Robotický vysavač
Specialista na robotické vysavače Po - Pá - 9:00 - 17:00 220 770 770
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba i3 Neutral
Kód: 104023
Diskuze Robotický vysavač iRobot Roomba i3 Neutral
Vložit příspěvek do diskuze
Robotický vysavač iRobot Roomba i3 Neutral
Klára Křivánková (21. 08. 2022 09:49)
Klára Křivánková (21. 08. 2022 09:49)
Dobrý den, babička si koupila výše uvedený vysavač a má problém s tím, že po zapnutí vydá hlasový signál, ale dál se již nic neděje. Je jedno zda vyjíždí s docku nebo je volně položen, vždy je to stejné. V případě potřeby mohu poslat video. Předem děkuji za radu, co s tím, než přejdeme k případné reklamaci. Děkuji Klára Křivánková
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i3 Neutral
Martina (22. 08. 2022 14:30)
Martina (22. 08. 2022 14:30)
Dobrý den, poprosili bychom o zaslání videa na [email protected]. Děkujeme
Robotický vysavač iRobot Roomba i3 Neutral
Petra (15. 06. 2021 20:24)
Petra (15. 06. 2021 20:24)
Dobrý den, vlastním tento vysavač, ale je na můj vkus hodně hlučný. Není při něm možné být v místnosti. Je to tak v pořádku? děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i3 Neutral
Lukáš (16. 06. 2021 09:00)
Lukáš (16. 06. 2021 09:00)
Dobrý den, míra hlučnosti se takto těžko posuzuje. Pokud se Vám zdá vysavač hlučnější než při prvním spuštění, tak bych doporučil řešit reklamací robota.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.