Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
LG Hom-Bot VR 5942L
Alternativy
Robotický vysavač
iRobot Roomba e5 black WiFi
- - Dva proti sobě rotující gumové kartáče
- - Li-Ion baterie
- - Virtuální zeď Dual Mode v balení
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač a mop 2v1
Sencor SRV 8250BK
- - Kamerová navigace
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Ovladatelný přes telefon
Skladem 5 ks
Odešleme dnes
Robotický vysavač
360 Robot Vacuum S5
- - Laserová navigace, Li-Ion baterie
- - Aplikace v českém jazyce
- - Sací tlak až 2000Pa, HEPA filtr
Prodej byl ukončen
Diskuze LG Hom-Bot VR5942L
Gabča (05. 02. 2024 16:40)
Lukáš (05. 02. 2024 16:45)
Dobrý den, je nám líto, ale pro tento model již nejsme schopni sevisní opravu zajistit. Dle popisu bohužel nedokážeme říci kde by mohl být přesně problém.
Renata Bulínová (26. 11. 2021 13:17)
pravý kartáček přestává zametat, vyšroubuje se šroubek cca po 2 minutách
Lze u Vás zakoupit nový šroubek ?
Lukáš (26. 11. 2021 13:23)
Dobrý den, je nám líto, ale šroubek v nabídce nemáme. Doporučíme zakoupit v železářství dle velikosti původního šroubku, případně o trochu větší rozměr, tak aby zde lépe držel.
Anna Šustrová (27. 07. 2020 19:28)
Nelze ho dobít, vždy začne hlásit, že máme zapnout tlačítko na zadní straně Homebotu. Tlačítko je zapnuté a přesto to hlásí. Poraďte prosím.
S pozdravem Anna Šustrová
Martina (28. 07. 2020 09:09)
Dobrý den, v tomto případě se bude jednat o konec životnosti baterie. Tento model se již neprodává, tudíž není možné náhradní baterii objednat.
Tomas Borski (12. 02. 2018 08:05)
Tomas Borski (12. 02. 2018 19:28)
Martina (12. 02. 2018 09:46)
Dobrý den,
mrzí že nás, že máte potíže. V tomto případě se jedná o vyprchání kapacity baterie. Doporučila bych Vám koupit baterii novou. Cena nové baterie je 1.999 ,- Kč.
Stránská (14. 12. 2015 11:27)
Potřebovala bych vysavač dát do servisu, ale nedaří se mi sehnat servis co opravuje robotické vysavače. Mužete mi prosím poradit kam s ním?
Jirka (14. 12. 2015 11:36)
v tomto případě kontaktujte prosím náš servis zde.
Petra (12. 05. 2015 22:11)
Děkuji
Jana (21. 04. 2015 21:36)
Patrik (22. 04. 2015 10:08)
jestliže nepomohlo vyčištění, popište nám Váš problém i s číslem nákupního dokladu do emailu na [email protected] a pokusíme se Vám pomoci, případně robota přijmout na reklamaci.
Hrdinková (23. 02. 2015 11:38)
Martina (23. 02. 2015 14:54)
radek (14. 02. 2015 14:27)
Veronika Robotický vysavač (14. 02. 2015 14:58)
nejprve zkontrolujte zda máte stanici zaplou vypínačem a v zástrčce správně zapojenou. Proveďte reset robota i stanice, tak že vypnete a zapnete hlavní vypínače, popřípadě odpojíte baterii z robota. Je možné, že Vám signál stanice může rušit wifi zařízení, doporučujeme vyzkoušet přemístění stanice na jiné místo. V případě, že nic nepomůže, neváhejte se na nás obrátit, rádi Vám pomůžeme. Krásný den:)
Hrdinková (10. 02. 2015 11:09)
katerina (12. 01. 2015 20:59)
Patrik (13. 01. 2015 09:52)
k mopování je nutno dokoupit držák mopu a samotný mop. Držák mopu spolu s mopem se připevní na spodní stranu robota. Mop je možné používat na sucho nebo je možné ho navlhčit
Monika (02. 01. 2015 12:39)
Kristýna, roboticky-vysavac.cz (02. 01. 2015 13:21)
Šárka (16. 12. 2014 21:13)
disponuje systémem proti zamotání do kabelů a třásní od koberce?
Jirka (17. 12. 2014 09:17)
tento model nemá žádný ochranný systém prosti zamotání do kabelů. Robotovi je potřeba uzpůsobit prostor tak, aby se toto nestávalo. Pokud se již zamotá, robot se automaticky vypne.
Eliška V. (27. 11. 2014 15:43)
Jirka (27. 11. 2014 16:00)
robot nedisponuje UV lampou. Toto využívají spíše roboti nižší třídy, kde účinost lamp je okolo 5% což je celkem zanedbatelné.
Monika (06. 11. 2014 09:03)
Jirka (06. 11. 2014 09:45)
funkci opětovného vyjíždění při nedokončení úklidu tento model nedisponuje.
Jirka (03. 03. 2014 09:15)
u robota můžete nastavit odložený start se spožděním 2-12 hodin.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.