Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba 866
Diskuze iRobot Roomba 866
Lucie (27. 07. 2023 11:22)
Lukáš (27. 07. 2023 11:26)
Dobrý den, s tímto problémem bohužel nemáme zkušenosti. Dopručíme zkusit kontaktovat přímo podporu iRobot: [email protected]
Veronika (06. 06. 2023 22:04)
Lukáš (07. 06. 2023 08:23)
Dobrý den, těžko takto řísi, ale je možné, že není dobrý kontakt mezi dobíjecí stanicí a robotem. Doporučíme očistit kontakty jak stanice, tak i ze spodní strany robota. Pokud by nepomohlo, tak můžete ještě odzkoušet zakoupení nové stanice případně řešit servisní kontrolou.
Linda (19. 12. 2022 11:39)
Lukáš (19. 12. 2022 12:40)
Dobrý den, pokud si myslíte, že by hluk způsoboval boční kartáček, tak doporučíme spustit vysavač bez toho kartáčku. Je možné, že byl kartáček poškozen při přepravě nebo chybně vyroben a robot by byl následně hlučnější.
Jan Stejskal (06. 12. 2022 00:39)
Lukáš (06. 12. 2022 09:15)
Dobrý den, těžko říci co může toto způsobovat. Doporučil bych zakoupení nové baterie, protože to je nejčastější problém u starších robotů a pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit servisní diagnostikou.
Radek (27. 05. 2022 18:57)
Po několika letech bezproblémového provozu vysavač vysál navlhlou hmotu, poté byl komplet vyčištěn,
Od této kolize nelze vysavač zapnout tlačítkem clean, veškeré ostatní nastavení je funkční, spustí se pouze na časovač, nelze ovšem přes clean ani vypnout,
Lze na základě těchto info určit příčinu poruchy?
Děkuji
Zdeněk (16. 10. 2022 21:28)
Na druhé straně, usoudíte li, že to ztratilo praktickou použitelnost, není co ztratit a můžete si udělat reverzní engineering. Buď se zadaří, nebo ne a získáte alespoň zkušenost. Není to žádná operace mozku. Je tam spousta konektorů, avšak jsou nezaměnitelné, není možné to splést. Doporučuju najít si na you tubu videa. např. řetězec : "roomba 800 disassembling" by mohlo pomoci. Ve finále to můžete prodat po dílech, jsou li funkční.
Discaimer.
Úraz elektrickým proudem nehrozí. Napětí je bezpečné. Avšak nabitá baterie jistě dokáže při nevhodné nebo nešikovné manipulaci něco zapálit, takže ji z toho vyndejte jako první.
Popsaná závada je pravděpodobná, avšak ne jediná možná.
Lukáš (30. 05. 2022 09:21)
Dobrý den, při zasažení robota tekutinou dojde ve většině případů k poškození základové desky a servis toto řeší její výměnou. Cena výměny desky bohužel není rentabilní, vzhledem k cenám nových vysavačů.
Lenka (31. 10. 2021 19:53)
Lukáš (01. 11. 2021 08:37)
Dobrý den, s největší pravděpodobností se bude jednat o nějakou softwarovou chybu. Doporučím servis robota. Kompletní postup naleznete zde.
Jan Mašek (28. 10. 2021 09:53)
Lukáš (29. 10. 2021 07:40)
Dobrý den, s největší pravděpodovností se jedná o vadnou baterii. Doporučím zakoupení nové baterie a následnou výměnu.
Iva Sedlmajerová (01. 09. 2021 18:37)
Martina (02. 09. 2021 09:03)
Dobrý den, poradili bychom provést reset robota, popřípadě na pár minut vyjmout baterii. Tím se robot přepne do továrního nastavení.
Laďka (09. 06. 2021 10:13)
Lukáš (09. 06. 2021 10:20)
Dobrý den, popisovná závada bývá většinou způsobena nefunkčností středového modulu, ale pokud je vyměněn a funguje, tak by mohl být problém v zásobníku. Jeho funkčnost ověříte tak, že při vysávání přiložíte ruku k zadní části robota a pokud ucítíte vyfukovaný vzduch, tak je v pořádku. Případně by byl vysavač hodně hlučný.
Helena (25. 05. 2021 22:53)
Lukáš (26. 05. 2021 08:55)
Dobrý den, pokud je vlas hustý a stojatý, tak maximálně 15mm, v případě ležícího delšího chlupu se nesmí namotat na kartáče tedy zhruba max. 30-40mm.
Martina (01. 01. 2021 19:27)
v září 2020 jsme zakoupili vysavač iRobot typ i7. Překvapil mě jeho výkon, jsme se ním opravdu velmi spokojeni. Poslední dobou se stává, že vysavač po vysátí se sice bez problémů vrátí do nabíjecí stanice (máme menší byt, takže na jedno nabití stihne vysát celou plochu bez problémů), ale teď se několikrát opakovalo, že vysavač sice sám najede na nabíjecí stanici, ale po chvíli z ní sjede, opět najede a po chvíli zase sjede dolů. Několikrát jsem ho po návratu domů našla stát před stanicí. Nevím, jestli si špatně najíždí nebo jaký je problém, jelikož máme stanici na stejném místě od začátku, beze změny. Když zmáčknu tlačítko home, najede zpět, někdy zase sjede, někdy už zůstane a nabíjí se. Nevíte, co by mohlo být za problém? Je pravidelně čištěný včetně senzorů.
Děkuji za odpověď
Aleš (02. 01. 2021 10:17)
Dobrý den, mrzí nás potíže s robotem Zkuste vyčistiti nabíjecí kontakty na robotovi a základně. Mělo by to pomoci, v opečném případě je třeba dát robota na reklamaci - postup viz odkaz - https://www.roboticky-vysavac.cz/reklamace#irobot-svoz
Veronika (31. 12. 2020 00:04)
Katrin (31. 12. 2020 10:51)
Dobrý den, je to přesně jak píšete, černá barva způsobuje sepnutí pádových senzorů, proto se robot zastavuje.Deaktivace je možná pouze v servisním středisku, kde tyto senzory odborně odpojí, opětovné aktivování je možné pouze výměnou opět v servisu za nové. V případě, že máte poschodí či schody, nedoporučujeme tyto senzory odpojovat, jedná se o bezpečnostní prvek robota a hrozí pád. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na naši zákaznické lince ,rádi Vám pomůžeme. Krásný den
Fišerová (05. 10. 2020 10:05)
Veronika (05. 10. 2020 11:46)
Dobrý den,
ucpání může být způsobeno poškozením pohonu kartáčů- válců a nebo přisáváním. Bohužel bez servisní prohlídky problém nevyřešíte. Doporučujeme zaslat do servisu. Krásný den
Marie Janečková (11. 08. 2020 21:09)
Lukáš (12. 08. 2020 09:43)
Dobrý den, zřejmě bude problém pouze v baterii již byla baterie v robotu měněna?
Jana (10. 05. 2020 09:02)
Lukáš (11. 05. 2020 10:24)
Dobrý den, toto se může stávat při slabší kapacitě baterie, kdy již robot nedokáže na zůstatek energie kterou si ponechává vyhledat dobíjecí stanici. V případě, že robota spustíte v menším prostoru třeba v jedné místnosti, tak můžete otestovat jeho funkčnost návratu a jestliže s tím nebude takto problém, tak bude třeba řešit zakoupením nové baterie nebo jej teď spouštět v menších prostorech.
Andrea Konečná (30. 04. 2020 21:49)
Martina (01. 05. 2020 09:40)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. Pokud je stále v záruce, je možnost využít bezplatného svozu k vyřízení reklamace zde . Hezký den
Anna (14. 04. 2020 07:50)
Roomba včera nermálně fungovala, vyčistila jsem ji, dala do základny nabíd a když jsem ji dneska chtěla pustit hlásí jen po stisknutí tlačítka Clean: "Move roomba to new location then press clean to restart." Zkusila jsem vytáhnout akumulátor, abych ji restartovala, vyčistila ji, ale hlásí stále stejně a nerozjede se.
Poradíte mi, prosím, co s tím?
Děkuji
Anna
Martin (14. 04. 2020 09:31)
Dobrý den, zkuste ještě trošku jiný reset (10-15 vteřin držíte tlačítko CLEAN a tím robota resetujete). Pokud by ani toto nepomohlo doporučím Vám dát robota na servis/reklamaci.
Zdeňka15 (03. 01. 2020 10:15)
poraďte, jakou Roombu koupit: gumové kartáče, bez mobilní aplikace Byt 4+1 cca 95m2, každá místnost se dá zavřít dveřmi.
Děkuji.
Veronika (03. 01. 2020 10:23)
Dobrý den,
na tak velký členitý byt jsou vodné modely s kamerou, takže doporučujeme modely řady 900 nebo i7 popřípadě s9. Všechny jsou ovládané přes aplikace, bez aplikací s gumovými válci iRobot již nevyrábí. Krásný den
Jiří Knotek (15. 12. 2019 16:45)
Díky
Knotek
Lukáš (16. 12. 2019 08:41)
Dobrý den, žádná minimální výška lamel na kartáčích není. Výměnu doporučujeme v případě poškození kartáče, případně pokud by již povrch byl hladlký nebo nedocházelo k dostatečnému úklidu.
Martin Cap (26. 11. 2019 11:19)
Lukáš (26. 11. 2019 11:22)
Dobrý den, pokud je robot spuštěn bez dobíjecí stanice a úklid dokončí, tak zahlásí ukončení úklidu a vypne se. Problém nastane když jej spustíte bez dobíjecí stanice a robot se vybije, tak začne stanii vyhledávat a jezdí do plného vybití. Zřejmě již má Vaše baterie menší kapacitu a již nezvládne daný prostor uklidit na jedno nabití, tak jako dříve.
Hana Hrnčiarová (29. 10. 2019 07:43)
Veronika (29. 10. 2019 12:27)
Dobrý den,
je to přesně jak píšete, černá barva způsobuje sepnutí pádových senzorů, a proto robot zastavuje. Deaktivace je možná pouze v servisním středisku, kdy tyto senzory budou odborně odpojeny, opětovné aktivování je možné pouze výměnou opět v servisu za nové. V případě, že je ale zvýšená plocha, poschodí či schody, nedoporučujeme senzory odpojovat, jedná se o bezpečnostní prvek robota a hrozí pád. Robota můžete k nám zavést osobně a nebo poslat, rádi Vám s tím pomůžeme. Krásný den
Alena Korená (14. 07. 2019 13:25)
Tento vysávač už máme rok a pól.. Do teraz žiadne problémy, len veľká spokojnosť. Vždy sme ho len zapli a vysaval. Nakoľko pracuje každý člen domácnosti inak, žiadnom sme ho nenaprogramovali, vždy len stlacili clean.
Momentálne sme sa vrátili z dovolenky a vysávač nereaguje. Stále svieti iba zelená kontrolka plného nabitia. Čokoľvek stlačíme, nič nereaguje a vysávač samozrejme nevysava. Čo teraz? Ďakujem za radu.
Lukáš (15. 07. 2019 10:06)
Dobrý den, zkuste odzkoušet vyjmout baterii na cca 1 minut z robota. Tak lze provést jeho reset v případě, že nereaguje na stisk tlačítek. Pokud ani vyjmutí baterie nepomůže, tak bude nutná reklamace u svého prodejce.
Míša (28. 04. 2019 20:25)
Zdeněk (29. 04. 2019 09:54)
Dobrý den,
těší nás Váš zájem o naše produkty. Vámi uvedenou výměru bohužel tento robot nemá šanci zvládnout. Zde je potřeba mít robota s kamerovým systém. Zde doporučím model iRobot Roomba 965 https://www.roboticky-vysavac.cz/irobot-roomba-965 .
Přejeme hezký den
Marie (25. 04. 2019 00:23)
pořídili jsme si tento model nedavno a plánování úklidu funguje jen občas. Často jen v nastaveném čase zapípá ale zustane ve stanici. Prosím čím by to mohlo být? Je tam pak i jiný čas než jsme nastavovali. Musí se vše nastavovat ve stanici? Máme ho pod křeslem, tak ho vždy při nastavení vytáhneme ze stanice.
Zdeněk (25. 04. 2019 09:32)
Dobrý den,
čas jako takový není potřeba nastavovat, když je robot v dokovací stanici. Lze jej tedy nastavit i mimo dokovací stanici. Doporučím robota resetovat stiskem a podržením tlačítka CLEAN, dokud se na robotovi nerozsvítí všechny ukazatele. Pak nastavte čas znova. Pokud by i tak, měl robot s tímto potíže, doporučíme jej dát na reklamaci.
Přejeme hezký den
Tomáš (24. 04. 2019 14:21)
mám otázku na štětec vysavače. Vysavač mám cca 2 roky a poslední dobou musím cca každy týden (3x vysávání dvou místností) dotahovat štětec vysavače. Buď se štětec přestane točit a nebo ho rovnou ztratí. Už jsem několikrát štětec čistil a měnil za nový a snažil se ho lépe dotáhnout, ale kvůli prokluzu štětce (při kontaktu s překážkou) to moc dobře nelze. Je třeba nechat vyměnit celý úchyt štětce?
Děkuji
Martina (24. 04. 2019 14:24)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. V tomto případě se může jednat o problém s krytem kartáče nebo s celkovým středovým modulem. Nejlepším řešením pro Vás bude kontaktovat náš zákaznický servis
Rudolf Podešva (10. 04. 2019 19:22)
vysavač se nevrací na základnu, ani když je na ní spuštěn. Začne uklízet a po chvíli do ní začne narážet, vůbec ji "nevidí". Lze nějak jednoduše určit, zda je chyba v základně nebo ve vysavači? Případně je možné vyzkoušet základnu od vysavače 555?
Děkuji
Zdeněk (11. 04. 2019 09:03)
Dobrý den,
mrzí nás, že máte potíže s robotem. Určitě můžete vyzkoušet i dokvoací stanici od modelu Roomba 555. Pokud by potíže byly stejné, bude nejspíše nutné dát robota na servis, jelikož potíž bude asi v čidlech robota. Postup servisu naleznete zde: https://www.roboticky-vysavac.cz/servis .
Přejeme hezký den
Ivana H. (22. 03. 2019 17:14)
Martina (22. 03. 2019 17:25)
Dobrý den, mrzí nás Vaše potíže s robotem. Jedinou možností, jak zjistit, zda bude robot i nadále funkční, je zaslat ho opět do servisního střediska ke kontrole. Pro bližší informace kontaktujte náš zákaznický servis
Tereza Kratochvilova (04. 01. 2019 08:24)
Martina (04. 01. 2019 09:17)
Dobrý den, pokud je tento nábytek lesklý, může se stát že robot tuto překážku nezaznamená a narazí, ovšem náraz by měl být se zpomaleným dotykem.
Tereza Kratochvilova (04. 01. 2019 09:49)
Tereza Kratochvilova (04. 01. 2019 06:05)
1) Pokud je plny kos, rozsvitila se kontrolka. Myslela jsem, ze vyda alespon zvukovy signal nebo se zastavi.
2) dokoncil uklid a zajel do doku, baterka blikala oranzove. Je mozne ho jeste nekde pustit (v jine casti domu) nebo se musi zcela nabit? Rada bych ho pote prenesla treba do horni mistnosti aby pokracoval v uklidu nebo vyuzila funkci SPOT.
Zdeněk (04. 01. 2019 09:08)
Dobrý den,
signalizace plného koše, je pouze kontrolkou, pokud by byl třeba Hepa filtr silně zněčištěn, robot se vrátí do dokovací stanice předčasně. Doporučujeme prvních cca 14 dní čistit robota pravidelně každý den, zejména pak Hepa filtr, kdy nejvíce nečistot a prachu v nádobce. Následně již robot danou plochu udržuje. Ano jakmile se robot vrátí do dokovací stanice, můžete jej přenést do jiné místnosti. Nejpíše Vám již asi neudělá stejně velkou plochu, jako při plném nabití, ale určitě jej můžete znova spustit.
Přejeme hezký den
Lukáš (03. 01. 2019 21:47)
Děkuji
Lukáš (04. 01. 2019 09:00)
Dobrý den, pokud robot nečistí černé plochy je možné vypnutí protipádových senzorů (lze provést pouze pokud v prostorách kde robot uklízí nehrozí jeho pád) v rámci záruční opravy. Postup pro reklamaci - úpravu naleznete zde (týká se pouze robotů zakoupených v našem obchodě).
Michaela Sychrová (07. 12. 2018 09:49)
Zdeněk (07. 12. 2018 09:58)
Dobrý den,
těší nás Váš zájem o naše produkty. Ano model iRobot Roomba 866 je vhodný na Vámi popisované prostory. Určiě Vám tento model na Vaše prostory můžeme doporučit.
Přejeme hezký den
Michaela Sychrová (06. 12. 2018 20:30)
Lukáš (07. 12. 2018 08:30)
Dobrý den, tmavě šedá barva by neměla být problém a robot by Vám zde měl fungovat.
Roman (23. 10. 2018 03:19)
v poslední době nejde dokončit uklid, při spuštění svítí přerušovaně kontrolka bočního kartáčku a je slyšet pravidelné cvakání. Kartáček je vyčištěný a otáčí se volně i plynule.
Lukáš (23. 10. 2018 08:53)
Dobrý den, těžko takto určit příčinu cvakání když se boční kartáček točí a tak bych doporučil robota reklamovat pokud je ještě v záruce. Jestliže se již jedná o pozáruční opravu, tak se prosím obraťte na náš servis.
Karolina (12. 10. 2018 12:30)
Martina (12. 10. 2018 13:05)
Dobrý den, pokud je baterie zcela nabitá, svítí kontrolka zeleně. V případě průběžného vybití by měla kontrolka svítit oranžově a pokud je baterie zcela vybitá, svítí červeně. Pokud by zde byl nějaký problém s nabíjením a robot neuklízel celkovou dobu, což je přibližně 3 hod, neváhejte nás kontaktovat na naší zákaznické lince
JitkaV (09. 10. 2018 16:27)
prosím, je v pořádku, že při prvním nabíjení zhasnou po pár vteřinách všechny kontrolky na vysavači?
Děkuji, J.
Martina (09. 10. 2018 16:34)
Dobrý den, ano toto je normální chování robota. Jedná se o úsporný režim robota, kdy se po chvíli kontrolky zhasnou. Po stisknutí tlačítka CLEAN uvidíte průběh nabíjení baterie a rozsvítí se Vám všechny kontrolky.
S pozdravem tým RobotWorld.cz
www-roboticky-vysavac.cz
Karolina (09. 10. 2018 12:55)
Lukáš (09. 10. 2018 13:34)
Dobrý den, starou nabíjecí stanici můžete bezobav použít i u tohoto novějšího modelu.
Marcela (12. 07. 2018 10:58)
Lukáš (12. 07. 2018 11:03)
Dobrý den, doporučíme vysavač reklamovat u svého prodejce. V autorizovaném servisu provedou diagnostiku a případné závady odstraní.
Petra Ondrichova (21. 01. 2018 18:15)
Lukáš (22. 01. 2018 10:09)
Dobrý den, robot hledá nabíjecí stanici pouze v případě, že je z ní spuštěn. Jestliže je robot spuštěn mimo dobíjecí stanici, tak po vyhodnocení konce úklidu, ohlásí ukončení úklidu (zahraje melodii) a vypne se.
Radovan Fiala (07. 01. 2018 14:22)
Patrik (09. 01. 2018 08:31)
Dobrý den, záleží od kvality použitých baterií. Odzkoušené máme tyto baterie. Když by výměna baterií nepomohla, doporučuji stěny reklamovat.
Audy (31. 12. 2017 10:07)
Aleš (16. 01. 2018 14:24)
Dobrý den, cvakání je způsobeno trafem v nabíjecí základně, doporučujeme robota dát na reklamaci. V servise vše zkontolují, a vadný díl opravý, nebo vymění za nový.
Renata (13. 12. 2017 20:08)
Je to v pořádku nebo je to důvod k reklamaci? Dekuji
Patrik (14. 12. 2017 09:36)
Dobrý den, tohle je standardní chování robota a nabíjecí stanice. Je to z důvodu aby Vás v noci nerušil světlem.
Mirka goldmanova (05. 11. 2017 13:48)
Patrik (06. 11. 2017 10:19)
Dobrý den, bohužel tento vysavač nemá podporu češtiny.
Petra (21. 10. 2017 21:19)
Lukáš (23. 10. 2017 08:43)
Dobrý den, dle popisu bude závada, na kontaktních plochách robota nebo dobíjecí stanice. Určitě doporučíme obrátiti se na svého prodejce a řešit toto reklamací. V případě že byl robot zakupován u nás, tak poprosíme o zaslání čísla nákupního dokladu na náš email nebo telefonicky a my Vám zajistíme bezplatný svoz přímo do autorizovaného servisu.
Zdena Vašínová (01. 10. 2017 11:36)
Lukáš (02. 10. 2017 09:36)
Dobrý den, na toto nelze přesně odpovědět , protože se to může lišit na tvaru a barvě mřížky. V těchto případech doporučujeme našim zákazníkům zapůjčení robotického vysavače na odzkoušení přímo v prostorech, které bude robot uklízet. Pro možnost zapůjčení nás prosím kontaktujte zde.
Eva Olivová (11. 09. 2017 15:13)
Lukáš (11. 09. 2017 15:36)
Dobrý den,
přenášení robota není problém. Robot si po každím spuštění mapuje prostor. Tento model je určen pro úklid maximálně 3 místností. S více členitým prostorem by mohl mít problémy a doporučili bychom vyšší model 886 s možností využití funkce room to room nebo vyšší řadu 900 kde je již použito mapování za pomocí kamery.
Jiří Pech (21. 08. 2017 17:49)
Pech
Zdeněk (21. 08. 2017 17:54)
Dobrý den,
iRobot Roomba má jako jediný robotický vysavač funkci proti zamotávání, nicméně u koberců jaké uvádíte toto může nastat. V tomto případě doporučíme robota nejdříve zapůjčit viz možnost zapůjčení robotického vysavače - https://www.roboticky-vysavac.cz/zapujceni .
Přeji pěkný den
Veronika (27. 06. 2017 16:57)
Zdeňka (27. 06. 2017 17:24)
Dobrý den, model 866 nepodporuje příslušenství maják. Robot tedy zvládne vysát na naprogramování byt o velikosti 80 - 90m2 o členitosti 2-3 místnosti. Na celý byt 3+1 Vám doporučím model 886 plus. Nebo modely, které nepotřebují maják skrz navigaci kamerou model 960 a 980.
Zdena (22. 11. 2017 18:29)
Patrik (23. 11. 2017 10:49)
Dobrý den, tato informace o pokrytí je pořád pouze orientační. Vše záleží na celkové členitosti prostoru, takže je možné, že robot zvládne o něco méně nebo o něco víc. V případě, že by Vám nezvládl uklidit celý prostor, bude potřeba prostor rozdělit a do zbytku prostoru ho pak přenést. To zda s nabíjecí stanicí nebo bez, je u tohoto modelu jedno. Musíte si ale dát pozor aby robot po dokončení úklidu nezůstal vybitý příliš dlouho, vždy je proto lepší přenést i stanici.
Oldřich Macháček (23. 05. 2017 00:28)
Zdeňka (23. 05. 2017 10:17)
Dobrý den, pokud se jedná o ikonu lupy robot detekoval více nečistot a budete se tomuto místo více věnovat.
Bílková (05. 05. 2017 10:59)
mohu se zeptat...u žádného modelu jsem nenašla třídu HEPA filtru. Můžete mi tuto informaci poskytnout? Sháním pro alergika a bez třídy HEPA filtru je to jako kupovat zajíce v pytli.
Předem děkuji za informaci.
Patrik (05. 05. 2017 11:18)
Dobrý den, skoro všechny robotické vysavače které mají Hepa filtr, používají třídu 11.
pickovasona (08. 04. 2017 17:20)
Patrik (10. 04. 2017 09:06)
Dobrý den, kapacita baterie je u tohoto modelu cca 3 hodiny. Robot ale uklízí pouze do té doby než uklidí vymezený prostor. V případě 2-3 místností do cca 90m2 se pohybuje doba úklidu mezi 1-1,5 hodiny.
pickovasona (10. 04. 2017 13:42)
Jirka (10. 04. 2017 14:03)
Dobrý den, kontaktujte nás prosím na adrese [email protected], naši technici Vám pomůžou problém vyřešit.
Vašek (29. 01. 2017 14:43)
umí iRobot 866 respektovat virtuální zeď Dual Mode?
Lukáš (30. 01. 2017 10:16)
ano tento model umí komunikovat s virtuální zdí Dual mode.
jirka sala (26. 01. 2017 15:29)
Zdeňka Robotický vysavač (26. 01. 2017 16:41)
Gabriela (23. 01. 2018 14:54)
Lukáš (23. 01. 2018 15:06)
Dobrý den, zkuste robota ještě jednou řádně vyčistit. Je třeba i odšroubovat boční kartáček a zkontrolovat zda pod ním nejsou nějaké nečistoty. Pokud toto nepomůže bude třeba obrátit se na svého prodejce s reklamací.
Iveta (11. 12. 2016 08:58)
Aleš (11. 12. 2016 12:31)
Iveta (12. 12. 2016 18:47)
Zdeňka Robotický vysavač (12. 12. 2016 19:06)
Iveta (11. 12. 2016 09:25)
Robert Lukac (15. 12. 2017 10:47)
Michal (30. 11. 2016 13:15)
je nějaký zásadní rozdíl mezi řadou 866 a 886? Kromě majáku jsem na nic nepřišel.
Děkuji
Lukáš (30. 11. 2016 14:16)
hlavní rozdíl je v tom, že model 866 neumí komunikovat s virtuální zdí s majákem . Další rozdíl je už pouze v příslušenství přiloženém v balení robota.
Tomas Cech (23. 11. 2016 08:51)
Zdeňka Robotický vysavač (23. 11. 2016 09:41)
Miroslava (06. 10. 2016 13:51)
Lukáš (06. 10. 2016 14:08)
zkuste boční kartáček odšroubovat a vyčistit nečistoty pod ním zachycené. Pokud by toto nepomohlo, tak bude třeba záruční oprava. Jestliže jste robota zakupoval u nás, tak nás prosím kontaktujte a objednáme Vám bezplatný svoz.
Josef Forejt (08. 09. 2016 18:59)
jakmile roomba vjede na koberec (vlas cca 1cm), začne cukat dopředu dozadu, pak se zastaví a nahlásí Error 6. Dnes mi ji přivezli, takže je nová.
tým Roboticky-vysavac.cz (09. 09. 2016 15:06)
hláška error 6 znamená přeneste robota na jiné místo a restartujete stisknutím tlačítka CLEAN. Příčina schodišťové senzory jsou zašpiněné a Roomba uvízla na nějaké překážce. Poprosím schodišťové senzory otřete čistým hadříkem. Zapněte Roombu znovu na jiném místě.
Jana Valová (26. 05. 2018 12:33)
Veronika (26. 05. 2018 14:56)
Dobrý den,
chyba může být způsobena spínáním pádových senzorů. Vyzkoušejte přemístit stanici na jiné místo, pokud možno na světlejší podlahu. Pokud by i tak problém přetrvával, doporučujeme robota nechat zkontrolovat v servisním středisku. Krásný víkend
Zdeněk Vyskočil (11. 12. 2015 09:40)
Jirka (11. 12. 2015 09:50)
všichni roboti od značky iRobot dokáží přejet prahy do výšky 1,5 cm.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.