DOPRAVA-nad5000-right
DOPRAVA-nad5000-left

Robotický vysavač
LG Hom-Bot VR86010RR

Alternativy

Robotický vysavač
iRobot Roomba 980 WiFi

  • - Inteligentní navigace
  • - Úklid až do 185 m²
  • - Mluví česky, WiFi
(98 %) 295 recenzí
 

Prodej byl ukončen

17% SLEVA

Robotický vysavač
iClebo O5

  • - Ovladatelný přes telefon
  • - Kamerová navigace
  • - Ultra výkonný sací motor
  • - Li-Ion baterie
(70 %) 2 recenze
Akční cena
8 329,-
Právě
dnes!
9 999,- Doporučená cena dodavatelem.
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 8 079,- Kč
 

Skladem > 5 ks
Odešleme dnes

33% SLEVA

Robotický vysavač
iClebo Omega

  • - Kamerová navigace
  • - Ultra výkonný sací motor
  • - Li-Ion baterie
(98 %) 12 recenzí
Akční cena
5 999,-
Právě
dnes!
8 999,- Doporučená cena dodavatelem.
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 5 819,- Kč
 

Skladem 1 ks
Odešleme dnes

Kód: 101547

Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR

  • Inteligentní navigace + rychlé čištění
  • Velice kvalitní Li-Ion baterie
  • Mluví česky
  • Plně automatický systém
  • 10 let záruka na Smart Inverter motor
 

Videopředstavení robotického vysavače LG Hom-Bot VR86010RR

Videopředstavení modelové řady LG Hom-Bot

Srovnání modelů LG Hom-Bot

Srovnání modelů LG Hom-Bot

Popis produktu LG Hom-Bot VR86010RR

vysavač LG VR 86010 RRLG Hom-Bot VR86010RRLG Hom-Bot VR86010RRLG HomBot VR86010RRLG VR86010RRvysavač LG Hom-Bot VR86010RRLG VR 86010 RRLG Hom-Bot VR86010RRLG VR86010RRLG Hom-Bot VR86010RRLG Hom-Bot VR86010RR

Vylepšení robota o funkci mopování

S držákem na mop a mopovací textilií si vylepšíte tento robotický vysavač o funkci mopování.

LG Hom-Bot VR86010RR

Srovnání modelů LG Hom-Bot

Srovnání modelů LG Hom-Bot

Vlastnosti:

  • Automatické nabíjení a dokování: ANO
  • Manuální nabíjení: ANO
  • Paměť poslední pozice úklidu: ANO
  • Pokračování v úklidu: ANO
  • Načasování úklidu: ANO, 1x denně
  • Šířka čištěné oblasti: až 380 mm
  • Kapacita zásobníku: 0,6 litru
  • Filtr: HEPA 11
  • Hlasová signalizace / čeština: ANO / ANO (mluví česky)
  • Dálkové ovládání: ANO
  • Displej / tlačítka / zámek tlačítek: LED / dotyková / ANO
  • Senzory překážek: OFS, Gyro, Ultrasonic 1T / 2R (2 páry), 2× PSD, 3× schody, akcelerometr
  • Čištění podlah, koberců a dlažeb: ANO
  • Maximální výška koberce: 1,5 cm
  • Maximální výška prahu u dveří: 1 cm
  • Funkce Power Saving: ANO
  • Funkce mopování: po dokoupení držáku na mop a mopu ano

Technická specifikace

  • Motor: Smart Inverter (10 let záruka)
  • Účinnost vysávání: až 99,5 % (dle typu podlahy)
  • Metody navigace: 3 (Absolute / SLAM / Kidnap)
  • Polohové senzory: Vision / Gyro / OFS
  • Senzory proti pádu: ANO
  • Kamera – horní: II SLAM, spodní: OFS
  • Schopnost učení: ANO
  • Smart Exit: ANO
  • Počet módů vysávání: 7 – Zig Zag, Cell to Cell, Spiral Spot, My Space, Turbo, Smart Turbo, Repeat
  • Baterie: Li-Ion 14,4 V / 2330 mAh
  • Spotřeba energie: 15 W
  • Výdrž baterie při vysávání: 100 minut
  • Doba nabíjení: 180 minut
  • Wi-fi: NE
  • Smart Diagnosis: ANO
  • Hlučnost (režim Turbo): 60 dB (69 dB)
  • Rozměry (š x v) 340×89 mm
  • Hmotnost: 3 kg
  • Barva: Ruby red, červená

Obsah balení:

  • 1x LG Hom-Bot VR86010RR (součástí je i baterie)
  • 1x Nabíjecí základna
  • 1x Dálkové ovládání (vč. 2 baterií)
  • 1x Kartáč na koberec (součástí robota)
  • 1x Náhradní HEPA filtr
  • 2x Náhradní boční kartáček
  • 1x Čistící nástroj
  • 1x Čistící štěteček
  • 1x Uživatelský CZ manuál

Fotogalerie Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR

Videa Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR

Příslušenství Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR

Ke stažení Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR

Momentálně není nic ke stažení.

Diskuze Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR


Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Blanka Zeinerová (24. 02. 2024 19:16)
Vysavač hlásí poruchu sacího motoru. Kde je prosím možný servis?
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Katrin (27. 02. 2024 15:57)

Dobrý den, rádi vám se servisní opravou pomůžeme, veškeré informace jak postupovat naleznete zde . Krásný den

Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Roman (02. 10. 2021 15:48)
Dobrý den prosím vás můj nebere smetí z podlahy neví někdo co to může způsobovat vše jinak funguje jak má a
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Lukáš (04. 10. 2021 08:54)

Dobrý den, závada bude nejspíše v sacím motoru nebo nefunkčním rotačním kartáči. Doporučíme kartáč vyčistit a pokud toto nepomůže, tak bude třeba řešit diagnostikou robota v servisním středisku

Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Adámková Olga (25. 05. 2020 10:54)
Dobrý den,
mám již třetí v řadě robotický vysavač, nynější mi po vysátí nahlásí, že baterie se nabíjí, ale po určité době se přestané nabíjet, nedá ani znamení o přerušení nabíjení. V okamžiiku, kdy má začít uklízet se nespustí. Po někoikerem opětovném nasazením na stanici se začne opětovně nabíjet. Převážně se dobije a začne uklízet. Hlásí nám chybu 117. Hledala jsem toto označení, ale nikde jsem to nenašla.
Můžete mi napsat kde je problém.
Děkuji
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Lukáš (25. 05. 2020 13:07)

Dobrý den, dle popisu by mohl být problém s dobíjením robota. Doporučíme zkontrolovat dobíjecí kontakty jak na robotu tak i na stanici a očistit je, případně provést diagnostiku. Jestliže nic nepomůže poruchu odstranit, tak bude nutné zaslání k servisní diagnostice v servise

Robotický vysavač LG Hom-Bot VR9627PG WiFi
Lena (24. 02. 2020 12:44)
Dobrý den. Mám 2 měsíce vysavač LG Hom-Bot VR9627PG WiFi a při pohybu- rozjezdu, zpomalování, změně směru, couvání začal hlasitě cvakat. Po vypnutí a převrácení na záda jsme zjistili, že lehkým stiskem dotykem kolečka, kolečko cvaká. Bude nutné odeslat na reklamaci? Vysavač je čištěn, jezdí pouze po plovoucí podlaze, neprejíždí prahy, pouze přechodové lišty.
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR9627PG WiFi
Lukáš (24. 02. 2020 13:29)

Dobrý den, dle popisu závady určitě doporučíme robotický vysavač reklamovat. 

Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Milan Rusek (07. 02. 2020 15:29)
Dobrý den, take mám robota a to cca 2 měsíce po zaruce a dnes začal hlásit, že je hlavní vypínač vypnutý a přitom je vypínač zapnutý. A přestal se nabíjet. Celý jsem ho vyčistil, odpojil a opět připojil k sítí, zkusil odpojit a opět připojit aku a stále hlásí, že je vypnuty. Na vypínač nijak nereaguje, stále stejná hláška, zapněte vypínač. Paní jste zde radili výměnu aku, ale nevím zda to pomohlo. Pomohlo?? A sotva skončila záruka mam dat 2700,- za baterii a prý velmi kvalitní. Na to že se vysavač dle časovače zapne 1 denně na pár desítek minut a pak se opět dobijí mi moc dlouho nevydržela. Jak to mají prosím ostatní také jim aku tak rychle odešla? Poradíte ?? Děkuji
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Veronika (07. 02. 2020 16:29)

Dobrý den,
na opotřebení a vyčerpání dobíjecích cyklů baterie se záruka nevztahuje, jedná se o spotřební materiál. Udžitelnost kapacity je zákonem garantována 1/2  roku. Takže pokud používáte robota pravidelně je po této době běžné baterii vyměnit. Chybové hlášení je právě takové jak uvádíte. Krásný den

Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Milan Rusek (07. 02. 2020 16:41)
Zdravím, omlouvám se, ale nejsem úplný blb... zákoník a půl roční záruku na veškeré baterie mám v podvědomí, já se ptal zda tento problém odstraní nová aku. A jen mne zajimalo zda to je i u ostatních podobné, rodičům jsem koupil ten sám robot a dřív, mají stejný provoz a stále jim jede a proto se snažím ujistit, že je to tou baterii.. nic víc. Děkuji
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Veronika (07. 02. 2020 16:49)

Dobrý den,
máte dvě možnosti, buď si koupíte novou baterii a zjistíte to ihned, zda je problém v baterii a nebo ne. Nebo druhá možnost je, necháte si robota zkontrolovat v servisu, kde Vám samozřejmě otestují jak baterii tak i robota a výsledek bude trvat mnohem déle. Krásný den

Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Jolana (05. 01. 2020 19:40)
Dobrý den, mám tento vysavač a spokojenost několik let. Chci dokoupit mop a zajímá mě jak to funguje. Po zametení se nandá nástavec s mokrým hadříkem? Díky za odpověď
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Lukáš (06. 01. 2020 10:31)

Dobrý den, mopování zde slouží pouze na sucho kdy robot zachytává jemný prach do připevněné prachovky. Slouží spíše k doleštění podlahy. 

Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Ilona Šmerdová (04. 12. 2019 17:18)
Dobrý den, máme robota již po záruce a dnes začal hlásit, že je hlavní vypínač vypnutý a přitom je vypínač zapnutý. A přestal se nabíjet. Poradíte nám co s tím.
Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Milan Rusek (07. 02. 2020 15:06)
Dobrý den, sotva mi skončila záruka tak můj vr86010rr začal hlásit přesně to samé co Vám. Zase tak kvalitní aku ják hlásá reklama to asi nemá, tedy pokud Vám výměna pomohla odstranit tento problém . Promiňte má otázka zní pomohla výměna aku odstranit problém??? Děkuji za odpověď.
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Veronika (07. 02. 2020 16:34)

Dobrý den,
každá baterie má svou životnosta, počty dobíjecích cyklů a pokud jsou vyčerpány, jedná se o opotřebení a je nutné baterii vyměnit. Nejedná se o závadu. Krásný den

Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Veronika (04. 12. 2019 18:01)

Dobrý den,
chyba může být jen ve vyčerpané baterii, doporučujeme vyměnit za novou. V příapdě, že i tak by problém přetrvával, bude nutná servisní prohlídka.Krásný den

Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Vlaďka (14. 11. 2019 08:22)
Dobrý den, robotický vysavač LG mám již 2 rok. Nedávno se při vysávání koberce začal sám po chvíli vypínat. Dříve kus.koberce vysával bez problému. Teď na něj vjede chvilku vysává a zastaví se-vypne se. Když ho znovu zapnu opakuje se to.
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Jan (15. 11. 2019 12:01)

Dobrý den, vydá robot i nějakou chybovou hlášku? Můžete zkontrolovat přední černé vodící kolečko, zdali volně rotuje. Na vině často bývá i filtr v odpadní nádobě, kdy může být na konci své životnosti a neproudí skrze něj vzduch, následně s vyšším výkonem na koberci robot odmítá pracovat. Otestovat to lze spuštěním robota bez filtru či s náhradním, pokud jej máte v originálním balení a nebyl použit. Robota má zabudovanou i funkci vlastní diagnosticky, po umístění na nabíjecí stanici stačí stisknout na dálkovém ovládání pravé spodní tlačítko "Diagnosis" a robot provede diagnostiku s vyhodnocením závad. 

Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Vlaďka (23. 11. 2019 15:40)
Dobrý den, děkuji za odpověď. Chybovou hlášku robot nehlásí. Podle vašich pokynů jsem vyzkoušela robot bez filtru a to bylo bez problému. S náhradním filtrem v originálním balení a nepoužitý, který mám, se opět robot na koberci zastaví. Při spuštění diagnostiky robot hlásí- bez závad. Prosím o radu, zda to nemůže být ještě něčím jiným. Děkuji.
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Lukáš (25. 11. 2019 08:49)

Dobrý den, zřejmě bude nutné zaslání robota k servisní kontrole, tak těžko říci co konkrétně chybu způsobuje. 

Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
milan (09. 09. 2019 03:15)
Dobrý den,
tento vysavač jsme u Vás zakoupili před cca 9 měsíci. Odmítá vysávat černobílý koberec. V diskuzích o jiných značkách vysavačů radíte vyřešit problém deaktivací schodových čidel. Lze v našem případě vyřešit problém stejně?
1/ Pokud ano, kolik by to stálo – doprava, provedení, zpětná doprava atd.
2/ Jaký je postup?
3/ A jak je to pak se zárukou?
Předem děkujeme za objasnění.
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Lukáš (09. 09. 2019 11:00)

Dobrý den, je nám líto, ale odpojední těchto senzorů u robotických vysavačů LG není možné. 

Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Karel (17. 01. 2019 10:04)
Dobrý den,
budou k dispozici náhradní díly pro tento model i řekněme po 2 letech?
Předem děkuji.
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Martina (17. 01. 2019 10:07)

Dobrý den, veškeré náhradní příslušenství pro robotický vysavač máme běžně skladem. Pokud by se jednalo o díly servisní, nebude problém je doobjednat. Náhradní příslušenství naleznete na našich stránkách zde

Hezký zbytek dne

Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Alena (13. 03. 2018 10:28)
Dobrý den, nechtěla jsem se v hodnocení produktu unáhlit a tak mu dávám stále šanci. Jde o to, že zatímco u Roomby jsme byli zvyklí na to, že dokuď neuklidila, tak neskončila (resp.dokud se třeba nevybila), a že nenajížděla na "nohu" od křesla, tak LG chvíli vysává a pak se vypne, kolem stále nepořádek, baterie nevybitá..netušíme jak na to přijde, že už má skončit. Roombu jsem zapínala když jsem šla na procházku a po příchodu byl okoj důkladně vysátý, LG musím neustále zapínat znovu..z tohoto důvodu ho plánujeme vrátit. Ještě než tak učiníme, máte nějaký nápad, jak vysavači pomoct k lepšímu výsledku? Tohle je opravdu na nic, muset tomu luxu stále asistovat. Díky, Alena
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Patrik (13. 03. 2018 16:12)

Dobrý den, u tohoto vysavače není samovolné vypínání normální. Vysavač by před vypnutím měl zahlásit nějakou chybu. Nejčastější chyby jsou, že je namotané něco na kartáči nebo na kolečku, proto prosím zkontrolujte, zda zde není opravdu něco namotané. Případně Vás poprosím nás kontaktovat přes naší poradnu a pokusíme se zjistit, kde je problém a vyřešit ho.

Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
aja (25. 03. 2018 19:58)
vysavač zahlásí: cleaning complete:))) nic v něm zamotaného není, kabely tu nemáme žádné a terém vždy nachystám..
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Veronika (26. 03. 2018 11:55)

Dobrý den,
to co uvádíte není chybová hláška, ale robot hlásí "Úklid dokončen" Doporučujeme si změnit jazyk na češtinu. V případě, že by Vám robot hlásil jiné hlášení, rádi Vám poradíme, stačí nás kontaktovat na naší infolince nebo se můžete zasatvit na jedné z našich prodejen. Krásný den

Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
aja (26. 03. 2018 12:00)
Teď jste mě pobavili:)) Já jsem anglistka, neuvádím to jako "chybové hlášení", uvádím to jako odpověď na Vaši domněnku, že vysavač hlásí chybu - nehlásí, hlásí, že má uklizeno ve chvíli, kdy si chvilku pojezdil po pokoji a uklizeno zdaleka není. Uvádíte, že by se vysavač neměl sám takto vypnout..a to si myslím i já..AM
Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Lucie (05. 03. 2018 08:36)
Dobrý den,
je možné přikoupit k modelu LG Hom-Bot VR86010 RR také kartáč na zvířecí chlupy? Máme doma dva psí chlupáče a robot přestává tu dávku chlupů v tomto období zvládat. Pokud ano, kde a za kolik korun bych mohla tento kartáč objednat?
Děkuji za odpověď!
Hezký den
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Lukáš (05. 03. 2018 11:02)

Dobrý den, tento díl prozatím není volně prodejný, ale v případě zájmu se lze obrátit na naše servisní oddělení kde Vám sdělí bližší informace. 

Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Martin (16. 01. 2018 19:38)
Dobrý den,
mámě byt 3+1 - cca 75 m2 - vysavač vysaje všechny místnosti a poté objíždí vnější okraje místností opakovaně pořád dokola (naposledy asi 4x než zahlásí, že už je skoro vybitý a jede se nabít). Vypadá to, jako by neregistroval, že už tam vysával. Přitom, když ho zavřu pouze v jedné místnosti v obýváku, kde máme dokovací stanici, tak vše vysaje a v pořádku se vrátí do stanice. Robot pravidelně čistíme.
děkuji
Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Marcel Štolba (11. 11. 2018 10:34)
Dobrý den Četl jsem váš příspěvek a zjistil jsem že máme stejný problém.Chtěl bych se zeptat jestli jste daný problém vyřešili. Děkuji za odpověď S pozdravem Marcel Štolba.
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Patrik (17. 01. 2018 12:17)

Dobrý den,

robot by měl vysát celý Váš prostor a pak se bez problémů vrátit nabít. Zkuste přemístit nabíjecí stanici na jiné místo. Když by přemístění nepomohlo, můžete robota přinést na servis/reklamaci, nebo se obraťte na naší poradnu a zjistíme kde může být problém.

Robotický vysavač LG Hom-Bot VSR8600
Patrik (09. 01. 2018 17:05)
Dobrý den, kdy je vysavač plně nabitý? Máme model bez ikony baterie. Když je vysavač v dokovací stanici, bliká symbol domečku. Děkuji
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VSR8600
Lukáš (09. 01. 2018 17:21)

Dobrý den, dle popisu to vypadá jako by se Vám robot ani nenabíjel. Když je robot v dobíjecí stanici, tak by se měla objevit ikona nabíjející se baterie. Máte zapnutý vypínač na dobíjecí stanici?

Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Patrik (09. 01. 2018 17:40)
Máme model VSR8600RR. A ikonu o stavu baterie nemá. Též dobíjecí stanice vypínač nemá.
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Lukáš (10. 01. 2018 09:04)

Dobrý den, při nabíjení tohoto modelu problikává symbol domečku. Po plném nabití tento symbol trvale svítí. 

Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Roman8859 (26. 11. 2017 20:43)
Dobrý den,
existuje k tomuto vysavači vyrtuální zeď, nebo nějaká zarážka. Děkuji
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Patrik (27. 11. 2017 10:25)

Dobrý den, bohužel tento robot nepodporuje žádnou virtuální zeď ani pásku.

Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Martin (23. 11. 2017 15:13)
Dobrý den,
Dnes nám přišel robotický vysavač. Stane se něco, když ho zapojíme do nabíjecí stanice až po 24. 12. 2017? Nebo by bylo lepší z důvodu nesnížení kapacity baterie nabít dříve.
Děkuji za informaci
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Lukáš (23. 11. 2017 15:22)

Dobrý den, robota není potřeba do rozbalení nabíjet. Baterie je z výroby přednabitá a její poškození nehrozí. 

Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Radka M. (19. 11. 2017 08:07)
Dobrý den.Zvažujeme koupi tohoto robotického vysavače.Můžete mi poradit, zda je vhodný do domácnosti, kde jsou pouze koberce?Děkuji Radka M.
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Lukáš (20. 11. 2017 14:33)

Dobrý den, ano tento model můžeme doporučit do domácnosti s koberci. Dokonce je model i vybaven kartáčem na koberce. 

Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Jana (03. 11. 2017 08:57)
Dobrý den, lze k tomuto modelu dokoupit a používat mop. Děkuji
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Lukáš (03. 11. 2017 09:29)

Dobrý den, ano mop lze u tohoto modelu použít. Dokoupit je nutné držák mopu a mop (utěrku).

Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Michaela Nováková (28. 10. 2017 08:28)
Dobrý den, je možno k tomuto modelu přiobjednat Pet kartáč?
Děkuji za odpověď, s přáním příjemného dne Nováková M.
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Lukáš (30. 10. 2017 09:25)

Dobrý den, Vámi poptávaný kartáč lze doobjednat. V případě zájmu o tento produkt nás prosím kontaktujte.

Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Lenka (15. 08. 2017 15:13)
Dobry den, zajima mne jak si vysavac poradi se sikminami? Neni to pro nej problem? Dekuji
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Aleš (15. 08. 2017 17:12)

Dobrý den, i se šikminam si robot poradí, avšak nesmí být moc prudké. Pěkný den

Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Jiří (22. 04. 2017 12:56)
Dobrý den,
můžu se zeptat jaký je rozdíl mezi vysavačem LG VR86010RR a LG VSR8600RR. Vím že ten druhý v nabídce nemáte ale pokud by jste mi dokázali odpovědět byl bych rád.

Děkuji
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Veronika - Robotický vysavač (22. 04. 2017 13:16)

Dobrý den,

model LG VSR8600RR nenabízíme, jelikož je určený pro Nizozemský trh. Je to obvyklé, že jsou na trhu různé označení modelů, se stejnou funkcí dle toho, pro kterou zemi je robot určen. Podle popisu u produktu by měly být oba modely technicky shodné a liší se pouze výbavou. Vycházíme pouze ze srovnání na internetu, zda tomu tak je bohužel nemůžeme zaručit. Krásný den 

Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Jiří (22. 04. 2017 13:18)
Děkuji
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Veronika - Robotický vysavač (22. 04. 2017 13:39)

Dobrý den,

pro rozhodování ve výběru jen upozorňujeme na to, že u případných záručních oprav se budete muset obarcet na prodejce kde byl robot zakoupen či autorizovaný servis dané země, pro kterou byl robotický vysavač určen. Model LG 8600RR budete muset servisovat po dobu záruky pouze v Nizozemí,v ČR nelze záruční opravu nárokovat. Děkujeme za Váš dotaz.Krásný den

Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Renata Lexová (23. 03. 2017 22:17)
Dobrý den, je možné k tomuto vysavači zakoupit Pet kartáč? Děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Honza (24. 03. 2017 09:53)

Dobrý den,

ano, k tomuto modelu je možné zakoupit PET kartáč na kterékoli prodejně nebo přes naši infolinku: 

tel: 777 810 810

e-mail: [email protected]

Cena kartáče je 599,- Kč 

Přejeme pěkný den,

Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Zich (09. 02. 2017 17:13)
U tohoto typu je uvaden kartac na koberec. V cem spociva jeho funkce?
Jine typy nevysavaji koberec???
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Zdeněk (09. 02. 2017 17:18)

Dobrý den,

všechny typy robotických vysavačů značky LG jsou osazeny kartáčem na koberce. Kartáče jsou u všech modelů stejné (maximálně se liší barvou), vyjma modelů, které mají v balení také speciální kartáč na zvířecí chlupy.

Přejeme pěkný den

Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Zich (09. 02. 2017 17:03)
Jaky je rozdil mezi timto a typem 62601?
Dekuji za odpoved.
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Zdeněk (09. 02. 2017 17:14)

Dobrý den,

rozdíl mezi modely LG 62601 a 86010 je v tom, že model 86010 je nástupcem modelu 62601. Hlavní rozdíly jsou v povrchové úpravě (více laku na robotovi), invertor motor (10 let záruka na tento motor o něco tižší chod robota), má také trochu větší účinnost vysávání (v závislosti na daném povrchu - z 94% až na cca 99%) a také model 86010 má tzv. funci učení kdy v rámci vysávacího cyklu si je schopen pamatovat případné překážky. Po opětovném spuštění se toto učí robot znova, jelikož domácnost je živá a né vždy jsou stejné překážky na stejném místě. 

Přejeme pěkný den


Vložit příspěvek - dotaz

Jméno:
E-mail:
Název příspěvku:
Dotaz k výrobku:
 
 

Recenze Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR

U Elektry
523/1 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Hněvkovského
677/66A (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Běloveská
944 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba