Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba 620
Diskuze iRobot Roomba 620
Petr (08. 04. 2022 23:21)
Lukáš (11. 04. 2022 08:30)
Dobrý den, v případě, že se netočí boční kartáček, doporučíme odstranit kartáček a vyčistit nečistoty pod ním. Jestliže ani toto nepomůže, tak bude třeba řešit reklamací robota.
Petra Holíková (08. 12. 2021 21:05)
Lukáš (09. 12. 2021 08:30)
Dobrý den, v takovém případě může být více příčin. Určitě doporučím pozáruční servis.
Štěpán (02. 12. 2021 20:16)
máme problém s modelem Robotický vysavač iRobot Roomba 620, vyjede ze stanice, zastaví se a začne blikat červeně,,clean,, při zpětném dání do stanice to dělá stále dokola. Vše je vyčištěno a dobře sesazeno.
Děkuji.
Martina (03. 12. 2021 08:29)
Dobrý den, může se jednat o pokles kapacity baterie. Poradili byhcom zkontrolovat dobíjecí kontakty na stnaici i na robotovi, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou. V případě, kontrolka CLEAN bude i nadále svítit červeně, je možnost zakoupení nové baterie. Pokud by nebyla závada v baterii, bylo by jedinou možností robota zaslat k servisní kontrole.
Erik (16. 09. 2021 18:18)
Martina (17. 09. 2021 09:24)
Dobrý den, pokud vysavač při vysávání vydává divné zvuky, poradili bychom zkontrolovat rotaci kartáčů. nejlépe tuto kontrolu provedete na nějakém proskleném povrchu. V případě, že se štětinový kartáč nebude točit, bude pravdepodobně problém se středovým modulem, kde by byla nutná výměna za nový. Dále zkontrolujte sběrný koš, zda není zanesený - mohlo by se jednat o opotřebování motoru sání, který může také vydávat tyto divné zvuky.
Erik (18. 09. 2021 09:48)
Lukáš (18. 09. 2021 10:21)
Josef (07. 09. 2021 20:56)
Může mě někdo poradit co znamená Eror E5, co je to za poruchu? děkuji
Lukáš (08. 09. 2021 08:26)
Dobrý den, v případě, že robot chybu zahlásí při dobíjení, tak bude broblém s baterií a bude třeba její výměna. V případě chyby při úklidu se bude jednat o zanesená kolečka a je třeba jejich vyčištění. Seznam chyb naleznete v návodu na straně 21.
Adéla Košková (20. 05. 2021 22:18)
Děkuji a hezký den.
Lukáš (21. 05. 2021 08:42)
Dobrý den, pokud je kolo zaseklé a nefunguje, tak bude třeba jeho výměna. Nové kolo můžete poptat v sekci servis.
Ales (11. 05. 2021 07:51)
Martina (11. 05. 2021 12:29)
Dobrý den, pokud nepomohl restart robota, poradili byhcom ještě na několik minut vyjmout baterii. Poté se pokuste robotovi nastavit časování úklidu dle manuálu str.16-17. Kdyby Vaše problémy i nadále přetrvávaly, kontaktujte náš zákaznický servis.
Jarmila (15. 04. 2021 20:07)
Lukáš (16. 04. 2021 08:29)
Dobrý den, dle Vašeho popisu by se mohlo jednat o vadný středový vysávací modul. Nelze to však posoudit na 100 procent. V tomto případě tedy doporučím servis robota.
František (01. 02. 2021 18:26)
Martina (02. 02. 2021 08:49)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. V tomto případě bychom doporučili zaslání robota k servisní prohlídce.
Kateřina Friedová (08. 01. 2021 14:56)
Lukáš (08. 01. 2021 17:02)
Dobrý den, doporučím odmontovat boční kartáček a zkontrolovat nečistoty pod ním. Pokud by toto nepomohlo, tak by bylo třeba řešit servisní diagnostikou.
Michal Štěpánek (24. 11. 2020 18:29)
Martin (25. 11. 2020 10:29)
Dobrý den, problém bude zřejmě s modulem bočního kartáčku a nebo může být závada i na záladové desce. Doporučuji Vám dát robota na servis a provedení diagnostiky.
Andrea Radvák Bartoníčková (05. 11. 2020 18:58)
Lukáš (06. 11. 2020 08:33)
Dobrý den, je třeba vysavač spouštět z dobíjecí stanice, tak aby ji po dokončení úklidu vyhledával jinak nebude vědět kde stanice je a nebude na ní brát zřetel. Dále doporučím na vysavači a dobíjecí stanici očistit dobíjecí kontakty, tak aby byly naprosto lesklé bez černých teček. Pokud toto nepomůže, tak provést reset robota a jestliže i takto má s vyhledáním stanice problémy, tak bude třeba zaslání robota k reklamaci.
Tomas (27. 09. 2020 14:28)
Martina (29. 09. 2020 10:05)
Dobrý den, tento model nepodporuje ovládání pomocí mobilní aplikace.
Gabriela (25. 09. 2020 10:34)
Lukáš (25. 09. 2020 10:43)
Dobrý den, chyba může být v pohonu kola, nárazníku nebo může být i poškozena základová deska. Pro určení přesné příčiny bude třeba zaslání robota k servisní diagnostice.
Antonio (11. 02. 2020 12:56)
Lukáš (11. 02. 2020 13:11)
Dobrý den, pokud je robot spuštěn z dobíjecí stanice, tak se po skončení vysávání vrátí zpět. V případě, že je spuštěn bez dobíjecí stanice, tak po ukončení úklidu vydá zvukové znamení a vypne se. Nastavit délku úklidu není možné, robot si toto vyhodnocuje sám.
Veronika Košikova (26. 12. 2019 14:33)
Martina (21. 12. 2019 18:23)
Veronika (22. 12. 2019 10:04)
Dobrý den,
není-li dobíjecí stanice v prostoru, robot vždy hledá stanici než se zcela vypne, záleží na velikosti místnosti. Doporučujeme nechat robota zcela nabít, vyresetovat a po té sledovat chování v menším prostoru. Pokud by se Vám cokoliv nezdálo, je možné nehat robota prohlédnout na servisu technikem. Krásný den
Darja Cenkerová (14. 09. 2019 11:05)
vysavač mi hlásí chybu vyčištění, vše jsem vyčistila, pak vždy začne cca 3minuty vysávat a hlásí stejnou chybu. Děkuji za radu.
Katrin (14. 09. 2019 16:01)
Dobrý den, mrzí nás, že máte s robotem potíže. Doporučujeme kontaktovat náš zákaznický servis. Krásný den
Romča (31. 08. 2019 20:30)
Lukáš (02. 09. 2019 09:16)
Dobrý den, jedná se o kontrolku signalizující problém.
rudolf (26. 08. 2019 14:13)
rád bych věděl co mám dělat, když nemůžu nabít robot, stále bliká oranžová a problikává výstražní trojúhelník, (může být špatná baterie)
děkuji
Radek (26. 08. 2019 14:19)
Dobrý den,
ano, příčinou může nbýt vadna baterie. Doporučím zakoupit novou baterii. To by mělo ppotíže vyřešit.
Přejeme krásný den.
Lenka Svačinová (16. 07. 2019 17:11)
Jan (16. 07. 2019 17:19)
Dobrý den, vyzkoušejte boční kartáček odmontovat, většinou se zde zachytává poměřeně velké množství nečistot. Jestliže je prostor pod kartáčkem čistý, může mít samotný modul výrobní vadu a autorizovaný servis Vám závadu odstraní, veškeré potřebné informace naleznete zde
Michal (10. 07. 2019 07:50)
vysavač nezajíždí do Docku na nabíjení. Pokud ho dám do Docku ručně, dlouho trvá, než se podaří najít pozici kdy začne nabíjet. Co s tím prosím? Děkuji
Lukáš (10. 07. 2019 10:12)
Dobrý den, zkuste zkotrolovat kontakty na dobíjecí stanici a na robotovi zda zde nejsou nějaké nečistoty případně je očistěte. Dále zkontrolujte zda kontakty robota nejsou zataveny do těla robota v tom případě by byla nutná oprava v servisním s tředisku.
Markéta (30. 06. 2019 13:15)
Chtěla bych se zeptat,jestli jde nějak vypnout senzor proti pádu ze schodů,koupila jsem koberec kde jsou černé kousky a těm se vyhýbá,jinak šlape už 3 roky bez problémů. Děkuji
Lukáš (01. 07. 2019 10:05)
Dobrý den, ano vypnutí těchto senzorů je možné. Pro více informací prosím kontaktujte náš servis.
Ježková Simona (22. 06. 2019 12:36)
Veronika (22. 06. 2019 12:50)
Dobrý den,
mrzí nás, že máte potíže s robote. Doporučujeme vyčistit obě hnaná kola a i přední kolečko dle návodu. Dále proveďte reste robota a očistěte nárazník. Pokud se stav nezmění, bude muset robot do servisního střediska na reklamaci. Postup naleznete na našich stránkách. Krásný den
linda (20. 05. 2019 11:26)
Martina (20. 05. 2019 13:43)
Dobrý den, model iRobot Roomba 620 je pouze robotický vysavač, nikoli s možností mopování. Použitím vody by mohlo dojít k poškození robota a zasažení řídící desky tekutinou.
Kristýna (23. 04. 2019 16:05)
když pustím vysavač, tak mi ten zvuk připomíná zahradní sekačku. Je asi 3 týdny starý a nikdy takhle nezněl. Po vysávání ho vždy vyčistím. Nevíte kde může být porucha? Děkuji
Martina (23. 04. 2019 16:09)
Dobrý den, mrzí nás potíže s robotem. V tomto případě bychom doporučili co nejdříve kontaktovat náš zákaznický servis
Karel (03. 03. 2019 17:18)
Děkuji KM
Zdeněk (04. 03. 2019 09:21)
Dobrý den,
těžko takto odhadnout, určitě doporučím kompletně robota vyčistit i s dobíjecími kontakty jak na robotovi, tak i na dokovací stanici. Pokud by i tak potíže přetrvávali, doporučím dát robota na servis.
Přejeme hezký den
Karla Kylianova (01. 03. 2019 06:40)
Lukáš (01. 03. 2019 08:49)
Dobrý den, takto dle popisu je těžké určit přesnou příčinu a doporučíme kontaktovat náš servis kde se domluvíte na dalším postupu.
Lenka (22. 01. 2019 19:39)
Zdeněk (23. 01. 2019 09:05)
Dobrý den,
ano toto je v pořádku. Při prvním nabití je dobré nechat robota nabíjet 6-8 hodin, i když je robot po 2 hodinách zcela nabit.
Přejeme hezký den
Iveta (19. 01. 2019 09:28)
Veronika (19. 01. 2019 13:13)
Dobrý den,
doporučujeme nejprve zkontrolovat obě pojezdová kola, tak přední kolečko zda je čisté a točí se zlehka. Dále zkontrolujte, zda není něco uvízlého v nárazníku. Pokud nic se na pohybu robota nezmění, doporučujeme servisní prohlídku. Stačí robota dovést osobně na jednu z našich poboček a nebo zaslat, rádi Vám s opravou pomůžeme. Krásný den
Milan Perner (06. 01. 2019 12:32)
Lukáš (07. 01. 2019 09:56)
Dobrý den, chybu 6 hlásí robot na černých površích nebo při zanesených protipádových senzorech. Jedná se o 4 senzory, které jsou označeny v návodu na straně 18. Tyto senzory prosím očistěte, ale někdy se stane, že jsou zaneseny zevnitř a v tom případě je nutné čištění v servisním středisku. Pokyny pro zajištění servisní opravy naleznete zde.
Kristýna Pelikánová (13. 07. 2018 09:16)
Lukáš (13. 07. 2018 09:58)
Dobrý den, dle popisu chování robota to opět vypadá na závadu v elektronice a doporučím jej opět reklamovat.
Jiří Lipár (27. 01. 2018 10:12)
Děkuji Lipár
Petra (27. 01. 2018 13:34)
Dobrý den, podle Vašeho popisu se jedná o ukončení životnosti baterie. Baterie má životnost cca 1,5 - 2 roky. Pokud nebyla baterie měněna, doporučuji zakoupit baterii novou. Máte dvě možnosti, baterie originální za cenu 2.099,-Kč nebo neoriginál za 990,-Kč. Hezký den
lenka (26. 11. 2017 09:23)
Veronika - Robotický vysavač (26. 11. 2017 10:09)
Dobrý den,
model Roomba 620 nemá možnost nastavení času, takže nelze ani resetem smazat. Pokud máte vyšší řadu 700 a výše, časová programace se resetem nesmaže. Co popisujete může být problém v IR senzoru, zde bychom doporučili robota dát na servisní prohlídku. Pro bliží informace nás kontaktujte. Krásný den
Martina Malá (14. 05. 2017 17:06)
Děkuji, MM
Petra - Robotický vysavač (15. 05. 2017 11:53)
Dobrý den,v případě, že se Vám netočí kartáče, doporučujeme zaslat robota na servisní prohlídku. Rádi Vám s opravou pomůžeme. Kontaktujte nás na infolince nebo e-mailem. Hezký den
Zdeněk (15. 05. 2017 11:31)
Dobrý den,
pokud se robotovi netočí hlavní kartáče, bude potřeba jej dát do servisu. Robota nám můžete donést na kteroukoliv z našich prodejen nebo zaslat na adresu: Robotworld s.r.o., Poděbradská 261/61, Praha 9 19800. V případě zasílání doporučujeme robota vyčistit, řádně zabalit a přibalit průvodní dopis s popisem závady a telefonickým kontaktem na Vás. Jakmile budeme znát cenu opravu, budeme Vás kontaktovat pro její schválení. Pokud by jste robota nechtěla opravovat hradí se pouze diagnostika 550,- Kč.
Přeji pěkný den
Skopek (03. 10. 2016 19:53)
Nas robot po pripojeni do dokovaci stanice hlasi cervenym blikanim CLEAR i kdyz je peclive vycisten.
tým Robotický vysavač (04. 10. 2016 09:55)
Dobrý den, pokud robot v nabíječce stále bliká červeně je nejspíše vadná baterie. Doporučujeme ji vyměnit a mělo by to být v pořádku. Výměna baterie je snadná. Nabízíme originální baterii nebo neoriginální baterii. Neoriginální má kratší životnost cca o 1/2 - 1/3 než originál. Originální baterie za 2099,- https://www.roboticky-vysavac.cz/baterie-irobot-roomba-xlife nebo neoriginální baterie za 990,- https://www.roboticky-vysavac.cz/baterie-irobot-roomba-6xx nebo můžete řešit osobně na prodejně https://www.roboticky-vysavac.cz/prodejny .
Pavel (05. 08. 2016 09:34)
Zdeněk (05. 08. 2016 17:41)
doporučíme Vám reset robota stiskněte současně tlačítko SPOT a DOCK na dobu 15 vteřin. Tímto se robot resetuje do výchozího nastavení. Pokud toto nepomůže, opakovaně napojit robota na přímý vstup cca 20x - zkusit také kontakty na stanici jemně stlačit. V případě, že by ani toto nepomohlo nejspíše budou vadné kontakty na stanici. Zde bude nutné nejspíše zakoupit novou dobíjecí základnu. Nebo nás kontaktujte.
Milos (24. 10. 2018 22:09)
Petra (30. 01. 2016 12:59)
náš byt má rozlohu 70 m2, stále se nemohu rozhodnout, který vysavač by ho zvládnul. Ostatní místnosti mě netrápí, ale starost mám o naši obýváko-kuchyň. Je do tvaru U, kromě klasického nábytku a gauče je tam houpací křeslo, konferenční stolek, pracovní stůl se židlí (dohromady 8 nožiček), jídelní stůl se třemi židlemi. Sem tam nějaká hračka. Jak si dokáže Roomba poradit se všemi těmi nožičkami? Je nutné před vysáváním všechny ty židle zvedat? To bych totiž vážně nechtěla. Díky za odpověď.
Petra (30. 01. 2016 12:38)
náš byt má rozlohu 70 m2, stále se nemohu rozhodnout, který vysavač by ho zvládnul. Ostatní místnosti mě netrápí, ale starost mám o naši obýváko-kuchyň. Je do tvaru U, kromě klasického nábytku a gauče je tam houpací křeslo, konferenční stolek, pracovní stůl se židlí (dohromady 8 nožiček), jídelní stůl se třemi židlemi. Sem tam nějaká hračka. Jak si dokáže Roomba poradit se všemi těmi nožičkami? Je nutné před vysáváním všechny ty židle zvedat? To bych totiž vážně nechtěla. Díky za odpověď.
Jirka (30. 01. 2016 12:57)
vždy je lepší pro robota co nejméně věcí na zemi. Pokud zde bude hodně překážek, robot bude pracovat déle, nežli kdyby tam překážky nebyli. Pokud se mezi nohy židlí vejde, neviděl bych v tomto problém. Houpací křeslo by mohl být problém a robot by se zde mohl zasekávat. Je možné před koupí robota vyzkoušet a více info se dozvíte zde.
Anicka (03. 01. 2016 13:27)
Jirka (04. 01. 2016 13:40)
můžete dobíjet klasicky ze základny.
Jirka (04. 01. 2016 10:15)
ano, robot by měl být neustále v dobíjecí stanici, pokud neuklízí. Když pojedete na delší dobu pryč, můžete robota nechat zcela nabít a vyndat z něho baterii.
Anička (04. 01. 2016 13:03)
Přeji krásný den
Martin (26. 11. 2015 19:38)
chtěl bych se zeptat,jak velkou překážku je robot schopný přejet. Mám přednostové lišty mezi místnostmi. Děkuji za odpověď
Jirka (27. 11. 2015 09:40)
robot přejede překážku až do výšky 1,5cm.
tupova (23. 03. 2015 19:42)
Jirka (24. 03. 2015 09:55)
ludmila (10. 03. 2015 09:32)
Jirka (10. 03. 2015 09:36)
model PET ma v balení navíc velkokapacitní zásobník .
Tento zásobník nemá filtr ani ventilátor, tudíž se na jedno sesbírání zde vejde více nečistot. Pro nejúčinější úklid je dobré poté robota pustit i s druhým zásobníkem s filtrem, který zachytí i jemné nečistoty.
Dáša (03. 01. 2015 18:04)
Jirka (05. 01. 2015 09:18)
zkuste postavit vysavač cca 1 metr před dokovací stanici a stisknout DOCK. Pokud si zajede je vše v pořádku a bude potřeba jen lépe umistit stanici, aby si ji robot po dokončení úklidu lépe našel. Pokud robot nezajede obraťte se na nás prosím zde.
ivana mužíková (31. 12. 2014 08:41)
Martina (31. 12. 2014 09:09)
robot by měl být stále pod proudem v dokovací stanici kvůli životnosti baterie. Pokud je robot v dokovací stanici a je nabitý je přepnutý ve stavu Stand by a stále svítí. Robot v dokovací stanici nejde úplně vypnout.
Bendlová (25. 11. 2014 10:05)
Jirka (25. 11. 2014 10:31)
robot si mapuje prostor pomocí inteligentního algoritmu iAdapt. Ve finále robot pokryje 98% uklízené plochy a každé místo přejede minimálně 3 krát.
vodnanka (16. 11. 2014 22:04)
Jirka (17. 11. 2014 16:09)
toto je bohužel problém robotických vysavačů. Černou barvu špatně detekují a nestihnou před překážkou přibrzdit. Lze částečně řešit tímto nárazníkem na tlumení nárazů.
vodnanka (17. 11. 2014 17:16)
Radek (05. 11. 2014 14:24)
pořídil jsem si od Vás vysavač Roomba 620 z 5 pokusů mi 4x uvívzne na schodech. Nevíte čím to může být je dva dny starý. Díky za odpověď
Jirka (05. 11. 2014 15:00)
robot má kalibrovaná čidla na výšku schodu 15cm. Pokud je schod nižší, senzory toto mohou déle zadetekovat a poté se stane, že robot uvázne. Lze vyřešit virtuální stěnou, kterou umístíte na inktiminované místo a robot na okraj schodu poté vůbec nevjede.
Marcela Chloubova (13. 07. 2014 16:43)
Veronika Robotický vysavač (14. 07. 2014 10:54)
Tomas (05. 02. 2014 21:07)
Martina (06. 02. 2014 10:10)
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.