Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba 886
Diskuze iRobot Roomba 886
Jarka (01. 06. 2019 11:29)
Zdeňka (01. 06. 2019 11:43)
Dobrý den, mrzí nás potíže s robotem. Doporučuji zkontrolovat zda jsou kontakty na nabíjecí stanici a robotu čisté. Pokud nejsou doporučím je očistit, kontakty musí být stříbrné. Pokud jsou zašpiněné dochází k tomu, že robot má problém se nabíjet a hlásí chybu 1 nebo po zajetí do dokovací stanice zase vyjede a toto se opakuje až do vybití. Pokud kontakty jsou čisté, může se jednat i o problém s baterii, ale robot většinou hlásí chybu 5 a baterii má i menší kapacitu robot vysává i kratší dobu. Baterie Ni-MH mají výdrž cca kolem 2 let. V nabídce máme dvě baterie k Vašemu modelu. První varianta je originální baterie XLife za 2.099 Kč, kapacita 3000mAh - http://www.roboticky-vysavac.cz/baterie-irobot-xlife. Druhá varianta je neoriginální baterie za 899 Kč, kapacita 3300mAh - http://www.roboticky-vysavac.cz/baterie-irobot-roomba-8xx .Baterie máme běžně skladem, stačí si je objednat na našem webu, nebo vyzvednout osobně na prodejně : https://www.roboticky-vysavac.cz/prodejny .
František Hamer (02. 02. 2019 10:46)
Veronika (02. 02. 2019 11:45)
Dobrý den,
problém může být v ovládacím panelu robota nebo základové desce. Bez servisní prohlídky bohužel nelze lépe určit příčinu. Doporučujeme nejprve zkontrolovat kontakty baterie, trochu je zdvihnout, aby baterie lépe doléhala. Dále doporučujeme provést kontrolu nastavení správného času a po té nastavit programaci. Pokud i tak se bude situace opakovat, neodkládejte servisní prohlídku. V případě, že byl robot zakoupen u nás, rádi Vám zajistíme bezplatný svoz. Pokud ne, kontaktujte prodejce kde jste robot zakoupili nebo přímo autorizovaný servis. Přejeme krásný víkend:)
Erika (05. 11. 2018 19:00)
máme robotický vysávač skoro dva roky a začal sa správať nezvyčajne. Buď prestane vysávať a vypne sa bez slova a nemá ešte poriadené (nie je v miestnosti toľko ako zvyčajne) alebo vyhlási hlášku Error 5, pričom nemá žiadnu prekážku ktorá by mu bránila prejsť k nabíjacej stanici. Zahŕňa záruka aj výmenu baterky? Prípadne sa môžu kaziť senzory? Pretože ak sa začne vybíjať, mal by sám hľadať nabíjaciu stanicu, nie? Výdrž má cca 1,5 - 2 hod. Ďakujem za odpoveď.
Lukáš (06. 11. 2018 09:15)
Dobrý den, dle popisu chování robota se bude opravdu jednat o pokles kapacity baterie. Kdy množství energie kterou si robot nechává na dojetí do nabíjecí stanice doposud stačila k dojetí, ale nyní již ne. Garance na zachování kapacity je od výrobce dána 6 měsíců, po této lhůtě už si musí zákazník výměnu hradit. V nabídce máme jak originální baterii, tak i neorigilnální alternativu.
Gregor (15. 08. 2018 14:26)
Martina (15. 08. 2018 14:30)
Dobrý den, pokud šroubek nedrží a musíte stále dotahovat, bude problém s celkovým modulem bočního kartáčku. Nový modul bočního kartáčku stojí 480,- Kč.
Jirka (18. 03. 2021 10:00)
Lukáš (18. 03. 2021 10:04)
Dobrý den, šroubek je součástí nového bočního kartáčku. Ohledně nákupu nového modulu prosím kontaktujte servis.
Martina (15. 08. 2018 14:53)
Dobrý den, pokud je robot stále v záruce, nejlepším řešením bude zaslat ho v rámci záruky do serviního střediska ke kontrole/opravě, stačí na našich stránkách vyplnit formulář .
Pavel (17. 07. 2018 19:40)
Lukáš (18. 07. 2018 09:24)
Dobrý den, tento model nemá možnost komunikovat přes wifi, takže ani přes aplikaci v mobilním telefonu a lze jej na dálku ovládat pouze IR dálkovým ovladačem.
Pavel (19. 01. 2018 20:18)
Katrin (20. 01. 2018 11:10)
Dobrý den, mrzí nás, že máte s robotem problémy. Je-li baterie odpojena nebo již velmi slabá, hodiny robota se přepnou do výchozího 12hodinového (AM/PM) formátu. Zkuste robota znovu nastavit a zmenšit mu daný prostor např. o jednu místnost,aby se stihl dříve vrátit do nabíjecí stanice. Pokud by toto nepomohlo, kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis na tel. čísle 774 810 810.
Simona (05. 01. 2018 14:48)
Patrik (05. 01. 2018 15:06)
Dobrý den, pro přesné doporučení potřebujeme znát trochu víc informací. Kontakujte nás prosím přes naší poradnu.
Josef (25. 12. 2017 00:38)
chtěl bych se zeptat jestli tento vysavač bude fungovat s aplikací IRobot home
Josef Čujan (05. 12. 2017 17:55)
Lukáš (05. 12. 2017 18:07)
Dobrý den, pro tento model nelze nainstalovat český jazyk. Češtinu lze zvolit až u modelvé řady 900.
Petra Kováříková (25. 09. 2017 15:02)
děkuji za odpověď....
Zdeněk (25. 09. 2017 15:54)
Dobrý den,
nejdříve doporučíme zkontrolovat správné zasunutí kabelu do dobíjecí základny. Na dobíjecí základně by měla blikat zeleně kontrolka zapojení do sítě. Pokud tomu tak není kontaktute nás na e-mailu pro reklamaci/výměnu robota.
Přeji pěkný den
Pavlína Kodrlová (20. 09. 2017 08:25)
Lukáš (20. 09. 2017 09:45)
Dobrý den,
pokud je robot ještě v záruce, tak bych doporučil jej reklamovat. I v případě, že by reklamace nebyla uznána, tak Vám bude robot aspoň zkontrolován a bude Vám doporučeno co je třeba zakoupit za náhradní díly.
Lenka (03. 12. 2016 23:23)
zajímalo by mne, jak si Roomba 88x či 78x poradí s celoskleněnými dveřmi. Zda do nich bude narážet v plné rychlosti a jak se dá případně problém řešit, děkuji
Jirka (04. 12. 2016 11:29)
Jiří (06. 09. 2016 17:21)
Stepanka Pancova (28. 03. 2017 11:14)
Lukáš (06. 09. 2016 17:54)
v dobíjecí stanici je umístěno trafo, které může vydávat zvuky, ale nic hlasitého. Pokud by Vám zvuk vydávaný stanicí připadal neúnosný, tak se obraťte na svého prodejce a nechte si ji zkontrolovat.
hana (06. 04. 2016 16:30)
Lukáš (06. 04. 2016 16:38)
tato kontrolka signalizuje, že robot hledá dobíjecí stanici. Stane se tak pokud je robot vybitý a nebo když dokončí úklid.
Markéta Vtípilová (29. 02. 2016 06:51)
Jiří-Roboticky-vysavac (29. 02. 2016 09:44)
ano, v případě že robot nevysává měl by se neustále dobíjet na stanici.
věra (19. 02. 2016 10:15)
romba886
Jirka (19. 02. 2016 10:47)
prosím v tomto případě kontaktujte naší poradnu.
Gabriel Szász (10. 02. 2016 18:06)
jaký je rozdíl mezi tímto modelem a modelem 880 (kromě barvy a méně bohatého příslušenství)?
Jirka (11. 02. 2016 09:14)
roboti jsou jinak totožní.
Petr Luknár (26. 01. 2016 12:02)
Který by byl nejvhodnější do domu se 4 místnosti a chodbou?
Děkuji za odpověď!
Jirka (26. 01. 2016 13:23)
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.