Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba 965 WiFi
Diskuze Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
J. Tichánek (01. 12. 2023 18:37)
Lukáš (04. 12. 2023 08:30)
Dobrý den, jedná se o starší model. Novějšími modely byly téměř stejné modely 97x a nyní bych jako alternativu doporučil model i6.
Filip (12. 04. 2021 10:36)
S žádným jiným zařízení v domácnosti, ve vztahu k routeru, problémy nebyly.
Lukáš (12. 04. 2021 11:22)
Dobrý den, je třeba se připojovat na wifi 2,4 GHz na té frekvenci 5GHz se připojení nezdaří. Ohledně přesného nastavení routeru pak doporučíme kontakovat přímo iRobot: [email protected]
Veronika (04. 01. 2021 19:28)
Lukáš (05. 01. 2021 11:21)
Dobrý den, rozdíl je pouze v barevném provedení obou modelů.
Statis (14. 06. 2020 20:57)
Lukáš (15. 06. 2020 11:35)
Dobrý den, tuto funkci model 965 nemá ani žádný jiný model 96x. Touto funkcí je vybaven model 976.
Petra Dub. (22. 02. 2020 22:28)
Lukáš (24. 02. 2020 10:08)
Dobrý den, můžete zkusit odšroubovat kartáček a odstranit nečistoty, pokud toto nepomůže, tak bude třeba řešit reklamací robota.
Vaškeba (11. 02. 2020 15:34)
Robotický vysavač už máme delší dobu, ale velmi často se nám stává, že během vysávání se robot náhle zastaví a ohlásí, že má vybitou baterii (zvukové hlášení: "Dobijte robot roomba"). Nezajede do stanice se dobít. Zkoušeli jsme stanici přemístit na různá místa v domě, ale problém se pořád opakuje. Nedokončí průměrně tak 7 z deseti úklidů. Sledovali jsme jej během úklidu. Kontrolka již signalizuje (červená ikona baterie), že je baterie již vybitá, ale robot se evidentně nepokouší stanici vyhledat a neustále vysává dál dokud se baterie zcela nevybije. Po dobití baterie úkol samozřejmě již nedokončí. Čištění čidel a kamery provádíme po každém vysypání koše. Pokud robot úklid úspěšně dokončí a během úklidu se dobíjel, bylo vidět, jak vysávání přerušil a k dobíjecí stanici vyrazil po nejkratší možné trase.
Proč robot tak často nezajede k dobití a úkol nedokončí?
Lukáš (11. 02. 2020 15:41)
Dobrý den, doporučím provést reset robota a pokud nepomůže, tak jej zaslat do autorizovaného servisu k diagnostice. V případě, že byl robot zakoupen u nás, postup pro reklamaci naleznete zde.
Monika (29. 01. 2020 18:31)
Veronika (30. 01. 2020 08:21)
Dobrý den,
ano, robot dokáže vysávat i v noci. V případě, že je ale úplná tma, temno bez světel, diod čí venkovního osvětlení, může se stát, že robot některé místa neprojede. Pro dokonalé mapování u robotů s kamerou je potřeba mít nějaké záchytné body na stěnách či stropu, aby se dokázal přesně orientovat. Pokud chcete uklízet v noci, volte spíše modely s laserovou navigací, které tma nevadí. Doporučujeme se podívat na modely značky Symbo Laserbot nebo 360. Krásný den
Pavel (25. 01. 2020 18:01)
Lukáš (27. 01. 2020 10:28)
Dobrý den, robot mluví většinou pokud dojde k nějaké poruše. Ohlásí o jakou chybu se jedná. Pokud je vše v pořádku, tak nemá důvod komunikovat.
L.Kyllar (05. 01. 2020 19:14)
Lukáš (06. 01. 2020 10:28)
Dobrý den, u tohoto modelu je součástí sběrného koše i motor sání, proto není možné koš omývat vodou.
Hela (28. 11. 2019 18:51)
Lukáš (29. 11. 2019 08:51)
Dobrý den, zabezpečení je třeba nastavit, tak jako byste měli doma zvířecího mazlíčka aby nebyl snímán prostor těsně nad zemí.
Tereza (03. 11. 2019 17:27)
Lukáš (04. 11. 2019 11:43)
Dobrý den, s těmito prostory ve většině případů nejsou problémy, ale mohu Vám nabídnout zapůjčení robota k odzkoušení (pro více informací o této službě nás prosím kontaktujte zde). Pokud by se náhodou problémy vyskytly, tak by bylo třeba volit model s navigací za pomoci laseru.
Filip Javůrek (26. 10. 2019 18:40)
Děkuji.
Jan (29. 10. 2019 09:26)
Dobrý den, po vložení robota do nabíjecí stanice, následném stisknutí a podržení tlačítka Dock a Spot, rozbliká se ikona Wi-Fi na robotu? Můžete vyzkoušet dát robota do továrního nastavení dlouhým podržením všech tří tlačítek do doby, než se rozsvítí všechny LED ikony. V případě, že by tento postup nepomohl, je pravděpodobná chyba v samotném robotu, můžete nás kontaktovat skrze e-mailovou adresu pro bližší informace k následujícímu postupu.
Jan Prokeš (09. 10. 2019 21:57)
Vysavač nám přišel včera ,vše fungovalo do doby než se vybila baterie,teď když je ve stanici kontrolka nabíjení nebliká a i po několika hodinách hlásí nabijte robot Roomba,Nepomohl ani restart.
Děkuji za radu.
Jaroslav (21. 09. 2019 07:41)
Zakoupili jsme u vás roombu 965.
Vysává perfektně,ale je poněkud zmatený,vrací se v první místnosti kde začíná třeba 15x na stejna místa a poslední místnosti už díky tomu sotva uklidi.
Navíc jezdí opravdu zmateně po bytě. Než vysaje například obývací pokoj trvá to cca 1h díky tomu jak se neustále vrací a zmateně prejizdi. Čím by to mohlo byt?
Dekuji
Radek (21. 09. 2019 09:00)
Dobrý den,
mrzí nás že máte potíže s vysavačem. Příčinou by mohl být třeba podkrovní byt, ve kterém se kamerový systém může chovat zmateně. Dále prosím zkontrolujte zda není výhled kamery znečistěn. Pokud nemáte podkrovní byt a kamera je čistá, doporučím robota zaslat na reklamaci, neho ho zanést na jednu z našich prodejen.
Přejeme krásný den.
Jana K. (27. 07. 2019 13:26)
Předem děkuji za pomoc.
Veronika (27. 07. 2019 15:55)
Dobrý den,
model Roomba má kontaktní pohyb v prostoru a pomocí dotykového pohyblivého nárazníku si prostor vyhodnocuje, jedná se o běžný pohyb této značky. Prostor je potřeba přizpůsobit tak, aby robot se dostal všude a nikde neuvízl. Dále je dobré odstranit veškeré předměty, které by mohly uvíznout v kartáčích či kolech. Není se čemu divit, že tenký kabel od nabíječky namotal, díky tomu Vám robot propsal chybové hlášení do aplikace, aby byla překážka odstraněna. Při opakovaném spuštění bude chyba smazána a robot bude uklízet bez potíží. Krásný den
Jana K. (28. 07. 2019 16:57)
jak dlouho by melo trvat, nez se vysavac vrati do stanice po tom, co zmacku tlacitko home a vysavac je cca 2m od stanice? Bohuzel zatim spis zacne popojizdet zmatene po byte a stanici najde treba za 20minut. Prosim Vas o radu, co s tim muzeme delat.
Dekuji.
Jan (29. 07. 2019 10:33)
Dobrý den, vždy záleží na umístění stanice, pokud není v jejím okolí dostatečně velký prostor, robot nemusí tak snadno zachytit její signál. Jestliže robotu zadáte příkaz, aby se vrátil do dobíjecí stanice, začne ji hledal. Je možné, že se otočí na opačnou stranu a bude ji hledat na druhé straně místnosti. Avšak když jej postavíte přímo naproti stanici, celý proces by měl trvat pár desítek vteřin. Nejbezpečnější vrácení je vždy, jakmile robot ze stanice vyjíždí při začátku úklidu.
Michaela (26. 07. 2019 21:10)
Jan (27. 07. 2019 12:45)
Dobrý den, pokud jsou mapy v aplikaci povolené a verze softwaru je 2.2.5 a vyšší, vyzkoušejte robota připojit i na jiný telefon, pokud máte tu možnost. Případně zmáčknout a držet tlačítko Clean po dobu deseti vteřin, poté Roomba zahraje resetovací melodii a následně proveďte 2-3 menší úklidy pro generaci map.
Michaela (28. 07. 2019 14:05)
Hana Jarombeková (09. 07. 2019 13:49)
robot fungoval perfektně. Nyní, po měsíci od zakoupení, se přestala točit boční vrtulka s kartáčky a na kobercích je sací výkon rozhodně nižší než dříve. Aplikace žádnou chybu nehlásí. Můžete prosím poradit, kde by mohl být problém?
Děkuji Jarombeková
Lukáš (09. 07. 2019 13:57)
Dobrý den, doporučíme vyčistit kartáče i odmontovat boční kartáček a odstranit nečistoty pod ním. Pokud nic z tohoto nepomůže, tak bude nutné zaslání robota k reklamaci. Jestliže byl robotický vysavač zakoupen v našem obchodě, tak prosím postupujte dle zde informací uvedených.
Tomáš příhoda (16. 06. 2019 12:10)
Martina (17. 06. 2019 14:08)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. Poradíme provést reset robota stisknutím tlačítka CLEAN. Pokud by i přes reset robota Vaše problémy přetrvávaly, kontaktujte náš zákaznický servis.
Niki a Luki (28. 04. 2019 15:33)
Zdeněk (29. 04. 2019 09:36)
Dobrý den,
těší nás Vaše spokojenost s robotem. Ohledně zanechávání chlupů na koberci, toto může být způsobeno, větším množstvím daných chlupů Určitě bude stačit vyčkat pár vysávacích cyklů a roboto si je pojme, i ty které tam zůstáli. Ohledně čištění sběrné nádobky, je nejdůležitější čištění Hepa filtru. Pokud by byl velmi ucpaný, robot ukončí úklid a neuklidí tedy celý prostor. Určitě můžete robota čistit standardním vysavačem. Model 980 tedy není až tak nutný. Nicméně pokud budete chtít robota vyměnit za model 980, vždy máte možnost do 14 dní zboží vyměnit na naší prodejně.
Přejeme hezký den
Karolina Rafajova (10. 03. 2019 15:13)
máme robota tři dny. Mam problém s tim, ze robot neuklidi cele patro (110m2) najednou. Uklidí obývak a kousek chodby. Když ho prenesu na začátek chodby, tak koupelnu vycídí třikrát, část chodby, pulku ložnice nazdarbuh a končí. Cele patro najednou neuklidil nikdy. Navíc mám pocit, že na zaver svého zkráceného uklidu nečistí rohy, stěny místností.
Jinak uklid je velmi peclivý a všude cisto.
Děkuji za rady.
S pozdravem Rafajová
Martina (11. 03. 2019 11:19)
Dobrý den, pokud se vyskytly problémy ohledně úklidu robotického vysavače, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis.
Lucie (27. 02. 2019 10:23)
Martina (27. 02. 2019 10:51)
Dobrý den, podrobné informace ohledně zobrazení baterie v aplikaci Vám zasíláme na e-mail.
Lucie Poláčková (28. 03. 2019 09:47)
Martina (28. 03. 2019 09:49)
Dobrý den, jsme velice rádi, že robot již pracuje bet potíží. V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Pěkný zbytek dne
Jaroslava Havelová (31. 01. 2019 15:36)
dnes se mi stalo poprvé, že robot neuklidil celé patro, do některých místností nezajel vůbec. Zhruba po půl hodině úklidu zajel do dokovací stanice, když jsem ho bezprostředně opětovně zapla opět uklízel cca 1 hod - se stejným průběhem jako poprvé. Nemyslím tedy že by byl vybitý. Nevím zda by pomohlo resetování ?
Martina (31. 01. 2019 15:43)
Dobrý den, doporučili bychom provést reset robota a následně vyzkoušet provést úklid. Pokud by Vaše problémy přetrvávaly, kontaktujte náš servis
Jaroslava Havelová (01. 02. 2019 15:22)
Jarda (18. 01. 2019 08:34)
Martina (18. 01. 2019 09:10)
Dobrý den, pokud se Vám po úklidu nezobrazují mapy, může to být hned několik důvodů :
přerušení plánovaného úklidu, přenášení robota do jiných místností v probíhajícím úklidu, dále se může jednat o výpadek sítě nebo právě probíhající údržbě na Cloudovém serveru. Tento problém bývá vyřešen během několika hodin. Pokud by Vaše problémy i nadále přetrvávaly, neváhejte nás kontaktovat.
Jarda (18. 01. 2019 09:59)
Zdeněk (18. 01. 2019 10:29)
Dobrý den,
zde bude nejspíše aktuálně cloudový server na který je robot napárovaný v údržbě. Doporučíme tedy vyčkat. Většinou je toto v provozu cca po pár hodinách maximálně 1-2 dny. Pokud by i tak potíže přetrvávaly, určitě nás kontaktujte.
Přejeme hezký den
Katka (13. 01. 2019 12:02)
Zdeněk (14. 01. 2019 09:25)
Dobrý den,
zde může být potíž v právě probíhající údržbě na Cloudovém serveru, na který je robot párovaný. Proto se Vám mapa nenačte. Nicméně toto je vždy vyřešeno během pár hodin, nebo 1-2 dní. Pokud by se Vám nicméně i nadále mapa nezobrazovala, určitě nás kontaktujte.
Přejeme hezký den
Tomáš Tichý (21. 07. 2019 17:11)
Jan (22. 07. 2019 16:51)
Dobrý den, pokud jsou tedy mapy povolené v aplikaci a verze softwaru je 2.2.5 a vyšší, vyzkoušejte robota připojit i na jiný telefon, pokud máte tu možnost. Případně zmáčknout a držet tlačítko Clean po dobu deseti vteřin, poté Roomba zahraje resetovací melodii a následně proveďte 2-3 menší úklidy pro generaci map.
Karel (08. 01. 2019 21:19)
Lukáš (09. 01. 2019 08:48)
Dobrý den, modely řady 900 nedokáží komunikovat s touto virtuální zdí s majákem.
Soňa (14. 11. 2018 20:44)
Děkuji za odpověď.
Martina (15. 11. 2018 09:33)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. Chyba zde může být v dobíjecí stanicí a nejlepším řešením by bylo robota spolu se stanicí zaslat k reklamaci. Podrobné informace, jak dále postupovat naleznete zde
Iveta (14. 11. 2018 11:30)
V com moze byt problem? Dakujem.
Lukáš (14. 11. 2018 11:51)
Dobrý den, poprosím o informaci jakou verzi SW má váš robot. V aplikaci to najdete v sekci Nastavení - O robotovi ....
Peter Sklenár (12. 11. 2018 14:48)
Lukáš (12. 11. 2018 15:01)
Dobrý den, jedná se o stejný model. Liší se pouze barevně, jinak jsou modely totožné.
Ján Zeman (07. 11. 2018 13:44)
Zdeněk (07. 11. 2018 14:10)
Dobrý den,
toto může být způsobeno přetížením (aktualizací) na Cloudovém serveru, na který je Váš robot napárovaný. Pokud toto nastane, je to většinou velmi rychle opraveno. Pokud by potíž trvala i třeba po týdnu, doporučíme nás kontaktovat.
Přeji pěkný den
Ján Zeman (07. 11. 2018 14:36)
Valéria Jóbová (29. 12. 2019 10:59)
Igor (13. 11. 2018 13:10)
Zdeněk (13. 11. 2018 13:13)
Dobrý den,
mrzí nás Vaše situace. Nicméně na ni nemáme žádný vliv, ani se nás nijak netýká. Jedná se o zákazníki Telekomu na Slovensku.
Přejeme pěkný den
Zdeněk (07. 11. 2018 14:58)
Dobrý den,
děkujeme za informaci.
Pěkný den přejeme
Ivo Kocera (29. 10. 2018 20:56)
Lukáš (30. 10. 2018 09:08)
Dobrý den, rozdíl je pouze v barevné kombinaci robota, jinak jsou oba modely stejné.
Dušan (03. 07. 2018 18:14)
jak nainstalovat češtinu,nemá nainstalováno
děkuji
Patrik (04. 07. 2018 12:59)
Dobrý den,
češtinu je nutné přes mobilní aplikaci nejdříve v nastavení stáhnout a pak nastavit.
Dalibor (25. 08. 2018 22:17)
Martina (27. 08. 2018 09:29)
Dobrý den, veškeré potřebné informace, jak spárovat robota s aplikací naleznete v českém manuálu, který dodáváme společně s robotem.
Jan Vyletěl (05. 08. 2018 13:46)
Jak mám postupovat v případě, ze pole další jazyky neobsahuje nic?
Tedy není možné češtinu vybrat.
Děkuji za odpověď.
Petr (22. 09. 2018 15:06)
Mám ten samý problém s CZ jazykem. Je nutno zaslat robota do autorizovaného servisu.
Veronika (22. 09. 2018 15:54)
Dobrý den,
český jazyk robota se nastavuje pomocí aplikace. Pokud Vám to nejde, doporučujeme udělat reset robota a odinstalování a znovu stažení nové aplikace do mobilu. Pokud ani tak Vám nepůjde nasatvit český jazyk, bude muset robot do servisu na kontrolu. Krásný den
Jiří (08. 08. 2018 17:29)
Rostislav Tomiczek (02. 05. 2018 20:14)
Lukáš (03. 05. 2018 08:24)
Dobrý den, je nám líto, ale sací výkon výrobcem není uváděn.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.