Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač a mop 2v1
Rowenta RR7447WH Explorer Serie 60 - white
Alternativy
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo xBot 5 PRO WiFi
+ mop (2v1)
- - 2v1 - vysává i mopuje
- - Ovladatelný přes telefon
- - Gyroskopická navigace
- - Li-Ion baterie, HEPA filtr
dnes!
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 6 789,- Kč
Na dotaz
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo xBot 5
+ mop (2v1)
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Gyroskopická navigace
- - Li-Ion baterie, HEPA filtr
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač a mop 2v1
Rowenta RR7455WH Explorer Serie 60 - black
- - Ovládání mobilním telefonem
- - Gyroskopická navigace
- - Funkce mopování
- - Výška pouhých 6 cm
Prodej byl ukončen
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Rowenta RR7447WH Explorer Serie 60 - white
Michaela Martinek (17. 01. 2024 17:30)
projel celý vyt, ale nevíme , jak mapu uložit.
děkuji
Pavel (09. 12. 2023 11:53)
dá se koupit samostatný plastový (průhledný, modrý, pro náplň vody) mopovací díl? Boční zacvakávací plastové kolíky se už zlomily.
Petr (17. 12. 2023 18:28)
Lukáš (11. 12. 2023 09:05)
Dobrý den, je nám líto, ale poptávaný díl nemáme doporučíme jej popttat přímo u Rowenty.
Jindřich Mareš (11. 10. 2023 07:50)
Jindřich Mareš (11. 10. 2023 07:55)
Lukáš (11. 10. 2023 11:40)
Dobrý den, o tom, že by měl tento model možnost vytvoření - zobrazení mapy nemáme informaci. Doporučili bychom tak kontaktovat přímo podporu Rowenta.
Zdenka (25. 09. 2023 12:04)
Byl přemístěn do jiného pokoje - wifi je v dostupnosti.
Neumím ho nastavit tak, aby se opět spároval s mobilem. Do kolonky DOMŮ se nedostanu - nejde otevřít
Můžete mi prosím poradit, děkuji
Lukáš (25. 09. 2023 13:51)
Dobrý den, pokud se Vám nedaří připojení robota k wifi síti, tak doporučíme projít si rady zde. Jestliže ani takto se nepodaří problém odstranit, tak bude třeba řešit přímo s podporou Rowenta nebo zaslat robot k reklamaci.
Martina (08. 06. 2023 21:51)
Mila (05. 04. 2024 14:24)
Lukáš (09. 06. 2023 08:26)
Dobrý den, řešení tohto problémů bohužel výrobce neuvádí, proto dopoučíme zkontrolovat nádobku na vodu jestli zde nejsou nějaké usazeniny a případně je vyčistit. Jinak by bylo třeba řešit reklamací vysavače.
Josef (15. 01. 2023 12:20)
Lukáš (16. 01. 2023 08:57)
Dobrý den, u tohoto modelu není možnost nijak nastavit možnost kudy se má robot pohybovat. Popisované chování robota je divné a doporučil bych vyzkoušet změnit umístění dobíjecí stanice. Pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit reklamací vysavače.
Jozef (05. 01. 2023 09:27)
Chcem sa spýtať na zaseknutie robota na tom istom mieste. Stáva sa že nie stále ale zasekne sa pod sedačkou na tom istom mieste. Raz pípne a vypne vysávanie a vráti sa na dokovaciu stanicu. Robot je nabitý. Alebo zostane stáť na mieste. Potom stlačím v apke nabíjanie a ide na dokovaciu stanicu. Keď ho pustím urobí to isté na tom istom mieste. Keď ho vypnem a zapnem vypínačom na robote tak ide potom normálne a nezasekne sa nikde.
Lukáš (05. 01. 2023 09:38)
Dobrý den, robot má na tomto místě evidentně nějaký problém - těžko říci jaký konkrétně. Dopučíme robotu zamezit v možnosti zajetí pod sedačku.
Jozef (05. 01. 2023 10:03)
Martina (05. 01. 2023 10:10)
Dobrý den, může mít nedostatečný prostor, se kterým si neporadí, nebo se může jednat o nějaký přechod barev z hodně světlé na tmavou.
Lukáš (05. 01. 2023 10:09)
Dobrý den, to je samozřejmě možné.
Jozef (05. 01. 2023 15:04)
Sarka (27. 12. 2022 16:29)
Lukáš (27. 12. 2022 16:30)
Dobrý den, dle popisu závady doporučíme řešit reklamací vysavače.
Kamila (06. 05. 2022 11:24)
potřebuji,aby vysavač zajel do dokovací stanice a po stlačení tlačítka nabíjení vysavač nereaguje a vysává dál. Děkuji a přeji pěkný den.
Martina (06. 05. 2022 11:34)
Dobrý den, zkontrolujte dobíjecí stanice robota a stanice, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou a popřípadě je očistěte. Pokud to nepomůže, proveďte reset robota dle manuálu.
Daniel Vybíral (02. 05. 2022 18:03)
Martina (03. 05. 2022 09:02)
Dobrý den, aplikace Vám zobrazí pouze infomrace o proběhlém úklidu a celkový počet uklizených m2 s celkovou dobou úklidu, Robota bohužel není možné v průběhu úklidu sledovat.
Luboš Uher (10. 02. 2022 18:52)
po zapnutí vysavace, jezdi splašeně sem a tam. Po chvilce vyskočí chybová hláška ”kolečka se zasekla”. Kontrala a utření všech snímačů na vysavaci, kontrola koleček a jejich vycisteni, pote tovární nastaveni robota. Po zapnutí opet stejny problem. Muzete mi prosim poradit co s tim? Dekuji.
Lukáš (11. 02. 2022 09:15)
Dobrý den, dle popisu chování robota dopručíme řešit reklamací u svého prodejce. V případě, že byl robot zakoupen v našem obchodě, tak vše potřebné k uplatnění reklamace naleznete zde.
Anna (09. 01. 2022 10:10)
Martin (22. 12. 2022 14:11)
Lukáš (10. 01. 2022 08:52)
Dobrý den, v aplikaci Vám robot hlásí nějakou chybu? Pokud by se nepodařilo chybu odstranit, tak bude třeba řešit reklamací robota.
Michal (17. 11. 2021 11:58)
co se stane, když kolem základny nebude požadovaný prostor 1,5m do strany a 2 dopředu? Případně musí být ten 1,5m na obě strany?
Díky
Lukáš (17. 11. 2021 12:20)
Dobrý den, jedná se o doporučené umístění základny u kterého je jistota, že nebude mít robot problém se zajetím do základny. Pokud nejsou tyto rozměry dodrženy již hrozí, že robot nemusí dobíjecí stanici vždy správně najít a zajet do ní k dobíjení.
Ilona Skalniková (15. 11. 2021 19:35)
Martina (16. 11. 2021 09:34)
Dobrý den, robot uklízí do vybití baterie, poté teprve vyhledává dobíjecí stanici.
Ilona Skalníková (15. 11. 2021 10:54)
Lukáš (15. 11. 2021 11:08)
Dobrý den, v případě, že robot detekuje nízký stav baterie, tak ukončí úklid a zajede se do nabíjecí stanice nabíjet.
Jaromír Daněk (27. 10. 2021 19:22)
Lukáš (29. 10. 2021 09:21)
Dobrý den, dle popisu se může jednat o vyšší chlup kobere kdy se robot již nedokáže pohybovat tak přesně a díky jeho odporu pozměnit trasu úklidu. Problém by také mohl být i v pohonu jednoho z kol kdy na koberci nemusí robot zabírat stejnoměrně. Pokud se tedy bude chovat takto nestandardně, tak bych vyzkoušel řešit reklamací robota, tak aby byl zkontrolován v servise.
Kamila (13. 05. 2021 22:20)
jak si vysavač poradí s drážkou velkého okna u země? Mám velké portál okno (4 m) široké, které funguje na takovém pojezdu asi 0,3 mm vysokém, za ním je asi 5 cm rovina a pak hrana okna. Současný iRobot se mi na místě "seká" a stále jezdí po drážce a vůbec neuklízí zbytek místnosti. Děkuji
Martina (14. 05. 2021 09:35)
Dobrý den, v tomto případě se bude robot snažit uklízet i na pojezdu, podobně jako iRobot, jelikož se nejedná o překážku vyšší než 1,5 cm. Pomocí hlasového asistenta ovšem můžeme robotovi zakázat pohyb v těchto místech u oken.
Gabriela (29. 04. 2021 12:24)
Lukáš (29. 04. 2021 12:52)
Dobry den, zkuste robota restartovat - zmáčkněte obě tlačítka na robotovi najednou po dobu cca 5 sekund. Ozve se pipnuti a kontrolka zapnutí robota bliká.
Kateřina Schwenznerová (23. 01. 2021 21:38)
Martina (25. 01. 2021 10:43)
Dobrý den, ohledně velikosti uklízené plochy vždy záleží na členistoti a složitosti prostor, na jedno nabití by vysavač měl zvládnout přibližně 60-80m2. V případě mopu se bude jednat o menší plochu, přibližně 30m2. Tento model nemá možnost virtuální zdi ani zakázaných zón úklidu.
Monika (27. 12. 2020 21:29)
mám dotaz ,funguje tento vysavač bez wifi?Vím,že aplikaci s vysavačem se přes wifi musí spárovat,ale jestli už pak funguje bez připojení nebo musí po celou dobu být připojen.Děkuji za odpověď
Martina (28. 12. 2020 08:55)
Dobrý den, pokud bude robot spárovaný s Wi-Fi a nastaven na úklid, bude vyjíždět v nastavené dny.
Barbora (21. 12. 2020 15:33)
Veronika (21. 12. 2020 15:56)
Dobrý den,
toto umí až model s laserovou navigací série 80. Tento model projede prostor na kapacitu baterie a vrátí se zpět do stanice, kde úklid ukončí, opakovaně již nevyjíždí. Krásný den
Zdenek (05. 12. 2020 21:30)
lze u tohoto robota nastavit virtuální zeď, no go zonu, nebo alespoň zamezit mu vstup do nežádoucího prostoru magnetickou páskou?
Pokud ano, kterým z uvedených způsobů?
Martina (07. 12. 2020 14:43)
Dobrý den virtuální zeď k tomu modelu nelze nastavit.
Martina (26. 11. 2020 05:14)
Lukáš (26. 11. 2020 09:38)
Dobrý den, je nám líto, ale sací výkon výrobce neuvádí, tak jako většina výrobců. Pokud výrobce hodnotu neuvede, tak bohužel nemáme jak toto ověřit.
Martina (22. 11. 2020 10:56)
Martina (23. 11. 2020 10:37)
Dobrý den, v případě lesklého nábytku či prosklených ploch doporučujeme vytvořit určitou zábranu, jelikož vysavač do předmětů může narazit, ovšem náraz je se zpomaleným dotykem.
Přemysl Typovský (19. 11. 2020 11:20)
Michael (19. 11. 2020 11:41)
Dobrý den,
u tohoto modelu máme odzkoušeno, že pro robota můžou být prahy vyšší jak 1cm vcelku velký oříšek. Doporučujeme tedy tento model do bytů s nižšími prahy. Toto obvzlášť platí při nasazení mopu, nízký zdvih pohoných koleček robotovi neumožňuje v těchto situacích tak snadnou mobilitu jakou najdeme u konkurenčních modelů.
Přeji hezký den.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.