DOPRAVA-nad5000-right
DOPRAVA-nad5000-left

Robotický vysavač
iRobot Roomba 605

Kód: 101257

Robotický vysavač iRobot Roomba 605

Robotický vysavač iRobot Roomba 605 vychází vstříc zákazníkům s omezeným rozpočtem na nákup chytrého domácího pomocníka.

iRobot prodejce

Hlavní přednosti Roomby 605

  • Úklid všech typů tvrdých podlah i koberců
  • Nejchytřejší systém úklidu a navigace iAdapt
  • Třístupňový čistící systém
  • Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow
  • Adaptivní čistící hlava 2. generace
  • Velkokapacitní sběrný koš AeroVac
  • Filtrační systém z mikrovláken
  • Systém ANTITANGLE proti zamotání do kabelů a třásní od koberce
  • Nárazník se zpomaleným dotykem
  • Senzory proti pádu ze schodů
  • Funkce virtuální zdi
 

Klíčové funkce iRobot Roomba 605

Nejchytřejší systém úklidu a navigace iAdapt
iRobot Roomba přichází na trh s osvědčenými systémy, které dělají iRobot iRobotem. Výčet začíná tím absolutně nejdůležitějším - systémem iAdapt. Tento nejchytřejší systém úklidu a navigace v místnosti od iRobotu za pomoci desítek senzorů monitoruje prostor v místnosti 67x za sekundu a ve spojení s 40 předdefinovanými pohyby umožňuje Roombě inteligentně reagovat na aktuální podmínky v místnosti. (Video zde)

Třístupňový čistící systém
Nepřekonatelnou kvalitu úklidu robotických vysavačů Roomba má na svědomí vysoce funkční třístupňový systém úklidu. (Video zde)
V rámci tohoto systému Roomba doslova vyžene nečistoty z každého zákoutí místnosti a nasaje je do sběrného koše. Nejjemnější prachové částice zachytí účinný filtr z mikrovláken.

1. Rotující boční kartáček
Díky přítomnosti bočního kartáčku dokáže Roomba efektivně čistit i místa okolo nábytku, podél stěn, rohy místností a jiná těžko dostupná místa, což je doménou systému Wall Follow.

2. Dva proti sobě rotující kartáče
Robot využívá princip dvou proti sobě rotujících kartáčů, které jsou umístěny v čistící hlavě robota. Díky tomuto systému Roomba velmi efektivně sbírá prach i velké nečistoty z podlahy.

3. Optimální sací výkon
Ve sběrném koši se nachází účinný sací motor, který vysává jemný prach a drobné nečistoty zachycené na kartáčích.

Adaptivní čistící hlava 2. generace
Model robotického vysavače Roomba 605 je vybaven adaptivní čistící hlavou 2. generace, která se dynamicky přizpůsobuje uklízenému povrchu, ať už jde o plovoucí podlahu, koberce, lino nebo dlažbu. (Video zde)

Velkokapacitní sběrný koš
Roomba disponuje rovněž velkokapacitním sběrným košem na nečistoty AeroVac, jenž pomocí filtru z mikrovláken zachytí nejjemnější prachové částice.

Funkce virtuální zdi
Roombě lze vymezit prostor pomocí virtuální zdi. Virtuální zeď vytváří neviditelnou překážku, kterou robot nepřejede. Používá se v případě, že potřebujete uklidit jen vyhrazený prostor, případně když chcete Roombě zabránit, aby se přiblížila k elektrickým nebo počítačovým kabelům či křehkým předmětům. (Video zde).

Pro koho?

Robotický vysavač iRobot Roomba 605 se ideálně hodí do menších bytů s podlahovou plochou do 60 m2. Absence funkce načasování úklidu vyžaduje manuální aktivaci robota pomocí tlačítka CLEAN, následný úklid však probíhá plně automaticky stejně jako v případě vyšších modelů série 600. Virtuální zeď usnadňující organizaci úklidu lze dokoupit později.

Další důležité funkce

Program SPOT
Program SPOT slouží k lokálnímu úklidu. Po ruční aktivaci programu robot důkladně uklidí prostor o průměru 1 m². Poslouží vám jako „smetáček a lopatka“, když se vám v kuchyni vysype cukr nebo vám uklidí například rohož na boty.

Nárazník se zpomaleným dotykem
Nárazník se zpomaleným dotykem je šetrný k vašemu nábytku. Dokáže rozeznat zdánlivé překážky jako přehoz přes postel či závěsy a uklidit tak efektivně i pod postelí či právě kolem záclon a závěsů. (Video zde)

Ochrana před pádem ze schodů
Speciální senzory umístěné na spodní části robota dokáží bezpečně rozeznat volný prostor pod robotem, a tím zcela vyloučit možnost pádu ze schodů. Roomba se zastaví, hezky otočí a pokračuje dál v úklidu s pevnou půdou pod kolečky. (Video zde)

Nabíjecí stanice
Nabíjecí stanice slouží k dobíjení baterie. Z nabíjecí stanice robot vyráží do boje s nečistotami a prachem ve chvíli, kdy k tomu dáte pokyn pomocí tlačítka CLEAN nebo funkce načasování úklidu. Po skončení úklidu se Roomba do nabíjecí stanice automaticky vrátí a začne se dobíjet.

Systém ANTITANGLE
iRobot myslí na běžnou domácnost, a proto své robotické vysavače vybavil funkcí ANTITANGLE, která zabrání zamotání a zaseknutí se do kabelů či třásní od koberce. Když kartáče ucítí odpor, otočí rotaci. Tímto způsobem se robot z kabelů uvolní a může pokračovat v úklidu. (Video zde)

Technická specifikace:

  • Úklid parket, lina, koberců a tvrdých ploch
  • Vhodné do domácností se zvířaty
  • Nejchytřejší systém úklidu a navigace iAdapt
  • Procesor prestižní značky ARM
  • Adaptivní čistící hlava 2. generace
  • Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow
  • Systém ANTITANGLE
  • Automatické dobíjení v nabíjecí stanici
  • Funkce virtuální zdi
  • Filtrační systém – filtr z mikrovláken
  • Nárazník se zpomaleným dotykem
  • Velkokapacitní sběrný koš AeroVac
  • Doporučeno na 2-3 pokoje (60 m2)
  • Baterie Li-Ion
  • Doba nabíjení 3 hodiny
  • Spotřeba při nabíjení max. 33 W
  • Spotřeba Stand-By max. 2 W
  • Rozměry (mm) 330 x 92 (80 tělo robota)
  • Hmotnost 3,6 Kg
  • Hlučnost < 60 dB
  • Detekce nečistot: ne
  • Madlo: ne

Obsah balení:

  • 1 x iRobot Roomba 605 (součástí je i baterie Li-Ion)
  • 1 x Nabíjecí stanice se zdrojem
  • 1 x Uživatelský CZ manuál

Fotogalerie iRobot Roomba 605

Videa iRobot Roomba 605

Příslušenství iRobot Roomba 605

Ke stažení iRobot Roomba 605

Momentálně není nic ke stažení.

Diskuze iRobot Roomba 605


Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Vilem (21. 04. 2024 15:52)
Dobrý den robot po zapnutí začne blikat červený trojuhelnik a hlásí nějakou závadu .co s tím?dekuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Veronika (22. 04. 2024 15:27)

Dobrý den,

je červený trojúhelník je značení závady, problému. Je potřeba znát číslo chyby, del toho se dá určit co je třeba udělat. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Vlastik (24. 01. 2024 19:38)
Dobrý den.Mám problém s vysavačem.Po zapnutí jenom cukne a hlásí error a červený trojúhelník.Komplet je vyčištěný kontakty také a stále to same.Baterii jsme vyměnili,a stále to dělá. Děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (25. 01. 2024 08:40)

Dobrý den, těžko takto říci co může chybu způsobovat. Doporučujeme dát robota na servisní prohlídku. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Honza (28. 09. 2023 14:34)
Dobry den.mam problem s vysavacem.po zapnuti jenom cukne a hlasi error a cerveny trojúhelník.komplet je vycisteny kontakty take a stale to same.dekuji za odpoved
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (02. 10. 2023 08:22)

Dobrý den, problém by mohl být v baterii. Doporučili bychom v první řadě vyzkoušet její výměnu za novou

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Michal Vršecký Nobelia (03. 07. 2023 23:23)
Dobrý den nevíte proč nás robot jezdí po podlaze, nehlásí žádnou chybu ale do sběrače nenasaje žádné nečistoty?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Katrin (10. 07. 2023 13:23)

Dobrý den, může se jednat o vadný středový modul nebo o vadný zásobník na nečistoty. Doporučujeme dát robota na servisní prohlídku. Krásný den

Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Zdeněk (07. 07. 2023 16:23)

Dobrý den,
zde může být potíž v tom, že nerotují kartáče a nebo je poškozený motorek ve sběrném koši. Když robot spustíte a ze zadní části sběrného koše proudí vzduch (poznáte jednoduše přiložením ruky), je toto na straně kartáčů. Zde bude nutné zakoupit nový středový modul. Záleží pak na stáří robota, aby se tato výměna vyplatila. Pokud z něj neproudí vzduch bude nutné zakoupit nový sběrný koš - https://www.roboticky-vysavac.cz/zasobnik-pro-irobot-roomba-serie-600 .
Přejeme pěkný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Alča (16. 06. 2023 21:28)
Dobrý den.Jsem léta spokojená a tímto pomocníkem.Bohuzel jsem pro čištění ztratila šroubek od bočního kartáčku.Poradíte,co je to za typ a kde popř.zakoupit? Děkuji moc za radu.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (19. 06. 2023 08:21)

Dobrý den, doporučíme zakoupit nový boční kartáček jeho je šroubek součástí. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Michal (31. 01. 2023 09:34)
Dobrý den. Chci se jenom zeptat,že tahle verze může připojit do telefonu? Protože když to zkouším přes oficiální apku a dělám všechny instrukce, tak to stejně nefunguje.
Hlavní problém mám jak držím ty tlačítka na 2-5 sekund, tak nedělá to žádný zvuk a ani žádnou značku.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Martina (31. 01. 2023 10:12)

Dobrý den, pokud vlastníte model iRobot Roomba 605, zde není možnost ovládání pomocí mobilní aplikace. Jedině manuálně.

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Michal Snovický (31. 01. 2023 15:25)
Aha. Tak to jo. Děkuji moc!
Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Zdeňka (10. 01. 2023 19:57)
Dobrý den, prosím mohu robotickým vysavačem vysávat vlněné koberce? Děkuji Zdenka
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Martina (11. 01. 2023 08:09)

Dobrý den, pokud koberce nepřevyšují výšku 2 cm a nemají na krajích třásně, lze robotický vysavač použít.

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Dagmar Lanská (04. 10. 2022 12:07)
Dobrý den,
vysavač začal špatně vysávat, boční kartáček jen odhazuje smetí a občas se vysype i hromádka nasbíraného smetí. Sběrný koš pravidelně čistím. Děkuji,
D- Lanská
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (04. 10. 2022 12:13)

Dobrý den, doporučíme zkontrolovat zásobník na nečistoty dle obrázku zde zda jsou dvířka zásobníku v pořádku. Někdy se stane, že dojde k vylomení dvířek a pak nezůstávají nečistoty v zásobníku.

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Jano (12. 09. 2022 11:35)
Dobrý deň. Nejde nám vysávač po zapnutí ho mikne a ostane stáť, vyhodí výstrahu. Je vyčistený nabitý. Pohne sa len kúsok skúšal som kolecka kefy sa točia v pohode. Máme ho tri roky zatiaľ šiel v pohode. Ďakujem.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Martina (12. 09. 2022 11:58)

Dobrý den, doporučili byhcom zkontrolovat a popřípadě očistit dobíjecí kontakty na robotovi i na stanici, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou. Dále je možné, že baterie je na konci životnosti. Je tedy možnost zakoupit náhradní baterii.

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
David (19. 11. 2021 11:06)
Dobrý den, vysavač máme cca 4 roky, při nabíjení bliká červeně a nereaguje na žádné příkazy. mimo nabíječku nereaguje na žádné příkazy a ani se nerozsvítí. Baterii jsme dali novou a je to úplně to samé. Co s tím? děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (19. 11. 2021 11:57)

Dobrý den, doporučíme zkontrolovat kontakty na dobíjecí stanici a na spodní straně robota a očistit je - musí být úplně lesklé bez černých teček. Dále bych doporučil vyjmout baterii a kontakty pod baterií přiohnout směrem nahoru, tak aby došlo k lepšímu kontaktu s baterií. V případě, že toto nepomůže, tak doporučíme řešit servisní diagnostikou

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Petra B. (13. 10. 2021 11:39)
Dobrý den, vysavač začal intenzivně narážet do věcí. Každou zeď, překážku, židli... přibližně desetkrát obouchá, než se posune dál. Dříve si jen tak bouchnul, zjistil, že dál to nejede, a vydal se jiným směrem:) Taky jezdí v takovém zrychleném tempu oproti normálu. Žádnou chybu nehlásí, nic červeně nesvítí, vypadá, že se i normálně nabíjí, stanici si najde. Reset nepomohl, napadá Vás, co s tím? Děkuji!
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (13. 10. 2021 11:42)

Dobrý den, pokud je robot v záruce, tak jej doporučíme reklamovat u svého prodejce. Zřejmě budou špinavé senzory v nárazníku. V případě pozáruční závady se můžete pokusit vyčistit nárazník sám nebo řešit zasláním k nám do servisu

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Petra B. (16. 10. 2021 19:41)
Díky za rychlou odpověď. Zkusím to vyčistit sama, rozbiju u toho další tři věci a pak vám to postupně donesu do servisu. Klasickej příběh:)
Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Eva (17. 09. 2021 12:26)
Dobrý den, z ničeho nic přestal fungovat boční kartáček, iRobot nic nehlásí ani nic nebliká. Kartáček čistím a i pravidelne odmontovavam šroub, ale stejne nefunguje. Vysavac mame 3.rok. Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (17. 09. 2021 12:29)

Dobrý den, s největší pravděpodobností se jedná o poškozený modul bočního kartáčku. V případě zájmu Vám jej můžeme zaslat. Kontaktujte nás na email [email protected]

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Katka (04. 06. 2021 11:52)
Dobry den,rob.vysavač máme už několik let a nyni přestal fungovat..když je ve stanici nabíji se bliká oranž.poté se rozsvítí a bliká červený vykřičník..co to prosím znamená.jinak nereaguje na žadne tlačitko.děkuji.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (04. 06. 2021 11:56)

Dobrý den, s největší pravděpodobností se jedná o vadnou baterii. Doporučím zakoupit novou baterii.

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukas (04. 05. 2021 15:24)
Dobry den, da se u vysavace pouzit magneticka paska?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (04. 05. 2021 15:28)

Dobrý den, tento model nemá senzor pro snímání magnetické pásky. Pro vymezení prostoru je nutné zakoupení virtuální zdi

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Bara (02. 04. 2021 11:28)
Dobrý den,
Již dva roky máme vysavač roomba 605,nikdy nebyl žádný problém. Ale vysavač se poslední dobou při vysávání zastaví a svítí červený trojúhelník ale žádnou chybu nehlásí. Čím to může být?
Dekuji.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Petra (02. 04. 2021 11:34)

Dobrý den, po dvou letech bude pravděpodobně třeba vyměnit baterii.

https://www.roboticky-vysavac.cz/baterie-irobot-roomba-6xx 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Katerina (08. 03. 2021 23:48)
Kdyby nemohl najit zakladnu (je v jinem pokoji) tak bude jezdit dokud se nevybije, anebo az skonci uklid se proste zastavi nekde, kde ho napadne? Predem dekuji za odpoved.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Martina (09. 03. 2021 08:33)

Dobrý den, pokud robot nenalezne dobíjecí stanici, po dokončení úklidu se zastaví a bude stát na místě, dokud ho do stanice nepřenesete.

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Patrik Maňoušek (07. 03. 2021 10:30)
Dobrý den vysavač 605 mi vysává ale po chvilce stojí hlásí červený trojúhelník stálým svícením chybu ale nevím jakou. Nabit je vyčištěn také. Prosim o radu?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Martina (08. 03. 2021 10:11)

Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat dobíjecí kontakty na robotovi i na stanici, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou. Popřípadě na pár minut vyjměte baterii z robota. Kdyby vaše problémy přetrvávaly, kontaktujte nás.

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
eva petříková (12. 02. 2021 08:16)
Dobrý den, vysavač mi přestal z ničeho nic sát. Je prázdny, vyčistění, jezdí, ale nesaje. Můžete mi prosím poradit co s ním? Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (12. 02. 2021 08:20)

Dobrý den, doporučíme zkontrolovat zda se po spuštění robota točí kartáče. Robot lze spustit bez zásobníku na nečistoty a je tak vidět na kartáče a můžete je jednoduše zkontrolovat. Pokud se kartáče netočí, tak nás prosím kontaktujte a domluvíme se na dalším postupu. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Tereza (22. 01. 2021 10:43)
Dobrý den, máme zcela nově zakoupeného robota. Když zajede do doku tak cca po 5 min nabíjení vydává jemně pisklavý zvuk, jako by v takových vlnách - je to normální?
A druhý dotaz: vážně musí být neustále pod proudem? nebo když se dobije tak bych mohla dok vyndat ze zásuvky? Proč tomu tak je?
Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Martina (22. 01. 2021 11:26)

Dobrý den, zkonotrlujte, zda pískavý zvuk nevychází ze zásuvky, ve které je stanice umístěna. Ohledně dobíjení robota, doporučuje se robota mít neustále na dobíjecí stanice, aby se baterie průběžně dobíjela. V případě, že robota nebudete delší dobu používat (např. 3-4 týdny), je možné baterii plně nabít, robota poté vypnout a stanici oddělat.

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Hana Urbánková (03. 01. 2021 22:10)
Dobrý den, vysavač máme již po záruce. v poslední době, nejdříve občas, nyní už stále nefunguje tlačítko CLEAN, nelze jej zmáčknout, takž vysavač používáme, jen na SPOT nebo DOCK, opakovaně.
Co s tím?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Zdeněk (04. 01. 2021 12:50)

Dobrý den,
zde doporučíme dát robota na servis. Postup servisu naleznete zde: https://www.roboticky-vysavac.cz/servis .
Přejeme hezký den

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Malabelo (15. 11. 2020 17:16)
Dobrý den, prosím o radu. Mám tohoto robota rok, jsem velice spokojená. Ale poslední dobou nedokáže zajet do doku. Nic nehlásí, nepíše, jen vždycky najede a asi najede o milimetr špatně, tak zase vyjede a zkusí to znovu. Dok jsem zkusila několikrát přesunout dok, přidělat k zemi, aby se ani nehnul. Nepomůže. Když ho tam dám ručně, tak je vše v pořádku a normálně se nabije. Dá se s tím něco dělat?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Zdeněk (16. 11. 2020 14:15)

Dobrý den,
zde doporučíme řádně očistit dobíjecí kontakty, jak na robotovi, tak i dokovací stanici. Zde se může stát, že se připeče jemný prach. Stačí malinkatá černá tečka na kontaktech a robot již nemá potřebný odběr a proto má potíže na dokovací stanici najed a stejně tak se i nabíjet. Čištění daných kontaktů se také doporučuje provádět pravidlně, aby k těmto potížím nedocházelo.
Přejeme hezký den

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
David (31. 10. 2020 11:08)
Dobrý den,
mám robota roomba 605 cca 22 měsíců. Nyní ovšem nelze zapnout. Při manuálním vložení robota na základu, se základna na 3 vteřiny rozsvítí a poté zhasne. Reset robota nefunguje a baterii jsem zkusil vyměnit. Rovněž nepomohlo. Prosím tedy o radu.
Děkuji.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (31. 10. 2020 11:27)

Dobrý den, vypadá to, že by mohl být problém v dobíjecí základně. Mohu doporučit pouze reklamaci nebo zakoupení nové dobíjecí základny. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Šárka (13. 09. 2020 19:03)
Dobrý den stáhla jsem si aplikaci i robot kterou jsem obdržela v krabici v manuálu ale stále se mi nepodaří spárovat robota s telefonem můžete poradit co dělám špatně děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (14. 09. 2020 14:52)

Dobrý den, model 605 nemá wifi a tek jej není možné ovládat za pomocí aplikace.

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Petra (20. 08. 2020 12:59)
Dobrý den,
máme tento vysavač asi 14 dní.
Před dvěma dny začal během uklízení neustále hlásit chybu "blablabla clean brushes".
Kartáče jsme čistili stokrát, ale přesto po dvou minutách hlásí znovu.
Děkuji za radu
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Martina (20. 08. 2020 13:13)

Dobrý den, zkontrolujte, zda jsou kartáče správně nasazené. Pokud by problém přetrvával, robot by musel být zaslán k reklamaci.

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Klára (29. 05. 2020 12:23)
Dobrý den, před dvěma lety jsme zakoupili iRobot roomba 605. I přesto že je v doku, hlásí toto,, please time the roomba '' každých 5min. Když to zahlásí musím ho dát zpátky na dok, ale stejně se nenabije. Je možné, že nám odešla baterie? Nebo je špatný kontakt? Vysavač pravidelně čistíme.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Veronika (29. 05. 2020 13:11)

Dobrý den,
problém je pouze v kapacitě baterie, již je vyčerpaná, stačí vyměnit za novou a bude vše fungovat jako dříve. Není třeba zasílat na servis, výměnu zvládnete i doma. V nabídce máme originální a neoriginální baterie. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Markéta Kubátová (24. 05. 2020 12:59)
Dobrý den, uvažuji nad pořízením tohoto robota a chci se zeptat, přejede i práh cca 2cm vysoký? Děkuji Kubátová
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (25. 05. 2020 10:07)

Dobrý den, 2 cm výška prahu je již opravdu vysoká a robot si s ní nejspíše již neporadí. Bude tedy nutné robot přenášet případně práh o něco snížit, tak aby jej již přejel bez problémů. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Markéta Kubatová (09. 06. 2020 12:58)
Nevadí, děkuju za odpověď:)
Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Václav Kopecký (03. 04. 2020 10:04)
Dobrý den, minulý týden jsem od Vás zakoupil tohoto robota. Když jsem vyjmul baterii, všiml jsem si typu Li-Po 14,4V. V popisu máte, že má mít baterii NiMh. Chtěl jsem se zeptat, zda mohu použít ještě dobrou baterii z Roomby 581, která již nebyla opravitelná, (ta Roomba, baterie je dobrá). Ještě jsem se chtěl zeptat - z původní Roomby mi zbyly 3 virtuální zdi. Zkusil jsem jednu použít, ale 605 nijak nereagovala. Takže tyto zdi nelze použít? Děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (03. 04. 2020 14:00)

Dobrý den, obdrželi jsme nové modely s baterií Li-po, bohužel nás o tomto výrobce neinfomoval a tak nebyl popis na webu opravem. Omlouváme se za případné komplikace, ale baterii ze starého modelu nelze použít a ani s virtuální zdí s majákem nebude robot komunikovat. Modely, které umí s touto věží komunikovat naleznete zde

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Jaroslav Hruska (24. 03. 2020 08:28)
Přeji hezký den,vysavač mám týden při prvním používání baterie vydržela 1.30 hod nyní pouze 45minut v čem je problém děkuji.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Martin (24. 03. 2020 10:28)

Dobrý den, zkuste robota resetovat (10-15 vteřin držte tlačitko CLEAN - rozsvítí se všechny symboly na robotovi). Robota nabijte do plna a poté ho úklidem vybijte jak to jen půjde. Seberte mu případně i dokovací stanici aby se nemohl dobíjet a spoštejte ho dokud to půjde. Po této akci robota opět dobijte do plna a problém by měl být odstraněný. Pokud by problém přetrvával obraďte se na nás ohledně reklamace/servisu.

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Jindřich (04. 03. 2020 12:51)
iRobot Roomba 605 jsem opravdu spokojený vysavá na 100% až na jednu věc ( snad) dostalo se mě do koleček moc vlasu- chlupů, teď nevím jak je vyndat. Doporučuji všem Jin. Kasal
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (04. 03. 2020 13:07)

Dobrý den, o jaké kolečko se jedná? O hlavní kolo s pohonem nebo pouze o to přední? 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Jindřich (04. 03. 2020 21:25)
Jedná se o velké kolečka s pohonem , jinak není problém.
( co se dalo vytáhnout jsem ustřihl a asi bude dost vlasu namotováno.
Děkuji za rychlou odpověď Jin. Kasalický
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (05. 03. 2020 09:23)

Kolo s pohonem nelze nijak rozebrat. Vlasy které se zde namotají doporučujeme odstranit za pomocí pinzenty, ale více pro čištění kolečka udělat nelze. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Aki (29. 02. 2020 15:45)
Dobrý den, chci se zeptat, zda je problém když se nám urazil z infračerveného světýlka ten černý kryt.
Děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (02. 03. 2020 08:43)

Dobrý den, poprosíme o zaslání fotografie poškození robota na náš email. Dle fotografie posoudíme zda je nutné toto řešit, případně za je nutná výměna dílu nebo zaslání k servisní opravě.  

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Vera (09. 02. 2020 23:53)
Dobry den, prosim o radu, irobota mame od vanoc, zatim uklizel tak 7x. Do ted max. Spokojenost, detaily neresim.
Yacal nahle si v Doku ve spacim rezimu hvizdat, vzdz hvizdne a po chvili znovu, asi tak 8x pak da chvilu pokoj a zase hvizda, co s nim, mam ho restartovat? V revenzich to to nikdo nepíše. Dekuji V.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (10. 02. 2020 09:29)

Dobrý den, těžko takto posoudit. Zřejmě se nejdná o žádnou závadu, ale pokud byste měla zájem, tak je možné zaslání robota do autorizovaného servisu k posouzení. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Jana Novotná (23. 01. 2020 17:54)
Dobrý den, jaky objem má nádoba na prach -velkokapacitní koš?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (23. 01. 2020 17:57)

Dobrý den, objem zásobníku je 0,42 l. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Marek Neubauer (13. 01. 2020 17:38)
Dobrý den, chci se zeptat vysavač máme půl roku vše funguje super po každém vysavanim čistíme, dnes vysavač přestal jezdit na povel clean zahuci a cvakne v něm a nic jak kdyby se zasekl začne blikat vykricnik a nic i po resetu co stim?? Děkuji za odpověď.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Veronika (14. 01. 2020 09:31)

Dobrý den,
pokud máte vše správně nasazené a reset robota nepomohl, můžete ještě zkusit vyndat baterii z robota cca na 1/2 hodiny. Pokud ani toto nepomůže bude muset robot do servisu. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Rosemary Landová (10. 01. 2020 11:06)
Dobrý den,
máme nově Rombu 605 a robot nekomunikuje,nehlásí nahlas chyby.Co je prosím špatně?
Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (10. 01. 2020 11:30)

Dobrý den, doporučím provést reset robota, tak že současně stiknete tlačítka SPOT a DOCK po dobu 15 vteřin. Pokud by toto nepomohlo, tak bude zřejmě problém s repráčkem a bylo by třeba řešit opravou robota. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Blanka Z. (09. 01. 2020 09:15)
Dobrý den, chtěla bych se prosím zeptat, co vše je obsahem balení? Resp. zda je vysavač hned po vybalení připraven k použití nebo je třeba ještě k němu dokoupit další příslušenství (rotující kartáče, boční kartáček apod.)? Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (09. 01. 2020 09:25)

Dobrý den, robot je při zakoupení připraven ihned k použití a není třeba nic k jeho spuštění zakupovat. 

Obsah balení:

  • 1 x iRobot Roomba 605 (součástí je i baterie Ni-MH)
  • 1 x Nabíjecí stanice se zdrojem
  • 1 x Uživatelský CZ manuál
Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Václav Vršovský (02. 01. 2020 20:13)
Dobrý den na vánoce jsem koupil přítelkyni robota romba e5 a cca po 10 dnech začalo pískat práve kolečko neví někdo co stim? Jestli jen nějak vyčistit nebo je to na reklamaci zatím se mi do toho nechce moc hrabat když je to nový zboží předem děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (03. 01. 2020 08:59)

Dobrý den, doporučíme vyčistit kolo, tak že zněj odstraníte namotané vlasy a jiné nečistoty. Samotný modul kola nelze rozebrat ani to v zaruční době nedoporučujeme, takže pokud nepomůže čištění takto z vnějšku, tak bude třeba řešit pískání reklamací robota. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Jakub (27. 11. 2019 20:32)
Dobrý den, je později možné nahradit originální baterii baterií li-lon? Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (28. 11. 2019 09:28)

Dobrý den, některé modely fungují i s Li-ion baterií, ale doporučíme zakoupit opět Nimh baterii, klidně i neoriginální s kterou máme dobré zkušenosti a je cenově dostupnější. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Jakub (02. 12. 2019 22:04)
Děkuji za odpověď. A konkrétně tento model 605 je na Li-ion bateri připraven?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (03. 12. 2019 10:01)

Dle informací od výrobce Vám tento model nebude s originální Li-ion baterií fungovat. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Jakub (07. 12. 2019 19:19)
Díky moc za odpověď. A prosím, Li-ion, nebo Ni-MH má v robotických vysavačích delší životnost?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Veronika (08. 12. 2019 12:09)

Dobrý den,
všeobecně Li-ion baterie mají dleší životnost. U těchto dvou baterií jde spíše o udržitelnost kapacity baterie, u typu NiMh jsou větší ztráty ve výdrži a baterie je více náchylná na pokles kapacity během používání, což baterie Li-ion mají udržitelnost kapacity po celou životnost stejnou, až po vyčerpání dochází ke ztrátě udržitelnosti a je nutná výměna. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Jakub (28. 12. 2019 15:01)
Dobrý den, ještě jednou děkuji za informaci.
Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Ota (22. 11. 2019 19:57)
Dobrý den po dnešním vysávání zajel jako vždy do nabíječky ale neustále běží vetrak v koši. Vysavač jsem rozebral a vyfoukal stlačeným vzduchem celou základní desku ale nic nepomohlo. Takže musíme vždy když zastaví kos vyndat. Děkuji za odpověď.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Katrin (23. 11. 2019 12:06)

Dobrý den, zkuste robota zrestartovat, pokud restart robotovi nepomůže, doporučuji dát robota na servis. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Pavla F (14. 10. 2019 07:55)
Dobrý den, mám Roombu asi týden a půl a při úklidu začal vydávat klapavý zvuk který dle mého vydává bočňí kartáček je to tak v pořadku nebo jde o závadu? Vše čistím pravidelně ložiska atd.... Jinak funguje jak má uklízí dobře.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (14. 10. 2019 09:37)

Dobrý den, robot by neměl vydávat žádné nestandardní zvuky. Doporučím ještě odzkoušet boční kartáček odšroubovat a vyčistit nečistoty pod ním. Pokud by nepomohlo, tak přistoupit k reklamaci případně servisu jestliže již robot není v záruce. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Petra Literáková (23. 09. 2019 10:07)
Dobrý den, iRobot Roomba používáme asi 2 měsíce. Bohužel se přestala točit boční vrtulka. Dle návodu jsme vrtulku odšroubovali a vyčistili. Nepomohlo a vrtule se stále netočí. Co s tím? Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (23. 09. 2019 10:16)

Dobrý den, je nám líto, ale pokud vyčištění nepomohlo, tak bude třeba reklamovat u svého prodejce. Jestliže byl robot zakoupen u nás, tak prosím postupujte dle instrukcí zde

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Martina Plačková (06. 09. 2019 09:23)
Dobrý den, máme robota již 5 let, pravidelně měníme kartáče, vyměnili jsme i rotační kolečko, před 2 lety výměna baterie. Robot nyní svítí zeleně v nabíjecí stanici, ale není možno jej rozjet, jen pípne a nic. Prosím o radu. Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Jan (09. 09. 2019 12:19)

Dobrý den, pípnutí robota je stejné jak ve stanici, tak i mimo ni? Na vině by mohla být opět baterie na konci životnosti, nicméně příčit může být více. Zdali po vyjmutí baterie a jejím opětovném vložení robot zahlásí melodii, závada by pro spuštění mohla být v samotné základové desce. V tomto případě je pro Vás nejlepší řešení dát robota na servis pro zjištění přesné závady technikem, veškeré informace potřebné pro servis robotů naleznete zde

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Kikina (07. 08. 2019 21:01)
Dobrý den, jaká je doba vysavaní? Po zapnutí vysává cca deset minut začne blikat oranžově baterie a zajede do nabíječky . Jinak kolečko svítí stále zeleně
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Radek (08. 08. 2019 09:12)

Dobrý den, tento model by měl vysávat zhruba 100 minut podle členitosti místnosti a druhu podlah. Pokud vysavač vysává znatelně kráší dobu, doporučím zakoupit novou baterii, která potíže vyřeší. Přejeme krásný den. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Karolína Žáčková (07. 08. 2019 11:05)
Dobrý den, zakoupila jsem robotický vysavač Roomba 605. První vysávání máme za sebou. Chci se zeptat, jak poznám, že vysavač je nabitý? Když se připojí do docku, svití chvilku zeleně a pak nic. Tudíž nevím, zda se nabíjí a jak dlouho mu nabíjení bude trvat. Manuál je celkem nepřehledný, jelikož je tam uvedeno více typů. Díky za odpověď.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (07. 08. 2019 11:47)

Dobrý den, po zmáčknutí tlačítka CLEAN se robot aktivuje (probudí) a uvidíte jeho signalizaci. Pokud svítí zeleně je již nabitý a připravený k dalšímu úklidu. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Petr Šedý (24. 07. 2019 18:48)
Dobrý den, co se stane, když vysavač nenajde základnu? Vypne se při vybité baterii? Poškodí se tím? Používáme v patře s třemi pokoji, základna na chodbě. V jednom členitém pokoji se ztratil a musel jsem ho nasměrovat ven. Jde vysavač obecně používat v nepřítomnosti? Díky za odpověď!
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (25. 07. 2019 08:58)

Dobrý den, pokud robot nenalezne dobíjecí základnu, tak se vybije a vypne. Jestliže takto nezůstane po několik dní, tak baterii poškození nehrozí. V případě, že robota spustíte bez dobíjecí stanice, tak po dokončení úklidu zvukově oznámí, že je úklid dokončen a stanici ani nehledá a vypne se. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lucie (16. 07. 2019 13:51)
Zdravím, mám vysavač Roomba 605 cca 2 měsíce, začal se točit dokola a po chvíli zahlásí chybu č.9, chyba v senzoru a že mám poklepat na tu lištu, aby vypadal bordel a restartovat, to jsem udělal min 3x a vysavač stále nefunguje jak má. Prosím o radu jestli je to na reklamaci. Předem děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Jan (16. 07. 2019 15:12)

Dobrý den, robot se otáčí do jedné strany nebo spíše couvá po zapnutí? Pokud při prohmatání nárazníku není nikde překážka či není zaseknutý a vrchní infračervené čidlo je též viditelně v pořádku, pro nejrychlejší vyřízení situace bude robota dát na servis, kompletní postup naleznete zde 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lucie (17. 07. 2019 07:33)
Vyjede ze stanice a začne se točit v obou směrech, působí jak když je zmatený. Nárazník není ani zaseknutý ani tam není viditelný bordel.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (17. 07. 2019 09:10)

Dobrý den, v tom případě bude třeba servisní kontroly jak psal kolega výše. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
franta (09. 07. 2019 16:11)
je možné nastavit v řeči češtinu. Mluví anglicky a to velmi rychle, nerozumím potom co chce.
A neškodí baterii to neustálé zapnutí, tedy pod napětím., Baterie se přece zahřívá /aspon u mobil tekefonů/ takže mě zajímá také otázka bezpečnosti. Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Jan (09. 07. 2019 16:18)

Dobrý den, český jazyk jde nastavit až u modelové řady 900/e5/i7. Z většiny případů Roomba hlásí, že se kolečka nedotýkají země, stačí robot položit nebo přemístit a tlačítkem Clean zmáčknout. V rámci nečinnosti je pro robota nejpřirozenější stav, aby byl na dobíjecí stanici. Po vrácení z úklidu jde do něj plné napětí, aby se nejrychleji dobil. Následně však jen udržovací hodnota, aby baterie neztrácela v nečinnosti kapacitu. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Kateřina Svoboda (24. 06. 2019 21:24)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak tento robot reaguje na koberec s vysokým chlupem? Vynechá ho nebo se do něj zamota? Máme totiž obyc. roboticky vysavač a musím ho pokaždé hlídat aby na něj nevyjel pac ho nezvládá jenže pak neslouží jak bych potřebovala.
Děkuji za odpověď
Svoboda Kateřina
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Jan (25. 06. 2019 11:17)

Dobrý den, záleželo by na konkrétní výšce vlasu koberce. Roomba je schopna pracovat na kobercích s délkou vlasu 2 - 2,5 cm. Záleží na nájezdu, aby nebyl vysoký lem, s kterým by robot bojoval. Když je koberec příliš vysoký pro práci robota, nevjíždí na něj. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Kateřina Svoboda (25. 06. 2019 17:39)
Děkuji za odpověď
Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Kateřina Svoboda (25. 06. 2019 17:39)
Děkuji za odpověď
Robotický vysavač iRobot Roomba 605
gábina (02. 06. 2019 11:48)
Dobrý den, prosím o radu. Vysavač po nabití vysává cca 1 minutu, následně se vypne a hlásí, že chce dobít. Ve stanici baterie svítí červeně.
Po dobíjení opět vysává pouze chvíli a takto stále dokola. Používáme teprve 2. měsíc. Děkuji.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Martina (03. 06. 2019 10:11)

Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. V tomto případě prosím kontaktujte náš zákaznický servis

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Hanca (29. 05. 2019 19:37)
Dobrý den,
i přesto že vysavač pravidelně čistím,při při práci ,,vezou boční kolečka,je slyšet pískání,co s tím??
Promazat ?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Martina (30. 05. 2019 09:12)

Dobrý den, poradíme robota spustit bez sběrného koše. Pokud by robot při práci vydával pískavé zvuky, bude nejspíš problém s motorem sběrnéhokoše a zde bychom doporučili zakoupit nový koš 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Hanka (01. 06. 2019 17:25)
Vysavač nelze spustit bez sběrného koše,takže to těžko vyzkousim
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (03. 06. 2019 09:45)

Dobrý den, pokud je robot ještě v záruce, tak doporučíme nic nepromazávat. Test s vyndáním zásobníku v tomto případě není možný a doporučím robota reklamovat. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Hana (14. 04. 2019 18:27)
Dnes jsem si zakoupila vysavače a metrů píšou že na časovač tento typ ale bohužel mylná informace :-(
Zboží cz
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (15. 04. 2019 09:53)

Dobrý den, tento model nemá možnost volby plánovaného úklidu, tuto informaci ani nikde neuvádíme. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Hanka (14. 04. 2019 18:22)
Na internetu píší že typ Roomba 605 má casovac ,ale bohužel :-(
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (15. 04. 2019 09:52)

Dobrý den, tento model nemá možnost volby plánovaného úklidu, tuto informaci ani nikde neuvádíme. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
petra (02. 09. 2019 20:44)
a jde také ovládat telefonem? nemůžu nikde dohledat
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Jan (03. 09. 2019 10:35)

Dobrý den, model robotického vysavače iRobot Roomba 605 je možné ovládat pouze manuálně. Na robotu jsou tři tlačítka - Clean pro započetí čistícího cyklu, Dock pro poslání robota do nabíjecí stanice, Spot pro spuštění lokálního úklidu, kdy robot pracuje na prostoru cca 1m2. Modely ovládané mobilní telefonem z řady 600 jsou 675,676,695,696.

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Marie Benešová (27. 03. 2019 14:36)
Dobrý den, máme tento robot 2 roky a jsme s ním moc spokojeni. Čistíme po každém vysávání a nyní jsem zjistila, že na sběrném prachovém koši resp. u nádobky mi chybí uzavírací lišta. Nevím, jestli jsem to nazvala správně, ale nikde v popisu jsem žádný název nenašla. Dá se prosím dokoupit ? Pokud ne, lze robota používat i bez této lišty ?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (27. 03. 2019 14:50)

Dobrý den, dvířka koše nejsou bohužel samostatně prodejná a je třeba zakoupení celého zásobníku. Bez dvířek hrozí, že bude robot ztrácet již nasbírané nečistoty, ale určitě můžete odzkoušet. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Zuzana (12. 02. 2019 08:44)
Dobrý den, uvažuji o koupi Roomba 605 a mám dotaz, je schopen vysavač přejet přes klasický práh dvěří cca 1,5 cm nebo je lépe přenášet jej z místnosti do místnosti. děkuji
Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Daniela Mihulková (02. 04. 2019 12:59)
Než si koupím výrobek, ještě jednou si ověřuji, zda opravdu i vsaje prach nebo pouze zametá?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Zdeněk (02. 04. 2019 13:07)

Dobrý den,
ano robota má i sání, takže je schopen i plně vysávat.
Přejeme hezký den

Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Martina (12. 02. 2019 10:13)

Dobrý den, robot zvládne přejet jakoukoli překážku do max. výšky 1,5 cm. V případě, že by překážka byla vyšší, bude zapotřebí robota vždy do další místnosti přenést.

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Dvořáček Miloš (03. 02. 2019 15:02)
Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat, zda má cenu posílat na reklamaci robota, když mi skoro každý úklid zůstane někde stát, rozbliká se červený trojúhelník a "zatůtá"?? Zrovna dnes se mi už zastavil 5x, software jsem restartoval už několikrát a dělá to stále dokola. Robota máme od Vánoc a nemůžeme ho nechat uklidit, aniž by potřeboval asistenci. Uklízená plocha je z 90% světlá plovoucí podlaha, 5%nízký světlý koberec kolem gauče a 5% dlažba v chodbě (většinou zůstane stát na plovoucí podlaze) . Celková velikost plochy je cca 60m². Vysavač čistím po každém úklidu, snažíme se ho používat každý druhý den. Můžete mi prosím poradit, zda má smysl uplatňovat reklamaci, abych ho neposílal zbytečně? Mockrát děkuji a přeji hezký zbytek dne.
Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Iveta (03. 04. 2019 12:38)
Dobrý den, mám ten samý problém. A zakoupila jsem před 14-ti dny. Ještě počkám jestli se vzpamatuje a nebude u úklidu potřebovat asistenci.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Martina (03. 04. 2019 13:12)

Dobrý den, v případě, že se Vám stala tato nepříjemnost a uvolnila se krytka zásobníku, bude nejlepším řešením kontaktovat náš zákaznický servis a robot by byl svežen do seevisního střediska ke kontrole a výměně tohoto dílu v rámci záruky.

Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (04. 02. 2019 09:33)

Dobrý den, dle chování robota doporučím jej reklamovat u svého prodejce. V případě zakoupení u nás prosím postupujte dle informací zde

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Marta Szusterová (25. 01. 2019 16:54)
Dobrý den, dnes jsem si koupila tento typ vysavače. Když jsem ho připojila k základně, zelená kontrolka svítí cca 2 vteřiny a zhasne. Nicméně bliká kontrolka (červená baterie) asi minutu a pak vše zhasne. Nesvítí ani modré tlačítko Clean. Prosím o radu. Děkuji.
Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Marta Szusterová (25. 01. 2019 19:13)
už je to vyřešeno, omlouvám se
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Martina (25. 01. 2019 17:02)

Dobrý den, kontrolky při nabíjení robotického vysavače po cca 1 minutě zhasnou. Nejedná se o žádnou závadu, je to normální jev. Jedná se zde pouze o úsporu. Pokud by se vyskytl problé, že by se robot nedobíjel a vykazoval známky nějaké závady, neváhejte nás kontaktovat na zákaznické lince

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Petr Levý (23. 01. 2019 14:37)
Dobrý den,
Odešel mi sací motor ve sběrném koši, je možné ho dokoupit, případně celý sběrný koš? V jaké cenové relaci? Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Zdeněk (23. 01. 2019 14:43)

Dobrý den,
ano lze zakoupit nový sběrný koš. Nový koš naleznete zde: https://www.roboticky-vysavac.cz/zasobnik-pro-irobot-roomba-serie-600 .
Přejeme hezký den

doba vysavani
Jakub (22. 01. 2019 08:54)
Dobry den, rad bych se zeptal jak dlouho model 605 vysava 20m2 ? Predpokladam. ze po skonceni zajede do zakladny. Je to tak?
Co kdyz ale v tom pokoji zakladnu nemam, vypne se a zustane stat na miste ? Nebo stale hleda ?
Re: doba vysavani
Zdeněk (22. 01. 2019 09:07)

Dobrý den,
jak dlouho bude robot vysávat plochu cca 20 m2 je vždy závislé také na členitosti prostoru. Nicméně to bude cca někde kolem 20 minut. Pokud v daném prostoru nebude mít robot dokovací stanici, tak se po úklidu vypne.
Přejeme hezký den

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Dagmar (21. 01. 2019 20:09)
Dobrý den,právě zakoupený vysavač pěkně uklidil byt,po vybití dojel na dobíjecí stanici kde blikla oranžová,která se rychle změnila na blikající červenou ke které se přidal blikající červený trojúhelník a to stále dokola.Vysavač se nenabíjí.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Zdeněk (22. 01. 2019 09:05)

Dobrý den,
doporučíme robota řádně vyčistit, stejně jako dobíjecí kontakty jak na robotovi, tak na dokovací stanici. Můžete také provést reset robota a to stiskem tlačítek SPOT a DOCK po dobu 15 vteřin. Pokud by toto nepomohlo, určitě nás kontaktujte.
Přejeme hezký den

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Helena Janková (10. 01. 2019 10:06)
Dobrý den, mám dotaz. je možné dokoupit k robotu ještě jednu nabíjecí stanici, aby se přenášel jen vysavač po dvoupatrovém domě?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (10. 01. 2019 10:14)

Dobrý den, ano k robotu je možné dokoupit další stanici zde

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukas (04. 01. 2019 10:36)
Dobrý den mám robiho chvilku a chtěl jsem se zeptat jak je lepší vysavat
-nechat všude dveře otevřene a ať si vysavač jezdí jak chce
-nebo ho zavřít v místnosti a pak ho přenest do druhé?
Máme být 60m2 a 4 místnosti. Děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (04. 01. 2019 10:39)

Dobrý den, plocha 60m2 není pro tento model proplém, ale 4 místnosti to už je dost členitý prostor. Pro větší efektivitu úklidu bych doporučil rozdělit úklid po 2 místnostech. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Eva šimáčková (30. 12. 2018 22:39)
Přeji dobrý den.24.12.2018 jsem dostala od Ježíška tohodle pomocníka a jsem nepopsatelně spokojená.Mám však dotaz ve smyslu výměny kartáčů.Poznám opotřebení?Jakou sílou Roomba vysává.Použila jsem jej i na vysání matrací a bylo to nad očekávání.Přesto mi připadá,že vysává lépe prach než kousky smítek.To musí opakovaně přejíždět než to tak nějak slupne.Na chupy od koček nad 100%.Budu muset v budoucnu kupovat i novou baterku? Šťastný Nový rok s pozdravem Šimáčková
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Martina (31. 12. 2018 11:17)

Dobrý den, doporučená doba pro výměnu kartáčů je 6-12 měsíců. Vždy záleží na tom, v jakých prostorách se robot poybuje a jak často je používán. Baterie je ovlivněna počtem dobíjecích cyklů, při normálním a pravidelném užívání robota se jedná o 400-500 dobíjecích cyklů. Poté výrazně klesá kapacita baterie a bude zapotřebí dokoupit baterii novou.

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Miroslava Tylová (30. 12. 2018 11:33)
Prosím jaký je rozdíl mezi modelem 605,606,a 616? Ovládání přes telefon nemá žádný tak nevidím kromě ceny rozdíl.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Martina (31. 12. 2018 10:09)

Dobrý den, rozdíl mezi modely iRobot Roomba 605 a 606 je v barevném provedení a v bateriích - model 605 má NimH baterii, model 606 má Li-lon baterii, oproti modelu iRobot Roomba 616 se liší pouze tím, že nemají madlo na přenášení.

Robotický vysavač iRobot Roomba 676
Kateřina Salačová (28. 12. 2018 10:04)
Dobrý den můžete mi poradit mám koberce s černými pruhy a robot na ně nechce najet. Jak se dá ošálit, aby koberce vysaval?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 676
Martina (28. 12. 2018 10:11)

Dobrý den, jelikož roboti jsou vybaveni protipádovými senzory, nejsou schopni přejet podlahu, na které se nachází černá barva. Pokud si přejete, aby Vám robot zajížděl i na černé pruhy, museli bychom se obrátit na servisní středisko, kde by bylo zapotřebí několika úprav robotického vysavače. Pro více informací kontaktujte náš servis

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Aneta (24. 12. 2018 14:08)
Dobrý den, po zakoupení vysavače a následného spuštění svítí výstražný červený trojúhelník. Vysával 5min. Jel po koberci. A teď už spustit nejde
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Aleš (27. 12. 2018 10:32)

Dobrý den, robota je třeba nabít. Jak dlouho se robot nabíjel? V případě dalších otázek nás kontaktujte na tel. čísle zákaznického servisu 220 770 770. Děkujeme.

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Torsn (19. 12. 2018 16:14)
dobrý den , který vybrat ? tento anebo Tesla T50?
děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (19. 12. 2018 16:22)

Dobrý den, záleží co preferujete. Jestli Vám stačí aby robot pouze vysával, tak bych doporučil spíše model iRobot Roomba 605, který disponuje dvěma proti sobě rotujícími kartáči. Jestliže budete chtít aby robot zvládl i mopování, tak volit model Tesla T50. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Torsn (19. 12. 2018 17:27)
preferuji pouze vysávání koberce a lina, bez mopování.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Martina (19. 12. 2018 17:32)

Dobrý den, v tom případě pro Vás bude určitě vyhovující model iRobot Roomba 605.

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Mirka (10. 12. 2018 05:59)
Dobrý den,jak je to prosím se sběrným košem,když se během úklidu zaplní?Signalizuje to nějak robot a odjede k základně nebo zůstává na místě stát?Aby pak třeba někde nezůstal..
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (10. 12. 2018 09:06)

Dobrý den, tento model není vybaven signalizací ani detekcí plného zásobníku. Robot neumí rozpoznat zda má plný zásobník. V případě, že je zásobník plný robot jezdí dál dokud se nevybije nebo nepokryje komplet plochu, po té si zajede do nabíjecí stanice. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Zuzana Kadlecová (29. 11. 2018 08:46)
Dobrý den, na obou kolečkách (vevnitř, v drážkách) mého vysavače Roomba 605 jsou namotané vlasy, nejdou vyndat, maximálně se utrhne to, co přesahuje ven, ale po zatahání je jasné, že někde uvnitř jsou ještě další. Jak se dají kolečka čistit, dají se nějak rozebrat? Pravidelně čistím to přední včetně osičky, ale na čištění těchto jsem v návodu nic nenašla. Tahat velkou silou za přečnívající vlasy mi nepřijde vhodné, ale stejně to moc nejde.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (30. 11. 2018 08:38)

Dobrý den, čištění těchto kol je opravdu obtížné a není na to bohužel žádný přesný postup. Jedině jak popisujete jednou za čas se pokusit tyto vlasy jednotlivě odmotat aspoň to co trochu půjde. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Tomáš Soustružník (19. 11. 2018 18:10)
Dobrý den, mám dotaz k tomuto typu robota. Po zajetí do základny se rozsvítí oranžově - tedy, že nabíjí, ale vzápětí se rozsvítí zeleně a bliká tlačítko DOCK, poté opět zajede do základny, ale tento stav se opakuje několikrát za sebou než začne skutečně dobíjet a s postupem času se počet těchto "cyklů" zvyšuje. Je nutná výměna baterie či servis? Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (20. 11. 2018 08:17)

Dobrý den, dle popisu chování robota, by mohl být problém s kontaktem mezi robotem a stanicí. Zkuste prosím kontakty jak na stanici tak na robotu očistit. Pokud toto nepomohlo, tak doporučím reklamovat zboží u svého prodejce. Jestliže byl robot zakoupen u nás, tak vše potřebné k vyřízení reklamace naleznete zde.

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Karolína (13. 11. 2018 10:10)
Dobrý den, jak je iRobot vysoký? Potřebuji vědět, zda se mi vejde pod sedací soupravu. Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Martina (13. 11. 2018 10:13)

Dobrý den, robotický vysavač značky iRobot má výšku 9,2 cm. Doporučená výška od země je 10 cm, aby robot bez problémů zajel a uklidil.

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Tereza (22. 07. 2018 16:09)
Dobrý den, zvládne robot zpracovat podlahy i když máme dvě kočky a psa? Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Patrik (23. 07. 2018 10:56)

Dobrý den, ano zvládne.

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Petr (11. 06. 2018 08:15)
Dobrý den. Kolik minut jezdí na nabitou baterii? Než sám zajede do nabíječky?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Martina (11. 06. 2018 10:25)

Dobrý den, baterie na jeden úklid vydrží přibližně 1,5 hod podle náročnosti uklízené plochy.

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Jan (12. 05. 2018 10:56)
Dobrý den.mam roomba 605.jsem s ním velmi spokojen.jen občas vyhodí poruchu.blika červený trojúhelník a nehlásí nic!mlčí.takze jak mám vědět co je mu?když ho vyresetuji tak zas šlape.je to důvod k reklamaci?mám jej nový.tak nevím.dekuji za odpoved
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Veronika (15. 05. 2018 10:50)

Dobrý den,
signalizace může být spouštěna i druhem a barvou povrchu, po kterém robot jezdí. Pro přesné určení důvod proč se tak robot chvá, doporučujeme zaslat krátké video na náš email, kde bude vidět po čem robot jezdí a kdy se výstraha zobrazuje. Pokud by se jednalo o nestandardní chování robota, bude potřeba jej dát na servisní prohlídku. Kránsý den

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Jan (24. 05. 2018 12:05)
Vysavač jezdí po světlých kobercích a světlé plovoucí podlaze.ono se to těžko natáčí.chodit za ním hodinu s fotakem je problematické.ale poslední dobou mi nedovysava bez poruchy.a vždy se sekne někde jinde.ne ne na stejném místě.zacne blikat trojúhelník červený pak zvukový signál a žádné hlášení.kdyz jej nadzvednu tak se porucha odstraní .pustím jej a vysává dál.tak už nevím.a celkový reset softwaru nepomohl.jestli vás ještě něco napadá ?jo a ještě sekne se sice vždy na jiném místě ale je to vždy buď u zdi nebo nábytku dveří atd.vzdy u nějaké překážky.dekuju A hezký den prejj
Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Ivo Kocera (29. 10. 2018 20:07)
Hezký den, také řeším stejný problém, co nakonec pomohlo? Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Patrik (24. 05. 2018 16:34)

Dobrý den,

doporučím Vám dát robota do servisu/na reklamaci.

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Hana (09. 12. 2018 11:24)
Mám stejný problém, po záruční opravě v Certus Mercatus /po 1 týdnu od koupi/ vysavač poslali zpět s tím, že je vše v pořádku a žádnou závadu nenašli. I po opravě se situace opakuje.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Martina (09. 12. 2018 12:24)

Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. Podrobný popis správné údržby a vyčištění Vám za malou chvíli zašleme na Váš e-mail.

Pěkný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Jan (20. 04. 2018 09:57)

Dobrý den.muzu tento vysavač používat v bytě cca 75m2 ? píše se že je do bytu 60m2.dekuji za odpoved

Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Patrik (20. 04. 2018 13:15)

Dobrý den, záleží od více věcí v okolí než pouze od velikosti uklízené plochy, jako například povrch po jakém bude robot jezdit nebo počet místností jejich rozložení v prostoru atd.. 
Doporučuji nás kontaktovat přes naši poradnu, kde Vám doporučíme nejvhodnějšího robota pro Váš prostor.

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Jan (21. 04. 2018 07:24)
Děkuji za odpověď.neco jsem si už přečetl i v recenzích.takze myslím že 605 bude pro klasický panelákových 3+1dostacujici
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Aleš (23. 04. 2018 12:03)

Dobrý den, ano na tyto dispozice postačuje model Irobot Roomba 605.

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Nata (08. 03. 2018 12:16)
Dobrý den, zajímá mě jestli tento robot vysává i na tmavém povrchu. Mám doma černo-bílý koberec. Další věc černý nábytek, zda nebude narážet do něj.
Děkuji za odpověď, Nata
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Patrik (08. 03. 2018 16:22)

Dobrý den, všechny robotické vysavače vysávají na tmavém povrchu. Tento model konkrétně naráží i do vše překážek mechanickým nárazníkem.

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Alena (03. 01. 2018 21:24)
Děkuji za odpověď ohledně zamotaní kabelu. Ale úplně to tak nevypadalo kabel táhl za sebou docela dlouhou nevypadalo to ze by chtěl ten kabel opustit. Nedá se nic dělat je to pouze robot. Děkuji
Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Alena (02. 01. 2018 19:59)
Dobrý den tento robot je vybaven programem Antitangle proti zamotaní kabelu ,musí se tento program nějak nastavit a nebo kabel schovat?Protože kabel táhne sebou a vůbec se mu nevyhne.. Tak potom nechápu proč tam je tato informace o programu proti zamotaní kabelu, když to tak není a kabely se musí schovávat.



Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Patrik (03. 01. 2018 16:12)

Dobrý den, program je zde automaticky a je to jen doplňková funkce. Když robot zjistí, že se do něčeho namotává, otočí chod kartáčů a tím se pokouší vymotat. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Alena (01. 01. 2018 21:35)
Dobrý den je tento typ iRobot Romba 605 vybaven proti zamotavani kabelu?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Patrik (02. 01. 2018 17:13)

Dobrý den, ano tento robot je vybaven systémem proti zamotání kabelů. Veškeré kabely ale doporučuji z prostoru odstranit nebo alespoň jejich počet zredukovat. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
marketa (09. 12. 2017 21:13)
Dobry den. Jde tento model naprogramovat ze vysaje kdyz budu v praci, nebo lze jen rano zapnout at vysaje a pak sam zajede do stanice ?? dekuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Petra (10. 12. 2017 16:33)

Dobrý den, Vámi vybraný model bohužel nemá funkci načasování. Děkujeme za Váš dotaz

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Jana (02. 12. 2017 15:22)
Dobrý den,

lze k tomuto typu dokoupit virtuální zeď, pokud ano tak který typ.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Aleš (02. 12. 2017 16:25)

Dobrý den, virtuální zeď můžete zakoupit na našem eshopu. K modelu je k dipozici tato stěna - https://www.roboticky-vysavac.cz/virtualni-zed-dual-mode-irobot

 

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lucie (20. 08. 2017 20:34)
Dobrý den, má tento typ časové programování?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Aleš (21. 08. 2017 10:16)

Dobrý den, tento model nemá časovou programaci. Děkujeme.

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Marta (27. 07. 2017 11:28)
Dobrý den, kdy je správné vyčistit vysavač? Když skončí úklid, Roomba zajede do nabíjecí stanice a začne se dobíjet, tak nevím, zda ho mohu v tuto chvíli vyjmout, vypnout a vyčistit, anebo mám počkat, až začne svítit zeleně a pak ho vyjmout, vypnout a vyčistit. Po vyjmutí hlásí chybu, tak mi přijde, že to asi není správný postup. Nebo ho mám raději "odchytit" a vypnout ještě před zajetím do nabíječky? :)
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (27. 07. 2017 13:07)

Dobrý den, robota můžete vyčistit kdykoliv. Je jedno jestli jej budete čistit před spuštěním k novému úklidu nebo hned po skončení úklidu. Chybu robot zahlásí jen proto, že bylo přerušeno dobíjení jinak se s robotem nic neděje.

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lenka Janková (07. 05. 2017 10:54)
Dobrý den, co znamená, když nemá robot detekci nečistot ? Děkuji za zprávu.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Aleš (08. 05. 2017 10:35)

Dobrý den, detekce nečistot (např. ultarzvuková) složí k robotovi, aby lépe vyčistil daný prostor. V případě, že čidla detekují na určitém místě více nepořádku, bude se robot věnovat tomuto místo se zvýšenou pozorností ( např. 4-5 tam bude vysávat). V případě, že robot detekci nemá, pouze vysává a nedetekuje nečistoty.

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Barbora (03. 04. 2017 13:34)
Dobrý den, musí vysavač vysavat az do úplného vybiti nebo může vysat jen část a pak zajet do docku a dobít se "doplna" ?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (03. 04. 2017 14:21)

Dobrý den, robot vysává tak dlouho dokud nevyhodnotí, že je uklizeno. Pokud se v průběhu úklidu vybije, tak se zajede dobít, ale již nevyjede.

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Bára (08. 12. 2016 16:30)
Dobrý den, prosim v čem je tento robot jiný nez vsechny ostatní? Je mi jasne ze v v balení chybi virtuální zeď a různé náhradní kartace, myslim ve výkonu? A vrací se tento robot sam zpet do základny ?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Zdeňka Robotický vysavač (08. 12. 2016 17:41)
Dobrý den, model 605 nemá rukojeť na pohodlné přenášení a má slabší baterii a nemá detekci nečistot. Robot se vrací sám do nabíjecí základny.

Vložit příspěvek - dotaz

Jméno:
E-mail:
Název příspěvku:
Dotaz k výrobku:
 
 

Recenze iRobot Roomba 605

U Elektry
523/1 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Hněvkovského
677/66A (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Běloveská
944 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba