Robotický vysavač
0 Kč
Diskuze Knoty pro nádobku na vodu 360 S7/S7 PRO - 12ks
Michal (16. 02. 2022 03:51)
po výměně knotů vysavač moc vody nepropouští jako ze začátku. Může být na vině mopovací textilie tím, že je už stará více než rok nebo, že jsou knoty moc dlouhé nebo špatně nasazené i když netuším v čem bych mohl udělat chybu při výměně. Knoty se dotýkají dna nádoby a vyčuhují cca 1mm což by mělo být správně. Děkuji za radu
Katrin (16. 02. 2022 09:42)
Dobrý den, nádobka na vodu má malý otvor pro vyrovnání tlaku na odvzdušnění. Doporučujeme jej zkontrolovat, zda-li není zanesený a případně vyčistit. Poté by měla voda opět protékat. Otvor se nachází pod mopovací textilií nejblíže kolečku. Krásný den
Michal (06. 03. 2022 02:37)
Lukáš (07. 03. 2022 08:53)
Dobrý den, není stanoveno po jak dlouhé době je třeba knoty měnit. Pokud by nepomohlo vyčištění otvoru, tak by byl problém v knotech a bylo by třeba je vyměnit.
AlexanderZajÍc (13. 02. 2021 19:27)
Lukáš (15. 02. 2021 08:59)
Dobrý den, knoty lze lehce vyjmout a opět zandat nový zpět. Pokud by se vám nedařilo, vložení nových knotů, tak doporučím při jejch zandávání s knotm otáčet jako byste jej chtěl našroubovat.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.