Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
LG Hom-Bot VR 62601 LVM
Diskuze LG Hom-Bot VR62601LVM
vlada (05. 11. 2023 17:57)
Lukáš (06. 11. 2023 10:05)
Dobrý den, popisovanou závadu pomůže odstranit výměna baterie. V nabídce máme originální i neoriginální provedení.
Peter (19. 10. 2021 20:54)
Vysavač pořád hlásí, abych odstranil nečistoty z kartáče, i když už je pořádně vyčištěný. Ten kartáč by se měl sám otáčet (je poháněný robotem), nebo se otáčí pohybem po podlaze? Protože se sám neotáčí.
Děkuji
Lukáš (20. 10. 2021 08:29)
Dobrý den, kartáč je poháněn motorem. Pokud vysavač hlásí tuto chybu, tak je třeba kartáč vyčistit s zkotrolovat zda nic nebrání jeho otáčení. V případě, že je vše takto vizuálně v pořádku, tak bude třeba řešit servisní opravou.
Karel Jozlicek (29. 12. 2020 18:22)
Nenabiji se a po zaparkovani do dokovaci stanice hlasi chybu zapnete hlavni vypinac na zadni strane, i presto ze je zapnuty. Samozrejme jsem jej zkousel nekolikrat vypnout a zapnout, a znovu nabijet ve stanici. Po vyskoveni varovneho hlaseni se pak na displeji objevi vsechny vodorovne carky nic se neda delat.
Martina (30. 12. 2020 09:02)
Dobrý den, v tomto případě bude problém s kapacitou baterie, u které došlo k poklesu. Doporučili bychom zakoupit baterii novou
Sáva (04. 05. 2020 00:37)
Je možné sehnat náhradní díl (ozubené kolečka v kole vysavače) nebo celý mechanizmus kola k tomuto vysavači? Děkuji.
Martina (04. 05. 2020 10:15)
Dobrý den,
bohužel servisní díly k tomuto modelu nemáme skladem. Robot by se musel zaslat do servisního střediska, kde tyto díly mají a provedli by Vám jejich výměnu. Je možnost zaslání vysavače do servisního střediska, nebo můžete robota donést na některou z našich prodejen. Hezký den
Stanislav Polášek (28. 12. 2019 21:13)
Veronika (30. 12. 2019 12:13)
Dobrý den,
bohužel bez kontroly v servisu Vám nikdo blíže neřekne, co je za problém. Pokud by se jednalo o závadu na desce, počítejte výměnu v řádu tisíců. Doporučujeme nechat robota prověřita dle diagnostiky dále řešit zda opravit či ne. Krásný den
Stanislav Polášek (22. 12. 2019 19:20)
Veronika (23. 12. 2019 09:57)
Dobrý den,
problém může být v základové desce, ale i nemusí. Desky se neopravují ale mění, takže počítejte vyšší cenu v řádu několika tisíců. I Tak doporučujeme robota nechat diagnostikovat a dle stavu se rozhodnout zda opravit či ne. Krásný den
Jiří Kočí (15. 11. 2019 19:16)
Radek (16. 11. 2019 09:35)
Dobrý den,
pokud se robot nenabíjí, může být příčinou spustu okolností. Dobíjecí stanici bohužel nemáme skladem. Doporučím robota zaslat na servis https://www.roboticky-vysavac.cz/servis, kde technik provede diagnostiku a bude Vás kontaktovat ohledně ceny opravy.
Přejeme pěkný den.
Mikeš Milan (10. 11. 2019 19:55)
Hlásí závadu na pohonu leveho kola. A po pádu ze schodů je poškozena základní deska vysavače. Na kolik může vyjít tato oprava?
Lukáš (11. 11. 2019 10:52)
Dobrý den, dle popisu bude nutné dát robota k diagnostice v našem servisu a bude Vám sdělena případná cena opravy. Pokud je ale opravdu poškozena základní deska, tak se obávám, že bude oprava nerentabilní. V případě zájmu o využití služeb našeho servisu prosím kontaktujete servisní oddělení.
Mirek (20. 09. 2019 16:18)
Lukáš (20. 09. 2019 16:23)
Dobrý den, toto by mohlo být způsobeno poklesem kapacity baterie a měla by pomoci její výměna. Novou baterii lze zakoupit zde.
Tara (11. 08. 2019 22:39)
Lukáš (12. 08. 2019 09:46)
Dobrý den, pokud robot provádí úklid bezproblémů není třeba kromě běžné údržby nic jiného dělat. Až robot přestane zvládat úklid a bude se jezdit příliš často bobíjet nebo se nezvládne vracet do nabíjecí stanice, tak bude třeba provést výměnu baterie.
Dana Cernoskova (01. 08. 2019 11:18)
Lukáš (01. 08. 2019 11:27)
Dobrý den, ano zřejmě bude závada v pohonu kola a bude třeba servisní opravy. Rádi Vám s opravou robota pomůžeme, v případě zájmu kontaktujte náš servis.
Arnold Soboslai (15. 06. 2019 18:58)
Arnold
Zdeněk (17. 06. 2019 09:14)
Dobrý den,
mrzí nás, že máte potíže s robotem. Zde bude nutné dát robota na servis. Pokud je robot ještě v záruce a byl zakoupen u nás, doporučím postupovat podle informací zde: https://www.roboticky-vysavac.cz/reklamace . Pokud je již robot po záruce, tak postup servisu naleznete zde: https://www.roboticky-vysavac.cz/servis .
Přejeme hezký den
Jakub (28. 04. 2018 10:01)
Mohli by jste mi prosim poradit zda se da sehnat nahradni male predni kolecko. Bohuzel se nam na nem znicila guma.
Dekuji
JS
Veronika (28. 04. 2018 14:48)
Jaroslav (10. 04. 2018 16:43)
Děkuji
Martina (10. 04. 2018 17:03)
Dobrý den,
pokud Vám robot funguje, není potřeba servisně robota čistit.
Můžeme Vám samozřejmě nabídnout zaslání robota na servisní prohlídku, pokud o vyčištění budete mít i nadále zájem. Robota můžete zaslat na adresu Hněvkovského 677/66A, Brno - Komárov, 617 00. Nebo Vám můžeme nabídnout placený svoz za 199,- Kč. Když nám napíšete Vaše jméno, adresu, telefonní kontakt a datum svozu. Robota jen zabalíte k přepravě a přiložíte průvodní dopis s popisem závady, štítek na balík nalepí dopravce PPL. Případně můžete robota přinést na jednu z našich prodejen.
http://www.roboticky-vysavac.cz/prodejny
Robota předáme servisnímu technikovi, ten provede diagnostiku robota (trvá cca 10-20 dní) a zjistí závady, vyčíslí cenu opravy. Na základě toho Vás kontaktujeme, po Vašem odsouhlasení dáme opravit. Pokud opravu nebudete chtít, je účtovaná částka 500 Kč za diagnostiku a doprava k Vám zpět ve výši 99 Kč. V případě opravy diagnostiku neplatíte, pouze nové díly a práci.
Pavel (13. 11. 2017 20:26)
mám problém se změnou jazyka,at podržím tlačítko HOME jakkoli dlouho,robot vždy začne hledat nbíjecí stanici. Firmware mám aktualizovaný.
Děkuji
Patrik (14. 11. 2017 14:11)
Dobrý den,
možnost změnit jazyk přišla až u novějších modelů. Jestliže nemáte u tlačítka HOME napsáno "Language", změnit jazyk u Vašeho robota možné není.
petr (14. 11. 2019 19:59)
Lukáš (15. 11. 2019 09:03)
Dobrý den, je nám líto, ale do starších modelů není možné nahrání českého jazyka.
milos (14. 07. 2017 13:15)
Lukáš (14. 07. 2017 14:30)
Dobrý den, to je nám líto, že máte s robotem problémy. Nejprve doporučím odzkoušet vypnutí - zapnutí hlavního vypínače. Dále vyzkoušet reset robota. Reset provedete podržením tlačítek TURBO + HOME do doby než se rozsvítí všechny kontrolky (cca 5 vteřin), poté zmáčknout s odstupem cca 2 vteřin START a robota můžete následně opětovným stisknutím tlačítka START spustit. Robot Vám zahraje úvodní znělku na znak toho, že se resetoval. Jestliže nic nepomůže, tak doporučím vysavač reklamovat u svého prodejce.
Jan (10. 07. 2017 16:27)
Lukáš (10. 07. 2017 16:38)
Dobrý den, pokud se robot vypne a již nejde zapnout tak bude opravdu již špatná baterie a bude potřeba její výměna - novou baterii lze zakoupit zde. Jestliže jde robot po vypnutí opět zapnout, tak bude závada nejspíše v elektonice a bude potřeba zásah technikem. Pro servisní opravu nás můžete kontaktovat zde.
Jan (10. 02. 2017 16:56)
Aleš (15. 02. 2017 10:23)
Dobrý den, lze nainstalovat obě verze, nejprve z února 2015 a poté ze srpna 2016. Děkujeme.
Hana Mősnerová (14. 12. 2016 11:11)
Lukáš (14. 12. 2016 13:37)
zapůjčení robota je určitě možné a pro bližší informace nás můžete kontaktovat zde.Do Vánoc se již, ale zapůjčení nestihne proto doporučím zakoupení robota a v případě nespokojenosti jej můžete do 14 dní od Vánoc vrátit.
Hron (09. 10. 2016 10:08)
Jirka (10. 10. 2016 10:45)
jestliže máte robota od nás velmi rádi Vám jej naši technici v rámci záruky zkonrolují. Na robota Vám můžeme objednat bezplatný svoz a po vyřízení reklamace Vám jej zase přivézt. Robota můžete také přinést na jednu z našich prodejen zde . V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte zde .
S pozdravem
Roboticky-vysavac
Jan Zoul (08. 09. 2016 10:50)
Chci se zeptat jestli LG připravuje nějakého nástupce tohoto modelu, který už je na trhu více jak tři roky? Dále jak funguje Vaše služba zapůjčení na zkoušku? Robota si musím u Vás vyzvednout? Na jak dlouho je zápůjčka atd. Je možnou přikoupit drhuhou dokovací stanici do podkroví?
Uvažuji nad jeho koupí, ale ještě nejsem rozhodnut.
Děkuji za info.
Patrik (12. 09. 2016 12:28)
nový model od značky LG čekáme během následujících měsícu, jeho cena ale přesáhne částku 20 000 Kč. Bude mít více kamer a možnost připojit robota na wifi.
Více informací zatím bohužel nemáme. Nabíjecí stanice k modelu LG VR62601LVM se dokoupit dá. Podmínky zapůjčení jsme Vám zaslali do emailu.
Pepa (19. 10. 2016 14:40)
Děkuji
Lenka (03. 08. 2016 15:10)
Zdeněk (03. 08. 2016 15:13)
Jana H. (27. 06. 2016 14:11)
1) minimálně 2x za každé vysávání se zasekne pod sedačkou,kam zajede z části,ale tím, že je vysavač uprostřed vyšší tak se tam zasekne.
2) snaží se neúspěšně opakovaně přejet kovové nohy kuchyňské židle, které jsou vysoké 2cm (to musíme řešit zvedáním židlí)
3) někdy se zasekne uprostřed béžovo-hnědého koberce s nízkým vlasem (1,3cm)
4) tak v 50% případů se mu nezdaří najít domovskou stanici. Vysáva 5 místnosti, stanice je v krajní z nich.
Software je aktualizován.
Děkuji předem za rady,jak vysavač donutit zmíněné činnosti dělat/nedělat.
Jirka (27. 06. 2016 16:26)
mrzí nás že máte s vysavačem problémy. To že se vysavač zasekne pod sedačkou se stát může, jediné jak tomu můžete zabránit je dát robotovi do cesty nějakou pevnou překážku, přes gauč můžete například hodit nějaký přehoz, nebo deku. S tímto typem nohou od židlí může mít problém jakýkoli vysavač. Jedna z možností jak najíždění zabránit je nalepit na nohy ,,filcové podložky,, které zvednou nohu natolik že na ně vysavač nebude mít tendenci najíždět. Další varianta je přidělat na spodek robota nástavec s mopem, který zakáže robotovi přejíždět jakékoli překážky, pak je ale nutné počítat s tím že robot nebude přejíždět ani prahy. Na takto nízkém koberci by se robot neměl zasekávat. Problém může nastat v případě že jsou na koberci nějaké černé části, které vysavač registruje jako schody a tudíž na ně nevjíždí. To že Vám vysavač nezajíždí do stanice může být způsobeno nevhodným umístěním stanice. Stanici umístěte do největší ze zmíněných 5 místností. Také by kolem stanice měl být volný prostor v rozměrech které jsou uvedené na snatici (po stranách 1,5m a před 2m). Robota Vám samozřejmě můžou zdarma zkontrolovat naši servisní technici v rámci záruky. Jestliže si kontrolu budete nyní či v budoucnosti přát, kontaktujte nás prosím na adresu info@roboticky-vysavac.cz
S pozdravem
Roboticky vysavac
Jana Hejlová (04. 11. 2016 23:38)
Většinu problému jsme vyřešili, nicméně přetrvává problém s kobercem. Ano máte pravdu, koberec má na sobě černé čáry (http://www.asko-nabytok.sk/images/asko_nabytok_sk/product_list/07/4707/4707-koberec.jpg). je možné toto nějak řešit, např. vypnutím detekce "schodů". Vysavač používáme jen v přízemí, takže tuto funkci vlastně nepotřebujeme. Bohužel takto se nám vysavač na koberci během jednoho vysávání třeba 5x zasekne, takže ho nemůžeme používat v naší nepřítomnosti.
Děkuji předem za radu,
Jana Hejlová
Jirka (08. 11. 2016 09:46)
S pozdravem roboticky-vysavac
David (06. 01. 2018 13:06)
Bára (24. 02. 2018 12:15)
Veronika - Robotický vysavač (06. 01. 2018 15:02)
Dobrý den,
spojení kontrastních barev jako je černá a bílá je problémem pro téměř všechny roboty. Dochází k oslnění pádového senzoru, takže se senzor sepne a robot se zastavuje, jedná se o bezpečnostní prvek robota, který je nutný, aby robot nespadnul ze schodů. Úpravy a zalepování pádových senzorů není moc vhodné, hrozí pád z výšky v případě schodů či otevřených pater. Krásný den
Tomas (16. 06. 2016 00:14)
Kdyz tento vysavac nema zadnou virtualni zed nebo magneticky detektor pasku, je mozne vymezit prostor kam nema robot zajizdet pomoci dalkoveho ovladani? Pochopil jsem, ze mohu vymezit prostor, kde ma uklizet, ale jde to i obracene? Tedy kde uklizet nema?
Jirka - Roboticky vysavac (16. 06. 2016 10:29)
bohužel ani pomocí dálkového ovládání nemůžete vymezit prostor kam robot nesmí jezdit. Jediné řešení je postavit robotovi do cesty nějakou pevnou překážku.
S pozdravem
Roboticky-vysavac
Martina Okáčová (28. 04. 2016 08:52)
Veronika - Robotický vysavač (28. 04. 2016 15:28)
záleží jak máte fan coily umístěné a jak je krycí mřížka členěná, aby nezapadávala kola. Doporučujeme robotický vysavač vyzkoušet, rádi Vám jej zapůjčíme, stačí nás kontaktovat. Krásný den.
Libor (11. 02. 2016 16:55)
Jako by časem \"dementněl\" a jeho pohyb po místnosti byl více a více chaotický. Dnešní pád ze schodů, kdy nám poničil dřevěné schodiště tomu nasadil \"korunu\".
Jirka (11. 02. 2016 17:54)
robota je potřeba pravidelně čistit, aby se mu nezánašeli senzory a tudíž
se poté může stát právě nějaký pád.
Ještě doporučuji přehrát na nejnovější software. Ke stažení je zde i s manuálem jak přehrát.
Libor (12. 02. 2016 15:05)
Jirka (12. 02. 2016 16:48)
pokud robot jezdí denně, je čištění jednou za týden málo, robot by se měl v tomto případě čistit alepsoň po každým druhým úklidu. Kvůli pádu jsem měl na mysli čištění pádových senzorů, aby nebyli zaprášeny. Pro reklamaci kontaktujte naše reklamační středisko zde. Zajišťujeme bezplatné svozy, takže si vše zařídíme, aby jste měl co nejméně starostí.
Mata (06. 02. 2016 07:54)
Je mozne přikoupit jeste jednu stanici nabíjení?Mame podkrovni dům a nechce se nam každý den prenaset.Děkuji
Veronika - Robotický vysavač (06. 02. 2016 15:27)
náhradní dobíjecí stanice bohužel nemáme skladem, poptáme Vám dostupnost u výrobce a budeme Vás kontaktovat. Krásný den
Adam Fiala (17. 01. 2016 15:39)
vysavač je super,poctivě a dobře uklízí, akorát v poslední době se mi zdá, že začal narážet do některých překážek, kterým se dřív bez problému vyhnul. Dnes k tomu ještě přidal to, že se zamotal do kabelu a po ohlášení chyby se hned vypnul, takže po jeho vyproštění a zapnutí nehledal místo, kde skončil, ale začal uklízet, jako by to byla jeho výchozí pozice odkud chci, aby začal. Máme ho od vánoc.
Předem děkuji za rady.
s pozdravem Adam Fiala
Jirka (18. 01. 2016 09:29)
jsme rádi, že jste s robotem spokojeni. Samozřejmě někdy se může stát, že si robot do něčeho ťukne, ale určitě by neměl bezhlavě narážet. Pokud se zamotal a vypnul, poté již nehladá poslední místo. Toto by hledal, pokud by se nevypnul. Pokud by byl nějaký další problém neváhejte nás kontaktovat zde.
Sarka (06. 01. 2016 01:41)
Jirka (06. 01. 2016 10:35)
toto je obtížné stanovit. Ale při této délce by neměl být problém. Je možné robota před zakoupením zapůjčit a vyzkoušet. Více informaci se dozvíte zde.
Alena Fuková (15. 12. 2015 14:43)
Jirka (15. 12. 2015 15:00)
Ano, robot zvládne bez problémů uklidit i více pokojů. Robot se nemusí nikterak nastavovat, jen se spustí jedním tlačítkem a pracuje. Popřípadě lze nastavit a vyjíždí si sám.
Romana (11. 12. 2015 11:07)
Jirka (11. 12. 2015 11:12)
robotické vysavače se používají pro pravidelný úklid. Když robot bude uklízet takto pravidelně a bude se i pravidelně čistit, je čištění otázka pár minut. K tomuto účelu je přibalen speciální čistící kartáč, kterým toto hravě zvládnete.
martin (09. 12. 2015 02:15)
jak velkou překážku dokáže zdolat ,prah.
Jirka (09. 12. 2015 08:16)
robot dokáže přejet překážku až do výše 1,8cm.
Petr (28. 11. 2015 00:35)
Patrik (28. 11. 2015 11:53)
tento robotický vysavač má bezdotykový nárazník takže narážet nemá. Samozřejmě se může stát někdy že při otáčení se může dotknout překážky. Ve Vašem případě co popisujete doporučuji robota reklamovat. Jestliže máte robota od nás, neváhejte nás kontaktovat telefonicky nebo po emailu.
junior (22. 11. 2015 18:56)
Jirka (23. 11. 2015 09:51)
robot by tento prostor měl zvládnout pokrýt. Záleží na správném umistění dokovací stanice v daném prostoru, ale dle našich testů si s touto velikostí prostoru robot poradí.
MAMRD (22. 11. 2015 00:07)
Patrik (22. 11. 2015 12:01)
bohužel tekutiny můžou robota poškodit a následně může být problém s uznáním záruky takže doporučuji předejít tomu aby vysavač tento druh nečistoty vysál. S vysáváním spermatu jsme se zatím nesetkali proto doporučuji se obrátit s dotazem přímo na výrobce.
Marcela (21. 11. 2015 19:38)
Patrik (22. 11. 2015 11:32)
tento vysavač má v balení nadstavec s mopem ale jelikož zde není systém přivlhčování doporučuji mop používat pouze suchý na doleštění podlahy.
Jaroslav (21. 11. 2015 15:57)
Veronika - Robotický vysavač (21. 11. 2015 16:48)
tento model umí více než mluvit česky:)
Má dvojitý kamerový systém, díky němu se skvěle orientuje v prostoru a není omezen velikostí ani členitostí. Je vybaven HEPA filtrem a Lion baterií, která má dlouhou životnost. Díky přídavnému mopu dokáže setřít i jmený prach a doleštit podlahy. Bezdotykově se pohybuje v prostoru a je tišší ve srovnání s ostatnímy roboty. Jedná se o nejprodávanější a nejžádanější robot na trhu, takže cena odpovídá kvalitě. Krásný den:)
Gep (19. 11. 2015 19:25)
Jana V. (19. 11. 2015 14:56)
Jiří Klimpl (19. 11. 2015 16:19)
nízké koberce tomuto modelu nedělají problém. U koberců s vyšším chlupem záleží na výšce a hustotě koberce. Porovnání s běžným vysavačem je možné z dlouhodobého hlediska. V rámci jednoho úklidu vysaje běžný vysavače lépe. Robotické vysavače jsou ale dělány na to aby jezdili často a pravidelně, klidně každý den. Takto častým vysáváním se robotický vysavač z hlediska kvality úklidu vyrovná běžnému vysavači u kterého je předpoklad že nebude používán tak často.
frbares@volny.cz (16. 11. 2015 17:05)
Lukáš Málek (14. 10. 2015 14:02)
- všechny kabely (nabíječka na mobil, prodlužovačky), a lehké věci ze země (časopisy, kobereček v koupelně) pryč, jinak se zamotá (je to divoch)
- není pravda, že nenaráží do stěn. Při jízdě přímo se před překážkou zastaví, ale během otáčení a šmejdění v okolí do nábytku či předmětů bouchne (a tím, že neklouže a má sílu, pohne i s těžšími předměty)
- hned v prvním dni se poškrábal na červeném horním povrchu o šlapky na piano, robot neumí detekovat, že pod takto nízké předměty podjíždí a hřbetem o ně zavadí (možná jen při přímém příjezdu k překážce, ale opět při šmejdění kolem nich je nevidí
- mrzí mě, že tu v diskuzi čtu o možném pádu ze schodů, nemám jak tomu předejít
- zvládá přejíždět i vyšší předměty než 2 cm. Sice ne napřímo, ale vrtošivým pohybem na místě to prostě nevzdá a dostal se i tam, kam jsme nechtěli
- v prvním dnu, kdy jsme se na něj neustále dívali a měli jsme pocit, že miluje naše nohy, protože stále na nás najížděl, ať jsme se pohli kamkoliv (možná dáno režimem cell-by-cell)
- škoda, že nemá virtuální zeď či rozeznání úklidu jen v jedné místnosti, protože mu neumíte zakázat, kam nesmí (jen zavřenými dvěřmi)
Podotýkám, že nemohu porovnat s jinými produkty, je to náš první.
Libor (11. 02. 2016 17:05)
Patrik (14. 10. 2015 15:15)
mrzí nás, že Vaše první zkušenost s robotickým vysavačem není úplně dle Vašich představ. Vysavač, který je univerzální pro všechny typy prostor bohužel není a proto se někdy může objevit objekt který bude některému z robotů dělat problém. Právě kvůli tomuto nabízíme zapůjčení a tím si může náš zákazník roboty vyzkoušet a zjistit který z nich bude pro jeho prostor ten pravý. Taky je dobré u prvních úklidů robota sledovat a zjistit s čím může mít problémy kde se může dotknout překážky u otáčení nebo odřít jako například o Vaše šlapky na pianu. Robot má senzory které zabraňují pádu, akorát doporučuji nemít u míst kolem schodiště koberečky které by mohl robot posunout a důsledkem toho se poškodit. Jestliže máte robota od nás, na výrobek poskytujeme plnou záruku i s možností bezplatného svozu z Vaší adresy. V případě že budete chtít poradit, neváhejte se obrátit na naší infolinku nebo poradnu, rádi Vám pomůžeme.
Lukáš Málek (23. 10. 2015 16:28)
zkušenosti po druhém týdnu:
- JE TO REBEL! Opakovaně vytrhl v jednom rohu soklovou lištu, prostě se mu zrovna tenhle roh líbí
- po dvou týdnech dost poškrábaný (moc škoda, protože byl elegantní)
- OK, koberečky u schodů odstraněny, díky za tip ke snížení rizika pádu
Přesto všechno jsme výběru v žádném případě nelitujeme - protože je NEUVĚŘITELNĚ VÝKONNÝ. Vůbec totiž nemám ponětí, kde se každý den u nás v bytě bere tolik prachu, denně je nádobka plná!
Hezký den, LM.
Lukáš Málek (30. 10. 2015 19:23)
Jirka (31. 10. 2015 12:08)
toto nejspíše ovlivnilo chováni robota, protože jelikož je úplná tma, citlivost senzorů nemusí být tak přesná.
Naďa (23. 08. 2015 09:56)
Jirka (24. 08. 2015 09:51)
ano, robot zvládne vysávat i nízké koberce. Je potřeba, aby robot jezdil pravidelně, aby byl úklid účinný a poté zvládně vysát i chlupy z domácích mazlíčků.
Ingrid Míková (12. 08. 2015 19:33)
Patrik (13. 08. 2015 09:23)
vysavač má vše potřebné k plnému provozu již v balení takže není potřeba nic dokupovat. V balení je držák mopu, 2x mop a náhradní kartáčky a filtr + pomůckan a čištění kartáčů.
tatulda (18. 11. 2015 09:39)
doporučuji Vám nechat si v prodejně robot rozbalit a překontrolovat příslušenství. Já jsem v tomto zaváhal a ač značková prodejna, příslušenství bylo také vysáto.
Ingrid Míková (12. 08. 2015 15:46)
Jiří (12. 08. 2015 16:07)
tento typ vysavače je určitě vhodný na Vaše prostory. Robot je tichý, nenaráží a za pomocí kamer si prostor dokáže inteligentně zmapovat a uklidit opravdu všude.
Štefan (10. 08. 2015 20:07)
Martina (11. 08. 2015 08:06)
Jozef (10. 08. 2015 14:00)
Patrik (10. 08. 2015 15:30)
baterie se samozřejmě koupit dá a objednat jí můžete zde.
Niki (05. 08. 2015 11:41)
nepodařilo se mi najít výšku dokovací stanice - kvůli umístění. Mohu poprosit?
Díky a zdravím!
Jirka (05. 08. 2015 12:02)
výška dobíjecí stanice je 13 cm.
milos (08. 07. 2015 11:10)
Patrik (08. 07. 2015 11:30)
robot by měl být pořád v nabíjecí stanici a nabíjet se když neuklízí. Když by jste robota odpájel po nabití, bylo by potřeba vypínat i hlavní spínač na robotovi. Baterie se ale i přesto částečné vybíjí takže doporučuji ho nechat pořád nabíjet.
milos (08. 07. 2015 11:34)
Patrik (08. 07. 2015 11:49)
u tohoto modelu tím, že má hlavní vypínač nemusíte nějak řešit že by u pravidelného úklidu došlo k úplnému vybití baterie. Samozřejmě jestli by vysavač zůstal bez činnosti delší dobu, např 1 měšíc a víc může tak kapacita baterie klesnout a tím se životnost zkrátit může.
Jolana Khunová (28. 05. 2015 16:49)
Jirka (28. 05. 2015 17:10)
robot má senzory proti pádu, avšak pokud je zde možnost pádu z větší výšky, doporučuje se toto místo ochránit. Robot nemá možnost použití žádných virtuálních stěn. Pomocí kamer si robot sám přizpusobí úklid ve více místnotech, tudíž robota nemusíte nijak programovat.
dolezalova@dadczech.cz (27. 07. 2015 14:56)
Holubová (25. 05. 2015 21:05)
přemýšlíme o koupi robotického vysavače do patrového RD 5+1, podlahy: parkety, koberce (perského typu, některé s třásněmi), dlažba, plovoučka v kuchyni (ale v k. s ním spíš nepočítám). Celý prostor je „otevřený“ – z haly v přízemí jsou schody do suterénu a další schodiště vede zase do haly v patře. Co byste nám poradil? Půjčená Roomba 780 - názor z 1 pokusu:
- vyžvejkala 2 ks třásní, to bych nerada opakovala
- jezdila tak nesystematicky, že to šlo na nervy (některá místa projela mnohokrát, jiná se zdálo 1x nebo možná i 0)
- nepříjemné bušení do nábytku a hlavně do prosklených dveří
- v chuchvalcích bylo dost patrné, který koberec vysávala (podle barvy chlupů) – nebudou po čase peršany lysé?
+ vysála toho hodně (některé koberce byly schválně dost zanešené)
+ neměla problém se schody
+ v celém domku byl po skončení příjemný vzduch.
Rádi bychom stroj na úrovni současné doby, design nás nezajímá, výsledek práce ano a také ohleduplnost k zařízení, bezpečnost (schody) a hlučnost, prašnost práce, údržba, baterie apod ano.
Děkuji předem.
Patrik (26. 05. 2015 10:13)
tento robot jezdí systematicky a úklid je díky tomu rychlý + nenaráží do překážek. Navíc je tento model tichý a má mnoho funkcí jako Turbo režim(zvýšení výkonu), můžete volit režim pohybu a v případě, že robot nezvládne uklidit celý prostor na jedno nabití, zajede se nabít a pak douklidí zbytek prostoru. Co se týče koberců, tak s přesností na 100% není možné určit jak se bude chovat právě na tom Vašem. I z tohoto důvodu roboty zapůjčujeme, jednoduše nám stáčí napsat Vaše požadavky na robota pomocí formuláře a obratem Vám zašleme podmínky zapůjčení i s návrhem doporučených modelů.
Mária (12. 05. 2015 21:20)
mám tento robotický vysavač od prosince 2014. Jsem maximálně spokojená jenom teď posledních 10 dní začal být hlučnější. Provedla jsem diagnostiku a hlásí vše ok. Vůbec nevím co se děje. Můžete mi prosím poradit? Děkuji.
Jirka (13. 05. 2015 09:23)
toto by mohlo být způsobeno spoustou faktorů.
Prosíme kontaktujte naše servisní středisko, kde Vám rádi poradí.
Ivana Hermannová (19. 04. 2015 11:24)
Jirka (20. 04. 2015 09:51)
toto je velice závislé na okolním prostoru a nelze takto zcela jistě určit. Je tu možnost zapůjčení u Vás a toto si zde můžete ověřit.
Martin Raška (30. 03. 2015 12:43)
Martina (30. 03. 2015 14:38)
Jana (02. 03. 2015 20:52)
může vysávát i v přízemí i v patře? Je to možné? Musí se i přenášet nabíjecí stanice?
Jirka (03. 03. 2015 08:51)
v patře tento typ příliš nedoporučujeme, jelikož zde hrozí riziko pádu. V přízemí není problém vysavač používat. Robot by měl pracovat vždy s dokovací stanicí. Zatím se řeší tyto nedostatky a doufáme, že bude brzy opraveno a vysavač se bude moci používat všude bez obav.
Lukáš (18. 02. 2015 13:09)
je prosím možné uvést co opravuje aktuální nabízení FW?
děkuji
vasektuner (10. 02. 2015 10:51)
Jirka (10. 02. 2015 11:10)
záleži na jaké prostory a povrchy podlah budete robota používat. Pokud si nevíte s výběrem rady, kontaktujte nás zde. Obecné výhody LG oproti iRobotu jsou, že robot LG je tichý, nenaráží do překážek, má baterii Li-ion, mluví česky, lépe se vysýpá odpadní nádoba.
Marta Novakova (09. 02. 2015 15:12)
Jirka (09. 02. 2015 15:32)
jelikož se jedná o obsáhlejší formu dotazu bylo by nejlepší toto řešit přes naší poradnu a nebo nás kontakovat na 777 810 810.
MILOŠ (07. 02. 2015 12:50)
Veronika Robotický vysavač (07. 02. 2015 13:48)
roboty, které nabízíme, mají aktuální software. Aktualizaci si každopádně můžete kdykoliv provést sami, je to velmi jednoduché. Nové verze softwaru i s návodem jak na to, máme volně ke stažení u nás na stránkách produktu. Pokud chcete mít 100% jistotu, že Váš robot má nejaktuálnější SW, proveďte si aktualizaci.
Krásný den
Petra (04. 02. 2015 21:22)
zajímalo by mě, jak velkou plochu v m2 robot zvládne uklidit na jedno nabití, tedy za 100 minut? Nenašla jsem tento údaj v technických parametrech výrobku. Díky za informaci,
Patrik Robotický vysavač (05. 02. 2015 10:01)
Hana Smiešková (13. 01. 2015 17:32)
Jirka (13. 01. 2015 17:36)
černá barva je problém u všech robotických vysavačů. Pokud ale není podlaha úplně černá, neměl by být problém.
Jana Sičáková (10. 01. 2015 00:51)
Jirka (10. 01. 2015 17:25)
zde je pouze suchý mop, není zde žádná nádobka, aby si dávkovala vodu do hadříku. Hadřík na sebe nabaluje jemný prach a podlahu doleštuje, čily namočením tento efekt zabijete.
Karel (11. 12. 2014 22:18)
Jirka (12. 12. 2014 16:01)
Ilona (03. 12. 2014 21:02)
Jirka (04. 12. 2014 10:31)
jsme rádi, že jste spokojení. Jelikož roboti byli vyrobeny ještě před vydáním nového software, s největší pravděpodobností zde ještě nový software nebude. Nahrát můžete bezproblému dle návodu níže v diskuzi. Ke stažení je zde.
Josef Š (30. 11. 2014 18:29)
v odpovědí na dotaz paní Marcely na úklid černé dlažby sdělujete, že by s tím měl irobot problémy. U Roomba vysávačů je doporučováno odpojit nebo zaslepit senzor výšky, pokud v místech, kde bude pracovat nejsou schody. Bylo by toto možné i u tohoto irobotu? Pokud ano, mohli byste to, v případě objednání, u objednaného irobotu tento senzor odpojit, a za jakých podmínek. Děkuji za odpověď.
Jirka (01. 12. 2014 09:57)
toto u LG nelze, ztratila by se tím záruka. Ještě záleží opravdu na barvě povrchu. Nabízíme možnost zapůjčení, kde by jste si mohl robota vyzkoušet.
Vladimír (15. 11. 2014 15:25)
http://www.lg.com/lgecs.downloadFile.ldwf?DOC_ID=KRSWD000011895&ORIGINAL_NAME_b1_a1=Update_11128.zip&FILE_NAME=KRSWD000011895-b1-a5.zip&TC=DwnCmd
standa (18. 11. 2014 11:13)
Vladimír (19. 11. 2014 16:28)
v češtině popsán přímo na stránkách LG:
http://www.lg.com/cz/podpora-vyrobek/lg-VR62601LVM
V odstavci \"Ke stažení\", záložka \"Aktualizace software\"
Oproti minulé verzi update_rev9785 je chování vysavače skutečně o poznání \"kultivovanější\". Pardon, ale jiné slovo mne nenapadlo :-)
Jirka (18. 11. 2014 11:51)
1.Nahrajte si soubor na flash disk + na flash disk rozbalte 3 soubory ze zip souboru.
2.Vypnete hlavni vypinac na vysavaci na OFF a zasunte Flash disk do USB portu a zavrete víko vysavace.
3.Dejte ON na vysavaci az se spusti tak zmacknout tlacitko START a počkat dokud se aktualizace neprovede. Je potřeba mít mini USB flash disk, aby šlo zavřít víko robota.
Nový firmware je samozřejmě v češtině a jsou zde vylepšeny algoritmy úklidu v robotovi. Nabízíme také možnost, že Vám aktualizace provedeme na naší prodejně.
Marcela Bauerová (20. 10. 2014 17:52)
umí tento robot uklidit podlahu z černé dlažby? Pokud ne, který robot doporučíte. Jak je vysoký? Máme nohy u sedačky vysoké 10 cm. Vjede pod sedačku. Děkuji za odpověď
Jirka (20. 10. 2014 18:02)
robot bude mít s černou dlažbou problém. Na tyto typy podlah bych spíše doporučil Neato BotVac 85, kterému černé podlahy nevadí. Výška robota je rovných 10cm. Takže by bylo dobré mít prostor vysoký alespoň 10,5 cm.
Ilona (17. 10. 2014 09:35)
Jirka (17. 10. 2014 09:54)
na takto vysokém koberci by se robot takřka jistě zasekával. Bohuže u tohoto typu nelze robotovi nijak vstup na koberec zamezit, kromě fyzické překážky. Jediná možnost je používat robota s nasazeným mopem, kde poté větší překážky nepřejíždí.
Jirka (14. 10. 2014 23:31)
Do jak nejužšího prostoru vysavač zajede za účelem úklidu? (jedná se například o prostor mezi skříní a zdí).6yrwyn
Stanislav Termann (03. 09. 2014 18:48)
vysavač se neustále snaží vjet do druhé části místnosti, přes práh vysoký přes 4 centimetry a často na něm uvízne. Podle návodu by to měl činit jen u prahů vysokých do 2 cm. Virtuální stěnu k němu nenabízíte, tak nevím, jak mám tento problém řešit. děkuji za reakci.
Veronika Robotický vysavač (04. 09. 2014 09:58)
Standa (13. 08. 2014 14:16)
umí tento robot uklízet automaticky i více místností?
Díky
Jirka (13. 08. 2014 14:22)
samozřejmě. Pomocí kamer si robot dokáže zmapovat prostor o více místností a přizpůsobit jim úklid. Pokud větší prostory nezvládne uklidit na jedno nabití, zajede se dobít a po nabití automaticky pokračuje na místě, kde skončil naposledy a úklid dokončí.
Pavel S (01. 08. 2014 13:06)
Veronika Robotický vysavač (01. 08. 2014 14:33)
Pavel S (01. 08. 2014 15:59)
Veronika Robotický vysavač (01. 08. 2014 16:51)
Pavel S (27. 10. 2014 16:11)
- neuklidí pod postelí, ručním ovládáním tam nevjede (kupodivu při couvání ano :-) ) a při standardním úklidu občas ano občas ne ale pokud tam vjede tak se někde uprostřed postele ztratí a vypne a musí se vypudit ručním ovladačem. Přičemž taky jenom couvá a v ůklidu už pak normálně pokračovat neumí, musí začit znovu od dokovací stanice.
- pokud zajede do užšího prostoru mezi nábytkem ve ketrém se neumí otočit často uvázne místo toho aby vycouval.
Obojí mne přijde jako nedostatky algoritmu které by snad výrobce mohl řešit updatem SW. (Nicméně žádný oficíální update jsem zatim nezaznamenal. )
Zajímalo by mne jednak zda se s podobným výše popsaným problémem setkávate a také jestli víte o nějakém SW updatu od výrobce.
Jirka (27. 10. 2014 16:39)
zmatení pod postelý, může být způsobeno tmí, že je zde již velká tma a robot se ztratí. Neumí vysávat černé podlahy. Roboti takřka neumí couvat a to z důvodu, že mají čidla proti pádu pouze vpředu a takto by poté mohl robot spadnout z výšky, kdyby couval. Aktuální verze firmware budou do budoucna jistě na stránkách výrobce ke stažení.
Vladimír (26. 05. 2014 08:40)
Existuje nějaké náhradní příslušenství (kartáče, filtry, baterie,...) a za jakou cenu?
Na vašem e-shopu nic nenacházím.
Martina (26. 05. 2014 12:09)
Pavel Pospisil (18. 04. 2014 20:33)
Jirka (19. 04. 2014 10:01)
ano tento model je pouze v červené barvě.
František Blábol (17. 04. 2014 12:47)
Děkuji
Jirka (17. 04. 2014 13:35)
výška dokovací stanice je 13 cm.
Kateřina (15. 04. 2014 11:49)
na úklid jak velké plochy je tento vysavač vhodný?
děkuji za odpověď
Jirka (15. 04. 2014 11:56)
tento robotický vysavač je vhodný na jakékoliv plochy, hlavně právě plochy nad 100m2. Tím, že robot dokáže po vybití se zajet dobít a po nabití opět pokračovat v úklidu, není horní hranice nijak stanovená. Nesmíme však zapomínat, že robot je na domácí použití, nikoliv na průmyslové využití.
Martin C. (05. 04. 2014 15:02)
Nicméně, robot při otáčeni u stěny při dotáčeni otáčky o 180\' najíždí zadní častí na sokolovou lištu, cca 4 cm vysokou. Mám obavy aby tyto lišty časem nepoškodil.
Domnívám se, že je způsobeno tím, že snímá vzdálenost stěny až nad lištou.
Nelze vzdalenost snímání překážky nastavit?
Jirka (07. 04. 2014 09:47)
jsme rádi, že jste spokojen. Bohužel toto nelze nijak nastavit. Je to také hodně dáno tvarem robota, kde při právě tomto otáčení u lišt se toto šktnutí o lištu stane.
Martin C (07. 04. 2014 16:16)
to není příliš uspokojivá odpověd. Na prodejně mě neupozornili, že díky tvaru u LG hrozí u robotického vysavače za 14990 Kč najíždění na lišty. O lištu neškrtá, najíždí na ni při otáčení zadní částí.
Jirka (07. 04. 2014 17:28)
v každém prostoru se robot chová trochu jinak. S tímto problémem se setkáváme poprvé, tudíž na prodejně nemohl nikdo tušit, že u Vás nastane zrovna tento problém. Můžete nám na info@roboticky-vysavac.cz zaslat video s problémem. Bude se snažit Vám být maximálně nápomocni.
Monika (31. 03. 2014 12:31)
Jirka (31. 03. 2014 13:06)
Tomáš (03. 03. 2014 15:45)
Jirka (03. 03. 2014 15:49)
robot se sice na černém koberci nezasekne jak iRobot, ale také se mu černá barva nelibí, takže jakmile zde najede, snaží se odtamtud co nejrychleji dostat pryč.
Marek (25. 02. 2014 17:32)
Jirka (25. 02. 2014 17:37)
výška přístroje v pracovním režimu je 89 mm.
simon (25. 12. 2013 10:49)
já už jsem si vysavač koupil a zřejmě je dovezený z německa
takže mluví německy a na internetu nikde nemají návod jak tento jazyk změnit nemohly byste mi poradit?
Martin Beněš (25. 12. 2013 12:02)
češtinu mají v sobě pouze vysavače určené pro český trh. Pokud tedy máte robot dovezený z německa nebo jiné země, češtinu v sobě nemá.
simon (25. 12. 2013 17:24)
Martina (26. 12. 2013 19:16)
simon (25. 12. 2013 17:03)
Martin Beneš (29. 12. 2013 21:05)
Jaroslav Pátý (07. 12. 2013 23:23)
našel jsem na internetu jen negativní recenze na tento vysavač.
Zkoušeli jste robot LG nějak testovat?
Děkji
Jirka (08. 12. 2013 09:25)
dle našich testů se robot řadí k nejlepším na trhu. Kvalitní mapovaní, tichost, komfortnost čištění a v neposlední řadě kvalita úklidu, která je na vysoké úrovni.
Petr Lokvenc (14. 11. 2013 22:12)
dočetl jsem se, že tento vysavač mluví česky? je to pravda?
Jirka (15. 11. 2013 08:52)
ano robot mluví česky, takže manipulace sním je naprosto přehledná, protože Vám vždy řekne co potřebuje a co máte případně dělat.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.