Robotický vysavač
0 Kč
Diskuze Robotický vysavač iRobot Roomba s9+ (9558)
Miroslav Žák (18. 03. 2024 10:35)
Nevíte náhodou, co s tím?
Předem díky za radu.
Michaela (20. 03. 2024 09:53)
Dobrý den,
mrzí nás, že máte potíže se svým robotem. Během úklidu by se měl robot automaticky vracet k zařízení pro odstraňování nečistot, aby dle potřeby vyprázdnil sběrný koš nebo se dobil. Když je potřeba nový sáček, kontrolka LED na zařízení pro odstraňování nečistot se rozsvítí červeně. Pokud je zjištěno ucpání, zařízení pro odstraňování nečistot provede další pokusy o jeho automatické odstranění. Pokud robota umístíte na zařízení pro odstraňování nečistot ručně, automaticky se nevyprázdní. K ručnímu vyprázdnění sáčku robota použijte aplikaci iRobot HOME nebo tlačítko domečku na robotovi. Zkontrolujte, zda je víko nádobky zatlačeno nadoraz a pevně uzavřeno. Z otvoru na spodní části robota a zařízení pro odstraňování nečistot odeberte všechny nečistoty. Zařízení pro odstraňování nečistot odpojte od elektrické sítě a obraťte jej na bok a zkontrolujte, zda je trubice pro odvádění nečistot čistá. Pokud je třeba, odeberte trubici a vyčistěte ji. Pokud ani toto vyčištění nepomůže, tak bude třeba řešit zasláním robota na servisní středisko iRobot.
Alan Karlovský (02. 01. 2024 13:26)
vysavač po první detekci prostoru se vrátil do stanice a potom vyrazil na úklid. Bohužel vysaje jen polovinu plochy a vrací se z úklidu. Proč nevysaje všechen prostor?
Lukáš (04. 01. 2024 15:49)
Dobrý den, vypadá to jako by si robot z nějakého důvodu při prvním spuštění špatně zmapoval prostor a nyní se podle toho pohybuje. Doporučíme mapu smazat a spustit jej znovu, tak aby došlo k vytvoření nové mapy - je třeba aby měl robot možnost projet všechny místnosti.
Ivo (17. 02. 2022 17:27)
Martina (18. 02. 2022 11:12)
Dobrý den, spotřeba při spuštění stanice je opravdu 1200W. jedná se o několikavteřinový proces, kdy je sběrný koš robota vyčištěn.
Petr (25. 01. 2022 13:48)
v textu se píše, že robot dokáže uložit až 10 různých map. Co to znamená?
Chtěl bych si tohoto robota pořídit, ale můj barák se skládá z:
1. patro: 14 místností
2. patro 4 místnosti
Bere se jako jedna mapa jedna místnost, nebo jedna mapa = jedno patro a je jedno z kolika se skládá místností?
Dokáži robota zaslat v prvním patře do jednotlivých místností, nebo by robot vysával jen místnosti všechny, protože 14 místností ( 14 map)?
Děkuji za vysvětlení
Karina Mašková Čečilová (29. 06. 2023 10:18)
Lukáš (29. 06. 2023 13:56)
Dobrý den, dobíjecí stanici není třeba přenášet jen v aplikaci zvolíte novou mapu.
Lukáš (26. 01. 2022 08:58)
Dobrý den, toto nemáme otestované, ale dle vyjádření iRobotu je jendo jak je mapa jednoho podlaží velká (počet místností) a robot zvládne uložení 10 map (poschodí).
Martin Paldus (10. 07. 2021 20:08)
Lukáš (12. 07. 2021 09:36)
Dobrý den, doporučím řádně očistit dobíjecí kontakty jak na robotickém vysavači, tak i na dobíjecí stanici. Kontakty musí být lesklé bez černých teček. Pokud ani toto vyčištění nepomůže, tak bude třeba řešit zasláním robota k reklamaci u svého prodejce. V případě, že byl vysavač zakoupen v našem eshopu lze objednat bezplatný svoz vyplněním formuláře zde.
Jaroslav Dostálek (08. 03. 2021 12:34)
Katrin (08. 03. 2021 12:36)
Dobrý den, ano komunikuje. Krásný den
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.
Mohlo by Vás také zajímat
Robotický vysavač
iRobot Roomba 980 WiFi
- - Inteligentní navigace
- - Úklid až do 185 m²
- - Mluví česky, WiFi
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač
iRobot Roomba i7+ grey
- - Nejnovější generace Roomba
- - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
- - Mluví česky, WiFi
- - Stanice se samovyprazdňováním
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač
iRobot Roomba i7 grey WiFi
- - Nejnovější generace Roomba
- - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
- - Mluví česky, WiFi
Na dotaz