Robotický vysavač
0 Kč
Diskuze Robotický vysavač iRobot Roomba i7 grey WiFi
Marcela (21. 09. 2023 09:16)
Děkuji za odpověď.
Lukáš (21. 09. 2023 09:17)
Dobrý den, pokud se robot chová takto nestandardně a ani reset robota do továrního nastavení nepomohl, tak bude třeba řešit jeho reklamací. Jestliže se již jedná o pozáruční závadu, tak servisní diagnostikou.
Jiří Martinek (30. 07. 2023 18:36)
Petra (01. 08. 2023 22:30)
Dobrý den,
záleží zda robot hlásí v aplikáci i nějakou konkrétní chybu. Případně je pouze v nějakým záseku, pokud se bude problém opakovat, bude nutné poslat robota do servisu na diagnostiku, děkujeme.
Markéta (02. 04. 2023 22:35)
Lukáš (03. 04. 2023 09:08)
Dobrý den, v případě takto nestandardního problému doporučíme kontaktovat přímo podporu iRobot: [email protected]
Pavel Ženíšek (29. 01. 2023 17:41)
Martina (30. 01. 2023 09:50)
Dobrý den, zkuste přes mobilní aplikaci v nastavení vypnout světelné kontrolky.
I7 (03. 01. 2023 17:48)
Robot sme dostali ako darček k narodeninam dnes sme sa ho snažili sputit no vôbec nejde stále vyskakuje chyba undocking issue. Pritom je vysvac v prázdnej izbe kde má dostatok miesta a nie je pred nim žiadna prekážka ani okolo neho
Lukáš (04. 01. 2023 08:55)
Dobrý den, doporučili bychom tento problém řešit přímo s podporou iRobot: [email protected] a pokud by Vám nedokázali pomoci, tak reklamací vysavače u svého prodejce.
Michal Štěrba (11. 12. 2022 08:00)
Martina (12. 12. 2022 10:24)
Dobrý den, robot by měl zvládnout na jedno nabití přibližně 185 - 200m2. Vždy záleží na rozložení prostor a členitosti. Pokud se v průběhu úklidu vybije, pamatuje si, kde skončil, jede se nabít a poté pokračuje v úklidu dál.
Lenka (18. 11. 2022 16:45)
Prosím o radu. Ďakujem
Lukáš (21. 11. 2022 08:42)
Dobrý den, doporučíme očistit dobíjecí kontakty na spodní straně robota a také na dobíjecí stanici. Kontakty musí být čisté, tak aby nedošlo k přerušení nabíjení. Pokud by toto nepomohlo, tak by bylo třeba řešit reklamací robota.
Michal Hušák (05. 11. 2022 20:24)
Zkoušel jsem změnit nastavení LED pro indikac stavu napájení - bez výsledku. V dokovací stanici stále svítí bílý kroužek. Identický problém v této diskuzi hlási více uživatelů. Co s tím ?
Lukáš (07. 11. 2022 09:53)
Dobrý den, v případě, že Vám změna v nastavení nepomohla, tak doporučíme vyzkoušet kontaktovat přímo iRobot: [email protected]
Jaroslav Bartáček (28. 10. 2022 10:46)
Martina (31. 10. 2022 10:55)
Dobrý den, skrze tento štěteček se vybíjí statický náboj, který může vznikat při vysávání některých podlahových krytin.
Ján (22. 10. 2022 11:01)
Lukáš (24. 10. 2022 09:20)
Dobrý den, doporučili bychom provést reset robota do továrního nastavení a pokud by toto nepomohlo, tak by bylo třeba řešit jeho reklamací.
Eva (07. 10. 2022 08:25)
Lukáš (07. 10. 2022 08:28)
Dobrý den, blikání je způsobeno novou verzí SW v robotických vysavačích a mopech. Chování indikačních diod se dá nově nastavit v aplikaci kde toto můžete změnit: Nastavení robota – Stavové kontrolky
Michal (15. 10. 2022 13:47)
Lukáš (17. 10. 2022 10:00)
Dobrý den, v tom případě bychom doporučili zkusit řešit přímo se servisem iRobot: [email protected]
I7 (12. 09. 2022 19:18)
Martina (13. 09. 2022 08:45)
Dobrý den, po vyčištění a kontrole se doporučuje provést reset robota, podržením tlačítka CLEAN alespoň po dobu 20 vteřin. Pokud ani to nepomůže, bude nutná reklamace
Petra (05. 09. 2022 17:52)
mám problém s délkou vysávání v jednom pokoji v bytě. Když v aplikaci zadam, aby tento pokoj vysál, předpokládaný čas je tam 57 minut. Tuhle dobu tam i reálné vysává, i když to není potřeba. Pokoj je malý, byvala tam doba kolem 10 minut. Jak dobu vysávání zkratim prosím?
Děkuji
Martina (05. 09. 2022 17:55)
Dobrý den, v mobilní aplikaci zvolíte nastavení robota, následně vyberete předvolby úklidu a poté zvolíte jaký úklid si přejete. Na výběr jsou hned 3 režimy, dle kterých se odvíjí i doba úklidu robota.
Jiří Pokorný (24. 08. 2022 14:57)
Martina (24. 08. 2022 14:59)
Dobrý den, zkontrolujte frekvenci WiFi 2,4GHz, dále v mobilním telefonu musí být vypnutá data, zapnutá WiFi a GPS.Signál domácí WiFi musí být dostačující.
Jiří Pokorný (24. 08. 2022 14:56)
Antonie Popželevová (10. 07. 2022 09:23)
kontrolka nabíjení stále bíle problikává, očistila jsem kontakty na robotu i nabíjecí stanici, restartovala jsem robota, a problém stále trvá. V mobilní aplikaci při prohlížení Historie úklidu svítí na dokovací stanici výstražný trojúhelník, když je robot zadokovaný. Řešení problému se mi nepodařilo v návodu najít - máte je POUZE V ANGLIČTINĚ. Vysavač mám 6 měsíců. Popželevová
Lukáš (11. 07. 2022 09:40)
Dobrý den, blikání je způsobeno novou verzí SW v robotických vysavačích a mopech. Chování indikačních diod se dá nově nastavit v aplikaci kde toto můžete změnit.
Nastavení robota – Stavové kontrolky
Antonie Popželevová (12. 07. 2022 09:18)
na druhou část dotazu jste mi neodpověděli. V aplikaci Historie vždy svítí v místě nabíjecí stanice, kde se robot zadokuje, výstražný červený trojúhelník. Nevím proč, v návodu jsem nic nenašla
Lukáš (12. 07. 2022 09:28)
Dobrý den, omlouvám se. V případě této poruchy doporučíme provést reset robota dle postupu v manuálu a pokud by ani takto nepomohlo, tak by bylo lepší zaslat robot ke kontrole v autorizovaném servisu.
Honza (09. 07. 2022 23:01)
Lze aplikaci spárovat i s dalším telefonem?
Děkuji za reakci.
Lukáš (11. 07. 2022 09:29)
Dobrý den, s dalšího telefonu je možné se k vysavači přihlásit pouze pod stejným účtem.
Věra (07. 06. 2022 08:20)
1) je normální, že robot do všeho nábytku, popř. zdí, naráží plnou silou? Byla jsem od předchozího robota zvyklá, že si před překážkou přibrzdil a dojel k ní pomalu, ale tenhle do všeho mlátí, až se bojím, aby nebyl nábytek časem otlučený.
2) robot má mít super sací sílu, ale přiznám se, že se nám často stane, že na podlaze sem tam nacházíme nečistoty. Přitom sběrný koš vysypávám skoro po každém úklidu, filtr také vyklepávám, tak už nevím, kde by mohl být problém?
Děkuji.
Lukáš (07. 06. 2022 09:20)
Dobrý den, robot by si měl před nárazem spomalit tak jako to dělají starší modely. Je možné, že některou z překážek nemusí kamera zaznamenat, ale nemělo by se tak dít všude. Co se týče nečistot, tak zde nedokáži posoudit čím by to mohlo být, většina zákazníků je s kvalitou úklidu spokojena. Doporučil bych vyzkoušet provést reset robota do továrního nastavení a pokud by se problémy neodstranily, tak řešit zasláním ke kontrole v autorizovaném servise - reklamací u svého prodejce.
Elis (18. 04. 2022 19:22)
1/2 kruh clean..
Martina (19. 04. 2022 11:19)
Dobrý den, jakou barvou kontrolka svítí?
Elis (19. 04. 2022 16:37)
Martina (19. 04. 2022 16:40)
Dobrý den, v tom případě pravděpodobně nedosedá správně na dobíjecí kontakty stanice. Zkontrolujte tedy, zda jsou kontakty na stanici i na robotovi očištěné a není na nich nějaká nečistota, popřípadě je očistěte. Poté zkuste robota manuálne poslat do stanice a vyčkejte, zda bez problémů zaparkuje.
Jaroslav (07. 04. 2022 11:26)
Martina (07. 04. 2022 11:29)
Dobrý den, momentálně je tato funkce nedostupná. Bude ovšem brzy k dispozici. Pravděpodobně se jedná o nějakou probíhající aktualizaci či úpravy.
Věra Kořínková (19. 04. 2022 17:27)
Martina (20. 04. 2022 09:32)
Dobrý den, jedná se o vylepšení aplikace, z toho důvodu nejsou některé funkce aplikace k dispozici. je tedy nutné vyčkat, dokud nebude služba plně funkční
Martina Dobruská (15. 04. 2022 11:44)
Děkuji
Martina (20. 04. 2022 09:25)
Dobrý den, k nedostupné funkci o stavu robota jsme obdrželi tuto informaci : Dobrý den, jedná se o funkci, která stále prochází vývojem tzn. aplikace může mít některé položky částečně nefunkční. Stav robota je nová funkce, která přibyla v minulé aktualizaci ale bohužel nebyla vychytaná a s následující verzí aplikace bude již funkční.
Monika Orgoníková (20. 03. 2022 17:52)
Lukáš (21. 03. 2022 08:33)
Dobrý den, použití tohoto modelu v úplné tmě není ideální. Robot vysává, ale může mít problém s orientací.
Veronika (02. 02. 2022 20:24)
Lukáš (03. 02. 2022 09:23)
Dobrý den, doporučím provést RESET robota. Pokud bude problém přetrvávat, tak kontaktujte technickou podporu iRobot.
Jaromír Jirásek (26. 01. 2022 16:02)
Martina (26. 01. 2022 16:16)
Dobrý den, robot má možnost lokálního úklidu pouze určité vybrané místnosti, kdy uklízí pouze 1m2. Pokud máte k dispozici mobilní aplikaci, lze označit robotovi v určité místnosti pouze zónový úklid tím, že v mapě označíte určitou část místnosti, kterou chcete uklízet.
Lenka (06. 12. 2021 10:48)
Lukáš (06. 12. 2021 10:54)
Dobrý den, jediné co můžeme doporučit je vyzkoušet nové mapování protor a zadat zakázané zóny ještě jednou. Pokud by ani takto zakázané zóny nerespektoval, tak by bylo třeba řešit reklamací robota.
Miroslav Přikryl Přikryl (14. 11. 2021 13:28)
Martina (15. 11. 2021 13:03)
Dobrý den, pro možnost nastavení jednotlivých zón je nutné, aby měl robot nejprve uloženou mapu úklidu. Poté v aplikaci kliknete na mapy, zvolíte cyklus mapování a vyberete pouze určitou místnost, kterou pojmenujete a uložíte k úklidu.
Marcel (12. 11. 2021 11:52)
robota již používám pár týdnů a mapu mám tedy vytvořenou. V jedné z místností byla na zemi v rohu umístěna skříňka a na mapě je tak v tomto místě roh "vykrojený". V současné době byla skříňka zrušena a potřebuji tedy, aby robot mapu domapoval. Již jsem provedl asi dva úklidy bez skříňky, ale mapa stále zůstává stejná. Jak mám docílit toho, aby robot danou místnost domapoval a mapa se tak dokreslila? Děkuji
Martina (12. 11. 2021 11:54)
Dobrý den, bude nutné robotovi původní uloženou mapu smazat a nechat ho vytvořit si mapu novou.
Lukáš (12. 11. 2021 11:54)
Dobrý den, v případě, že se mapa nepřepsala, tak bude třeba provést nové mapování celé plochy.
Petr Trojan (26. 10. 2021 23:22)
1. Chtěl bych se dotázat, jak se mohu spojit s mimo domov, přes aplikaci iRobot Home? U tohoto modelu to píšete, že lze ovládat odkudkoli. Na domácí LAN to není problém, ale jak se mohu připojit k vysavači, pokud jsem připojen mobilem někde přes data? U vysavače je návod pouze k zařízení. Nikoli k aplikaci. Aplikace je poměrně přehledná, ale nikde jsem nenašel možnost, jak se přes tuto aplikaci spojit s vysavačem odkudkoli. Je nějaká možnost nakonfigurovat router tak, abych se dostal přes vnitřní IP v LAN na ovládání robota? Google Home neberu, jako odpověď, protože pak bych ztratil možnost interaktivně si měnit no go zóny, tak jak to jde v aplikaci iRobot Home.
2. U popisu i7 píšete, že komunikuje v češtině. Chci se optat jak, když ani Alexa, ani Google Assistant nepodporují češtinu? Dělám nějakou chybu, nebo to je jen klamavá reklama?
Vysavač jak se zdá, odpovídá tomu, k čemu jsme ho vybrali. Jen mne zarazilo to, na co se dotazuji. Pokud píšete, že i7 komunikuje v češtině, rád bych ho ovládal hlasem též v češtině a pokud lze ovládat i7 "odkudkoli" jak uvádíte, tak bych to rád využil bez jakýchkoli omezení, přesně tak, jak to umožňuje iRobot Home. Možná jen dělám něco špatně.
Děkuji za odpověď.
Lukáš (27. 10. 2021 08:15)
Dobrý den, pokud je robot připojen na domácí wifi, tak je možné se k němu přes aplikaci v telefonu připojit od kudkoliv. Je jedno jestli bude telefon připojen na jiné wifi nebo na datech. Komunikace v češtině znamená to, že robot mluví česky, aplikace je také v českém jazyce.
Petr Trojan (27. 10. 2021 13:57)
Petr Trojan (27. 10. 2021 13:23)
Super ... je to fakt super. Škoda, že ještě neumí ty české povely :-).
Ladislav Neuwirth (24. 10. 2021 13:16)
Někde jsem slyšel - četl že pro úklid černého koberce je nutno odpojit senzory proti pádu ze schodu. Nemám v bytě schody. Je možno toto odpojení objednat při nákupu u Vás? Jak to bude po odpojení se zárukou? Jak se po odpojení senzorů bude chovat k překážkám? Nábytek mám také černý.
Martina (25. 10. 2021 12:36)
Dobrý den, senzory proti pádu ze schodů je možné odpojit v servisním středisku po domluvě s techniky. Záruka by nebyla uznána pouze v případě, že by robot v průběhu úklidu spadl ze schodů. Protipádové senzory nemají s černým nábytkem nic společného. Pokud nebudete chtít, aby robot do nábytku narážel, lze nastavit virtuální ze´d nebo zakázanou zónu úklidu.
Lukáš Rotrekl (25. 09. 2021 20:48)
Lukáš (27. 09. 2021 09:42)
Dobrý den, to je opravdu zvláštní, že se model 980 připojí bez problémů a model i7 má problém. Doporučil bych se v tomto případě obrátit přímo na podporu iRobot [email protected] , kteří mají s řešením problémů s připojením více zkušeností.
Tomáš (04. 06. 2021 04:55)
Lukáš (04. 06. 2021 09:21)
Dobrý den, robotický vysavač je samozřejmě plně funkční i bez Wi-Fi připojení. Wi-Fi slouží pouze pro přenos dat mezi aplikací, robotem a cloudem.
Jiří (17. 04. 2021 09:47)
přemístil jsem robota do druhého patra, které již má také zmapované a aplikace nebyla schopna na druhé patro přepnout. Vždy zahlásila, že robot akcí nedokončil. Podle historie úklidu je vidět, že se pohyboval podle mapy jiného patra. Poté jsem restartoval aplikaci, ani to nepomohlo. Tak jsem vypnul robota, zahlásil chybu 48 a od té doby na nic nereaguje a nelze jej ani zapnout, nic. Kde mohu dohledat o jakou chybu se jedná? Je to na reklamaci?
Děkuji za informaci.
Martina (19. 04. 2021 11:08)
Dobrý den, chyba 48 - robot se nemohl dostat do místnosti, kterou jste požádali o úklid. Vyčistěte cestu a zkuste to znovu. “Ujistěte se, že v čisticí oblasti nebrání Roomba v navigaci z místnosti do místnosti. Potvrďte, že nejsou zapnuty žádné virtuální zdi, které by mohly vytvářet virtuální bariéru mezi místnostmi. Zajistěte také, aby inteligentní mapa Imprint vypadala jako Vaše čisticí oblast a aby všechny požadované čisticí oblasti byly v rámci inteligentní mapy propojeny.
Michal (01. 03. 2021 16:43)
když dám poslat robota do stanice, tak se rozsvítí modře a jezdí znova po celé místnosti (připadá mi, že i vysává) a trvá mu cca 15 - 20 min než do stanice dojede. Někdy jí ani nenajde vůbec a zastaví se. Párkrát se mu to ale podařilo. Myslel jsem, že když chci přerušit vysávání a poslat ho do stanice, že přeruší vysávání a pojede do stanice... Děkuji za odpověď
Martina (01. 03. 2021 16:46)
Dobrý den, při přerušení úklidu robot automaticky vyhledává dobíjecí stanici a jede se dobít. Po cestě do stanice ovšem ještě může uklízet, nemusí tedy ihned zajet do stanice. Pokud má robot problém s nalezením stanice, zkuste stanici umístit na jiné místo, kde bude mít dostatečný prostor.
Petr (23. 02. 2021 08:18)
A nyní dotaz. Jsem zvyklý vypínat wi-fi router a většinu zásuvek na noc. Když vypnu nabíjecí stanici ze zásuvky vysavač přes noc ztratí polovinu kapacity baterie. Čím je to způsobené?
Lukáš (23. 02. 2021 09:15)
Dobrý den, pokud robot takto vypnete z el. sítě, tak má i přes to nějaký odběr a baterie tak nebude ráno nabitá. Doporučujeme mít robot v el. síti po celou dobu kdy není používán, tak aby byl v případě potřeby vždy připraven k úklidu.
Tomáš (14. 01. 2021 15:42)
když potřebuji uklidit nepořádek cca 1m2 pouze v určité části místnosti (SPOT) musím vysavač fyzicky na místo donést, nebo jsem schopen ho na místo dovést přes aplikaci.
Martina (14. 01. 2021 15:44)
Dobrý den u tohoto modelu je možnost robota poslat na určité místo k úklidu pomocí mobilní aplikace, nemusíte jej tak nikam přenášet.
Petr (12. 01. 2021 14:04)
Lukáš (12. 01. 2021 15:58)
Dobrý den, v aplikaci není přesně vidět kde se robot nachází jen, jak popisujete, že je zrovna v některé místnosti.
Libor Schoř (22. 12. 2020 19:45)
Děkuji za odpověď
Lukáš (23. 12. 2020 09:06)
Dobrý den, robot mluví málo, například když hlásí chybu (můžete otestovat, tak že jej zvednete ze zemně a zmáčknete tlačítko CLEAN) měl by zahlásit chybu.
Marcela (13. 12. 2020 20:44)
Martina (14. 12. 2020 12:21)
Dobrý den, je to z toho důvodu, že robot si pamatuje start z dobíjecí stanice. Jakmile ho přenesete a nepoužijete mobilní aplikaci pro zvolený prostor (např. zakázané zóny), bude stále hledat stanici a bude zmatený. Ohledně možnosti dvojitého úklidu, jedná se o úklid stjných prostor dvakrát po sobě, tato funkce lze využít v případě, že s úklidem nebudete úplně spokojená a přijde Vám, že robot neuklidil pořádně.
Marcela (14. 12. 2020 21:18)
Děkuji. Marcela
Martina (15. 12. 2020 10:32)
Dobrý den, ano přesně tak. Pokud necháte robotovi otevřený celkový prostor a neoznačíte místnoti jako zakázané zóny, robot vždy projede clekový prostor. Dvojitý úklid zvolíte v případě, že budete chtít uklidit určitý prostor znovu.
Karel (09. 12. 2020 00:11)
Lukáš (09. 12. 2020 10:03)
Dobrý den, jedná se pouze o robotický vysavač bez funkce mopování.
Kamil (05. 12. 2020 09:20)
Martin (08. 12. 2020 12:29)
Martina (06. 12. 2020 08:34)
Dobrý den, vysavači lze nastavit vituální zeď, která je součástí nalení. V jiném případě je možné pomocí mobilní aplikace v mapě označit tento prostor jako zakázanou zónu. Pokud budete záclony zkracovat, výška vysavače je 9,2 cm.
Katy (03. 12. 2020 14:44)
někde jsem slyšela, že by mohl být pro robota problém tmavá podlaha a tmavý nábytek - snad že ho nevidí? Mám tedy dotaz jestli existuje tento problém u tohoto modelu?
Děkuji za odpověď.
Martina (03. 12. 2020 16:04)
Dobrý den, problém může nastat v případě černé podlahy. Robot díky senzorům proti pádu vyhodnotí toho místo jako možnost pádu a nejede tam.
Vladimir (28. 11. 2020 07:50)
Veronika (29. 11. 2020 13:48)
Dobrý den,
lepší určitě model 980 není, jedná se o starý model, který je v doprodeji. Model i7 je nový a díky vyššímu sání, možnosti vyplachování zásobníku vodou a dokonalejší aplikaci s možnostmi nastavování úklidu je rozhodně kvalitnější a komfortnější i pro uživatele. Krásný den
Miluše (23. 11. 2020 23:10)
Martin (24. 11. 2020 11:15)
Dobrý den, u tohoto modelu lze robotovi zamezit přístup dvě způsoby. Jedním ze způsobů je nechat robota několika ůklidy zmapovat celý prostor a poté pomocí aplikace můžete vysavači zádávat zóny kam smí a nebo naopak nesmí zajíždět. Druhý způsob je pomocí vyrtální stěny (v balení). Pomocí této stěny zamezíte robotivi úklid například v nějakém pokoji kde nemůžete zavřít dveře a nechcete aby tam jezdil.
Jiri (12. 09. 2020 17:59)
Mame cerstve i7 a ja pri uklidu nikde nevidim aktualni mapu. Jen v historii. Aktualne se mapa neukazuje? Dekuji
S pozdravem
Jiri
Veronika (15. 09. 2020 09:16)
Dobrý den,
mapa se uloží až po dokončení úklidu. Zmapování celého prostoru na 100% trvá několik úklidů cca 4-6 projetí podle členitosti prostoru. Prostor stačí si nechat zmapovat na cca 60%, aby se dalo již s mapou pracovat a vymezovat. Krásný den
Jiri (15. 09. 2020 10:25)
Jiri
Martina (15. 09. 2020 10:29)
Dobrý den, poku se Vám mapa v průběhu úklidu nezobrazuje, zkuste provést reset routeru.
Jiri (15. 09. 2020 20:07)
Jiri
Lukáš (16. 09. 2020 08:57)
Dobrý den, doporučíme tedy kontaktovat přímo zákaznický servis iRobot [email protected] kde by Vám měli být schopni pomoci problém odstranit.
Alena (19. 03. 2019 07:39)
Zdeněk (19. 03. 2019 09:16)
Dobrý den,
ano rozdíl je pouze v absenci stanice, do které je po úklidu odsán obsah odpadní nádobky. Pokud máte byt rozdělený schodem, stačí si dané části uložit vždy jako nové podlaží. Máte možnost si uložit až 10 podlaží. Následně pak stačí jen robota mezi nimi přenášet. Pokud budete mít v daných podlažích nastavené Virtuální zdi a podobně, doporučím vždy robota přenášet i s dokovací stanicí a tu mít vždy umístěnou ve stejném místě.
Přejeme hezký den
Kamil (28. 11. 2020 11:37)
Veronika (29. 11. 2020 20:06)
Dobrý den,
tento model umí pracovat s více mapami, takže každé podlaží si nasnímáte do aplikace a pak dále již pracujete s již vytvořenou mapou, kde si můžete libovolně nastavit potřebné zákazy. Omezení je dáno kapacitou baterie, pokud je dané podlaží větší než kapacita na jendo nabití, je vhodnější mít více stanic a nebo ji přenášet, popříapdě omezit robota pouze v ploše, kterou pokryje na jedno nabití. Krásný den
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.
Mohlo by Vás také zajímat
Robotický vysavač
iRobot Roomba 980 WiFi
- - Inteligentní navigace
- - Úklid až do 185 m²
- - Mluví česky, WiFi
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač
iRobot Roomba i7 silver
- - Nejnovější generace Roomba
- - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
- - Mluví česky, WiFi
dnes!
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 12 990,- Kč
Skladem > 5 ks
Odešleme v pátek
Robotický vysavač
iRobot Roomba i7+ silver
- - Nejnovější generace Roomba
- - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
- - Mluví česky, WiFi
- - Stanice se samovyprazdňováním
dnes!
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 17 999,- Kč
Skladem > 5 ks
Odešleme v pátek