Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba 581
Diskuze iRobot Roomba 581
Jaroslav Kysela (20. 11. 2022 11:33)
Lukáš (21. 11. 2022 10:53)
Dobrý den, v tomto případě bychom doporučili kontantovat přímo podporu iRobot: [email protected]
Marcela (10. 05. 2022 10:34)
Martina (10. 05. 2022 10:40)
Dobrý den, v případě, že kartáček špatně drží, nebo se netočí či vypadává, bude se pravděpodobně jednat o opotřebovaný modul kartáčku. Zde bychom doporučili zakoupení nového modulu. Více informací Vám odesílám na e-mail.
Zuzana (16. 03. 2022 10:32)
Lukáš (16. 03. 2022 10:41)
Dobrý den, záleží na tom kdy robot chybu hlásí. V případě chyby při úklidu - Roomba uvázla, její kolečko visí, je třeba robot vzít a přenést na jiné místo, zkontrolovat kola. Při nabíjení se pak jedná o chybu, že není baterie připojena. Může být způsobeno tím, že kontakty nedoléhají na baterii bude třeba kontakty přiohnout tak aby došlo k lepšímu kontatku nebo poklesem kapacity baterie a bude třeba její výměna.
Petr Chytil (13. 02. 2022 14:21)
Veronika (14. 02. 2022 16:38)
Dobrý den,
baterie byla poškozená, jelikož byla dlouho bez napětí, tím došlo k poklesu kapaciti a její znehodnocení. V nabídce nabízíme dvě varianty originální a neoriginální, vyměnit lze běžně doma uživatelsky. Krásný den
Jiří Rendla (08. 11. 2021 10:26)
Lukáš (08. 11. 2021 14:03)
Dobrý den, z naší zkušenosti bude svakání spíše vycházet z modulu pohonu kartáčů, doporučíme spustit vysavač bez zásobníku na nečistoty a zkontrolovat zda se kartáče otáčejí. V případě, že se kartáče neotáčejí, tak kontatujte náš servis.
Lucka (11. 04. 2021 19:14)
Vysavač dlouho nebyl používány. Koupila jsem novou baterii a stále nám hlásí po připojení k nabíječce error 3. Kdyz restartuji dle navodu stale hlásí erros 3. Co s nim může byt?
Děkuji
Tomas (09. 01. 2023 11:49)
Lukáš (12. 04. 2021 09:47)
Dobrý den, bohužel takto bez diagnosti lze těžko soudit v čem by mohl být problém. Můžete zkusit přiohnout kontakty pod baterií směrem nahoru, tak aby došlo k lepšímu kontaktu s novou baterií. Pokud ani toto nepomůže, tak doporučíme řešit servisní diagnostikou.
Luboš (01. 03. 2021 23:34)
Katrin (02. 03. 2021 09:51)
Dobrý den, návod jsme vám zaslali na email i informace ohledně středového modulu. Krásný den
Šárka (10. 02. 2021 19:03)
Martina (11. 02. 2021 08:22)
Dobrý den, poradili bychom postit vysavač bez sběrného koše a zkontrolovat, zda se točí štětinový kartáč. Pokud se kartáč netočí, bude nutné zakoupit nový středový modul. Více informací posílám do e-mailu.
Martina (13. 12. 2020 08:42)
Veronika (13. 12. 2020 13:32)
Dobrý den,
návod lze najít na internetu a nebo Vám jej rádi zašleme na Váš email. Krásný den
Jana Horváthová (06. 12. 2020 20:19)
Sěkuji Jana Horváthová
Martin (07. 12. 2020 09:10)
Dobrý den, problém může být ve sběrném koši popřípadě v hlavním modulu kartáčů. Doporučuji Vám dát robota na servis/diagnostiku.
Kateřina Vařáková (07. 11. 2020 10:39)
Lukáš (07. 11. 2020 10:46)
Dobrý den, vypadá to že by mohl být poškozený celý modul bočního kartáčku.
jiří dvořák (26. 01. 2020 16:03)
Lukáš (27. 01. 2020 09:47)
Dobrý den, dle popisu závady bude problém v protipádových senzorech. Zkuste je prosím očistit a pokud ani toto nepomůže bude třeba provést jejich čištění v servise, případně jejich výměna.
jiří dvořák (30. 01. 2020 18:54)
Radek (31. 01. 2020 07:39)
Dobrý den,
těší nás že se vše vyřešilo.
Přejeme krásný den.
Jan (28. 11. 2019 12:13)
Kontakty jsem otřel.
. Děkuji
Lukáš (28. 11. 2019 13:15)
Dobrý den, zkuste očistit kontakty na dobíjecí stanici, tak i naspodní straně robota. Dále můžete zkontrolovat zda nejsou kontakty na robotu propadlé. Občas se stane, že se kontakty zataví do skeletu robota a nedochází pak k jeho nabíjení.
Iva (24. 10. 2019 19:47)
Lukáš (25. 10. 2019 08:49)
Dobrý den, dle popisu závady bude chyba v poklesu kapacity baterie a měla by postačit její výměna za novou. Můžeme nabídnout neoriginální baterii nebo i originální provedení Xlife.
Helena Jíchová (06. 08. 2019 11:57)
Radek (06. 08. 2019 12:06)
Dobrý den, příčinou chybové hlášky může být vadná baterie. Pokud baterie v poslední době vydržela znatelně kratší dobu, než před tím, jedná se o vadnou baterii a stačí baterii vyměnit. Pokud jste pokles baterie nezaznamenala může se jednat o vadu na vysavači nebo na dobíjecí základně. V takovém případě je třeba zaslat robota na servis.
Josef Galgocy (23. 12. 2018 17:11)
Veronika (23. 12. 2018 17:37)
Dobrý den,
dle Vašeho popisu se jedná pouze o konec životnosti baterie, která je u starších typů baterie cca 2,5-3 roky u novějších typů baterie 1,5-2 roky dle použití robota. Baterii stačí vyměnit za novou. Pro Váš model máme v nabídce baterii originální nebo neoriginální, jsou běžně skladem a není potřeba robota dávat k servisní prohlídce. Výměnu zvládnete bezpotíží doma a nebo Vám ji rádi vyměníme na počkání na jedné z našich prodejen. Přejeme krásné vánoční svátky:)
Josef Galgocy (23. 12. 2018 18:41)
Veronika (23. 12. 2018 18:56)
Dobrý den,
jsme rádi, že jsme Vám mohli pomoci. Baterie jsou běžně skladem a první možný den k odeslání je 27.12. 2018. Krásné svátky i Vám :)
Pavla Baranovská (05. 09. 2018 09:20)
máme tento vysavač několik let a vždy byla naprostá spokojenost. Nyní byl delší dobu nevyužíván (vypnutý), po znovuzprovoznění jsme vyměnili baterií (byla už slabá) a teď je s vysáváním problém. Prach vysává perfektně, ale nezvládá sbírat hrubé nečistoty. V čem je problém?
Děkuji za odpověď.
Lukáš (05. 09. 2018 09:53)
Dobrý den, dle popisu závady bude problém s pohnem kartáčů, které se Vám při zátěži netočí a robot tak pouze vysává jemný prach. V případě této závady prosím kontaktujte náš servis.
Pavla Baranovská (05. 09. 2018 10:22)
Ještě bych doplnila, že u koberce načechrává vlas stále perfektně.
Lukáš (05. 09. 2018 10:49)
Zkuste spustit robota bez zásobníku na koberci a zkontrolovat jestli se kartáče otáčejí. Pokud se protáčí bez zastavení, bude závada někde jinde.
Pavla Baranovská (05. 09. 2018 13:34)
Smrek Vladimír (26. 07. 2017 18:52)
iRobot Roomba 581
S úctou a pozdravem
Smrek Vladimír
Zdeněk (27. 07. 2017 09:17)
Dobrý den,
dnes jsme Vám manuál zaslali na Váš e-mail.
Přeji pěkný den
Nachtman Miloš (02. 07. 2017 22:02)
iRobotRoomba 581.
Děkuji. Nachtman Miloš
Lukáš (03. 07. 2017 10:18)
Dobrý den, návod Vám byl zaslán na Váš email.
Radek Hrabák (05. 03. 2017 08:54)
mohl bych poprosit o zaslání návodu pro Roomba 581 v českém jazyce.
Děkuji
Patrik (06. 03. 2017 09:29)
Dobrý den,
manuál Vám byl zaslán na Váš email.
Lucie Satková (19. 09. 2014 14:42)
Zuzana (01. 04. 2014 12:27)
Jirka (01. 04. 2014 13:14)
ano lze koupit buď baterii originální a nebo neoriginální. Rozdíl je v ceně a dlouhodobé životnosti baterie. Originální vydrží ccca 2,5 až 3 roky a neoriginálí zhruba 60% baterie originální.
Martin (30. 07. 2014 23:54)
Veronika Robotický vysavač (31. 07. 2014 10:53)
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.