SIDE-shoproku2024
SIDE-vanoce-24

Robotický vysavač
iRobot Roomba 965 WiFi

Tento model se již neprodává
Rádi Vám poradíme s alternativou
Kód: 101950

Robotický vysavač iRobot Roomba 965

Roomba 965 je robotický vysavač od iRobotu s inteligentní navigací pomocí kamery, s výkonnou lithiovou baterií, vysokým sacím výkonem a s dlouhou výdrží baterie. Elegantní design Roomby 965 bude ve vaší domácnosti působit nejen luxusním dojmem, ale plnohodnotně zastane pravidelné vysávání vašich pokojů. A nezáleží na tom, jaký rozsáhlý byt nebo dům máte, Roomba 965 si vytváří mapu místností a vysaje skutečně všude tam, kde dosáhne. Nezastaví ji ani vybitá baterie - zajde se sama dobít a později dokončí vysávání z místa, kde ho přerušila.

iRobot prodejce

Hlavní přednosti Roomby 965

  • Aplikace pro ovládání robota přes Wi-fi
  • Navigace iAdapt 2.0 s vizuální lokalizací
  • Úklid na ploše max. 185 m²
  • Robot mluví česky
  • Dobíjení během úklidu
  • Filtrace přes HEPA filtr
  • Kvalitní Li-Ion baterie 
  • Čisticí systém AeroForce
  • Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow
  • Velkokapacitní sběrný koš AeroForce
  • Indikátor plného koše 
  • Systém ANTITANGLE proti zamotání do kabelů
  • Akustická a optická detekce nečistot
  • Funkce načasování úklidu
  • Virtuální zeď s funkcí HALO
  • Profilovaný nárazník se zpomaleným dotykem
  • Senzory proti pádu ze schodů
  • Nabíjecí stanice s integrovaným adaptérem
 

Videopředstavení iRobot Roomba 965 ze série 900:

Klíčové funkce Roomby 965

Třístupňový čisticí systém AeroForce 
iRobot Roomba 965 je vybaven jednou z nejzásadnějších inovací v historii robotických vysavačů – třístupňovým čisticím systémem AeroForce. Systém AeroForce soustředí proud vzduchu do úzké štěrbiny mezi rotující kartáče, čímž silný vakuový efekt. V kombinaci s motorem 2. generace se sací výkon zvýší až 5x.
  • 1. Rotující boční kartáček Díky přítomnosti bočního kartáčku dokáže Roomba efektivně čistit i místa okolo nábytku, podél stěn, rohy místností a jiná těžko dostupná místa.
  • 2. Dva proti sobě rotující kartáče AeroForce Dva proti sobě rotující gumové kartáče se speciálními vodicími drážkami sbírají nečistoty ze všech druhů podlah a koberců. Na tvrdých podlahách kartáče ženou nečistoty přímo do sběrného koše. Při úklidu koberců nejdříve dochází k uvolnění nečistot z vlákna koberce vodicími drážkami, aby se nečistoty dostaly na povrch, následně je kartáče ženou do sběrného koše.
  • 3. Sací motor 2. generace Vysávání jemného prachu zajišťuje výkonný sací motor 2. generace. Filtraci vzduchu zajišťuje filtr AeroForce.
Roomba 965
 
Ovládat jej můžete kdykoliv a odkudkoliv. Pouhým stiskem jednoho tlačítka!
S mobilní aplikací iRobot HOME ve vašem chytrém telefonu nebo tabletu můžete robota Roomba 965 plně ovládat na dálku – bez ohledu na čas a místo, kde se právě nacházíte. Sedíte v kanceláři a vzpomenete si, že je doma potřeba uklidit? Stačí otevřít aplikaci iRobot Home a stisknout tlačítko „CLEAN“. Nebo v předstihu naprogramujte den a čas úklidu na celý týden a pusťte to z hlavy, robot se o vše postará. Aktualizovaná aplikace iRobot HOME (verze 1.2) v českém jazyce má řadu dalších užitečných funkcí, včetně informací o údržbě, technické podpoře, instruktážních videí, atd.

irobot roomba 965
 
Uklízí bez ohledu na rozměry vaší domácnosti či kanceláře
Nový sofistikovaný systém navigace iAdapt 2.0 zajistí dokonalý úklid garsonky i velkometrážního bytu. Díky navigaci iAdapt 2.0 zná Roomba 965 svou cestu, "vidí" a rozpoznává nábytek a překážky nebo vstup do další místnosti.

roomba 965 navigace
 
Neskončí, dokud nemá hotovo. Nová Li-Ion baterie s delší výdrží!
Lithiová baterie pro delší výkon umožní iRobotu Roomba 965 vyčistit až 185 m², resp. vysávat 120 m²/75 minut na jedno nabití. Je-li to zapotřebí, Roomba sama zamíří do dokovací stanice, dobije se a pokračuje v úklidu přesně tam, kde předtím skončila, dokud není její práce hotová.

Roomba 965 cena
Miniaturní i nepřehlédnutelné nečistoty, od zvířecích chlupů až po cereálie
iRobot Roomba 965 je vybaven jednou z nejzásadnějších inovací v historii robotických vysavačů – třístupňovým čisticím systémem AeroForce, který zvyšuje efektivitu vysávání až o 50 % všude, kde je to potřeba. Systém AeroForce soustředí proud vzduchu do úzké štěrbiny mezi rotující kartáče, čímž dochází k jeho akceleraci. Filtraci vzduchu zajišťuje HEPA filtr.
 
Vyčistí všechny typy podlah a koberců, zdolá i plochy pod nábytkem
Roomba 965 si poradí s úklidem všech druhů podlah – dva proti sobě rotující gumové kartáče se speciálními vodicími drážkami spolehlivě sesbírají nečistoty z dlažby, linolea, dřevěné podlahy, koberce…  Navíc je konstrukce navržena tak, aby na kartáčích neulpívaly nečistoty, takže jsou téměř bezúdržbové. Design robota Roomba 965 je navržen tak, aby mohl zajíždět i pod nábytek, pohovky či křesla.

roomba 965
 
Před robotem Roomba 965 se špína nikam neschová
Systém Wall Follow zajistí, aby Roomba 965 perfektně uklidila podél stěn, nábytku, v rozích či na jiných těžko dostupných místech.
 
Domácnost plná kabelů? Pro Roombu 965 žádný problém!
iRobot své robotické vysavače vybavil funkcí ANTITANGLE, která zabrání zamotání a zaseknutí se do kabelů. Když kartáče ucítí odpor, otočí rotaci. Tímto způsobem se robot z kabelů uvolní a může pokračovat v úklidu.
 
Nezastaví jej prahy ani jiné nerovnosti
Roomba 965 dokáže hravě překonat přechodové lišty, prahy nebo jiné nerovnosti, které jí stojí v  cestě za čistou domácností, až do výšky 1,6 cm.
 
Neodmítne žádnou práci
Po aktivaci režimu SPOT, který slouží k lokálnímu úklidu, robot důkladně vyčistí prostor o průměru 1 m. Poslouží vám jako „smetáček a lopatka“, třeba když se v kuchyni vysype cukr nebo je zaneřáděná rohožka na boty.
 
Když je třeba, zvýší intenzitu čištění
Inovativní systém Dirt Detect 2. generace pomocí akustických a vizuálních senzorů detekuje nadměrně znečištěná místa, kterým se Roomba 965 následně věnuje s ještě větší intenzitou.
 
Vydá se jen tam, kam chcete
Funkce Virtual Wall a Halo udrží robota v pokojích, které chcete vysát, a v bezpečné vzdálenosti od věcí, které chcete chránit. Virtuální zeď vysílá infračervený paprsek, přes který robot nepřejede. Funkce Halo vytvoří okolo virtuální zdi ochranou zónu o průměru 1,2 m, takže můžete přesně vymezit uklízený prostor.

irobot roomba 965 skladem
 
Před schody bezpečně zastaví
Speciální senzory umístěné na spodní části robota dokáží včas rozeznat volný prostor pod robotem a tím zabránit jeho pádu ze schodů. Roomba 965 se zastaví, otočí a pokračuje dál v úklidu s pevnou půdou pod kolečky.

cena roomba 965 irobot 

Srovnání modelů Roomba:

srovnání modelů roomba

Technická specifikace:

  • Navigace iAdapt 2.0 s vizuální lokalizací
  • Aplikace pro ovládání robota iRobot Home (min. požadavky na Google Play nebo Apple iTunes)
  • Úklid až do 185 m²
  • Robot mluví česky
  • Dobíjení během úklidu
  • Úklid parket, lina, koberců a tvrdých ploch
  • Vhodné do domácností se zvířaty
  • Adaptivní čisticí hlava AeroForce
  • Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow
  • Systém ANTITANGLE proti zamotání do kabelů
  • Akustická a optická detekce nečistot Dirt Detect 2. generace
  • Automatické dobíjení v nabíjecí stanici
  • Funkce odloženého úklidu
  • Virtuální zeď s funkcí Halo 
  • Filtrační systém – HEPA type filtr
  • Profilovaný nárazník se zpomaleným dotykem
  • Indikátor plného koše
  • Velkokapacitní sběrný koš AeroForce
  • Výklopné madlo pro snadnou manipulaci
  • Kvalitní Li-Ion baterie 
  • Doba nabíjení 3 hodiny
  • Spotřeba při nabíjení max. 33 W
  • Spotřeba Stand-By max. 2 W
  • Rozměry: 351x92 mm (tělo robota 80 mm)
  • Hmotnost 4 kg
  • Hlučnost < 60 dB

Obsah balení:

  • 1x iRobot Roomba 965 (součástí je i baterie Li-Ion)
  • 1x Nabíjecí základna s integrovaným adaptérem
  • 1x Virtuální zeď Dual Mode (vč. 2 baterií typu AA)
  • 1x Náhradní boční kartáček
  • 1x Náhradní HEPA type filtr
  • 1x Uživatelský CZ manuál

Fotogalerie Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi

Videa Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi

Příslušenství Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi

Ke stažení Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi

Momentálně není nic ke stažení.

Diskuze Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi


Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
J. Tichánek (01. 12. 2023 18:37)
V hodnocení a recenzích jsou poslední příspěvky z roku 2021. Od této doby /v roce 2022 a2023/ se vysavač neprodával?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Lukáš (04. 12. 2023 08:30)

Dobrý den, jedná se o starší model. Novějšími modely byly téměř stejné modely 97x a nyní bych jako alternativu doporučil model i6. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Filip (12. 04. 2021 10:36)
Dobrý den, po výměně routeru (starý pouze 2,4GHz, nový 2,4 a 5G) se mi již nedaří připojit vysavač k síti. Aplikace robota nevyhledá. Dále mě aplikace navede do nastavení wifi a že mám vyhledat síť roomba nebo irobot. Žádné takové telefon nevidí. Dostala se mi informace, ze mám zkontrolovat nastaveni routeru. To bych rád, nikde už jsem však nenašel info o tom, jak má to nastavení vypadat. Předem děkuji za pomoc.
S žádným jiným zařízení v domácnosti, ve vztahu k routeru, problémy nebyly.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Lukáš (12. 04. 2021 11:22)

Dobrý den, je třeba se připojovat na wifi 2,4 GHz na té frekvenci 5GHz se připojení nezdaří. Ohledně přesného nastavení routeru pak doporučíme kontakovat přímo iRobot: [email protected] 

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Veronika (04. 01. 2021 19:28)
Dobrý den je nějaký technický rozdíl mezi typem irobot roomba 966 a 965? Nebo se jedná pouze o barevný design?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Lukáš (05. 01. 2021 11:21)

Dobrý den, rozdíl je pouze v barevném provedení obou modelů. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Statis (14. 06. 2020 20:57)
Umi tento robot poslat signal k zacatku mopovani braave jet m6? Diky za info
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Lukáš (15. 06. 2020 11:35)

Dobrý den, tuto funkci model 965 nemá ani žádný jiný model 96x. Touto funkcí je vybaven model 976

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Petra Dub. (22. 02. 2020 22:28)
Dobrý den, zakoupili jsme u vás tenhle vysavač cca před rokem. Fungoval dobře, teď se ale přestal točit boční kartáček. Lze s tím něco dělat nebo je potřeba výrobek reklamovat? Děkuji za odpověď.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Lukáš (24. 02. 2020 10:08)

Dobrý den, můžete zkusit odšroubovat kartáček a odstranit nečistoty, pokud toto nepomůže, tak bude třeba řešit reklamací robota. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Vaškeba (11. 02. 2020 15:34)
Dobrý den!
Robotický vysavač už máme delší dobu, ale velmi často se nám stává, že během vysávání se robot náhle zastaví a ohlásí, že má vybitou baterii (zvukové hlášení: "Dobijte robot roomba"). Nezajede do stanice se dobít. Zkoušeli jsme stanici přemístit na různá místa v domě, ale problém se pořád opakuje. Nedokončí průměrně tak 7 z deseti úklidů. Sledovali jsme jej během úklidu. Kontrolka již signalizuje (červená ikona baterie), že je baterie již vybitá, ale robot se evidentně nepokouší stanici vyhledat a neustále vysává dál dokud se baterie zcela nevybije. Po dobití baterie úkol samozřejmě již nedokončí. Čištění čidel a kamery provádíme po každém vysypání koše. Pokud robot úklid úspěšně dokončí a během úklidu se dobíjel, bylo vidět, jak vysávání přerušil a k dobíjecí stanici vyrazil po nejkratší možné trase.
Proč robot tak často nezajede k dobití a úkol nedokončí?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Lukáš (11. 02. 2020 15:41)

Dobrý den, doporučím provést reset robota a pokud nepomůže, tak jej zaslat do autorizovaného servisu k diagnostice. V případě, že byl robot zakoupen u nás, postup pro reklamaci naleznete zde

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Monika (29. 01. 2020 18:31)
Dobrý večer, pokud se robot pohybuje pomocí snímací kamery vysává i v noci - za tmy ?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Veronika (30. 01. 2020 08:21)

Dobrý den,
ano, robot dokáže vysávat i v noci. V případě, že je ale úplná tma, temno bez světel, diod čí venkovního osvětlení, může se stát, že robot některé místa neprojede. Pro dokonalé mapování u robotů s kamerou je potřeba mít nějaké záchytné body na stěnách či stropu, aby se dokázal přesně orientovat. Pokud chcete uklízet v noci, volte spíše modely s laserovou navigací, které tma nevadí. Doporučujeme se podívat na modely značky Symbo Laserbot nebo 360. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Pavel (25. 01. 2020 18:01)
Dobrý den, za jakých okolností mluví robot? Mám stáhnutou češtinu, ale ještě jsem ho neslyšel mluvit. Vydává jen melodii (začátek a konec úklidu). Provedl jsem jak reset tak i přeinstalování aplikace. Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Lukáš (27. 01. 2020 10:28)

Dobrý den, robot mluví většinou pokud dojde k nějaké poruše. Ohlásí o jakou chybu se jedná. Pokud je vše v pořádku, tak nemá důvod komunikovat. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
L.Kyllar (05. 01. 2020 19:14)
Dobrý den,dá se sběrný koš omýt vodou ?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Lukáš (06. 01. 2020 10:28)

Dobrý den, u tohoto modelu je součástí sběrného koše i motor sání, proto není možné koš omývat vodou. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Hela (28. 11. 2019 18:51)
Dobrý den, jaké zkušenosti máte s provozem tohoto vysavače v případě napojení zabezpečení bytu na pult centrální ochrany? Děkuji za odpověď.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Lukáš (29. 11. 2019 08:51)

Dobrý den, zabezpečení je třeba nastavit, tak jako byste měli doma zvířecího mazlíčka aby nebyl snímán prostor těsně nad zemí. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Tereza (03. 11. 2019 17:27)
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat ohledně vizuální lokalizace tohoto robota. Bydlíme v podkrovním bytě a tady v diskuzi jsem se dočetla, že se robot chová zmateně a může to chápat jako překážku (a tudíž pod šikminu nezajede? ) . Kdyby to byla pravda, tak to je pro nás docela zásadní. Můžete mi prosím poradit? Děkuji.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Lukáš (04. 11. 2019 11:43)

Dobrý den, s těmito prostory ve většině případů nejsou problémy, ale mohu Vám nabídnout zapůjčení robota k odzkoušení (pro více informací o této službě nás prosím kontaktujte zde). Pokud by se náhodou problémy vyskytly, tak by bylo třeba volit model s navigací za pomoci laseru. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Filip Javůrek (26. 10. 2019 18:40)
Dobrý den, mám problém s propojením robota a mobilní aplikace. Vše nastavím přejdu do nastavení WiFi v telefonu a nezobrazí se mi žádna Wifi od robota. Je to chyba v mobilu nebo v robotovi?
Děkuji.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Jan (29. 10. 2019 09:26)

Dobrý den, po vložení robota do nabíjecí stanice, následném stisknutí a podržení tlačítka Dock a Spot, rozbliká se ikona Wi-Fi na robotu? Můžete vyzkoušet dát robota do továrního nastavení dlouhým podržením všech tří tlačítek do doby, než se rozsvítí všechny LED ikony. V případě, že by tento postup nepomohl, je pravděpodobná chyba v samotném robotu, můžete nás kontaktovat skrze e-mailovou adresu pro bližší informace k následujícímu postupu.

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Jan Prokeš (09. 10. 2019 21:57)
Dobrý den.
Vysavač nám přišel včera ,vše fungovalo do doby než se vybila baterie,teď když je ve stanici kontrolka nabíjení nebliká a i po několika hodinách hlásí nabijte robot Roomba,Nepomohl ani restart.
Děkuji za radu.
Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Jaroslav (21. 09. 2019 07:41)
Dobrý den,
Zakoupili jsme u vás roombu 965.
Vysává perfektně,ale je poněkud zmatený,vrací se v první místnosti kde začíná třeba 15x na stejna místa a poslední místnosti už díky tomu sotva uklidi.
Navíc jezdí opravdu zmateně po bytě. Než vysaje například obývací pokoj trvá to cca 1h díky tomu jak se neustále vrací a zmateně prejizdi. Čím by to mohlo byt?
Dekuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Radek (21. 09. 2019 09:00)

Dobrý den, 

mrzí nás že máte potíže s vysavačem. Příčinou by mohl být třeba podkrovní byt, ve kterém se kamerový systém může chovat zmateně. Dále prosím zkontrolujte zda není výhled kamery znečistěn. Pokud nemáte podkrovní byt a kamera je čistá, doporučím robota zaslat na reklamaci, neho ho zanést na jednu z našich prodejen. 

Přejeme krásný den. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Jana K. (27. 07. 2019 13:26)
Dobrý den, vysavač jsme zakoupili včera. Použili jsme ho již dvakrát, abychom ho ozkoušeli a už teď je poměrně viditelně obouchaný. Bojím se, že tímto způsobem moc dlouho tedy nevydrží. Také se zamotal do kabelu od telefonu a zaseknul se. Po tom, co jsme jej uvolnili, úklid dokončil. V aplikaci je ale napsáno, úklid dokončeno a pod tím červená hláška: Pravé kolečko není na podlaze. Přesto to píše, že je připraven k dalšímu úklidu. Nemůže být problém v kamerových senzorech? Případně, co s tím můžeme dělat? Zatím nás tedy vysavač z těchto důvodů moc nepřesvědčil.
Předem děkuji za pomoc.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Veronika (27. 07. 2019 15:55)

Dobrý den,
model Roomba má kontaktní pohyb v prostoru a pomocí dotykového pohyblivého nárazníku si prostor vyhodnocuje, jedná se o běžný pohyb této značky. Prostor je potřeba přizpůsobit tak, aby robot se dostal všude a nikde neuvízl. Dále je dobré odstranit veškeré předměty, které by mohly uvíznout v kartáčích či kolech. Není se čemu divit, že tenký kabel od nabíječky namotal, díky tomu Vám robot propsal chybové hlášení do aplikace, aby byla překážka odstraněna. Při opakovaném spuštění bude chyba smazána a robot bude uklízet bez potíží. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Jana K. (28. 07. 2019 16:57)
Dobry den,
jak dlouho by melo trvat, nez se vysavac vrati do stanice po tom, co zmacku tlacitko home a vysavac je cca 2m od stanice? Bohuzel zatim spis zacne popojizdet zmatene po byte a stanici najde treba za 20minut. Prosim Vas o radu, co s tim muzeme delat.
Dekuji.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Jan (29. 07. 2019 10:33)

Dobrý den, vždy záleží na umístění stanice, pokud není v jejím okolí dostatečně velký prostor, robot nemusí tak snadno zachytit její signál. Jestliže robotu zadáte příkaz, aby se vrátil do dobíjecí stanice, začne ji hledal. Je možné, že se otočí na opačnou stranu a bude ji hledat na druhé straně místnosti. Avšak když jej postavíte přímo naproti stanici, celý proces by měl trvat pár desítek vteřin. Nejbezpečnější vrácení je vždy, jakmile robot ze stanice vyjíždí při začátku úklidu. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Michaela (26. 07. 2019 21:10)
Dobrý den, nezobrazují se mi mapy. Když je v aplikaci zapnu,tak se mi po opuštění nastavení sami vypnou.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Jan (27. 07. 2019 12:45)

Dobrý den, pokud jsou mapy v aplikaci povolené a verze softwaru je 2.2.5 a vyšší, vyzkoušejte robota připojit i na jiný telefon, pokud máte tu možnost. Případně zmáčknout a držet tlačítko Clean po dobu deseti vteřin, poté Roomba zahraje resetovací melodii a následně proveďte 2-3 menší úklidy pro generaci map. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Michaela (28. 07. 2019 14:05)
Dobrý den,restart robota nepomohl. Nainstalovala jsem znovu aplikaci do mobilu,což také nepomohlo,ale alespoň mi začal robot mluvit česky. Pomohlo mi až když jsem dala obnovit tovární nastavení a poté robota znovu připojila. Teď už mi vše funguje bez problémů.
Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Hana Jarombeková (09. 07. 2019 13:49)
Dobrý den,
robot fungoval perfektně. Nyní, po měsíci od zakoupení, se přestala točit boční vrtulka s kartáčky a na kobercích je sací výkon rozhodně nižší než dříve. Aplikace žádnou chybu nehlásí. Můžete prosím poradit, kde by mohl být problém?
Děkuji Jarombeková
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Lukáš (09. 07. 2019 13:57)

Dobrý den, doporučíme vyčistit kartáče i odmontovat boční kartáček a odstranit nečistoty pod ním. Pokud nic z tohoto nepomůže, tak bude nutné zaslání robota k reklamaci. Jestliže byl robotický vysavač zakoupen v našem obchodě, tak prosím postupujte dle zde informací uvedených. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Tomáš příhoda (16. 06. 2019 12:10)
Dobrý den mám problém koupil jsem vysavac před dvěma dny a píše mi pokaždé chybu 2 kartáček jsou ale vyčištění mám ale problém neslo by to vyřešit nějak operativně nechci být už bez vysavače. Jsem od kolina
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Martina (17. 06. 2019 14:08)

Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. Poradíme provést reset robota stisknutím tlačítka CLEAN. Pokud by i přes reset robota Vaše problémy přetrvávaly, kontaktujte náš zákaznický servis

Je nutný ještě vyšší model
Niki a Luki (28. 04. 2019 15:33)
Dobrý den, musím pochválit přístup jak internetového obchodu, tak i prodejny, jste skvělí. Proto se na vás obracím ještě s dotazem, kdy bych potřeboval poradit. Jsme nevidomí, koupili jsme si přes internet Symbo xbot5 pro. Včera jsme ho byli bohužel vrátit, protože se objevila chyba na ventilátoru. Po návštěvě prodejny jsme si nechali poradit a zakoupili Roombu 965 vi fi. Krásně nám aplikace mluví, takže i voice over na Iphonu čte, co apka hlásí a dá se nastavovat. Dnes ráno se nám teda stalo, že při plánovaném úklidu vynechal ložnici, ale tak stane se. Ale co je horšího, máme nízké profilované koberce. Tam si výkon nezvýší, dále máme lino a dlažbu. Co se tvrdých podlah týká, vysává perfektně. Hláška plného koše v aplikaci je skvělá, zastaví se dle nastavení a vysypeme. Co ale vidící návštěva řekla je, že v místnostech s kobercem nechává vysavač chuchvalce chlupů. jakoby je dává dohromady, ale nevysaje je všechny a prý jich tady je i dost. Je pravda, že jsme měli návštěvu s dalším psem, tak těch chlupů je tady asi dost. Protože jsme vysypávali třikrát nádobku během úklidu. Takže se chci zeptat, jestli roomba 980 má ještě lepší sací výkon, nebo máme mít trpělivost, protože jsou to nízké koberce a asi i ten vyšší model by si ho nezvýšil? Na předváděčce v obchodě byl vyšší koberec a vysavač ho pěkně zvýšil, tady na tomto koberci našem se tak neděje. Jinak ho nemůžu vynachválit, až na vynechání ložnice v ranním plánu a těch chomáčích v kobercových místnostech je to skvělý pomocník. A ještě jedna otázka, v aplikaci a údržbě se jakoby zobrazuje, kdy se mají čistit různé komponenty. Sběrný koš a podobně. Když ale nádobku vysypeme, stejně je tam stejný stav i vyšší po dalším cyklu. To samé kartáče, kolečko i boční kartáček. Jednou jsme ho museli restartovat, protože házel chybu koše, ale byl to senzor, což jsme si všimli až potom. Takže je nutné resetovat stav čistění v apce, aby byl aktuální pro každou položku? Moc děkuji. Hlavně, jestli je ten model vyšší lepší, asi bychom šli tedy doplatit zbytek a zkusit si ho pořídit. Kolik by to bylo, úsměv? Moc děkujeme. Ještě nás napadlo to fakt vzít pořádně Dysonem, klasickým vysavačem, a pak udržovat, jestli to bude dělat pořád. Asi to byl na něj opravdu velký test, úsměv.
Re: Je nutný ještě vyšší model
Zdeněk (29. 04. 2019 09:36)

Dobrý den,
těší nás Vaše spokojenost s robotem. Ohledně zanechávání chlupů na koberci, toto může být způsobeno, větším množstvím daných chlupů Určitě bude stačit vyčkat pár vysávacích cyklů a roboto si je pojme, i ty které tam zůstáli. Ohledně čištění sběrné nádobky, je nejdůležitější čištění Hepa filtru. Pokud by byl velmi ucpaný, robot ukončí úklid a neuklidí tedy celý prostor. Určitě můžete robota čistit standardním vysavačem. Model 980 tedy není až tak nutný. Nicméně pokud budete chtít robota vyměnit za model 980, vždy máte možnost do 14 dní zboží vyměnit na naší prodejně.
Přejeme hezký den

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Karolina Rafajova (10. 03. 2019 15:13)
Dobrý den,
máme robota tři dny. Mam problém s tim, ze robot neuklidi cele patro (110m2) najednou. Uklidí obývak a kousek chodby. Když ho prenesu na začátek chodby, tak koupelnu vycídí třikrát, část chodby, pulku ložnice nazdarbuh a končí. Cele patro najednou neuklidil nikdy. Navíc mám pocit, že na zaver svého zkráceného uklidu nečistí rohy, stěny místností.
Jinak uklid je velmi peclivý a všude cisto.
Děkuji za rady.
S pozdravem Rafajová
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Martina (11. 03. 2019 11:19)

Dobrý den, pokud se vyskytly problémy ohledně úklidu robotického vysavače, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis.

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Lucie (27. 02. 2019 10:23)
Dobrý den, mám robota týden, jsem opravdu spokojená jen jsem se chtěla zeptat, od začátku ukazatel baterie při plném nabití neukazuje v aplikaci baterií plnou až do konce ale kousek před koncem.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Martina (27. 02. 2019 10:51)

Dobrý den, podrobné informace ohledně zobrazení baterie v aplikaci Vám zasíláme na e-mail.

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Lucie Poláčková (28. 03. 2019 09:47)
Dobrý den, než jsem stihla objednat svoz, tak po 2 dnech kdy byl robot vyply ze sítě, už ukazuje plne nabiti. Takže už je vše nejspíš v pořádku. Stále jsme maximálně spokojeni.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Martina (28. 03. 2019 09:49)

Dobrý den, jsme velice rádi, že robot již pracuje bet potíží. V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Pěkný zbytek dne

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Jaroslava Havelová (31. 01. 2019 15:36)
Dobrý den,
dnes se mi stalo poprvé, že robot neuklidil celé patro, do některých místností nezajel vůbec. Zhruba po půl hodině úklidu zajel do dokovací stanice, když jsem ho bezprostředně opětovně zapla opět uklízel cca 1 hod - se stejným průběhem jako poprvé. Nemyslím tedy že by byl vybitý. Nevím zda by pomohlo resetování ?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Martina (31. 01. 2019 15:43)

Dobrý den, doporučili bychom provést reset robota a následně vyzkoušet provést úklid. Pokud by Vaše problémy přetrvávaly, kontaktujte náš servis 

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Jaroslava Havelová (01. 02. 2019 15:22)
Děkuji Martino za odpověď - po resetu robot "Karel" opět řádí a vzorně uklízí.
Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Jarda (18. 01. 2019 08:34)
vysavač zakoupen, vysává, ALE nefungují mapy. Kde je problém?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Martina (18. 01. 2019 09:10)

Dobrý den, pokud se Vám po úklidu nezobrazují mapy, může to být hned několik důvodů :

přerušení plánovaného úklidu, přenášení robota do jiných místností v probíhajícím úklidu, dále se může jednat o výpadek sítě nebo právě probíhající údržbě na Cloudovém serveru. Tento problém bývá vyřešen během několika hodin. Pokud by Vaše problémy i nadále přetrvávaly, neváhejte nás kontaktovat.

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Jarda (18. 01. 2019 09:59)
on asi bude problém jinde. Nemůžu se připojit z "jiné" WiFi sítě. Robot je zaparkován v nabíječce a aplikace hlásí "zřízení není připojeno
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Zdeněk (18. 01. 2019 10:29)

Dobrý den,
zde bude nejspíše aktuálně cloudový server na který je robot napárovaný v údržbě. Doporučíme tedy vyčkat. Většinou je toto v provozu cca po pár hodinách maximálně 1-2 dny. Pokud by i tak potíže přetrvávaly, určitě nás kontaktujte.
Přejeme hezký den

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Katka (13. 01. 2019 12:02)
Dobrý den, máme nový 965 a doteď nám ukazoval po uklízení mapu kde uklidil a teď nám zacal psát mapa nejde zobrazit. V nastavení máme zobrazení zapnuté a seniory všechny očištěné.. Nevíte čím by to mohlo být.?Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Zdeněk (14. 01. 2019 09:25)

Dobrý den,
zde může být potíž v právě probíhající údržbě na Cloudovém serveru, na který je robot párovaný. Proto se Vám mapa nenačte. Nicméně toto je vždy vyřešeno během pár hodin, nebo 1-2 dní. Pokud by se Vám nicméně i nadále mapa nezobrazovala, určitě nás kontaktujte.
Přejeme hezký den

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Tomáš Tichý (21. 07. 2019 17:11)
Dobrý den mám stejný problém ale stále mi mapy neukazuje
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Jan (22. 07. 2019 16:51)

Dobrý den, pokud jsou tedy mapy povolené v aplikaci a verze softwaru je 2.2.5 a vyšší, vyzkoušejte robota připojit i na jiný telefon, pokud máte tu možnost. Případně zmáčknout a držet tlačítko Clean po dobu deseti vteřin, poté Roomba zahraje resetovací melodii a následně proveďte 2-3 menší úklidy pro generaci map. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Karel (08. 01. 2019 21:19)
Dobrý den, fungují u řady 9 majáky z řady 7? Děkuji za odpověď.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Lukáš (09. 01. 2019 08:48)

Dobrý den, modely řady 900 nedokáží komunikovat s touto virtuální zdí s majákem.

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Soňa (14. 11. 2018 20:44)
Dobrý den, tento vysavač máme asi půl roku. Poslední dobou se nám stává, že netrefí do základny. Vysává perfektně, ale když jede zaparkovat, tak se asi 5 cm od základny zastaví, začne se točit a pak zmateně jezdí okolo, až se mu úplně vybije baterka. Zkoušeli jsme ho vyčistit, ale nepomohlo to. V čem může být chyba?
Děkuji za odpověď.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Martina (15. 11. 2018 09:33)

Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. Chyba zde může být v dobíjecí stanicí a nejlepším řešením by bylo robota spolu se stanicí zaslat k reklamaci. Podrobné informace, jak dále postupovat naleznete zde

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Iveta (14. 11. 2018 11:30)
Dobry den, mam Roombu 965, podarilo sa ni sparovat, hlasi mi reporty z upratovania aj ked nie som s vysavacom na spolocnej wifi. Neukazuje mi vsak ziadne mapy. Skusila som preinstalovat appku,restartovat vysavac. Nepomohlo
V com moze byt problem? Dakujem.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Lukáš (14. 11. 2018 11:51)

Dobrý den, poprosím o informaci jakou verzi SW má váš robot. V aplikaci to najdete v sekci Nastavení - O robotovi ....

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Peter Sklenár (12. 11. 2018 14:48)
Dobrý deň, aký je prosím rozdiel medzi 960 a 965? (máme 960, rozmýšlame nad kúpou 965 rodine - všade som našiel že majú rovnaké parametre...). Ďakujem
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Lukáš (12. 11. 2018 15:01)

Dobrý den, jedná se o stejný model. Liší se pouze barevně, jinak jsou modely totožné. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Ján Zeman (07. 11. 2018 13:44)
Zdravim. Nedokazem nastavit vzdialeny pristup. Robota dokazem ovladat len ked som doma a sme na spolocnej wifi
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Zdeněk (07. 11. 2018 14:10)

Dobrý den,
toto může být způsobeno přetížením (aktualizací) na Cloudovém serveru, na který je Váš robot napárovaný. Pokud toto nastane, je to většinou velmi rychle opraveno. Pokud by potíž trvala i třeba po týdnu, doporučíme nás kontaktovat.
Přeji pěkný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Ján Zeman (07. 11. 2018 14:36)
Takze, pre vasu info a ahlavne pre info zakaznikov Telekomu na SK. Prave som dotelefonoval z tech podporou irobot. Tam mi oznamili ze o probleme vedia. Je to sposobene mojim routrom ZTE od Telekomu. Ten nekomunikuje s irobotom. Jedna sa len o tento jeden router. Ostatne komunikuju. Irobot.sk upozornil na tuto skutocnost Telekom, ktory poskytuje iroboty vo vianocnej akcii, ze zakaznikom nepojdu. Kontaktoval som Telekom, ten o probleme vie, a ze za 10€ mi prestavi router aby vsetko islo :D
Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Valéria Jóbová (29. 12. 2019 10:59)
Staci sa napojiť na router a zmeniť sifrovanie. A máš to zadarmo
Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Igor (13. 11. 2018 13:10)
A najhoršie je že router si nemôžeme vymeniť za iný, preto že by nešla Telekom Magio IPTV. Takto nevidíme žiadne CleanMapy, Reporty ani ovládanie robota mimo domova nefunguje.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Zdeněk (13. 11. 2018 13:13)

Dobrý den,
mrzí nás Vaše situace. Nicméně na ni nemáme žádný vliv, ani se nás nijak netýká. Jedná se o zákazníki Telekomu na Slovensku.
Přejeme pěkný den

Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Zdeněk (07. 11. 2018 14:58)

Dobrý den,
děkujeme za informaci.
Pěkný den přejeme

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Ivo Kocera (29. 10. 2018 20:56)
Dobrý den, jaky je rozdil 965 vs. 966. Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Lukáš (30. 10. 2018 09:08)

Dobrý den, rozdíl je pouze v barevné kombinaci robota, jinak jsou oba modely stejné. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Dušan (03. 07. 2018 18:14)
Dobrý den,
jak nainstalovat češtinu,nemá nainstalováno
děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Patrik (04. 07. 2018 12:59)

Dobrý den,

češtinu je nutné přes mobilní aplikaci nejdříve v nastavení stáhnout a pak nastavit.

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Dalibor (25. 08. 2018 22:17)
Jakym zpusobem ji mohu stahnout do aplikace?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Martina (27. 08. 2018 09:29)

Dobrý den, veškeré potřebné informace, jak spárovat robota s aplikací naleznete v českém manuálu, který dodáváme společně s robotem.

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Jan Vyletěl (05. 08. 2018 13:46)
Dobrý den,
Jak mám postupovat v případě, ze pole další jazyky neobsahuje nic?
Tedy není možné češtinu vybrat.
Děkuji za odpověď.
Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Petr (22. 09. 2018 15:06)
Dobrý den,
Mám ten samý problém s CZ jazykem. Je nutno zaslat robota do autorizovaného servisu.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Veronika (22. 09. 2018 15:54)

Dobrý den,
český jazyk robota se nastavuje pomocí aplikace. Pokud Vám to nejde, doporučujeme udělat reset robota a odinstalování a znovu stažení nové aplikace do mobilu. Pokud ani tak Vám nepůjde nasatvit český jazyk, bude muset robot do servisu na kontrolu. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Jiří (08. 08. 2018 17:29)
Vážený pane vy tam máte aspoň tlačítko výběr dalších jazyků ale moje roomba 965 nemá ani tuhle možnost. Takže taky nevím jestli je chyba v aplikaci irobot home a nebo chyba přímo v robotů. V servisu mi řekli že se ještě s takovou chybou nesetkali. Takže jsem zatím bez češtiny.
Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Rostislav Tomiczek (02. 05. 2018 20:14)
Prosím Vás jaký sací výkon má tento vysavač ?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Lukáš (03. 05. 2018 08:24)

Dobrý den, je nám líto, ale sací výkon výrobcem není uváděn.


Vložit příspěvek - dotaz

Jméno:
E-mail:
Název příspěvku:
Dotaz k výrobku:
 
 

Recenze Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi

U Elektry
523/1 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Hněvkovského
677/66A (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Běloveská
944 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba