 2019 09:19)

Dobrý den,
tento model je určený pouze pro suchý úklid, přiložená textilie slouží pouze k leštění podlah ne k mokrému úklidu. K mokrému úklidu nabízíme  jiné modely, které mají přímo zásobník na tekutinu s funkcí vlhčení mopu.Krásný den

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Jiří Smolek (19. 11. 2019 20:22)
Dobrý den koupil jsem zánovní vysavač.
Při připojování k vysavači přes WiFi v telefonu to chce po mě heslo wifi, ale nevím kde ho najdu.
Dekuji
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Lukáš (20. 11. 2019 10:27)

Dobrý den, v tomto kroku je třeba podržet tlačítko SPOT - robot začne hlásit heslo, které je třeba pro připojení zadat.

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Jiří Smolek (20. 11. 2019 17:14)
Dobrý den děkuji tak na heslo jsem teda přišel, ale hlásí to nesprávné heslo. Co stim dekuji
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Lukáš (21. 11. 2019 09:55)

Dobrý den, zkuste provést reset wifi podržením tlačítka AUTO na robotu po dobu cca 4 sec. Po resetu se ozve vyzváněcí tón. Po té zkuste postup nastavení opakovat. 

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Roman (05. 01. 2019 16:46)
chcem sa opýtať ako si viem na vysávači navoliť program lebo automatický program stále používa otáčanie dookola potreboval by som program náhodný alebo prepínať programy ďakujem
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Martina (07. 01. 2019 09:57)

Dobrý den, nastavení robota pro automatický režim úklidu lze provést buď přes dálkové ovládání tlačítkem AUTO, nebo poté přes mobilní aplikaci v nastavení. 

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Jarmila Klemtová (31. 05. 2018 08:44)
Prosím o radu, přestalo se mě otáčet hnací kolečko na pravé straně. Po vyčištění dle návodu se mě nepodařilo kolečko rozpohybovat. co s tím mám udělat. Děkuji J.
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Patrik (31. 05. 2018 17:04)

Dobrý den, doporučuji robota reklamovat nebo dát na servis.

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Víťa (22. 02. 2018 09:40)
Dobrý den, cca po 3 týdnech používání se přestaly otáčet kartáčky na jedne straně vysavače, zkusili jsme provést běžnou údržbu a pečlivě stroj vyčistili kde to bylo možné podle návodu, ale na jedné straně se kartáče stále netočí, prosím o radu/tip jak můžu vysavač sám zprovoznit případně jak postupovat v případě reklamace děkuji V
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Lukáš (22. 02. 2018 09:50)

Dobrý den, dle popisu závady bude třeba robot reklamovat u svého prodejce. V případě, že byl robot zakoupen u nás, tak nás prosím kontaktujte telefonicky, emailem nebo přes naší poradnu

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Ulda1 (17. 02. 2018 10:13)
Dobry den. Ak poslem vysavac skor do nabijacej stanici nez sa vybije. Neublizi to baterii? Dakujem
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Katrin (17. 02. 2018 11:46)

Dobrý den, robotovi to neublíží. Pokud robot již dokončil svoji práci, je důležité, aby byl v dobíjecí základně, pokud by se tak nestalo, mohlo by se stát, že by došlo k poškození baterie.

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Roman Kratochvíl (30. 01. 2018 08:15)
Vysavač se nezabije naplno. Základna stále bliká
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Patrik (30. 01. 2018 15:36)

Dobrý den, kontrolka na nabíjecí stanici bliká, že je robot připojený na nabíjecí stanici. Ukazatel nabití baterie je na displeji.

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Roman Kratochvíl (30. 01. 2018 17:05)
Děkuji. Ještě proč ne vždy funguje dálkové ovládání, myslím řízení pohybu. V automatice nejde a za chvíli ano
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Zdeněk (30. 01. 2018 17:56)

Dobrý den,
pokud chcete robota ovládat dálkovým ovladačem, je vždy nutné jej přepnout na ovládání a to podržením po dobu 4 vteřin tlačítko wifi - viz návod. Pak můžete robota ovládat přes dálkové ovládání. Pokud zvolíte na dálkovém ovladači daný směr a držíte jej stále stiknutý, robot si drží daný pohyb. V monemtě kdy nedržíte na dálkovém ovladačí daný směr pohybu robota, automaticky si volí směr na základě Automatického pohybu vysávání, který si určuje sám robot. Pokud opět zvolíte na ovladačí daný směr a držíte tento směr zmáčknutý robot se vidá daným směrem. V případě, že Vám toto ne vždy funguje na Vaši volbu, doporučíme zkontrolovat, zda-li nejsou baterie v dálkovém ovladači vybité. Pokud Vám robot i po výměně baterií, reaguje na Vaši volbu samovolně - tedy, ne vždy reaguje na Vámi zvolený směr, doporučíme dát robota na reklamaci.
Přeji pěkný den

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Honza Honek (26. 12. 2017 09:44)
Dobry den, ani jeden telefon iOS, Android a ani PC mi neneajde wifi vysavace. Poradte mi co s tim prodim. Ovladac funguje, ale app ne :/ diky moc!
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Aleš (26. 12. 2017 22:00)

Dobrý den, zkontrolujte si kompatibilitu s Vaší verzí systému Android/iOs.Nápověda ke stažení app a postup - https://www.roboticky-vysavac.cz/downloads/manual-hoover-rbc0x0-cs.pdf

Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Honza Honek (27. 12. 2017 07:42)
Dobry den, vsecko jsem uz vyzkousel, pravdepodobne mam vadny kus :/
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi
Patrik (27. 12. 2017 17:00)

Dobrý den, v tom případě zkuste robota reklamovat. 

Robotický vysavač Hoover RBC090
Jarmila Klemtová (25. 09. 2017 10:39)
Proč robot nedává žádný zvukový signál při plném zásobníku na prach? Je to vidět jenom na displeji. Pokud ho nevysypu, tak jezdí dále s plným zásobníkem. To je špatné a znamená to že další prach nevysává ?
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090
Lukáš (25. 09. 2017 13:09)

Dobrý den, robot nemá zvukovou signalizaci plného zásobníku. Pouze se rozsvítí kontrolka. Pokud je zásobník takto zaplněn, tak již nemusí docházet k plnohodnotnému úklidu. Doporučujeme zásobník na nečistoty vyspávat po každém úklidu.

Robotický vysavač Hoover RBC090
Jarmila Klemtová (14. 09. 2017 11:21)
Kde mám koupit na tento vysavač náhradní díly .Dívala jsem se do nabídky příslušenství, ale tam tento tip vůbec nebyl
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090
Veronika - Robotický vysavač (14. 09. 2017 12:08)

Dobrý den,
jedná se o nové typy vasavčů, kde postupně dojde k naskaldnění i náhradního příslušenství. Je to běžné, že u nového zboží, nebývá hned náhradní příslušentví skladem, jelikož roboti mají v balení náhradní příslušenství. Máte-li zájem o konkrétní příslušenství, kontaktujte nás prosím, rádi vám ho zajistíme. Krásný den

Robotický vysavač Hoover RBC090
Jarmila Klemtová (09. 09. 2017 12:17)
Mám robot HOOVER RBC 090/1 011 který vysává velkou i malou místnost stejně dlouho a to je do úplného vybití baterie. Je to správné?
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090
Patrik (09. 09. 2017 15:30)

Dobrý den,
ano toto je správně. Jestliže máte pocit, že je již uklizeno, můžete úklid ukončit vy a poslat robota nabíjet.

Robotický vysavač Hoover RBC090
Kusik Libor (22. 03. 2017 16:05)
Jakou výšku prahů překoná ?
Re: Robotický vysavač Hoover RBC090
Lukáš (22. 03. 2017 16:37)

Dobrý den, robot překoná překážky maximálně do výšky 1,5 cm.


Vložit příspěvek - dotaz

Jméno:
E-mail:
Název příspěvku:
Dotaz k výrobku:
 
 

Recenze Robotický vysavač Hoover RBC090 WiFi

U Elektry
523/1 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Hněvkovského
677/66A (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Běloveská
944 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba