SIDE-marianne-2024
SIDE-marianne-2024

Robotický mop
iRobot Braava 380

Kód: 100926

iRobot Braava 380

Nabízíme vám novinku ve světě domácí robotiky a to robotický mop od celosvětově známého výrobce robotických vysavačů - iRobot. iRobot Braava 380 a nižší model iRobot Braava 320 jsou multifunkční úklidoví roboti na veškeré druhy trvdých podlah. Těšit se můžete ze dvou čistících režimů: zametání a mopování. Robotický mop je navíc při své práci velmi tichý a důkladný, což spolu s jednoduchou obsluhou a údržbou dělá z iRobota Braavy 380 nedocenitelného pomocníka ve vaší domácnosti.

Tento produkt také znáte z pořadu Loskuták - záznam z pořadu zde.

Hlavní přednosti robotického mopu Braava 380:

irobot braava 380

Klíčové funkce Braavy 380

Dva čistící režimy

Braava 380 nabízí dva čistící režimy. Zametání a mopování. Pod režimem zametání si nepředstavujte koště, které vymete z předsíně kusy zaschlého bláta. Tento režim slouží k odstranění prachu, vlasů, chlupů a drobných nečistot ze všech typů tvrdých podlah i v rozlehlých prostorách. Nečistoty ulpívají na bílé utěrce z mikrovlákna, kterou po skončení úklidu jednoduše vytřepete. Při zametání se Braava pohybuje po místnosti v dlouhých drahách, vždy tam a zpět, tam a zpět atd. Režim mopu slouží k efektivnímu vytírání tvrdých podlah. Braava se pohybuje v krátkých drahách, vždy doprava, tam a zpátky, doleva, tam a zpátky, dopředu a znovu. Díky tomuto postupu dokáže velmi efektivně zbavit podlahu mastnoty, prachu a dokonce i různých skvrn


Účinné utěrky z mikrovlákna

iRobot Braava používá na zametání i mopování speciální utěrky z mikrovlákna s vynikajícími čistícími vlastnostmi. Bílá utěrka, na které ulpívá prach, drobné nečistoty, vlasy a zvířecí chlupy, slouží k suchému úklidu neboli zametání. Modrá utěrka byla navržena speciálně pro účely mokrého úklidu, tedy mopování. Utěrky jednoduše připevníte na robota pomocí podložky s magnetickým zámkem a gumovými fixačními lištami. Po dokončení úklidu lze utěrky snadno vyprat v ruce a průběžně rovněž v pračce.

 

 

Tichý úklid

iRobot Braava je během úklidu tichá jako myška. Můžete vytírat brzo ráno i pozdě v noci, přesto Braava nikoho nevzbudí. Pamatujte, že Braava není vysavač, ale robotický mop s funkcí zametání, který dokáže pomocí utěrek z mikrovlákna zachytit prach, vlasy, chlupy a drobnější nečistoty. Coby mop nedisponuje podtlakovým sáním vysavače. Kolečka Braavy pohání tichý elektromotor, proto není Braava během úklidu vůbec slyšet.



Navigace NorthStar

Technologie vyvinutá společně s americkou vesmírnou agenturou NASA funguje jako vnitřní GPS. Navigační kostka NorthStar vysílá signál, pomocí kterého Braava bezpečně pozná svou aktuální polohu v místnosti a hlavně místa, která zbývá uklidit. Na konci vytírání se Braava vždy vrátí na místo, kde s úklidem začínala. I to je síla technologie NorthStar.

Systém PRO-CLEN

Braava 380 zvyšuje efektivitu vytírání nasazením systému PRO-CLEN. Ten díky zásobníku na čistící roztok zabudovanému ve fixační podložce udržuje utěrku z mikrovlákna během úklidu neustále vlhkou. Díky tomu Braava 380 odstraní z podlahy i odolnější skvrny.

Úklid podél stěn a pod nábytkem

Braava uklízí inteligentně a hlavně důsledně. Zajede pod postel, nábytek nebo toaletu, uklidí pečlivě podél stěn nebo okolo odpadkového koše či noh stolu. Citlivě přitom reaguje na překážky v místnosti. Nenaráží do nábytku a zaregistruje-li před sebou například koberec, zastaví se, otočí a vytře prostor kolem něj. Jednoduše pochopí, že drhnout koberec utěrkou z mikrovlákna není dobrý nápad.

Možnost použití více navigačních kostek

Braava 380 dokáže komunikovat s více navigačními kostkami s různým signálem a díky tomu dokonale uklidí větší prostor. Navigační kostky doporučujeme umístit do místností nebo prostor cca 7 m od sebe, aby se pokrytí signálem jednotlivých kostek překrývalo. Braava 380 bude úklid provádět automaticky napříč celým prostorem, který je pokrytý signálem kostek. Další navigační kostky lze dokoupit jako volitelné příslušenství.

Funkce Pause/Resume

Potřebujete Braavu na chvíli zastavit, vyřešit, co je potřeba, a poté obnovit proces vytírání? Není problém. Funkce pauzy a opětovného spuštění (pause/resume) zajistí, že Braava bude pokračovat s úklidem tam, kde byla zastavena.

Senzory proti pádu ze schodů

Braava je opatřena senzory, které zabrání pádu ze schodů, či vyvýšených míst. Robota tedy můžete zapnout i v blízkosti schodů a nemusíte se obávat, že spadne.

Technická specifikace:

  • Účinné utěrky z mikrovlákna 
  • Jednoduchý systém uchycení utěrky 
  • Na všechny typy tvrdých podlah 
  • Navigace v místnosti NorthStar 
  • Dva čistící režimy: zametání a mopování 
  • Podložka s nádržkou Pro-Clean 
  • Úklid podél stěn a pod nábytkem 
  • Funkce Pause/Resume 
  • Funkce rychlodobíjení 
  • Výklopné madlo pro snadnou manipulaci 
  • Baterie NiMH 2000 mAh 
  • Kapacita baterie zametání: až 4 hodiny / 200 m2 
  • Kapacita baterie mopování: až 2,5 hodiny / 60 m2 
  • Doba nabíjení: 4 hodiny*  
  • Hmotnost 1,8 kg 
  • Rozměry: 244 x 216 x 79 mm 
  • *2 hodiny s použitím turbo-nabíječky (prodává se samostatně)

Obsah balení:

  • 1x iRobot Braava 380 (součástí je i baterie)
  • 1x Podložka s nádržkou Pro-Clean
  • 1x Víceúčelová čisticí podložka
  • 1x NorthStar navigace
  • 1x Utěrka na zametání
  • 1x Utěrka na vytírání
  • 1x Knot
  • 1x Napájecí zdroj
  • 1x Uživatelský CZ manuál

Fotogalerie iRobot Braava 380

Videa iRobot Braava 380

Příslušenství iRobot Braava 380

Ke stažení iRobot Braava 380

Momentálně není nic ke stažení.

Diskuze iRobot Braava 380


Robotický mop iRobot Braava 390 T
Jana Zbořilová (12. 06. 2023 22:02)
Dobrý den, pokud zapnu vytírač točí se zmateně většinou do kola. Kolečka jsem vyměnila, náraznik je v pohodě. Zametání funguje, už fakt nevím co s tím. Kolik stojí popřípadě oprava? Děkuji Zbořilová
Re: Robotický mop iRobot Braava 390 T
Veronika (14. 06. 2023 13:27)

Dobrý den,
může být problém se senzorem v nárazníku, pokud jsou kola nová.
Bohužel bez servisní prohlídky nelze přesně určit příčinu, doporučujeme zaslat k servisní prohlídce a diagnostikování závady s určením cenové kalkulace. Krásný den

Robotický mop iRobot Braava 380
Eduard (11. 11. 2021 18:14)
Delsi dobu jsme robota nepouzivali, uplne se vybil. Prvni nabyti i mopovani probehne v poradku, pokud vsak chceme robota nabit znovu, po beznem uklidu, tak po zasunuti do dobijeci stanice se uz nenabije. Po delsi dobe, pokud se baterire vybyla uplne do nuly, se situace opakovala, prvni nabiti bez problemu a po beznem vybyti uz dalsi nabijeni neni mozne. Nechce se mi verit, ze by to melo byt baterii, kdyz ta se vzdy pri prvnim nabijeni v poradku nabije. Muzete poradit?
Re: Robotický mop iRobot Braava 380
Lukáš (12. 11. 2021 08:27)

Dobrý den, nenapadá nás nic jiného v čem by mohl být problém, než v baterii. Doproučíme tedy zakoupit novou baterii a pokud by výměna nepomohla, tak lze baterii vrátit a řešit servisní diagnostikou

Robotický mop iRobot Braava 380
Valca (15. 02. 2020 16:08)
Dobrý den, mám robota cca2 roky a momentálně pri vytirani zůstává podlaha suchá. Vypadá to, že nejde vůbec žádná voda ze zásobníku ven do hadriku. Prosím o radu co s tím?
Re: Robotický mop iRobot Braava 380
Lukáš (17. 02. 2020 08:17)

Dobrý den, doporučíme zkusit propláchnout a pročistit knot v nádobce případně jej vyměnit za nový

Robotický mop iRobot Braava 380
Denisa (06. 08. 2019 16:18)
Dobrý den, robota mám 2 roky a když se mi nabíjí tak několikrát během nabíjení 3x zapípá, pak svítí modře, že je již nabitý, ale vytírá pouze tak 5 minut pak začne pípat, rozsvítí se červeně a vypne se. Odešla baterie? Pokud ano, kterou koupit a zvládnu ji vyměnit sama? Děkuji za odpověď.
Re: Robotický mop iRobot Braava 380
Lukáš (06. 08. 2019 16:29)

Dobrý den, dle popisu chování robota se bude opravdu jednat o pokles kapacity baterie a bude třeba zakoupení nové. Na výběr máte buď originální baterii nebo neoriginální, kromě ceny a kapacity baterií zde není žádný velký rozdíl. Výměna je jednoduchá a zákazník zvládne bez problémů sám. 

Robotický mop iRobot Braava 380
Denisa (21. 04. 2018 08:49)
Dobrý den, robota máme 3 roky a jsme s ním velice spokojeni. Avšak teď se po 5 minutách mopování ozvou čtyři pípnutí a robot se vypne.
barerie je nabitá. Prosím o radu, děkuji.
Re: Robotický mop iRobot Braava 380
Katrin (21. 04. 2018 10:59)

Dobrý den, po 3 letech bude nejspíše problém v baterii, která je na konci své životnosti.  Doporučím zakoupení nové baterie - originální nebo neoriginální . Pokud by se tímto problém nevyřešil, tak se na nás můžete obrátit se servisní opravou.

Robotický mop iRobot Braava 380
Jan Veselík (21. 01. 2018 14:30)
Dobrý den. Máme robot Brava 380 několik let. Zatím spokojenost. Jednou jsme měnili baterii. Dnes po zapnuti a spuštění mopování začal trhavě jezdit dopředu a dozadu. Dráha tak kolem 5 cm. Trochu se taky náhodně natáčí. S navigační kostkou se nespáruje. Zkoušel jsem upravit pozici hadříku. Taky jsem na cca 1 hod. odpojil baterii. Zkusil jsem i provoz na zametání na sucho. Robot se ale pořád chová zmateně.
Dokážete mi poradit? Předem děkuji.
Re: Robotický mop iRobot Braava 380
Patrik (22. 01. 2018 11:28)

Dobrý den,

doporučuji zkontrolovat gumový doraz nárazníku, zda tato gumička není shrnutá - nachází se ze spodní strany nárazníku, viditelný je po odstranění nádobky s hadříkem. V případě přetrvávajícího problému nás prosím kontaktujte přes naší poradnu.

Robotický mop iRobot Braava 380
Gabriela (04. 01. 2020 15:34)
Dobrý den, mám úplně stejný problém, gumičky pod naraznikem jsou v pořádku. Prosím o radu. Děkuji
Re: Robotický mop iRobot Braava 380
Veronika (04. 01. 2020 15:46)

Dobrý den,
pokud máte původní baterii, doporučíme její výměnu, mělo by se to tím vše vyřešit. Krásný den

Robotický mop iRobot Braava 380
Eva (16. 01. 2018 09:43)
Dobry den, mam roboticky mop Brava 380, dva roky fungoval bezchybne pri pouzivani cca 1x-2x mesacne. Naposledy som ho vsak isla opat spustit, no robot sa toci vacsinou na mieste smerom dozadu, az kym nenarazi do prekazky a po chvili zastane, trikrat nahlas pipne a zacne blikat ta mala stredna kontrolka vpredu. Koliecka su ciste, gumicky v poriadku, handra sa nezhrna, senzory proti padu nie su zaseknute. Viete mi poradit, v com by mohla byt chyba? Dakujem
Re: Robotický mop iRobot Braava 380
Lukáš (16. 01. 2018 10:27)

Dobrý den, ještě poradím zkontrolovat gumicky na spodní straně nárazníku. Na email Vám zasílám foto kde se přesně nacházejí. Pokud i toto bude v pořádku, tak bude třeba kontrola servisním technikem. 

Robotický mop iRobot Braava 380
Jaroslava Kotalíková (20. 12. 2017 14:30)
Dobrý den, prosím o radu. Mám Braavu 380 s jednou navigační kostkou. Nyní po záruce kostska svítí červeně a nespojí se s mopem, baterky jsou vyměněné, ale problém stejný.
Děkuji
Re: Robotický mop iRobot Braava 380
Lukáš (20. 12. 2017 14:58)

Dobrý den, zkuste odpojit baterii v robotu a vyndat baterky z kostky. Po té zapojte baterii Braavy a následně vložte bateri i do kostky. Pokud toto nepomůže doporučím zakoupení nové kostky, jestliže bude závada přetrvávat, tak bude nutný zásah technika - servis

Robotický mop iRobot Braava 380
Vlado (16. 12. 2017 17:47)
Dobry den,mam irobot braavu 380 dva roky,a pri nabijani stale vydava zvukovy signal a nikdy ju nedobije na modru kontrolku.avsak ako nahle ju dam z nabijania prec signalizuje ze je bateria nabita.mozem poprosit o radu?dakujem
Re: Robotický mop iRobot Braava 380
Veronika - Robotický vysavač (16. 12. 2017 18:08)

Dobrý den,
dle Vašeho popisu se jedná pouze o vyčerpání dobíjecích cyklů a baterie je na koneci své životnosti. Doporučujeme zakoupit novou baterii, kterou zvládnete vyměnit sami doma. Nabízíme dvě baterie, originální baterii a neoriginální baterii pro Braava 380/390. Krásný den

Robotický mop iRobot Braava 380
Smejlinka (27. 11. 2017 10:35)
Dobry den,iribot braava 280 mame presne 1rok,az do tex fungoval perfektne,nikdy s nicim nemel problem.Nyni vsak jakmile narazi do cerneho mista sestkrat pipne a vypne se.Muzete mi prosim poradit ci je za problem? Dekuji
Re: Robotický mop iRobot Braava 380
Patrik (27. 11. 2017 18:00)

Dobrý den, robot nemá žádné senzory, které detekují světlo nebo barvu, takže kvůli černé barvě problém nebude. Může být již slabá baterie a nebo jiný problém. Jesliže máte robota v záruce a je kupován u nás, doporučuji robota reklamovat. Kontaktujte nás přes naší poradnu a pomůžeme Vám problém vyřešit.

Robotický mop iRobot Braava 380
Lenka Sedlakova (18. 12. 2017 18:50)
Dobrý den, mám robota asi 1 rok a řeším stejný problém - jakmile narazí na překážku, 6x pípne a vypne se. Může být problém v tom, že jsem ještě nemám měněny knoty? Bohužel je nemám, dají se špatně sehnat..děkuji za odpověď
Robotický mop iRobot Braava 380
Jarda (24. 10. 2019 20:54)
Zdravím, 6 pípnutí znamená vybitá baterie.
Re: Robotický mop iRobot Braava 380
Lukáš (19. 12. 2017 10:40)

Dobrý den, závada nebude způsobena knoty v podložce. Dle popisu závady doporučím robota reklamovat. Jestliže jste jej zakoupila v našem obchodě, tak nás prosím kontaktujte. Nové knoty lze zakoupit zde.

Robotický mop iRobot Braava 380
Monika (06. 08. 2017 16:08)
Dobrý den,
Vlastním shora uvedený model. Dlouho jsme ho nepoužívali. Pak jsem zapla,rozjel se a po první trase zapiskal a vypnul se. Koupila jsem novou baterku. Zavada se opakuje. Co to je za problém a kolik by stála oprava? Děkuji za idpověď
Re: Robotický mop iRobot Braava 380
Lukáš (07. 08. 2017 09:11)

Dobrý den, dle popisu nejsme schopni určit přesnou závadu a bude nutné provést diagnostiku robota. Prosím kontaktujte náš servis zde.

Robotický mop iRobot Braava 380
Petr Home (12. 06. 2017 19:33)
Dobrý den,
vadí navigační kostce šikmé stěny? Pokud ho použiji v podkroví, kde je např. půlka stropu vodorovná a půlka stropu tvoří šikmá střecha se střešními okny...
Re: Robotický mop iRobot Braava 380
Zdeněk (13. 06. 2017 10:03)

Dobrý den,
šikmé stěny jí nevadí, takže s Vaším podrkovím mít navigační kostka potíže nebude.
Přeji pěkný den

Robotický mop iRobot Braava 380
Michal Horňák (05. 05. 2017 22:26)
Dobrý deň. Po cca roku nepoužívania sme znovu robota naštartovali. Nastal jeden problém. Po nabití a spustení na mokro robot začne normálne fungovať. Robot funguje do momentu pokým nenarazí do nejakej prekážky. V tom sa zastaví, kontrolka zapnutia sa z modrej zmení na červenú (tri bodky svietia stále na modro), robot tri krát pípne a vypne sa. Ak proces zopakujem, všetko funguje pokým opäť nenarazí, vtedy sa zasa jednoducho vypne. Neviete mi poradiť kde by mohol byť problém? Za odpoveď Vám vopred ďakujem. S pozdravom
Robotický mop iRobot Braava 380
Eva Klapušová (02. 04. 2017 09:50)
robota mám 3roky a jsem s ním velice spokojena,ale poslední dobou při nabíjení bliká červeně a při úplném nabití nesvítí modře.Při pracovním procesu naskočí modrá,ale často se zastavuje.Baterii mám původní.
Re: Robotický mop iRobot Braava 380
Lukáš (03. 04. 2017 10:29)

Dobrý den, po 3 letech bude zřejmě opravdu problém v baterii. Doporučím zakoupení nové baterie - originální nebo neoriginální . Pokud by se títmto problém nevyřešil, tak se na nás můžete obrátit se servisní opravou, případně bychom Vám peníze za baterii vrátili.

Robotický mop iRobot Braava 380
Stanislav Hudeček (16. 12. 2016 13:40)
Dobrý den, prosím vás jaký je rozdíl mezi irobot 380T a 390T ? Kromě barvy a počtu hader je tam ještě něco zásadního? Děkuji za odpověď
Re: Robotický mop iRobot Braava 380
Lukáš (02. 03. 2017 16:05)

Dobrý den, model 390T je novější model, ale jinak zde není žádný rozdíl kromě Vámi napsané barvy a počtu utěrek.

Robotický mop iRobot Braava 380
Martina Havelková (08. 12. 2016 14:11)
Dobrý den, Braavu 380 mám již přes 2 roky - používá 1x za 2 měsíce. Dům o velikosti 90 m. Přístroj jsem reklamovala v záruční době už 2x. Teď reklamuji po třetí, ale už musím hradit sama - záruka skončila. Opět se mi pryž z kola odlepila a srolovala a tak přístroj nejezdí. Mám dotaz, zda je tato vada tak běžná - oprava stojí kolem 700 Kč. Docela vysoká cena za to že mi přístroj 4x vytře dům a pak se zase pokazí. Dokonce jsem po druhé reklamaci obdržela úplně nový přístroj, opět pryž upadla i u druhého kusu.
Re: Robotický mop iRobot Braava 380
Lukáš (09. 12. 2016 14:20)
Dobrý den,

to je nám opravdu moc líto, že máte srobotem takto špatné zkušenosti. S touto závadou jsme se již setkali, ale nejedná se o běžnou závadu. Vliv na kola může mít použitý saponát a způsob dobíjení (dobíjení musí probíhat pouze ve svislé poloze).
Robotický mop iRobot Braava 380
Jana (01. 12. 2016 17:40)
Dobrý den, mám Braavu 380 cca půl roku, teď se v některých místech uvolnila pryž na obou kolečkách a mop přestal jezdit, Prosím o radu.
Robotický mop iRobot Braava 380
Zdeněk (01. 12. 2016 17:45)
Dobrý den,

v tomto případě doporučím kontaktovat prodejce, jelikož bude potřeba robota dát do servisu, kde toto opraví vrámci záruky. Pokud jste robota zakupoval u nás, kontaktujte nás přes e-mail nebo telefonickou linku a zajistíme Vám bezplatný svoz od Vás přímo do servisu a zase zpět.

Přeji pěkný den
Robotický mop iRobot Braava 380
Žofie Pecova (05. 11. 2016 09:47)
Prosím o zapůjčení robotů děkuj!
Robotický mop iRobot Braava 380
Veronika - Robotický vysavač (05. 11. 2016 10:32)
Dobrý den,

rádi Vám robotický mopovač zapůjčíme. Podmínky zapůjčení Vám zasíláme na Váš email, stačí nás kontaktovat kde o zapůjčení máte zájem a robota Vám zarezervujeme.

S pozdravem a přáním krásného víkendu
Robotický vysavač
www.roboticky-vysavac.cz
Robotický mop iRobot Braava 380
Pavla Feinermannová (11. 10. 2016 09:03)
Dobrý den, je r.mop vhodný do školy? Potřebujeme na úklid v hale.
Děkuji.
PF
Re: Robotický mop iRobot Braava 380
tým Robotický vysavač (11. 10. 2016 09:43)
Dobrý den, mop Braava dokáže na nádržku Pro-Clean pro mokré vytírání vytřít plochu o velikosti 30-35m2 potom se doporučuje nádržku doplnit, hadřík proprat a nebo vyměnit. Pro větší plochy se doporučuje použít více gps kostek. Robot nemá sací schopnost doporučuje se tedy použití po vysátí nebo zametení.
Robotický mop iRobot Braava 380
Kateřina (04. 10. 2016 20:12)
Dobrý den, uvažujeme o koupi robotického mopu. Z recenzí jsem se dočetla, že i když má mop funkci "zametání", stejně nejdřív uživatele jedním robotem vysají a druhým umyjí podlahu. Je nutné mít i vysávací robot, když v nové domácnosti nebudeme mít žádný koberec, pouze dřevěnou podlahu a dlažbu? Můžete mi, prosím, poradit?
Děkuji
Re: Robotický mop iRobot Braava 380
Aleš (05. 10. 2016 10:05)

Dobrý den, robotický mop Braava, zametá, ale nevysává. Veškerý nepořádek, by Vám tedy nasunul do kouta, případně do mezer mezi nábytek. Proto je nutné před mopováním vysát, nejlépe robotickým vysavačem. Přikládám odkaz na zvýhodněné sety robota+mopu - https://www.roboticky-vysavac.cz/sety-irobot . Děkujeme za Váš dotaz. Aleš

Robotický mop iRobot Braava 380
Šárka (16. 04. 2016 09:13)
Dobry den, Bravu 380 mam uz nejaky cas, uz je po zaruce. Pred Vanoci jsem poridila novou baterii a Brava fungovala dobre, ale pak z niceho nic po zapnuti vydava tri zvukove tony po sobe - dle manualu jde o spatne nasazeny hadr, ale hadr nasazuji porad stejne a i kontroluju a nijak shrnuty neni ani nezasahuje do mist, kde by nemel byt. Co by to tedy mohlo byt za problem? Dekuji.
Re: Robotický mop iRobot Braava 380
Veronika - Robotický vysavač (16. 04. 2016 13:38)
Dobrý den,

vyzkoušejte ještě Braavu spustit na režim zametací s více účelovou podložkou. Dále zkontrolujte gumové dorazy ze spodu nárazníku, zda nejsou shrnuté. Pokud se stav nezmění, vypadá to nejspíš na sepnuté senzory v nárazníku. Můžete udělat reset vyndáním baterie cca na 15min a pokud ani toto nepomůže, jedině předat do servisního střediska k prohlídce. V případě servisní prohlídky neváhejte se na nás obrátit, rádi Vám pomůžeme. Krásný den:)
Robotický mop iRobot Braava 380
Hanka (26. 12. 2015 18:45)
Dobrý den,
jaký je rozdíl mezi navigační kostkou kanál 1 a kanál 2? Díky za odpověď.
Re: Robotický mop iRobot Braava 380
Veronika - Robotický vysavač (27. 12. 2015 21:14)
Dobrý den,

každá navigační kostka más svůj vysílací kanál a díky tomu umí model Braava 380 rozeznat kostku a pracovat postupně. Proto je důležité při dokoupení dalších kostek si zakoupit odlišný kanál, jinak by se mohly navzájem rušit. V balení u modelu 380 je kanál 4, takže si můžete dokoupit kanál 1 nebo kanál 2. Krásný den.
Robotický mop iRobot Braava 380
Gabriela Andrlová (10. 12. 2015 09:07)
Dobrý den,jaké jsou podmínky na zapůjčení? Přemýšlím o koupi ale raději bych robota nejprve vyzkoušela.
Děkuji
Re: Robotický mop iRobot Braava 380
Jirka (10. 12. 2015 09:12)
Dobrý den,
těší nás Váš zájem. O zapůjčení se můžete
informovat zde.
Robotický mop iRobot Braava 380
Jirka (03. 12. 2015 19:07)
Dobrý den, jaký je rozdíl mezi 380 a 320
Re: Robotický mop iRobot Braava 380
Jiří (04. 12. 2015 10:05)
Dobrý den,
model 380 má vyšší kapacitu baterie, nabíjí se rychleji, pouze 4 hodiny na místo 10 hodin. Je u něho možné použít až 4 navigační kostky, kde u modelu 320 pouze jednu. Navíc má model 380 již v balení nadobku PRO CLEAN na dávkování vody. U nižšího modelu se musí tato nádobka v případě potřeby dokoupit.
Robotický mop iRobot Braava 380
Sarka Burianova (29. 11. 2015 11:21)
Dobry den, mam braavu 380 od vas zakoupenpou cca jeden rok. Pouzila jsem ji zhruba 10x a pak az do ted ne (zhruba 3/4 roku nepouzita). Ted jsem ji opet vytahla, ale baterie vydrzi nabita sotva par minut. Pak hned zacne blikat cervene,braava zapiska a vypne se. Po opetovnem zapnuti zase jede zhruba max 3-4 minuty a opet se vypne....co se s braavou deje? Baterie rozhodne nemuze byt opotrebovana, protoze robot je temer nepouzivany. Dekuji za odpoved.
Re: Robotický mop iRobot Braava 380
Veronika - Robotický vysavač (29. 11. 2015 13:03)
Dobrý den,

bohužel jak popisujete stav robota, vypadá to na pokles kapacity baterie.
Pokud robota jste měli uskladněného s baterií unitř, došlo k poškození baterie. Bohužel pokud se baterie nedobíjí a robot nepoužívá, musí se baterie nejprve plně dobít a poté vyndat z robota mimo a až pak uskladnit. Doporučujeme výměnu baterie, záruka na pokles kapacity je do 1/2 roku. Krásný den.
Robotický mop iRobot Braava 380
Ludmila (17. 11. 2015 07:17)
Dobrý den, uvažuji o koupi iRobot Braava 380. Prosím o zaslání informací k zapůjčení tohoto výrobku. Děkuji
Re: Robotický mop iRobot Braava 380
Jirka (17. 11. 2015 10:06)
Dobrý den,
podmínky Vám byli zaslány na email. Více o zapůjčení se můžete informovat zde.
Náhradní kolečka iRobot Braava 380
Pavel Stuchlík (10. 11. 2015 18:25)
Dobrý den, jak zakoupit nová kolečka? Pěnová guma je po čase zpuchřelá a výkonv rychlosti a kvalitě je jinde ... :-(
Díky za odpověď.
Re: Náhradní kolečka iRobot Braava 380
Patrik (11. 11. 2015 09:19)
Dobrý den,
jestliže máte robota ještě v záruce, doporučuji ho reklamovat u svého prodejce.
Kolečka jsou servisní díl, takže se musí objednat přes servis. Objednat je můžete přes naší poradnu, telefon nebo po emailu.
Robotický mop iRobot Braava 380
Lydie (12. 10. 2015 19:02)
Dobrý den,
uvažuji o koupi iRobot Braava 380 . Chtěla bych jej ale předem vyzkoušet, napiště mi prosím, za jakých podmínek lze vysavač vyzkoušet.
Re: Robotický mop iRobot Braava 380
Patrik (13. 10. 2015 09:18)
Dobrý den,
rádi Vám robota zapůjčíme. Podmínky zapůjčení jsem Vám zaslal do emailu jako přílohu.
Robotický mop iRobot Braava 380
Pavla (06. 10. 2015 08:21)
Dobrý den, uvažuji o koupi robotického vysavače jako dárek. Chtěla bych jej ale předem vyzkoušet, napiště mi prosím, za jakých podmínek lze vysavač vyzkoušet.
Re: Robotický mop iRobot Braava 380
Patrik (06. 10. 2015 10:29)
Dobrý den,
model iRobot Braava je robotický mop a před puštěním tohoto robota je potřeba vysát nebo zamést hrubší nečistoty. Podmínky zapůjčení a přehled vysavačů jsme Vám zaslali do emailu.
Robotický mop iRobot Braava 380
KOMI (21. 09. 2015 15:41)
dobrý den, zhruba rok používám od Vás zakoupený mop a jsem spokojená. Poslední dobou mám problém s potahem obou pojezdových koleček, který je značně vytahaný, padá a robot zmatkuje a točí se na místě. Když porovnám, pracuje normálně. Lze prosím, u Vás zakoupit nové???
Re: Robotický mop iRobot Braava 380
Patrik (21. 09. 2015 15:45)
Dobrý den,
mrzí nás, že máte s robotem potíže, jestliže máte robota zakoupeného od nás, napište nám do emailu nebo naší poradny číslo nákupního dokladu a můžeme Vám na robota objednat bezplatný svoz přímo do servisu na reklamaci. Když máte cestu kolem naší prodejny, je možné robota i přinést.
Robotický mop iRobot Braava 380
Lenka Janakova (18. 09. 2015 23:09)
Dobrý den,
uvažují o koupi robotického mopu Brava 380. Ale raději bych si ho vyzkoušela jak bude fungovat . Je to možné a za jakých podmínek . děkuji za odpověď. Lenka Janáková
Re: Robotický mop iRobot Braava 380
Veronika - Robotický vysavač (19. 09. 2015 12:42)
Dobrý den,

rádi Vám robotický mopovač zapůjčíme k vyzkoušení u Vás doma. Před použítím mopu na vlhko, je potřeba mít vysáto nebo zameteno, mopovač nemá žádný nasávací otvor. Podmínky zapůjčení Vám odešleme na email.
Krásný víkend:)
iRobot Braava 380
Zdeněk (21. 02. 2015 18:19)
Nechápu, podlahu musíte pořádně zamést ( uklidit ) a pak ho tam můžete pustit. Pokud to neuděláte tak toho máte hromadu nahrnutého v rohách, nezametá. Baterie, ze začátku v pohodě, potom nabíjíte každou chvilku. Je to jako u mob. podívejte se na náhr. díly, ( cena )
99% lidí co si ho koupí ho chválí, až euforie opadne tak , mávne rukou a řekne , na to co to umí je to předražené.
Tak že je opravdu na snadě přemýšlet o tom co robot umí a kolik stojí !!!!!!!!! Z mého hlediska předražená hračka.
iRobot Braava 380
Jana (01. 03. 2015 16:02)
Ale když přece chcete vytřít ručně, musíte taky nejdřív zamést, ne?
iRobot Braava 380
Zdeněk (07. 06. 2015 06:38)
Ano ,to máte pravdu. Tento robot nemá parkovačku, což je dost podstatná věc. Sám se nenabije. Musíte přendávat kostku, nevidí do druhé místnosti. A mohl bych pokračovat.
Chci jen říct, že se musíte o něho starat a za tu dobu mám vytřeno.

Re: iRobot Braava 380
Jirka (02. 03. 2015 09:27)
Dobrý den,
ano, přesně tak. Právě na toto zákazníky upozorňujeme, že před použitím robotického mopu musí být již vysáto, jako při klasickém úklidu.
Re: iRobot Braava 380
Jirka (23. 02. 2015 09:40)
Dobrý den,
robotické mopy slouží jako doplňky k robotickým vysavačům, tudíž před jejich použitím je potřeba, aby bylo již vysáto. Jinak to skončí přesně jak popisujete.
iRobot Braava 380
dana herkuczova (03. 01. 2015 23:15)
vyhozené peníze, byla jsem hodně naivní, když jsem si myslela, že tu práci zvládne. bohužel nezvládne to. Pod pojmem vytřená podlaha si představuji opravdu čisto a ne abych vytírala ještě po robotu. nedoporučuji a nedejte na ty co ho vychvalují, taky jsem na ty recenze naletěla bohužel.
iRobot Braava 380
Gabina (10. 02. 2015 09:58)
Včera mi robotek dorazil, a jsem z něj nadšená .Mám psa a tím pádem chlupy všude, vysávala jsem a vytírala 3x týdně , mám ráda čisto. Neměla jsem k robotkovi 100% důvěru že to zvládne ,ale protože jsem pracovně hodně vytížená a nemám náladu přijít domů a ještě uklízet , dala jsem šanci robotkovi. Jsem z něj nadšená , pustila jsem nejdříve zametání ...pečlivě zametl všechny kouty a chlupy ze psa se na něj nalepily , takže spokojenost .Pak jsem napustila do nádržky vodu a přidala čistící prostředek a koukala na něj jak vytírá , nechápu jak to dokázal, ale bylo vytřeno úplně dokonale , nemám žádné negativní připomínky a všem doporučuji.
Re: iRobot Braava 380
Jirka (10. 02. 2015 10:13)
Dobrý den,
jsme rádi, že robot splnil Vaše očekávání a na Vaše prostory Vám vyhovuje.
Re: iRobot Braava 380
Jirka (05. 01. 2015 09:31)
Dobrý den,
robot slouží zejména jako doplněk k robotickému vysavači, tudíž je potřeba, aby bylo před jeho použitím již vysáto. Robot jistě nevytře nějaké zaschlé skvrny od šťávy, atd... Při pravidelném používání jistě splní funkci finálního vytření podlahy. Pokud si lidé nejsou s výběrem jisti, je možné si robota zdarma předem vyzkoušet. Více info o zapůjčení zde.
iRobot Braava 380
Markéta (01. 01. 2015 21:20)
Dobrý den, chci se zeptat, jestli se Braava nechává na nabíječce neustále jako robotický vysavač, nebo jestli se nabije pouze v případě použítí, nechá se vybít a pak zase nabije až je potřeba. Děkuji
Re: iRobot Braava 380
Patrik Robotický vysavač (02. 01. 2015 09:43)
Dobrý den,
jakmile se rozsvítí modrá kontrolka na robotovi, signalizuje že je robot nabitý a můžete robota odpojit. Braava nemusí být neustále v nabíječce jako robotický vysavač.


iRobot Braava 380
Ivana (18. 11. 2014 11:38)
Jaký rozdíl je mezi Braava 380 a Braava 380 Turbo?
Re: iRobot Braava 380
Jirka (18. 11. 2014 11:46)
Dobrý den,
model TURBO má v balení navíc turbo nabíječku, která urychlý nabíjení robota ze 4 hodiny na 2 hodiny.
iRobot Braava 380
Martina (21. 10. 2014 10:28)
Lze iRobot Braava 380 použít v místností 38 m2, kde je protor otevřený až po štít střechy (bez stropu - tedy kolem 6-7 m)?
Re: iRobot Braava 380
Martina (21. 10. 2014 11:27)
Dobrý den, aby robot správně fungoval a dobře se orientoval v prostoru, tak maximální výška stropu musí být 3m. V prostorech s vyššími stropy nemusí robot fungovat tak ja má.
iRobot Braava 380
Zuzana (20. 10. 2014 13:18)
Dobrý den,
ráda bych vyzkoušela Braava 380,. Je to možné? Mohu požádat o zaslání podmínek ?

Předem děkuji.
Re: iRobot Braava 380
Martina (20. 10. 2014 15:17)
Dobrý den, podmínky zapůjčení jsme  Vám poslali v emailu.
Robotický mop iRobot Braava 380
Petr Borovský (20. 08. 2015 10:48)
Dobrý den,
je možné zapůjčit robotický mop?
iRobot Braava 380
Eva Kulichová (11. 07. 2014 11:08)
Dobrý den,

chtěla bych se zeptat na vhodný čistící přípravek do tohoto mopu, jaký by jste mi doporučili.

Děkuji
Re: iRobot Braava 380
Jirka (11. 07. 2014 11:35)
Dobrý den,
můžete používat jakýkoliv prostředek jste zvyklá používat na své podlahy. Jen pozor na dávkování, obsah nádobky je 100ml, tak tomu přizpůsobit i množství prostředku.
iRobot Braava 380
David (26. 06. 2014 15:38)
Dobrý den,

měl bych dotaz do jaké výšky stropu mop funguje. Máme cca 3,5m
Dále prosím o zaslání podmínek zapůjčení.
Děkuji
Re: iRobot Braava 380
Veronika Robotický vysavač (26. 06. 2014 15:57)
Dobrý den, mop Braava 380 funguje s navigační kostkou do 3 metrů výšky stropů. U vyšších stropů lze používat bez navigační kostky, ale jen u menších prostorů. U větších prostorů bez navigační kostky by nepokryl mop celou uklízenou plochu. Podmínky zapůjčení Vám zasíláme na email. Krásný den
iRobot Braava 380
Petra V. (27. 05. 2014 11:25)
Dobrý den,
ráda bych vyzkoušela Braava 380, mohu požádat o zaslání podmínek na [email protected]?

Předem děkuji.

S pozdravem
Petra V.
Re: iRobot Braava 380
Kristýna, Roboticky-vysavac.cz (27. 05. 2014 11:30)
Dobrý den, obratem Vám zasíláme na Váš email. Krásný den
iRobot Braava 380
Sona (23. 05. 2014 22:13)
Mám dotaz jakou životnost má baterie a lze koupit náhradní děkuji za vaši odpověď Sona
iRobot Braava 380
Martina (26. 05. 2014 11:29)
Dobrý den, baterie mají životnost 2-3 roky, dle intenzity používání. Baterie prozatím dostupné nejsou , ale v blízké době se naskladnění plánuje. Hned jak budou k dispozici pro prodej, tak je najdete na našich stránkách v příslušenství.
iRobot Braava 380
Šmejkal (05. 03. 2015 09:31)
Dobrý den, mám tento robotický vytírač rok. Po této době používání mě začal dost zlobit a byla také vybitá baterie. Reklamace mi nebyla uznána, ale vyměnili mi baterii s poznámkou, že tato vydrží maximálně půl roku, ale vy zde uvádíte 2-3 roky. Kde je teda pravda! Děkuji za odpověď. Šmejkal
Re: iRobot Braava 380
Patrik (05. 03. 2015 14:06)
Dobrý den, po dobu půl roku je garantovaná životnost baterie, jako na všechno spotřební zboží. Skutečná životnost může být daleko delší, to ale závisí od toho jak často se robot používá a od mnoha dalších faktorů. Skutečná životnost může dosahovat 1 roku nebo až zmiňovaných 2 let.
iRobot Braava 380
sona (13. 11. 2014 01:16)
Dobrý den,zajímá mne jak to vypadá s bateriemi jestli jsou již na skladě ,nebo až baterie doslouží mám iRobot Braava 380 vyhodit ?
Re: iRobot Braava 380
Jirka (13. 11. 2014 10:31)
Dobrý den,
baterie lze zatím měnit v rámci servisu, ale v nejbližší době by měli být volně k prodeji.
iRobot Braava 380
Zuzana (01. 04. 2014 12:24)
Dobrý den, prosím o zaslání podmínek zapůjčení na e-mail. Děkuji.
Re: iRobot Braava 380
Jirka (01. 04. 2014 13:07)
Dobrý den,
podmínky Vám byli zaslány na Váš email. Pro zaslání podmínek slouží tento formulář.
iRobot Braava 380
Eva Mattauchová (06. 03. 2014 10:33)
Dobrý den,
lze tento robot používat, když máme podlahové topení? Není problém s chlupy( nezanese to přístroj), když máme doma jednoho psa , dva králíky. Pochopila jsem, že musíme nejprve vyluxovat, ale ne vždy děti vyluxují jak mají.
Re: iRobot Braava 380
Jirka (06. 03. 2014 10:42)
Dobrý den,
robotický mop lze užít i na podlahy s podlahovým topení, jen musíte počítat s tím, že robotovi dojde dříve voda. Robotický mop je vhodný jako doplněk k robotických vysavačum, tudíž je vhodné, aby bylo před jeho použitím VYSÁTO. V opačném případě se právě vlasy a psí chlupy moho zanést do kol robota, kde by poté mohl vzniknout problém.
iRobot Braava 380
Eva Kluchová (04. 02. 2014 13:26)
Vzkaz pro paní Ianu Šťastnou, na okna vám mohu doporučit podobný robotek (hranatý, ne takový jako piškot), je to úžasné. Nikdy jsem neměla tak čistá okna bez čmouh. Na předvánočním úklidu mytí oken jsem se nadřela jen očima. Ukázala jsem robotek i s předváděčkou sousedům a druhý den si pro něj jeli a koupili hned 2ks. Jestli budete mít zájem, pošlu vám odkaz ([email protected])
Re: iRobot Braava 380
Beneš (04. 02. 2014 21:19)
Jsme rádi, že jste s roboty spokojená. Co se týká robotického čističe oken jedná se o Winbot 710
iRobot Braava 380
Vlaďka (03. 02. 2014 16:37)
Dobrý den, mám tento mop a chci se zeptat, jak mu zabránit aby vjížděl na koberec? vyšší koberce nechává být, ale v obývacím pokoji je velmi tenký koberec a na ten vjíždí. Děkuji.
Re: iRobot Braava 380
Kristýna, Roboticky-vysavac.cz (03. 02. 2014 16:48)
Dobrý den Vlaďko, pokud je koberce s hodně nízkým chlupem je třeba ho například ohrnout aby na něj mop nenajel, protože bohužel žádnou stěnu nebo vymezující bod robot nemá. Jediná možnost ještě virtuální kostku, zde je dosah 6-7m v průměru okolo navigační kostky, že by se dala hodně daleko od koberce a tím tam robot nejezdil, že by ztrácel dosah kostky. Krásný den
iRobot Braava 380
Vlaďka (29. 01. 2014 11:55)
Dobrý den, jak funguje robot při zkosených stropech?nebo stropu zvýšené (např. strop v podkroví otevřený až do štítu,mezitím jsou jen ozdobné trámy). Děkuji.
Re: iRobot Braava 380
Jirka (29. 01. 2014 13:59)
Dobrý den,
robot bude fungovat i při zkosených stropech. V případě zaznamenání nějaké chyby se musí kostka správně natočit.
Ale robot nemá se zkosenými stropy problém.

iRobot Braava 380
Radim Cvikl (21. 01. 2014 10:18)
Můžete mi napsat, kde je možno najít český návod k použití Braava 380
Děkuji
Re: iRobot Braava 380
Jirka (21. 01. 2014 14:32)
Dobrý den,
ke všem námi prodaným modelům návody dáváme. Pokud tedy v balení návod nebyl samozřejmě Vám ho dopošleme. Prosím napiště nám na náš email [email protected] číslo nákupního dokladu, abychom věděli kam návod zaslat.
iRobot Braava 380
Lukáš Oros (20. 01. 2014 18:18)
Dobrý den, prosím, o zaslání podmínek zapůjčení. Děkuji
Re: iRobot Braava 380
Jirka (21. 01. 2014 09:00)
Dobrý den,
pro podmínky k zapůjčení prosím vyplňte tento formulář.
iRobot Braava 380
Foktová (16. 01. 2014 10:38)
Dobrý den,
můžete mi prosím poslat na mail podmínky k zapůjčení robota?
Děkuji.
iRobot Braava 380
Jirka (16. 01. 2014 10:52)
Dobrý den,
podmínky zapůjčení Vám byly zaslány na email.
Robotický mop
Dita Smejkalová (14. 01. 2014 18:52)
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, kolik nabíjecích cyklů je třeba, aby baterie Braavy i 380 dosáhla plné kapacity. A další dotaz: Když se Braava dobíjí delší dobu než 4 hodiny (například přes noc), nemůže se baterie poškodit? A ještě jeden dotaz: Nesnižuje se kapacita dobíjením ne zcela vybité baterie?
Děkuji za odpověď
Braava 380
Jirka (15. 01. 2014 10:00)
Dobrý den,
před prvním použitím je dobré naformovátovat baterii způsobem, úplně vybít - úplně nabít a toto opakovat 3krát. Baterie se neničí delším nabíjením, nežli 4 hodiny. Nabíjením ne zcela vybité baterie se její kapacita nesnižuje, pouze se tím okrádáte o nabíjecí cyklus.
Robotický mop
Věra Halousková (11. 01. 2014 18:35)
Dobrý den,
lze zaslat podmínky pro zapůjčení robotického mopu na moji e-mailovou adresu?
Děkuji
Halousková V.
Braava 380
Jirka (13. 01. 2014 09:26)
Dobrý den,
podmínky Vám budou zaslány na Váš email.
Robotický mop
Boženka Klímová (06. 01. 2014 10:49)
Dobrý den. Prosím zašlete mi podmínky k zapůjčení robotického mopu iRobot Braava 380 na vyzkoušení. Děkuji.
Robotický mop iRobot Braava 380
Kristýna, Roboticky-vysavac.cz (06. 01. 2014 11:07)
Dobrý den, podmínky zapůjčení Vám zasílám na Váš email. Krásný den
Robotický mopiRobot Braava 380
EvaKluchová (05. 01. 2014 16:15)
Krásný den,
mám ještě jeden dotaz, je možné platit Eurem a v případě ano, kolik by to bylo?
Moc děkuji.
Eva Kluchová.
Robotický mop iRobot Braava 380
Kristýna, Roboticky-vysavac.cz (06. 01. 2014 11:02)
Dobrý den, je možnot dodat robota na Slovensko PPL, kde je platba v eurech dle aktuálního kurzu v daný den doručení. Krásný den
Robotický mopiRobot Braava 380
Eva Kluchová (04. 01. 2014 23:28)
Krásný den,
chtěla bych se zeptat, zda v příslušenství je i dálkové ovládání v případě, že je potřeba urychleně práci robotka zastavit. Nebo se musí nahánět po podlaze :-) ? Ještě bych se ráda zeptala, jaké má přednosti oproti robotu IRobot Scooba 390. Nemohu se rozhodnout, který si pořídit.
Děkuji za odpověď.
Braava 380
Jirka (06. 01. 2014 07:31)
Dobrý den,
robotické mopy nedisponují dálkovým ovládáním. iRobot Scooba 390 je již vyprodán a už se nebude prodávat. Rozdíl byl v tom, že zanechával veliké množství vody a tím pádem byl vhodný pouze na dlažby a celistvé podlahy, nikoliv dřevěné, nebo plovoucí podlahy, kde se voda mohla dostat do spár a podlahu tak poničit.
Robotický mop
Kateřina Buchtová (22. 12. 2013 22:11)
Dobrý den,

ráda bych se zeptala na rozdíly mezi Braava 320 a 380 (kromě barvy a ceny) - ?

Děkuji Vám za odpověď a přeji hezký den,

Kateřina Buchtová
Braava 380
Jirka (23. 12. 2013 09:13)
Dobrý den,
rozdíl mezi roboty je ten, že iRobot Braava 380 má v balení nádobku na vodu, silnější baterii a možnost použití více navigačních kostek.
Robotický mop
Ivo (15. 12. 2013 21:56)
Dobrý den,jaké jsou podmínky zapůjčení tohoto domácího mazlíčka?
Braava 380
Jirka (16. 12. 2013 08:26)
Dobrý den,
zde Vám zasílám formulář k  zapůjčení .
Robotický mop
Petr Vrána (11. 12. 2013 13:31)
Dobrý den, zvažuji koupi mopu. Nejdříve vyzkoušíme. Podmínky vypůjčení znám. Mám dva dotazy .1. dotaz - k lištám mezi jednotlivými povrchy byl již odpovězen jinde. Když je sundám, tak vznikne mezírka tak do půl cm mez povrchy ( dlažba -plovoučka). Táži se tedy zda mop přejede tuto mezeru a pokračuje v práci. 2. dotaz - mop je vyobrazen v nabijení ve svislé poloze. Z toho usuzuji, že nezajede k dobijení a pracuje do uplného vybití. Díky. Zdraví Petr Vrána
Robotický mop iRobot Braava 380
Kristýna, Roboticky-vysavac.cz (11. 12. 2013 13:41)
Dobrý den Petře, pokud mezírka mezi lištami bude ve stejné rovině, tak to robotický mop přejede. Robot má manuální nabíjení přes adaptér, zde se nabíjí ve vodorovné poloze, pokud se dokoupí turbo nabíječka tak se nabíjí ve svislé poloze. Ale nemá možnost si sám zajet nabíjet, vždy když práci skonči vrátí se na místo kde úklid začal. Krásný den
Robotický mop
Ivana Černá (05. 12. 2013 11:45)
Musím udělat velkou a kladnou reklamu na tento robotický mop.Mám ho necelý týden a denně je v provozu.Nečekala jsem,že dokáže tak velký a dokonalý úklid.Máme barák ,všude jsou plovoucí podlahy.Při každém použití nasbírá spousta prachu a při vytírání je utěrka hodně špinavá.(během cyklu3x měním) Jenom mu chce trošku pomoci ,dát drobný nábytek stranou a vytvořit mu co největší prostor bez překážek.Jsem nadmíru spokojená,co ten ,,MALÝ VELKÝ ŠIKULA\\\" dokáže za zázraky. Mohu jen doporučit!!!
Braava 380
Jirka (05. 12. 2013 11:56)
Dobrý den,
jsme rádi, že jste s robotem spokojená. Děkujeme za recenzi.
Robotický mop Braava 380
Václav Fejfar (01. 12. 2013 18:04)
Dobrý den,
prosím o zaslání informací k zapůjčení tohoto výrobku

Děkuji
Braava 380
Martina (01. 12. 2013 20:15)
Dobrý den, podmínky zapůjčení jsem Vám poslali na email. Hezký den.
Robotický mop IRobot Braava 380
Victorinová (23. 11. 2013 20:07)
Dobrý den, prosím, o zaslání podmínek zapůjčení. Děkuji
Robotický mop iRobot Braava 380
Kristýna, Roboticky-vysavac.cz (24. 11. 2013 11:38)
Dobrý den, obratem Vám podmínky zasíláme na Váš email. Krásný den
Robotický mop
Monika Hanáková (21. 11. 2013 20:08)
Dobrý den,
chci se zeptat,zda je tento robotický mop vhodný pro plovoucí podlahy.
Děkuji.
Braava 380
Jirka (22. 11. 2013 08:39)
Dobrý den,
ano mop iRobot Braava 380 je vhodný právě na plovoucí podlahy, díky vlhkému dávkování vody, kde podlaha nezůstává mokrá.
Robotický mop
Jindra (19. 11. 2013 07:36)
Přejede robotický mop běžnou krycí lištu mezi dvěma typy hladkých podlahových krytin?
Braava 380
Jirka (19. 11. 2013 09:01)
Dobrý den,
robot je nastaven tak, aby nevjížděl na koberce, takže nepřejede ani sebemenší přejezdovou lištu.
Robotický mop
Honza (18. 11. 2013 16:17)
Robotický mop máme už měsíc a jsme s ním velmi spokojeni. A to máme docela hrubou cihlovou dlažbu!!! Škoda jen, že závoreň i nevyluxuje :-) , ale to bysme toho chtěli moc. Ještě si od této firmy pořídíme robotický vysavač a život bude krásnější.
Opravdu musím doporučit, vellká úspora času.
Robotický mop iRobot Braava 380
Kristýna, Roboticky-vysavac.cz (18. 11. 2013 16:24)
Dobrý den Honzo, děkujeme za Váš příspěvek, taky dle našich testů si opravdu myslíme, že mop je super pomocník. Je pravda že je třeba aby předem bylo vysáto, takže ho proto doporučujeme jako nadstavbu k robotickému vysavači např. série 700. Krásný den
Robotický mop
Jana Jančová (16. 11. 2013 10:56)
Dobrý den, velmi mě tento produkt zaujal. Jen se trošku bojím, že vytírá stále jedním povrchem. Nedokážu si to moc představit, kdy bez propláchnutí hadry to vytře třeba celý obývák a kuchyň :-). Předem děkuji za vysvětlení.
Robotický mop
Martina (17. 11. 2013 10:43)
Dobrý den, robotický mop by se měl používat častěji a pravidelně. Pokud by bylo prostor hodně špinavý, tak je možné si robota zastavit vymáchat nebo vyměnit hadr a poté robota spustit a on se vrátí na místo, kde byl úklid přerušen a úklid dokončí.
Robotický mop
Lenka (12. 11. 2013 20:51)
Mohu také podmínky zapůjčení. Děkuji
Braava 380
Jirka (13. 11. 2013 09:14)
Dobrý den,
pro zaslání podmínek prosím vyplňte tento formulář
Robotický mop
Jana Fantová (12. 11. 2013 18:03)
Dobrý den, uvažuji o možnosti zakoupení robotického mopu. Jaké jsou podmínky zapůjčení? Děkuji.
Robotický mop iRobot Braava 380
Kristýna, Roboticky-vysavac.cz (12. 11. 2013 18:05)
Dobrý den, těší nás Váš zájem, podmínky zapůjčení Vám obratem zasíláme na Váš email. Krásný den
Robotický mop
Dagmar (09. 11. 2013 22:14)
úplně nejlepší přístroj, který se mi mohl dostat do rukou. Jsem šťastná, že jsem si ho pořídila a rozhodně nelituju. Stojí za to!!!! Díky za něj :-)
Braava 380
Jirka (11. 11. 2013 09:48)
Dobrý den,
těší nás Vaše spokojenost, děkujeme za pochvalu, spokojený zákazník je pro nás nejdůležitější.
Robotický mop Braava 380
J.F. (08. 11. 2013 13:18)
Jen chci touto cestou sdělit, že Braava je naprosto neskutečně super spotřebič. Koupeno naslepo bez vyzkoušení. Zatím týden v akci v bytě se dvěma psy. Tichý chod, možno nechat pracovat přes noc. Nechápu, jak to bylo možné bez Braavy :o) Vážně, super a doporučuji všem. J.F.
Braava 380
Jirka (08. 11. 2013 13:26)
Dobrý den,
jsme velice rádi, že jste spokojeni. Snad Vaším bezva komentářem přesvědčíte i další lidi k ulehčení práce.
Robotický mop
Jana Fantová (07. 11. 2013 21:03)
Dobrý den, zajímalo by mě, jak často se musí dolévat nádobka na vodu, tzn. jak dlouho při úklidu vydrží? Děkuji za odpověď.
Braava 380
Jirka (08. 11. 2013 10:09)
Dobrý den,
na tento faktor mají vliv hodně, členitost prostoru a popřípadě i podlahové topení. Ve směs ale robot vytře na jedno naplnění okolo 40m2.
Braava 380
Jirka (06. 11. 2013 11:17)
Dobrý den,
robot má funkci vytírání a zametání. Nenechte se zmást funkcí zametání, jedná se pouze o suché vytírání. Robot nevysává, proto je potřeba před jeho použitím vysát. ZDE můžete vyplnit formulář a budou Vám zaslány podmínky pro zapůjčení.
Robotický mop iRobot Braava 380
petr sosnovec (03. 11. 2013 21:22)
dobrý den jaké jsou podmínky pro vyzkoušení mopu,uvažuji o jeho koupi
Robotický mop iRobot Braava 380
Kristýna, Roboticky-vysavac.cz (04. 11. 2013 11:46)
Dobrý den, podmínky zapůjčení Vám zasílám na Váš email. Dále je možnost přes náš formulář nás kontaktovat, kde Vám obratem budou podmínky zapůjčení sděleny. Krásný den
Robotický mop iRobot Braava 380
Sasková Iva (28. 10. 2013 20:29)
Dobrý den,
uvažuji o koupi iRobot Roomba 630, nebo Braava 380. Zaujala mě možnost zapujčení. Prosím o zaslání podmínek, děkuji. Sasková
Robotický mop iRobot Braava 380
Kristýna, Roboticky-vysavac.cz (29. 10. 2013 09:48)
Dobrý den, každý robot umí něco dle Vašeho výběru. Model iRobot Roomba 630 je vysavač, který podlahu pouze vysaje. iRobot Braava 380 je zase pouze vytírač, který podlahu mopuje. Vždy před spuštěním mopu, musí být vysáto. Takže pokud zvažujete prvního robota, vždy doporučujeme nejdříve volit vysavač a poté vytírač.
Ohledně zapůjčení Vám podmínky zasílám na email, je možnost i na tomto odkazu nechat Vaše údaje a dle toho jsou Vám podmínky zaslány na Váš email. Krásný den
Robotický mop iRobot Braava 380
Kristyna Zuzova (28. 10. 2013 20:06)
Dobry den, chtela bych vyzkouset pokud je to mozne a pak popripade zakoupit. Diky
Robotický mop iRobot Braava 380
Jiří, Robotický vysavač (29. 10. 2013 09:41)
Dobrý den,
možnost zapůjčení tu je a podmínky Vám zasílám do emailu.
Robotický mop iRobot Braava 380
František Klein (28. 10. 2013 15:23)
Dobrý den,
lze si robota vyzkoušet? Pokud ano, tak za jakých podmínek? Uvažuji o jeho zakoupení.
Děkuji.
Robotický mop iRobot Braava 380
Jiří, Robotický vysavač (28. 10. 2013 17:25)
Dobrý den,
robota lze vyzkoušet. Podmínky zapůjčení Vám zasílám do emailu.
Robotický mop iRobot Braava 380
Iva (26. 10. 2013 22:38)
Dobrý den, prosím o zaslání podmínek zapůjčení Braava 380. Děkuji.
Robotický mop iRobot Braava 380
Jiří, Robotický vysavač (28. 10. 2013 12:51)
Dobrý den,
podmínky pro zapůjčení byli zaslány na Váš email.
Robotický mop iRobot Braava 380
zuzka (26. 10. 2013 22:05)
Dobrý den, objednaný mop už mám :-D a chtěla jsem se zeptat po jak dlouhé době je potřeba vyměnit utěrky a zda se dají u Vás objednat a za jakou cenu.
Díky
Robotický mop iRobot Braava 380
Jiří, Robotický vysavač (28. 10. 2013 12:49)
Dobrý den,
jelikož jsou mopy na trhu pouze 2 měsíce, nemáme zatím ještě zkušenosti s životností těchto utěrek. Nové utěrky by měli být skladem začátkem následujícího měsíce, ale cenu bohužel ještě také neznáme. Děkujeme za Vaší objednávku.
Turbo nabíjecí stanice
Radek Svoboda (24. 10. 2013 10:12)
V USA je součástí dodávky i turbo nabíjecí stanice (pochopitelně, když se tento model pyšní rychlejším nabíjením). Proč v ČR není?
Robotický mop iRobot Braava 380
Jiří, Robotický vysavač (24. 10. 2013 12:46)
Dobrý den,
robot je v ČR novinka a zatím nemáme informace od výrobce, zdali se bude turbo nabíječka do ČR dodávat. Součástí balení v ČR bohužel nebude.
Robotický mop iRobot Braava 380
Alena (20. 10. 2013 22:32)
Dobrý den,
žádám o zaslání podmínek k zapůjčení Robotického mopu. Uvažuji o jeho zakoupení.
Děkuji.
Robotický mop iRobot Braava 380
Jiří, Robotický vysavač (21. 10. 2013 10:21)
Dobrý den,
podmínky zapůjčení Vám byli zaslány na Váš email.
Robotický mop iRobot Braava 380
Marie Szabová (20. 10. 2013 12:50)
Dobrý den,uvažuji o koupi robotického mopu Braava 380,ráda bych jej vyzkoušela,prosím o zaslání informací ohledně možnosti zapůjčení.
Děkuji
Robotický mop iRobot Braava 380
Jiří, Robotický vysavač (21. 10. 2013 09:47)
Dobrý den,
podmínky zapůjčení Vám byli zaslány na Váš email.
Robotický mop iRobot Braava 380
PAVEL BLAŽEK (17. 10. 2013 10:31)
žádám o zaslání podmínek zapůjčení
Robotický mop iRobot Braava 380
Míra (17. 10. 2013 10:16)
Dobrý den, mohli byste mi prosím zaslat podmínky zapůjčení a vyzkoušení Braavy, předem děkuji.
Robotický mop iRobot Braava 380
Jiří, Robotický vysavač (17. 10. 2013 10:26)
Dobrý den,
podmínky Vám budou zaslány do emailu.
Robotický mop iRobot Braava 380
Pavel Kopecký (13. 10. 2013 19:10)
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, kde je možné poslat nebo zajistit
záruční i pozáruční servis v případě poruchy robotického vysavače.
( Máte i servisní pobočky v rámci republiky?) Děkuji za odpověď
Robotický mop iRobot Braava 380
Jiří, Robotický vysavač (14. 10. 2013 10:19)
Dobrý den,
záruční i pozáruční servis pro Vás zajišťujeme přímo my. Jsou dvě varianty, kdy můžete poslat robota na naši centrálu a nebo přinést robota na některou z našich prodejen. Po dobu záruky dokonce nabízíme i bezplatné svozy, kdy si pro robota přijedeme a po opravě dopravíme k Vám domů.
Robotický mop iRobot Braava 380
Martina (09. 10. 2013 12:40)
Dobrý den,
prosím o zaslání informací k zapůjčení tohoto výrobku.
Uvažuji o jeho koupit jsem s robotickým vysavačem moc spokojená a tento další pomocník by se mi hodil do domáctnosti.
Děkuji Zdvihalová
Robotický mop iRobot Braava 380
Jiří, Robotický vysavač (09. 10. 2013 12:47)
Dobrý den,
podmínky zapůjčení Vám zasíláme do emailu.
Robotický mop iRobot Braava 380
Eva (09. 10. 2013 09:46)
Dobrý den, dá se iRobot Braava 380 časově naprogramovat tak, aby provedl úklid, zatímco jsme v práci? Děkuji.
Robotický mop iRobot Braava 380
Jiří, Robotický vysavač (09. 10. 2013 10:09)
Dobrý den,
robot se bohužel nedá časově nastavit, tudíž by jste ho musel vždy zapnout před odchodem do práce.
Robotický mop iRobot Braava 380
Kopecký Pavel (03. 10. 2013 16:17)
Půjčujete na vyzkoušení i robotický mop irobot Braava 380? Pokud ano, kolik bych musel zaplatit za přepravní službu při zapůjčení daného výrobku na zkoušku a na jak dlouho se dá výrobek zapůjčit? ( Jsem z okolí Ostravy) Jak se zajistí a účtuje zpětné vracení daného výrobku, který byl zapůjčen na zkoušku v případě, že jsem měl jiné představy o provozu daného výrobku a neměl bych už zájem o koupi tohoto výrobku.
Robotický mop iRobot Braava 380
Jiří, Robotický vysavač (04. 10. 2013 09:06)
Dobrý den,
podmínky zapůjčení jsme Vám zaslali emailem.
Robotický mop iRobot Braava 380
Adriana Tomisová (06. 11. 2013 11:05)
Dobrý den!
Mohla byste mi poslat podmínky k zapůjčení i Robot Braava 380?
Můžu sním vysávat i čistit podlahu nebo má jen jednu funkci?
Děkuji za odpověď Adriana Tomisová
Robotický mop iRobot Braava 380
Kopecký Pavel (02. 10. 2013 18:11)
Jak dlouho vydrží při zapnutí mopu v provozu baterie u daného výrobku a jak dlouho se pak musí baterie nabíjet? Jak dlouho cca vydrží speciální utěrky z mikrovlákna a kde se pak dají dokoupit náhradní?
Robotický mop iRobot Braava 380
Kristýna, Roboticky vysavac (03. 10. 2013 09:27)
Dobrý den,
baterie vydrží dle toho zda používáte robota na suché zametání nebo s podložkou na mokré mopování. U modelu Braava 380 robot při zametání vydrží až 4 hodiny, u mopování je to až 2,5 hodiny. Doba nabíjení je 4 hodiny. U nižšího modelu Braava 320 je to u zamatání až 3 hodiny, u vlhkého mopování (zde není podložka na vodu) až 2hodiny, nabíjení 10hodin. Utěrky vydrží dle toho jak se zákazník o ně stará, ale standartně při pravidelném používání cca 4 měsíce v průměru. Dokoupit se budou dát jako příslušenství u nás, které dostaneme ke konči října, začátkem listopadu. S pozdravem
Robotický mop iRobot Braava 380
Kopecký Pavel (01. 10. 2013 18:07)
Dá se tento výrobek používat i na podlahy pokryté z PVC?
Jinak řečeno, zahrnuje se podlahová krytina z PVC do kategorie tvrdých podlah pro který je tento výrobek určen?
Robotický mop iRobot Braava 380
Jiří, Robotický vysavač (02. 10. 2013 09:15)
Dobrý den,
robotický mop iRobot Braava 380 se dá použít na jakýkoliv typ hladkých podlah.
Robotický mop iRobot Braava 380
Karla Daňková (25. 09. 2013 12:23)
Dobrý den, je možné si tento přístroj vyzkoušet? Děkuji. Daňková
Robotický mop iRobot Braava 380
Kristýna, Roboticky vysavac (25. 09. 2013 13:55)
Dobrý den,
ano je možnost si mop vyzkoušet na našich prodejnách. Podmínky zapůjčení Vám pošlu na Váš email.
Robotický mop iRobot Braava 380
Dana Bratánková (16. 09. 2013 13:08)
Dobrý den,
měla bych ještě jeden dotaz. Při mokrém úklidu používá Braava 380 jen čisté vody nebo lze/je nutno použít saponát? Děkuji, D.B.
Robotický mop iRobot Braava 380
Jiří, Robotický vysavač (16. 09. 2013 13:45)
Dobrý den,

u iRobotu Braava 380 můžete používat cokoliv, ale doporučuje se čistá voda a nebo nepěnivé roztoky, protože s velice pěnivými roztoky poté může být horší dávkovaní a hadřička by nemusela být zcela vlhká.
Robotický mop iRobot Braava 380
Dana Bratánková (15. 09. 2013 11:14)
Dobrý den,

dá se na iRobotu Braava 380 navolit najednou fuknce, aby nejdříve zametl a pak vytřel?
Robotický mop iRobot Braava 380
Jiří, Robotický vysavač (16. 09. 2013 09:52)
Dobrý den,

tato volba na robotu iRobot Braava 380 bohužel nastavit nelze a ani by neměla smysl, protože když chcete měnit režim úklidu, musíte nejprve vyměnit nástavec s hadřičkou, buď na suchý a nebo mokrý úklid.

Vložit příspěvek - dotaz

Jméno:
E-mail:
Název příspěvku:
Dotaz k výrobku:
 
 

Recenze iRobot Braava 380

U Elektry
523/1 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Hněvkovského
677/66A (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Běloveská
944 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba