Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba 980 WiFi
Diskuze iRobot Roomba 980 - robotický vysavač s Wi-Fi
BatX (04. 08. 2024 19:15)
Klára (05. 08. 2024 08:03)
Dobrý den,
český manuál najdete v záložce "Ke stažení" u daného robota. Zde.
Naleznete tam i pokyny k údržbě. Pokud je robot vyčištěný správně a stále ukazuje chybnou informaci, může se jednat o chybu senzorů a v tom případě bude žádoucí servisní prohlídka. Veškeré informace naleznete na www.roboticky-vysavac.cz/servis.
Aleš (22. 01. 2024 16:59)
Lukáš (23. 01. 2024 08:59)
Alena Blažková (03. 06. 2023 13:07)
Lukáš (05. 06. 2023 08:35)
Dobrý den, tento model robotického vysavače neprodáváme. Doporučíme obrátit se s dotazem přímo na Robzone.
Petr Povolný (23. 03. 2023 18:18)
Lukáš (24. 03. 2023 08:18)
Dobrý den, v aplikaci je třeba kliknout na ikonku tří čárek v levém roku nahoře. Následně zvolit možnost přidejte svůj produkt a v dalším kroku vybrat produkt. Zde přidáte druhého robota.
Libor Tupý (09. 10. 2022 13:16)
Lukáš (10. 10. 2022 11:09)
Dobrý den, v případě, že se nepodařilo chybu takto odstranit, tak bude třeba řešit servisní opravou robota.
Zlatica (06. 07. 2022 14:19)
Aleš (07. 07. 2022 13:35)
Dobrý den, prosíme kontaktujte servisní linku iRobot https://www.irobot.cz/
Pavel Tobek (21. 12. 2021 18:01)
Koupil jsem vysavač iRobot Roomba 980 WiFi,ale nedokázal jsem spárovat s domácí Wifi.Jsem ve fázi WiFi nalezena,nelze spárovat.Je možné,prosím,poslat nějaký podrobný návod spárování u tohoto modelu?
Předem děkuji
Pavel Tobek
Lukáš (22. 12. 2021 08:14)
Dobrý den, na Váš email zasíláme postup párování. V případě, že by se i přes to nepodařilo robot spárovat, tak doporučíme kontaktovat přímo iRobot: [email protected]
Gabriela (09. 11. 2021 12:05)
Lukáš (11. 11. 2021 12:26)
Dobrý den, v aplikaci budete upozorněna, že je robot připojen k jinému účtu a že je třeba provést reset do továrního nastavení. Pokud toto provedete, tak bude možné přihlášení z nového účtu.
Jan (05. 11. 2021 20:28)
Dekuji a jsem s pozdravem.
JL
Lukáš (08. 11. 2021 08:02)
Dobrý den, doporučíme obrátit se přímo na podporu iRobot kde by Vám měli být schopni pomoci problém vyřešit - [email protected]
Pospíšil Jindřich (03. 08. 2021 17:39)
Lukáš (03. 08. 2021 17:51)
Dobrý den, doporučíme pro vést reset robota a pokud se takto nepodaří chybu odstranit, tak bude třeba řešit zasláním robota k reklamaci.
David Vostal (29. 07. 2021 18:05)
Děkuji
S pozdravem David
Lukáš (30. 07. 2021 09:03)
Dobrý den, toto bohužel není možné.
Vladimír Alexander (14. 07. 2021 18:35)
Martina (15. 07. 2021 08:58)
Dobrý den, pokud Vám robot samovolně vyjíždí, poradili bychom provést tovární nastavení, odinstalovat aplikaci a znovu nainstalovat.
Eva Krejčí (07. 07. 2021 12:33)
Předem děkuji za pomoc Krejčí
Katrin (07. 07. 2021 13:38)
Dobrý den, kontaktujte nás prosím na naší zákaznické lince. Krásný den
Ilona Nyíri (31. 10. 2021 20:41)
Lukáš (01. 11. 2021 08:35)
Dobrý den, doporučíme provést reinstalaci aplikace a případně vyzkoušet wifirouter na minutu odpojit ze sítě. Pokud by ani po té nebylo připojení možné, tak bychom doporučili kontaktovat přímo iRobot - [email protected]
Ivana Holišová (04. 07. 2021 16:00)
Prosím o zaslání manuálu k irobotu Roomba 976,nelze se připojit k WiFi.
Katrin (07. 07. 2021 09:16)
Dobrý den, návod na spárování vám zasíláme do emailu. Krásný den
Jana Novotná (11. 06. 2021 09:22)
bohužel nejde připojit iRobot k wifi. Wifi mám na frekvenci 2,4 Ghz, mobilní data vypnutá. V aplikaci jsem se dostala ke kroku - robot nalezen, automatické připojení se nezdařilo. Můžete mi prosím zaslat na email podrobný manuál pro spárování. Děkuji.
Martina (11. 06. 2021 09:44)
Dobrý den, podrobný postup ohledně párování Vám zasílám na e-mail.
Petr (11. 03. 2023 14:43)
mám tentýž problém s připojením irobota Roomba 960. Prosím také o zaslání podrobného postupu.
Předem děkuji.
Petr
Karla Mucková (12. 08. 2021 21:19)
Klára Melkova (21. 05. 2021 21:48)
IRobot mi nejde připojit k wifi. Načítání se, ale nikdy se ve finále nepripoji. Je k tomu nějaké řešení? Děkuji
Lukáš (22. 05. 2021 08:36)
Dobrý den, doporučujeme prověřit zda máte Wi-Fi na frekvenci 2.4 GHz a vypnutá mobilní data při párování. Je potřeba mít kvalitní signál Wi-Fi pro párování.
Gabriela (28. 04. 2021 10:22)
Děkuji
Martina (28. 04. 2021 10:24)
Dobrý den, zašleme Vám podrobný postup párování na Váš e-mail.
Martin (01. 04. 2021 21:02)
Petra (02. 04. 2021 08:57)
Dobrý den,
doporučila bych reklamaci-na značku i Robot je možno využít bezplatný svoz.
https://www.roboticky-vysavac.cz/reklamace-irobot
Zřejmě bude nutné vyměnit boční modul.
Roman (28. 03. 2021 13:23)
Roomba 980 WiFi, nejnovější aktualizace aplikace
Martina (29. 03. 2021 10:09)
Dobrý den, aplikace by měla již plně fungovat. V případě, že se Vám nezobrazuje mapa úklidu, zkute provést reset robota. Poté spusťe robota k úklidu, aby bl úklid plně dokončen a robot zajel do stanice. Poté by se měla uložit mapa v historii.
tomas (24. 03. 2021 13:46)
Lukáš (24. 03. 2021 14:37)
Dobrý den, problémy s výpadky od zákazníků občas evidujeme, ale nemají s tímto problémy všichi zákazníci. Infolinka iRobot je opravdu v současné době mimo provoz, dle našich informací je to z důvodů nemoci větší části zaměstnaců. Doporučíme se obracet na iRobot písemně na email [email protected] Zde by Vám o výpadcích mohli říci více případně Vám pomoci s jejich odstraněním.
Tomáš Balada (24. 03. 2021 19:52)
Martina (25. 03. 2021 08:16)
Dobrý den, testovali jsme aplikaci. Byl nutný reinstall aplikace a nové párování robota. Poté vše fungovalo bez problémů. Poradili bychom tedy zkusit tento postup. Pokud bude problém přetrvávat, doporučili bychom zaslání k reklamaci
tomas (25. 03. 2021 20:49)
tomas (25. 03. 2021 21:09)
Libor (09. 03. 2021 20:44)
Jsem hodně zklamaný, navíc na mě vysavač mluví anglicky a v balení jsem ani nenašel český návod, což je další dost důležitá věc u tak drahého přístroje. Nevím co mám teď dělat, přemýšlím o odstoupení od smlouvy a vysavač vrátím a koupím si jinou značku. Děkuji za odpověď na mou reakci.
Martina (10. 03. 2021 09:33)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. O problému s aplikací víme, ovšem momentálně už by neměl být problém s párováním. Testovali jsme na více telefonech a vždy jsme se připojili bez problémů. Problém může být u zadávání hesla Wi-Fi, nebo u signálu Wi-Fi sítě. Pokud je signál slabý, robota se Vám nepodaří napárovat. Frekvence Wi-Fi by měla být 2,4GHz.
Ladik (23. 02. 2021 20:18)
Lukáš (24. 02. 2021 08:20)
Dobrý den, od výrobce bohužel nemáme žádné informace. Mohu doporučit obrátit se jedině přímo na iRobot: [email protected]
Alexandra Kašparová (06. 02. 2021 20:56)
Lukáš (08. 02. 2021 10:18)
Dobrý den, mrzí nás, že máte s robotem potíže, věříme, že bude aplikace co nejdříve opravena.
Lucie Rozsypálková (01. 02. 2021 10:21)
po prosincovém výpadku aplikace mi nejde spárovat iRobot Roomba 980 WiFi s naší Wifi. Prosím o zaslání návodu na reset.
Děkuji
Martin (01. 02. 2021 12:40)
Dobrý den, doporučuji přeinstalování aplikace a reset robota. Reset se provádí držením tlačítka CLEAN po dobu 10-15 vteřin, dokud se na robotovi nerozsvítí všechny kontrolky.
Lenka Veselá (22. 01. 2021 13:07)
Veronika (22. 01. 2021 13:54)
Dobrý den,
model 980 podporuje pouze frekvenci 2,4Ghz. Až novjěší modely i7 a s9, dokáží pracovat i s frekvencí 5Ghz. Krásný den
KVĚTOSLAVA BAŠTÁŘOVÁ (03. 02. 2021 14:12)
nedaři se mi připojit nový i Robot Ruumbu i7 k síti wiFi,už půl hod.mám na mobilu info,že tento krok může trvat pár minut.
Martin (03. 02. 2021 15:36)
Dobrý den, doporučím přeinstalování aplikace a reset robota (reset se provádí držením tlačítka CLEAN po dobu cca 10s)
Lenka Veselá (22. 01. 2021 13:57)
Martina (22. 01. 2021 14:01)
Dobrý den, podrobný postup ohledně párování Vám zaílám do e-mailu.
Jiří Hanák (23. 01. 2021 21:10)
Martina (25. 01. 2021 10:24)
Dobrý den, aplikace je pro všechny modely stejná. Do e-mailu Vám zaíslám podrobný postup.
Tvrdoňová (25. 04. 2021 21:32)
Martina (26. 04. 2021 10:30)
Dobrý den, pordobný postup párování Vám zasíláme na e-mail.
Tomáš Kučera (30. 04. 2021 12:44)
mohu také dostat podrobnější návod na e-mailu?
Děkuji
Jana (13. 04. 2021 19:13)
Mám problém s pripojením irobot Roomba e5.
Ďakujem
Alena (21. 01. 2021 17:05)
Lukáš (21. 01. 2021 17:18)
Dobrý den, pokud se nedaří připojení na wifi z telefenu ze kterého již byl vysavač připojen, tak bych doporučil provést vypnutí routeru na cca 1 min. a reinstalaci aplikace. Jinak není moc co poradit a pokud by pokusy dále selhávali, tak jedině vyzkoušet na jiné wifi nebo zaslat robot k otestování v autorizovaném servise - reklamaci.
Dana Davidová (12. 01. 2021 11:18)
po poslední aktualizaci aplikace mi robot asi týden hlásil, že nemá cloudové připojení. Resetovala jsem robota i aplikaci, router funguje, ale když chci robota připojit stiskem těch 2 tlačítek, přepne mě do nastavení wifi, tam se ale robot nezobrazí, po návratu do aplikace hlásí roomba nalezena, ale za chvilku zase napíše, že se nelze připojit. Reset nepomáhá. Je chyba v robotu, nebo v aplikaci? Co mám ještě vyzkoušet? Díky za odpověď
Lukáš (12. 01. 2021 11:24)
Dobrý den, pokud se Vám ani takto nedaří robot spárovat, tak doporučím obrátit se přímo na iRobot [email protected] a pak případně robot zaslat k reklamaci.
Anton (11. 01. 2021 21:10)
Martina (12. 01. 2021 08:35)
Dobrý den, u tohoto modelu to možné není. Možnost nastavení určitých místností má až model i7
Lenka (07. 01. 2021 13:55)
Lukáš (07. 01. 2021 15:16)
Dobrý den, doporučím provést odpojení wifi routeru na cca 1 min. z el. sítě. Pokud by nepomohlo, tak provést i reset robota.
Pavla (06. 01. 2021 07:43)
Zuzana (25. 01. 2021 12:40)
Lukáš (25. 01. 2021 13:02)
Dobrý den, záleží na tom kdy výrobce odstraní problémy, které toto způsobují, bohužel nemáme žádné bližší informace.
Lukáš (06. 01. 2021 11:54)
Dobrý den, problémy s plánováním úklidu jsou způsobeny na straně výrobce, dle informací na tomto pracuje, ale problémy již přetrvávají bohužel delší dobu.
Marsve (07. 01. 2021 09:14)
Mnohokrat dekuji
Marsve (05. 01. 2021 18:48)
Lukáš (06. 01. 2021 11:24)
Dobrý den, zasláno.
Jiří Nohel (17. 01. 2021 21:39)
Lukáš (18. 01. 2021 10:50)
Dobrý den, zasláno.
Jana Ulicna (22. 03. 2021 15:36)
Katrin (22. 03. 2021 16:38)
Dobrý den, návod jsme vám zaslali do emailu. Krásný den
Pavla Tinkova (04. 01. 2021 16:03)
máme dva týdny robotický vysavač, vše funguje, jen posledním dny není k dispozici mapa při ukončení úklidu. Je možné, že stále není odstraněn problém v aplikaci, nebo je chyba na naší straně? Mapa se normálně zobrazovala zhruba týden.
Předem dekuji
Lukáš (05. 01. 2021 10:31)
Dobrý den, doporučím prosvést reset robota a na cca 1 min odpojit Váš wifi router z el. sítě.
Vitezslav Horecky (01. 01. 2021 13:28)
Máme tento druh robota a jsme velice spokojeni. Akorát nám prěd cca 14 dny začal vydávat boční kartáček zvláštní pískavý zvuk. A šroubek, který ho zespodu drží se zahřívá. Nevím si s tím rady. Ani výměna za nový nepomohla.
Děkuji za radu
Aleš (02. 01. 2021 09:41)
Dobrý den, mrzí nás potíže s bočním kartáčkem. Předpokládáme , že chyba bude v bočním modulu, pokud je robot v záruce - postupujte podle návodu na stránce - https://www.roboticky-vysavac.cz/reklamace. V opačným případě je třeba zakoupit nový modul kartáčku, s tímto se obraťte na náš zákaznický servis 220 770 770.
Anton (30. 12. 2020 10:54)
Martina (30. 12. 2020 11:29)
Dobrý den, problém může být s výpadkem cloudu. Poprosili bychom o strpení, na problému se jiště pracuje. Děkujeme
Marek (30. 12. 2020 09:37)
Marek Malec (13. 01. 2021 11:02)
Lukáš (13. 01. 2021 11:17)
Dobrý den, pokud se Vám dlouhodobě nedaří spárovat robot s Vaší wifi, tak doporučím kontaktovat přímo zákaznickou linku iRobot [email protected]
Martina (30. 12. 2020 10:54)
Dobrý den, i když jsme od výrobce neobdrželi žádnou informaci o výpadku nebo úpravách aplikace, je možné, že nějaký výpadek nastal. Poprosili bychom o trpělivost, záležitost bude určitě během několika dní vyřešena. Děkujeme
Lubomír Šmerda (21. 12. 2020 18:14)
Martina (21. 12. 2020 18:17)
Dobrý den, režim spánku se vysavači spouští automaticky v dobíjení stanici při nabíjení, pokud není robot nijak nastaven a delší dobu neuklízí.
Jiří (18. 12. 2020 10:30)
Nemáte nějakou radu??
Děkuji s pozdravem
Lukáš (18. 12. 2020 13:50)
Dobrý den, doporučil bych odzkoušet ještě reinstalaci aplikace a před připojováním ještě vypnout a zapnout wifi router. Pokud by potíže přetrvávali, tak se obrátit přímo na iRobot [email protected]
Jiří Syrový (08. 12. 2020 17:29)
Lukáš (08. 12. 2020 17:31)
Dobrý den, tento model vysává i ve tmě, ale v úplné tmě může mít problém s orientací a nemusí dojít k úplnému pokrytí plochy.
Jana (07. 12. 2020 07:34)
Mám nastavený časový plán ob den a vždy na stejnou hodinu 9:00 hodin. Už dvakrát se stalo, že robot se sám zapnul v 00:00 hodin v den kdy měl pracovat. Jeví se jakoby si sám přenastavil čas na půlnoc. Když se zpětně podívám na časový rozvrh je čas opravdu 00:00. Nastavení kontrolují před spaním, poněvadž půlnoční budíček vzbudí všechny .
Jana
Jana
Lukáš (07. 12. 2020 11:33)
Dobrý den, doporučím provést reinstalaci aplikace, pokud toto Váš problém neodstraní, tak kontaktovat přímo irobot - [email protected] nebo řešit zasláním k reklamaci.
Petr K. (06. 12. 2020 13:25)
Roman Misar
4. prosince 2020
Řešení problému s nemožností nastavení časového plánu prozatímně spočívá v nastavení jazyka aplikace na AJ, provedení úprav časového plánu a pak můžete zase jazyk vrátit na ČJ. Změnu jazyka proveďte vpravo nahoře (tři vodorovné čárky) / účet a soukromí. Toto řešení mi dnes poradila technická podpora českého zástupce iRobot.
Jana (05. 12. 2020 20:43)
Vysavač používám měsíc a naprosto bez problémů. Poslední dvě vysáváni přestal robot ukazovat mapu vysávání. Neporadíte mi prosím jak obnovit zobrazování map?
Děkuji Jana
Martina (06. 12. 2020 09:23)
Dobrý den, setkali jsme se s infomrací, že výrobce má momentálně problém s aplikací ze strany Amazonu. Na problému pracují a vše by mělo být vyřešeno během několika dní. Z toho důvodu se Vám nemusí v aplikaci zobrazovat mapy. poprosili byhcom o trpělivost, než bude problém vyřešen. Děkujeme.
Miloslav Dvořák (24. 12. 2020 09:58)
Lukáš (28. 12. 2020 08:50)
Dobrý den, doporučil bych odzkoušet reinstalaci aplikace a před připojováním ještě vypnout a zapnout wifi router. Pokud by potíže přetrvávali, tak se obrátit přímo na iRobot [email protected]
Jana (06. 12. 2020 20:46)
Jana
Jan Pastucha (05. 12. 2020 17:59)
Martina (06. 12. 2020 09:21)
Dobrý den, model iRobot i7 je nástupcem modelu 980, nemá sice režim Carpet Boost, ale zato má třístupňový čistící systém AeroForce, díky kterému je robot v případě najetí na koberce schopen zvýšit svůj sací výkon až na desetinásobek.
Veronika (30. 11. 2020 15:45)
Lukáš (30. 11. 2020 15:53)
Dobrý den, s čím máte u modelu 980 problémy. iRobot v současné době řeší potíže s aplikací, tak je možné, že se to týká i Vás. Poprosíme o trpělivost na odstranění chyby pracují.
Veronika (30. 11. 2020 17:15)
Děkuji za odpoved
Martina (30. 11. 2020 17:22)
Dobrý den, model 98 nemá možnost uložení více map. V mapě nelze ani provádět žádné nastavovaní, jako jsou například zakázané zóny apod. Tuto možnost má až vyšší model a nástupce, a to iRobot Roomba i7.
Miroslav (24. 11. 2020 20:37)
Veronika (25. 11. 2020 09:12)
Dobrý den,
vypadá to na problém v aplikaci, obraťte se přímo na technickou podporu iRobotu a nebo vyčkejte opravy. Krásný den
Markéta (20. 11. 2020 21:39)
Lukáš (21. 11. 2020 09:31)
Dobrý den, pokud máte problémy s nastavením a funkcí aplikace, tak doporučím odebrat robota z aplikace a znovu spárovat.
Mika (19. 11. 2020 16:20)
prosím o radu, spárování robota s aplikací se podařilo, ale nenabízí se mi čeština v jazyku robota, i když jsem mi bylo sděleno, že zvukový signál je možný i v češtině (nainstalované jazyky: angličtina, francouzština, španělština, italština, němčina, ruština), jiné jazyky nemá. Můžete mi prosím poradit.
Děkuji
Lukáš (19. 11. 2020 16:30)
Dobrý den, možnost češtiny se zobrazí v aplikaci během pár dní. Doporučím po 1-2 dnech aplikaci uzavřít a po jejím opětovném spuštění by zde měl být jazyk čeština k dispozici.
Kamila Vrabcova (17. 11. 2020 18:53)
Mirka (18. 11. 2020 12:45)
Moc děkuji
Marek (10. 11. 2020 18:14)
Nedaří se mi vůbec sparovat vysavač s aplikaci, vždy dojdu k problému, že nejde připojit, přitom je signál wi-fi dobrý. Jak dale postupovat? Můžete mi zaslat podrobný popis připojení. Reuter jsem restartoval data vypnutá a poloha zapnutá a nic.
Díky.
Lukáš (11. 11. 2020 09:18)
Dobrý den, na Váš email jsem zaslal podrobný návod pro spárování. Ještě doporučím ověřit na jaké frekvenci vysílá váš router zda je to opravdu 2,4 GHz.
Monika Kašičková (06. 02. 2021 13:28)
Lukáš (08. 02. 2021 09:35)
Dobrý den, zasílám na Váš email.
Katerina (14. 11. 2020 02:01)
Martin (14. 11. 2020 11:55)
Dobrý den, na Váš e-mail jsme zaslali manuál pro iRobot Roomba 980.
Alexandra Laušmanová (29. 12. 2020 21:59)
Katrin (30. 12. 2020 09:59)
Dobrý den, na Váš email jsme vám zaslali podrobný návod pro spárování. Ještě doporučujeme ověřit, zda-li máte frekvenci wi-fi 2,4 GHz a zkuste při párování vypnout data v telefonu. Krásný den
Jana (19. 11. 2020 16:58)
Martina (19. 11. 2020 16:59)
Dobrý den, podrobný postup ohledně párování Vám zasílám na e-mail.
Aleš (23. 11. 2020 14:12)
Lukáš (23. 11. 2020 15:52)
Dobrý den, postup pro spárování jsem Vám zaslal, ale pokud toto hlásí aplikace, tak se zřejmě bude jednat o výpadek na straně iRobotu a bude třeba vyčkat až bude problém vyřešen.
Jarda (25. 11. 2020 17:55)
Martina (26. 11. 2020 08:31)
Dobrý den, momentálně probíhá vylepšení a odstraňování chyb u aplikace iRobot. na problému výrobci již pracují. Poprosíme o trpělivost, během následujících dnů by mělo být již vše v pořádku.
David (25. 11. 2020 19:52)
Martina (26. 11. 2020 09:03)
Dobrý den, na odstranění problému se již pracuje. Poprosíme o trpělivost. Behěm následujících dní by mělo být vše vyřešeno a spraveno. Děkujeme za pochopení.
Petra (25. 11. 2020 23:58)
Martina (26. 11. 2020 09:28)
Dobrý den, obdrželi jsme od výrobce infomraci, že momentálně probíhají opravy aplikace, na problému se pracuje. Poprosíme o trpělivost, během následujících dní by mělo být vše v pořádku. Děkujeme za pochopení.
zt (25. 11. 2020 20:42)
Sara Goralčíková (28. 10. 2020 07:33)
Lukáš (29. 10. 2020 09:51)
Dobrý den, zasláno.
Kosová (25. 10. 2020 20:26)
Nedaří se mi vůbec sparovat vysavač s aplikaci, vždy dojdu k problému, že nejde připojit, přitom máme doma signál wi-fi dobrý. Jak dale postupovat?
Díky.
Martina (26. 10. 2020 10:34)
Dobrý den, Wi-Fi musí být na frekvenci 2,4GHz. V telefonu je třeba mít zapnutou Wi-Fi a GPS, vypnutá data. Dále zkontrolujte, zda máte v telefonu povolený přenost dat. Do e-mailu Vám zasílám podrobný popis ohledně párování.
Jana (19. 11. 2020 17:02)
Nejde mi spárovat telefon s vysavačem. Mohu poprosit o návod? Děkuji
Alex (13. 10. 2020 09:19)
Martina (13. 10. 2020 09:21)
Dobrý den, mrzí nás, že mát epotíže s robotem. Do e-mailu Vám zasílám podrobný postup ohledně párování vysavače.
Martin (07. 10. 2020 19:03)
Veronika (08. 10. 2020 08:34)
Dobrý den,
nabíjeni je vidět na hlavním okně aplikace. pokdu Vám nesouhlasí stav robota a aplikace, proveďte reset robota a znovu nainstalování aplikace. Nebude li stále se zobrazovat správně, doporučujeme kontaktovat podporu iRobotu, bude problém v aplikaci nikoliv v robotu. Krásný den
Ivan Marko (14. 09. 2020 17:20)
Děkuji
Vendula Ryšavá (15. 09. 2020 12:30)
Martina (15. 09. 2020 13:02)
Dobrý den, k dokončení párování je třeba, aby v telefonu nebyla zapnutá data, ale pouze Wi-Fi, dále musí být zapnuté GPS. Zkontrolujte také v nastavení telefonu, zda máte povolený přenos dat u aplikací.
Honza (16. 09. 2020 22:44)
Martina (17. 09. 2020 09:02)
Dobrý den, pokud se Vám párování nedaří, zkuste provést reset routeru.
Martina (15. 09. 2020 08:41)
Dobrý den, podrobný popis ohledně dokončení párování robota s aplikací Vám zasílám do e-mailu.
Kateřina (09. 09. 2020 19:53)
mám obdobný problém jako je v jiných příspěvcích. Po stažení aplikace se mi podaří dojít jen do určité fáze a pak mi vyskočí hláška “při připojování došlo k problému. Omlouváme se. Zkuste to znovu.” Můžete mi prosím zaslat manuál pro připojení. Mnohokrát dekuji. Kateřina
Martina (10. 09. 2020 08:28)
Dobrý den, občas může být problém se slabým signálem nebo výpadkem cloudu. Poté stačí sečkat 1-2 dny a zkusit párování robota znovu. Podrobný popis jsem Vám zaslala do e-mailu.
Roman (07. 09. 2020 15:44)
Lukáš (07. 09. 2020 15:46)
Dobrý den, zkuste vypnout a zapnout Váš wifi router mohlo by pomoci.
Soňa (09. 08. 2020 21:50)
Martina (24. 08. 2020 13:00)
Dobrý den, posílám Vám do e-mailu podrobný postup ohledně párování.
Kristýna Nečasova (04. 09. 2020 17:35)
Martina (04. 09. 2020 17:37)
Dobrý den, stručný popis ohledně párování Vám zasílám na Váš e-mail.
D (04. 09. 2020 22:04)
Ďakujem za odpoveď
Katrin (05. 09. 2020 10:24)
Dobrý den, mrzí nás, že máte s vysavačem potíže. Doporučujeme se obrátit přímo na technickou podporu značky iRobot , kde vám rádi na dálku poradí. Krásný den
Kamila (26. 07. 2020 19:27)
Lukáš (27. 07. 2020 11:15)
Dobrý den, emailem zasílám přesný postup ke spárování robota.
Lukáš Tománek (23. 08. 2020 15:39)
Martina (24. 08. 2020 13:02)
Dobrý den, zasílám Vám podrobný postup párování do e-mailu. Hezký den
Sylvie Divisova Frankova (23. 12. 2020 12:04)
Martina (23. 12. 2020 12:06)
Dobrý den, podrobný postup párování Vám zasílám na e-mail.
Denisa (05. 08. 2020 14:07)
Martin (03. 04. 2020 16:04)
mam od Vás nový vysavač, stahl jsem si apku a vše snad nastavil :)
otázka zní: vysavač jde spárovat pouze s 1 mobilním telefonem ?? Nebo umí i dva ?? děkuji za odpověď
Lukáš (03. 04. 2020 16:08)
Dobrý den, připojení z více telefonů je možné, ale je třeba se připojit na telefonech pod tím jedním účtem.
Marie Čechová (01. 04. 2020 10:52)
Lukáš (01. 04. 2020 11:14)
Dobrý den, v emailu Vám zasíláme postup pro spárování robota.
Ingrid (17. 06. 2020 22:44)
Michaela Bělohubá (10. 02. 2021 19:40)
mám Roombu 900 a také nejde spárovat s wifi.
Martina (11. 02. 2021 08:27)
Dobrý den, podrobný postup párování Vám zasíláme do e-mailu.
Martina (18. 06. 2020 10:15)
Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat signál Wi-Fi sítě, zda není slabý nebo něčím přerušovaný. Frekvence Wi-Fi sítě by měla být 2,4GHz. Dále zkontrolujte na svém mobilním telefonu v nastavení, zda nemáte zakázaný datový přenos pro některé aplikace. Při párování robota s Wi-Fí by měla být vypnutá data a zapnutá GPS.
Lukas (29. 03. 2020 11:21)
Zdeněk (30. 03. 2020 10:04)
Dobrý den,
model 980 je pouze v jedné barvě, která odpovídá obrázkům o produktu.
Přejeme hezký den
Petr (24. 03. 2020 17:48)
Petr
Táňa Závodná (22. 03. 2020 01:10)
Lukáš (23. 03. 2020 09:26)
Dobrý den, někdy delší dobu trvá než se aktualizuje jazyková sada pro daného robota. Obvykle pomohlo to, že v aplikaci iRobot HOME stačí ve správci aplikací u aplikace iRobot HOME kliknout na "vynucené ukončení". Při následném spuštění aplikace se jazyková sada načte a češtinu si zákazník může stáhnout. Při stahování češtiny je nutné udržovat displej mobilního telefonu stále rozsvícený jinak dojde k zaseknutí instalace.
U operačního systému iOS stačí když si najedete do seznamu otevřených aplikací a "swipnete" je směrem nahoru."
Pokud by toto nepomohlo zkuste ještě aplikaci reinstalovat.
Kratatochvíl Z (14. 03. 2020 13:33)
Lukáš (16. 03. 2020 11:07)
Dobrý den, doporučím vyzkoušet výměnu za nové kartáče, ale je možné, že může být problém i v odporu samotného pohonu kartáčů a bude třeba servisní opravy. Pokud je robot ještě v záruce, tak doporučím jej reklamovat.
Kateřina Hradecká (11. 03. 2020 16:01)
Veronika (19. 03. 2020 17:05)
Dobrý den,
dle toho co uvádíte bychom doporučili se přímo obrátit na technickou podporu iRobot, kde Vám jistě rádi pomohou na dálku, popřípadě se může robot poslat k nim na provedení kontroly, případně přehrát software robota. Krásný den
Jiří (08. 03. 2020 15:06)
jaký je rozdil mezi modely 980 a i7?
Děkuji
Veronika (09. 03. 2020 17:34)
Dobrý den,
základní rozdíl je v tom, že model i7 má dokonalejší mapování prostoru v aplikaci s možností vkládání virtuálních stěn a pojmenování místností. Dále umí pracovat s více mapami podlaží, což řada 900 neumí a mí i 7 výkonější sání. Krásný den
Jirka (19. 02. 2020 20:39)
Lukáš (20. 02. 2020 09:15)
Dobrý den, v tomto případě je třeba řešit zasláním robota do autorizovaného servisu k záruční opravě. Jestliže byl robot zakoupen v našem obchodě, tak postup pro reklamaci nalzntete zde.
František (15. 01. 2020 16:58)
Jan (15. 01. 2020 17:53)
Dobrý den, ano model Roomba 980 a i7 sdílejí tentýž sací výkon motoru, který v nabídce vysavačů Roomba překonává pouze nejnovější model Roomba s9+.
František (16. 01. 2020 14:10)
Katerina Vimrova (11. 01. 2020 09:46)
Radek (11. 01. 2020 10:03)
Dobrý den,
pak je tedy nutné zaslat výrobek na reklamaci. https://www.roboticky-vysavac.cz/reklamace#irobot-svoz
Přejeme krásný den.
Pavla Tegze (06. 01. 2020 13:16)
Máte nějakou radu, co změnit, upravit, aby koberec vyjel?
Děkuji,
P.
Veronika (06. 01. 2020 14:04)
Dobrý den,
pokud je vyšší okraj koberce a nebo je nějak zvedlý, bohužel s nájezdem nic neuděláte.Z Vašeho popisu není patrná výška okraje koberce. iRobot má jeden z nejlepších schopností zvládat vyšší překážky,ale pokud se koberec hrne nebo má vyšší okraj a zvedá se, je možnost jedině koberec přilepit aby se nehrnul. Krásný den
Zed (01. 01. 2020 14:50)
Akci jsem několikrát opakoval, vždy se stejným výsledkem.
Může to být způsobeno specifickým nastavením routeru, který je pro dům společný? PC, smartpfon nebo tablet lze k wifi po zadání hesla připojit bezproblémově.
Předem děkuji za odpověď.
Z
Lukáš (02. 01. 2020 13:55)
Dobrý den, v případě problémů s připojením k wifi doporučím kontaktovat přímo autorizovaný servis, který se Vám pokusí s připojením pomoci. [email protected] případně poradí nastavení routeru.
jindra (20. 12. 2019 21:57)
Lze do roomby použít nějakou vůni a popřípadě kam ji umístit ?
Veronika (21. 12. 2019 10:32)
Dobrý den,
lze vložit do zásobníku vůni v ochraném obalu, např. nabízíme vonné sáčky. Nedoporučujeme vkládat tekuté ani sypké vůně, mohlo by dojít k poškození robota. Krásný den
Jindra (20. 12. 2019 00:30)
Lukáš (20. 12. 2019 08:22)
Dobrý den, v zásobníku na nečistoty je umístěn sací motor. Robot si dle potřeby může projet některé místo 2 krát aby tak došlo k pokrytí celého prostoru.
Tomas szecsenyi (16. 12. 2019 17:07)
Preco robot nezobrazuje mapu upratovania ked skonci s upratovanim
Veronika (17. 12. 2019 09:33)
Dobrý den,
mapa úklidu se vytvoří a uloží až po dokončeném úklidu. Pokud se Vám mapa nevytváří, zřejmě je chybná komunikace robota s aplikací. Doporučujeme udělat reset robota a odinstalování a znovu nainstalování aplikace. Krásný den
Petr (13. 12. 2019 19:23)
Květa (12. 12. 2019 14:39)
Lukáš (12. 12. 2019 14:42)
Dobrý den, zásobník u tohto modelu určitě vodou nevyplachujte. Součástí zásobníku je sací motor, který by se mohl poškodit. K vyčištění použijte maximálně trochu vlhkou utěrku.
EVA (06. 12. 2019 19:53)
Veronika (07. 12. 2019 09:31)
Dobrý den,
zkontrolujte nastavení v aplikaci, zda nemáte nastavený trvale "Režim vysokého výkonu". Měl by být režim "Automatický", aby Vám robot sám zvyšoval sání dle potřeby. Dále doporučujeme udělat reset robota a případně odinstalování a znovu nainstalování aplikace. Pokud ani tak se stav nezmění, budete muset robota dát k servisní prohlídce. Krásný den
Jiří Dvořák (15. 11. 2019 10:06)
Lukáš (15. 11. 2019 13:46)
Dobrý den, kontaktovali jsme autorizovaný servis a dle jejich informace je třeba zaslání robota k diagnostice, jinak bohužel nejsou schopni určit důvod tohoto chování robota. Pokud je robot ještě v záruce, tak je třeba řešit reklamací u svého prodejce a jestliže se jedná o pozáruční závadu, tak prosím kontaktujte náš servis.
Petr (31. 10. 2019 07:50)
Tomáš (13. 11. 2019 16:40)
podarilo se Vam problem vyresit? Po zmene hesla domaci wifi site mam stejny problem. Nejsem schopen roombu pripojit.
Dekuji,
TS
Jan (15. 11. 2019 12:05)
Dobrý den, jestliže jste byl již dříve připojen a nejedná se o nový model robota, vyzkoušejte se obrátit na autorizovaný servis výrobce, kdy po sdělení Vašeho seriového čísla Vám budou nápomocni. Aktuálně nemáme jiné bližší informace k odstranění závady.
Jan (31. 10. 2019 12:59)
Dobrý den, v pokročilém stádiu párování se Vám v telefonu tedy zobrazí či nikoliv Wi-Fi robota? Není možné že byste využíval doma silnější frekvenci Wi-Fi naladěnou na 5 GHz? Jestliže by se jednalo o robota, který již dříve takto spojený byl, bude třeba se přihlásit ze zařízení, které bylo prvotní při párování. Poslední změna nastavení od výrobce bohužel vymezuje pouze jednoho uživatele na jednom zařízení, který smí robota obsluhovat, do doby, než si primární účet robota neodstraní, druhý nepůjde spojit.
Tomas (15. 11. 2019 07:50)
puvodni dotaz polozil nekdo jiny, nicmene mam aktualne stejny problem.
"v pokročilém stádiu párování se Vám v telefonu tedy zobrazí či nikoliv Wi-Fi robota?"
Wifi robota viditelna neni. Zkousel jsem parovani na vice mistech (doma, v zamestnani) a vzdy stejny vysledek. Ikonka blika zelene, po chvili zazni zvukovy signal a zacne blikat cervene. V zadne fazi se v telefonu wifi nezobrazi.
Wifi signal je na 2,4 GHz, v dobe parovani jsem 5 GHz vypnul. Robot 2 roky v poradku fungoval na stejne wifi siti. Nyni akorat doslo k vymene hesla a cele to slo do haje :/
" Jestliže by se jednalo o robota, který již dříve takto spojený byl, bude třeba se přihlásit ze zařízení, které bylo prvotní při párování. "
Zarizenim myslite telefon, ktery prvotne paroval? Nebo ucet, ve kterem byl robot parovan? Predpokladam, ze ucet. I za cenu ztraty historie jsem z uctu puvodniho robota odstranil. Bohuzel ani toto nepomohlo.
Dekuji za kazdou radu, ktera by me posunula dale.
TS
Lukáš (15. 11. 2019 08:34)
Dobrý den, pokud jste již na této wifi byl přihlášen a nyní se vám připojení nedaří, tak doporučím kontaktovat přímo autorizovaný servis, který se Vám pokusí s opětovným připojením pomoci. [email protected]
Tomas (15. 11. 2019 09:08)
TS
Kuba (26. 11. 2019 17:50)
Petr (24. 09. 2019 23:55)
zakoupili jsme u Vás tento týden Roombu 980.
Vysavač je pořízen jako dárek k Vánocům. Předpokládáme, že vysavač bude spuštěn až cca 24. 12., tedy asi 3 měsíce zůstane zatím nepoužíván (v původním obalu).
1/ Prosíme Vás o radu, zda je potřeba nabít alespoň baterii.
2/ Nebo doporučujete i něco pro jistotu překontrolovat?
Předem děkujeme za Vaše rady.
Lukáš (25. 09. 2019 09:13)
Dobrý den, o baterii vysavače nemusíte mít v tomto případě obavy. Postačí její dobití až po rozbalení dárku na vánoce.
Pavel Stráník (06. 08. 2019 20:37)
nedaří se spárovat Roombu 980 WIFI s telefonnem iPhone - můžete mi, prosím, zaslat na mail návod ?
Děkuji.
Pavel Stráník
Erik Prekop (23. 09. 2019 15:38)
Jan (23. 09. 2019 16:49)
Dobrý den, v jakém kroku se párování zastaví? Zdali využíváte router generující jak 2,4 GHz, tak i 5 GHz Wi-Fi, vyzkoušejte po dobu párování silnější pozastavit. Pokud pracuje Wi-Fi na nižší frekvenci je důležité, aby jste počkal po přepnutí na Wi-Fi generovanou robotem na vyzvání aplikace k navrácení zpět a u Wi-Fi nastavení v telefonu svítila modrá fajfka, jestliže se tento krok uspěchá, v následném párování dojde k selhání.
Gabriela (30. 08. 2019 22:04)
Dennis (31. 08. 2019 12:22)
Dobrý den, manuál k mobilní aplikaci jsme odeslali na Vaši emailovou adresu.
Radek (07. 08. 2019 10:21)
Dobrý den, aplikace Vás procesem připojení provede krok po kroku. Na Váší e-mailovou adresu zasíláme podrobný návod. Krásný den.
Katarina (19. 05. 2019 20:43)
Zdeněk (20. 05. 2019 09:36)
Dobrý den,
příčina může být i v danén routeru, pokud Vám jak uvádíte Wi-Fi vypadává. Určitě můžete robota resetovat. Případně ověřit, zda-li není potíž v samotném routeru.
Přejeme hezký den
Petra (04. 05. 2019 09:31)
Katrin (04. 05. 2019 10:37)
Dobrý den, při intezivním používání doporučujeme měnit filtr cca po 3 měsících nebo cca po 6 měsících při bězném používání (cca 2x týdně). Náhradní příslušenství pro Váš model naleznete zde . Krásný den
PHr (16. 04. 2019 05:21)
Zdeněk (16. 04. 2019 09:15)
Dobrý den,
ano na tomto se určitě pracuje. Aktuálně toto u nás není možné, otázkou je zda-li tuto možnost, jakmile bude zcela funkční, spustí i pro naši lokalizaci. Tedy zda bude možné aplikaci spárovat s Alexou.
Přejeme hezký den
PHr (16. 04. 2019 10:30)
Zdeněk (16. 04. 2019 10:37)
Dobrý den,
můžete určitě vyzkoušet, zda-li bude fungovat jak má, bohužel netušíme.
Přejeme hezký den
PHr (18. 04. 2019 17:26)
Radim (31. 03. 2019 18:39)
Martina (01. 04. 2019 10:26)
Dobrý den, maximální výše pro překonání překážky je cca 1,6 cm.
Petra (22. 02. 2019 09:38)
Martina (22. 02. 2019 10:57)
Dobrý den, reset robota provedete stisknutím tlačítek Lokální úklid a Dock. Přidržíte tato 2 tlačítka do dobu alespoň 3 vteřin, dokud robot nesignalizuje pípnutím vypnutí. Pokud robota přenášíte, robot si vždy vytvoří novou mapu místností.
Hana (30. 01. 2019 11:04)
Martina (30. 01. 2019 11:10)
Dobrý den, mrzí nás komplikace ohledně této záležitosti. Záležitost co nejdříve prověříme a po zjištění bližších informací Vás budeme kontaktovat na Váš e-mail.
Jakub Vaníček (26. 01. 2019 10:02)
Veronika (26. 01. 2019 13:29)
Dobrý den,
zkontrolujte nejprve snímače v prostoru zásobníku, jedná se o dva černé lesklé sloupečky, když vytáhnete zásobník a podíváte se na tělo robota. Pod gumovými válci je další snímač, měděný plíšek ve tvaru mince, ten očistěte vlhkým hadříkemod prachu. Dále uděleje reste robota a zkontrolujte nastavení v aplikaci robota, zda nemáte trvale zaplé Turbo sání. V případě, že ani toto nepomůže, doporučujeme servisní prohlídku. Přejeme krásný víkend
Martin (23. 01. 2019 11:39)
Martina (23. 01. 2019 11:46)
Dobrý den, v tomto případě se může jednat pouze o výpadek Cloudového serveru. Mapa se nezobrazií, pokud robotovi přerušíte úklid. Závada by měla být vyřešena během několika hodin, max. 1-2 dny. Pokud by ovšem Vaše problémy přetrvávaly, neváhejte nás kontaktovat na naší zákaznické lince
Peter (04. 12. 2019 08:10)
mám presne ten istý problém. Mapa sa prestala zobrazovať a netrvá to len 1-2 dni ale niekoľko mesiacov. Tento problém sa mi opakuje každý rok. Pol roka funguje, potom pol roka nie až kým to nevyrieši nejaká asi aktualizácia. Pár mesiacov zase funguje a potom nič. v tomto smere dosť veľké sklamanie.
stanislav labaj (08. 01. 2019 18:26)
Zdeňka (09. 01. 2019 07:54)
Dobrý den, mrzí nás potíže s robotem. Pokud je robot v záruce a zakoupen u nás, prosím číslo dokladu nebo objednávky a dodací adresu a tel. pro přepravce a fotografii poškození zaslat na e-mail: [email protected] . E-mail předáme do autorizovaného servisu a oni Vám zašlou nové dvířka k filtru.
Zuzana (04. 01. 2019 09:56)
Zdeněk (04. 01. 2019 10:26)
Dobrý den,
Vámi uváděný popis rozhodně neukazuje na správnost fungování robota. Doporučím vyzkoušet restart robota a to stiskem tlačítka CLEAN dokud se nerozsvítí všechny ikony na robotovi. Pokud by i toto nepomohlo bude dobré dát robota na reklamaci. Postup reklamace naleznete zde: https://www.roboticky-vysavac.cz/reklamace . Obecně Roomba 980 jezdí plně systematicky a zvládne mnohem větší plochu než uvádíte. Pokud by se robot v rámci úklidu potřeboval dobít, tak po dobití vyjíždí a pokračuje tam kde skončil, aby danou plochu vysál kompletně. Doporučím případně i zkontrolovat zda-li není zanesen Hepa filtr. Pokud je velmi zanesen robot zahájí návrat do dokovací stanice. Aktuálnost vyčištění robota naleznete také v aplikaci, případně Vám toto signalizuje i sám robot ikonou trojúhelníku.
Přejeme hezký den
Zuzana (04. 01. 2019 10:45)
Martina (04. 01. 2019 10:50)
Dobrý den, pokud by se robot i nadále choval takto chaoticky a nejezdil systematicky, obraťte se na nás a museli bychom řešit reklamací. Pravděpodobně by zde mohl být mechanický problém.
Lenka (02. 01. 2019 04:18)
Zdeněk (02. 01. 2019 10:00)
Dobrý den,
těší nás Váš zájem o naše produkty. Vyšší výkon můžete použít i mimo koberce, stačí toto nastavit v aplikaci, aby v tomto režimu vysával robot celou plochu. Nicméně ano více se hodí při použití na kobercích.
Přejeme hezký den
Robert (14. 12. 2018 10:13)
dá se funkce Carpet Boost v aplikaci iRobot HOME vypínat. Pro určitý typ koberce by mi vyhovoval i nižší sací výkon. V manuálu je uvedeno, že funkce Carpet Boost je ve výchozím nastavení zapnuta. Děkuji za odpověď.
Martina (14. 12. 2018 10:23)
Dobrý den, pokud si nepřejete mít vyšší sací výkon při úklidu koberců, stačí přes mobilní aplikaci nastavit režim Eco-mode.
hosek Jiri (25. 11. 2018 13:26)
Martina (26. 11. 2018 09:24)
Dobrý den, aplikace je stále volně ke stažení v obchodu Google Play nebo v Apple Store. Název aplikace je stejný iRobot HOME.
Gab (09. 11. 2018 07:57)
Zdeněk (09. 11. 2018 08:57)
Dobrý den,
mrzí nás, že máte potíže s robotem. Doporučíme v tomto případě robota restartovat viz návod. Případně vytáhnout baterii a zase do robota vložit. Pokud by toto nepomohlo, bude nutné dát robota do servisu na reklamaci.
Překný den přejeme
Josef Cerny (07. 11. 2018 12:38)
mam vysavac Roomba 980 a prestalo mi fungovat ovladani pres Android - mam Android 4.4 a aplikace je nekompatibilni. Mate nejakou nahradni, ktera by fungovala s A4.4?
Dekuji
Martina (07. 11. 2018 12:58)
Dobrý den, jelikož byla před nedávnem provedena aktualizase SW u modelů značky iRobot, aplikace nyní podporuje operační systém Android 5 a výše.
Petr Mamica (06. 11. 2018 09:55)
Zdeněk (06. 11. 2018 10:12)
Dobrý den,
toto může být způsobeno aktuálním přetížením (aktualizací) na Cloudového serveru, ke kterému je robot napárovaný. Pokud toto nastane je to většinou ve velmi krátké době (max v řádu dní) vyřešeno a vše již funguje. Pokud by potíž přetrvávala, doporučím nás kontaktovat.
Přejeme hezký den
Petr Mamica (06. 11. 2018 14:54)
Tomáš Novotný (01. 08. 2018 11:01)
Děkuji
Martina (01. 08. 2018 11:10)
Dobrý den, vyšší modely jsou vybaveny profilovaným nárazníkem se zpomaleným dotykem, spodní část nárazníku je navíc pogumovaná, tudíž náraz do předmětu či překážky není tak prudký jako u starších modelů. POkud chcete zamezit narážení do předmětů, je k dispozici a součástí balení u většiny modelů virtuální stěna, která zamezí na určené místo robotovi vjet a zastaví se před ní.
HanaZ (27. 05. 2018 17:40)
9.4.2018 jsem Vám zaslala iRobot Roomba 980 z důvodu reklamace (RZ 674/2018), protože se objevily potíže s nabíjením robota. 17.4. jste reklamaci vyřídili s tím, že se žádná závada v nabíjení neprojevila. Bohužel za krátkou dobu se stejné problémy objevily opět. Robot je v nabíjecí základně, kontrolka chvíli bliká, což by mělo signalizovat, že se robot nabíjí. V aplikaci iRobot se objeví informace "Baterie je vybitá, robot se nabíjí". Stejná hláška ovšem zůstává i po několika hodinách nabíjení a symbol baterie v aplikaci zůstává v červené barvě se stavem vybité baterie. Nabíjecí kontakty jsou přitom velmi horké, nevím, jestli je to normální. Když robota z nabíječky vyndám, zkouším vyleštit kontakty a znova jej do nabíječky usadit, tak potom se někdy skutečně nabíjet začne, ale je to opravdu otázka opakovaného zkoušení a čekání, zda symbol baterie v mobilu změní barvu z červené na zelenou nebo ne , protože jinak to nepoznám. Například dnes se mi ještě od rána nepodařilo robota nabít ( je pul 6 večer) a to jsem již několikrát uvedené manipulace prováděla.
Poraďte mi prosím, jak tedy mám robota správně nabijet, když podle vás se o žádnou závadu nejedná.
Nebýt problémů s nabíjením, byla bych s robotem maximálně spokojená, ale tohle mi poněkud kazi radost. U takto drahého výrobku bych očekávala bezproblémové fungování.
Děkuji za Vaši odpověď a pomoc.
S pozdravem H.Z.
Krista. (19. 04. 2018 17:35)
Krista (19. 04. 2018 17:39)
Lukáš (19. 04. 2018 17:46)
Dobrý den, zkuste filtr porovnat z vnitřní strany zásobníku. Případně můžete zanést zásobník na jednu z našich prodejen a pokusíme se problém vyřešit.
Lukáš (21. 03. 2018 18:41)
Patrik (22. 03. 2018 10:08)
Dobrý den, češtinu lze stáhnout přes aplikaci v nastavení robota.
Lukáš (22. 03. 2018 11:31)
Patrik (22. 03. 2018 11:42)
Dobrý den, návod je možné stáhnout v sekci ke stažení. Jazyk se mění v menu - Další->Nastavení-> Jazyk robota
Martin (07. 03. 2018 19:02)
Děkuji za vaši odpověď.
Martin
Patrik (08. 03. 2018 14:47)
Dobrý den, bohužel tato funkce v aplikaci dostupná není. Informaci kdy by měla být dostupná a zda vůbec, v tuto chvíli nemáme.
HanaZ (01. 01. 2018 18:51)
Jak je to s potížemi s černými povrchy u tohoto modelu? U starších modelů je tento problém uváděn, u 980 jsem tuto informaci nenašla. Děkuji HZ
Patrik (02. 01. 2018 18:06)
Dobrý den, nabíjecí stanici je možné umístit i pod sedací soupravu. Když budete chtít robota vyčistit, je nutno spustit klasický úklid přes mobil a až robot vyjede tak si ho odchytit, manuální ovládání v aplikaci bohužel není. Problém s černými povrchy se objevuje pouze zřídka, nebo spíš minimálně. V případě problému nás stačí kontaktovat a vše se pokusíme vyřešit.
Svatomír Vavruša (07. 11. 2017 19:19)
Patrik (08. 11. 2017 16:45)
Dobrý den, bohužel informaci o životnosti baterie zatím nemáme, u jiné značky je to s tímto typem baterie cca 3-4 roky. Životnost kartáčků a kartáčů záleží od údržby, typu nečistot, které robot sbírá a od povrchu, který robot uklízí a jak často robot vysává. Přibližná doporučená výměna by měla proběhnout cca kolem 1-1,5 roku, co se týče filtru tak cca každé 3 měsíce při intenzivním používáním, nebo cca do 6 měsíců při bězném používání (cca 2x týdně). Cena náhradní baterie zatím není známa.
Jiří Řeřicha (19. 09. 2017 20:35)
Lze ji vůbec vyvolat u "ROOMBA 960"? Týká se tato informace i tohoto typu? Ev. ve které části programu ji lze nalézt?
Děkuji.
Lukáš (20. 09. 2017 09:59)
Dobrý den, mapa by měla být v menu historie úklidu. Pokud se Vám zde neobjevuje zkuste aktualizovta software robota, mělo by to pomoci.
Michaela (26. 07. 2017 03:32)
Pokud narazí na rozlitou vodu, jak reaguje.
Zdeněk (26. 07. 2017 12:25)
Dobrý den,
obecně roboti by neměli přijít do přímého kontaktu s vodou. V tomto případě hrozí poškození robota. Každopádně pár malých kapek robotovi neuškodí, ale větší množství vody jej může opravdu poškodit.
Přeji pěkný den
Martin Krejčí (08. 06. 2017 16:00)
čtu o problémech na černé podlaze, a co tmavohnědá podlaha? Ten samý problém? A druhý dotaz :-) když se náš pes napije, tak mu z huby odkape ještě pár kapek, a samozřejmě jde kam ho napadne. Takže to asi nepůjde vyřešit virtuální zdí, co ty kapky udělají s robotem?
Díky za info
Zdeňka (08. 06. 2017 16:11)
Dobrý den, robot má s tmavou podlahou problém pokud je někde přechod z tmavé barvy na bílou nebo naopak. Pár malých kapek problém není, spíš by byl problém vyteklá pračka. Virtuální zdí lze řešit, ale kapky by musely být ve vymezeném prostoru.
Helena Cacka (05. 04. 2017 11:57)
chtěla bych se zeptat, zda tyto robotické vysavaše jsou schopné přejíždět práhy a do jaké výšky prahů.
Děkuji za odpověd.
Zdeněk (05. 04. 2017 13:00)
Dobrý den,
ano modely iRobot Roomba zvládnou prahy do výšky cca 1,6 cm.
Přeji pěkný den
Peter (08. 02. 2017 21:45)
aky ma saci vykon model 960 a 980? Nikde nieje tato informacia uvedena.
Da sa saci vykon porovnat s vykonom rucneho vysavaca na bateriu?
Je mozne nastavovat vsetky funckie vysavaca bez prihlasenia na mobilny telefon?
Dakujem
P.
Zdeňka (09. 02. 2017 09:50)
Dobrý den, tyto informace se u robotických vysavačů neuvádí, protože nečistoty padají ihned do odpadní nádobky za kartáči a slouží k pravidelné údržbě - každý den. Model 960 nemá automatické zvýšení výkonu na koberci oproti modelu 980. Výkon s ručním aku vysavačem se srovnat nedá, protože iRobot 9xx pracuje na podtlaku, který vzniká při točení gumových kartáčů proti sobě. Všechny funkce se nastavit na robotu nedají. Na robotu je jen tlačítko k vrácení do dokovací stanice a úklid spot a ruční zapnutí úklidu - clean. Funkce časování nebo spuštění na dálku přes wifi je právě potřeba aplikace na mobilním telefonu nebo tabletu.
Jana (07. 02. 2017 16:44)
Zdeněk (08. 02. 2017 10:10)
Dobrý den,
roboti na kobercích z 99% bez problémů fungují proto je nutné nejprve robota na povrchu vyzkoušet. Pokud by opravdu měl problém s černými plochami koberce je možné senzory dodatečně vypnout. Pokud by se senzory odpojovali jednalo by se o zásah do robota tudíž zaniká 14ti denní lhůta na vrácení peněz při objednání přes e-shop. V případě potřeby nabízíme bezplatné svozy do autorizovaného servisu.
Přeji pěkný den
Miloslav (03. 12. 2016 19:48)
Děkuji
Zdeněk (04. 12. 2016 09:23)
hlavní rozdíly mezi modely 960 a 980 jsou:
Model 980 má silnější motor (motor 3. generace - 960 má motor 2. generaci - stejný jako modelové řady 8xx), má vyšší kapacitu baterie, v balení má oproti modelu 960 dvě Virtuální stěny a aktuálně na model 980 lze čerpat akci Cashback 3.000,- Kč. Kdy Vám bude po nákupu na Váš účet vráceno 3.000,- Kč - https://www.roboticky-vysavac.cz/dokumenty/podminky-akce-roomba-980-cashback.pdf .
Přeji pěkný den
Luke (24. 10. 2016 02:01)
Aleš (24. 10. 2016 11:10)
Šárka Mašková (13. 10. 2016 09:56)
jaký je rozdíl mezi modely roomba 880 a 980 ? Děkuji Mašková
tým Robotický vysavač (13. 10. 2016 10:39)
rozdíl mezi modely 880 a 980 je, že model 980 má kameru je tedy určen na prostory nad 100 m2, tedy když nestihne vysát dany prostor na baterii zajede se nabít a pokračuje v úklidu. Jezdí systematicky takže je i rychlejší v úklidu, má navíc možnost dálkového ovládání přes mobilní aplikaci přes wifi a má bezpaměťovou li-on baterii. Má novější motor tedy si na koberci dokáže zvýšit výkon sání oproti modelu 880. Model 880 nemá kameru jezdí tedy různě, ale díky svému algoritmu také vysaje všude tam kde se dostane na 100%, je určen do 100 m2.
Michael CARDA (11. 09. 2016 11:54)
díky za info.
tým Robotický vysavač (12. 09. 2016 11:16)
Dobrý den,
Bohužel černá podlaha může být problém i u modelu 980 skrz spodní čidla proti pádu ze schodů, pokud by jste v domácnosti neměli schodiště lze přes servis nechat čidla odpojit a tím by robot na černou podlahu přestal reagovat. Nebo se můžeme pokusit vybrat model, který tento problém nemá.
Eva (02. 12. 2016 21:39)
Jirka (03. 12. 2016 09:36)
Eva (06. 12. 2016 16:27)
Zdeňka Robotický vysavač (06. 12. 2016 17:21)
Zuzana Matyasova (21. 03. 2016 10:18)
Dekuji.
Jirka (21. 03. 2016 10:29)
iRobot neměl nikdy špatnou navigaci. Jejich navigace patří k nejlepším na trhu. U tohoto modelu je navíc doplňená o kamery, tudíž robot jezdí více systematicky.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.