Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba 880
Diskuze iRobot Roomba 880
Petra Židková (02. 09. 2021 12:08)
Lukáš (02. 09. 2021 12:16)
Dobrý den, tato chyba může být způsobena vadnou baterií, případně můžete ještě odzkoušet kontakty pod baterií lehce ohnout směrem nahoru, tak aby došlo k lepšímu kontaktu s baterií.
Petra Židková (02. 09. 2021 14:40)
Martina (02. 09. 2021 14:48)
Dobrý den, pokud se závada stále projevuje, doporučili byhcom zaslat baterii k reklamaci, pokud byla nedávno zakoupena. Na baterii se vztahuje záruka 24 měsíců, na kapacitu baterie se vztahuje od výrobce záruka 6 měsíců.
Petra Židková (08. 09. 2021 17:42)
Martina (09. 09. 2021 09:16)
Dobrý den, pokud robot stále hlásí error 5 a je nová baterie, bude pravděpodobně závada přímo v robotovi. Zde bychom tedy doporučili servis
Petr (18. 08. 2021 09:10)
Prosím vás když budu chtít aby vysavač uklidil více místností musím nějak zajistit otevřené dveře aby si je při úklidu sám nepřivřel? A bude mu vadit ohledně jeho uložené mapy když dojde ke změně polohy některých věcí např. židlí?
Děkuji za odpověď.
Martina (18. 08. 2021 09:16)
Dobrý den, tento model nemá možnost uložení mapy úklidu, jeho pohyb je tak náhodný. V případě, že robotovi necháte otevřený celkový prostor, postupně jej uklidí. Jako možnost zábrany je nutné použít virtuální zeď
Lenka (16. 06. 2021 12:17)
Martina (16. 06. 2021 12:19)
Dobrý den, dovnitř čidel se bohužel nedostanete. Robot by musel být zaslán do servisního střediska k odbornému čištění. Doma můžete robotovi čidla očistit okrajově například profouknutím vzduchem nebo otřením navlhčeným hadříkem.
Marcela (28. 11. 2020 15:36)
„Skřípavé“ tóny vycházejí při točení kulatého kartáčku. Odšroubováno, vyčištěno, ale divný zvuk přetrvává. Roombu mám asi 3 roky, dosud bez problémů. Děkuji za odpověď.
Lukáš (30. 11. 2020 09:12)
Dobrý den, těžko takto soudit co Vám zvuk vydává. Doporučím provést komlet čištění robota a pokud bude problém přetrvávat tak bude nutné zaslání robota k servisní diagnostice.
Luke (13. 06. 2020 18:29)
Lukáš (15. 06. 2020 10:09)
Dobrý den, robot má čidlo, které snímá nečistoty. Jedná se o 2 černé hranolky které se vsunou do zásobníku. Zkuste je očistit, toto by mělo problém s chybnou signalizací vyřešit.
Michaela Musilová (25. 11. 2018 21:45)
Zdeňka (26. 11. 2018 10:28)
Dobrý den, mrzí nás potíže s robotem. Robot může mít zaprášená čidla proti pádu ze schodů nebo zaseknutý přední nárazník, ten musí pružit. Čidla jak očistit naleznete v návodu k robotu nebo na odkaze : https://www.roboticky-vysavac.cz/downloads/udrzba-roomba-800-900.pdf . Funkčnost nárazníku vyzkoušíte rukou. Pokud bude nárazník pružit, je nárazník v pořádku. Pokud očistění čidel a nárazník bude pružit a závada se dále bude projevovat. Bude potřeba, aby se na robota podíval technik. Závada může být v elektronice robota. Můžete využit i služby našeho servisu : https://www.roboticky-vysavac.cz/servis .
Jana mezlova (16. 05. 2018 16:01)
Martina (16. 05. 2018 16:04)
Dobrý den,
pokud vysavač vysaje vodu, může dojít k poškození základní desky a tím pádem nemusí správně fungovat. Dále se můžou poškodit i senzory u vysavače. V tomto případě bude i problém s uznáním reklamace.
Šárka Mašková (15. 03. 2017 20:00)
Jirka (16. 03. 2017 09:46)
Dobrý den, jestliže má robot po půl roce takto sjetá kolečka dá se předpokládat že ve Vašem bytě je nějaká překážka o kterou si robot kolečka obrušuje. Zkuste vypozorovat kde se tak děje a překážku robotovi odstranit, nebo mu nějak zabránit aby na ni najížděl. Jestliže se Vám zdá že robot na koberci sníží výkon, zkuste vyndat dva hlavní gumové kartáče a důkladně je očistit, hlavně sundejte žluté ,,koncovky,,. Je možné že pod těmito ,,koncovkami,, najdete chomáče vlasů, chlupů, které je potřeba odstranit. Někdy se stává že velké množství nečistot pod těmito ,,koncovkami,, brání kartáčům v rotaci, nebo ji může dokonce úplně zastavit. Určitě můžete robota v rámci záruky poslat technikům. Jestliže jste robota zakoupila u nás kontaktujte nás na email [email protected] , kde vám poradíme jak dále postupovat. S pozdravem roboticky-vysavac
Ludmila (14. 02. 2017 09:44)
ČERNÝ KOBEREC.Mám informace,že některé robotické vysavače na černý koberec vůbec nenajedou.Jak je to u tipu Roomba 880 ?
Aleš (14. 02. 2017 10:33)
Dobrý den, obecně jde o pádové senzory, které reagují na lom světla (bílá/černá). Není pravidlem, že černý koberec vysavač nevysaje. Doporučujeme robota otestovat, případně v rámci záruky lze pádové senzory odpojit. Děkujeme za Váš dotaz.
jindra (23. 01. 2017 15:08)
Děkuji za odpověď.
Zdeněk (23. 01. 2017 16:27)
rozdíl mezi modely 880 a 886 je ten, že model 886 je novější model a také se liší obsahem balení. Model 880 má v balení 2ks Virtuální steny s majákem - díký kterým robot zvládne více jak 2-3 místnosti a také více m2. Dále má také v balení dálkové ovládání. Kvalita vysávání, velikost odpadní nádobky a orientace v prostoru jsou u obou modelů stejné.
Přeji pěkný den
Blanka Morávková (17. 03. 2016 11:26)
Jirka (17. 03. 2016 11:38)
určitě, toto je běžná údržba.
Karol (11. 08. 2015 13:34)
Štefan (11. 08. 2015 12:06)
Jiří (11. 08. 2015 12:33)
po vybití se iRoboti Roomba zajedou dobít, ale po nabití již nevyjíždí, tudíž je potřeba dávat robota vždy do tak velkého prostoru, aby je robot zvládl uklidit na jedno nabití. Pokud by jste chtěl robot s funkcí opětovného vyjetí a dokončení úklidu, doporučujeme značku LG.
Karol (11. 08. 2015 12:01)
Jiří (11. 08. 2015 12:30)
toto nelze zcela přesně určit. Maximální doba nabíjení je 3 hodiny.
Karol (11. 08. 2015 11:13)
Jiří (11. 08. 2015 11:42)
tento typ robota na jedno nabití dokžé za pomocí virtuálních majáků vysát až cca 130m2 a bez virtuálních stěn cca 90m2, záleží na členitosti prostoru. Výdrž baterie na jedno nabití může být až 3 hodiny. Robot si poradí s koberci s nízkým chlupem.
Ján (11. 08. 2015 10:34)
Martina (11. 08. 2015 10:39)
Karol (11. 08. 2015 10:04)
Martina (11. 08. 2015 10:07)
Karol (10. 08. 2015 14:49)
Patrik (10. 08. 2015 17:08)
iRobot roomba nemá systematický úklid ale pokryje cca 98% otevřeného prostoru, vše ale záleží na velikosti a členitosti prostoru. Při nájezdu na koberec tento robot nemá žádnou funkci turbo. V případě, že budete chtít poradit s výběrem, neváhejte kontaktovat naší poradnu.
F. Novák (09. 04. 2015 00:38)
Je to jen v absenci dálkového ovládání (870) a záměnou dvou virtuálních stěn bez majáku (870) a s majákem (880)?
Umí model 870 po dokoupení virtuální stěny s majákem také úklid v oddělených prostorech jako model 880?
Nabízíte i ekonomičtější sadu příslušenství (2 válce, 3 filtry a 3 kartáčky) a za kolik?
Patrik (09. 04. 2015 09:23)
Tomáš Hampl (27. 01. 2015 12:06)
rád bych se informoval zda alarmová čidla detekují pohyb robota či nikoli. dále pak dotaz, zda má robot senzor proti pádu(schody), či se musí využít blocker.
Díky
TH
Patrik (27. 01. 2015 12:18)
robot senzory proti pádu má, tudíž se nemusíte bát, že spadne. U detekování robota alarmem záleží na druhu zabezpečení a zda je možnost jeho úpravy v nastavení, třeba na domácí mazlíčky. Pokud ne, robot může alarm zpouštět.
honza (06. 01. 2015 21:45)
Jirka (07. 01. 2015 10:43)
jsme rádi, že jste s robotem spokojen. Samozřejmě by se mohlo stát, že na nějaký typy koberců by se nemusel robot hodit, ale zatím jsem se s tím u řady 800 nesetkali.
Pavel Bečica (01. 01. 2015 10:38)
Miro (27. 12. 2014 16:47)
U Roomby jsem tento údaj nikde neviděl. Udává ho výrobce ?
A jaký je sací výkon u Roomby 880 ?
Děkuji
Jirka (28. 12. 2014 12:42)
výrobce tento údaj neudává, jelikož roboti fungují na podltlaku, který vzniká
mezi dvěmi protosobě rotujícími kartáči a čímž jsou schopni perfektně nasát nečistoty.
Miro (28. 12. 2014 15:40)
Doteď se tento parametr neuváděl, protože logicky od malého akumulátorového vysavače nelze čekat velké výkony. Spíš je to postaveno na technické šikovnosti.
Ale jak se zdá, tak Samsung zvedl laťku v kategorii robotických vysavačů.
Miloslav Adamec (07. 07. 2015 20:12)
Marie (05. 12. 2014 17:41)
Martina (05. 12. 2014 17:55)
modré kolečko s čárkou je lupa a v případě, že se rozsvítí, tak robot zadetekoval vetší množství nečistot. Díky této detekci se více znečištěným místům věnuje delší dobu. Robot mluví, když má nějaký problém a záleží co říká. Pokud Vám anglický jazyk nevyhovuje, tak je možné robota nastavit na jiný jazyk. Je možnost výběru asi z 10 jazyků, ale není mezi nimi český jazyk. Nastavení jiné řeči najdete v manuálu na str.16.
Marie Vaňáčková (02. 12. 2014 17:07)
Martina (02. 12. 2014 17:20)
Zdeněk (01. 12. 2014 22:10)
Děkuji za odpověď, s pozdravem Zdeněk.
Jirka (02. 12. 2014 09:14)
robot má pogumovaný nárazník pro tlumení nárazů, tudíž před překážkou zpomalí a lehce se dotkne. Samozřejmě časem by se mohlo stát, že někde robot více zavadí a zůstane nějaká čmouha, ale nemělo by to být pravidlem, takže toho bych se na lištách neobával.
Jitka (26. 11. 2014 15:44)
Dekuji.
Jirka (26. 11. 2014 16:20)
obsah nádobky je cca 0,6 L. Koš je dobré vysypávat po každém úklidu, při každodenním úklidu stačí cca jendou za 3 dny. Samozřejmě pár kapek robotovi nevadí, ale při najetí na větší louži by již mohl nastat problém a voda by se mohla dostat do robota, což by byl problém. Vlasy se válcu opravdu nezamotávají, samozřejmě např. jednou za týden je potřeba zkontrolovat a popřípadě vyčistit.
Libor (17. 11. 2014 03:26)
Dle výše uvedených stránek je jednoznačně v současnosti jednička Roomba 880. Přesto jsem načetl i diskuze uživatelů k Roombám nižších řad (k 880 toho lze zatím nalézt minimum a jenom samou chválu). A k Roombám proto před případnou koupí Roomby 880 směřují i mé dotazy.
Jak je to s poškrábáním plovoucí podlahy od koleček Roomby (drobné a jemné rýhy)? Narazil jsem na stížnosti uživatelky nižší řady Roomby.
Jak je to s nárazy Roomby do nábytku a stěn (nehrozí poškození nábytku)? Nakolik je gumový nárazník účinný?
Děkuji za odpovědi.
Libor
Polaris (17. 11. 2014 19:56)
Moje dlouholetá zkušenost říká, že Roomba rozhodně nepoškrábe podlahu. Podvozek je gumový a jakkoli ta guma není úplně měkká, rozhodně nikdy nedošlo k poškrábání a to nemám (jak jsem bohužel zjistil) zrovna kvalitní plovoucí podlahu, takže poškrábat ji lze. Roomba to nedokázala, přestože se na podlaze vyskytují kamínky a písek - máme kočky, které to přinesou ze záchůdku a také u nás není nenormální se nevyzout, pokud jdeme do bytu a nebudeme tam pobývat dlouho.
K nárazům - Roomba zpomaluje před nárazem, pokud má šanci nábytek zaregistrovat. Ne vždy se jí to ale podaří - mám například jakousi poličku, jejíž spodní díl je zhruba centimetr nad podlahou a výška tohoto dílu je cca 1,5 cm, Roomba ho nezaregistruje, protože vidí \"nad něj\", takže narazí. Nicméně, ty gumové náraníky jsou zcela dostačující - jen u řady 500 mi ten nárazník (tahdt takový samolepící pásek gumy) po asi pěti letech odpadl a musel jsem ho znova lepit zpět. 880 má pásek daleko širší, resp. vyšší a je tam nalepený už z výroby, vypadá, že vydrží. Každopádně - nikdy se mi nestalo, že by Roomba poškodila nejen nábytek, ale mám i dvě docela drahé podlahové reprosoustavy B&W ve světlém dřevě a Roomba neublížila ani dřevu, ani přední mřížce. O to se postarali až kocouři...
Nárazy do stěn jsou v pohodě, Roomba je spolehlivě detekuje a je schopna zpomalit i následovat při vysávání stěnu, podél které jede. Ale je fakt, že vsude po bytě mám lišty, takžře nemohu říct, co by to \"očichávání\" zdi udělalo s čistou omítkou.
Kdybych srovnal naprosto čerstvý první pocit z 880 vs. 5xx - a dodávám, 880 ještě ani nedovysávala - skvělé je, že je to mnohem tišší vysávání a zjevně mnohem účinnější. Když projede kolem, cítím proud vyfukovaného vzduchu a to dříve nebylo. Také nové algoritmy navigace, například spotové čištění funguje jinak, jezdí nikoli ve spirále, ale vpřed-vzad.
Proč vlastně mám Roombu? Jinak mám Electrolux UltraOne, který bezpochyby vysává o řády lépe a je s ním radost uklízet... jenže mám také tlupu koček a nemám sílu každý den po práci ještě vytáhnout vysavač a strávit 15-20 minut vysáváním. Tohle si nechávám na víkend, kdy udělám pořádný úklid, ale mezitím se Roomba postará o to nejhorší. A musím po všech těch letech říct, že tato kombinace je dokonalá, bez robotického vysavače bych v domácnosti s dětmi a zvířaty, žít nechtěl.
Martin Podlesný (06. 12. 2014 11:27)
Martina (06. 12. 2014 12:45)
Jirka (17. 11. 2014 16:15)
děkujeme za tip. Kolečky Roomba podlahu nepoškrábe, toto jsme zatím nemuseli řešit. Ano iRobot Roomba naráží, horší je toto s tmavším nábytkem, kde Roomba nezpomaluje. Při světlém nábytku Roomba zpomalí. Pogumovaný nárazník tlumí nárazy dobře, tudíž se poškození není třeba obávat.
Karel (06. 11. 2014 18:07)
Polaris (17. 11. 2014 19:59)
Jirka (06. 11. 2014 18:14)
v tomto případě bude nejlepší si robota nejprve vyzkoušet. Více info k zapůjčení robotů Vám bude zasláno po vyplnění zde.
Petr Čermák (02. 10. 2014 20:38)
Děkuji za odpověď.
Jirka (03. 10. 2014 09:07)
ano, majáky jsou kompatibilní.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.