Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač a mop 2v1
Rowenta RR7675WH X-Plorer Serie 75 Animal
Alternativy
Robotický vysavač a mop 2v1
360 S6
- - Laserová navigace, Li-Ion baterie
- - Aplikace v českém jazyce
- - Sací tlak až 1800Pa, HEPA filtr
- - Funkce mopování
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač a mop 2v1
360 Robot Vacuum S7
- - Laserová navigace, Li-Ion baterie
- - Aplikace v českém jazyce
- - Sací tlak až 2000Pa, HEPA filtr
- - Funkce mopování
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač a mop 2v1
Rowenta RR7375WH X-plorer Serie 50
- - Gyroskopická navigace
- - Ovládání mobilním telefonem
- - Pro majitele domácích mazlíčků
- - Funkce mopování
Prodej byl ukončen
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Rowenta RR7675WH X-Plorer Serie 75 Animal
Milan (16. 04. 2024 23:42)
Prosím o radu. Vysavač nestál ve stanici a začal hlásit vybitá baterie. V aplikaci uváděl 25% stav baterie na pokyn v aplikaci nabít nereagoval a uvádí stav spánek. Po vložení do stanice začal neustále pípat a kontrolky svítí slabě načervenale. Vysavač nereaguje. Nejde vypnout.
Předem děkuji za odpověď
Michaela (18. 04. 2024 16:31)
Dobrý den,
mrzí nás, že máte potíže se zakoupeným zbožím. Vada může být v elektronice nebo v baterii. Bez diagnostiky nelze přesně říct, proto doporučujeme dát robora k reklamaci.
Kompletní informace jak postupovat v rámci reklamace naleznete na našich webových stránkách: https://www.roboticky-vysavac.cz/reklamace .
Hezký den.
Aleš Věříš (14. 03. 2024 21:51)
Prosím o radu. Robotický vysavač na nic nereaguje, kontrolky na něm blikají bíle, když stojí v dokovací stanici blikají stále stejně. Zelená kontrolka na dokovací stanici zhasne jakmile je do ní vysavač umístěn. Aplikace hlásí, že je nabit na 6%, ale víc nepřibývá. Na restart podržením tlačítka nereaguje. Máme vysavač necelých cca 2,5 roku.
Děkuji za odpověď.
Veronika (15. 03. 2024 11:27)
Dobrý den,
dle popisu se jedná pouze o problém baterie, stačí vyměnit za novou baterii a robot bude fungovat jako dříve. Krásný den
Daniela (31. 12. 2023 17:34)
Vysavač fungoval normálně, ale nyní zvládne pouze polovinu prostoru a najednou si jede sám domů se nabít, nebo se rovnou vypne na místě. Za nějaký čas se sám bez pokynu zapne, vyjede ze stanice a jde dokončit původní úklid. Co by to mohlo být za problém ?
Lukáš (04. 01. 2024 08:50)
Dobrý den, zřejmě se bude jednat o pokles kapacity baterie kdy robot již nezvládne úklid stejně velých prostor jako dříve a musí se tak v průběhu úklidu dobít.
Sára (28. 12. 2023 18:06)
Když ho dám do stanice ikonky blikají bíle. Po chvíli (asi 30s) začne pípat a ikonky blikat červeně. Vyzkoušela jsem snad už vše.
Je to na reklamaci?
Katrin (03. 01. 2024 15:30)
Dobrý den, kontaktujte nás prosím na naší zákaznické lince. Krásný den
Sára (28. 12. 2023 18:09)
Děkuji za případnou odpověď
Katrin (03. 01. 2024 13:34)
Dobrý den, zkontrolujte, zda-li je baterie správně připojená, případně proveďte reset vysavače. V případě že budou potíže přetrvávat, doporučujeme dát robota k servisní kontrole. Krásný den
Tomík (25. 12. 2023 20:19)
ještě jsem vysavač ani nenabil. Jakmile ho dám do stanice tak ikonky blikaji. Po chvíli zčervenají a spusti se zvukový alarm. Co mám dělat? Nebo se jedná o nějakou závadu, kterou sám nerozlousku?
Veronika (27. 12. 2023 17:16)
Dobrý den,
robot po zapnutí hlavním vypínačem, by měl zůstat stát ve stanici a zcela nechyt nabít. Pokud Vám vykazuje ve stanici chybu, je potřeba toto chybové hlášení zjistit, dle toho lze upřesnit co je za problém. Dále zkontrolujte, zda svítí indikátor na nabíjecí stanici (když robot není zapnutý
nabíjecí dok).Pokud ne, zkontrolujte, zda je nabíječka správně připojena nebo se obraťte na autorizovaný servis. Krásný den
Eliška (01. 12. 2023 12:53)
Lukáš (01. 12. 2023 13:00)
Dobrý den, jakou chybu hlásí robot v aplikaci?
Marta (01. 11. 2022 12:38)
Martina (01. 11. 2022 13:07)
Dobrý den, ze začátku bude robot pravděpodobně trochu zmatený. Pokud ovšem základnu přemístíte a poté se bude nacházet stále na stejném místě, měl by si robot mapu přizpůsobit.
Jeannette (31. 10. 2022 22:00)
Martina (01. 11. 2022 08:30)
Dobrý den, pokud je celkový prostor pro úklid otevřený, měl by si robot zmapovat všechny místnosti a postupně si vytvořit mapu úklidu. Další možností by bylo robota spustit pouze v ložnici, kde by si následně uložil mapu úklidu této samostatné místnosti.
Tomáš (26. 09. 2022 20:24)
Martina (27. 09. 2022 09:08)
Dobrý den, při výpadku proudu si robot myslí, že ztratil kontakt se stanicí. Z toho důvodu může vyjíždět a snaží se kontakty nalézt.
Tomáš Branda (19. 04. 2022 17:49)
Vysavač není ani rok starý a nelze koupit ani náhradní filtr.
Za mě podvod a klamavá reklama výrobce.
Že já vů...l nekoupil Roborocka.
Čenda (15. 12. 2023 18:35)
Lukáš (20. 04. 2022 08:29)
Dobrý den, dle informací z Rowenty se jedná pouze o výpadek a filtr by měl být koncem měsíce opět dostupný.
Tomáš Branda (05. 01. 2022 15:37)
Lukáš (05. 01. 2022 15:40)
Dobrý den, pro tento model nemáme prozatím žádné příslušenství. O tom jestli bude možné zakoupit filtry samostatně bohužel nemáme žádné informace.
Monika Konopásková (03. 12. 2021 17:49)
Děkuji
Konopásková
Martina (03. 12. 2021 17:51)
Dobrý den, robot zvládne přejet překážku do maximální výšky 1,5 cm. týká se prahů, přechodových lišt či koberců.
Michaela (19. 09. 2021 20:58)
Předem mnohokrát děkuji za odpověď.
S pozdravem Michaela
Helena Václavíková (01. 02. 2022 17:31)
Prosím, prisla jste na to jak nastavit dvě patra? Ja uz jsem z toho zoufalá. Děkuji :-)
Jaroslava (17. 10. 2021 14:57)
Lukáš (20. 09. 2021 11:14)
Dobrý den, tento model nemá možnost uložení více map.
Tomáš Branda (05. 01. 2022 15:32)
Mám dvě mapy stejného patra, s tím že jednu mám na no-go zóny a druhou na no-mop.
Když se mopuje tak se musí mapy manuálně přepnout.
Vasek (21. 08. 2021 11:31)
Funguje tento vysavač bez WiFi?
Jak je velka nádobka na vodu?
Děkuji za odpověď.
Lukáš (23. 08. 2021 09:00)
Dobrý den, vysavač funguje bez wifi, bez aplikace bohužel nemůžete nastavit jednotlivé režimy apod. Velikost nádobky na vodu je 90 ml.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.