Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
Neato Botvac D85
Alternativy
Robotický vysavač
Neato Botvac D3 Connected WiFi
- - Ovladatelný přes telefon
- - Zvládne 80 m² na 1 nabití
- - Laserová navigace
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač
Samsung VR10M701CUW/GE
- - Extra široký kartáč, Sací výkon 10 W
- - Silné sání díky technologii CycloneForce
- - 2 čistící režimy, Bez dálkového ovladače
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač
iRobot Roomba i7 silver
- - Nejnovější generace Roomba
- - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
- - Mluví česky, WiFi
Skladem > 5 ks
Odešleme dnes
Diskuze Neato Botvac D85
Jan Slanina (03. 03. 2022 16:57)
Lukáš (03. 03. 2022 17:07)
Dobrý den, doporučíme odzkoušet dlouhé podržení tlačítka domečku, případně z robota na cca 1hod. vyjmout baterii.
Lukáš Štědrý (01. 08. 2021 20:44)
Martina (02. 08. 2021 10:46)
Dobrý den, v tomto případě se může jednat o konec životnosti baterie. Doporučili bychom zkusit provést rekalibraci baterie. Pokud by se nejednalo o problém s baterií, cena opravy by mohla být v tomto případě nerentabilní.
Lukáš Štědrý (03. 08. 2021 08:56)
Martina (03. 08. 2021 09:35)
Dobrý den, poté může být tedy problém s jinou mechanickou částí robota a zde by byl nutný servis. Bohužel v tomto případě nejsme schopni odhadnout cenu opravy robota a zda by se oprava opravdu vyplatila.
Tomas Briza (14. 06. 2021 13:32)
Lukáš (14. 06. 2021 14:44)
Dobrý den, mrzí nás Vaše zkušenost s touto značkou. Bohužel je pravda, že pozáruční servis je v současné době mimo území ČR.
Ludmila Prokešová (13. 11. 2020 09:50)
Lukáš (13. 11. 2020 09:58)
Dobrý den, je nám líto, ale o žádném servise provádějícím opravy značky Neato nemáme informace.
Jiří jůza (30. 05. 2021 09:02)
Lukáš (31. 05. 2021 08:43)
Dobrý den, ano, pozáruční servis této značky opravdu v ČR již není možný.
Simona Krejčová (31. 07. 2020 11:46)
Lukáš (31. 07. 2020 11:49)
Dobrý den, mrzí nás, že máte s robotem problémy. Bohužel u této značky je opravdu problém s pozáručními oprvami.
Jarka Frydková (29. 01. 2020 20:18)
Lukáš (03. 02. 2020 10:13)
Dobrý den, je nám líto, ale žádnou dobíjecí stanici k zapůjčení nemáme. Mrzí nás Vaše zkušenost se servisem, ale u tohoto autorizovaného servisu jsme se s podobnými zkušenostmi nesetkali.
Jaroslava Frýdková (03. 02. 2020 13:12)
Veronika (30. 01. 2020 08:46)
Dobrý den,
může být problém v laseru a snímání prostoru. Doporučujeme vyčistit laser, vyresetovat robota a vyzkoušet dočasně přemístit stanici na jiné místo. Pokud se stav nezmění, bude bohužel nutná servisní prohlídka. Krásný den
Jaroslava Frýdková (02. 02. 2020 15:23)
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.