Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
Sencor SRV 2230TI
Alternativy
Robotický vysavač a mop 2v1
Sencor SRV 4250SL
- - Ovladatelný přes telefon
- - 2v1 vysává i mopuje
- - 6 úklidových režimů
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač
Sencor SRV 1000SL
- - Vysávání i mopování
- - Ideální pro nenáročné
- - Nízká hlučnost
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 1 832,- Kč
Skladem 1 ks
Odešleme v úterý
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo D410
+ mop (2v1)
- - Dvouúrovňová filtrace
- - Funkce mopu a vysavače
- - Výška pouze 7,5 cm
- - Li-Ion baterie, HEPA filtr
Skladem 1 ks
Odešleme v úterý
Diskuze Robotický vysavač Sencor SRV 2230TI
Jarmiíla Wiesnerová (23. 05. 2023 18:03)
Lukáš (24. 05. 2023 08:11)
Dobrý den, je nám líto, ale baterii pro tento model nemáme a ani nemáme možnost jejího objednání.
Bára (16. 04. 2023 12:59)
Lukáš (17. 04. 2023 10:58)
Dobrý den, zřejmě se bude jednat o pokles kapacity baterie, ale určitě bych doporučil robot reklamovat u svého prodejce a nechat jej zkontrolovat v servise.
Milan (20. 02. 2023 15:40)
po zapnutí se vysavač rozjede, ale točí se pouze jedna vrtulka a
po chvilce se vypne na poruchu.
Kontroloval jsem, jestli není na vrtulce něco namotaného,
ale vrtulka je čistá.
Děkuji.
Martina (20. 02. 2023 15:49)
Dobrý den, pokud je robot stále v záruce a byl zakoupen u nás, doporučili bychom jej reklamovat.
Magdalena Prosecka (18. 02. 2023 10:33)
Martina (20. 02. 2023 09:17)
Dobrý den, zkuste vyjmou baterii z robota na pár minut. Poté opět spusťte a pokud závada bude přetrvávat, byla by nutná kontrola v servisním středisku.
Lenka Eliška Peřanová (30. 12. 2022 19:02)
Lukáš (02. 01. 2023 08:12)
Dobrý den, mopovací textilii je možné prát v pračce na nízkou teplot a bez použití aviváže.
Zdenka (26. 12. 2022 17:34)
Lukáš (27. 12. 2022 09:17)
Dobrý den, tento filtr není možné čistit vodou. Doporučujeme jej čistit vysátím klasickým vysavačem nebo profouknout vzduchem.
Kamila (21. 12. 2022 12:40)
Martina (21. 12. 2022 14:02)
Dobrý den, pokud závada přetrvává, doporučili bychom reklamaci/servis.
Líbal (24. 11. 2022 23:19)
Lukáš (25. 11. 2022 08:37)
Dobrý den, jedná se o doporučenou vzdálenost. Pokud bude místo o něco menší, tak si s tím robot dokáže poradit. Může se, ale stát, že né vždy dokáže vyhledat dobíjecí stanici.
Marta (11. 05. 2022 10:42)
Lukáš (11. 05. 2022 10:47)
Dobrý den, dle popisu by mohl být opravdu problém s baterií, případně je zde možnost využít toho, že je robot v záruce a nechat jej zkontrolovat. Pokud se potvrdí problém s baterií, tak Vám bude nabídnuta možnost zakoupení nové baterie.
Jiřina Nováková (23. 02. 2022 16:04)
Martina (23. 02. 2022 16:06)
Dobrý den, bohužel tento model nepodporuje žádnou formu zábrany.
Renata M (04. 01. 2022 19:21)
Lukáš (05. 01. 2022 08:36)
Dobrý den, nastavení dnů v týdnu není možné, pouze čas ve který se má robot spustit.
Zdeněk (24. 12. 2021 12:41)
Martina (27. 12. 2021 10:13)
Dobrý den, poradili byhom tedy provést kontrolu a vyčištění kolečka dle manuálu.
Sabina Musialová (27. 11. 2021 17:39)
Děkuji.
Katrin (28. 11. 2021 10:13)
Dobrý den, sadu příslušenství lze dokoupit jako náhradní, součástí vysavače je veškeré příslušenství. Krásný den
Karel Holeček (09. 11. 2021 19:45)
Lukáš (10. 11. 2021 09:14)
Dobrý den, nádržku na vodu v nabídce nemáme. Doporučíme kontaktovat přímo Sencor.
Jiří Šrámek (01. 10. 2021 09:51)
Lukáš (01. 10. 2021 09:57)
Dobrý den, bohužel těžko takto určit v čem může být chyba. Doporučili bychom robot reklamovat u svého prodejce. Jestliže byl robot zakoupen v našem eshopu tak postup reklamace naleznete zde.
Martina Dulovcová (17. 09. 2021 06:44)
Lukáš (17. 09. 2021 08:06)
Dobrý den, tento model má protipádové senzory.
Alena Vaňatková (07. 08. 2021 20:04)
Lukáš (09. 08. 2021 09:21)
Dobrý den, bohužel tento model ovládání přes mobilní aplikaci nepodporuje.
Petr Hladiš (22. 03. 2021 09:49)
Martina (22. 03. 2021 12:11)
Dobrý den, jedná se o filtry, přes které by se voda měla postupně dostávat na mopovací textílii. Problém může nastat v případě tvrdé vody. Ta by tyto filtry ucpala a voda by tak zůstávala v nádobce. nedoporučujeme při používání filtry odstraňovat.
Václava (29. 12. 2020 20:25)
Můžete mě poradit, co se děje špatně a jak tuto "chybu" napravit? Vysavač mám týden a myslím není moc dobře vypínat stále hlavním vypínačem...
Děkuji.
Martina (30. 12. 2020 09:19)
Dobrý den, režim spánku nelze nastavit. Tento režim nastane v případě, že je robot mimo dobíjecí stanici a nemá žádný pohyb. V případě, že je robot neustále ve stanici, tento režim nenastane.
Václava (30. 12. 2020 13:44)
Jsem ráda, že je tedy vše OK.
Dá se tedy říct, že vysavač je správně vždy tak - že je zajetý v dobíjecí stanici a svítí...24 hodin...týden...měsíc... Ano?
Nebo je lepší ho v dobíjecí stanici zcela vypnout hlavním vypínačem?
Martina (30. 12. 2020 14:25)
Dobrý den, pokud nebudete vysavač delší dobu používat (např. 3-4 týdny), doporučuje se robota nabít a poté vypnout hlavním vypínačem z boku. Pak není nutné mít robota na dobíjecí stanici. V jiném případě ho na stanici nechávejte neustále (při pravidelném používání).
Zedníček (17. 12. 2020 12:52)
Lukáš (17. 12. 2020 12:54)
Dobrý den, naskladnění očekáváme až v březnu.
Adam Koloušek (10. 06. 2020 13:24)
mohu se zeptat, kdy by mohl být tento vysavač skladem/k dispozici?
Děkuji mnohokrát.
Lukáš (10. 06. 2020 13:26)
Dobrý den, tento model by měl být naskladněn v průběhu července.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.