Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač a mop 2v1
Samsung VR05R5050WK
Alternativy
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo xBot 5
+ mop (2v1)
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Gyroskopická navigace
- - Li-Ion baterie, HEPA filtr
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo xBot 5 PRO WiFi
+ mop (2v1)
- - 2v1 - vysává i mopuje
- - Ovladatelný přes telefon
- - Gyroskopická navigace
- - Li-Ion baterie, HEPA filtr
dnes!
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 4 899,- Kč
Na dotaz
Robotický vysavač a mop 2v1
360 Robot Vacuum S7
- - Laserová navigace, Li-Ion baterie
- - Aplikace v českém jazyce
- - Sací tlak až 2000Pa, HEPA filtr
- - Funkce mopování
Prodej byl ukončen
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Samsung VR05R5050WK
Jan Prchal (21. 04. 2024 09:45)
Julia (22. 04. 2024 14:14)
Dobrý den,
může se jednat o chybu senzoru. Pokud vyčištění kontaktu nepomohlo a nádržku zasazujete správně, nejlepší bude, když zařízení odešlete na servis. Pěkný den :)
Michal Nešetřil (25. 04. 2023 13:31)
Lukáš (25. 04. 2023 13:40)
Dobrý den, toto vypadá na závadu na základní desce a bude třeba servisní opravy.
Klára (30. 12. 2022 00:40)
Martina (30. 12. 2022 09:47)
Dobrý den, pokud problémy s připojením přetrvávají, kontaktujte podporu Samsung.
Tomáš Mordinský (04. 06. 2022 10:07)
Lukáš (06. 06. 2022 09:00)
Dobrý den, doporučíme vyzkoušet změnit umístění dobíjecí stanice a vysavač vždy spouštět ze stanice. Pokud ani po té robot nebude pracovat správně, tak bude třeba řešit jeho reklamací.
Dana (09. 11. 2021 11:12)
Dále pak dotaz jak je to s těmi magnetickými páskami pro zamezení úklidu? U odkazu, který jsem našla u dotazu od jiného zákazníka, je napsáno, že pásky nejsou již v nabídce...ani jinde na internetu jsem pro tento model nic nenašla.
Je to pro mě zásadní problém, protože vysavač nemohu pustit a odejít z domu. Vždy se někde zasekne.
Děkuju
Martina (09. 11. 2021 11:44)
Dobrý den, po testování robota jsme zjistili, že tento model bohužel nepodporuje magnetické pásky.
Zdeněk Ondráček (09. 09. 2020 20:09)
Martina (10. 09. 2020 09:29)
Dobrý den, mobilní aplikace bohužel nemá možnost nastavení např. zakázané zóny úklidu.
Karolína Malá (20. 08. 2020 14:37)
Martina (20. 08. 2020 15:03)
Dobrý den, tento problém může nastat, pokud se ve vaší domácnosti vyskytuje tvrdá voda. Ta potom ucpe knoty, přes které prosakuje voda na mopovací textílii a nádobka tak zůstává plná vody. Poradili bychom používat vodu buď převařenou nebo destilovanou.
Jiri (23. 08. 2020 10:38)
Vysavač mám asi 2 měsíce (od začátku používám balenou vodu)
Ale také mám pocit ze mopovani moc nefunguje.
Podlaha ani po nastavení max vody není mokra.
Je ale otázka co přesně mohu očekávat?
Jde třeba říct po kolika metrech by se měla vyprázdnit nádoba?
Dekuji
Martina (24. 08. 2020 14:49)
Dobrý den, funkce mopu u vysavače slouží na doleštění a dočištění podlahy po vysávání. Voda se propouští postupně, aby byla mopovací textílie dostatečně dovlhčená. Pokud se vám zdá, že vysavač vykazuje nějakou závadu, doporučili bychom jej reklamovat.
Jakub D. (07. 06. 2020 14:13)
mám dotaz ohledně vysávání a zároveň vytírání.
Dokáže robot rozeznat, když přejde na koberec, aby nebyl stále spuštěný režim vytírání ?
Předem moc děkuji za odpověď, velmi uvažuji o koupi tohoto vysavače. Děkuji předem za odpověď.
Tomas (17. 07. 2020 09:09)
Lukáš (17. 07. 2020 11:36)
Dobrý den, jakou magnetickou pásku používáte? My jsme tento model testovali a na magnetickou pásku nereaguje, ani výrobce tuto funkci nemá uvedenou.
Lukáš (08. 06. 2020 11:37)
Dobrý den, tento model nemá možnost vymezení prostor, proto bude nutné zamezit ve vjetí na koberec buď fyzickou překážkou nebo pokud je to možné přehnutím koberce, tak aby se vytvořila hrana kterou nedokáže překonat.
Jiří Šimurda (15. 12. 2019 15:19)
Lukáš (16. 12. 2019 10:16)
Dobrý den, pokusíme se Vám s připojením pomoci jen nám není jasné v kterém kroku nastal problém proto Vás poprosíme o zaslání fotky obrazovky z bodu ve kterém si nevíte rady.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.