Robotický vysavač
0 Kč
Diskuze Robotický mop iRobot Braava jet m6
Jiří Krtička (19. 03. 2024 17:13)
chtěl bych se zeptat, zda je možné využívat mop bez moblní aplikace.
Děkuji
Julia (20. 03. 2024 10:09)
Dobrý den,
základní funkce robota budou fungovat i bez aplikace, ale veškeré nastavení, mapovaní terénu, atd. se dělá pouze přes aplikaci. Krásný den :)
Lenka Vysloužilová (09. 01. 2024 21:56)
Laura (05. 01. 2024 10:04)
Lukáš (05. 01. 2024 10:49)
Dobrý den, pokud se robot chová takto nestandardně a ani jeho reset do továrního nastavení nepomohl, tak bude třeba řešit jeho reklamací.
Pavel Císař (13. 12. 2023 17:31)
Máme problém s robotem.. Přestal se nabíjet a když ho teď vložím do stanice nereaguje a ani jeden se nerozsvítí.. Kontakty jsem očistil a nic
Lukáš (14. 12. 2023 08:14)
Dobrý den, pokud je robot ještě v záruce, tak jej doporučíme reklamovat. V případě pozáruční závady bych doporučil výměnu baterie a pokud by toto nepomohlo, tak by bylo třeba řešit servisní opravou.
Aneta (07. 12. 2023 08:19)
Lukáš (07. 12. 2023 09:30)
Dobrý den, blikání je způsobeno novou verzí SW v robotických vysavačích a mopech. Chování indikačních diod se dá nově nastavit v aplikaci kde toto můžete změnit: Nastavení robota – Stavové kontrolky
Radek (19. 11. 2023 12:39)
Radek (15. 11. 2023 18:31)
Lukáš (16. 11. 2023 08:38)
Dobrý den, mrzí nás, že máte s robotem problémy. Bohužel opravdu musíme doporučit robot reklamovat. Na vyřízení reklamace je ze zákona lhůta 30 dní a pokud nebude dodržena, tak máte nárok na vrácení peněz.
Peete (05. 10. 2023 18:55)
Viete mi poradit co to moze byt? Kupil som uz aj novu bateriu…
Lukáš (06. 10. 2023 08:50)
Dobrý den, pokud se robot chová takto nestandardně, tak bychom doporučili řešit reklamací mopu. V případě pozáruční závady bude třeba řešit servisní diagnostikou.
Renata Mašterová (23. 09. 2023 11:07)
Lukáš (25. 09. 2023 09:01)
Dobrý den, pokud se záchod do mapy neuložil při prvním skenování prostor, tak jej již nelze dodatečně přidat. Jediné co mohu doporučit je vytvořit novou mapu a provést nové skenování celé plochy, snad již robot načte všechny místnosti, tak jak má.
Lenka Cervenkova (27. 08. 2023 13:01)
Veronika (27. 08. 2023 17:02)
Dobrý den,
zřejmě došlo k aktivaci senzorů a pokud nepomůže reset a vyndání baterie z mopu cca na 30 min, bude dobré jej nechat zkontrolovat v servisu. Krásný den
Jitka Kubíčková (05. 06. 2023 12:50)
prosím o informaci, zda je možné objednat trysku jako náhradní díl?
Lukáš (05. 06. 2023 13:11)
Dobrý den, je nám líto, ale náhradní díly nemáme možnost zajistit. Doporučíme se obrátit přímo na iRobot: [email protected]
Meli (17. 04. 2023 10:19)
Lukáš (17. 04. 2023 10:20)
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat nádobku zda není prasklá. Případně řešit reklamací robota.
Vojtkovič Jaroslav (07. 04. 2023 12:11)
Poraďte mi co s tím. Dekuji
Lukáš (11. 04. 2023 09:17)
Dobrý den, doporučíme s tímto problémem kontaktovat přímo poporu iRobot: [email protected] Zde by Vám měli být schopni pomoci případně nabídnou vhodné řešení.
Radek Mangolt (22. 03. 2023 10:06)
s používáním mopu iRobot Braava jet m6 jsem velmi spokojený. Jen mám jeden dotaz. Když zapnu mop, tak vyjede ze stanice bez problémů, ale bohužel když jezdí přes celou místnost tam a zpět, tak nejezdí rovně, ale mírně zešikma. Nevím čím to je, jako by jedno kolečko jelo rychleji než to druhé. Kolečka jsem vyčistil a snažil se mop za jízdy vyrovnat, ale bez úspěchu. Co s tím mám dělat ? Děkuji za odpověď.
Lukáš (22. 03. 2023 10:16)
Dobrý den, jediné co můžeme doporučit je řešit reklamací mopu. V servise bude robot zkontrolován a případné závady ostraněny.
Vera (25. 02. 2023 14:02)
Martina (27. 02. 2023 10:53)
Dobrý den, zkuste robota uvést do továrního nastavení a obnovení.
Leni (04. 11. 2022 14:08)
Lukáš (04. 11. 2022 14:13)
Dobrý den, doporučíme používat pouze vlažnou vodu. Teplou vodu uvádí výrobce pouze pro čištění nádobky. Horkou vodu nelze použít vůbec ani pro čištění nádobky.
Věra (05. 10. 2022 19:23)
Dekuji Věra
Martina (06. 10. 2022 08:24)
Dobrý den, zkontrolujte trysku, zda se na ní za tu dobu nevytvořil jemný vodní kámen a pokud to bude možné, zkuste jí očistit nějakým hadříkem. Vyzkoušejte poté změnit průtok vody na silnější a čekejte, jak se robot bude chovat. Kdyby problémy i nadále ptřetrvávaly, bude nutná reklamace
Vera (06. 10. 2022 09:45)
Martina (06. 10. 2022 09:59)
Dobrý den, v tom případě doporučím reklamaci
Robert (02. 10. 2022 12:11)
Lukáš (03. 10. 2022 09:31)
Dobrý den, doporučíme provést reset robota do továrního nastavení. V případě, že by toto nepomohlo, tak by bylo třeba řešit reklamací.
Věra (28. 09. 2022 15:04)
Martina (03. 10. 2022 09:58)
Dobrý den, bohužel mapu z robotického vysavače nelze nijak přenést na mop. Mop si v průběhu úklidu tvoří mapu svou. Záleží na tom, o jak velkou plochu se v případě mopování jedná. Mop zvládne na jednu nádobku max. 90m2, poté mu dojde voda. Zkuste provést reset mopu a spustit nové mopování. Kdyby vaše problémy i nadále přetrvávaly, kontaktujte nás a budeme řešit dále.
Vaclav (25. 09. 2022 20:40)
Pritom je v dokovaci stanici,ale nechce se plne nabít.
Lukáš (26. 09. 2022 09:28)
Dobrý den, doporučíme vyzkoušet očistit kontakty jak na robotu, tak i na dobíjecí stanici. Pokud by i přes to robot hlásil chybu, tak bude třeba řešit reklamací.
Darina Pekarkova (21. 09. 2022 13:08)
Lukáš (21. 09. 2022 13:45)
Dobrý den, pokud nedochází k dávkování vody, tak je třeba tuto závadu řešit reklamací mopu.
Vlaďka (14. 06. 2022 09:05)
Ondřej (11. 08. 2022 16:45)
Kde prosím nastavím spolupráci mezi Roomba i7 a Braava jet m6? Předem díky
Martina (11. 08. 2022 16:48)
Dobrý den, na e-mail Vám zasílám podrobný postup.
Martina (14. 06. 2022 09:33)
Dobrý den, bližší informace Vám zasílám na e-mail.
Rudolf (01. 12. 2022 17:45)
Martina (02. 12. 2022 11:01)
Dobrý den, mohu Vám na e-mail zaslat screeny, jak spojit robotický vysavač s mopem.
Slávek (05. 04. 2024 18:27)
,ohu poprosit o e-mail jak připojit Braava M6 s Roomba i7? Předem děkuji.
Filipe (09. 04. 2024 13:45)
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Pro propojení těchto dvou robotů je třeba mít staženou aplikaci iRobot Home (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.irobot.home&hl=cs). Emailovou adresu pro vytváření účtu/přihlášení zadáváte Vy sami.
Standa (29. 05. 2022 08:34)
Lukáš (30. 05. 2022 10:22)
Dobrý den, bohužel tato chyba není nikde definována. Doporučíme kontaktovat přímo iRobot: [email protected] případně řešit reklamací.
Monika Orgonikova (25. 05. 2022 10:06)
robota mám cca týždeň, nejak stále sa nechce naučiť náš byt. Pri mapovaní, s pomocou namapoval celý byt, pri prechodových lištách som ho musela popohnať, nakoľko sa mu nechcelo. ALE po namapovaní som v mape pridala prahy. A začal pracovať. ALE - aj keď mu nastavím miestnosti 1. obývak, 2. kuchyn, 3. chodba, 4. prvý pokoj, 5. druhý pokoj - v realite 4. prvý pokoj preskočí, a rovnou ide do 5. druhý pokoj. Z toho sa nevie cez lištu dostať, aj keď je nastavený tam prah, čo by mu problém nemal robiť, a keď sa mu to podarí, tak pokračuje do stanice - takže 4. miestnost - prvý pokoj - ten ignoruje, a nejde tam. Viete mi prosím poradiť čo mám robiť, a ako ho mám naučiť celý byt súvisle? Ďakujem.
Martina (25. 05. 2022 10:11)
Dobrý den, pokud máte v mobilní aplikaci uloženou celou mapu bytu, přes položku oblíbené mopu lze nastavit místnosti, kam má a nemá jet. Prahy zvládne přejet do max. výšky 3mm. V případě, že jsou prahy vyšší a robota přenášíte, nebo mu přerušíte úklid, mapa se neuloží a robot si tak pokaždé bude načitat mapu novou.
Monika Orgonikova (25. 05. 2022 10:38)
Martina (25. 05. 2022 11:01)
Dobrý den, pokud se Vám to podaří, zašlete nám prosím screen mapy, jak robot uklízí a které místo vynechává.
Monika Orgonikova (25. 05. 2022 16:50)
VH (17. 05. 2022 23:00)
Robot se ve stanici stále rozsvěcuje a zhasíná, přesto že je nabitý. Vadí mi to při spánku.
Když ho přenesu do jiné místnosti, tak je do rána vybitý.
V aplikaci RHome se mi v mapách nezobrazuje možnost přechodových lišt.
Děkuji za odpověď.
Lukáš (18. 05. 2022 10:08)
Dobrý den, blikání je způsobeno novou verzí SW v robotických vysavačích a mopech. Chování indikačních diod se dá nově nastavit v aplikaci kde toto můžete změnit.
VH (19. 05. 2022 13:23)
1) nemám možnost překonat vyšší prah, nebo oblast zájmu, např. pod kuchyňským stolem. (Mám jen hranice, značky mistnosti, zakázané zóny)
2) Také se mi nechce uložit nová hranice v pokoji, nenapíše důvod, prostě se nic nezmění, neuloží.
Děkuji za odpověď.
Martina (19. 05. 2022 13:31)
Dobrý den, poradili bychom uvedení robota do továrního nastavení. Pokud to nepomůže, reinstall aplikace.
Petr (14. 04. 2022 23:12)
Bára (19. 04. 2022 14:49)
Dobrý den, bohužel je nutné robotický mop reklamovat. Veškeré informace o reklamaci naleznete zde. Krásný den.
Novak (03. 04. 2022 11:36)
Mám problém chybou Odpojení od stanice, odstraňte překážky.
Mám ho volně u zdi, není žádná překážka.
Dekuji
Novak
Martina (04. 04. 2022 12:50)
Dobrý den, poradili bychom provést reset robota přes mobilní aplikaci. Dále zkontorlujte dobíjecí kontakty na robotovi i na stanici, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou a případně očistěte.
Věra (27. 03. 2022 20:08)
Martina (28. 03. 2022 09:42)
Dobrý den, pokud Vám robot i po výměně utěrek hlásí tuto chybu, doporučili bychom zaslání k reklamaci. Může se jednat o mechanickou závadu mopu.
Luděk (31. 01. 2022 21:02)
Lukáš (01. 02. 2022 08:09)
Dobrý den, prosím fotografie nádobky a sítka. Prosíme o zaslání fotografii na [email protected].
Jana Koutská (11. 12. 2021 14:37)
Lukáš (12. 12. 2021 08:37)
Dobrý den, utěrky naleznete zde.
Jiří Zpěvák (05. 11. 2021 12:50)
Milan Beneš (07. 10. 2021 11:05)
1. Robot po necelém měsíci přestal stříkat vodu (asi 28 úklidů). Při začátku posledního úklidu začal slábnout rozstřik vody až šla z trysky jenom pěna a posléze už nestříká žádná kapalina i když je nádržka plná a robot dokončil úklid na sucho i s utěrkou určenou na mokrý úklid. Přitom je slyšet čerpadlo rozstřiku ale voda žádná nestříká. Zkoušel jsem měnit v aplikaci množství vody ale nic nepomohlo.
2. Robot uklidí jednu samostatnou místnost a když ho chci spustit v druhé tak hlásí že chce doplnit vodu i když je nádržka ze ¾ plná. Stačí vytáhnout nádržku a zasunout zpátky a robot se spustí, nevím jestli je toto chování robota normální.
Děkuji za odpověď
Martina (07. 10. 2021 11:12)
Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat trysku, kterou robot předstříkává vodu, zda není zanesená nebo na ní není nějaká usazenina. Pokud používáte čistící roztok, řiďte se správným dávkováním. V případě, že by pročištění trysky nepomohlo a robot stále vykazoval chybu či závadu, doporučili bychom reklamaci.
Milan Beneš (07. 10. 2021 11:21)
Díky
Martina (07. 10. 2021 11:25)
Dobrý den, v tom případě bychom určitě doporučili robota reklamovat, aby se předešlo neodbornému zásahu v rámci záruky.
Honza (19. 01. 2022 10:32)
Milan Beneš (15. 02. 2022 12:49)
Hezký den
Ťápalová Hana (02. 09. 2021 07:02)
Martina (02. 09. 2021 10:23)
Dobrý den, zkuste zkontrolovat senzory robota a přední nárazník, zda není zanesený nějakou nečistotou a popřípadě očistěte. jakmile budete mít uloženou mapu místností, je možné robotovi nastavit zakázanou z=onu či virtuální zeď např. podél zdí, aby se předešlo narážení.
Hana (05. 09. 2021 10:55)
Hana (05. 09. 2021 10:56)
Lukáš (06. 09. 2021 10:29)
František (01. 06. 2021 15:12)
Lukáš (01. 06. 2021 15:20)
Dobrý den, doporučím trysku zkusit propíchnout například špendlíkem nebo profouknout. Nejspíš bude pouze ucpaná vodním kamenem.
Lukáš (01. 06. 2021 15:18)
Dobrý den, v případě, že robot nerozprašuje vodu bude třeba řešit servisní opravou - reklamací.
Eva Rosická (17. 05. 2021 15:08)
Lukáš (17. 05. 2021 16:30)
Dobrý den, doporučím uvést robota do továrního nastavení a znovu spárovat s aplikací. Pokud tento postup nepomůže, tak doporučím kontaktovat technickou podporu iRobot.
Markéta Urksová (27. 04. 2021 19:37)
Lukáš (28. 04. 2021 08:23)
Dobrý den, pokud jsou s robotem takovéto potíže, tak bych doporučil jej zaslat ke kontrole v servise. V případě, že byl mop zakoupen u nás, tak je možné objednat bezplatný svoz vyplněním formuláře zde.
Luboš Olexa (18. 04. 2021 09:24)
Lukáš (19. 04. 2021 10:04)
Dobrý den, pokud se robot ani nezapne, tak bude třeba řešit reklamací robota.
Pavel N. (06. 04. 2021 13:24)
Martina (06. 04. 2021 13:34)
Dobrý den, poradili bychom zkusit změnit dávkování vody pomocí mobilní aplikace. Pokud ani toto nepomůže, kontaktujte náš zákaznický servis
Vít H. (04. 04. 2021 16:01)
Lukáš (06. 04. 2021 09:32)
Dobrý den, v případě této závady bychom doporučili řešit reklamací robota, zřejmě bude problém v elektronice robota.
Jitka (24. 03. 2021 13:02)
Lukáš (24. 03. 2021 13:51)
Dobrý den, při roztřiku vody samozřejmě může dojít k tomu, že část vody steče po plastu, ale zde je s tím počítáno a ničemu to nevadí. Co se týče použití destilované vody, tak toto můžeme jen doporučit předejde se tak případnému zanesení trysky.
Lenka (14. 03. 2021 14:53)
Martina (15. 03. 2021 11:16)
Dorbý den, pokud necháte celkový prostor robotu otevřený, po dokončení úklidu si robot automaticky uloží mapu. Poté si můžete zvolit pouze určité místnosti, které mopu povolíte k úklidu pomocí virtuální zdi. Hezký den
Francek (15. 03. 2021 08:38)
Doporučím Vám následující postup, který se mi osvědčil.
1. Na vytvořené mapě si vytvořte novou zonu uklidu (modrý obdélník). Novou zonou obreslíte místnost kam se Braava nemuze dostat a hranice protáhnete do místnosti, se kterou sousedí a do které se sama dostane.
2. Novou zónu úklidu si jakkoliv pojmenujte.
3. Dejte robotovi Braava suchou uterku a pošlete ji uklízet do místnosti která sousedí s tou novou zonou a v aplikaci vyberte i novou zonu. K uklidu tak budete mit znamou mistnost a umele vytvorenou mistnost neznamou (pres zonu uklidu)
4. Robot by měl zacit uklizet znamou mistnost a diky oznaceni uklidové zony by se měl dostat i do zatim neprobádane mistnosti.
5. Pokud mate mezi mistnostmi i prah, doporucuji tenhle prah oznacit take pres novou uklidovou zonu, aby nemel problem se do mistnosti robot dostat.
6.Pak se již v aplikaci objeví nový prostor a vy si jej pojmenujete jako novou mistnost.
Tenhle postup jsem aplikoval v době, kdy ještě nebylo možné definovat přechodové lišty a robota sem tak naučil i místnost, kam se sám nedostal.
Ještě bych upozornil, chce si to v historii hlídat akutální celkovou mapu. Stává se mi totiž, že jak robot stále uklizí, snaží se sám aktulizovat mapu uklidu a někdy se uplne netrefí do tépuvodní a pak třeba vytvoří dveře někde kde vubec nejsou.
Naštěstí pomáhá novou mapu zaktualizovat mapou, jez odpovida vice skutecnosti z minulosti.
Každopádně robot uklizi suprove. :)
Lenka (15. 03. 2021 19:27)
Jinam mop uzasnej, jeste robot od teto spolecnosti na okna a aby umyl i rohy a postrik vyresit jinak nez maji od jinych vyrobcu.
Martina (16. 03. 2021 08:38)
Dobrý den, u robotického čističe okne záleží na velikosti a rozměrech oken. Pokud se jedná o větší prosklené plochy, byl by určitě vhodný model Hobot 298 s ultrasonickou tryskou na čistící roztok.
Katka Rysová (24. 01. 2021 15:44)
Chtěla bych se zeptat jestli je možné nějakým způsobem nasměrovat robota tak,aby vytíral po směru položení plovoucí podlahy? Děkuji
Martin (25. 01. 2021 10:12)
Dobrý den, otočte nabíjecí základnu tak aby při vyjetí mopu jezdil tak jak vy potřebujete. Jiným způsobem nejde určit směr jakým bude robot jezdit.
Aleš Beran (17. 01. 2021 17:25)
Děkuji.
Lukáš (18. 01. 2021 10:42)
Dobrý den, je nám líto, ale model 960 neumí komunikovat s robotickým mopem m6. Toto umí až modely řady 97x a vyšší.
Aleš Beran (18. 01. 2021 11:00)
Lukáš (18. 01. 2021 13:35)
Dobrý den, dle našich informací toto umí až modely 97x. Pokud Vás zajímají přesné informace ohledně komunikace modelů mezi sebou, tak doporučíme kontaktovat přímo iRobot.
zt (25. 11. 2020 21:49)
Martina (26. 11. 2020 09:26)
Dobrý den, na problému se pracuje. Poprosíme o trpělivost. Behěm následujících dní by měl být problém vyřešen a aplikace bude opět fungovat. Děkujeme za pochopení.
Roman (18. 09. 2020 16:10)
umí robot vytírat za naprosté tmy, tedy i v noci?
Lze robota naprogramovat na určitou hodinu pravidelného denního spuštění?
Lze naplánovat robota s odloženým startem?
Petr Adamec (23. 09. 2020 12:15)
iRobot dle zahraničních zdrojů pracuje na přímé spolupráci s HUE, mj. na tom, aby robot mohl ovládat HUE osvětlení v jednotlivých místnostech, tak jak jimi projíždí.
Martina (18. 09. 2020 16:24)
Dobrý den, robot potřebuje mít k provozu alespoň tlumené minimální světlo. V úplné tmě může mít problém s pohybem a orientací. Pomocí mobilní aplikace je možné robotovi nastavit úklid na určitý den v určitou hodinu. Je zde možnost i odloženého startu.
Michal (17. 09. 2020 07:31)
měl bych dotaz, zda si přístroj poradí s klasickou přechodovou lištou (cca 3 mm), ne prahem? Kolem krbu máme odlišné druhy podlah, touto lištou oddělené. Nás současný iRobot Roomba 965 si s tím totiž poradí. Děkuji
Veronika (17. 09. 2020 09:27)
Dobrý den,
lišty a prahy mopovač nepřekonává, je to kvůli senzoru v nárazníku, který slouží k tomu,aby robot nenajížděl na koberce. Takže pokud jsou lišty, budete muset robota přenášet do každé místnosti zvlášť. Krásný den
Petr Adamec (23. 09. 2020 11:21)
Osobně jsem nezkoušel s lištou (mám lišty odstraněné), ale je již vidět, že zásadním způsobem je přepracováno přejíždění těchto "treshold" míst, kdy robot použije šikmý manévr pro zdolání přechodu.
Mám přechody mezi keramikou a dřevem i bez lišty s malým "schodem", vyplněné jen silikonem, a i s tímto měla Braava dosud velké problémy (částečně řešitelné správným nastavením pořadí úklidu, a rozdělením místností přesně v těchto místech). Nyní po nedávném upgrade FW nemá žádné problémy s jejich přejezdem (nejdříve jede rovně, narazí, poté zkusí manévr "zešikma" a přechod překoná), dříve občas skončila s chybou.
Chci o víkendu zkusit dočasně instalovat původní tenkou přechodovou lištu, zda-li ji nyní překoná.
Miroslav Bartko (16. 11. 2020 10:39)
přečetl jsem si vaši zkušenost s M6kou. Přejezd prahů je jediný důvod, který mi brání v nákupu. Prosím vás o odpověď, zda-li jste nainstaloval zpět přechodovou lištu a mopovač vyzkoušel a případně jak si s tím M6 pomohl.
FYI:Na webu jsem se současasně dočetl, že přejezd přes prahy (threshold) jsou vylepšeny ve FW 5.1.1., kde můžete prahy přímo označit v mapě. Přesto někteří uživatele tuto možnost v appce nevidí. Jde snad o beta verzi tohoto FW.
Děkuji a přeji vám hezké dny.
Mirek Bartko
Irena (12. 09. 2020 18:16)
v nabídce příslušenství k mopu iRobot Braava jet m6 jsem nenašla náhradní baterii Li-Ion? Jak se toto řeší, v případě nutnosti výměny baterie? Uvažuji o koupi, mám od vás již robotický vysavač a tam je baterie v nabídce.
Lukáš (15. 09. 2020 10:41)
Dobrý den, vzhledem ke stáří tohoto modelu není ještě baterie k prodeji, ale určitě bude možné její pozdější zakoupení. Cenu prozatím nevíme, ale předpokládem, že se bude pohybovat okolo 2 tis. Kč.
josef Jurenka (28. 08. 2020 08:48)
Martina (28. 08. 2020 09:08)
Dobrý den, v tomto případě bychom spíše doporučili robota zaslat k reklamaci, zda se nejedná o vadnou baterii. jak správně postupovat v případě reklamace naleznete zde
Lucie (31. 05. 2020 23:09)
Lukáš (01. 06. 2020 11:02)
Dobrý den, pro propojení mopu a mobilního telefonu je třeba wifi připojení. Robot lze spustit za pomocí tlačítka na těle robota, ale veškeré nastavení se provádí přes aplikaci.
Vladimír (29. 04. 2020 11:45)
Zdeněk (29. 04. 2020 11:51)
Dobrý den,
robot je schopen koberce detekovat, stejně tak máte možnost v mobilní aplikaci v mapě daný koberec označit jako zakázanou zónu. Robot ne něj tedy nebude najíždět.
Přejeme hezký den
Tereza (15. 03. 2020 08:16)
Dekuji
Lukáš (16. 03. 2020 14:22)
Dobrý den, dle informací z autorizovaného servisu je třeba problém s dávkováním vody řešit zasláním robota ke kontrole. Žádný postup pro vyčištění v domacích podmínkách nebyl popsán. Proto bude třeba řešit reklamací robota u svého prodejce. Jestliže byl robotický mop zakoupen u nás, tak prosím postupujte dle informací zde.
Václav P. (05. 03. 2020 11:32)
Díky za radu
Lukáš (05. 03. 2020 11:38)
Dobrý den, před použitím robota doporučujeme mít vysáto robotickým vysavačem nebo klasickým vysavačem, tento model neumí vysávat a tak nečistoty nesebere. V případě, že je tak učiněno a vznikají šmouhy, tak jedině používat robot pravidejněji. Pokud ale nejste s robotem spokojen je možné jej do 14 dní vrátit.
Petr Adamec (23. 09. 2020 11:28)
Osobně jsem řešil snížením koncentrace čistícího roztoku. Na některých typech podlah to asi řešitelné nebude. Lze také řešit s následným úklidem robotickým vysavačem, který povrch přeleští a šmouhy odstraní. Vyzkoušeno s Roomba 580 na tvrdém lesklém i matném dřevu.
Václav P. (05. 03. 2020 12:44)
Nikola (11. 08. 2020 19:49)
Marek (08. 02. 2020 19:26)
hcel by som sa spytat ake su rozmery dockovacej stanice
vdaka
Lukáš (10. 02. 2020 08:56)
Dobrý den, šířka 20cm x hloubka 5 cm (10,5 cm s částí na které je robot) x výška 11 cm.
Eva Kočí (16. 01. 2020 07:23)
Mop stal hodně peněz a nerada bych, abych ho poškodila.
Petr (14. 08. 2020 19:16)
Aleš (17. 08. 2020 07:09)
Dobrý den, ano i to je možné, nicméně v návodu se doporučuje používat přípravek https://www.roboticky-vysavac.cz/cistici-roztok-pro-irobot-braava-jet, z důvodu, že ty ostatní mohou zalepit trysku. Samozřejmě pokud je to odzkoušené, nebránil bych se tomu.
Petr (17. 08. 2020 13:11)
Martina (17. 08. 2020 13:37)
Dobrý den, pokud máte tyto výrobky odzkoušené a vše plně funguje, nebudeme Vám samozřejmě bránit v jejich používání. Pouze se snažíme držet daných předpisů výrobce.
Martin Dufek (12. 01. 2020 14:23)
jak velkou plochu zvládne robotický mop vytřít na jedno naplnění nádržky na vodu?
Děkuji,
Martin
Veronika (13. 01. 2020 13:06)
Dobrý den,
na jedno nabití zvládne až 92m2, záleží na režimu vlhčení, jakou si nasvíte intenzitu. Krásný den
Pavel Hochman (10. 01. 2020 10:47)
Lukáš (10. 01. 2020 10:53)
Dobrý den, mop mapu nesdílí, takže bude třeba aby se vše naučil.
Lenka (23. 12. 2019 21:42)
Aleš (27. 12. 2019 10:37)
Dobrý den, aktualizace se provádí přes aplikaci v telefonu. Zkuste to opakovat, je možné, že server byl přetížen.
Ales (21. 11. 2019 20:02)
Lukáš (22. 11. 2019 10:32)
Dobrý den, toto se může stávat, protože si robot po očistěné ploše kolečkama přejede. Doporučíme zkusit snížit dávkování vody a po každém úklidu kolečka očistit.
Hloubavý zákazník (08. 11. 2019 22:54)
rád bych se zeptal, proč mop stojí v Amazonu 446 USD, zatímco v ČR 16.999 Kč. Sada útěrek 13,66 USD, resp. 799 Kč. Prosím, tlimočte můj dotaz importérovi.
Lukáš (11. 11. 2019 08:44)
Dobrý den, cenu tohoto produktu určuje dovozce a cena může být v různých regionech odlišná. Toto bohužel nejsme schopni ovlivnit.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.
Mohlo by Vás také zajímat
Robotický mop
iRobot Braava jet m6 black - limited edition
- - Inteligentní plánování úklidu
- - 2 režimy úklidu
- - Dlouhá výdrž baterie
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 14 790,- Kč
Skladem > 5 ks
Odešleme dnes