Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba 960 WiFi
Alternativy
Robotický vysavač
iRobot Roomba 975 WiFi
- - Inteligentní navigace
- - Skvělý poměr cena/výkon
- - Mluví česky, WiFi
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač
iRobot Roomba 974 WiFi
- - Inteligentní navigace
- - Skvělý poměr cena/výkon
- - Mluví česky, WiFi
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač
iRobot Roomba 976 WiFi
- - Inteligentní navigace
- - Skvělý poměr cena/výkon
- - Mluví česky, WiFi
Prodej byl ukončen
Diskuze Robotický vysavač iRobot Roomba 960 WiFi
Aleš (29. 02. 2024 16:11)
Veronika (04. 03. 2024 20:28)
Dobrý den,
může se jednat zanesení ventilátoru zásobníku nebo chybný kontakt zásobníku. Očistěte kontakty zásobníku a i v robotu. Dále proveďte reset robota. Pokud nepomůže ani to, doporučujeme vyzkoušet výměnu zásobníku a nebo kontaktovat přímo servis. Krásný den
Přemysl Iskerka (25. 06. 2023 12:12)
Děkuji za radu.
Iskerka
Lukáš (26. 06. 2023 08:25)
Dobrý den, není v této místnosti koberec s tmavším povrchem? Doporučíme vyčistit co nejlépe protipádové senzory robota. Pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit servisní kontrolou.
Petra Weissmannová (17. 01. 2020 15:29)
Lukáš (17. 01. 2020 15:36)
Dobrý den, rozdíl mezi oběma modely je pouze v barvě jinak jsou naprosto stejný. Dle informací o bytě můžeme oba modely doporučit.
SH (26. 09. 2017 23:50)
Lukáš (27. 09. 2017 09:43)
Dobrý den, je nám líto, ale starší modely nevykupujeme a ani zakoupení na protiúčet nenabízíme.
Drahomira Klimova (06. 11. 2016 11:52)
Lukáš (07. 11. 2016 10:45)
kapacita baterie ovlivňuje délku úklidu. Tento model, ale v případě, že nestihne úklid v jednom nabíjecím cyklu, se zajede nabít a pokračuje z místa kde jej přerušil. Proto není kapacita baterie až tak důležitá.
Frupper (04. 10. 2016 19:38)
chtěl bych se zeptat jak zvládne tento robotický vysavač dvoupodlažní dům. Myslím tím, jak se orientuje v prostoru, který je pro něj nový (když už má zmapované přízemí a přenesu ho do podkroví).
Děkuji a přeji příjemný den
tým Robotický vysavač (05. 10. 2016 09:52)
Eliška Vokounová (23. 09. 2021 13:01)
Martina (23. 09. 2021 13:23)
Dobrý den, model iRobot Roomba 960 nemá možnost uložení více map. Pokud budete robota přenášet do jiného patra, doporučuje se robota přenést i se stanicí, aby po dokončení úklidu robot zajel zpět do stanice. Není to ovšem podmínkou. V případě přenesení robota do jiného prostoru si robot po spuštění k úklidu automaticky načítá novou mapu a vždy úklid dokončí.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.