Robotický vysavač
0 Kč
Robotická sekačka
Robomow RC 304 U
Diskuze Robotická sekačka Robomow RC 304 U
Julia (19. 04. 2024 16:34)
Dobrý den,
Chyba E5 znamená kontrolu lopatek/výšky střihu. Pohon sekačky čelil příliš dlouhým podmínkám nadproudu v důsledku vysoké trávy nebo překážky, která je uvízlá nebo se omotala kolem lopatky. Něco brání volnému otáčení lopatky (nahromaděná posečená tráva pod střižní deskou; provaz nebo podobný objekt uvázaný kolem lopatky). Pěkný den :)
I.Lippert (02. 05. 2023 22:55)
Nyní pracuje tak, že doba sekání je asi 20 - 30 min. Pak zajede do nabíjecí stanice a během asi 50 minut dosáhne baterie 98% ( ukazuje mobilní aplikace ). Potom pokračuje nabíjení asi 3 hodiny, přičemž baterie stále ukazuje 98%. Někdy se po 3 hodinách rozhodne vyjet a zase seká kolem půl hodiny. Jindy setrvává na 98% i 4 a více hodin. Když ztratím trpělivost a v telefonu zadám SEKAT, najednou se změní indikátor baterie na 100% a vyrazí.
Nabíjecí kontakty jsou čisté, nástřik Kontaktol sprayem.
Je možné, že už je baterka na výměnu? Nebo jiný problém?
Děkuji za odpověď.
Lukáš (03. 05. 2023 14:23)
Dobrý den, dle popisu chování robotické sekačky bude opravdu problém v baterii a bude třeba její výměna.
I.Lippert (04. 05. 2023 00:05)
Prosím ještě dotaz. Moje RC304u má údajně baterii 2.400 mAh. Ve Vaší nabídce je 3.000 mAh, která je podle tabulky určena pro RC 308u. Je použitelná i pro moji sekačku? Pokud ano, zlepší se vlastnosti, co se týče doby sekání, na typ 308u?
Dále u baterie máte poznámku "na dotaz". Znamená to, že na skladě není?
Děkuji.
Lukáš (04. 05. 2023 08:37)
Dobrý den, baterie s větší kapacitou ničemu nevadí a sekačka s ní dokáže sekat na jedno nabití o něco delší dobu. Baterie je skladem u dodavatle, tak můžete objednat a do týdne by měla být expedována k Vám.
Michal Cap (23. 06. 2022 14:37)
Lukáš (23. 06. 2022 14:41)
Michal Cap (23. 06. 2022 14:49)
Lukáš (23. 06. 2022 15:08)
Dobrý den, ano, zde provedete instalaci drátu tak jako v jiné části pozemku.
Cap michal (23. 06. 2022 15:17)
Lukáš (24. 06. 2022 12:36)
Dobrý den, reset sekačky je možné provést pouze odpojením baterie.
Michal Cap (24. 06. 2022 20:43)
Vojtěch Matuška (12. 06. 2022 20:56)
Lukáš (13. 06. 2022 11:43)
Dobrý den, dle popisu odpovídá chování sekačky přetížení motoru sečení, pokud je tráva moc vysoká bude třeba zvednout výšku sečení a postupně ubírat nebo posekat plochu ručně. V případě, že toto nepomůže, tak bude třeba řešit servisní diagnostikou.
Ivan Beneš (05. 05. 2022 13:57)
Děkuji
Martina (05. 05. 2022 15:29)
Dobrý den, bližší informace o postupu Vám zasílám na e-mail.
Ivan Beneš (05. 05. 2022 16:02)
Lukáš (05. 05. 2022 16:05)
Dobrý den, v tom případě bude třeba řešit servisní diagnostikou sekačky.
Kateřina S. (22. 10. 2021 17:36)
sekačka při dojezdu do "domečku" stanici nerozpozná, narazí do ní, couvne a pokračuje jako při objíždění pevné překážky a na nabití tím pádem nikdy nedorazí.
Předem děkuji za pomoc.
Pěkný den.
I.Lippert (18. 09. 2021 13:57)
Drát je položený na povrchu pomocí plastových příchytek.
Prosím o info, zda exituje nějaká náprava, třeba přehrání softwaru nebo podobně. Děkuji.
Lukáš (20. 09. 2021 10:34)
Dobrý den, doporučíme vyzkoušet v nastavení sekačky zkontrolovat a případně vypnout funkci smart sečení a zakázat jízdu podél vodiče. V případě, že by toto nepomohlo, tak by bylo třeba řešit kontrolou sekačky v autorizovaném servise.
I.Lippert (23. 09. 2021 22:28)
I.L.
Ondřej Loučka (08. 07. 2021 16:44)
Martina (09. 07. 2021 10:24)
Dobrý den, bližší infomrace Vám zasílám na e-mail.
Miroslav Havrda (17. 04. 2023 18:39)
Lukáš (18. 04. 2023 08:35)
Dobrý den, nejspíše se jedná o vadný motor sečení a bude třeba dát sekačku servisní opravě.
I.Lippert (29. 05. 2021 22:31)
K hlavní zóně potřebuji doplnit 1 podzónu. Materiál ( obvodový drát, kolíky a spojky ) jsem od Vás již objednal. Teď bych chtěl vědět, zda průjezd do podzóny musí být přímý? Já bych potřeboval projet za roh domu, tedy zatáčka 90 stupňů. Dále definování podzóny sekačce jsem z návodu ne úplně pochopil, můžete mi jen v bodech pomoci?
Pokud nejde průjezd "za roh", asi bych zvolil zónu oddělenou a sekačku vždy přenesl. Tady prosím o stejnou pomoc radou při jejím definování.
Děkuji.
Lukáš (31. 05. 2021 10:10)
Dobrý den, pokud se jedná o pravotočivou zatáčku, tak zde může být úhle 90° u levotočivé nikoliv. Přidání podzóny zvolíte v aplikaci, sekačka musí být v dobíjecí stanici. Sekačka se rozjede a pojede po obvodu, když dojede do plochy zóny, tak ji zastavíte - zvolíte její velikost. V případě oddělené plochy provedete v aplikaci přidání oddělené plochy a zvolíte její velikost.
I.Lippert (01. 06. 2021 00:14)
Ještě dotaz, jak probíhá sekání podzóny? Sekačka poseká hlavní zónu, zajede se nabít, a pak pojede po obvodovém drátu až k podzóně, kterou poseká, zase zajede do základny a je připravena na další cyklus ( hlavní + podzóna ) ? Nebo je to jinak? Děkuji.
Lukáš (01. 06. 2021 09:48)
Dobrý den, ano sekačka si sama určí jak často bude sekat kterou zónu podle velikosti plochy, kterou u jednotlivých zón zadáte. Například 6 krát začne sečení v hlavní ploše a 2 krát přejede po obvodovém drátu do podzóny a začne sekat až tam.
I.Lippert (09. 06. 2021 22:42)
Děkuji.
Lukáš (14. 06. 2021 12:07)
Dobrý den, při přenesení do zóny stiknete sečení a v nabídce zvolíte sečení této zóny. Sekačka plochu poseče a zastaví se, případně se zastaví při poklesu kapacity baterie na 30%. Z oddělené zóny je třeba sekačku do stanice opět donést sama zpět nedojede.
Jiří Pokorný (26. 08. 2020 20:17)
Děkuji.
Martina (27. 08. 2020 11:32)
Dobrý den, do oddělené zóny stroj sám nezajířdí, musí se tam přenášet. Pokud by jste chtěl, aby tam sekačka sekala, musela by to být podzóna. Hezký den
Jiří Pokorný (28. 08. 2020 13:54)
Martina (28. 08. 2020 14:05)
Dobrý den, v manuálu k obsluze na straně 19 je zcela podrobně znázorněn a popsán obkrázek s oddělenou zónou i podzónou, kde je jasně uvedeno, že sekačka do oddělené zóny sám nezajede. Do e-mailu Vám zasílám sceern této stránky. Hezký den
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.