SIDE-velikonoce
SIDE-velikonoce
Robotický vysavač iRobot Roomba 866

Robotický vysavač
iRobot Roomba 866

Kód: 101222

Robotický vysavač iRobot Roomba 866

Dosud nejúčinnější robotický vysavač. iRobot Roomba série 800 nastavuje zcela nová měřítka kvality úklidu. Celková efektivita vysávání vzrostla díky nasazení revoluční čisticí technologie AeroForce o 50%. Až 5x větší sací sílu doplňují nové gumové kartáče s vodicími drážkami, které účinně sesbírají prach, hrubé i velmi jemné nečistoty ze všech druhů podlah a koberců. Jelikož kartáče vyžadují naprosto minimální údržbu, stane se váš život s robotickým vysavačem Roomba zase o trochu pohodlnější. Navíc, nová Roomba 866 se může pochlubit tišším chodem, dvakrát větší životností baterie, dvojnásobnou kapacitou sběrného koše nebo nabíjecí stanicí s integrovaným adaptérem. Investujte do své domácnosti a pořiďte si novou Roombu 866.

iRobot prodejce

Rychlé představení iRobot Roomba 866

Hlavní přednosti Roomby 866

  • Úklid všech typů tvrdých podlah i koberců
  • Nejchytřejší systém úklidu a navigace iAdapt
  • Čistící systém AeroForce
  • Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow
  • Adaptivní čistící hlava s gumovými kartáči AeroForce
  • Velkokapacitní sběrný koš AeroForce
  • Filtrace přes HEPA filtr
  • Indikátor plného koše
  • Systém ANTITANGLE proti zamotání do kabelů a třásní od koberce
  • Akustická a optická detekce nečistot
  • Funkce načasování úklidu
  • Funkce virtuální zdi
  • Profilovaný nárazník se zpomaleným dotykem
  • Senzory proti pádu ze schodů
  • Dálkové ovládání (není součástí balení, lze u nás dokoupit)
  • Baterie XLife
  • Nabíjecí stanice s integrovaným adaptérem

Klíčové funkce iRobot Roomba 866

roomba 866
 

Nejchytřejší systém úklidu a navigace iAdapt

iRobot Roomba přichází na trh s osvědčenými systémy, které dělají iRobot iRobotem. Výčet začíná tím absolutně nejdůležitějším - systémem iAdapt. Tento nejchytřejší systém úklidu a navigace v místnosti od iRobotu za pomoci desítek senzorů monitoruje prostor v místnosti 67x za sekundu a ve spojení s 40 předdefinovanými pohyby umožňuje Roombě inteligentně reagovat na aktuální podmínky v místnosti. Více informací zde.

Třístupňový čisticí systém AeroForce

Představujeme jednu z nejvýznamnějších inovací od doby uvedení robotických vysavačů na trh. Revoluční čisticí systém AeroForce spojením několika prvků umožnil zvýšit efektivitu vysávání až o 50%.

1. Rotující boční kartáček

Díky přítomnosti bočního kartáčku dokáže Roomba efektivně čistit i místa okolo nábytku, podél stěn, rohy místností a jiná těžko dostupná místa, což je doménou systému Wall Follow.

2. Dva proti sobě rotující gumové kartáče

Dva proti sobě rotující gumové kartáče se speciálními vodicími drážkami sesbírají nečistoty ze všech druhů podlah a koberců. Díky jejich konstrukci na nich neulpívají nečistoty a kartáče jsou tak téměř bezúdržbové.

3. Vysoký sací výkon

Systém AeroForce soustředí proud vzduchu do úzké štěrbiny mezi rotující kartáče, čímž dochází k jeho akceleraci. V kombinaci s novým motorem výrazně zvyšuje sací výkon robotického vysavače Roomba série 800. Ten vzrostl až o pětinásobek v porovnání s roboty nižších řad. Filtraci vzduchu zajišťuje HEPA filtr.


irobot roomba 866

Adaptivní čisticí hlava AeroForce

Model Roomba 866 je vybaven adaptivní čisticí hlavou AeroForce, která se dynamicky přizpůsobuje uklízenému povrchu, ať už jde o plovoucí podlahy, koberce, lino nebo dlažbu.

Velkokapacitní sběrný koš AeroForce

roomba 866

Roomba 866 disponuje sběrným košem na nečistoty AeroForce, jenž pomocí HEPA filtru zachytí i nejjemnější prachové částice. Indikátor plného koše oznámí, že nastal čas na vysypání.

Úklid všech typů tvrdých podlah i koberců
Roomba je robot určený pro úklid všech druhů domácích podlah jako je dlažba, linoleum, koberce nebo dřevěná podlaha.

podlahy

Systém bočního úklidu v rozíc a podél stěn Wall Follow
Systém Wall Follow zajistí, aby Roomba perfektně uklidila podél zdí, nábytku či v rozích místnosti.

antitangle roomba

Systém ANTITANGLE
iRobot myslí na běžnou domácnost, a proto své robotické vysavače vybavil funkcí ANTITANGLE, která zabrání zamotání a zaseknutí se do kabelů či třásní od koberce. Když kartáče ucítí odpor, otočí rotaci. Tímto způsobem se robot z kabelů uvolní a může pokračovat v úklidu.

antitangle roomba

Přejíždí prahy a jiné nerovnosti
Roomba dokáže hravě překonat přechodové lišty, prahy nebo jiné nerovnosti do výšky až 2 cm.

irobot roomba 866

Program SPOT
Program SPOT slouží k lokálnímu úklidu. Po ruční aktivaci programu robot důkladně uklidí prostor o průměru 1 m. Poslouží vám jako „smetáček a lopatka“, když se vám v kuchyni vysype cukr nebo vám uklidí například rohož na boty.

roomba spot

Akustická a optická detekce nečistot
Systém Dirt Detect 2. generace pomocí akustických a optických senzorů detekuje nadměrně znečištěná místa, kterým se Roomba intenzivně věnuje.

roomba detekce

Funkce načasování úklidu
Díky funkci načasování úklidu můžete zvolit den a čas, kdy chcete, aby robot začal uklízet. Roombě nevadí tma ani překážky, takže vždy důkladně uklidí i bez vaší přítomnosti. Robota si můžete nastavit například tak, aby uklízel trikrát týdně. Robot tak týden co týden v naplánovaný čas uklidí a tím udrží stabilně čistou podlahu.

roomba 866 nacasovani

Funkce virtuální zdi
Roombě lze vymezit prostor pomocí virtuální zdi. Virtuální zeď vytváří neviditelnou překážku, kterou robot nepřejede. Používá se v případě, že potřebujete uklidit jen vyhrazený prostor, případně když chcete Roombě zabránit, aby se přiblížila k elektrickým nebo počítačovým kabelům či křehkým předmětům.

roomba virtual wall

Spolehlivé senzory proti pádu ze schodů
Speciální senzory umístěné na spodní části robota dokáží bezpečně rozeznat volný prostor pod robotem, a tím zcela vyloučit možnost pádu ze schodů. Roomba se zastaví, hezky otočí a pokračuje dál v úklidu s pevnou půdou pod kolečky.

roomba 866 schody

Automatické parkování a dobíjení
Jakmile Roomba vyhodnotí úklid jako dokončený, začne automaticky vyhledávat nabíjecí základnu, kde se dobije, aby byla připravená na další úklid. Na základnu se robot vrátí v případě, že mu dáte povel stisknutím tlačítka DOCK.

roomba 866 dokování

Pro koho je Roomba 866 vhodná?

roomba 866

Roomba 866 je vhodná pro majitele větších bytů a domů, kteří neradi dělají kompromisy. Model 866 se pyšní maximální účinností úklidu danou využitím systému AeroForce, až 2x delší životností baterie XLife, tišším chodem a komfortnějším provozem s minimálními nároky na údržbu.

Srovnání modelů Roomba:

srovnání modelů irobot roomba

Technická specifikace:

  • Úklid parket, lina, koberců a tvrdých ploch
  • Vhodné do domácností se zvířaty
  • Nejchytřejší systém úklidu a navigace iAdapt
  • Procesor prestižní značky ARM
  • 42 různých senzorů
  • Adaptivní čistící hlava AeroForce
  • Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow
  • Systém ANTITANGLE
  • Akustická a optická detekce nečistot Dirt Detect 2. generace
  • Automatické dobíjení v nabíjecí stanici
  • Funkce načasování úklidu
  • Funkce virtuální zdi
  • Filtrační systém - HEPA filtr
  • Profilovaný nárazník se zpomaleným dotykem
  • Indikátor plného koše
  • Velkokapacitní sběrný koš AeroForce
  • Výklopné madlo pro snadnou manipulaci
  • Doporučeno na 4 pokoje a více (až 120 m2)
  • Vysokokapacitní baterie XLife s výdrží až 3 hodiny
  • Doba nabíjení 3 hodiny
  • Spotřeba při nabíjení max. 33 W
  • Spotřeba Stand-By max. 2 W
  • Rozměry (mm) 350 x 92 (80 tělo robota)
  • Hmotnost 3,85 Kg
  • Hlučnost < 60 dB

Obsah balení:

  • 1 x iRobot Roomba 866 (součástí je i baterie XLife)
  • 1 x Nabíjecí základna s integrovaným adaptérem
  • 1 x Uživatelský CZ manuál

Fotogalerie iRobot Roomba 866

Videa iRobot Roomba 866

Příslušenství iRobot Roomba 866

Ke stažení iRobot Roomba 866

Momentálně není nic ke stažení.

Diskuze iRobot Roomba 866


Robotický vysavač iRobot Roomba 900
Lucie (27. 07. 2023 11:22)
Dobrý den, již podruhé jsem měnila válečky a pokaždé pouze s černým dělá hrozný hluk, bez něj je to tiché, kde může být problém? Poprvé jsem si myslela, že je to špatný kus, ale i podruhé? Dokonce i z jiného obchodu.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 900
Lukáš (27. 07. 2023 11:26)

Dobrý den, s tímto problémem bohužel nemáme zkušenosti. Dopručíme zkusit kontaktovat přímo podporu iRobot: [email protected]

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Veronika (06. 06. 2023 22:04)
Dobrý deň, Chcela by som sa informovať čo znamená keď dobijacia stanica rychlo blika? Vysávač nejde zapnúť, vôbec na nič nereaguje. Už som aj vymenila batériu a stále žiadna zmena. Vysávač mám už cca 7 rokov a doteraz fungoval bez chyby. Ďakujem za odpoveď
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Lukáš (07. 06. 2023 08:23)

Dobrý den, těžko takto řísi, ale je možné, že není dobrý kontakt mezi dobíjecí stanicí a robotem. Doporučíme očistit kontakty jak stanice, tak i ze spodní strany robota. Pokud by nepomohlo, tak můžete ještě odzkoušet zakoupení nové stanice případně řešit servisní kontrolou

Robotický vysavač iRobot Roomba 966
Linda (19. 12. 2022 11:39)
Dobry den,rada bych se zeptala,po výměně filtru,kartáču a kartáčku podél stěn je robot desne hlučný, myslím, ze je to prave boční kartáček. Co s tím? Robota jsem rozebrala a vyčistila a vůbec nevím čím by to mohlo být. Děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966
Lukáš (19. 12. 2022 12:40)

Dobrý den, pokud si myslíte, že by hluk způsoboval boční kartáček, tak doporučíme spustit vysavač bez toho kartáčku. Je možné, že byl kartáček poškozen při přepravě nebo chybně vyroben a robot by byl následně hlučnější. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Jan Stejskal (06. 12. 2022 00:39)
Dobrý den, vlastním iromba 866, bez WiFi, s gumovými kartáči, dnes jsem našel robota uprostřed místnosti a odmítá se rozjet. Přístroj reaguje jedním pipnutim, hlubší ton, při zmáčknutí tlačítka Clean, nebo Dock a nerozjede se, na dálkové ovládání též nereaguje... Doposud uklízel 1x denně, bez problémů. Je vyčištěn, proveden reset včetně hlubokého resetu... Problém přetrvává. Baterie má po nabití 17v ... Děkuji za odpověď...
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Lukáš (06. 12. 2022 09:15)

Dobrý den, těžko říci co může toto způsobovat. Doporučil bych zakoupení nové baterie, protože to je nejčastější problém u starších robotů a pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit servisní diagnostikou. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Radek (27. 05. 2022 18:57)
Dobrý den,
Po několika letech bezproblémového provozu vysavač vysál navlhlou hmotu, poté byl komplet vyčištěn, 
Od této kolize nelze vysavač zapnout tlačítkem clean, veškeré ostatní nastavení je funkční, spustí se pouze na časovač, nelze ovšem přes clean ani vypnout,
Lze na základě těchto info určit příčinu poruchy?
Děkuji
Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Zdeněk (16. 10. 2022 21:28)
Servis pochopitelně jsou jen vyměňovači. Únijní předpisy ani nic jiného neumožňují. Jdou na ruku zájmům výrobců. Jestliže jasně nejde jen jedno tlačítko, je třeba se podívat v první řadě na toto tlačítko. Píšete, že roomba byl kompletně vyčištěn, ale pochybuju, že byste základní desku jen zahlédli. Je velmi dobře skryta. I když je roomba katastrofálně zasr..ná, základní deska je čistá. To platí pro prach, ale ne pro vodu. Kolem tlačítek tam voda vnikne snadno. Stačí to přejet příliš mokrým hadrem. A hlavně - už to nevyschne. Situace je podobná, jak o s mobily. Rozebrat, vysušit, odbahnit. Čím dřív, tím lépe. Voda je vodivá a je-li to pod napětím, nakonec tam něco sežere. To tlačítko tam nemá mikrospínač. Jsou tam jen kontaktní plošky a přes ně plechový cvakací plíšek, stejného principu jako je v těch ohřívacích poduškách s tuhnoucí tekutinou. Dovedl bych si představit, že při destrukci toho místa by to šikovný kutil dokázal nahradit přilepeným nízkoprofilovým mikrospínačem. Měřím, měřím a ten má 1,5 mm na výšku. Nemáte-li nikoho takového v rodině, jste ovšem v koncích. Nikoho takového, kdo by byl ochoten dělat za pakatel, dnes již nenajdete.
Na druhé straně, usoudíte li, že to ztratilo praktickou použitelnost, není co ztratit a můžete si udělat reverzní engineering. Buď se zadaří, nebo ne a získáte alespoň zkušenost. Není to žádná operace mozku. Je tam spousta konektorů, avšak jsou nezaměnitelné, není možné to splést. Doporučuju najít si na you tubu videa. např. řetězec : "roomba 800 disassembling" by mohlo pomoci. Ve finále to můžete prodat po dílech, jsou li funkční.
Discaimer.
Úraz elektrickým proudem nehrozí. Napětí je bezpečné. Avšak nabitá baterie jistě dokáže při nevhodné nebo nešikovné manipulaci něco zapálit, takže ji z toho vyndejte jako první.
Popsaná závada je pravděpodobná, avšak ne jediná možná.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Lukáš (30. 05. 2022 09:21)

Dobrý den, při zasažení robota tekutinou dojde ve většině případů k poškození základové desky a servis toto řeší její výměnou. Cena výměny desky bohužel není rentabilní, vzhledem k cenám nových vysavačů. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Lenka (31. 10. 2021 19:53)
Vysavač zajede do stanice a vypíná se a zapíná. Při časovaném spouštění se ozve ale sám nevyjede. Je očištěn, resetován. Roomba 866 5 let. Co s tím? Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Lukáš (01. 11. 2021 08:37)

Dobrý den, s největší pravděpodobností se bude jednat o nějakou softwarovou chybu. Doporučím servis robota. Kompletní postup naleznete zde. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Jan Mašek (28. 10. 2021 09:53)
Dobrý den , mám otázku , Roomba nenabíjí , po pěti vteřinách zelená kontrolka na nabíječce zhasne , robot asi ani nevý že je v nabíječce . Na baterii jsem naměřil 15V , na výstupech z nabíječky 3V . Robot pracoval tři roky bez problémů . Děkuji za odpověď či radu
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Lukáš (29. 10. 2021 07:40)

Dobrý den, s největší pravděpodovností se jedná o vadnou baterii. Doporučím zakoupení nové baterie a následnou výměnu. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 975
Iva Sedlmajerová (01. 09. 2021 18:37)
Dobry den, mám dotaz . Robot sám od sebe vyjede ze stanice , aniž by ho někdo pustil a ani v aplikaci není zadán povel . V aplikaci mám veškeré úkoly vypnuté, nechci, aby uklizel bez dozoru. Čím to prosím muže být ? Mám ho tři týdny . Dekuji za odpověď . Sedlmajerova
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 975
Martina (02. 09. 2021 09:03)

Dobrý den, poradili bychom provést reset robota, popřípadě na pár minut vyjmout baterii. Tím se robot přepne do továrního nastavení.

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Laďka (09. 06. 2021 10:13)
Dobrý den, vysavač máme již tři roky, pod kartáči ale teď zůstává smetí a do nádobky se dostane minimum. Nedávno byl vyměněný středový modul s kartáči, takže ve středovém modulu problém asi nebude. Může tato chyba souviset se zásobníkem, se sacím motůrkem v zásobníku?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Lukáš (09. 06. 2021 10:20)

Dobrý den, popisovná závada bývá většinou způsobena nefunkčností středového modulu, ale pokud je vyměněn a funguje, tak by mohl být problém v zásobníku. Jeho funkčnost ověříte tak, že při vysávání přiložíte ruku k zadní části robota a pokud ucítíte vyfukovaný vzduch, tak je v pořádku. Případně by byl vysavač hodně hlučný. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Helena (25. 05. 2021 22:53)
Dobrý den, jak vysoký vlas u koberce zvládne vysavač vysát? Kolik mm je maximum?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Lukáš (26. 05. 2021 08:55)

Dobrý den, pokud je vlas hustý a stojatý, tak maximálně 15mm, v případě ležícího delšího chlupu se nesmí namotat na kartáče tedy zhruba  max. 30-40mm. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Martina (01. 01. 2021 19:27)
Dobrý den,
v září 2020 jsme zakoupili vysavač iRobot typ i7. Překvapil mě jeho výkon, jsme se ním opravdu velmi spokojeni. Poslední dobou se stává, že vysavač po vysátí se sice bez problémů vrátí do nabíjecí stanice (máme menší byt, takže na jedno nabití stihne vysát celou plochu bez problémů), ale teď se několikrát opakovalo, že vysavač sice sám najede na nabíjecí stanici, ale po chvíli z ní sjede, opět najede a po chvíli zase sjede dolů. Několikrát jsem ho po návratu domů našla stát před stanicí. Nevím, jestli si špatně najíždí nebo jaký je problém, jelikož máme stanici na stejném místě od začátku, beze změny. Když zmáčknu tlačítko home, najede zpět, někdy zase sjede, někdy už zůstane a nabíjí se. Nevíte, co by mohlo být za problém? Je pravidelně čištěný včetně senzorů.
Děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Aleš (02. 01. 2021 10:17)

Dobrý den, mrzí nás potíže s robotem Zkuste vyčistiti nabíjecí kontakty na robotovi a základně. Mělo by to pomoci, v opečném případě je třeba dát robota na reklamaci - postup viz odkaz - https://www.roboticky-vysavac.cz/reklamace#irobot-svoz

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Veronika (31. 12. 2020 00:04)
Dobrý den. Mám robota, roomba 580. Podlahu i světlý koberec mi vysává naprosto úžasné (opravdová spokojenost). Bohužel mi odmítá vysát koberec v obývacím pokoji... Mám "kostkovaný" (Obdélníkovany) koberec, skládající se z bílé, černé, šedé a červené barvy... Vysavač chviličku jede a následně zastaví (mám pocit, že na černé... Nevěděla jsem, čím to může být, ale pak jsem se dočetla, že by se mohlo jednat o senzory proti pádu. Chtěla jsem se zeptat, jak se dají vyřadit z provozu (jestli to lze udělat i doma nebo jen v servisu), popř. cenu a kde to případně lze udělat... Já jsem z Frýdku a jet např. do Brna pro mě nepřichází v úvahu (materska)... Velice děkuji za radu...
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Katrin (31. 12. 2020 10:51)

Dobrý den, je to přesně jak píšete, černá barva způsobuje sepnutí pádových senzorů, proto se robot zastavuje.Deaktivace je možná pouze v servisním středisku, kde tyto senzory odborně odpojí, opětovné aktivování je možné pouze výměnou opět v servisu za nové. V případě, že máte poschodí či schody, nedoporučujeme tyto senzory odpojovat, jedná se o bezpečnostní prvek robota a hrozí pád. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na naši zákaznické lince ,rádi Vám pomůžeme. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Fišerová (05. 10. 2020 10:05)
Dobrý den, s vysavačem jsem spokojena, ale poslední dobou zůstává smetí (převážně psí chlupy) pod kartáči a do zásobníku na smetí se dostanou pouze menší drobky nebo zrníčka smetí. Vysavač vždy začne svítit modře a když otevřu zásobník, pod kartáči a v mezeře k zásobníku jsou namačkané psí chlupy, je to tudíž ucpané. Dříve to nedělalo. Kartáče pravidelně čistím i po stranách. Čím to může být?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Veronika (05. 10. 2020 11:46)

Dobrý den,
ucpání může být způsobeno poškozením pohonu kartáčů- válců a nebo přisáváním. Bohužel bez servisní prohlídky problém nevyřešíte. Doporučujeme zaslat do servisu. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 614
Marie Janečková (11. 08. 2020 21:09)
Dobrý den co znamená když se robot při nabíjení dokola vypíná a zapíná ale nenabije se
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 614
Lukáš (12. 08. 2020 09:43)

Dobrý den, zřejmě bude problém pouze v baterii již byla baterie v robotu měněna?

Robotický vysavač iRobot Roomba 770
Jana (10. 05. 2020 09:02)
Dobrý den, máme robotický vysavač Roomba 770 a chtěla bych se zeptat, proč po vysávání nezaparkuje do dokovací stanice. Teď se nám to stalo dvakrát, že vysával tak dlouho, dokud se nevybil. Do stanice zpátky nezajel. Děkuji za odpověď.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 770
Lukáš (11. 05. 2020 10:24)

Dobrý den, toto se může stávat při slabší kapacitě baterie, kdy již robot nedokáže na zůstatek energie kterou si ponechává vyhledat dobíjecí stanici. V případě, že robota spustíte v menším prostoru třeba v jedné místnosti, tak můžete otestovat jeho funkčnost návratu a jestliže s tím nebude takto problém, tak bude třeba řešit zakoupením nové baterie nebo jej teď spouštět v menších prostorech. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Andrea Konečná (30. 04. 2020 21:49)
Dobrý den, začal nás zlobit boční kartáček, někdy se přestane točit a teď i sem tam upadne. Čistíme pravidelně, ale jakoby se vychodil ten závit na bílém plastu zespod vysavače, kde je přištoubovaný, co s tím? Jak probíhá reklamace a svoz? Jsem z Nového Jičína. Děkuji moc Andrea K.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Martina (01. 05. 2020 09:40)

Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. Pokud je stále v záruce, je možnost využít bezplatného svozu k vyřízení reklamace zde . Hezký den

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Anna (14. 04. 2020 07:50)
Dobrý den,
Roomba včera nermálně fungovala, vyčistila jsem ji, dala do základny nabíd a když jsem ji dneska chtěla pustit hlásí jen po stisknutí tlačítka Clean: "Move roomba to new location then press clean to restart." Zkusila jsem vytáhnout akumulátor, abych ji restartovala, vyčistila ji, ale hlásí stále stejně a nerozjede se.
Poradíte mi, prosím, co s tím?
Děkuji
Anna
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Martin (14. 04. 2020 09:31)

Dobrý den, zkuste ještě trošku jiný reset (10-15 vteřin držíte tlačítko CLEAN a tím robota resetujete). Pokud by ani toto nepomohlo doporučím Vám dát robota na servis/reklamaci.

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Zdeňka15 (03. 01. 2020 10:15)
Dobrý den,
poraďte, jakou Roombu koupit: gumové kartáče, bez mobilní aplikace Byt 4+1 cca 95m2, každá místnost se dá zavřít dveřmi.
Děkuji.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Veronika (03. 01. 2020 10:23)

Dobrý den,
na tak velký členitý byt jsou vodné modely s kamerou, takže doporučujeme modely řady 900 nebo i7 popřípadě s9. Všechny jsou ovládané přes aplikace, bez aplikací s gumovými válci iRobot již nevyrábí. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 880
Jiří Knotek (15. 12. 2019 16:45)
Mám irobota 880. Jaká je minimální výška gumových lamel - PET kartáčů? Jak jsou vysoké u nových a kdy doporučujete výměnu?
Díky
Knotek
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 880
Lukáš (16. 12. 2019 08:41)

Dobrý den, žádná minimální výška lamel na kartáčích není. Výměnu doporučujeme v případě poškození kartáče, případně pokud by již povrch byl hladlký nebo nedocházelo k dostatečnému úklidu. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 866 - sám se nevypne
Martin Cap (26. 11. 2019 11:19)
Dobrý den, vždy když dokončil úklid a nebyla k dispozici základna, tak se se automaticky vypnul. Nyní stále hledá základnu až do vybití baterie. Je to porucha, nebo někdo omylem změnil nastavení? V příručce jsem nic nenašel.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866 - sám se nevypne
Lukáš (26. 11. 2019 11:22)

Dobrý den, pokud je robot spuštěn bez dobíjecí stanice a úklid dokončí, tak zahlásí ukončení úklidu a vypne se. Problém nastane když jej spustíte bez dobíjecí stanice a robot se vybije, tak začne stanii vyhledávat a jezdí do plného vybití. Zřejmě již má Vaše baterie menší kapacitu a již nezvládne daný prostor uklidit na jedno nabití, tak jako dříve. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Hana Hrnčiarová (29. 10. 2019 07:43)
Dobrý den, vysavač se vždy zastaví na koberci, kde máme černé obrázky (třeba jen "tělo motýla na dětském koberci" cca 3x20cm nebo černý čtverec (cca 35x35cm). Tím pádem neuklidí místnost pořádně. Je možnost deaktivace senzoru? Pokud je to teda způsobeno senzorem, který je proti pádu? Jiný důvod mě zatím nenapadl
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Veronika (29. 10. 2019 12:27)

Dobrý den,
je to přesně jak píšete, černá barva způsobuje sepnutí pádových senzorů, a proto robot zastavuje. Deaktivace je možná pouze v servisním středisku, kdy tyto senzory budou odborně odpojeny, opětovné aktivování je možné pouze výměnou opět v servisu za nové. V případě, že je ale zvýšená plocha, poschodí či schody, nedoporučujeme senzory odpojovat, jedná se o bezpečnostní prvek robota a hrozí pád. Robota můžete k nám zavést osobně a nebo poslat, rádi Vám s tím pomůžeme. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Alena Korená (14. 07. 2019 13:25)
Dobrý deň.
Tento vysávač už máme rok a pól.. Do teraz žiadne problémy, len veľká spokojnosť. Vždy sme ho len zapli a vysaval. Nakoľko pracuje každý člen domácnosti inak, žiadnom sme ho nenaprogramovali, vždy len stlacili clean.
Momentálne sme sa vrátili z dovolenky a vysávač nereaguje. Stále svieti iba zelená kontrolka plného nabitia. Čokoľvek stlačíme, nič nereaguje a vysávač samozrejme nevysava. Čo teraz? Ďakujem za radu.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Lukáš (15. 07. 2019 10:06)

Dobrý den, zkuste odzkoušet vyjmout baterii na cca 1 minut z robota. Tak lze provést jeho reset v případě, že nereaguje na stisk tlačítek. Pokud ani vyjmutí baterie nepomůže, tak bude nutná reklamace u svého prodejce. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Míša (28. 04. 2019 20:25)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda-li tento model bude stačit do rodinného domu o rozměru 120m2 tak, aby zvládl uklidit najednou všechny místnosti (7 místností včetně WC, koupelny, techn. místnosti). Děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Zdeněk (29. 04. 2019 09:54)

Dobrý den,
těší nás Váš zájem o naše produkty. Vámi uvedenou výměru bohužel tento robot nemá šanci zvládnout. Zde je potřeba mít robota s kamerovým systém. Zde doporučím model iRobot Roomba 965 https://www.roboticky-vysavac.cz/irobot-roomba-965 .
Přejeme hezký den

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Marie (25. 04. 2019 00:23)
Dobrý den,
pořídili jsme si tento model nedavno a plánování úklidu funguje jen občas. Často jen v nastaveném čase zapípá ale zustane ve stanici. Prosím čím by to mohlo být? Je tam pak i jiný čas než jsme nastavovali. Musí se vše nastavovat ve stanici? Máme ho pod křeslem, tak ho vždy při nastavení vytáhneme ze stanice.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Zdeněk (25. 04. 2019 09:32)

Dobrý den,
čas jako takový není potřeba nastavovat, když je robot v dokovací stanici. Lze jej tedy nastavit i mimo dokovací stanici. Doporučím robota resetovat stiskem a podržením tlačítka CLEAN, dokud se na robotovi nerozsvítí všechny ukazatele. Pak nastavte čas znova. Pokud by i tak, měl robot s tímto potíže, doporučíme jej dát na reklamaci.
Přejeme hezký den

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Tomáš (24. 04. 2019 14:21)
Dobrý den,
mám otázku na štětec vysavače. Vysavač mám cca 2 roky a poslední dobou musím cca každy týden (3x vysávání dvou místností) dotahovat štětec vysavače. Buď se štětec přestane točit a nebo ho rovnou ztratí. Už jsem několikrát štětec čistil a měnil za nový a snažil se ho lépe dotáhnout, ale kvůli prokluzu štětce (při kontaktu s překážkou) to moc dobře nelze. Je třeba nechat vyměnit celý úchyt štětce?
Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Martina (24. 04. 2019 14:24)

Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. V tomto případě se může jednat o problém s krytem kartáče nebo s celkovým středovým modulem. Nejlepším řešením pro Vás bude kontaktovat náš zákaznický servis

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Rudolf Podešva (10. 04. 2019 19:22)
Dobrý den,
vysavač se nevrací na základnu, ani když je na ní spuštěn. Začne uklízet a po chvíli do ní začne narážet, vůbec ji "nevidí". Lze nějak jednoduše určit, zda je chyba v základně nebo ve vysavači? Případně je možné vyzkoušet základnu od vysavače 555?
Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Zdeněk (11. 04. 2019 09:03)

Dobrý den,
mrzí nás, že máte potíže s robotem. Určitě můžete vyzkoušet i dokvoací stanici od modelu Roomba 555. Pokud by potíže byly stejné, bude nejspíše nutné dát robota na servis, jelikož potíž bude asi v čidlech robota. Postup servisu naleznete zde: https://www.roboticky-vysavac.cz/servis .
Přejeme hezký den

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Ivana H. (22. 03. 2019 17:14)
Dobrý den, vysavač přestal nejprve zajíždět do dokovací stanice, následně místnost, kterou předtím vysával cca přes hodinu vysál za 40 minut a všude zůstával prach. Vyměnili jsme baterii, ale teď vysavač vysává třeba jenom patnáct minut a vypne se. Už je po záruce. Zkoušeli jsme dát opravit, ale opravou se nic nezměnilo. Lze ho ještě přivést k životu? Děkuji Ivana H.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Martina (22. 03. 2019 17:25)

Dobrý den, mrzí nás Vaše potíže s robotem. Jedinou možností, jak zjistit, zda bude robot i nadále funkční, je zaslat ho opět do servisního střediska ke kontrole. Pro bližší informace kontaktujte náš zákaznický servis

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Tereza Kratochvilova (04. 01. 2019 08:24)
Jeste jeden dotaz. Je mozne, ze nevidi cerny nabytek? Pred zdi krasne zpomali a nenarazi, ale do cerneho nabytku (stolek pod televizi, kuchynska linka) narazi celkem silou...
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Martina (04. 01. 2019 09:17)

Dobrý den, pokud je tento nábytek lesklý, může se stát že robot tuto překážku nezaznamená a narazí, ovšem náraz by měl být se zpomaleným dotykem.

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Tereza Kratochvilova (04. 01. 2019 09:49)
Stolek pod televizi leskly je, ale kuchyn, kreslo, stul jsou jen cerne bez lesku. Pokud sedim na kresle a robot narazi tak je to dost znat. Nastesti ma gumovy naraznik, takze se o nabytek nebojim...
Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Tereza Kratochvilova (04. 01. 2019 06:05)
Dobry den, vcera jsem poprve vyzkousela roboticky vysavac iRobot Roomba 866. Jsem moc spokojena, ale mam par doplnujicich dotazu, ktere jsem nikde nedohledala.
1) Pokud je plny kos, rozsvitila se kontrolka. Myslela jsem, ze vyda alespon zvukovy signal nebo se zastavi.
2) dokoncil uklid a zajel do doku, baterka blikala oranzove. Je mozne ho jeste nekde pustit (v jine casti domu) nebo se musi zcela nabit? Rada bych ho pote prenesla treba do horni mistnosti aby pokracoval v uklidu nebo vyuzila funkci SPOT.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Zdeněk (04. 01. 2019 09:08)

Dobrý den,
signalizace plného koše, je pouze kontrolkou, pokud by byl třeba Hepa filtr silně zněčištěn, robot se vrátí do dokovací stanice předčasně. Doporučujeme prvních cca 14 dní čistit robota pravidelně každý den, zejména pak Hepa filtr, kdy nejvíce nečistot a prachu v nádobce. Následně již robot danou plochu udržuje. Ano jakmile se robot vrátí do dokovací stanice, můžete jej přenést do jiné místnosti. Nejpíše Vám již asi neudělá stejně velkou plochu, jako při plném nabití, ale určitě jej můžete znova spustit.
Přejeme hezký den

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Lukáš (03. 01. 2019 21:47)
Dobrý den, nedávno jsem si u vás koupil 866. Zatím nemám větších výhrad, byť jsem čekal poněkud sofistikovanější pohyb. Ale jedna věc je vcelku problematická. Většinu podlah mám hladký povrh (dlažba), ale v obýváků máme částečně koberec. Výška vlasu je cca 1,5cm a robot nedokáže na koberec najet. Tj. vždy s od koberce "odrazí" a nevyčísti jej. Což je docela problém. Koberec je černý. Má to řešení?
Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Lukáš (04. 01. 2019 09:00)

Dobrý den, pokud robot nečistí černé plochy je možné vypnutí protipádových senzorů (lze provést pouze pokud v prostorách kde robot uklízí nehrozí jeho pád) v rámci záruční opravy. Postup pro reklamaci - úpravu naleznete zde (týká se pouze robotů zakoupených v našem obchodě). 

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Michaela Sychrová (07. 12. 2018 09:49)
Dobrý den, můžete mi prosím poradit jaký roboticky vysavac zvolit do bytu o velikosti 60 m2? Nechci úplně levný ale také ne ten nejdražší...Hlavně aby už za něco stal. Měl dostatečný sací výkon, hepafiltr atd. Koukám na typ 866 ale nechám si ráda poradit.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Zdeněk (07. 12. 2018 09:58)

Dobrý den,
těší nás Váš zájem o naše produkty. Ano model iRobot Roomba 866 je vhodný na Vámi popisované prostory. Určiě Vám tento model na Vaše prostory můžeme doporučit.
Přejeme hezký den

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Michaela Sychrová (06. 12. 2018 20:30)
Dobrý den, v bytě máme převážně tmavě šedou podlahu. Bude tento model bez problémů fungovat?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Lukáš (07. 12. 2018 08:30)

Dobrý den, tmavě šedá barva by neměla být problém a robot by Vám zde měl fungovat. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Roman (23. 10. 2018 03:19)
Dobrý den, prosím o radu,
v poslední době nejde dokončit uklid, při spuštění svítí přerušovaně kontrolka bočního kartáčku a je slyšet pravidelné cvakání. Kartáček je vyčištěný a otáčí se volně i plynule.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Lukáš (23. 10. 2018 08:53)

Dobrý den, těžko takto určit příčinu cvakání když se boční kartáček točí a tak bych doporučil robota reklamovat pokud je ještě v záruce. Jestliže se již jedná o pozáruční opravu, tak se prosím obraťte na náš servis

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Karolina (12. 10. 2018 12:30)
Dobrý den, máme robota nově. Před prvním použití jsem ho nechala nabít přes noc (viz návod), přestože svítil zeleně a měla by tedy být baterie nabitá. Při prvním použití vydržel teměř 3 hodiny, ale pak se vypnul a zůstal stát asi půl metru od základny a ohlásil zcela vybitou baterii. Nicméně svítil ZELENĚ. Dala jsem ho tedy nabíjet, ale opět i během nabíjení svítil zeleně, jako by byla baterie plná. Zkusila jsem ho tedy znovu ještě zapnout, robot vyjel ze základny, ale téměř hned do ní zase zajel. Základna i robot zhasly, pokud zmáčknu tlačítko Clean, tak se vše rozsvítí, ale stále pouze ZELENĚ. V návodu je uvedeno, že v průběhu nabíjení má robot svítit oranžově. Jak to tedy je?!!! Jak poznám, že se robot nabil, popř. že se v průběhu úklidu blíží konec baterie? Je robot v pořádku nebo ho mám reklamovat? Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Martina (12. 10. 2018 13:05)

Dobrý den, pokud je baterie zcela nabitá, svítí kontrolka zeleně. V případě průběžného vybití by měla kontrolka svítit oranžově a pokud je baterie zcela vybitá, svítí červeně. Pokud by zde byl nějaký problém s nabíjením a robot neuklízel celkovou dobu, což je přibližně 3 hod, neváhejte nás kontaktovat na naší zákaznické lince

 

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
JitkaV (09. 10. 2018 16:27)
Dobrý den,
prosím, je v pořádku, že při prvním nabíjení zhasnou po pár vteřinách všechny kontrolky na vysavači?
Děkuji, J.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Martina (09. 10. 2018 16:34)

Dobrý den, ano toto je normální chování robota. Jedná se o úsporný režim robota, kdy se po chvíli kontrolky zhasnou. Po stisknutí tlačítka CLEAN uvidíte průběh nabíjení baterie a rozsvítí se Vám všechny kontrolky.

 

S pozdravem tým RobotWorld.cz

www-roboticky-vysavac.cz

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Karolina (09. 10. 2018 12:55)
Dobrý den, mám nově roombu 866. Dříve jsme měli roombu 581, ta už nefunguje, ale zbyla mi dokovací stanice. Můžu tuto starou dokovací stanici používat na roombu 866? Máme 2patrový dům, tak bychom měli v každém patře jednu - lze to? Nepoškodí se v novém robotu baterie apod? Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Lukáš (09. 10. 2018 13:34)

Dobrý den, starou nabíjecí stanici můžete bezobav použít i u tohoto novějšího modelu.

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Marcela (12. 07. 2018 10:58)
Dobrý den, vysavač máme již 1,5 roku, ale v poslední době začal zlobit, při vysávání jakoby vrže/skřípe (boční kartáček, kartáče i středové kolečko) čistím pri každém vysypávání koše. Dále se začal spouštět sám (pokaždé v jinou dobu, někdy i několikrát za den) sjede z nabíjecí stanice a přestože bliká "Dock" tak na nabíjecí stanici nezajede (kontakty pro dobíjení jsou čisté). Nevím, zda mám vysavač reklamovat? Děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Lukáš (12. 07. 2018 11:03)

Dobrý den, doporučíme vysavač reklamovat u svého prodejce. V autorizovaném servisu provedou diagnostiku a případné závady odstraní. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Petra Ondrichova (21. 01. 2018 18:15)
Dobry den, vysavac uklidi a zustane stat uprostred mistnosti, presto ze neni vybity, nezaparkuje. Do jake vzdalenosti najde nabijeci stanici.děkuji.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Lukáš (22. 01. 2018 10:09)

Dobrý den, robot hledá nabíjecí stanici pouze v případě, že je z ní spuštěn. Jestliže je robot spuštěn mimo dobíjecí stanici, tak po vyhodnocení konce úklidu, ohlásí ukončení úklidu (zahraje melodii) a vypne se. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Radovan Fiala (07. 01. 2018 14:22)
Dobrý den. Koupili jsme robot Roomba v sadě se dvěma majálky/virtuálními zdmi. po roce užívání vysavač funguje perfektně, ale majáky se velmi rychle vybíjejí, při frekvenci použití vysavače 2x týdně nevydrží nové baterie v majácích ani měsíc. Majáky přitom často svítí i když není roomba aktivní. Co se s tím dá dělat? Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Patrik (09. 01. 2018 08:31)

Dobrý den, záleží od kvality použitých baterií. Odzkoušené máme tyto baterie. Když by výměna baterií nepomohla, doporučuji stěny reklamovat.

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Audy (31. 12. 2017 10:07)
Jak jste dopadli s cvakanim? Manzelka take dostala tento vysavac od Jeziska a tento nesvar me celkem rozciluje... hlavne v noci je to neprijemne to neustale cvakani, vysavac je zaparkivany 10 m od loznice, ale i presto je cvakani v noci slyset. Proto me zajima jestli se Vam nekomu podarilo toto odstranit? Nerad bych ho posilal na reklamaci s tim ze se vrati ve stejnem stavu....
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Aleš (16. 01. 2018 14:24)

Dobrý den, cvakání je způsobeno trafem v nabíjecí základně, doporučujeme robota dát na reklamaci. V servise vše zkontolují, a vadný díl opravý, nebo vymění za nový. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Renata (13. 12. 2017 20:08)
Dobrý den,nabíjecí stanice svítí pouze pár vteřin,pak se vypne.
Je to v pořádku nebo je to důvod k reklamaci? Dekuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Patrik (14. 12. 2017 09:36)

Dobrý den, tohle je standardní chování robota a nabíjecí stanice. Je to z důvodu aby Vás v noci nerušil světlem.

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Mirka goldmanova (05. 11. 2017 13:48)
Dobry den jde vysavac preprogramovat do cestiny?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Patrik (06. 11. 2017 10:19)

Dobrý den, bohužel tento vysavač nemá podporu češtiny.

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Petra (21. 10. 2017 21:19)
Dobrý den,před necelými 2 lety jsem si pořídila robotický vysavač Roomba 866. Doposud jsem s ním byla spokojená. Poslední měsíc však vysavač při ukončení vysávání najede na dokovací stanici a nemůže na ni najet. Potom se neustále otáčí a hledá kontakty. Odjíždí a opět přijíždí dokud mu nedojdou baterie. Pokud chci aby se nabíjel, tak musím podložit zadní část vysavače, kde je odpadní koš a potom se vysavač bez problémů nabije. Kde je prosím problém ? Děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Lukáš (23. 10. 2017 08:43)

Dobrý den, dle popisu bude závada, na kontaktních plochách robota nebo dobíjecí stanice. Určitě doporučíme obrátiti se na svého prodejce a řešit toto reklamací. V případě že byl robot zakupován u nás, tak poprosíme o zaslání čísla nákupního dokladu na náš email nebo telefonicky a my Vám zajistíme bezplatný svoz přímo do autorizovaného servisu. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Zdena Vašínová (01. 10. 2017 11:36)
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jak vysavač reaguje na fancoil, tj. mřížka vytápění.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Lukáš (02. 10. 2017 09:36)

Dobrý den, na toto nelze přesně odpovědět , protože se to může lišit na tvaru a barvě mřížky. V těchto případech doporučujeme našim zákazníkům zapůjčení robotického vysavače na odzkoušení přímo v prostorech, které bude robot uklízet. Pro možnost zapůjčení nás prosím kontaktujte zde.

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Eva Olivová (11. 09. 2017 15:13)
Dobrý den, umí se Roomba 866 zorientovat v úklidu v přízemí a patře (máme dvoupodlažní dům). Nebude mu činit problém, když ho budu přenášet? Zapamatuje si prostor? Děkuji a přeji hezký den.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Lukáš (11. 09. 2017 15:36)

Dobrý den,

přenášení robota není problém. Robot si po každím spuštění mapuje prostor. Tento model je určen pro úklid maximálně 3 místností. S více členitým prostorem by mohl mít problémy a doporučili bychom vyšší model 886 s možností využití funkce room to room nebo vyšší řadu 900 kde je již použito mapování za pomocí kamery. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Jiří Pech (21. 08. 2017 17:49)
Na celoplošném zátěžovém koberci máme několik perských předložek s poměrně dlouhými třásněmi cca od 5 cm do 10 cm, je možno použít tento model i na úklid perských koberců (předložek) bez toho, že by se třásně namotávaly?? (jedná se o 3 samostatné nepropojené místnosti, délka úklidu nehraje roli) Děkuji za odpověď
Pech
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Zdeněk (21. 08. 2017 17:54)

Dobrý den,
iRobot Roomba má jako jediný robotický vysavač funkci proti zamotávání, nicméně u koberců jaké uvádíte toto může nastat. V tomto případě doporučíme robota nejdříve zapůjčit viz možnost zapůjčení robotického vysavače - https://www.roboticky-vysavac.cz/zapujceni .
Přeji pěkný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Veronika (27. 06. 2017 16:57)
Dobrý den, dokáže tento typ vysavače přejíždět sám do dalších místností (byt3+1) nebo je zapotřebí koupit naváděcí majáky? Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Zdeňka (27. 06. 2017 17:24)

Dobrý den, model 866 nepodporuje příslušenství maják. Robot tedy zvládne vysát na naprogramování byt o velikosti 80 - 90m2 o členitosti 2-3 místnosti. Na celý byt 3+1 Vám doporučím model 886 plus. Nebo modely, které nepotřebují maják skrz navigaci kamerou model 960 a 980. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Zdena (22. 11. 2017 18:29)
Iroomba 865/866 - píšete, ze je pro 2-3mistnosti, ale pro byt 3+1 doporučujete vyšší model. !? Lze robota případně přenést, ma se to dělat i s nabíjecí stanici?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Patrik (23. 11. 2017 10:49)

Dobrý den, tato informace o pokrytí je pořád pouze orientační. Vše záleží na celkové členitosti prostoru, takže je možné, že robot zvládne o něco méně nebo o něco víc. V případě, že by Vám nezvládl uklidit celý prostor, bude potřeba prostor rozdělit a do zbytku prostoru ho pak přenést. To zda s nabíjecí stanicí nebo bez, je u tohoto modelu jedno. Musíte si ale dát pozor aby robot po dokončení úklidu nezůstal vybitý příliš dlouho, vždy je proto lepší přenést i stanici.

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Oldřich Macháček (23. 05. 2017 00:28)
Dobrý den, svítí někdy bliká modrá kontrolka. Vypadá jak klíč, kolečko s čárkou? Co to znamená prosím?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Zdeňka (23. 05. 2017 10:17)

Dobrý den, pokud se jedná o ikonu lupy robot detekoval více nečistot a budete se tomuto místo více věnovat.

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Bílková (05. 05. 2017 10:59)
Dobrý den,
mohu se zeptat...u žádného modelu jsem nenašla třídu HEPA filtru. Můžete mi tuto informaci poskytnout? Sháním pro alergika a bez třídy HEPA filtru je to jako kupovat zajíce v pytli.
Předem děkuji za informaci.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Patrik (05. 05. 2017 11:18)

Dobrý den, skoro všechny robotické vysavače které mají Hepa filtr, používají třídu 11.

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
pickovasona (08. 04. 2017 17:20)
chtela jsem zeptat kdyz vyjede ze stanice jak dlouho by mel vydrzet nez se vybije
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Patrik (10. 04. 2017 09:06)

Dobrý den, kapacita baterie je u tohoto modelu cca 3 hodiny. Robot ale uklízí pouze do té doby než uklidí vymezený prostor. V případě 2-3 místností do cca 90m2 se pohybuje doba úklidu mezi 1-1,5 hodiny.

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
pickovasona (10. 04. 2017 13:42)
stalo se mi již dvakrat že po 45 mimutach nezajel do stanice a zustal stat na miste byla vybita baterie
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Jirka (10. 04. 2017 14:03)

Dobrý den, kontaktujte nás prosím na adrese [email protected], naši technici Vám pomůžou problém vyřešit. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Vašek (29. 01. 2017 14:43)
Dobrý den,
umí iRobot 866 respektovat virtuální zeď Dual Mode?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Lukáš (30. 01. 2017 10:16)
Dobrý den,
ano tento model umí komunikovat s virtuální zdí Dual mode.
Robotický vysavač iRobot Roomba 866
jirka sala (26. 01. 2017 15:29)
vysavač se zastaví a svítí modrá značka ventilátor
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Zdeňka Robotický vysavač (26. 01. 2017 16:41)
Dobrý den, pokud se robot zastaví a svítí kontrolka antitangle. Je to ochranný sytém proti zamotání do kabelů či třásní od koberce. Funguje to na principu, že kartáče ucítí odpar, otočí rotaci. Pokud se to robotu nepovede bude čekat na vyproštění.
Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Gabriela (23. 01. 2018 14:54)
Dobrý den, pořad svítí světylko, boční kartáč se netočí. Můžete mi poradit co by to mohlo být děkuji Gabina
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Lukáš (23. 01. 2018 15:06)

Dobrý den, zkuste robota ještě jednou řádně vyčistit. Je třeba i odšroubovat boční kartáček a zkontrolovat zda pod ním nejsou nějaké nečistoty. Pokud toto nepomůže bude třeba obrátit se na svého prodejce s reklamací. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Iveta (11. 12. 2016 08:58)
Dobry den, dostala jsem Roombu 866 a v dokovaci stanici priblizne kazde 3-4 min cvakne. Je to v poradku nebo se jedna o nejakou chybu?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Aleš (11. 12. 2016 12:31)
Dobrý den, jedná se o standartní jev, cvakání vychází z trafostanice, která je umístěna v základně.
Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Iveta (12. 12. 2016 18:47)
Je možné tento jev nějak odstranit?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Zdeňka Robotický vysavač (12. 12. 2016 19:06)
Dobrý den, pokud cvakání je opakováné a nepřestává jedině dokovací stanici reklamovat buť osobně na prodejně nebo Vám robota včetně dokovací stanice svezeme do servisu zcela zdarma na záruční opravu.
Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Iveta (11. 12. 2016 09:25)
Cvaka i kdyz je vypnuty a sundany z dokovaci stanice
Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Robert Lukac (15. 12. 2017 10:47)
Prosim, to cvakani kazdou pulmintu - minutu jse nejak vyresila ? Mne to zacal delat tedka zhruba mesic po koupi
Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Michal (30. 11. 2016 13:15)
Dobrý den,
je nějaký zásadní rozdíl mezi řadou 866 a 886? Kromě majáku jsem na nic nepřišel.

Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Lukáš (30. 11. 2016 14:16)
Dobrý den,
hlavní rozdíl je v tom, že model 866 neumí komunikovat s virtuální zdí s majákem . Další rozdíl je už pouze v příslušenství přiloženém v balení robota.
Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Tomas Cech (23. 11. 2016 08:51)
Dobry den,vidi roomba 866 virtualni zed/ majak od jinych modelu? Napr. od 581? Dekuju.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Zdeňka Robotický vysavač (23. 11. 2016 09:41)
Dobrý den, ano lze použít ze staršího modelu 581 virtuální zeď nebo maják na novější modely iRobota, ale model 866 nepodporuje funci maják nebude tedy s majákem fungovat u robota bude fungovat jen příslušenství virtuální zeď. Maják by fungoval až u vyššího modelu 886 .
Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Miroslava (06. 10. 2016 13:51)
Dobrý den, mám otázku na vysavači se přestal točit štětec, nevíte čím by to mohlo být? Vysavač je koupeny cca před měsícem. Děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Lukáš (06. 10. 2016 14:08)
Dobrý den,
zkuste boční kartáček odšroubovat a vyčistit nečistoty pod ním zachycené. Pokud by toto nepomohlo, tak bude třeba záruční oprava. Jestliže jste robota zakupoval u nás, tak nás prosím kontaktujte a objednáme Vám bezplatný svoz.
Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Josef Forejt (08. 09. 2016 18:59)
Dobrý den,
jakmile roomba vjede na koberec (vlas cca 1cm), začne cukat dopředu dozadu, pak se zastaví a nahlásí Error 6. Dnes mi ji přivezli, takže je nová.
Robotický vysavač iRobot Roomba 866
tým Roboticky-vysavac.cz (09. 09. 2016 15:06)
Dobrý den,
hláška error 6 znamená přeneste robota na jiné místo a restartujete stisknutím tlačítka CLEAN. Příčina schodišťové senzory jsou zašpiněné a Roomba uvízla na nějaké překážce. Poprosím schodišťové senzory otřete čistým hadříkem. Zapněte Roombu znovu na jiném místě.
Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Jana Valová (26. 05. 2018 12:33)
Dobrý deň mám podobný problém . Vysávač hlási chybu 6 v momente keď opustí dokovacia stanicu. Všetko som vyčistila , reštartovala. Napriek tomu vysávač nahlási chybu a ani sa nehne.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Veronika (26. 05. 2018 14:56)

Dobrý den,
chyba může být způsobena spínáním pádových senzorů. Vyzkoušejte přemístit stanici na jiné místo, pokud možno na světlejší podlahu. Pokud by i tak problém přetrvával, doporučujeme robota nechat zkontrolovat v servisním středisku. Krásný víkend

Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Zdeněk Vyskočil (11. 12. 2015 09:40)
Přejede Roomba 866 klasický dřevěný práh mezi místnostmi?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 866
Jirka (11. 12. 2015 09:50)
Dobrý den,
všichni roboti od značky iRobot dokáží přejet prahy do výšky 1,5 cm.

Vložit příspěvek - dotaz

Jméno:
E-mail:
Název příspěvku:
Dotaz k výrobku:
 
 

Recenze iRobot Roomba 866

U Elektry
523/1 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Hněvkovského
677/66A (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Běloveská
944 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba