Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba 605
Diskuze iRobot Roomba 605
Vilem (21. 04. 2024 15:52)
Veronika (22. 04. 2024 15:27)
Dobrý den,
je červený trojúhelník je značení závady, problému. Je potřeba znát číslo chyby, del toho se dá určit co je třeba udělat. Krásný den
Vlastik (24. 01. 2024 19:38)
Lukáš (25. 01. 2024 08:40)
Dobrý den, těžko takto říci co může chybu způsobovat. Doporučujeme dát robota na servisní prohlídku. Krásný den
Honza (28. 09. 2023 14:34)
Lukáš (02. 10. 2023 08:22)
Dobrý den, problém by mohl být v baterii. Doporučili bychom v první řadě vyzkoušet její výměnu za novou.
Michal Vršecký Nobelia (03. 07. 2023 23:23)
Katrin (10. 07. 2023 13:23)
Dobrý den, může se jednat o vadný středový modul nebo o vadný zásobník na nečistoty. Doporučujeme dát robota na servisní prohlídku. Krásný den
Zdeněk (07. 07. 2023 16:23)
Dobrý den,
zde může být potíž v tom, že nerotují kartáče a nebo je poškozený motorek ve sběrném koši. Když robot spustíte a ze zadní části sběrného koše proudí vzduch (poznáte jednoduše přiložením ruky), je toto na straně kartáčů. Zde bude nutné zakoupit nový středový modul. Záleží pak na stáří robota, aby se tato výměna vyplatila. Pokud z něj neproudí vzduch bude nutné zakoupit nový sběrný koš - https://www.roboticky-vysavac.cz/zasobnik-pro-irobot-roomba-serie-600 .
Přejeme pěkný den
Alča (16. 06. 2023 21:28)
Lukáš (19. 06. 2023 08:21)
Dobrý den, doporučíme zakoupit nový boční kartáček jeho je šroubek součástí.
Michal (31. 01. 2023 09:34)
Hlavní problém mám jak držím ty tlačítka na 2-5 sekund, tak nedělá to žádný zvuk a ani žádnou značku.
Martina (31. 01. 2023 10:12)
Dobrý den, pokud vlastníte model iRobot Roomba 605, zde není možnost ovládání pomocí mobilní aplikace. Jedině manuálně.
Michal Snovický (31. 01. 2023 15:25)
Zdeňka (10. 01. 2023 19:57)
Martina (11. 01. 2023 08:09)
Dobrý den, pokud koberce nepřevyšují výšku 2 cm a nemají na krajích třásně, lze robotický vysavač použít.
Dagmar Lanská (04. 10. 2022 12:07)
vysavač začal špatně vysávat, boční kartáček jen odhazuje smetí a občas se vysype i hromádka nasbíraného smetí. Sběrný koš pravidelně čistím. Děkuji,
D- Lanská
Lukáš (04. 10. 2022 12:13)
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat zásobník na nečistoty dle obrázku zde zda jsou dvířka zásobníku v pořádku. Někdy se stane, že dojde k vylomení dvířek a pak nezůstávají nečistoty v zásobníku.
Jano (12. 09. 2022 11:35)
Martina (12. 09. 2022 11:58)
Dobrý den, doporučili byhcom zkontrolovat a popřípadě očistit dobíjecí kontakty na robotovi i na stanici, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou. Dále je možné, že baterie je na konci životnosti. Je tedy možnost zakoupit náhradní baterii.
David (19. 11. 2021 11:06)
Lukáš (19. 11. 2021 11:57)
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat kontakty na dobíjecí stanici a na spodní straně robota a očistit je - musí být úplně lesklé bez černých teček. Dále bych doporučil vyjmout baterii a kontakty pod baterií přiohnout směrem nahoru, tak aby došlo k lepšímu kontaktu s baterií. V případě, že toto nepomůže, tak doporučíme řešit servisní diagnostikou.
Petra B. (13. 10. 2021 11:39)
Lukáš (13. 10. 2021 11:42)
Dobrý den, pokud je robot v záruce, tak jej doporučíme reklamovat u svého prodejce. Zřejmě budou špinavé senzory v nárazníku. V případě pozáruční závady se můžete pokusit vyčistit nárazník sám nebo řešit zasláním k nám do servisu.
Petra B. (16. 10. 2021 19:41)
Eva (17. 09. 2021 12:26)
Lukáš (17. 09. 2021 12:29)
Dobrý den, s největší pravděpodobností se jedná o poškozený modul bočního kartáčku. V případě zájmu Vám jej můžeme zaslat. Kontaktujte nás na email [email protected]
Katka (04. 06. 2021 11:52)
Lukáš (04. 06. 2021 11:56)
Dobrý den, s největší pravděpodobností se jedná o vadnou baterii. Doporučím zakoupit novou baterii.
Lukas (04. 05. 2021 15:24)
Lukáš (04. 05. 2021 15:28)
Dobrý den, tento model nemá senzor pro snímání magnetické pásky. Pro vymezení prostoru je nutné zakoupení virtuální zdi.
Bara (02. 04. 2021 11:28)
Již dva roky máme vysavač roomba 605,nikdy nebyl žádný problém. Ale vysavač se poslední dobou při vysávání zastaví a svítí červený trojúhelník ale žádnou chybu nehlásí. Čím to může být?
Dekuji.
Petra (02. 04. 2021 11:34)
Dobrý den, po dvou letech bude pravděpodobně třeba vyměnit baterii.
https://www.roboticky-vysavac.cz/baterie-irobot-roomba-6xx
Katerina (08. 03. 2021 23:48)
Martina (09. 03. 2021 08:33)
Dobrý den, pokud robot nenalezne dobíjecí stanici, po dokončení úklidu se zastaví a bude stát na místě, dokud ho do stanice nepřenesete.
Patrik Maňoušek (07. 03. 2021 10:30)
Martina (08. 03. 2021 10:11)
Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat dobíjecí kontakty na robotovi i na stanici, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou. Popřípadě na pár minut vyjměte baterii z robota. Kdyby vaše problémy přetrvávaly, kontaktujte nás.
eva petříková (12. 02. 2021 08:16)
Lukáš (12. 02. 2021 08:20)
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat zda se po spuštění robota točí kartáče. Robot lze spustit bez zásobníku na nečistoty a je tak vidět na kartáče a můžete je jednoduše zkontrolovat. Pokud se kartáče netočí, tak nás prosím kontaktujte a domluvíme se na dalším postupu.
Tereza (22. 01. 2021 10:43)
A druhý dotaz: vážně musí být neustále pod proudem? nebo když se dobije tak bych mohla dok vyndat ze zásuvky? Proč tomu tak je?
Děkuji
Martina (22. 01. 2021 11:26)
Dobrý den, zkonotrlujte, zda pískavý zvuk nevychází ze zásuvky, ve které je stanice umístěna. Ohledně dobíjení robota, doporučuje se robota mít neustále na dobíjecí stanice, aby se baterie průběžně dobíjela. V případě, že robota nebudete delší dobu používat (např. 3-4 týdny), je možné baterii plně nabít, robota poté vypnout a stanici oddělat.
Hana Urbánková (03. 01. 2021 22:10)
Co s tím?
Zdeněk (04. 01. 2021 12:50)
Dobrý den,
zde doporučíme dát robota na servis. Postup servisu naleznete zde: https://www.roboticky-vysavac.cz/servis .
Přejeme hezký den
Malabelo (15. 11. 2020 17:16)
Zdeněk (16. 11. 2020 14:15)
Dobrý den,
zde doporučíme řádně očistit dobíjecí kontakty, jak na robotovi, tak i dokovací stanici. Zde se může stát, že se připeče jemný prach. Stačí malinkatá černá tečka na kontaktech a robot již nemá potřebný odběr a proto má potíže na dokovací stanici najed a stejně tak se i nabíjet. Čištění daných kontaktů se také doporučuje provádět pravidlně, aby k těmto potížím nedocházelo.
Přejeme hezký den
David (31. 10. 2020 11:08)
mám robota roomba 605 cca 22 měsíců. Nyní ovšem nelze zapnout. Při manuálním vložení robota na základu, se základna na 3 vteřiny rozsvítí a poté zhasne. Reset robota nefunguje a baterii jsem zkusil vyměnit. Rovněž nepomohlo. Prosím tedy o radu.
Děkuji.
Lukáš (31. 10. 2020 11:27)
Dobrý den, vypadá to, že by mohl být problém v dobíjecí základně. Mohu doporučit pouze reklamaci nebo zakoupení nové dobíjecí základny.
Šárka (13. 09. 2020 19:03)
Lukáš (14. 09. 2020 14:52)
Dobrý den, model 605 nemá wifi a tek jej není možné ovládat za pomocí aplikace.
Petra (20. 08. 2020 12:59)
máme tento vysavač asi 14 dní.
Před dvěma dny začal během uklízení neustále hlásit chybu "blablabla clean brushes".
Kartáče jsme čistili stokrát, ale přesto po dvou minutách hlásí znovu.
Děkuji za radu
Martina (20. 08. 2020 13:13)
Dobrý den, zkontrolujte, zda jsou kartáče správně nasazené. Pokud by problém přetrvával, robot by musel být zaslán k reklamaci.
Klára (29. 05. 2020 12:23)
Veronika (29. 05. 2020 13:11)
Dobrý den,
problém je pouze v kapacitě baterie, již je vyčerpaná, stačí vyměnit za novou a bude vše fungovat jako dříve. Není třeba zasílat na servis, výměnu zvládnete i doma. V nabídce máme originální a neoriginální baterie. Krásný den
Markéta Kubátová (24. 05. 2020 12:59)
Lukáš (25. 05. 2020 10:07)
Dobrý den, 2 cm výška prahu je již opravdu vysoká a robot si s ní nejspíše již neporadí. Bude tedy nutné robot přenášet případně práh o něco snížit, tak aby jej již přejel bez problémů.
Markéta Kubatová (09. 06. 2020 12:58)
Václav Kopecký (03. 04. 2020 10:04)
Lukáš (03. 04. 2020 14:00)
Dobrý den, obdrželi jsme nové modely s baterií Li-po, bohužel nás o tomto výrobce neinfomoval a tak nebyl popis na webu opravem. Omlouváme se za případné komplikace, ale baterii ze starého modelu nelze použít a ani s virtuální zdí s majákem nebude robot komunikovat. Modely, které umí s touto věží komunikovat naleznete zde.
Jaroslav Hruska (24. 03. 2020 08:28)
Martin (24. 03. 2020 10:28)
Dobrý den, zkuste robota resetovat (10-15 vteřin držte tlačitko CLEAN - rozsvítí se všechny symboly na robotovi). Robota nabijte do plna a poté ho úklidem vybijte jak to jen půjde. Seberte mu případně i dokovací stanici aby se nemohl dobíjet a spoštejte ho dokud to půjde. Po této akci robota opět dobijte do plna a problém by měl být odstraněný. Pokud by problém přetrvával obraďte se na nás ohledně reklamace/servisu.
Jindřich (04. 03. 2020 12:51)
Lukáš (04. 03. 2020 13:07)
Dobrý den, o jaké kolečko se jedná? O hlavní kolo s pohonem nebo pouze o to přední?
Jindřich (04. 03. 2020 21:25)
( co se dalo vytáhnout jsem ustřihl a asi bude dost vlasu namotováno.
Děkuji za rychlou odpověď Jin. Kasalický
Lukáš (05. 03. 2020 09:23)
Kolo s pohonem nelze nijak rozebrat. Vlasy které se zde namotají doporučujeme odstranit za pomocí pinzenty, ale více pro čištění kolečka udělat nelze.
Aki (29. 02. 2020 15:45)
Děkuji za odpověď
Lukáš (02. 03. 2020 08:43)
Dobrý den, poprosíme o zaslání fotografie poškození robota na náš email. Dle fotografie posoudíme zda je nutné toto řešit, případně za je nutná výměna dílu nebo zaslání k servisní opravě.
Vera (09. 02. 2020 23:53)
Yacal nahle si v Doku ve spacim rezimu hvizdat, vzdz hvizdne a po chvili znovu, asi tak 8x pak da chvilu pokoj a zase hvizda, co s nim, mam ho restartovat? V revenzich to to nikdo nepíše. Dekuji V.
Lukáš (10. 02. 2020 09:29)
Dobrý den, těžko takto posoudit. Zřejmě se nejdná o žádnou závadu, ale pokud byste měla zájem, tak je možné zaslání robota do autorizovaného servisu k posouzení.
Jana Novotná (23. 01. 2020 17:54)
Lukáš (23. 01. 2020 17:57)
Dobrý den, objem zásobníku je 0,42 l.
Marek Neubauer (13. 01. 2020 17:38)
Veronika (14. 01. 2020 09:31)
Dobrý den,
pokud máte vše správně nasazené a reset robota nepomohl, můžete ještě zkusit vyndat baterii z robota cca na 1/2 hodiny. Pokud ani toto nepomůže bude muset robot do servisu. Krásný den
Rosemary Landová (10. 01. 2020 11:06)
máme nově Rombu 605 a robot nekomunikuje,nehlásí nahlas chyby.Co je prosím špatně?
Děkuji
Lukáš (10. 01. 2020 11:30)
Dobrý den, doporučím provést reset robota, tak že současně stiknete tlačítka SPOT a DOCK po dobu 15 vteřin. Pokud by toto nepomohlo, tak bude zřejmě problém s repráčkem a bylo by třeba řešit opravou robota.
Blanka Z. (09. 01. 2020 09:15)
Lukáš (09. 01. 2020 09:25)
Dobrý den, robot je při zakoupení připraven ihned k použití a není třeba nic k jeho spuštění zakupovat.
Obsah balení:
- 1 x iRobot Roomba 605 (součástí je i baterie Ni-MH)
- 1 x Nabíjecí stanice se zdrojem
- 1 x Uživatelský CZ manuál
Václav Vršovský (02. 01. 2020 20:13)
Lukáš (03. 01. 2020 08:59)
Dobrý den, doporučíme vyčistit kolo, tak že zněj odstraníte namotané vlasy a jiné nečistoty. Samotný modul kola nelze rozebrat ani to v zaruční době nedoporučujeme, takže pokud nepomůže čištění takto z vnějšku, tak bude třeba řešit pískání reklamací robota.
Jakub (27. 11. 2019 20:32)
Lukáš (28. 11. 2019 09:28)
Dobrý den, některé modely fungují i s Li-ion baterií, ale doporučíme zakoupit opět Nimh baterii, klidně i neoriginální s kterou máme dobré zkušenosti a je cenově dostupnější.
Jakub (02. 12. 2019 22:04)
Lukáš (03. 12. 2019 10:01)
Dle informací od výrobce Vám tento model nebude s originální Li-ion baterií fungovat.
Jakub (07. 12. 2019 19:19)
Veronika (08. 12. 2019 12:09)
Dobrý den,
všeobecně Li-ion baterie mají dleší životnost. U těchto dvou baterií jde spíše o udržitelnost kapacity baterie, u typu NiMh jsou větší ztráty ve výdrži a baterie je více náchylná na pokles kapacity během používání, což baterie Li-ion mají udržitelnost kapacity po celou životnost stejnou, až po vyčerpání dochází ke ztrátě udržitelnosti a je nutná výměna. Krásný den
Jakub (28. 12. 2019 15:01)
Ota (22. 11. 2019 19:57)
Katrin (23. 11. 2019 12:06)
Dobrý den, zkuste robota zrestartovat, pokud restart robotovi nepomůže, doporučuji dát robota na servis. Krásný den
Pavla F (14. 10. 2019 07:55)
Lukáš (14. 10. 2019 09:37)
Petra Literáková (23. 09. 2019 10:07)
Lukáš (23. 09. 2019 10:16)
Dobrý den, je nám líto, ale pokud vyčištění nepomohlo, tak bude třeba reklamovat u svého prodejce. Jestliže byl robot zakoupen u nás, tak prosím postupujte dle instrukcí zde.
Martina Plačková (06. 09. 2019 09:23)
Jan (09. 09. 2019 12:19)
Dobrý den, pípnutí robota je stejné jak ve stanici, tak i mimo ni? Na vině by mohla být opět baterie na konci životnosti, nicméně příčit může být více. Zdali po vyjmutí baterie a jejím opětovném vložení robot zahlásí melodii, závada by pro spuštění mohla být v samotné základové desce. V tomto případě je pro Vás nejlepší řešení dát robota na servis pro zjištění přesné závady technikem, veškeré informace potřebné pro servis robotů naleznete zde .
Kikina (07. 08. 2019 21:01)
Radek (08. 08. 2019 09:12)
Dobrý den, tento model by měl vysávat zhruba 100 minut podle členitosti místnosti a druhu podlah. Pokud vysavač vysává znatelně kráší dobu, doporučím zakoupit novou baterii, která potíže vyřeší. Přejeme krásný den.
Karolína Žáčková (07. 08. 2019 11:05)
Lukáš (07. 08. 2019 11:47)
Dobrý den, po zmáčknutí tlačítka CLEAN se robot aktivuje (probudí) a uvidíte jeho signalizaci. Pokud svítí zeleně je již nabitý a připravený k dalšímu úklidu.
Petr Šedý (24. 07. 2019 18:48)
Lukáš (25. 07. 2019 08:58)
Dobrý den, pokud robot nenalezne dobíjecí základnu, tak se vybije a vypne. Jestliže takto nezůstane po několik dní, tak baterii poškození nehrozí. V případě, že robota spustíte bez dobíjecí stanice, tak po dokončení úklidu zvukově oznámí, že je úklid dokončen a stanici ani nehledá a vypne se.
Lucie (16. 07. 2019 13:51)
Jan (16. 07. 2019 15:12)
Dobrý den, robot se otáčí do jedné strany nebo spíše couvá po zapnutí? Pokud při prohmatání nárazníku není nikde překážka či není zaseknutý a vrchní infračervené čidlo je též viditelně v pořádku, pro nejrychlejší vyřízení situace bude robota dát na servis, kompletní postup naleznete zde
Lucie (17. 07. 2019 07:33)
Lukáš (17. 07. 2019 09:10)
Dobrý den, v tom případě bude třeba servisní kontroly jak psal kolega výše.
franta (09. 07. 2019 16:11)
A neškodí baterii to neustálé zapnutí, tedy pod napětím., Baterie se přece zahřívá /aspon u mobil tekefonů/ takže mě zajímá také otázka bezpečnosti. Děkuji
Jan (09. 07. 2019 16:18)
Dobrý den, český jazyk jde nastavit až u modelové řady 900/e5/i7. Z většiny případů Roomba hlásí, že se kolečka nedotýkají země, stačí robot položit nebo přemístit a tlačítkem Clean zmáčknout. V rámci nečinnosti je pro robota nejpřirozenější stav, aby byl na dobíjecí stanici. Po vrácení z úklidu jde do něj plné napětí, aby se nejrychleji dobil. Následně však jen udržovací hodnota, aby baterie neztrácela v nečinnosti kapacitu.
Kateřina Svoboda (24. 06. 2019 21:24)
Děkuji za odpověď
Svoboda Kateřina
Jan (25. 06. 2019 11:17)
Dobrý den, záleželo by na konkrétní výšce vlasu koberce. Roomba je schopna pracovat na kobercích s délkou vlasu 2 - 2,5 cm. Záleží na nájezdu, aby nebyl vysoký lem, s kterým by robot bojoval. Když je koberec příliš vysoký pro práci robota, nevjíždí na něj.
Kateřina Svoboda (25. 06. 2019 17:39)
Kateřina Svoboda (25. 06. 2019 17:39)
gábina (02. 06. 2019 11:48)
Po dobíjení opět vysává pouze chvíli a takto stále dokola. Používáme teprve 2. měsíc. Děkuji.
Martina (03. 06. 2019 10:11)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. V tomto případě prosím kontaktujte náš zákaznický servis
Hanca (29. 05. 2019 19:37)
i přesto že vysavač pravidelně čistím,při při práci ,,vezou boční kolečka,je slyšet pískání,co s tím??
Promazat ?
Martina (30. 05. 2019 09:12)
Dobrý den, poradíme robota spustit bez sběrného koše. Pokud by robot při práci vydával pískavé zvuky, bude nejspíš problém s motorem sběrnéhokoše a zde bychom doporučili zakoupit nový koš
Hanka (01. 06. 2019 17:25)
Lukáš (03. 06. 2019 09:45)
Dobrý den, pokud je robot ještě v záruce, tak doporučíme nic nepromazávat. Test s vyndáním zásobníku v tomto případě není možný a doporučím robota reklamovat.
Hana (14. 04. 2019 18:27)
Zboží cz
Lukáš (15. 04. 2019 09:53)
Dobrý den, tento model nemá možnost volby plánovaného úklidu, tuto informaci ani nikde neuvádíme.
Hanka (14. 04. 2019 18:22)
Lukáš (15. 04. 2019 09:52)
Dobrý den, tento model nemá možnost volby plánovaného úklidu, tuto informaci ani nikde neuvádíme.
petra (02. 09. 2019 20:44)
Jan (03. 09. 2019 10:35)
Dobrý den, model robotického vysavače iRobot Roomba 605 je možné ovládat pouze manuálně. Na robotu jsou tři tlačítka - Clean pro započetí čistícího cyklu, Dock pro poslání robota do nabíjecí stanice, Spot pro spuštění lokálního úklidu, kdy robot pracuje na prostoru cca 1m2. Modely ovládané mobilní telefonem z řady 600 jsou 675,676,695,696.
Marie Benešová (27. 03. 2019 14:36)
Lukáš (27. 03. 2019 14:50)
Dobrý den, dvířka koše nejsou bohužel samostatně prodejná a je třeba zakoupení celého zásobníku. Bez dvířek hrozí, že bude robot ztrácet již nasbírané nečistoty, ale určitě můžete odzkoušet.
Zuzana (12. 02. 2019 08:44)
Daniela Mihulková (02. 04. 2019 12:59)
Zdeněk (02. 04. 2019 13:07)
Dobrý den,
ano robota má i sání, takže je schopen i plně vysávat.
Přejeme hezký den
Martina (12. 02. 2019 10:13)
Dobrý den, robot zvládne přejet jakoukoli překážku do max. výšky 1,5 cm. V případě, že by překážka byla vyšší, bude zapotřebí robota vždy do další místnosti přenést.
Dvořáček Miloš (03. 02. 2019 15:02)
Chtěl bych se zeptat, zda má cenu posílat na reklamaci robota, když mi skoro každý úklid zůstane někde stát, rozbliká se červený trojúhelník a "zatůtá"?? Zrovna dnes se mi už zastavil 5x, software jsem restartoval už několikrát a dělá to stále dokola. Robota máme od Vánoc a nemůžeme ho nechat uklidit, aniž by potřeboval asistenci. Uklízená plocha je z 90% světlá plovoucí podlaha, 5%nízký světlý koberec kolem gauče a 5% dlažba v chodbě (většinou zůstane stát na plovoucí podlaze) . Celková velikost plochy je cca 60m². Vysavač čistím po každém úklidu, snažíme se ho používat každý druhý den. Můžete mi prosím poradit, zda má smysl uplatňovat reklamaci, abych ho neposílal zbytečně? Mockrát děkuji a přeji hezký zbytek dne.
Iveta (03. 04. 2019 12:38)
Martina (03. 04. 2019 13:12)
Dobrý den, v případě, že se Vám stala tato nepříjemnost a uvolnila se krytka zásobníku, bude nejlepším řešením kontaktovat náš zákaznický servis a robot by byl svežen do seevisního střediska ke kontrole a výměně tohoto dílu v rámci záruky.
Lukáš (04. 02. 2019 09:33)
Dobrý den, dle chování robota doporučím jej reklamovat u svého prodejce. V případě zakoupení u nás prosím postupujte dle informací zde.
Marta Szusterová (25. 01. 2019 16:54)
Marta Szusterová (25. 01. 2019 19:13)
Martina (25. 01. 2019 17:02)
Dobrý den, kontrolky při nabíjení robotického vysavače po cca 1 minutě zhasnou. Nejedná se o žádnou závadu, je to normální jev. Jedná se zde pouze o úsporu. Pokud by se vyskytl problé, že by se robot nedobíjel a vykazoval známky nějaké závady, neváhejte nás kontaktovat na zákaznické lince
Petr Levý (23. 01. 2019 14:37)
Odešel mi sací motor ve sběrném koši, je možné ho dokoupit, případně celý sběrný koš? V jaké cenové relaci? Děkuji
Zdeněk (23. 01. 2019 14:43)
Dobrý den,
ano lze zakoupit nový sběrný koš. Nový koš naleznete zde: https://www.roboticky-vysavac.cz/zasobnik-pro-irobot-roomba-serie-600 .
Přejeme hezký den
Jakub (22. 01. 2019 08:54)
Co kdyz ale v tom pokoji zakladnu nemam, vypne se a zustane stat na miste ? Nebo stale hleda ?
Zdeněk (22. 01. 2019 09:07)
Dobrý den,
jak dlouho bude robot vysávat plochu cca 20 m2 je vždy závislé také na členitosti prostoru. Nicméně to bude cca někde kolem 20 minut. Pokud v daném prostoru nebude mít robot dokovací stanici, tak se po úklidu vypne.
Přejeme hezký den
Dagmar (21. 01. 2019 20:09)
Zdeněk (22. 01. 2019 09:05)
Dobrý den,
doporučíme robota řádně vyčistit, stejně jako dobíjecí kontakty jak na robotovi, tak na dokovací stanici. Můžete také provést reset robota a to stiskem tlačítek SPOT a DOCK po dobu 15 vteřin. Pokud by toto nepomohlo, určitě nás kontaktujte.
Přejeme hezký den
Helena Janková (10. 01. 2019 10:06)
Lukáš (10. 01. 2019 10:14)
Dobrý den, ano k robotu je možné dokoupit další stanici zde.
Lukas (04. 01. 2019 10:36)
-nechat všude dveře otevřene a ať si vysavač jezdí jak chce
-nebo ho zavřít v místnosti a pak ho přenest do druhé?
Máme být 60m2 a 4 místnosti. Děkuji za odpověď
Lukáš (04. 01. 2019 10:39)
Dobrý den, plocha 60m2 není pro tento model proplém, ale 4 místnosti to už je dost členitý prostor. Pro větší efektivitu úklidu bych doporučil rozdělit úklid po 2 místnostech.
Eva šimáčková (30. 12. 2018 22:39)
Martina (31. 12. 2018 11:17)
Dobrý den, doporučená doba pro výměnu kartáčů je 6-12 měsíců. Vždy záleží na tom, v jakých prostorách se robot poybuje a jak často je používán. Baterie je ovlivněna počtem dobíjecích cyklů, při normálním a pravidelném užívání robota se jedná o 400-500 dobíjecích cyklů. Poté výrazně klesá kapacita baterie a bude zapotřebí dokoupit baterii novou.
Miroslava Tylová (30. 12. 2018 11:33)
Martina (31. 12. 2018 10:09)
Dobrý den, rozdíl mezi modely iRobot Roomba 605 a 606 je v barevném provedení a v bateriích - model 605 má NimH baterii, model 606 má Li-lon baterii, oproti modelu iRobot Roomba 616 se liší pouze tím, že nemají madlo na přenášení.
Kateřina Salačová (28. 12. 2018 10:04)
Martina (28. 12. 2018 10:11)
Dobrý den, jelikož roboti jsou vybaveni protipádovými senzory, nejsou schopni přejet podlahu, na které se nachází černá barva. Pokud si přejete, aby Vám robot zajížděl i na černé pruhy, museli bychom se obrátit na servisní středisko, kde by bylo zapotřebí několika úprav robotického vysavače. Pro více informací kontaktujte náš servis
Aneta (24. 12. 2018 14:08)
Aleš (27. 12. 2018 10:32)
Dobrý den, robota je třeba nabít. Jak dlouho se robot nabíjel? V případě dalších otázek nás kontaktujte na tel. čísle zákaznického servisu 220 770 770. Děkujeme.
Torsn (19. 12. 2018 16:14)
děkuji
Lukáš (19. 12. 2018 16:22)
Dobrý den, záleží co preferujete. Jestli Vám stačí aby robot pouze vysával, tak bych doporučil spíše model iRobot Roomba 605, který disponuje dvěma proti sobě rotujícími kartáči. Jestliže budete chtít aby robot zvládl i mopování, tak volit model Tesla T50.
Torsn (19. 12. 2018 17:27)
Martina (19. 12. 2018 17:32)
Dobrý den, v tom případě pro Vás bude určitě vyhovující model iRobot Roomba 605.
Mirka (10. 12. 2018 05:59)
Lukáš (10. 12. 2018 09:06)
Dobrý den, tento model není vybaven signalizací ani detekcí plného zásobníku. Robot neumí rozpoznat zda má plný zásobník. V případě, že je zásobník plný robot jezdí dál dokud se nevybije nebo nepokryje komplet plochu, po té si zajede do nabíjecí stanice.
Zuzana Kadlecová (29. 11. 2018 08:46)
Lukáš (30. 11. 2018 08:38)
Dobrý den, čištění těchto kol je opravdu obtížné a není na to bohužel žádný přesný postup. Jedině jak popisujete jednou za čas se pokusit tyto vlasy jednotlivě odmotat aspoň to co trochu půjde.
Tomáš Soustružník (19. 11. 2018 18:10)
Lukáš (20. 11. 2018 08:17)
Dobrý den, dle popisu chování robota, by mohl být problém s kontaktem mezi robotem a stanicí. Zkuste prosím kontakty jak na stanici tak na robotu očistit. Pokud toto nepomohlo, tak doporučím reklamovat zboží u svého prodejce. Jestliže byl robot zakoupen u nás, tak vše potřebné k vyřízení reklamace naleznete zde.
Karolína (13. 11. 2018 10:10)
Martina (13. 11. 2018 10:13)
Dobrý den, robotický vysavač značky iRobot má výšku 9,2 cm. Doporučená výška od země je 10 cm, aby robot bez problémů zajel a uklidil.
Tereza (22. 07. 2018 16:09)
Patrik (23. 07. 2018 10:56)
Dobrý den, ano zvládne.
Petr (11. 06. 2018 08:15)
Martina (11. 06. 2018 10:25)
Dobrý den, baterie na jeden úklid vydrží přibližně 1,5 hod podle náročnosti uklízené plochy.
Jan (12. 05. 2018 10:56)
Veronika (15. 05. 2018 10:50)
Dobrý den,
signalizace může být spouštěna i druhem a barvou povrchu, po kterém robot jezdí. Pro přesné určení důvod proč se tak robot chvá, doporučujeme zaslat krátké video na náš email, kde bude vidět po čem robot jezdí a kdy se výstraha zobrazuje. Pokud by se jednalo o nestandardní chování robota, bude potřeba jej dát na servisní prohlídku. Kránsý den
Jan (24. 05. 2018 12:05)
Ivo Kocera (29. 10. 2018 20:07)
Patrik (24. 05. 2018 16:34)
Dobrý den,
doporučím Vám dát robota do servisu/na reklamaci.
Hana (09. 12. 2018 11:24)
Martina (09. 12. 2018 12:24)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. Podrobný popis správné údržby a vyčištění Vám za malou chvíli zašleme na Váš e-mail.
Pěkný den
Jan (20. 04. 2018 09:57)
Dobrý den.muzu tento vysavač používat v bytě cca 75m2 ? píše se že je do bytu 60m2.dekuji za odpoved
Patrik (20. 04. 2018 13:15)
Dobrý den, záleží od více věcí v okolí než pouze od velikosti uklízené plochy, jako například povrch po jakém bude robot jezdit nebo počet místností jejich rozložení v prostoru atd..
Doporučuji nás kontaktovat přes naši poradnu, kde Vám doporučíme nejvhodnějšího robota pro Váš prostor.
Jan (21. 04. 2018 07:24)
Aleš (23. 04. 2018 12:03)
Dobrý den, ano na tyto dispozice postačuje model Irobot Roomba 605.
Nata (08. 03. 2018 12:16)
Děkuji za odpověď, Nata
Patrik (08. 03. 2018 16:22)
Dobrý den, všechny robotické vysavače vysávají na tmavém povrchu. Tento model konkrétně naráží i do vše překážek mechanickým nárazníkem.
Alena (03. 01. 2018 21:24)
Alena (02. 01. 2018 19:59)
Patrik (03. 01. 2018 16:12)
Dobrý den, program je zde automaticky a je to jen doplňková funkce. Když robot zjistí, že se do něčeho namotává, otočí chod kartáčů a tím se pokouší vymotat.
Alena (01. 01. 2018 21:35)
Patrik (02. 01. 2018 17:13)
Dobrý den, ano tento robot je vybaven systémem proti zamotání kabelů. Veškeré kabely ale doporučuji z prostoru odstranit nebo alespoň jejich počet zredukovat.
marketa (09. 12. 2017 21:13)
Petra (10. 12. 2017 16:33)
Dobrý den, Vámi vybraný model bohužel nemá funkci načasování. Děkujeme za Váš dotaz
Jana (02. 12. 2017 15:22)
lze k tomuto typu dokoupit virtuální zeď, pokud ano tak který typ.
Aleš (02. 12. 2017 16:25)
Dobrý den, virtuální zeď můžete zakoupit na našem eshopu. K modelu je k dipozici tato stěna - https://www.roboticky-vysavac.cz/virtualni-zed-dual-mode-irobot
Lucie (20. 08. 2017 20:34)
Aleš (21. 08. 2017 10:16)
Dobrý den, tento model nemá časovou programaci. Děkujeme.
Marta (27. 07. 2017 11:28)
Lukáš (27. 07. 2017 13:07)
Dobrý den, robota můžete vyčistit kdykoliv. Je jedno jestli jej budete čistit před spuštěním k novému úklidu nebo hned po skončení úklidu. Chybu robot zahlásí jen proto, že bylo přerušeno dobíjení jinak se s robotem nic neděje.
Lenka Janková (07. 05. 2017 10:54)
Aleš (08. 05. 2017 10:35)
Dobrý den, detekce nečistot (např. ultarzvuková) složí k robotovi, aby lépe vyčistil daný prostor. V případě, že čidla detekují na určitém místě více nepořádku, bude se robot věnovat tomuto místo se zvýšenou pozorností ( např. 4-5 tam bude vysávat). V případě, že robot detekci nemá, pouze vysává a nedetekuje nečistoty.
Barbora (03. 04. 2017 13:34)
Lukáš (03. 04. 2017 14:21)
Dobrý den, robot vysává tak dlouho dokud nevyhodnotí, že je uklizeno. Pokud se v průběhu úklidu vybije, tak se zajede dobít, ale již nevyjede.
Bára (08. 12. 2016 16:30)
Zdeňka Robotický vysavač (08. 12. 2016 17:41)
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.