Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba 696 WiFi
Diskuze iRobot Roomba 696 robotický vysavač
Jiří Kuciel (22. 11. 2020 08:56)
Děkuji
Lukáš (23. 11. 2020 09:58)
Dobrý den, pro tyto prostory je možné volit nižší modely 605 nebo 606. Případně tento model s tím, že jej nepřipojíte k wifi a budete spouštět ručně. Ničemu toto nevadí jen nevyužijete možnosti nastavení odložených startů a nebude možné jej ovládat na dálku.
Michal (30. 01. 2019 10:54)
V reklamě jsem viděl že robot pomoci aplikaci irobot home je schopny vytvořit virtuální mapu bytu a uživatel je schopny jej poslat do urcite místnosti, tuhle možnost jsem ale v aplikaci bohužel nenašel.
Zdeněk (30. 01. 2019 11:01)
Dobrý den,
záleží jaký je rozměr Vašeho bytu. Obecně modelový řada 6xx zvládne na jeden vysávací cyklus, který je hodinový, pokrýt plochu cca 60-65 m2. Vždy samozřejmě záleží na dané členitosti prostoru. Následně vysávání ukončuje a bere úklid jako kompletně hotový. Možnost v aplikaci volit, do které místnosti pojede robot jako první a další možnosti v návaznosti na mapu vykreslenou v aplikaci, budou až u nových modelů. Aktuálně mapu pokrytí mají pouze roboti s kamerovým systémem tedy řada 9xx. U ostatních modelů bez kamerového systému můžete v aplikaci nastavit kdy má robot sám vyjíždět, případně jej na dálku spustit nebo vypnout.
Přejeme hezký den
Jana (29. 01. 2019 18:41)
zvažujeme pořízení a zajímalo by nás, jak zvládá psí chlupy (krátké)
Předem děkuji za odpověď.
Zdeňka (30. 01. 2019 09:19)
Dobrý den, robot nebude mít problém ani s krátkými chlupy. Jelikož se gumové válce točí proti sobě vzniká při vysávání podtlak pro lepší sací schopnosti.
Jana (25. 01. 2019 21:41)
dnes jsem si zakoupila model 696.Dá se nastavit úklid na celý týden bez připojení na WIFI?
Na robotu mi nesvítí kontrolka WIFI a nelze se spojit co s tím?
Děkuji
Veronika (26. 01. 2019 12:57)
Dobrý den,
model Roomba 696 se ovládá pouze v aplikaci, programaci nelze jinak nastavit. Pokud Vám nesvítí kontrolka wifi, doporučujeme zkontrolovat Váš wifi router, zda má frekvenci 2,4 GHz, 5GHz frekvenci robot neumí podporovat. Dále doporučujeme vyresetovat robota a nainstalovat nově aplikaci do mobilního telefonu. Při párování je potřeba dodržet pokyny v aplikaci, pokud správně nestisknete současně tlačítka SPOT - přeškrtlé kolečko a HOME - domeček , po dobu 2 vteřin, nezobrazí se ikonka wifi. Při správném stisknutí se po 2 vteřinách ozve zvukový signál a ikonka se zobrazí. V příapdě, že ani takto se Vám nepodaří, doporučujeme se obrátit na servisní středisko k provedení kontroly robota. Přejeme krásný víkend
Jana Janíková (17. 01. 2019 14:48)
Zdeněk (17. 01. 2019 15:16)
Dobrý den,
jedná se o ukazatele opotřebovanosti daných částí robota. Ze zelené toto plynule přechází přes oranžovou až po červenou. Tento stav se dá kdykoliv také resetovat. Nicméně nelze toto brát jako ukazatel nutnosti výměny dané části robota. Po resetu se Vám ukazatel opotřebovanosti velmi razantně sníží. Maximálně toto může odpovídat opotřebovanosti kartáčů, nicméně jejich reálný stav, stejně i vidíte při samotném čištění robota. Jedná se tedy jen o ukazatel možného opotřebení.
Přejeme hezký den
Jana (09. 11. 2018 13:17)
rozhoduji se mezi tímto modelem a 782. Máme dvoupodlažní dům cca 80 m2 jedno podlaží. Který model byste mi spíše doporučili? Vysaje tento model těch cca 80 m2 na jedno nabití? Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Martina (12. 11. 2018 10:10)
Dobrý den, na celkovou plochu 80 m2 na jedno nabití doporučím model iRobot Roomba 782, který je doporučen na 3 a více pokojů.
Tomáš Rozsypálek (24. 10. 2018 20:48)
Zdeněk (25. 10. 2018 09:12)
Dobrý den,
ano toto tiché pravidelné cvakání je standardní chování. Toto je způsobeno intergrovaným přepínač z vysokého napětí v dokovací stanici. Záleží pak na samotném prostoru nakolik je toto tiché cvakání uživateli v tichu slyšet. Nejedná se o žádné hlasité nebo obtěžujicí cvakání.
Přeji pěkný den
Renata (10. 10. 2017 17:54)
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.