SIDE-velikonoce
SIDE-velikonoce

Robotický vysavač
iRobot Roomba 620

Kód: 100111

iRobot Roomba 620

Představte si Roombu 620 jako vstupní bránu do světa nejchytřejších robotických vysavačů iRobot a nebojte se tuto bránu otevřít. Čeká vás svět, kde za vás vysává robot a dělá to velmi efektivně. Za doporučenou cenu získáte špičkového robota s pokročilou technologií čistící hlavy, systémem úklidu iAdapt, modernizovaným sběrným košem AeroVac, systémy Dirt Detect a ANTITANGLE, program SPOT a další. Nekupujte hloupé kopie, když můžete mít originál.

Hlavní přednosti Roomby

  • Úklid všech typů tvrdých podlah i koberců
  • Nejchytřejší systém úklidu a navigace iAdapt
  • Třístupňový čistící systém
  • Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow
  • Adaptivní čistící hlava 2. generace
  • Velkokapacitní sběrný koš AeroVac
  • Filtrační systém z mikrovláken
  • Systém ANTITANGLE proti zamotání do kabelů a třásní od koberce
  • Akustická detekce nečistot
  • Nárazník se zpomaleným dotykem
  • Senzory proti pádu ze schodů

Klíčové funkce iRobot Roomba 620

Nejchytřejší systém úklidu a navigace iAdapt
iRobot Roomba přichází na trh s osvědčenými systémy, které dělají iRobot iRobotem. Výčet začíná tím absolutně nejdůležitějším - systémem iAdapt. Tento nejchytřejší systém úklidu a navigace v místnosti od iRobotu za pomoci desítek senzorů monitoruje prostor v místnosti 67x za sekundu a ve spojení s 40 předdefinovanými pohyby umožňuje Roombě inteligentně reagovat na aktuální podmínky v místnosti. (Video zde)

Třístupňový čistící systém
Nepřekonatelnou kvalitu úklidu robotických vysavačů Roomba má na svědomí vysoce funkční třístupňový systém úklidu. (Video zde)

V rámci tohoto systému Roomba doslova vyžene nečistoty z každého zákoutí místnosti a nasaje je do sběrného koše. Nejjemnější prachové částice zachytí účinný filtr z mikrovláken.

1. Rotující boční kartáček
Díky přítomnosti bočního kartáčku dokáže Roomba efektivně čistit i místa okolo nábytku, podél stěn, rohy místností a jiná těžko dostupná místa, což je doménou systému Wall Follow.

2. Dva proti sobě rotující kartáče
Robot využívá princip dvou proti sobě rotujících kartáčů, které jsou umístěny v čistící hlavě robota. Díky tomuto systému Roomba velmi efektivně sbírá prach i velké nečistoty z podlahy.

3. Optimální sací výkon
Ve sběrném koši se nachází účinný sací motor, který vysává jemný prach a drobné nečistoty zachycené na kartáčích.

Adaptivní čistící hlava 2. generace
Model robotického vysavače Roomba 620 je vybaven adaptivní čistící hlavou 2. generace, která se dynamicky přizpůsobuje uklízenému povrchu, ať už jde o plovoucí podlahu, koberce, lino nebo dlažbu. (Video zde)

Velkokapacitní sběrný koš
Roomba disponuje rovněž velkokapacitním sběrným košem na nečistoty AeroVac, jenž pomocí filtru z mikrovláken zachytí nejjemnější prachové částice.

Akustická detekce nečistot
Systém Dirt Detect pomocí akustických senzorů detekuje nadměrně znečištěná místa, kterým se Roomba intenzivně věnuje. (Video zde)

Pro koho?

Robotický vysavač iRobot Roomba 620 se ideálně hodí do bytů a domů s podlahovou plochou do 90 m2. Absence funkce načasování úklidu vyžaduje manuální aktivaci robota pomocí tlačítka CLEAN, následný úklid však probíhá plně automaticky stejně jako v případě vyšších modelů série 600 a dokonce i 700. Virtuální zeď usnadňující organizaci úklidu lze dokoupit později.

Další důležité funkce

Program SPOT
Program SPOT slouží k lokálnímu úklidu. Po ruční aktivaci programu robot důkladně uklidí prostor o průměru 1 m². Poslouží vám jako „smetáček a lopatka“, když se vám v kuchyni vysype cukr nebo vám uklidí například rohož na boty.

Nárazník se zpomaleným dotykem
Nárazník se zpomaleným dotykem je šetrný k vašemu nábytku. Dokáže rozeznat zdánlivé překážky jako přehoz přes postel či závěsy a uklidit tak efektivně i pod postelí či právě kolem záclon a závěsů. (Video zde)

Ochrana před pádem ze schodů
Speciální senzory umístěné na spodní části robota dokáží bezpečně rozeznat volný prostor pod robotem, a tím zcela vyloučit možnost pádu ze schodů. Roomba se zastaví, hezky otočí a pokračuje dál v úklidu s pevnou půdou pod kolečky. (Video zde)

Nabíjecí stanice
Nabíjecí stanice slouží k dobíjení baterie. Z nabíjecí stanice robot vyráží do boje s nečistotami a prachem ve chvíli, kdy k tomu dáte pokyn pomocí tlačítka CLEAN nebo funkce načasování úklidu. Po skončení úklidu se Roomba do nabíjecí stanice automaticky vrátí a začne se dobíjet.

Systém ANTITANGLE
iRobot myslí na běžnou domácnost, a proto své robotické vysavače vybavil funkcí ANTITANGLE, která zabrání zamotání a zaseknutí se do kabelů či třásní od koberce. Když kartáče ucítí odpor, otočí rotaci. Tímto způsobem se robot z kabelů uvolní a může pokračovat v úklidu. (Video zde)

Technická specifikace:

  • Úklid parket, lina, koberců a tvrdých ploch
  • Vhodné do domácností se zvířaty
  • Nejchytřejší systém úklidu a navigace iAdapt
  • Procesor prestižní značky ARM
  • Adaptivní čistící hlava 2. generace
  • Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow
  • Systém ANTITANGLE
  • Akustická detekce nečistot
  • Automatické dobíjení v nabíjecí stanici
  • Filtrační systém – filtr z mikrovláken
  • Nárazník se zpomaleným dotykem
  • Velkokapacitní sběrný koš AeroVac
  • Výklopné madlo pro snadnou manipulaci
  • Doporučeno na 3 pokoje (až 90 m2)
  • Vysokokapacitní baterie Ni-MH s výdrží až 3 hodiny
  • Doba nabíjení: 3 hodiny
  • Spotřeba při nabíjení: max. 33 W
  • Spotřeba Stand-By: max. 2 W
  • Rozměry (mm): 330 x 92 (80 tělo robota)
  • Hmotnost 3,6 Kg
  • Hlučnost < 60 dB

Obsah balení:

  • 1 x iRobot Roomba 620 (součástí je i baterie)
  • 1 x Nabíjecí stanice
  • 1 x Napájecí zdroj
  • 1 x Čistící hřeben
  • 1 x Uživatelský CZ manuál

Fotogalerie iRobot Roomba 620

Videa iRobot Roomba 620

Příslušenství iRobot Roomba 620

Ke stažení iRobot Roomba 620

Momentálně není nic ke stažení.

Diskuze iRobot Roomba 620


Robotický vysavač iRobot Roomba i7+
Petr (08. 04. 2022 23:21)
Před pár dny se přestal točit kartáč a v aplikaci nelze načíst stav robota stále ukazuje zkuste pozdeji.Tak nevím životnost určitých součástí robota Stáří robota cca 6 měsíců
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7+
Lukáš (11. 04. 2022 08:30)

Dobrý den, v případě, že se netočí boční kartáček, doporučíme odstranit kartáček a vyčistit nečistoty pod ním. Jestliže ani toto nepomůže, tak bude třeba řešit reklamací robota. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Petra Holíková (08. 12. 2021 21:05)
Dobrý den, asi rok jsem Roombu 600 nepoužívala. Celou dobu byla v nabíjecí stanici. Nedávno jsem ho pustila, asi minutu fungoval a vysával asi tak dvě minuty, pak se rozsvítil červený vykřičník v červeném trojúhelníku. Zkusila jsem ho znovu zapnout a po chvíli se vše opakovalo. Koupila jsem tedy novou baterii, robota dobila, ale bohužel popisovaný problém přetrvává. Co s tím? Děkuji za radu.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Lukáš (09. 12. 2021 08:30)

Dobrý den, v takovém případě může být více příčin. Určitě doporučím pozáruční servis. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Štěpán (02. 12. 2021 20:16)
Dobrý den,
máme problém s modelem Robotický vysavač iRobot Roomba 620, vyjede ze stanice, zastaví se a začne blikat červeně,,clean,, při zpětném dání do stanice to dělá stále dokola. Vše je vyčištěno a dobře sesazeno.
Děkuji.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Martina (03. 12. 2021 08:29)

Dobrý den, může se jednat o pokles kapacity baterie. Poradili byhcom zkontrolovat dobíjecí kontakty na stnaici i na robotovi, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou. V případě, kontrolka CLEAN bude i nadále svítit červeně, je možnost zakoupení nové baterie. Pokud by nebyla závada v baterii, bylo by jedinou možností robota zaslat k servisní kontrole.

Robotický vysavač iRobot Roomba 630
Erik (16. 09. 2021 18:18)
Dobry den. Dnes som zistil hlasne praskanie v reproduktore - ako stare radio . Zvuky vysavaca su utlmene. Vysavac funguje normalne. Po vybrati a opatovnom zalozeni baterky sa praskanie opakuje. Nema do negativny vplyv na vysavac ? Dakujem
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 630
Martina (17. 09. 2021 09:24)

Dobrý den, pokud vysavač při vysávání vydává divné zvuky, poradili bychom zkontrolovat rotaci kartáčů. nejlépe tuto kontrolu provedete na nějakém proskleném povrchu. V případě, že se štětinový kartáč nebude točit, bude pravdepodobně problém se středovým modulem, kde by byla nutná výměna za nový. Dále zkontrolujte sběrný koš, zda není zanesený - mohlo by se jednat o opotřebování motoru sání, který může také vydávat tyto divné zvuky.

Robotický vysavač iRobot Roomba 630
Erik (18. 09. 2021 09:48)
Dobry den. Vysavac ( reproduktor ) vydava tieto zvuky pocas necinnosti robota . Stroj je pravidelne cisteny a udrziavany.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 630
Lukáš (18. 09. 2021 10:21)

Dobrý den, vypadá to, že bude poškozený reproduktor v robotovi. V tomto případě bude nutná reklamace nebo servis

Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Josef (07. 09. 2021 20:56)
Dobrý den.
Může mě někdo poradit co znamená Eror E5, co je to za poruchu? děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Lukáš (08. 09. 2021 08:26)

Dobrý den, v případě, že robot chybu zahlásí při dobíjení, tak bude broblém s baterií a bude třeba její výměna. V případě chyby při úklidu se bude jednat o zanesená kolečka a je třeba jejich vyčištění. Seznam chyb naleznete v návodu na straně 21.

Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Adéla Košková (20. 05. 2021 22:18)
Dobrý den, je možné vyčistit zasekle kolo doma svépomocí, nebo je nutné dát robota do servisního střediska?
Děkuji a hezký den.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Lukáš (21. 05. 2021 08:42)

Dobrý den, pokud je kolo zaseklé a nefunguje, tak bude třeba jeho výměna. Nové kolo můžete poptat v sekci servis

Robotický vysavač iRobot Roomba 700
Ales (11. 05. 2021 07:51)
i700 hlásí nové umístění restart , i po opětovném restartu nezačne luxovat dle casovace ?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 700
Martina (11. 05. 2021 12:29)

Dobrý den, pokud nepomohl restart robota, poradili byhcom ještě na několik minut vyjmout baterii. Poté se pokuste robotovi nastavit časování úklidu dle manuálu str.16-17. Kdyby Vaše problémy i nadále přetrvávaly, kontaktujte náš zákaznický servis.

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Jarmila (15. 04. 2021 20:07)
Dobrý den. Prosím o radu. Po 4 letech bezproblémového provozu se objevila nadledujici zavada: sebrane smeti se hromadi v prostoru valcu a nepropada do prostoru sberneho koše a uspává výstupní prostor mezi valci a košem. Charakter vysavani je beze změny. Zavada trvá i po provedene výměně akumulatoru /neoriginalni shodne napětí, kapacita/ , výměně obou valecku, kartáčku a filtrů. Prosím o radu co s tim. Děkuji jarmila
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Lukáš (16. 04. 2021 08:29)

Dobrý den, dle Vašeho popisu by se mohlo jednat o vadný středový vysávací modul. Nelze to však posoudit na 100 procent. V tomto případě tedy doporučím servis robota. 

Robotický vysavač iRobot Roomba Combo
František (01. 02. 2021 18:26)
Stále sa točí bočný kartáč. Aj keď vysavac nevysáva, alebo sa nabíja
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba Combo
Martina (02. 02. 2021 08:49)

Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. V tomto případě bychom doporučili zaslání robota k servisní prohlídce.

Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Kateřina Friedová (08. 01. 2021 14:56)
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat na závadu, nebo problém. Nikdy se to nestalo. Začala svítit modrá hvězdička a po pár minutách přestane úplně vysávat. Můžete mi prosím poradit? Kateřina
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Lukáš (08. 01. 2021 17:02)

Dobrý den, doporučím odmontovat boční kartáček a zkontrolovat nečistoty pod ním. Pokud by toto nepomohlo, tak by bylo třeba řešit servisní diagnostikou. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Michal Štěpánek (24. 11. 2020 18:29)
Dobrý den. Po výměně baterie se netočí postranní kartáček. Netočí se ani po resetu. V čem by mohla být chyba? Vše je vyčištěno a promazáno. Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Martin (25. 11. 2020 10:29)

Dobrý den, problém bude zřejmě s modulem bočního kartáčku a nebo může být závada i na záladové desce. Doporučuji Vám dát robota na servis a provedení diagnostiky.

Robotický vysavač iRobot Roomba i7
Andrea Radvák Bartoníčková (05. 11. 2020 18:58)
Dobrý den, mám vysavač Roomba i7. Po vysávání robot najíždí na dokovací stanici jako by to byl kus nábytku, občas když do ní najede, zpomalí tak z ní zase sjede a tak několikrát po sobě. Najíždí a sjíždí pryč. Pak zmateně po místnosti hledá dokovací stanici až se nakonec někde zastaví. Vzdálenosti při umístění stanice jsem dodržela. V čem může být problém?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7
Lukáš (06. 11. 2020 08:33)

Dobrý den, je třeba vysavač spouštět z dobíjecí stanice, tak aby ji po dokončení úklidu vyhledával jinak nebude vědět kde stanice je a nebude na ní brát zřetel. Dále doporučím na vysavači a dobíjecí stanici očistit dobíjecí kontakty, tak aby byly naprosto lesklé bez černých teček. Pokud toto nepomůže, tak provést reset robota a jestliže i takto má s vyhledáním stanice problémy, tak bude třeba zaslání robota k reklamaci. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Tomas (27. 09. 2020 14:28)
Dobry den, jak mužů nastavit kratší program na vysáváni. V aplikaci jsem chtěl vytvořit a píše mi to již brzy budete moct přidávat kratší programy. V čem je problém? Dekuji za odpověď
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Martina (29. 09. 2020 10:05)

Dobrý den, tento model nepodporuje ovládání pomocí mobilní aplikace.

Robotický vysavač iRobot Roomba 621
Gabriela (25. 09. 2020 10:34)
Dobrý den. Chci se zeptat... když zapnu vysavač, vysává na místě dokolečka. Nevíte, čím to může být? Děkuji za odpověď. Gabriela K.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 621
Lukáš (25. 09. 2020 10:43)

Dobrý den, chyba může být v pohonu kola, nárazníku nebo může být i poškozena základová deska. Pro určení přesné příčiny bude třeba zaslání robota k servisní diagnostice

Robotický vysavač iRobot Roomba 676
Antonio (11. 02. 2020 12:56)
při nastavení v telefonu nelze zadat dobu, po kterou bude robot vysávat a jak zajistím nájezd do dokovací stanice po skončení vysávání? vysavač už vše vyčistil a stále si jezdí hodinu po pokoji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 676
Lukáš (11. 02. 2020 13:11)

Dobrý den, pokud je robot spuštěn z dobíjecí stanice, tak se po skončení vysávání vrátí zpět. V případě, že je spuštěn bez dobíjecí stanice, tak po ukončení úklidu vydá zvukové znamení a vypne se. Nastavit délku úklidu není možné, robot si toto vyhodnocuje sám. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 606
Veronika Košikova (26. 12. 2019 14:33)
Dobrý den Moj robot je scela nabitý a vobec mi nechce vysavat ked ho spustím tam mi začne blikat červené baterka a vedla toho trojúhelník s vykřičníkem a hlásí mi nieco po anglicky. Možte mi poradit co to hlásí za chybu když mi tam bliká ten trojúhelník dekuji
Robotický vysavač iRobot Roomba e5
Martina (21. 12. 2019 18:23)
Dobrý den, mám cca měsíc starého robota. Pokud dám robota do patra nebo do jiné místnosti, kde nemá přístup k nabíjecí stanici, tak zpočátku po splnění úklidu ohlásil, že má hotovo a zastavil se na místě. Nyní když dovysaje, tak hned začne hledat nabíjecí stanici, a pokud si toho nevšimnu, tak jezdí dokud se nevybije. Kde může byt problém???
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5
Veronika (22. 12. 2019 10:04)

Dobrý den,
není-li dobíjecí stanice v prostoru, robot vždy hledá stanici než se zcela vypne, záleží na velikosti místnosti. Doporučujeme nechat robota zcela nabít, vyresetovat a po té sledovat chování v menším prostoru. Pokud by se Vám cokoliv nezdálo, je možné nehat robota prohlédnout na servisu technikem. Krásný den 

Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Darja Cenkerová (14. 09. 2019 11:05)
Dobrý den,
vysavač mi hlásí chybu vyčištění, vše jsem vyčistila, pak vždy začne cca 3minuty vysávat a hlásí stejnou chybu. Děkuji za radu.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Katrin (14. 09. 2019 16:01)

Dobrý den, mrzí nás, že máte s robotem potíže. Doporučujeme kontaktovat náš zákaznický servis. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 606
Romča (31. 08. 2019 20:30)
Co prosim znamena když na něm začne blikat červený trojúhelník z vykřičníkem?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 606
Lukáš (02. 09. 2019 09:16)

Dobrý den, jedná se o kontrolku signalizující problém. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 620
rudolf (26. 08. 2019 14:13)
Příjemný den
rád bych věděl co mám dělat, když nemůžu nabít robot, stále bliká oranžová a problikává výstražní trojúhelník, (může být špatná baterie)
děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Radek (26. 08. 2019 14:19)

Dobrý den,

ano, příčinou může nbýt vadna baterie. Doporučím zakoupit novou baterii. To by mělo ppotíže vyřešit.

Přejeme krásný den. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 980
Lenka Svačinová (16. 07. 2019 17:11)
Dobrý den, měsíc starý vysavač a netočí se boční kartáček. Co s tím, prosím? Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 980
Jan (16. 07. 2019 17:19)

Dobrý den, vyzkoušejte boční kartáček odmontovat, většinou se zde zachytává poměřeně velké množství nečistot. Jestliže je prostor pod kartáčkem čistý, může mít samotný modul výrobní vadu a autorizovaný servis Vám závadu odstraní, veškeré potřebné informace naleznete  zde 

Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Michal (10. 07. 2019 07:50)
Dobrý den
vysavač nezajíždí do Docku na nabíjení. Pokud ho dám do Docku ručně, dlouho trvá, než se podaří najít pozici kdy začne nabíjet. Co s tím prosím? Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Lukáš (10. 07. 2019 10:12)

Dobrý den, zkuste zkotrolovat kontakty na dobíjecí stanici a na robotovi zda zde nejsou nějaké nečistoty případně je očistěte. Dále zkontrolujte zda kontakty robota nejsou zataveny do těla robota v tom případě by byla nutná oprava v servisním s tředisku. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 616
Markéta (30. 06. 2019 13:15)
Dobrý den
Chtěla bych se zeptat,jestli jde nějak vypnout senzor proti pádu ze schodů,koupila jsem koberec kde jsou černé kousky a těm se vyhýbá,jinak šlape už 3 roky bez problémů. Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 616
Lukáš (01. 07. 2019 10:05)

Dobrý den, ano vypnutí těchto senzorů je možné. Pro více informací prosím kontaktujte náš servis

Robotický vysavač iRobot Roomba 896
Ježková Simona (22. 06. 2019 12:36)
Dobrý den, dnes při úklidu nahlásil vysavač problém s pravým kolečkem a zastavil se. Po překontrolovat a prozkouseni jestli se obě kolečka točí a pruzi jsem se ho pokusila opět spustit a on jezdí jenom do kola. Pravé kolečko proste netáhne . Vysavač je mesic starý . R
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 896
Veronika (22. 06. 2019 12:50)

Dobrý den,
mrzí nás, že máte potíže s robote. Doporučujeme vyčistit obě hnaná kola a i přední kolečko dle návodu. Dále proveďte reste robota a očistěte nárazník. Pokud se stav nezmění, bude muset robot do servisního střediska na reklamaci. Postup naleznete na našich stránkách. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 620
linda (20. 05. 2019 11:26)
Dobrý den, Po mytí je vždy podlaha mokrá,ale žádná špinavá voda z robotu neteče. Dříve jsme ji vždy vylévali. Robota jsme vždy vyčistili i uvnitř. Nevím, jestli jsme něco neopomenuli. Děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Martina (20. 05. 2019 13:43)

Dobrý den, model iRobot Roomba 620 je pouze robotický vysavač, nikoli s možností mopování. Použitím vody by mohlo dojít k poškození robota a zasažení řídící desky tekutinou.

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Kristýna (23. 04. 2019 16:05)
Dobrý den,
když pustím vysavač, tak mi ten zvuk připomíná zahradní sekačku. Je asi 3 týdny starý a nikdy takhle nezněl. Po vysávání ho vždy vyčistím. Nevíte kde může být porucha? Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Martina (23. 04. 2019 16:09)

Dobrý den, mrzí nás potíže s robotem. V tomto případě bychom doporučili co nejdříve kontaktovat náš zákaznický servis

Robotický vysavač iRobot Roomba 534
Karel (03. 03. 2019 17:18)
Dobrý den, při posledním vysávání mi Roomba po návratu domů vysela na překážce se zhaslými všemi kontrolkami. Myslel jsem, že se vybila, tak jsem ji dal na nabíječku, která normálně žlutě svítí, jakože nabíjí, avšak Roomba na to nic - nesvítí žádná kontrolka a nerozsvítí se ani popřidržení tlač. Clean (zapnutí) jako vždy před tím. Vyndal jsem baterii, která je v něm nově cca 1 a 1/2 roku, změřil proud i napětí a vše dobrý. Nicméně Roomba se tváří jako by "pošla". Nevíte, co zkusit ??
Děkuji KM
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 534
Zdeněk (04. 03. 2019 09:21)

Dobrý den,
těžko takto odhadnout, určitě doporučím kompletně robota vyčistit i s dobíjecími kontakty jak na robotovi, tak i na dokovací stanici. Pokud by i tak potíže přetrvávali, doporučím dát robota na servis.
Přejeme hezký den

Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Karla Kylianova (01. 03. 2019 06:40)
Dobry den, na vysavaci rady 700 stale sviti modry kulaty symbol kartace, hlaska vycistete kartace. Ale kartace jsou ciste, roto se vzdy rozjede a po chvili se zastavi a objevi se opet stejny symbol a hlaska. Je pry zrejem spatny motor. Kolik je asi cena opravy resp. Vymeny motoru, je toto rentabilni? K
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Lukáš (01. 03. 2019 08:49)

Dobrý den, takto dle popisu je těžké určit přesnou příčinu a doporučíme kontaktovat náš servis kde se domluvíte na dalším postupu. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Lenka (22. 01. 2019 19:39)
Dnes jsem vymnenila novou baterii v Romba 620 a baterie se nabíjela 2 hodiny. V návodu je napsáno že se na poprvé má nabíjet 6-8 hodin. Je to v pořádku?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Zdeněk (23. 01. 2019 09:05)

Dobrý den,
ano toto je v pořádku. Při prvním nabití je dobré nechat robota nabíjet 6-8 hodin, i když je robot po 2 hodinách zcela nabit.
Přejeme hezký den

Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Iveta (19. 01. 2019 09:28)
Dobrý den, máme model 621 a je cca 3 roky starý. Začal mi blbnout, že nejezdí rovně a točí se pořád dokola. Když mu vytvořím překážku couvne a zase má snahu jezdit pořád dokola......po nějaké době se vypne něco řekne ( nevím co - česky nemluví) a začne svítit červený trojúhelník. Zkoušela jsem ho resetovat a nepomohlo to. Co s tím? Do servisu přeprogramovat? Děkuji za Vaši odpověď. Zapletalová
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Veronika (19. 01. 2019 13:13)

Dobrý den,
doporučujeme nejprve zkontrolovat obě pojezdová kola, tak přední kolečko zda je čisté a točí se zlehka. Dále zkontrolujte, zda není něco uvízlého v nárazníku. Pokud nic se na pohybu robota nezmění, doporučujeme servisní prohlídku. Stačí robota dovést osobně na jednu z našich poboček a nebo zaslat, rádi Vám s opravou pomůžeme. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Milan Perner (06. 01. 2019 12:32)
Nový přístroj stále hlásí závadu 6 ať ho dám kamkoliv, vyjede z nabíječky pár cm a nahlásí závadu aze mám přemístit a restartovat, a nic..., dekuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Lukáš (07. 01. 2019 09:56)

Dobrý den, chybu 6 hlásí robot na černých površích nebo při zanesených protipádových senzorech. Jedná se o 4 senzory, které jsou označeny v návodu na straně 18. Tyto senzory prosím očistěte, ale někdy se stane, že jsou zaneseny zevnitř a v tom případě je nutné čištění v servisním středisku. Pokyny pro zajištění servisní opravy naleznete zde

Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Kristýna Pelikánová (13. 07. 2018 09:16)
Dobrý den, máme vysavač cca 3 měsíce a už jsme ho 2x reklamovali. Problém je v tom, že se během úklidu někde zastaví a vypne se, ačkoli by byly okolo nějaké překážky. Musíme ho tedy znovu zapnout, byt douklidi a zajede do základny. Poprvé nám byl ze servisu vrácen s tím, že měl vadné senzory. Vyzkoušeli jsme ho po opravě 5x a z toho se problém 4x opakoval. Nabitý je plně. Při tomto problému se vždy rozsvítil červený trojúhelník s vykřičníkem. Čím to může být? Děkuji za odpověď.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Lukáš (13. 07. 2018 09:58)

Dobrý den, dle popisu chování robota to opět vypadá na závadu v elektronice a doporučím jej opět reklamovat. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Jiří Lipár (27. 01. 2018 10:12)
Dobrý den, vysavač zapneme, chvilku pracuje a pak se vypne. Po znovu zapnutí se rozsvítí červené světlo a musí do nabíječky. Zřejmě špatná baterie ?
Děkuji Lipár
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Petra (27. 01. 2018 13:34)

Dobrý den, podle Vašeho popisu se jedná o ukončení životnosti baterie. Baterie má životnost cca 1,5 - 2 roky. Pokud nebyla baterie měněna, doporučuji zakoupit baterii novou. Máte dvě možnosti, baterie originální za cenu 2.099,-Kč nebo neoriginál za 990,-Kč. Hezký den

Robotický vysavač iRobot Roomba 620
lenka (26. 11. 2017 09:23)
Dobrý den mám stejný problém... Po 3 letech bezvadného fungování nemůže najít dock. Tváří se k němu, jako by to byl kus nábytku. Prostě na něj najíždí tychle, nezpomalí. Restart jsem zkusila. Po několika vteřinách se objevila jedna tří písmenná hláška, po dalších několika dalších vteřinách další, jiná. Ale myslím, že se neresetoval, protože mu zůstal nastavený čas. Proběhl reset, i když je stále nastaven čas? A co to znamená "opakovaně napojit rovbota na přímý vstup"? Díky
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Veronika - Robotický vysavač (26. 11. 2017 10:09)

Dobrý den,
model Roomba 620 nemá možnost nastavení času, takže nelze ani resetem smazat. Pokud máte vyšší řadu 700 a výše, časová programace se resetem nesmaže. Co popisujete může být problém v IR senzoru, zde bychom doporučili robota dát na servisní prohlídku. Pro bliží informace nás kontaktujte. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Martina Malá (14. 05. 2017 17:06)
Dobrý den, máme vysavač asi tři a půl roku a teď začal špatně vysávat. Vyčistila jsem ho, chvíli vysával správně a teď se problém vrátil. Myslím si, že se mu netočí kartáče. Je to už na servis nebo mohu ještě něco udělat doma, abych nemusela vysavač posílat pryč?
Děkuji, MM
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Petra - Robotický vysavač (15. 05. 2017 11:53)

Dobrý den,v případě, že se Vám netočí kartáče, doporučujeme zaslat robota na servisní prohlídku. Rádi Vám s opravou pomůžeme. Kontaktujte nás na infolince nebo e-mailem. Hezký den 

Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Zdeněk (15. 05. 2017 11:31)

Dobrý den,
pokud se robotovi netočí hlavní kartáče, bude potřeba jej dát do servisu. Robota nám můžete donést na kteroukoliv z našich prodejen nebo zaslat na adresu: Robotworld s.r.o., Poděbradská 261/61, Praha 9 19800. V případě zasílání doporučujeme robota vyčistit, řádně zabalit a přibalit průvodní dopis s popisem závady a telefonickým kontaktem na Vás. Jakmile budeme znát cenu opravu, budeme Vás kontaktovat pro její schválení. Pokud by jste robota nechtěla opravovat hradí se pouze diagnostika 550,- Kč.
Přeji pěkný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 581
Skopek (03. 10. 2016 19:53)
Dobry den,
Nas robot po pripojeni do dokovaci stanice hlasi cervenym blikanim CLEAR i kdyz je peclive vycisten.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 581
tým Robotický vysavač (04. 10. 2016 09:55)

Dobrý den, pokud robot v nabíječce stále bliká červeně je nejspíše vadná baterie. Doporučujeme ji vyměnit a mělo by to být v pořádku. Výměna baterie je snadná. Nabízíme originální baterii nebo neoriginální baterii. Neoriginální má kratší životnost cca o 1/2 - 1/3 než originál. Originální baterie za 2099,- https://www.roboticky-vysavac.cz/baterie-irobot-roomba-xlife nebo neoriginální baterie za 990,- https://www.roboticky-vysavac.cz/baterie-irobot-roomba-6xx nebo můžete řešit osobně na prodejně https://www.roboticky-vysavac.cz/prodejny .

Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Pavel (05. 08. 2016 09:34)
Dobrý den, Roomba se nemůže připojit na dobíjecí základnu. Několikrát na ni najede protočí se a odjede. Co s tím. Děkuji
Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Zdeněk (05. 08. 2016 17:41)
Dobrý den,
doporučíme Vám reset robota stiskněte současně tlačítko SPOT a DOCK na dobu 15 vteřin. Tímto se robot resetuje do výchozího nastavení. Pokud toto nepomůže, opakovaně napojit robota na přímý vstup cca 20x - zkusit také kontakty na stanici jemně stlačit. V případě, že by ani toto nepomohlo nejspíše budou vadné kontakty na stanici. Zde bude nutné nejspíše zakoupit novou dobíjecí základnu. Nebo nás kontaktujte.
Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Milos (24. 10. 2018 22:09)
Dakujem. Vasa rada mi pomohla.
Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Petra (30. 01. 2016 12:59)
Dobrý den,
náš byt má rozlohu 70 m2, stále se nemohu rozhodnout, který vysavač by ho zvládnul. Ostatní místnosti mě netrápí, ale starost mám o naši obýváko-kuchyň. Je do tvaru U, kromě klasického nábytku a gauče je tam houpací křeslo, konferenční stolek, pracovní stůl se židlí (dohromady 8 nožiček), jídelní stůl se třemi židlemi. Sem tam nějaká hračka. Jak si dokáže Roomba poradit se všemi těmi nožičkami? Je nutné před vysáváním všechny ty židle zvedat? To bych totiž vážně nechtěla. Díky za odpověď.
Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Petra (30. 01. 2016 12:38)
Dobrý den,
náš byt má rozlohu 70 m2, stále se nemohu rozhodnout, který vysavač by ho zvládnul. Ostatní místnosti mě netrápí, ale starost mám o naši obýváko-kuchyň. Je do tvaru U, kromě klasického nábytku a gauče je tam houpací křeslo, konferenční stolek, pracovní stůl se židlí (dohromady 8 nožiček), jídelní stůl se třemi židlemi. Sem tam nějaká hračka. Jak si dokáže Roomba poradit se všemi těmi nožičkami? Je nutné před vysáváním všechny ty židle zvedat? To bych totiž vážně nechtěla. Díky za odpověď.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Jirka (30. 01. 2016 12:57)
Dobrý den,
vždy je lepší pro robota co nejméně věcí na zemi. Pokud zde bude hodně překážek, robot bude pracovat déle, nežli kdyby tam překážky nebyli. Pokud se mezi nohy židlí vejde, neviděl bych v tomto problém. Houpací křeslo by mohl být problém a robot by se zde mohl zasekávat. Je možné před koupí robota vyzkoušet a více info se dozvíte zde.
Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Anicka (03. 01. 2016 13:27)
Dobrý den, v návodu se píše, že má být robot v zapnuté základně, když neuklízí. Když odjedeme třeba na 14 dní nebo déle na dovolenou, má být stále v zapnuté základně po celou dobu? Bojím se ho nechat tolik dní zapnutý. Je i nějaká šetrná možnost, aniž bych poškodila životnost baterie? Třeba vypnutí a vyndání baterie? Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Jirka (04. 01. 2016 13:40)
Dobrý den,
můžete dobíjet klasicky ze základny.
Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Anička (04. 01. 2016 14:12)
Děkuji :-)
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Jirka (04. 01. 2016 10:15)
Dobrý den,
ano, robot by měl být neustále v dobíjecí stanici, pokud neuklízí. Když pojedete na delší dobu pryč, můžete robota nechat zcela nabít a vyndat z něho baterii.
Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Anička (04. 01. 2016 13:03)
Dobrý den, děkuji Vám za informaci, mám pak dát robota nabíjet na 16 hodin nebo mohu klasicky do základny?
Přeji krásný den
Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Martin (26. 11. 2015 19:38)
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat,jak velkou překážku je robot schopný přejet. Mám přednostové lišty mezi místnostmi. Děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 620
Jirka (27. 11. 2015 09:40)
Dobrý den,
robot přejede překážku až do výšky 1,5cm.
iRobot Roomba 620
tupova (23. 03. 2015 19:42)
Dobrý den, u modelu 620 jsme zjistili, že se po úklidu v místnosti ve které není stanice nevypne a stále jezdí a po čase se rozsvítí kontrolka DOCK. Je možné nějak dosáhnout toho, aby se vysavač vypnul (jako jsme to viděli u zapůjčeného modelu 581)?Děkuji
Re: iRobot Roomba 620
Jirka (24. 03. 2015 09:55)
Ano, robot jezdí do té doby dokud nezadetekuje, že je uklizeno, poté nějakou dobu hledá dokovací stanici a poté by se měl vypnout. Uklid by neměl trvat déle nežli 60 minut, záleží na velikosti a členitosti místnosti.
iRobot Roomba 620
ludmila (10. 03. 2015 09:32)
Dobrý den,chtěla bych vědět, jaký je rozdíl v modelech Romba 620 a Romba 620 Pet,jestli pouze ve velikosti koše a tedy prosím o sdělení objemu u obou.DĚKUJI Machová
Re: iRobot Roomba 620
Jirka (10. 03. 2015 09:36)
Dobrý den,
model PET ma v balení navíc velkokapacitní zásobník .
Tento zásobník nemá filtr ani ventilátor, tudíž se na jedno sesbírání zde vejde více nečistot. Pro nejúčinější úklid je dobré poté robota pustit i s druhým zásobníkem s filtrem, který zachytí i jemné nečistoty.
iRobot Roomba 620
Dáša (03. 01. 2015 18:04)
Dobrý den, chci se zeptat, vysavač se mi sám nevrací do dokovací stanice, pouze bliká kontrolka DOCK. Je to vada?? Děkuji
Re: iRobot Roomba 620
Jirka (05. 01. 2015 09:18)
Dobrý den,
zkuste postavit vysavač cca 1 metr před dokovací stanici a stisknout DOCK. Pokud si zajede je vše v pořádku a bude potřeba jen lépe umistit stanici, aby si ji robot po dokončení úklidu lépe našel. Pokud robot nezajede obraťte se na nás prosím zde.
iRobot Roomba 620
ivana mužíková (31. 12. 2014 08:41)
Dobrý den! Chci se zeptat zda po dokončení nabíjení v dobíjecí stanici je nutné roombu vypnout nebo nechat v pohotovostním težimu, kdy svítí tlačítko clean - zeleně. děkuji
Re: iRobot Roomba 620
Martina (31. 12. 2014 09:09)
Dobrý den, 
robot by měl být stále pod proudem v dokovací stanici kvůli životnosti baterie. Pokud je robot v dokovací stanici a je nabitý je přepnutý ve stavu Stand by a stále svítí. Robot v dokovací stanici nejde úplně vypnout.
iRobot Roomba 620
Bendlová (25. 11. 2014 10:05)
Dobrý den. Chci se zeptat jakým způsobem vysává. Mám na mysli jestli vysává náhodnými směry nebo je řízen navigací. Děkuji
Re: iRobot Roomba 620
Jirka (25. 11. 2014 10:31)
Dobrý den,
robot si mapuje prostor pomocí inteligentního algoritmu iAdapt. Ve finále robot pokryje 98% uklízené plochy a každé místo přejede minimálně 3 krát.
iRobot Roomba 620
vodnanka (16. 11. 2014 22:04)
Dobrý den, prosím dokázal by mi někdo poradit? S vysavačem jsem spokojená, ale všimla jsem si po několika dnech, že jakmile je překážka černá, vysavač nepřibrzdí a narazí do ní v plné rychlosti. Jelikož máme převážně černý nábytek, je to docela problém. Vysavač už je docela obouchaný, má několik velkých rýh a samozřejmě trpí i nábytek . Děkuji za odpověď.
Re: iRobot Roomba 620
Jirka (17. 11. 2014 16:09)
Dobrý den,
toto je bohužel problém robotických vysavačů. Černou barvu špatně detekují a nestihnou před překážkou přibrzdit. Lze částečně řešit tímto nárazníkem na tlumení nárazů.
iRobot Roomba 620
vodnanka (17. 11. 2014 17:16)
Dobrý den, děkuji za odpověď. Bohužel ale považuji za nefér jednání tuto skutečnost neoznamovat v popisu výrobku. Kdybychom tuto informaci měli před zakoupením, s bytem plným černého nábytku bychom pravděpodobně peníze do robota neinvestovali.
iRobot Roomba 620
Radek (05. 11. 2014 14:24)
Dobrý den,
pořídil jsem si od Vás vysavač Roomba 620 z 5 pokusů mi 4x uvívzne na schodech. Nevíte čím to může být je dva dny starý. Díky za odpověď
Re: iRobot Roomba 620
Jirka (05. 11. 2014 15:00)
Dobrý den,
robot má kalibrovaná čidla na výšku schodu 15cm. Pokud je schod nižší, senzory toto mohou déle zadetekovat a poté se stane, že robot uvázne. Lze vyřešit virtuální stěnou, kterou umístíte na inktiminované místo a robot na okraj schodu poté vůbec nevjede.
iRobot Roomba 620
Marcela Chloubova (13. 07. 2014 16:43)
Dobrý den,chtěla bych se zeptat jak dlouho vydrží uklízet přibližně,než se vybije?A zda když se vybije a nestačí douklidit místo zda se po nabití zase sám rozjede a dovysaje to.Děkuji Marcela
Re: iRobot Roomba 620
Veronika Robotický vysavač (14. 07. 2014 10:54)
Dobrý den, iRobot Roomba 620 vydrží na jedno nabití vysávat cca 2 hodiny. Pokud je prostor větší než 80 m2 a robot kapacitně již nezvládne celý prostor vysát, automaticky se vrátí na nabíjecí základnu a nabije se. Bohužel po nabití již nevyjede zbylou část uklidit, to žádný model Roomby neumí. Zde bychom doporučili modely LG nebo iClebo a nebo Neato, tyto tři modely po vybítí se nabije a poté douklidí zbylou část prostoru. Krásný den
iRobot Roomba 620
Tomas (05. 02. 2014 21:07)
chci se zeptat dalk.ovladac se da dokoupit?kdyz vysavac pustim a odjedu pryc pouklizi a vrati se sam zpet do stanice? musi byt porad zapnuty na nabijeni nebo ve stanici?kolik je spotreba energie a kolik stoji fziltry pro tento model?dekuji
Odpověď na dotaz
Martina (06. 02. 2014 10:10)
Dobrý den, dálkové ovládání k modelu Roomba 620 je možné dokoupit. Robot po úklidu zajede sám do dokovací stanice, kde by měl zůstat do dalšího úklidu. Kvůli životnosti baterie se doporučuje robota nechávat stále v dokovací stanici. Spotřeba je cca 25Wt při nabíjení a v režimu stand by je odběr necelé 2Wt. Filtry stojí 3ks 379kč. Hezký den.

Vložit příspěvek - dotaz

Jméno:
E-mail:
Název příspěvku:
Dotaz k výrobku:
 
 

Recenze iRobot Roomba 620

U Elektry
523/1 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Hněvkovského
677/66A (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Běloveská
944 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba