DOPRAVA-nad5000-right
DOPRAVA-nad5000-left
Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi

Robotický vysavač
iRobot Roomba 966 WiFi

Kód: 101578

Robotický vysavač iRobot Roomba 966

Roomba 966 je robotický vysavač od iRobotu s inteligentní navigací pomocí kamery, s výkonnou lithiovou baterií, vysokým sacím výkonem a s dlouhou výdrží baterie. Elegantní design Roomby 966 bude ve vaší domácnosti působit nejen luxusním dojmem, ale plnohodnotně zastane pravidelné vysávání vašich pokojů. A nezáleží na tom, jaký rozsáhlý byt nebo dům máte, Roomba 966 si vytváří mapu místností a vysaje skutečně všude tam, kde dosáhne. Nezastaví ji ani vybitá baterie - zajde se sama dobít a později dokončí vysávání z místa, kde ho přerušila.

iRobot prodejce

Hlavní přednosti Roomby 966

  • Aplikace pro ovládání robota přes Wi-fi
  • Navigace iAdapt 2.0 s vizuální lokalizací
  • Úklid na ploše max. 185 m²
  • Robot mluví česky
  • Dobíjení během úklidu
  • Filtrace přes HEPA filtr
  • Kvalitní Li-Ion baterie 
  • Čisticí systém AeroForce
  • Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow
  • Velkokapacitní sběrný koš AeroForce
  • Indikátor plného koše 
  • Systém ANTITANGLE proti zamotání do kabelů
  • Akustická a optická detekce nečistot
  • Funkce načasování úklidu
  • Virtuální zeď s funkcí HALO
  • Profilovaný nárazník se zpomaleným dotykem
  • Senzory proti pádu ze schodů
  • Nabíjecí stanice s integrovaným adaptérem
 

Videopředstavení iRobot Roomba 966 ze série 900:

Klíčové funkce Roomby 966

Třístupňový čisticí systém AeroForce 
iRobot Roomba 966 je vybaven jednou z nejzásadnějších inovací v historii robotických vysavačů – třístupňovým čisticím systémem AeroForce. Systém AeroForce soustředí proud vzduchu do úzké štěrbiny mezi rotující kartáče, čímž silný vakuový efekt. V kombinaci s motorem 2. generace se sací výkon zvýší až 5x.
  • 1. Rotující boční kartáček Díky přítomnosti bočního kartáčku dokáže Roomba efektivně čistit i místa okolo nábytku, podél stěn, rohy místností a jiná těžko dostupná místa.
  • 2. Dva proti sobě rotující kartáče AeroForce Dva proti sobě rotující gumové kartáče se speciálními vodicími drážkami sbírají nečistoty ze všech druhů podlah a koberců. Na tvrdých podlahách kartáče ženou nečistoty přímo do sběrného koše. Při úklidu koberců nejdříve dochází k uvolnění nečistot z vlákna koberce vodicími drážkami, aby se nečistoty dostaly na povrch, následně je kartáče ženou do sběrného koše.
  • 3. Sací motor 2. generace Vysávání jemného prachu zajišťuje výkonný sací motor 2. generace. Filtraci vzduchu zajišťuje filtr AeroForce.
Roomba 966
 
Ovládat jej můžete kdykoliv a odkudkoliv. Pouhým stiskem jednoho tlačítka!
S mobilní aplikací iRobot HOME ve vašem chytrém telefonu nebo tabletu můžete robota Roomba 966 plně ovládat na dálku – bez ohledu na čas a místo, kde se právě nacházíte. Sedíte v kanceláři a vzpomenete si, že je doma potřeba uklidit? Stačí otevřít aplikaci iRobot Home a stisknout tlačítko „CLEAN“. Nebo v předstihu naprogramujte den a čas úklidu na celý týden a pusťte to z hlavy, robot se o vše postará. Aktualizovaná aplikace iRobot HOME (verze 1.2) v českém jazyce má řadu dalších užitečných funkcí, včetně informací o údržbě, technické podpoře, instruktážních videí, atd.

irobot roomba 966
 
Uklízí bez ohledu na rozměry vaší domácnosti či kanceláře
Nový sofistikovaný systém navigace iAdapt 2.0 zajistí dokonalý úklid garsonky i velkometrážního bytu. Díky navigaci iAdapt 2.0 zná Roomba 966 svou cestu, "vidí" a rozpoznává nábytek a překážky nebo vstup do další místnosti.

roomba 966 navigace
 
Neskončí, dokud nemá hotovo. Nová Li-Ion baterie s delší výdrží!
Lithiová baterie pro delší výkon umožní iRobotu Roomba 966 vyčistit až 185 m², resp. vysávat 120 m²/75 minut na jedno nabití. Je-li to zapotřebí, Roomba sama zamíří do dokovací stanice, dobije se a pokračuje v úklidu přesně tam, kde předtím skončila, dokud není její práce hotová.

Roomba 966 cena
Miniaturní i nepřehlédnutelné nečistoty, od zvířecích chlupů až po cereálie
iRobot Roomba 966 je vybaven jednou z nejzásadnějších inovací v historii robotických vysavačů – třístupňovým čisticím systémem AeroForce, který zvyšuje efektivitu vysávání až o 50 % všude, kde je to potřeba. Systém AeroForce soustředí proud vzduchu do úzké štěrbiny mezi rotující kartáče, čímž dochází k jeho akceleraci. Filtraci vzduchu zajišťuje HEPA filtr.
 
Vyčistí všechny typy podlah a koberců, zdolá i plochy pod nábytkem
Roomba 966 si poradí s úklidem všech druhů podlah – dva proti sobě rotující gumové kartáče se speciálními vodicími drážkami spolehlivě sesbírají nečistoty z dlažby, linolea, dřevěné podlahy, koberce…  Navíc je konstrukce navržena tak, aby na kartáčích neulpívaly nečistoty, takže jsou téměř bezúdržbové. Design robota Roomba 966 je navržen tak, aby mohl zajíždět i pod nábytek, pohovky či křesla.

roomba 966
 
Před robotem Roomba 966 se špína nikam neschová
Systém Wall Follow zajistí, aby Roomba 966 perfektně uklidila podél stěn, nábytku, v rozích či na jiných těžko dostupných místech.
 
Domácnost plná kabelů? Pro Roombu 966 žádný problém!
iRobot své robotické vysavače vybavil funkcí ANTITANGLE, která zabrání zamotání a zaseknutí se do kabelů. Když kartáče ucítí odpor, otočí rotaci. Tímto způsobem se robot z kabelů uvolní a může pokračovat v úklidu.
 
Nezastaví jej prahy ani jiné nerovnosti
Roomba 966 dokáže hravě překonat přechodové lišty, prahy nebo jiné nerovnosti, které jí stojí v  cestě za čistou domácností, až do výšky 1,6 cm.
 
Neodmítne žádnou práci
Po aktivaci režimu SPOT, který slouží k lokálnímu úklidu, robot důkladně vyčistí prostor o průměru 1 m. Poslouží vám jako „smetáček a lopatka“, třeba když se v kuchyni vysype cukr nebo je zaneřáděná rohožka na boty.
 
Když je třeba, zvýší intenzitu čištění
Inovativní systém Dirt Detect 2. generace pomocí akustických a vizuálních senzorů detekuje nadměrně znečištěná místa, kterým se Roomba 966 následně věnuje s ještě větší intenzitou.
 
Vydá se jen tam, kam chcete
Funkce Virtual Wall a Halo udrží robota v pokojích, které chcete vysát, a v bezpečné vzdálenosti od věcí, které chcete chránit. Virtuální zeď vysílá infračervený paprsek, přes který robot nepřejede. Funkce Halo vytvoří okolo virtuální zdi ochranou zónu o průměru 1,2 m, takže můžete přesně vymezit uklízený prostor.

irobot roomba 966 skladem
 
Před schody bezpečně zastaví
Speciální senzory umístěné na spodní části robota dokáží včas rozeznat volný prostor pod robotem a tím zabránit jeho pádu ze schodů. Roomba 966 se zastaví, otočí a pokračuje dál v úklidu s pevnou půdou pod kolečky.

cena roomba 966 irobot 

Srovnání modelů Roomba:

srovnání modelů roomba

Technická specifikace:

  • Navigace iAdapt 2.0 s vizuální lokalizací
  • Aplikace pro ovládání robota iRobot Home (min. požadavky na Google Play nebo Apple iTunes)
  • Úklid až do 185 m²
  • Robot mluví česky
  • Dobíjení během úklidu
  • Úklid parket, lina, koberců a tvrdých ploch
  • Vhodné do domácností se zvířaty
  • Adaptivní čisticí hlava AeroForce
  • Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow
  • Systém ANTITANGLE proti zamotání do kabelů
  • Akustická a optická detekce nečistot Dirt Detect 2. generace
  • Automatické dobíjení v nabíjecí stanici
  • Funkce odloženého úklidu
  • Virtuální zeď s funkcí Halo 
  • Filtrační systém – HEPA type filtr
  • Profilovaný nárazník se zpomaleným dotykem
  • Indikátor plného koše
  • Kvalitní sběrný koš AeroForce
  • Výklopné madlo pro snadnou manipulaci
  • Li-Ion baterie 
  • Doba nabíjení 3 hodiny
  • Spotřeba při nabíjení max. 33 W
  • Spotřeba Stand-By max. 2 W
  • Rozměry: 351x92 mm (tělo robota 80 mm)
  • Hmotnost 4 kg
  • Hlučnost < 60 dB

Obsah balení:

  • 1x iRobot Roomba 966 (součástí je i baterie Li-Ion)
  • 1x Nabíjecí základna s integrovaným adaptérem
  • 1x Virtuální zeď Dual Mode (vč. 2 baterií typu AA)
  • 1x Náhradní boční kartáček
  • 1x Náhradní HEPA type filtr
  • 1x Uživatelský CZ manuál

Fotogalerie Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi

Videa Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi

Příslušenství Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi

Ke stažení Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi

Momentálně není nic ke stažení.

Diskuze Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi


Robotický vysavač iRobot Roomba duocore
Veronika (01. 08. 2022 07:15)
Mám pujceny vysavac od rodičů , stáhla jsem si appku ale bohužel na vydávací nereaguje tlačítko home a nedaří se mi propojit s telefonem ? Dekuji za radu
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba duocore
Lukáš (01. 08. 2022 08:42)

Dobrý den, doporučíme vyzkoušet provést reset vysavače dle postupu uvedném v manuálu. Případně z robota na cca 1min. vyjmout baterii. 

Robotický vysavač iRobot Roomba i7
Marek Mackových (23. 02. 2022 10:53)
Dobrý den,roomba si zmapovala místnosti ale nejde mi mapa aktualizovat o nové místnosti.Musím mapu smazat a udělat novou?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7
Lukáš (23. 02. 2022 11:01)

Dobrý den, je třeba stávající mapu smazat a nechat robot zmapovat komplet prostor. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Aleš (16. 04. 2021 08:02)
Dobrý den
komunikuje romba 966 a Braava Jet M6?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Veronika (16. 04. 2021 08:33)

Dobrý den,
tento model komunikovat s mopem M6 neumí, tuto možnost podporují nástupci tohoto modelu, a to 974, 975, 976 nebo nové modely i7 a s9. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba
Hanka (30. 12. 2020 06:39)
Dobrý den, Ježíšek nám nadělil vysavač,samozřejmě jsme ho hned vyzkoušeli,ale ani jednou se nam nevrátil do stanice ,Uklid nedokončil pro vybití baterii Uklid prováděl 1:41 min co mam vylepšit?Dekuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba
Martina (30. 12. 2020 10:35)

Dobrý den, záleží na umístění stanice, Robot by měl mít u stanice dostatečný prostor, z přední strany alespoň 1m a z bočních stran alespoň 0,5m.

Robotický vysavač iRobot Roomba e5
Roman Rokoš (27. 11. 2020 09:25)
Dobrý den.
Jak je to s připojením Roomba e5 přes Wifi mimo domácí síť? V jedné diskusi odpovídáte, že mapu úklidu lze najít v aplikaci v historii. Nic takového jsem tam nenašel. App version: 5.2.0
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5
Lukáš (27. 11. 2020 09:30)

Dobrý den, pokud není robot připojen na wifi, tak neuloží ani mapu úklidu. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Pavel Pražák (04. 11. 2020 08:55)
Zdravím. Chtěl bych se zeptat, jak je to s tím, když od někoho koupím tento vysavač již použitý. Je třeba nějak ze strany prodávajícího zrušit účet v aplikaci na ovládání přes wifi? Byl bych nerad, kdyby mi to psalo, že účet s ID vysavače již existuje. Děkuji za vysvětlení.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Martina (04. 11. 2020 09:45)

Dobrý den, stačí provést registraci v aplikaci, robota napárovat a jakmile budete mít párování dokončeno, v aplikaci v nastavení robota musíte zadat přepnutí do továrního nastavení. Tím robotovi vymažete vše nastavené a uložené.

Robotický vysavač iRobot Roomba e5
Alena Mojžíšová (01. 10. 2020 11:06)
Dobrý den, kde najdu v aplikaci mapu uklizenych castti bytu, abych měla prehled, kde všude probehl uklid?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5
Martina (01. 10. 2020 11:08)

Dobrý den, mapu úklidu naleznete v mobilní aplikaci v Historii.

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Tomáš (02. 12. 2020 22:58)
Dobrý den, mapu úklidu hledám od prvního dne co jsme robota spustili a nenašel jsem nic... Buď hledám špatně nebo je chyba jinde. Můžete mi prosím popsat přesnou cestu kde ji najdu?
Dekuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Martina (03. 12. 2020 09:31)

Dobrý den, pokud robot dokončí úklid a nedojde k jeho přerušení či přenesení vysavače, mapa se ukládá do historie v mobilní aplikaci.

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Michal (14. 06. 2020 13:56)
Dobrý den, mám problém s vysavačem. V aplikaci iRobot se mi nejdříve přestaly zobrazovat mapy a tak jsem jej vrátil do továrního nastavení, vysavač resetoval a aplikaci odinstaloval a znovu nainstaloval. Teď už pro změnu nemohu vůbec spárovat vysavač s telefonem, v nastavení "přidat robota" je hledání robota a točící se kolečko... Díky za radu.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Lukáš (15. 06. 2020 10:34)

Dobrý den, doporučím provést i reset wifi routeru - na minutu jej odpojit ze sítě a opět zapnout, případně vyzkoušet ještě jednou aplikaci odinstalovat a opět nainstalovat. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Michal (15. 06. 2020 21:31)
Bohužel nepomohl ani reset routeru. Aplikaci jsem zkoušel nainstalovat několikrát, ale bezvýsledně.
Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Petr Sybol (16. 09. 2020 19:41)
Dobrý den, problém není ve Vašem routeru, ale v tom robotickém krámu. Po dvou letech mi to začlo dělat též. Jediné co pomáhá, je odpojit na pár vteřin baterii z Roomby. Není třeba factory reset. Poté wifi několik dní funguje korektně. Takto to opakuji již po čtvrté za dva měsíce.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Lukáš (16. 06. 2020 10:14)

Dobrý den, jestliže nic z navrhovaných řešení nepomohlo a problémy s připojením přetrvávají, tak doporučím kontaktovat zákaznickou linku iRobot, kde Vám s připojením pomohou. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Ivo (19. 05. 2020 21:22)
Dobrý den, robot se nám cca každý týden není schopen připojit na cloud a je nutné provést reset do továrního nastavení. Jako Wi-Fi doma používáme Tenda nová MW3. Je to opravdu velmi otravné a nelze se spolehnout na to, že robot uklidí.
Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Petr Sybol (16. 09. 2020 19:40)
Dobrý den, problém není ve Vašem routeru, ale v tom robotickém krámu. Po dvou letech mi to začlo dělat též. Jediné co pomáhá, je odpojit na pár vteřin baterii z Roomby. Není třeba factory reset. Poté wifi několik dní funguje korektně. Takto to opakuji již po čtvrté za dva měsíce.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Lukáš (20. 05. 2020 08:55)

Dobrý den, pokud jsou s připojením takto potíže, tak doporučíme obrátit se přímo na iRobot s tím, že servisní technik je schopný poradit s nastavením samotného wifi routeru což by mohlo problém s připojením vyřešit. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Vendula (06. 03. 2020 13:18)
Dobrý den, lze u tohoto typu iRoomby zásobník vypláchnout vodou?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Lukáš (06. 03. 2020 13:25)

Dobrý den, součástí zásobníku je i sací motor, proto nelze zásobník omývat vodou. Maximálně je možné jej vytřít vlhkou utěrkou. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Martin (01. 03. 2020 21:37)
Dobrý den. Jak zajistím, aby vysavač mluvil česky? V aplikaci na iOS češtinu nemám. Díky za odpověď.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Lukáš (02. 03. 2020 11:07)

Dobrý den, nové robotické vysavače série 900 samozřejmě češtinu obsahují jen někdy delší dobu trvá než se aktualizuje jazyková sada pro daného robota. Obvykle nám vždycky v servisu pomohlo to, že aplikaci iRobot HOME stačí ve správci aplikací u aplikace iRobot HOME kliknout na "vynucené ukončení". Při následném  spuštění aplikace se jazyková sada načte a češtinu si zákazník může stáhnout. Při stahování češtiny je nutné udržovat displej mobilního telefonu stále rozsvícený jinak dojde k zaseknutí instalace.
U operačního systému iOS stačí když si najedete do seznamu otevřených aplikací a "swipnete" je směrem nahoru." Pokud by toto nepomohlo zkuste ještě aplikaci reinstalovat. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Pavlína (28. 01. 2020 10:04)
Dobrý den.. Vysavač mám od 11.1.2020. Posledních 14 dní vysává až do vybití (a to nedělal, vracel se domů) ale teď nemůže ani najít domov. Když zmacknu tlačítko domeček tak ho nemůže najít) a to dobíjecí stanici la stále na stejném místě. Prosím co s tím?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Lukáš (28. 01. 2020 10:08)

Dobrý den, doporučíme provést reset robota a případně odzkoušet umístit robota před stanici a otestovat zda i v tomto případě bude mít problém se zajetím do stanice. Pokud nic nepomůže, tak bude třeba jej reklamovat. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Renata Straková (30. 12. 2019 11:39)
Dobrý den, je možné nabíjet Rommbu 966 na staré dokovací stanici po Roombě 581? Dost by mi vyhovovalo mít dva doky a nepřenášet to stále z přízemí do patra a naopak. Děkuji za odpověď.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Veronika (30. 12. 2019 16:08)

Dobrý den,
pro nový model lze použít i původní, starší typ stanice, je univerzální. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Tomáš (29. 12. 2019 15:09)
Dobrý den, chci se zeptat když má robot dock v obývacím pokoji jestli je možné ihned robota poslat uklízet například do koupelny, ložnice nebo pokoje. Tzv aby neuklízel obývací pokoj ale jel uklízet “jinam”.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Veronika (30. 12. 2019 14:13)

Dobrý den,
tuto možnost model 966 nenabízí, takže lze jedině prostor zamezit zavřením dveří, případně virtuální stěnou a nebo ručně přenášet. Pokud chcete robota posílat na konkrétní místa, volte model i7 a nebo S9+.Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Bohumila (24. 12. 2019 22:50)
Dobrý den,prosím poradí mi někdo co znamená funkce Dirt Event???děkuji moc za info
Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Frantisek (14. 01. 2021 13:32)
Máme I7 a také jsme hledal co daná funkce znamená. vysvětelní níže: https://homesupport.irobot.com/app/answers/detail/a_id/68/~/what-is-dirt-detect%E2%84%A2-technology%3F
Originál text:
Note: Dirt Detect and dirt events are not the same thing. A "dirt event" is an unusual concentration of dirt detected in a small area and which requires more than one cleaning pass. Dirt Detect™ is a feature which detects those dirt events and displays them as little green dots on a Clean Map™.
Volný český překlad:
Poznámka: Detekce nečistot a špína nejsou to samé. „Špinavou událostí“ je neobvyklá koncentrace nečistot zjištěná na malé ploše, která vyžaduje více než jeden čisticí průchod. Dirt Detect ™ je funkce, která detekuje tyto nečistoty a zobrazuje je jako malé zelené tečky na Clean Map ™.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Aleš (30. 12. 2019 10:35)

Dobrý den,
Roomba používá technologii Dirt Detect, která jí umožňuje soustředit své úsilí na čištění v špinavějších oblastech. Když robot najde více nečistot než obvykle koncentrovaných v jedné oblasti, aktivuje detekci nečistot a bude usilovat o čištění stejné oblasti, dokud senzory nezjistí menší částice v dané oblasti. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Jan (15. 12. 2019 14:11)
Dobrý den,vysavač po najetí na černou část koberce se otočí a jede pryč.Nechce na černou část koberce prostě najet ani po očištění senzoru.
Děkuji za odpověď.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Radek (15. 12. 2019 14:17)

Dobrý den, 

je to proto, že robot nevidí černou barvu a bere jí jako propast. Je třeba zaslat robota na servis a odpojí Vám protipádové senzory. Jen POZOR, robot pak nebude schopen se vyhnout schodišti a podobným místům kde by hrozil pád. Pokud máte taková místa NEDOPORUČUJEME odpojení senzorů. 

Přejeme pěkný den. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
ondřej Foltán (21. 11. 2019 18:30)
Dobrý den,
dá se používat i bez wifi a aplikace?
Děkuji Ondřej F.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Lukáš (22. 11. 2019 09:27)

Dobrý den, robot lze spustit k úklidu bez nutnosti připojení na wifi, k tomu jsou na robotu tlačítka, ale nebude možné provést nastavení plánovaného úklidu. Pro nastavení českého jazyka je třeba se také alespoň jednou na robota připojit. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Ivo Reichman (20. 11. 2019 14:51)
mluví česky
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Lukáš (20. 11. 2019 15:51)

Dobrý den, ano po nastavení češtini v aplikaci robot mluví česky. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Petr (07. 11. 2019 07:15)
Zdravím, robot neposílá info oznámení o stavu úkolů, i když je zapnuta tato funkce. Reset vysavače?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Jan (07. 11. 2019 13:02)

Dobrý den, robota máte připojeného na jednom či více zařízeních? S posledními úpravami od výrobce by závadu mělo vyřešit odstranění a následovné znovu spárování robota s aplikací. Údaje, plánování i historie map by měla zůstat uložena a po opětovném spojení i umožněna k prohlédnutí. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Petr (07. 11. 2019 14:47)
.na jednom, jak jednoduše odstranit z aplikace?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Jan (08. 11. 2019 10:34)

Dobrý den, dříve nabízela aplikace možnost přímo odstranit robota z účtu, pod výpisem napojených vysavačů či mopů, dnes je třeba přejít do nastavení a obnovit tovární nastavení, tímto se robot odpojí z Vašeho stávajícího účtu a bude možné jej opět spárovat.

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Pet (10. 11. 2019 10:13)
Dd, po obnovení továrního nastavení nejde spárovat, telefon v hledání nevidí wifi sít vysavače (irobot XXX) - je na to nějaký lék ?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Jan (13. 11. 2019 11:52)

Dobrý den, v posledních týdnech se jedná o několikátý případ, bohužel jinou metodu na odstranění závady nemáme. Nezbývá nic jiného, než kontaktovat přímo autorizovaný servis s výrobnícm číslem Vašeho modelu pro vyřešení záležitosti.

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Pavel (10. 11. 2019 14:50)
Dobrý den, mám stejný problém. Při párování robota postupuji podle pokynů v mobilní aplikaci, nicméně nemohu najít síť Roomba-xxxx. Kontrolka sítě WiFi na robotu ze začátku bliká zeleně, pak se ozve tón a začne blikat červeně. Usuzuji že robot po přivedení do továrního nastavení, jak tu bylo uvedeno, přestane vysílat svou síť.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Jan (13. 11. 2019 11:51)

Dobrý den, v posledních týdnech se jedná o několikátý případ, bohužel jinou metodu na odstranění závady nemáme. Nezbývá nic jiného, než kontaktovat přímo autorizovaný servis s výrobnícm číslem Vašeho modelu pro vyřešení záležitosti.

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Petr (07. 11. 2019 14:47)
.na jednom, jak jednoduše odstranit z aplikace?
Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Peter Tkačik (16. 09. 2019 23:56)
Zdravím... Co se nepovedlo mě, zvládla žena a díky chytřejšímu telefonu nainstalovala češtinu bez problému. Ozzy 966 poslouchá a odesílá zprávy na 2 mobily. Spokojenost maximální... ;-) (y)
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Veronika (17. 09. 2019 09:39)

Dobrý den,
jsme rádi, že Vám vše funguje jak má. Modely od iRobotu lze ovládat aplikací u androidu od verze 5.0 a vyšší a u IOS 11.0 a výše. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Aneta Macková (13. 09. 2019 21:31)
Dobrý den, uvádíte, že zvládne i koberec. A co koberec s třásněmi na koncích, poradí si? Nebo si mohu nechat o robotu jen zdát? Díky.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Lukáš (16. 09. 2019 10:44)

Dobrý den, pokud jsou třásně na koberci dlouhé, tak se samozřejmě do robota mohou namotávat. Před použitím robota v tomto případě doporučujeme třásně vložit (ohnout) pod koberec. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Jirka (03. 08. 2019 13:05)
Dobrý den, je možné robota ovládat dvěma mobilními telefony? (manžel/manželka). Na jednom tel. jsem provedl instalaci a ovládání funguje bez problémů. Teď jsem se chtěl přihlásit do účtu tel. manželky a nedaří se mi. (nesprávné už.jméno nebo heslo). Máme oba iOS. Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Radek (05. 08. 2019 15:22)

Dobrý den, robota lze ovládat dvěma mobilními telefony, ovšem nelze jej ovládat současně. Ujistěte se, že máte nainstalovanou nejnovější verzi aplikace, poté zkontrolujte verzi Vašeho operačního systému. 

Přejeme Vám hezký den.

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Pavlína (31. 07. 2019 10:03)
Dobrý den, od května máme zakoupen vysavač a jsem s ním velmi spokojena, jen posledních 14 dnů začal při vysávání příležitostně nepříjemně skřípat, zkoušela jsem vše důkladně vyčistit, ale nezlepšilo se to. Vypozorovali jsme ale, že se tak děje při dobržďování a při tom když jede pomalejší rychlostí. Můžeme tomu nějak pomoci sami, nebo je třeba zaslat na reklamaci nebo do servisu? Už jsme si na něj tak zvykli že si nedovedu představit že bez něj budeme měsíc. Díky za odpověď.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Lukáš (31. 07. 2019 10:22)

Dobrý den, v tomto případě Vám bohužel nezbude nic jiného než zaslání robota k reklamaci. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Lenka (08. 05. 2019 14:29)
Dobrý den,máme byt asi 150m2, po uklizení asi 80m2 se jel sám nabít. Bohužel po nabití v úklidu nepokračoval. Na aplikaci napsal úklid dokončen. v posledním pokoji projel 2x a potřeboval nabít. myslela jsem, že tento model má pokračovat tam kde skončil
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Martina (09. 05. 2019 14:32)

Dobrý den, poradíme nepjrve provést reset robota (stisknutí tlačítek Dock a Lokální úklid současně). Provést odinstalaci aplikace a znovu nainstalovat. Poté robota opt spárovat a spustit úklid. Pokud by Vaše problémy přetrvávaly, kontaktujte náš zákaznický servis.

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
David (07. 05. 2019 21:08)
Dobrý den.Robot nemluví česky.V mobilní aplikaci není nainstalovaná.Jde to někde nějak stáhnout aby mluvil po našemu?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Martina (09. 05. 2019 09:34)

Dobrý den, pokud v aplikaci nelze nastavit český jazyk, obraťte se prosím na náš zákaznický servis

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Katka Zádrapová (01. 11. 2019 22:43)
Dobrý večer. Nejde mi čeština, poradíte?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Radek (02. 11. 2019 09:01)

Dobrý den,

jazyk se nastavuje v mobilní aplikaci v záložce nastavení. Pokud se Vám tam jazyk čeština nezobrazuje doporučím vyčkat do pondělí. V případě že se jazyk nezobrazí, kontaktujte nás. 

Přejeme pěkný den. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
David (08. 05. 2019 18:41)
Robot už mluví česky,ale byl to boj.Několikrát restartovat,přihlašovat a zase stahovat.Pořád vypadávalo připojení i když jsem byl vedle wifi.Nakonec to nějak prošlo.Doufám,že to byly první a poslední problémy.Vysávání zatím OK.
Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Michal V. (18. 04. 2019 06:55)
Dobrý den. Již druhý den je vysavač v základně a je stále vybitý. Kontakty jsem vyčistil, po vložení robota do základny, začne blikat indikace nabíjení, po nějaké době přestane a je stále vybitý, co s tím? Reklamovat? Mám ho jen 5 měsíců.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Veronika (18. 04. 2019 08:49)

Dobrý den,
doporučujeme ještě zkontrolovat dobíjecí kontakty uvnitř v robotu pod baterií a vyčistit, popřípadě trochu dobíjecí kontakty napřímit, aby lépe doléhaly s kontakty baterie. Pokud ani toto nepomůže, bude potřeba robota poslat na servisní prohlídku i se stanicí. V případě, že bylo zboží zakoupené u nás, postupujte prosím dle pokynu reklamace na našem webu. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Michal (18. 04. 2019 12:17)
Dobrý den. Vytažení baterky, otření zdánlivě čistých kontaktů a vrácení baterie pomohlo. Opět vysáváme. Děkuji za radu a přeji pěkný den.
Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Karolina (07. 03. 2019 13:49)
Dobry den, vzhledem k malému dítěti a oblibě Lego se chci zeptat, jak moc musí byt kostky uklizene z dosahu robota. Nyní jsou aktuálně v detskem pokoji na 3m2 včetně malých Lego části. Na koberci. Dlouhodobě sklízení Lega však není možné :-). Mohu si robota i tak zakoupit?
S pozdravem Karolina
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Zdeněk (07. 03. 2019 13:57)

Dobrý den,
u opravdu malých kostiček cca do 1,5 cm, zde je může robot nasát. Nic co by zásadně robotovi ublížilo. Nicméně kostičky budou nasáty ve sběrném koši. Odtud je bude potřeba tedy vyjmout a umýt, jelikož budou dosti zaprášené. Větší kostky může robot odsunout. Případně můžete robotovi zabránit vjezdu do kostek pomocí Virtuální zdi, která je v balení. Nicméně, jak se přesně v daném prostoru s více kousky Lega bude robot chovat, je vždy individuální. V závislosti na množství, jejich velikosti a rozprostřenní v prostoru.
Přejeme hezký den

Robotický vysavač iRobot Roomba 966
Zuzana Štraitová (30. 01. 2019 10:50)
Dobrý den,
dost se mi teď stává, že ikdyz je Roomba v základně tak je vybitá. Čím to může být? Děkuji Štraitová
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966
Zdeněk (30. 01. 2019 10:55)

Dobrý den,
robot bude nejspíše nesprávně sedět na dobíjecích kontaktech. Doporučím je také čistit, aby nebyly zaprášené. Pak robota správně posadit do dokovací stanice. Zda-li se robot začne nabíjet poznáte, že po vložení do dokovací stanice se na robotovi rozsvítí indikace dobíjení baterie.
Přejeme hezký den

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Petr Hříbek (02. 01. 2019 13:43)
Dobrý den na vysavači nám přestala fungovat mapa úklidu. Vysavač dokončí úkol ale po otevření aplikace se zobrazí pouze mapa neník dispozici. Nevíte jak opět zprovoznit ?
Děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Martina (02. 01. 2019 15:17)

Dobrý den, mrzí nás Vaše potíže s robotem. Zkuste provést reset robota, po resetu se robot vypne. Nechte robota vypnutého pár minut a poté znovu zapněte. Pokud by Vaše problémy přetrvávaly, kontaktujte nás na naší zákaznické lince 

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Petr Hříbek (02. 01. 2019 13:31)
Dobrý den na vysavači nám přestala fungovat mapa úklidu. Vysavač dokončí úkol ale po otevření aplikace se zobrazí pouze mapa neník dispozici. Nevíte jak opět zprovoznit ?
Děkuji za odpověď
Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Jan Pokorný (25. 12. 2018 16:43)
Dobrý den, je možné kameru na vysavači někde sledovat, třeba přes mobil? Pokud ano, jak se to dělá. Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Lukáš (27. 12. 2018 13:22)

Dobrý den, kamera na robotu slouží pouze k mapování prostoru a nelze ji nijak jinak využít. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Marcel (23. 11. 2018 10:43)
Dobry den. Neda sa mi nahrat Slovencina do robota. Aplikacia hlasi stiahnutie jazykoveho balika ale pri procese nahravania do robota zahlasi stratu spojenia. Spojenie s WiFi sa uz neobnovi. Po tom je potrebne znovu nastavit WiFi pripojenie robota. Skusal som aj Cestinu, dopadlo rovnako. Za radu vopred dakujem.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Martina (23. 11. 2018 11:13)

Dobrý den, mrzí nás Vaše potíže s aplikací. Nejčastěji se vyskytují problémy pokud : 

  • je zadané nesprávné heslo k WiFi síti
  • Zákazník nastavil filtr MAC adres v routeru 
  • Zlý/slabý WiFi signál
  • Používání 5GHz sítě místo 2,4GHz
  • Nesprávný způsob připojení (zákazník nepostupuje přesně podle návodu)
  • Server, na který se zákazník připojí může mít dočasný výpadek nebo delší odezvu
  • V telefonu může být zakázaný datový přenos pro některé aplikace.
Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Marcel (25. 11. 2018 13:56)
Dobry den,
- heslo je spravne, komunikacia funguje aj na priamo aj cez cloud
- MAC filter nie je nastaveny
- WiFi signal je silny, robot je cca 3m od routera
- napojenie je cez 2,4GHz, 5GHz som pre istotu vypol
- ako som pisal, robot je spravne pripojeny (standardna komunikacia funguje)
- aplikacia stiahne jazykovy balik, problem nastane pri loadovani do robota, preto predpokladam ze to nebude mat nic spolocne so serverom
- vsetky pristupy su povolene pre aplikaciu
Ako som pisal, robot komunikuje a funguje spravne, aj cez lokalnu siet aj cez cloud. Problem nastane pri prenose jazykoveho balika do robota. Pocas tohoto prenosu robot strati spojenie s routerom. Spojenie sa uz neobnovi, je potrebne znovu nastavit WiFi siet v roombe.
Skusal som cez 2 telefony (Honor 9 a Samsung S7), rovnaky vysledok.
Za dalsie napady vopred dakujem
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Martina (26. 11. 2018 09:28)

Dobrý den, pokud i přes všechny postupy máte stále problém s nastavením jazyka přes mobilní aplikaci, bude nejlepším možným řešením zaslat robota k servisní kontrole. Neváhejte nás kontaktovat na naší zákaznické lince.

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Lenka (04. 01. 2019 15:27)
Dobrý den, mám naprosto stejný problém s instalací češtiny do Roomba 965. Včera jsem objednala, dnes mi byl doručen a při snaze o instalaci češtiny se přeruší spojení a WiFi pak musím znovu zadávat. Přitom aktualizace softwaru přes stejnou wifi proběhla v pořádku. Našli jste nějaké řešení? Posílat vysavač do servisu v den jeho doručení se mi nezamlouvá...
Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Iva (27. 11. 2019 16:36)
Dobrý den měla jsem stejný problém s nainstalováním češtiny , ale nakonec asi po 5 pokusu se mi podařilo nainstalovat
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Zdeněk (04. 01. 2019 15:32)

Dobrý den,
zde může být potíž v Cloudovém serveru na který je robot párovaný. Může na něm být aktuálně údržba z toho důvodu se nemusí zadařit stáhnout češtinu. Doporučíme vyčkat pár dní. Většinou je toto v krátkém čase vyřešeno a čeština Vám půjde stáhnout zcela v pořádku.
Přejeme hezký den

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
David (03. 08. 2018 09:14)
Dobrý den. Ať dělám co dělám nedaří se mi připojit k WiFi. Je v tom nějaký háček? Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Zdeněk (03. 08. 2018 09:54)

Dobrý den,
v rámci připojení robota na wi-fi je nutné v aplikaci vybrat danou wi-fi a zadat také její heslo pro správné spárování. V případě, že máte iOS doporučím v momeňtě, kdy jste v nastavení Vaší wi-fi a vybíráte wi-fi robota Roomba (viz obrázkový průvodce v aplikaci) vyčkat až do té doby, než Vám Roomba zahlásí, že je připojena. Teprve pak volte návrat do aplikace iRobot. Pokud máte Android toto párování probíhá automaticky. Robot funguje pouze na 2,4 GHz, pokud vlastníte 5 GHz, je vždy možné přepnout zpět na 2,4 GHz. Pokud se Vám i tak nepodařilo robota spárovat s Vaší wi-fi, doporučím nás kontaktovat telefonicky na naší zákaznické lince 774 810 810.
Přeji pěkný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Lukáš (29. 06. 2018 06:26)
Mluví tento robot i česky? Nějak se mi nedaří stáhnout češtinu píše to chybu : stahování se nezdařilo - nesprávný kód odpovědi HTTP
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Martina (29. 06. 2018 08:17)

Dobrý den, tento model je v češtině, bohužel jsme obdrželi zprávu ze servisního střediska ohledně oprav v softwaru. Tato oprava by měla být během pár dní vyřešena a poté už by čeština měla jít bez problémů stáhnout. Poprosím Vás o trpělivost, než se software přehraje.

Děkuji za pochopení.

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Radek (30. 05. 2018 22:05)
Jaký je rozdíl oproti 965? pouze barva?
Dekuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Lukáš (31. 05. 2018 09:21)

Dobrý den, ano rozdíl je pouze v bareném provedení. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 966
Honza (18. 06. 2017 15:22)
Dobrý den. Jaké jsou rozdíly o proti 960?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966
Lukáš (19. 06. 2017 09:28)

Dobrý den, rozdíl je pouze v barvě robota. Jinak jsou modely naprosto stejné.


Vložit příspěvek - dotaz

Jméno:
E-mail:
Název příspěvku:
Dotaz k výrobku:
 
 

Recenze Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi

U Elektry
523/1 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Hněvkovského
677/66A (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Běloveská
944 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba