Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba 676 WiFi
Diskuze Robotický vysavač iRobot Roomba 676 WiFi
zdeněk (21. 01. 2025 09:49)
Ivana (04. 03. 2024 10:04)
Veronika (05. 03. 2024 11:05)
Dobrý den,
jedná se o chybu kontaktu zásobníku. Doporučujeme vyčistit kontakty a vyresetovat robota. Mělo by se vše tímto odtsranit. Krásný den
pedro (24. 02. 2022 18:46)
Lukáš (25. 02. 2022 08:16)
Dobrý den, model 676 se bude chovat stejně jako Váš stávající robot. Po dokončení úklidu toto ohlásí a po chvíli nečinnosti se vypne.
Petr Pilař (12. 01. 2022 13:43)
Vyskytuje se problém s dokováním často, jak to řešit standardně ?
Lukáš (12. 01. 2022 13:53)
Dorbý den, s tímto problémem bohužel nemáme zkušenosti doporučil bych případně kontaktovat přímo iRobot: info@irobot.cz
Markéta (01. 01. 2022 20:10)
Lukáš (03. 01. 2022 10:45)
Dobrý den, ano tento model lze používat i bez mobilního telefonu. Spuštění je možné provést na těe robota. Přes telefon v podstatě provádíte jen nastavení odloženého startu. Jako alternativu mohu nabídnout model 606 který ani funkci wifi nemá.
David (19. 09. 2021 09:27)
Martina (20. 09. 2021 10:24)
Dobrý den, s propojením by neměl být problém. Mohlo se jednat o nějaký výpadek cloudu nebo slabší signál. vyzkoušejte tedy znovu. Pokud by Vaše problémy přetrvávaly, kontaktujte nás a řešili bychom dále.
Luboš (08. 03. 2021 13:53)
Martina (08. 03. 2021 14:28)
Dobrý den, u tohoto modelu se bohužel v aplikaci v historii nezobrazují mapy úklidu, pouze den a čas, kdy robot uklízel. pomocí aplikace můžete robotovi nastavit časování úklidu, odložený start, spuštění k úklidu.
Natalie (08. 02. 2021 00:13)
Martina (08. 02. 2021 14:42)
Dobrý den, poradili bychom provést reset robota, přidržením tlačítka CLEAN po dobu alespoň 3 vteřin, dokud neuslyšíte znělku. Aplikaci odinstalujte a nainstalujte znovu s nejnovější aktualizací. Poté zkuste robota spustit znovu.
Lucie J (17. 12. 2020 10:35)
Lukáš (17. 12. 2020 10:36)
Dorbý den, je nám líto, ale jiné vymezení než virtuální stěnu, tento model nemá. Na magnetickou pásku nebude reagovat.
Veronika Surovcová (14. 11. 2020 14:33)
Martina (16. 11. 2020 10:21)
Dobrý den, jedná se o čistící hřebínek, kterým se udržují a čistí hlavní kartáče (gumový, štětinový).
EH (17. 09. 2020 08:48)
1. vybrání místnosti pro úklid
2. zakázaná zóna pro úklid.
Děkuji za odpověď
Lukáš (17. 09. 2020 09:11)
Dobrý den, tento model popisované funkce nemá, nastavit plochu pro vysávání a virtuální stěny v aplikaci jsou až u modelu i7.
Milan Říha (01. 07. 2020 12:42)
Martina (01. 07. 2020 12:47)
Dobrý den, poradíme aplikaci odinstalovat a nainstalovat znovu. Proveďte i reset robota.
Milan Říha (02. 07. 2020 11:35)
Martina (02. 07. 2020 11:41)
Dobrý den, ověřte, zda nemáe při párování robota s Wi-Fi slabý signál, nebo zda jej něco neruší. V telefonu by měla být vypnutá data, zapnutá pouze Wi-Fi a GPS. Dále zkontrolujte v nastavení telefonu, zda nemáte zakázaný přenos pro některé aplikace.
Zdenka (20. 04. 2020 15:51)
jak vysoká je dokovací stanice? přesahuje výšku samotného robota? Ráda bych ji umístila pod pohovku.
Děkuji
Martin (20. 04. 2020 16:03)
Dobrý den, dokovací stanice je vysoká 10cm, robot je vysoký 9,2cm
Miloslava (24. 02. 2020 09:45)
Lukáš (24. 02. 2020 11:18)
Dobrý den, takto by se měl robot chovat. Učiní tak z důvodu úspory energie. Pokud je robot v dobíjecí stanici a nesvítí, tak postačí stisknout tlačítko Clean a opět se rozsvítí a můžete tak zkotrolovat jeho stav. V případě, že svítí zeleně, tak je plně nabit a připraven k použití.
Tomas Zechmeister (05. 01. 2020 12:42)
zajimalo by me, jak robot resi dobu uklidu. Jestli probiha nejaka adaptace po nekolika cyklech na velikost prostoru. Nekdy konci uklid jiz po 25 minutach a nekdy az po hodine. V navaznosti na to = lze doba uklidu nejak regulovat?
Lukáš (06. 01. 2020 11:46)
Dobrý den, tento model se pohybuje v prostoru nesystematicky, pouze díky výpočtům a různým algoritmům je zajištěno pokrytí dané plochy. Délka úklidu proto nemusí být vždy stejná a může být ovlivněna i množstvím nečistot které robot zaznamenává v průběhu úklidu. Na některém místě pak může strávit více času. Dobu úklidu nelze nijak regulovat robot si určuje konec úklidu sám když vyhodnotí, že je uklizeno.
Jana (05. 12. 2019 10:19)
Lukáš (05. 12. 2019 10:28)
Dobrý den, pokud robota umístíte před stanici a dáte příkaz dock, tak Vám dostanice zajede?
Barbora Fajtova (03. 01. 2019 03:55)
Lukáš (03. 01. 2019 08:45)
Dobrý den, mrzí nás, že máte s robotem potíže. Zřejmě bude nutné zaslání robota k záruční opravě, ale nejdříve ještě poprosíme o provedení resetu robota - postup naleznete v manuálu robota na straně 8.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.