Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba 966 WiFi
Diskuze Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Veronika (01. 08. 2022 07:15)
Lukáš (01. 08. 2022 08:42)
Dobrý den, doporučíme vyzkoušet provést reset vysavače dle postupu uvedném v manuálu. Případně z robota na cca 1min. vyjmout baterii.
Marek Mackových (23. 02. 2022 10:53)
Lukáš (23. 02. 2022 11:01)
Dobrý den, je třeba stávající mapu smazat a nechat robot zmapovat komplet prostor.
Aleš (16. 04. 2021 08:02)
komunikuje romba 966 a Braava Jet M6?
Veronika (16. 04. 2021 08:33)
Dobrý den,
tento model komunikovat s mopem M6 neumí, tuto možnost podporují nástupci tohoto modelu, a to 974, 975, 976 nebo nové modely i7 a s9. Krásný den
Hanka (30. 12. 2020 06:39)
Martina (30. 12. 2020 10:35)
Dobrý den, záleží na umístění stanice, Robot by měl mít u stanice dostatečný prostor, z přední strany alespoň 1m a z bočních stran alespoň 0,5m.
Roman Rokoš (27. 11. 2020 09:25)
Jak je to s připojením Roomba e5 přes Wifi mimo domácí síť? V jedné diskusi odpovídáte, že mapu úklidu lze najít v aplikaci v historii. Nic takového jsem tam nenašel. App version: 5.2.0
Lukáš (27. 11. 2020 09:30)
Dobrý den, pokud není robot připojen na wifi, tak neuloží ani mapu úklidu.
Pavel Pražák (04. 11. 2020 08:55)
Martina (04. 11. 2020 09:45)
Dobrý den, stačí provést registraci v aplikaci, robota napárovat a jakmile budete mít párování dokončeno, v aplikaci v nastavení robota musíte zadat přepnutí do továrního nastavení. Tím robotovi vymažete vše nastavené a uložené.
Alena Mojžíšová (01. 10. 2020 11:06)
Martina (01. 10. 2020 11:08)
Dobrý den, mapu úklidu naleznete v mobilní aplikaci v Historii.
Tomáš (02. 12. 2020 22:58)
Dekuji
Martina (03. 12. 2020 09:31)
Dobrý den, pokud robot dokončí úklid a nedojde k jeho přerušení či přenesení vysavače, mapa se ukládá do historie v mobilní aplikaci.
Michal (14. 06. 2020 13:56)
Lukáš (15. 06. 2020 10:34)
Dobrý den, doporučím provést i reset wifi routeru - na minutu jej odpojit ze sítě a opět zapnout, případně vyzkoušet ještě jednou aplikaci odinstalovat a opět nainstalovat.
Michal (15. 06. 2020 21:31)
Petr Sybol (16. 09. 2020 19:41)
Lukáš (16. 06. 2020 10:14)
Dobrý den, jestliže nic z navrhovaných řešení nepomohlo a problémy s připojením přetrvávají, tak doporučím kontaktovat zákaznickou linku iRobot, kde Vám s připojením pomohou.
Ivo (19. 05. 2020 21:22)
Petr Sybol (16. 09. 2020 19:40)
Lukáš (20. 05. 2020 08:55)
Dobrý den, pokud jsou s připojením takto potíže, tak doporučíme obrátit se přímo na iRobot s tím, že servisní technik je schopný poradit s nastavením samotného wifi routeru což by mohlo problém s připojením vyřešit.
Vendula (06. 03. 2020 13:18)
Lukáš (06. 03. 2020 13:25)
Dobrý den, součástí zásobníku je i sací motor, proto nelze zásobník omývat vodou. Maximálně je možné jej vytřít vlhkou utěrkou.
Martin (01. 03. 2020 21:37)
Lukáš (02. 03. 2020 11:07)
Dobrý den, nové robotické vysavače série 900 samozřejmě češtinu obsahují jen někdy delší dobu trvá než se aktualizuje jazyková sada pro daného robota. Obvykle nám vždycky v servisu pomohlo to, že aplikaci iRobot HOME stačí ve správci aplikací u aplikace iRobot HOME kliknout na "vynucené ukončení". Při následném spuštění aplikace se jazyková sada načte a češtinu si zákazník může stáhnout. Při stahování češtiny je nutné udržovat displej mobilního telefonu stále rozsvícený jinak dojde k zaseknutí instalace.
U operačního systému iOS stačí když si najedete do seznamu otevřených aplikací a "swipnete" je směrem nahoru." Pokud by toto nepomohlo zkuste ještě aplikaci reinstalovat.
Pavlína (28. 01. 2020 10:04)
Lukáš (28. 01. 2020 10:08)
Dobrý den, doporučíme provést reset robota a případně odzkoušet umístit robota před stanici a otestovat zda i v tomto případě bude mít problém se zajetím do stanice. Pokud nic nepomůže, tak bude třeba jej reklamovat.
Renata Straková (30. 12. 2019 11:39)
Veronika (30. 12. 2019 16:08)
Dobrý den,
pro nový model lze použít i původní, starší typ stanice, je univerzální. Krásný den
Tomáš (29. 12. 2019 15:09)
Veronika (30. 12. 2019 14:13)
Bohumila (24. 12. 2019 22:50)
Frantisek (14. 01. 2021 13:32)
Originál text:
Note: Dirt Detect and dirt events are not the same thing. A "dirt event" is an unusual concentration of dirt detected in a small area and which requires more than one cleaning pass. Dirt Detect™ is a feature which detects those dirt events and displays them as little green dots on a Clean Map™.
Volný český překlad:
Poznámka: Detekce nečistot a špína nejsou to samé. „Špinavou událostí“ je neobvyklá koncentrace nečistot zjištěná na malé ploše, která vyžaduje více než jeden čisticí průchod. Dirt Detect ™ je funkce, která detekuje tyto nečistoty a zobrazuje je jako malé zelené tečky na Clean Map ™.
Aleš (30. 12. 2019 10:35)
Dobrý den,
Roomba používá technologii Dirt Detect, která jí umožňuje soustředit své úsilí na čištění v špinavějších oblastech. Když robot najde více nečistot než obvykle koncentrovaných v jedné oblasti, aktivuje detekci nečistot a bude usilovat o čištění stejné oblasti, dokud senzory nezjistí menší částice v dané oblasti. Krásný den
Jan (15. 12. 2019 14:11)
Děkuji za odpověď.
Radek (15. 12. 2019 14:17)
Dobrý den,
je to proto, že robot nevidí černou barvu a bere jí jako propast. Je třeba zaslat robota na servis a odpojí Vám protipádové senzory. Jen POZOR, robot pak nebude schopen se vyhnout schodišti a podobným místům kde by hrozil pád. Pokud máte taková místa NEDOPORUČUJEME odpojení senzorů.
Přejeme pěkný den.
ondřej Foltán (21. 11. 2019 18:30)
dá se používat i bez wifi a aplikace?
Děkuji Ondřej F.
Lukáš (22. 11. 2019 09:27)
Dobrý den, robot lze spustit k úklidu bez nutnosti připojení na wifi, k tomu jsou na robotu tlačítka, ale nebude možné provést nastavení plánovaného úklidu. Pro nastavení českého jazyka je třeba se také alespoň jednou na robota připojit.
Lukáš (20. 11. 2019 15:51)
Dobrý den, ano po nastavení češtini v aplikaci robot mluví česky.
Petr (07. 11. 2019 07:15)
Jan (07. 11. 2019 13:02)
Dobrý den, robota máte připojeného na jednom či více zařízeních? S posledními úpravami od výrobce by závadu mělo vyřešit odstranění a následovné znovu spárování robota s aplikací. Údaje, plánování i historie map by měla zůstat uložena a po opětovném spojení i umožněna k prohlédnutí.
Petr (07. 11. 2019 14:47)
Jan (08. 11. 2019 10:34)
Dobrý den, dříve nabízela aplikace možnost přímo odstranit robota z účtu, pod výpisem napojených vysavačů či mopů, dnes je třeba přejít do nastavení a obnovit tovární nastavení, tímto se robot odpojí z Vašeho stávajícího účtu a bude možné jej opět spárovat.
Pet (10. 11. 2019 10:13)
Jan (13. 11. 2019 11:52)
Dobrý den, v posledních týdnech se jedná o několikátý případ, bohužel jinou metodu na odstranění závady nemáme. Nezbývá nic jiného, než kontaktovat přímo autorizovaný servis s výrobnícm číslem Vašeho modelu pro vyřešení záležitosti.
Pavel (10. 11. 2019 14:50)
Jan (13. 11. 2019 11:51)
Dobrý den, v posledních týdnech se jedná o několikátý případ, bohužel jinou metodu na odstranění závady nemáme. Nezbývá nic jiného, než kontaktovat přímo autorizovaný servis s výrobnícm číslem Vašeho modelu pro vyřešení záležitosti.
Petr (07. 11. 2019 14:47)
Peter Tkačik (16. 09. 2019 23:56)
Veronika (17. 09. 2019 09:39)
Dobrý den,
jsme rádi, že Vám vše funguje jak má. Modely od iRobotu lze ovládat aplikací u androidu od verze 5.0 a vyšší a u IOS 11.0 a výše. Krásný den
Aneta Macková (13. 09. 2019 21:31)
Lukáš (16. 09. 2019 10:44)
Dobrý den, pokud jsou třásně na koberci dlouhé, tak se samozřejmě do robota mohou namotávat. Před použitím robota v tomto případě doporučujeme třásně vložit (ohnout) pod koberec.
Jirka (03. 08. 2019 13:05)
Radek (05. 08. 2019 15:22)
Dobrý den, robota lze ovládat dvěma mobilními telefony, ovšem nelze jej ovládat současně. Ujistěte se, že máte nainstalovanou nejnovější verzi aplikace, poté zkontrolujte verzi Vašeho operačního systému.
Přejeme Vám hezký den.
Pavlína (31. 07. 2019 10:03)
Lukáš (31. 07. 2019 10:22)
Dobrý den, v tomto případě Vám bohužel nezbude nic jiného než zaslání robota k reklamaci.
Lenka (08. 05. 2019 14:29)
Martina (09. 05. 2019 14:32)
Dobrý den, poradíme nepjrve provést reset robota (stisknutí tlačítek Dock a Lokální úklid současně). Provést odinstalaci aplikace a znovu nainstalovat. Poté robota opt spárovat a spustit úklid. Pokud by Vaše problémy přetrvávaly, kontaktujte náš zákaznický servis.
David (07. 05. 2019 21:08)
Martina (09. 05. 2019 09:34)
Dobrý den, pokud v aplikaci nelze nastavit český jazyk, obraťte se prosím na náš zákaznický servis
Katka Zádrapová (01. 11. 2019 22:43)
Radek (02. 11. 2019 09:01)
Dobrý den,
jazyk se nastavuje v mobilní aplikaci v záložce nastavení. Pokud se Vám tam jazyk čeština nezobrazuje doporučím vyčkat do pondělí. V případě že se jazyk nezobrazí, kontaktujte nás.
Přejeme pěkný den.
David (08. 05. 2019 18:41)
Michal V. (18. 04. 2019 06:55)
Veronika (18. 04. 2019 08:49)
Dobrý den,
doporučujeme ještě zkontrolovat dobíjecí kontakty uvnitř v robotu pod baterií a vyčistit, popřípadě trochu dobíjecí kontakty napřímit, aby lépe doléhaly s kontakty baterie. Pokud ani toto nepomůže, bude potřeba robota poslat na servisní prohlídku i se stanicí. V případě, že bylo zboží zakoupené u nás, postupujte prosím dle pokynu reklamace na našem webu. Krásný den
Michal (18. 04. 2019 12:17)
Karolina (07. 03. 2019 13:49)
S pozdravem Karolina
Zdeněk (07. 03. 2019 13:57)
Dobrý den,
u opravdu malých kostiček cca do 1,5 cm, zde je může robot nasát. Nic co by zásadně robotovi ublížilo. Nicméně kostičky budou nasáty ve sběrném koši. Odtud je bude potřeba tedy vyjmout a umýt, jelikož budou dosti zaprášené. Větší kostky může robot odsunout. Případně můžete robotovi zabránit vjezdu do kostek pomocí Virtuální zdi, která je v balení. Nicméně, jak se přesně v daném prostoru s více kousky Lega bude robot chovat, je vždy individuální. V závislosti na množství, jejich velikosti a rozprostřenní v prostoru.
Přejeme hezký den
Zuzana Štraitová (30. 01. 2019 10:50)
dost se mi teď stává, že ikdyz je Roomba v základně tak je vybitá. Čím to může být? Děkuji Štraitová
Zdeněk (30. 01. 2019 10:55)
Dobrý den,
robot bude nejspíše nesprávně sedět na dobíjecích kontaktech. Doporučím je také čistit, aby nebyly zaprášené. Pak robota správně posadit do dokovací stanice. Zda-li se robot začne nabíjet poznáte, že po vložení do dokovací stanice se na robotovi rozsvítí indikace dobíjení baterie.
Přejeme hezký den
Petr Hříbek (02. 01. 2019 13:43)
Děkuji za odpověď
Martina (02. 01. 2019 15:17)
Dobrý den, mrzí nás Vaše potíže s robotem. Zkuste provést reset robota, po resetu se robot vypne. Nechte robota vypnutého pár minut a poté znovu zapněte. Pokud by Vaše problémy přetrvávaly, kontaktujte nás na naší zákaznické lince
Petr Hříbek (02. 01. 2019 13:31)
Děkuji za odpověď
Jan Pokorný (25. 12. 2018 16:43)
Lukáš (27. 12. 2018 13:22)
Dobrý den, kamera na robotu slouží pouze k mapování prostoru a nelze ji nijak jinak využít.
Marcel (23. 11. 2018 10:43)
Martina (23. 11. 2018 11:13)
Dobrý den, mrzí nás Vaše potíže s aplikací. Nejčastěji se vyskytují problémy pokud :
- je zadané nesprávné heslo k WiFi síti
- Zákazník nastavil filtr MAC adres v routeru
- Zlý/slabý WiFi signál
- Používání 5GHz sítě místo 2,4GHz
- Nesprávný způsob připojení (zákazník nepostupuje přesně podle návodu)
- Server, na který se zákazník připojí může mít dočasný výpadek nebo delší odezvu
- V telefonu může být zakázaný datový přenos pro některé aplikace.
Marcel (25. 11. 2018 13:56)
- heslo je spravne, komunikacia funguje aj na priamo aj cez cloud
- MAC filter nie je nastaveny
- WiFi signal je silny, robot je cca 3m od routera
- napojenie je cez 2,4GHz, 5GHz som pre istotu vypol
- ako som pisal, robot je spravne pripojeny (standardna komunikacia funguje)
- aplikacia stiahne jazykovy balik, problem nastane pri loadovani do robota, preto predpokladam ze to nebude mat nic spolocne so serverom
- vsetky pristupy su povolene pre aplikaciu
Ako som pisal, robot komunikuje a funguje spravne, aj cez lokalnu siet aj cez cloud. Problem nastane pri prenose jazykoveho balika do robota. Pocas tohoto prenosu robot strati spojenie s routerom. Spojenie sa uz neobnovi, je potrebne znovu nastavit WiFi siet v roombe.
Skusal som cez 2 telefony (Honor 9 a Samsung S7), rovnaky vysledok.
Za dalsie napady vopred dakujem
Martina (26. 11. 2018 09:28)
Dobrý den, pokud i přes všechny postupy máte stále problém s nastavením jazyka přes mobilní aplikaci, bude nejlepším možným řešením zaslat robota k servisní kontrole. Neváhejte nás kontaktovat na naší zákaznické lince.
Lenka (04. 01. 2019 15:27)
Iva (27. 11. 2019 16:36)
Zdeněk (04. 01. 2019 15:32)
Dobrý den,
zde může být potíž v Cloudovém serveru na který je robot párovaný. Může na něm být aktuálně údržba z toho důvodu se nemusí zadařit stáhnout češtinu. Doporučíme vyčkat pár dní. Většinou je toto v krátkém čase vyřešeno a čeština Vám půjde stáhnout zcela v pořádku.
Přejeme hezký den
David (03. 08. 2018 09:14)
Zdeněk (03. 08. 2018 09:54)
Dobrý den,
v rámci připojení robota na wi-fi je nutné v aplikaci vybrat danou wi-fi a zadat také její heslo pro správné spárování. V případě, že máte iOS doporučím v momeňtě, kdy jste v nastavení Vaší wi-fi a vybíráte wi-fi robota Roomba (viz obrázkový průvodce v aplikaci) vyčkat až do té doby, než Vám Roomba zahlásí, že je připojena. Teprve pak volte návrat do aplikace iRobot. Pokud máte Android toto párování probíhá automaticky. Robot funguje pouze na 2,4 GHz, pokud vlastníte 5 GHz, je vždy možné přepnout zpět na 2,4 GHz. Pokud se Vám i tak nepodařilo robota spárovat s Vaší wi-fi, doporučím nás kontaktovat telefonicky na naší zákaznické lince 774 810 810.
Přeji pěkný den
Lukáš (29. 06. 2018 06:26)
Martina (29. 06. 2018 08:17)
Dobrý den, tento model je v češtině, bohužel jsme obdrželi zprávu ze servisního střediska ohledně oprav v softwaru. Tato oprava by měla být během pár dní vyřešena a poté už by čeština měla jít bez problémů stáhnout. Poprosím Vás o trpělivost, než se software přehraje.
Děkuji za pochopení.
Radek (30. 05. 2018 22:05)
Dekuji
Lukáš (31. 05. 2018 09:21)
Dobrý den, ano rozdíl je pouze v bareném provedení.
Honza (18. 06. 2017 15:22)
Lukáš (19. 06. 2017 09:28)
Dobrý den, rozdíl je pouze v barvě robota. Jinak jsou modely naprosto stejné.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.