Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba 876
Diskuze Robotický vysavač iRobot Roomba 876
Stanislav Fraibiš (04. 06. 2018 09:32)
Stanislav Fraibiš (03. 06. 2018 23:39)
Patrik (04. 06. 2018 09:50)
Dobrý den,
robotické vysavače jsou určeny pro použití v domácnosti, proto do tělocvičny, haly atd. nelze doporučit žádného robota. Fungovat by nějaký model mohl, ale iRobot Roomba 876 určitě ne.
Tichá (17. 04. 2018 15:27)
Martina (17. 04. 2018 15:54)
Dobrý den,
robotický vysavač iRobot Roomba 876 se řídí systémem navigace iAdapt - tato navigace bohužel nemá senzory na zmapování prostoru, čili robot jezdí náhodně a nesystematicky.
Snaží se vždy projet co největší plochu.
Věra Horváthová (08. 04. 2018 19:33)
koupila jsem IRobota Roomba 876 a špatně jsem si přečetla, na co je "Virtuální zeď Dual Mode". Nemám žádné zvíře a tudíž ochrana psích misek mi je k ničemu. Chtěla bych tuto zeď nahradit "virtuální stěnou s majákem", která umožňuje po úklidu jedné místnosti přejet do další.
Mám dotaz, bude mi Roomba 876 spolupracovat s virtuální stěnou s majákem?
Děkuji za odpověď
S pozdravem
Věra Horváthová
Patrik (09. 04. 2018 12:04)
Dobrý den, virtuální stěnu lze použít i v jiných případech než v domácnosti se zvířaty.
Virtuální maják s Vašim robotem fungovat nebude.
David Pesek (22. 03. 2018 15:16)
Patrik (22. 03. 2018 15:32)
Dobrý den, bohužel takto to nelze posoudit. Poprosím Vás o zaslání fotografie podlahy na náš email.
Jana (16. 03. 2018 21:56)
Dakujem
Veronika (17. 03. 2018 10:36)
Dobrý den,
model Roomba 876 je určený k úklidu maximálně 3 místností. Váš prostor je příliš členitý, a proto Vám robot nevysaje celý prostor. Pokud robota přenášíte a individuálně zapínáte, tím ukončujete mapování a díky tomu robot vysává tam, kde již vysával. Doporučujeme otevřít pouze 3 místnosti a do úklidu nezasahovat. Pokdu by jste chtěli uklízet celý Váš prostor, museli by jste zvolit model s kamerovým systémem řady 900, ten již nemá problém s pokrytím členité plochy. Krásný den
Jana Vyšná (12. 03. 2018 11:27)
Nikde jsem nenašla zmínku o záruční době na motor. Prosím o sdělení záruční doby.
Děkuji. J.V.
Lukáš (12. 03. 2018 11:48)
Dobrý den, záruka na výrobek je 24 měsíců jako celek. Záruční doba na motor samostatně není nijak omezena ani navýšena.
Dominika Bačovská (07. 03. 2018 10:53)
Patrik (07. 03. 2018 13:45)
Dobrý den, mrzí nás, že nejste s robotem spokojená. Bohoužel máme od Vás málo informací o prostoru abychom posoudili, kde může být chyba. Nejčastější problémy bývají v případě nevhodně zvoleného robota na daný prostor. Do emailu jsem Vám poslal pár informací a otázek, podle čeho můžeme zjistit proč robot neuklízí dle Vašich představ.
Iveta Myslivcová (17. 02. 2018 23:15)
součástí balení byla virtuální zeď s ochrannou zónou (Virtual Wall Halo), tedy bez majáku. Uklízí vysavač všechny místnosti postupně nebo jej musím pokaždé do dané místnosti umístit? Virtuální zeď jsem neměla zapnutou, přesto uklidil jednu místnost a zajel do nabíjecí stanice... Nabitý byl dostatečně.
Děkuji za odpověď
Lukáš (19. 02. 2018 09:13)
Dobrý den, jako příslušenství modelu 876 je dodávána duální virtuální stěna. Pomocí režimu virtuální zdi zůstane v prostorách, které uklízet chcete a vyhne se těm, které uklízet nechcete. V režimu HALO je vynikajícím pomocníkem pro domácnosti se zvířecími mazlíčky. Vytvoří ochrannou zónu ve svém okruhu o průměru 1,2 m. V tomto režimu docílíte, aby se robot elegantně vyhýbal miskám s vodou nebo jídlem Vašeho miláčka. Funkčnost si ověřte třeba v režimu virtuální zdi - přepínač v poloze nahoře kdy robota spustíte v menším prostoru například koupelna, záchod a zeď umístíte do dveří. Robot by neměl místnost opustit. Pokud robot na virtuální stěnu nereaguje, tak zkuste vyndat a zandat baterie, případně vyzkoušet jiné.
J.P. (05. 02. 2018 18:17)
jak je to s českým jazykem u uvedeného výrobku. Má český jazyk v seznamu jazyků pro nastavení a používání tohoto výrobku ?
děkuji
Petrášek
Patrik (06. 02. 2018 08:11)
Dobrý den, tento model bohužel češtinu nemá.
Pavla Foglarová (16. 01. 2018 21:15)
Patrik (17. 01. 2018 12:28)
Dobrý den, zkuste očistit nabíjecí kontakty na robotovi i na dobíjecí stanici. Jestliže vyčištění nepomůže, kontaktujte nás přes naší poradnu.
Hájek (02. 01. 2018 20:58)
Patrik (03. 01. 2018 16:05)
Dobrý den, tyto modely robotických vysavačů nikdy nebudou jezdit do úplného vybití. Robot si prostor mapuje a pozná kdy je prostor uklizen, takže je možné že menší prostor bude uklízet kratší dobu než větší. Uvedená výdrž je maximální doba úklidu/úklidů na jedno nabití.
Michal (21. 11. 2017 16:31)
Lukáš (21. 11. 2017 17:02)
Dobrý den, Vámi popisované cvkaní se u některých modelů vyskytuje, ale nejdená se o závadu na robotu.
Martina K. (19. 10. 2017 12:44)
má tento vysavač funkci pokračování v úklidu?
A jak se liší od modelu 896 (krom wifi a typu baterie)?
Moc děkuji,
MK
Lukáš (19. 10. 2017 13:17)
Dobrý den, mimo Vámi zmiňovaných rozdílů jsou tyto modely stejný. Tento model nemá možnost pokračovat v úklidu, po vybití se zajede dobíjet a již nevyjede. Pro další úklid je nutné jej manuálně spustit nebo mít nastavený odložený start, ale úklid bude robot provádět nový. Funkcí pokračování v úklidu jsou vybaveny až modely řady 900.
Jana Hlučková (21. 08. 2017 17:18)
jak je vysavač vysoký?
Děkuji
Jana Hlučková
Zdeněk (21. 08. 2017 17:29)
Dobrý den,
výška robota je 9,2 cm. Aby se Vám robot dostal spolehlivě pod nábytek je potřeba počítat s výškou 10 cm. V tomto případě nemá robot potíže a bezpečně pod nábytek zajede.
Přeji pěkný den
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.