Robotický vysavač
0 Kč
Diskuze Robotický vysavač iRobot Roomba i7+ silver
Jan (14. 01. 2024 11:20)
Jan
Katarina (04. 03. 2024 22:32)
Veronika (05. 03. 2024 12:57)
Dobrý den,
případě, že jste neobdrželi řešení přímo od podpory iRobot, bude jediné řešení nechat robota zkontrolovat v servisu. Doporučujeme zaslat na prohlídku do iRobotu. Krásný den
Lukáš (15. 01. 2024 15:46)
Dobrý den, při problému s aplikací doporučíme kontaktovat přímo podporu iRobot: [email protected] zde by Vám budou umět pomoci případně navrhnou vhodné řešení.
Martina (19. 10. 2023 09:22)
Lukáš (19. 10. 2023 09:47)
Dobrý den, nemám nyní aplikaci k dispozici, ale v aplikaci by měla být položka vytvoření nové mapy. V nastavění (správa map) bude případně symbol plus.
Martina (20. 10. 2023 12:23)
Lukáš (20. 10. 2023 12:34)
Dobrý den, pokud se Vám toto nastavení nedaří, tak doporučím kontaktovat přímo podporu iRobot: [email protected]
Andrea (30. 04. 2023 10:54)
Lukáš (02. 05. 2023 08:42)
Dobrý den, toto vypadá jako by ani robot nevěděl, že má možnost se vyprázdnit a nejspíše bude třeba řešit reklamací. Před samotnou reklamací můžete ještě vyzkoušet provést reset robota do továrního nastavení, třeba se tí, povede problém odstranit.
Eva (26. 02. 2023 13:56)
Lukáš (27. 02. 2023 11:33)
Dobrý den, doporučíme provést reset robota do továrního nastavení. Pokud by ani toto nepomohlo, tak by bylo třeba řešit reklamací vysavače.
Pavla (30. 12. 2022 21:58)
Lukáš (02. 01. 2023 08:23)
Dobrý den, v případě této závady, bude třeba řešit servisní kontrolou robota. Na modely iRobot lze objednat belzplatný svoz vyplněním formuláře zde.
DJ (29. 12. 2022 21:13)
Martina (30. 12. 2022 09:30)
Dobrý den, bohužel podrobný postup nastavení mapování či rozdělení mapy úklidu nemáme k dispozici. Manuál k obsluze slouží pro zprovoznení, údržbu a čištění. Pokud se Vám nastavení nedaří, kontaktujte prosím přímo podporu iRobot
Michaela Kračmer (19. 10. 2022 10:38)
Lukáš (19. 10. 2022 10:42)
Dobrý den, zmapování pouze jednotlivých místností není možné. Bude třeba provést nové mapování celého podlaží domu.
Tereza (16. 08. 2022 19:59)
Martina (17. 08. 2022 13:34)
Dobrý den, přidání místnosti do již vytvořené mapy není možné. Pokud robotovi rozšíříte prostor pro úklid a robot tam předtím neuklízel, automaticky si vytváří novou mapu všech místností.
Lenka (22. 06. 2022 19:12)
Martina (23. 06. 2022 08:14)
Dobrý den, zkontrolujte, zda je odpadní pytel správně uložený a zda je víko stanice dobře uzavřené.
Lenka (24. 06. 2022 17:49)
Lenka Pleštilová (29. 05. 2022 09:36)
Lukáš (30. 05. 2022 08:26)
Dobrý den, blikání je způsobeno novou verzí SW v robotických vysavačích a mopech. Chování indikačních diod se dá nově nastavit v aplikaci kde toto můžete změnit.
Jan Lejčko (19. 04. 2022 22:04)
Jarmila Vojteniova (15. 05. 2022 11:02)
Martina (16. 05. 2022 09:45)
Dobrý den, postup vyvtáření a rozdělení map Vám zasílám na e-mail.
Martina (19. 01. 2023 20:10)
Lucie Ruženská (15. 08. 2022 09:21)
Děkuji moc
Martina (15. 08. 2022 14:58)
Dobrý den, postup a nastavení map Vám zasílám na e-mail.
Josef (02. 12. 2022 15:01)
Zadám vytvořit novou mapu, postupuji dle pokynů programu. Umístím robota do nové mistnosti a spustím mapování nebo mapování a úklid. Pokaždé úloha proběhne avsak nová mapa nevznikne. Nelze ji tudíž pojmenovat ani upravovat ani opakovaně spouštět . Je to děs. Podotýkám, že jsem vývojář programátor s 50-letou praxí.
Martina (02. 12. 2022 15:05)
Dobrý den, pokud robota přenášíte a nevyjíždí ze stanice, robot může být ze začátku trochu zmatený. Měl by ovšem začít mapovat nový prostor, je ovšem nutné, aby po dokončneí úklidu opět zajel do stanice. Poté se uloží nová mapa úklidu.
Martina (20. 04. 2022 09:33)
Dobrý den, zkontrolujte zda se robot správně dobíjí. Na robotovi zkontrolujte dobíjecí kontakty, to samé prove´dte i na stanici. Občas se kontakty zanesou nějakou nečistotou a robot má problém se správným usazením ve stanici.
Jan Lejčko (22. 04. 2022 20:01)
Veronika (25. 04. 2022 11:12)
Dobrý den,
pokdu nepomáhá očištění kontaktů ani reset robota, bude nejlepší, nechat robota i se stanicí zkontrolovat v servisu. Krásný den
Petr (19. 04. 2022 09:15)
Lukáš (19. 04. 2022 09:28)
Dobrý den, doporučíme provést reset robota do továrního nastavení dle popisu v manuálu a reinstalovat aplikaci. V případě, že by problém přetrvával, by bylo třeba řešit reklamací vysavače.
Stanislava (01. 03. 2022 17:03)
prosím o informaci, jak vysoké prahy vysavač překoná.
Máme starší dům a prahy máme u každé místnosti.
Děkuji.
Stanislava
Lukáš (01. 03. 2022 17:31)
Dobrý den, zálaží na hraně prahu, ale maximálně je schopný překonat prahy vysoké do 2 cm.
Magda (31. 01. 2022 19:50)
Lukáš (01. 02. 2022 07:27)
Dobrý den, může se jednat například o vadná senzor. Doporučím robota kompletně vyčistit a provést reset. Pokud bude problém přetrvávat, tak doporučím reklamaci. Kompletní postup naleznete zde.
Šárka Pojerová (22. 01. 2022 13:18)
Martina (24. 01. 2022 11:48)
Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat, zda není nutná aktualizace aplikace. Popřípadě zkuste promazat nějaké uložené mapy.
Tereza (20. 01. 2022 09:56)
Chtěla bych se zeptat, jestli je normální, když při prvním spuštění, tedy při prvním mapování, robot nevysává. Jestli si dělá jen mapu a pak začne normálně mapovat.
Děkuji
Lukáš (20. 01. 2022 10:04)
Dobrý den, robot by měl už při prvním spuštění a mapování prostor normálně vysávat. Doporučím zkontrolovat zda není někde něco zablokované a robot je nabitý. Případně provést reset robota dle popisu v manuálu.
Věra Kořínková (14. 01. 2022 19:33)
Lukáš (17. 01. 2022 08:50)
Dobrý den, doporučíme vymazat stáající mapu a nechat vysavač provést nové mapování všech místností.
Šárka Pojerová (09. 04. 2022 03:00)
Lukáš (11. 04. 2022 08:34)
Dobrý den, je nám líto, ale jiném postutpu než vymazat mapu a provést nové mapování nevíme.
Hanka Kvapilova (06. 01. 2022 20:03)
Martina (07. 01. 2022 10:30)
Dobrý den, pokud robot projel stejný prostor několikrát za sebou a vždy se po dokončení úklidu vrátil zpět do stanice, všechny mapy úklidu by se Vám měly uložit do historie. Na e-mail Vám zasíláme podrobné infomrace ohledně nastavování map a rozdělení místností.
Šárka Pojerová (28. 03. 2022 19:07)
Martina (29. 03. 2022 09:10)
Dobrý den, podrobné informace ohledně nastavení a rozdělení map úklidu Vám zasíláme na e-mail.
Vladimír (20. 10. 2021 23:44)
Stačí jen robota přenést do druhého patra bez zákldny a spustit. Nebo jej musím přenést i se základnou. Prosím o přesnější návod.
Děkuji
Vladimír
Martina (21. 10. 2021 09:14)
Dobrý den, bližší infomrace ohledně vytvoření nové mapy Vám zasílám na e-mail. není nutné společně s robotem přenášet i stanici, vše nastavíte v mobilní aplikaci, která Vás krok po kroku navede dál.
Kateřina Králková (16. 12. 2021 17:13)
Martina (17. 12. 2021 09:22)
Dobrý den, na e-mail Vám zasíláme podrobné informace ohledně nastavení mapy podlaží.
V. Opatrný (22. 02. 2022 15:02)
Děkuji
Martina (22. 02. 2022 15:16)
Dobrý den, nastavení či rozdělení map úklidu Vám zasílám na e-mail.
Petr Balcar (18. 08. 2021 10:58)
bude nějaký problém s umístěním základny robota do úzkého výklenku? Tj. robot by musel nejdříve z výklenku vyrazit rovně a pak se do úzkého výklenku vrátit. Může být výklenek přesně na šířku stanice?
Martina (18. 08. 2021 11:07)
Dobrý den, s tímto prostorem může mít robot problém. K umístění stanic se doporučuje mít před stanicí prostor alespoň 1m a z obou nebo alespoň z jedné boční strany alespoň 0,5m.
Jindřich Charvát (11. 05. 2021 15:54)
Martina (11. 05. 2021 16:08)
Dobrý den, pokud jsou dobíjecí kontakty očištěny a není na nich žádná nečistota, kvůli které by robot plně nedosedl na kontakty stanice, doporučili bychom robota zaslat k reklamaci
Lenka (07. 02. 2021 12:43)
koupili jsme si Roombu i7, ale nejde nám spárovat s wifi. Stále se to načítá a ve výsledku napíše, že není připojen. Zkoušeli jsme reset, přeinstalování aplikace, zatím nic nezabralo... můžete prosím poradit? Moc děkuji.
Martina (08. 02. 2021 15:48)
Dobrý den, frekvence Wi-Fi musí být 2,4 GHz. Silnější frekvenci aplikace prozatím nepodporuje. Pokud máte tuto frekvenci a párování se stále nedaří, zkuste nainstalovat aplikaci na jiném mobilním telefonu. V případě, že budou vaše problémy přetrvávat, kontaktujte nás
Tomáš (02. 01. 2021 11:40)
Lze k této sestavě následně dokoupit braava yet pro mopování ? Bude pak vše komunikovat a spolupracovat ?
Děkuji.
Aleš (02. 01. 2021 12:39)
Dobrý den, stanici můžete přemisťovat z patra do patra, ovšem, nejsme si jistí, zda je to vhodné. Mop, který s tímto typem vysavače fumguje je Brava M6.
Radovan Kouřil (27. 12. 2020 21:14)
Martina (28. 12. 2020 08:58)
Dobrý den, pokud zakoupíte model i7, je možné k němu dokoupit samočistící stanici Clean Base, kde je tento zásobník součástí balení.
Marketa (16. 11. 2020 09:01)
Martin (16. 11. 2020 10:15)
Dobrý den,
ano, vysavač je včetně nabíjecí stanice.
Marketa (16. 11. 2020 11:18)
Martin (16. 11. 2020 12:03)
Ano u verze i7+ je součástní stanice s vysypáváním nečistot.
Jan Kopecký (25. 05. 2020 11:06)
jaká je minimální výška gauče, pod kterým robot projede?
Děkuji za odpověď.
Lukáš (25. 05. 2020 13:04)
Dobrý den, aby robot pod gauč vjel potřebuje min. 10 cm ale doporučíme alespoň 11cm.
Petr Rozsíval (04. 03. 2020 09:03)
Veronika (10. 03. 2020 07:19)
Dobrý den,
doporučujeme robota restartovat (držet tlačítko clean cca 20 vteřin dokud se nezačne bílý kroužek okolo točit),poté zkuste spustit úklid a mapu aktualizujte. Pokud to nepomůže tak vytvořenou mapu smažte a spusťte robota mapovat prostor znovu. Nezměníli se stav, doporučujeme specifkovat blížeji prostor, je možné, že díky vyskoým stropům a velké ploše nemusí se robot správně orientovat. Tyto modely jsou určené spíše pro domácí použití než haly a sklady.Krásný den
Marie Porubová (23. 04. 2019 08:46)
Děkuji
Zdeněk (23. 04. 2019 09:01)
Dobrý den,
překážky (prahy i jiné) dokáže robot překonat bezpečně o výšce 1,6 cm. Pokud jsou vyšší již je to individuální a není možné toto garantovat.
Přejeme hezký den
Jiri Novak (08. 03. 2019 11:29)
Dekuji za odpoved. Nicmene tato informace pochazi primo z Privacy Policy podminek spolecnosti iRobot, viz.: https://webapi.irobot.com/Legal/Documents/Europe/Czech-Republic/Legal-Documents/Privacy-Policy.aspx
Kde je v priloze 2 - INFORMACE PŘENÁŠENÉ VAŠÍM ZAŘÍZENÍM IROBOT , primo uvedeno, ze se prenasi: "Informace o prostředí robota. Informace o prostorech, ve kterých své zařízení iRobot používáte, jako jsou podlažní plány, detekce objektů, mapy intenzity Wi-Fi a snímky." - coz je presne to co spolecnost IuRe v soutezi Big Brother Awards uvedla (informace o fotkach byla moje interpretace, za coz se omlouvam, jde o snimky, nikoli fotky). Kazdopadne, i pokud bych uznal Vasi argumentaci, ze jde "pouze" o kontrastni mapu s body v prostoru a toto se aktualne ukryva pod slovem "snimky" v PP podminkach, osobne mam pocit, ze takto napsane podminky umoznuji odesilat i ony zminene fotky, coz jsou, bezesporu, take snimky a i pres to, ze to mozna aktualni verze iRobotu nedelaji, neni vylouceno, ze dalsi verze (nebo i stavajici verze, ktere maji ty moznosti) to delat zacnou, protoze v podminkach je s tim vyjadren souhlas.
diky
Zdeněk (08. 03. 2019 12:03)
Dobrý den,
ano v podmínkách je toto uvedeno a to z důvodu, že výrobci všech chytrých zařízení musí tyto informace uvádět, je to legislatviní nařízení. Bez ohledu na to, zda-li je z jejich zařízení vůbec něco takového možné.
Nicméně robotické vysavače jsou určeny pro úklid domácnosti, ne ke špehování uživatelů a jejich domů či bytů. Většina z nás vlastníme zařízení, která o nás shromažďují a následně sdílí mnohem více informací. Pokud by tedy kdokoliv tyto informace chtěl využít má mnohem snadnější cestu, než přes robotické vysavače. Ale to už jsme tak trochu na Orwellovské půde.
Přejeme hezký den
Jiri Novak (08. 03. 2019 08:35)
Zdeněk (08. 03. 2019 09:01)
Dobrý den,
ano v médiích se tato informace objevila. Nicméně je potřeba zdůraznit, že ne vše co organizátoři této ceny uvádí se zakládá na realitě. Ano robot může do cloudu odesílat informace ohledně protor a jeho pohybu v něm. Je to právě z důvodů vývoje a zkvalitnění pohybu a pokrytí robotů. Nicméně informace ohledně zasílání fotek a podobně nejsou reálné, jelikož optika, která je v robotovi, si pouze vytváří světelnou (kontrastní) mapu prostoru a snímá výškové body nábytku a příkážek, aby se robot mohl v daném prostoru bezpečně pohybovat a věděl kde byl, případně kam má ještě dojed. Stejně tak, jsou veškerá data šifrována. Když porovnáme množství dat a jaká jsou do cloudu z robota odesílány, je to oproti chytrým mobilům, počítačům, sociálním sítím a dalším chytrým zařízením zcela zanedbatelné.
Pokud nebudete využívat aplikaci a tedy robota nespárujete s Wi-Fi v daném prostoru, přicházíte o dost velké množství nastavení a možností využítí robota jako takového. Bez aplikace robota můžete manuálně spustit a on Vám kompletně vysaje celý prostor. Zde, ale nevyužijete celý potenciál daného robota.
Přejeme hezký den
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.
Mohlo by Vás také zajímat
Robotický vysavač
iRobot Roomba 980 WiFi
- - Inteligentní navigace
- - Úklid až do 185 m²
- - Mluví česky, WiFi
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač
iRobot Roomba i7 silver
- - Nejnovější generace Roomba
- - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
- - Mluví česky, WiFi
Skladem > 5 ks
Odešleme v pátek
Robotický vysavač
iRobot Roomba i7+ grey
- - Nejnovější generace Roomba
- - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
- - Mluví česky, WiFi
- - Stanice se samovyprazdňováním
Prodej byl ukončen