Robotický vysavač
0 Kč
Robotický mop
iRobot Braava jet 240
Diskuze Robotický mop iRobot Braava jet 240
Ivana Mikulecka (02. 03. 2021 11:17)
Děkuji za radu
Lukáš (02. 03. 2021 11:45)
Dobrý den, čištění jen tak je uvedeno v manuálu na straně 17. Pokud robot po očištění nebude fungovat, tak doporučím vyzkoušet reset (postup v manuálu na straně 16) po té již řešit reklamací u svého prodejce - dokud je ještě v záruce.
Martina Trasakova (13. 02. 2021 09:00)
Lukáš (13. 02. 2021 09:16)
Dobrý den, vypadá to, že by mohl být problém s celým modulem kola. Proto bych doporučil buď výměnu celého modulu nebo předat zboží na servis aby se na robota podíval technik.
Linda Obermajerova (15. 01. 2021 21:36)
koupila jsem si novou baterii a hned po cca 10 sekundách hlásí, ze je baterie nabitá. Když ji vložím do robota, tak 3 krát zapipa a nerozjede se. Prosím poraďte co mám dělat. Děkuji,
Linda
Lukáš (16. 01. 2021 08:31)
Dobrý den, pokud je baterie nová, tak to vypadá že se jedná o vadný kus. Doporučuji tedy zaslat baterii na odstoupení od kupní smlouvy v rámci 14 denní lhůty. Baterie Vám bude vyměněna za novou.
Monika (13. 10. 2019 19:30)
Děkuji a zůstávám s pozdravem
Lukáš (14. 10. 2019 10:10)
Dobrý den, garance ne zachování kapacity baterie je výrobcem dána 6 měsíců, tak doporučím v této době určitě reklamovat. Dle popisu bych zkusil reklamovat i pokud by bylo již po této lhůtě, tak aby servis zkontroloval funkčnost dobíjecího adaptéru.
Petr Hříbek (30. 12. 2018 12:14)
Děkuji za odpověď
Martina (31. 12. 2018 10:24)
Dobrý den, pro správné a dlouhodobé užívání robotického mopu by měla být do zásobníku nalita vždy pouze čistá voda, nejlépe převařená. Pokud chcete použít určitý čistící prostředek, berte prosím zřetel na celkový objem zásobníku a dle toho dávkujte pouze malé množství čistícího prostředku. Prostředek by neměl být příliš agresivní a nejlépe bez alkoholu. Při špatném dávkování čistícího prostředku by mohlo dojít k ucpání trysky či jinému poškození robotického mopu.
Petra (28. 10. 2018 20:10)
Dana (16. 07. 2018 19:27)
Děkuji
Patrik (17. 07. 2018 15:36)
Dobrý den,
ano tento mop lze použít i na parkety. Je nutné aby podlaha byla rovná.
Petr Peřina (18. 03. 2018 05:59)
chci se zeptat, proč mop nese v názvu wifi, když ji nepodporuje? Pokud ano, tak jak ji nastavím. V návodu o tom není zmínka. Děkuji Petr Peřina.
Patrik (19. 03. 2018 10:03)
Dobrý den, omlouváme se za chybičku. Robot má připojení přes Bluetooth. Pro připojení robota k telefonu, je potřeba stáhnout aplikaci iRobot Home.
Eva (12. 03. 2018 13:03)
Lukáš (12. 03. 2018 13:20)
Dobrý den, ano tento model lze použít i na laminátové podlahy.
Šárka Andrlíková (19. 01. 2018 16:13)
Patrik (19. 01. 2018 16:28)
Dobrý den, bohužel v tomto případě Vás odkážu na servis/reklamaci.
Oškerová Ivana (31. 01. 2021 12:16)
Martina (01. 02. 2021 10:28)
Dobrý den, po zvednutí madla naleznete po levé straně gumovou západku, kterou odděláte a dolijete vodu. Objem nádobky je pouhých 150ml.
Marcel Žižka (31. 01. 2017 18:28)
Neuvažujete o dovozu "neznačkového" spotřebního materiálu? Přeci jen originální pratelné utěrky jsou relativně drahé, přitom se již za mořem začínají objevovat levnější alternativy. Osobně jsem pořídil jedno balení (6ks) na zkoušku a zdají se být pro mokré vytírání srovnatelné s originálem, ale výrazně levnější. (3$/kus). Životnost však prověří delší používání.
Děkuji za odpověď.
Lukáš (01. 02. 2017 09:16)
prodej těchto neoriginálních dílů je v současné době výrobcem zakázán, proto my jako autorizovaný prodejce je nebudeme nabízet. Snad v budoucnosti výrobce uzná vysokou cenu tohoto příslušenství a dojde k jeho zlevnění.
Marcel Žižka (01. 02. 2017 11:18)
děkuji za odpověď. Netušil jsem, že je zakázán i neoriginální spotřební materiál.
Přeji hezký den.
Iva Zímová (22. 01. 2017 22:57)
Aleš (23. 01. 2017 13:36)
Lenka (22. 01. 2017 12:12)
prosím, nemáte informaci kdy - nebo zda vůbec budou u nás v prodeji opakovaně použitelné utěrky pro vlhký úklid - oranžové?
Děkuji
Lukáš (23. 01. 2017 10:53)
pratelné utěrky se vyrábí pouze na mokrý úklid - modré.
Lenka (23. 01. 2017 12:20)
Lukáš (23. 01. 2017 13:47)
omlouvám se ještě jednou jsme prověřili informace a zdá se, že pratelné podložky jsou již v zahraničí opravdu k dostání, takže by měly být v nejbližší době i u nás k dispozici. V současné době nejsme ale schopni sdělit kdy k tomuto dojde.
Lenka (23. 01. 2017 14:10)
nic se neděje, děkuji za informace!
Pěkný den!
Martin Břoušek (06. 12. 2016 16:19)
Zdeňka Robotický vysavač (06. 12. 2016 17:04)
zatím baterie nejsou v prodeji, jelikož se jedná o zcela nový robot. V případě zájmu Vám můžeme náhradní baterii poptat u výrobce a kontaktovat ohledně ceny a dostupnosti. Pěkný večer.
Zdenek (25. 11. 2016 07:06)
Aleš (25. 11. 2016 16:20)
Roman Koch (17. 11. 2016 08:55)
je možné přidat do nádržky s vodou i čistící prostředek na podlahy?
Děkuji za odpověď.
Zdeňka - Robotický vysavač (17. 11. 2016 09:34)
Dobrý den, doporučení výrobce je použití pouze s čistou vodu a díky vibrační čisticí hlavě a rozprašovači Braava jet účinně odstraňuje skvrny a nečistoty.
Žofie Pecova (16. 11. 2016 17:04)
tým Robotický vysavač (16. 11. 2016 17:17)
Žofie Pecova (13. 11. 2016 20:50)
tým Robotický vysavač (14. 11. 2016 12:47)
Štefan (05. 11. 2016 10:47)
Děkuji.
Veronika - Robotický vysavač (05. 11. 2016 11:10)
zatím baterie nejsou v prodeji, jelikož se jedná o zcela nový robot. V případě zájmu Vám můžeme náhradní baterii poptat u výrobce a kontaktovat ohledně ceny a dostupnosti. Krásný víkend
Mirek (24. 11. 2016 01:35)
Spurný
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.