Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
LG Hom-Bot VR86010RR
Alternativy
Robotický vysavač
iRobot Roomba 980 WiFi
- - Inteligentní navigace
- - Úklid až do 185 m²
- - Mluví česky, WiFi
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač
iClebo O5
- - Ovladatelný přes telefon
- - Kamerová navigace
- - Ultra výkonný sací motor
- - Li-Ion baterie
dnes!
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 8 079,- Kč
Skladem > 5 ks
Odešleme dnes
Robotický vysavač
iClebo Omega
- - Kamerová navigace
- - Ultra výkonný sací motor
- - Li-Ion baterie
dnes!
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 5 819,- Kč
Skladem 1 ks
Odešleme dnes
Diskuze Robotický vysavač LG Hom-Bot VR86010RR
Blanka Zeinerová (24. 02. 2024 19:16)
Katrin (27. 02. 2024 15:57)
Dobrý den, rádi vám se servisní opravou pomůžeme, veškeré informace jak postupovat naleznete zde . Krásný den
Roman (02. 10. 2021 15:48)
Lukáš (04. 10. 2021 08:54)
Dobrý den, závada bude nejspíše v sacím motoru nebo nefunkčním rotačním kartáči. Doporučíme kartáč vyčistit a pokud toto nepomůže, tak bude třeba řešit diagnostikou robota v servisním středisku.
Adámková Olga (25. 05. 2020 10:54)
mám již třetí v řadě robotický vysavač, nynější mi po vysátí nahlásí, že baterie se nabíjí, ale po určité době se přestané nabíjet, nedá ani znamení o přerušení nabíjení. V okamžiiku, kdy má začít uklízet se nespustí. Po někoikerem opětovném nasazením na stanici se začne opětovně nabíjet. Převážně se dobije a začne uklízet. Hlásí nám chybu 117. Hledala jsem toto označení, ale nikde jsem to nenašla.
Můžete mi napsat kde je problém.
Děkuji
Lukáš (25. 05. 2020 13:07)
Dobrý den, dle popisu by mohl být problém s dobíjením robota. Doporučíme zkontrolovat dobíjecí kontakty jak na robotu tak i na stanici a očistit je, případně provést diagnostiku. Jestliže nic nepomůže poruchu odstranit, tak bude nutné zaslání k servisní diagnostice v servise.
Lena (24. 02. 2020 12:44)
Lukáš (24. 02. 2020 13:29)
Dobrý den, dle popisu závady určitě doporučíme robotický vysavač reklamovat.
Milan Rusek (07. 02. 2020 15:29)
Veronika (07. 02. 2020 16:29)
Dobrý den,
na opotřebení a vyčerpání dobíjecích cyklů baterie se záruka nevztahuje, jedná se o spotřební materiál. Udžitelnost kapacity je zákonem garantována 1/2 roku. Takže pokud používáte robota pravidelně je po této době běžné baterii vyměnit. Chybové hlášení je právě takové jak uvádíte. Krásný den
Milan Rusek (07. 02. 2020 16:41)
Veronika (07. 02. 2020 16:49)
Dobrý den,
máte dvě možnosti, buď si koupíte novou baterii a zjistíte to ihned, zda je problém v baterii a nebo ne. Nebo druhá možnost je, necháte si robota zkontrolovat v servisu, kde Vám samozřejmě otestují jak baterii tak i robota a výsledek bude trvat mnohem déle. Krásný den
Jolana (05. 01. 2020 19:40)
Lukáš (06. 01. 2020 10:31)
Dobrý den, mopování zde slouží pouze na sucho kdy robot zachytává jemný prach do připevněné prachovky. Slouží spíše k doleštění podlahy.
Ilona Šmerdová (04. 12. 2019 17:18)
Milan Rusek (07. 02. 2020 15:06)
Veronika (07. 02. 2020 16:34)
Dobrý den,
každá baterie má svou životnosta, počty dobíjecích cyklů a pokud jsou vyčerpány, jedná se o opotřebení a je nutné baterii vyměnit. Nejedná se o závadu. Krásný den
Veronika (04. 12. 2019 18:01)
Dobrý den,
chyba může být jen ve vyčerpané baterii, doporučujeme vyměnit za novou. V příapdě, že i tak by problém přetrvával, bude nutná servisní prohlídka.Krásný den
Vlaďka (14. 11. 2019 08:22)
Jan (15. 11. 2019 12:01)
Dobrý den, vydá robot i nějakou chybovou hlášku? Můžete zkontrolovat přední černé vodící kolečko, zdali volně rotuje. Na vině často bývá i filtr v odpadní nádobě, kdy může být na konci své životnosti a neproudí skrze něj vzduch, následně s vyšším výkonem na koberci robot odmítá pracovat. Otestovat to lze spuštěním robota bez filtru či s náhradním, pokud jej máte v originálním balení a nebyl použit. Robota má zabudovanou i funkci vlastní diagnosticky, po umístění na nabíjecí stanici stačí stisknout na dálkovém ovládání pravé spodní tlačítko "Diagnosis" a robot provede diagnostiku s vyhodnocením závad.
Vlaďka (23. 11. 2019 15:40)
Lukáš (25. 11. 2019 08:49)
Dobrý den, zřejmě bude nutné zaslání robota k servisní kontrole, tak těžko říci co konkrétně chybu způsobuje.
milan (09. 09. 2019 03:15)
tento vysavač jsme u Vás zakoupili před cca 9 měsíci. Odmítá vysávat černobílý koberec. V diskuzích o jiných značkách vysavačů radíte vyřešit problém deaktivací schodových čidel. Lze v našem případě vyřešit problém stejně?
1/ Pokud ano, kolik by to stálo – doprava, provedení, zpětná doprava atd.
2/ Jaký je postup?
3/ A jak je to pak se zárukou?
Předem děkujeme za objasnění.
Lukáš (09. 09. 2019 11:00)
Dobrý den, je nám líto, ale odpojední těchto senzorů u robotických vysavačů LG není možné.
Karel (17. 01. 2019 10:04)
budou k dispozici náhradní díly pro tento model i řekněme po 2 letech?
Předem děkuji.
Martina (17. 01. 2019 10:07)
Dobrý den, veškeré náhradní příslušenství pro robotický vysavač máme běžně skladem. Pokud by se jednalo o díly servisní, nebude problém je doobjednat. Náhradní příslušenství naleznete na našich stránkách zde
Hezký zbytek dne
Alena (13. 03. 2018 10:28)
Patrik (13. 03. 2018 16:12)
Dobrý den, u tohoto vysavače není samovolné vypínání normální. Vysavač by před vypnutím měl zahlásit nějakou chybu. Nejčastější chyby jsou, že je namotané něco na kartáči nebo na kolečku, proto prosím zkontrolujte, zda zde není opravdu něco namotané. Případně Vás poprosím nás kontaktovat přes naší poradnu a pokusíme se zjistit, kde je problém a vyřešit ho.
aja (25. 03. 2018 19:58)
Veronika (26. 03. 2018 11:55)
aja (26. 03. 2018 12:00)
Lucie (05. 03. 2018 08:36)
je možné přikoupit k modelu LG Hom-Bot VR86010 RR také kartáč na zvířecí chlupy? Máme doma dva psí chlupáče a robot přestává tu dávku chlupů v tomto období zvládat. Pokud ano, kde a za kolik korun bych mohla tento kartáč objednat?
Děkuji za odpověď!
Hezký den
Lukáš (05. 03. 2018 11:02)
Dobrý den, tento díl prozatím není volně prodejný, ale v případě zájmu se lze obrátit na naše servisní oddělení kde Vám sdělí bližší informace.
Martin (16. 01. 2018 19:38)
mámě byt 3+1 - cca 75 m2 - vysavač vysaje všechny místnosti a poté objíždí vnější okraje místností opakovaně pořád dokola (naposledy asi 4x než zahlásí, že už je skoro vybitý a jede se nabít). Vypadá to, jako by neregistroval, že už tam vysával. Přitom, když ho zavřu pouze v jedné místnosti v obýváku, kde máme dokovací stanici, tak vše vysaje a v pořádku se vrátí do stanice. Robot pravidelně čistíme.
děkuji
Marcel Štolba (11. 11. 2018 10:34)
Patrik (17. 01. 2018 12:17)
Dobrý den,
robot by měl vysát celý Váš prostor a pak se bez problémů vrátit nabít. Zkuste přemístit nabíjecí stanici na jiné místo. Když by přemístění nepomohlo, můžete robota přinést na servis/reklamaci, nebo se obraťte na naší poradnu a zjistíme kde může být problém.
Patrik (09. 01. 2018 17:05)
Lukáš (09. 01. 2018 17:21)
Dobrý den, dle popisu to vypadá jako by se Vám robot ani nenabíjel. Když je robot v dobíjecí stanici, tak by se měla objevit ikona nabíjející se baterie. Máte zapnutý vypínač na dobíjecí stanici?
Patrik (09. 01. 2018 17:40)
Lukáš (10. 01. 2018 09:04)
Dobrý den, při nabíjení tohoto modelu problikává symbol domečku. Po plném nabití tento symbol trvale svítí.
Roman8859 (26. 11. 2017 20:43)
existuje k tomuto vysavači vyrtuální zeď, nebo nějaká zarážka. Děkuji
Patrik (27. 11. 2017 10:25)
Dobrý den, bohužel tento robot nepodporuje žádnou virtuální zeď ani pásku.
Martin (23. 11. 2017 15:13)
Dnes nám přišel robotický vysavač. Stane se něco, když ho zapojíme do nabíjecí stanice až po 24. 12. 2017? Nebo by bylo lepší z důvodu nesnížení kapacity baterie nabít dříve.
Děkuji za informaci
Lukáš (23. 11. 2017 15:22)
Dobrý den, robota není potřeba do rozbalení nabíjet. Baterie je z výroby přednabitá a její poškození nehrozí.
Radka M. (19. 11. 2017 08:07)
Lukáš (20. 11. 2017 14:33)
Dobrý den, ano tento model můžeme doporučit do domácnosti s koberci. Dokonce je model i vybaven kartáčem na koberce.
Jana (03. 11. 2017 08:57)
Lukáš (03. 11. 2017 09:29)
Dobrý den, ano mop lze u tohoto modelu použít. Dokoupit je nutné držák mopu a mop (utěrku).
Michaela Nováková (28. 10. 2017 08:28)
Děkuji za odpověď, s přáním příjemného dne Nováková M.
Lukáš (30. 10. 2017 09:25)
Dobrý den, Vámi poptávaný kartáč lze doobjednat. V případě zájmu o tento produkt nás prosím kontaktujte.
Lenka (15. 08. 2017 15:13)
Aleš (15. 08. 2017 17:12)
Dobrý den, i se šikminam si robot poradí, avšak nesmí být moc prudké. Pěkný den
Jiří (22. 04. 2017 12:56)
můžu se zeptat jaký je rozdíl mezi vysavačem LG VR86010RR a LG VSR8600RR. Vím že ten druhý v nabídce nemáte ale pokud by jste mi dokázali odpovědět byl bych rád.
Děkuji
Veronika - Robotický vysavač (22. 04. 2017 13:16)
Dobrý den,
model LG VSR8600RR nenabízíme, jelikož je určený pro Nizozemský trh. Je to obvyklé, že jsou na trhu různé označení modelů, se stejnou funkcí dle toho, pro kterou zemi je robot určen. Podle popisu u produktu by měly být oba modely technicky shodné a liší se pouze výbavou. Vycházíme pouze ze srovnání na internetu, zda tomu tak je bohužel nemůžeme zaručit. Krásný den
Veronika - Robotický vysavač (22. 04. 2017 13:39)
Dobrý den,
pro rozhodování ve výběru jen upozorňujeme na to, že u případných záručních oprav se budete muset obarcet na prodejce kde byl robot zakoupen či autorizovaný servis dané země, pro kterou byl robotický vysavač určen. Model LG 8600RR budete muset servisovat po dobu záruky pouze v Nizozemí,v ČR nelze záruční opravu nárokovat. Děkujeme za Váš dotaz.Krásný den
Renata Lexová (23. 03. 2017 22:17)
Honza (24. 03. 2017 09:53)
Dobrý den,
ano, k tomuto modelu je možné zakoupit PET kartáč na kterékoli prodejně nebo přes naši infolinku:
tel: 777 810 810
e-mail: [email protected]
Cena kartáče je 599,- Kč
Přejeme pěkný den,
Zich (09. 02. 2017 17:13)
Jine typy nevysavaji koberec???
Zdeněk (09. 02. 2017 17:18)
Dobrý den,
všechny typy robotických vysavačů značky LG jsou osazeny kartáčem na koberce. Kartáče jsou u všech modelů stejné (maximálně se liší barvou), vyjma modelů, které mají v balení také speciální kartáč na zvířecí chlupy.
Přejeme pěkný den
Zich (09. 02. 2017 17:03)
Dekuji za odpoved.
Zdeněk (09. 02. 2017 17:14)
Dobrý den,
rozdíl mezi modely LG 62601 a 86010 je v tom, že model 86010 je nástupcem modelu 62601. Hlavní rozdíly jsou v povrchové úpravě (více laku na robotovi), invertor motor (10 let záruka na tento motor o něco tižší chod robota), má také trochu větší účinnost vysávání (v závislosti na daném povrchu - z 94% až na cca 99%) a také model 86010 má tzv. funci učení kdy v rámci vysávacího cyklu si je schopen pamatovat případné překážky. Po opětovném spuštění se toto učí robot znova, jelikož domácnost je živá a né vždy jsou stejné překážky na stejném místě.
Přejeme pěkný den
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.