Robotický vysavač
Specialista na robotické vysavače Po - Pá - 9:00 - 17:00 220 770 770
0 Kč
Robotický vytírač
iRobot Scooba 230
Kód: 100128
Diskuze iRobot Scooba 230
Vložit příspěvek do diskuze
iRobot Scooba 230
Jiří Drozd (16. 05. 2015 10:09)
Jiří Drozd (16. 05. 2015 10:09)
Dobrý den, přestala nám nabíjet nabíječka. Po zapnutí nabíječky do sítě led dioda 2x blikne a pak již nesvítí. Prosím poraďte zda je vadná nabíječka nebo scooba. Děkuji
Re: iRobot Scooba 230
Patrik (16. 05. 2015 11:37)
Patrik (16. 05. 2015 11:37)
Dobrý den,
nabíječka problikne 2x vždy po připojení do elektrické sítě. Jestliže se pak kontrolka po zapojení nabíječky do robota nerozsvítí, může být problém v nabíječce ale také v robotovi. S tímto problémem Vám doporučím se obrátit na náš servis
nabíječka problikne 2x vždy po připojení do elektrické sítě. Jestliže se pak kontrolka po zapojení nabíječky do robota nerozsvítí, může být problém v nabíječce ale také v robotovi. S tímto problémem Vám doporučím se obrátit na náš servis
iRobot Scooba 230
Kateřina (04. 05. 2014 20:50)
Kateřina (04. 05. 2014 20:50)
Dobrý den, ráda bych tento model zakoupila jako dárek k narozeninám, ale chtěla bych se zeptat, zda je vhodný také pro vytírání jiných typů povrchů, například plovoucí podlahy v kuchyni. Pokud ne, měla bych tedy zvolit robotický mop iRobot Braava?
Moc děkuji a přeji hezký týden.
Moc děkuji a přeji hezký týden.
Re: iRobot Scooba 230
Veronika (05. 05. 2014 14:05)
Veronika (05. 05. 2014 14:05)
Dobrý den, Scooba není vhodný na dřevěné a plovoucí podlahy. Na plovoucí podlahy doporučujeme mop iRobot Braava 380, lze použít jak na suché, tak i na mokré mopování.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.